Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 25
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Prezes zmieni skład na Euro? |
ME mężczyzn Awantura przed wrześniowymi mistrzostwami Europy. Selekcjoner nie powołał gwiazd mistrza Polski, trener mistrzyń twierdzi, że z powodów pozasportowych, a prezes siatkarskiego związku uspokaja: "Pomalutku, jakoś to będzie"
Link | grzenio dnia 24/08/2011 ·
211395 Komentarzy · 2420 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 24/08/2011
mówiąc: JAKOŚ to będzie - mamy rozumieć ze bedzie byle jak? |
dnia 24/08/2011
i znowu 'burdel' czy w kadrze kobiet w koncu bedzie normalnie? |
dnia 24/08/2011
Iwańczyk ze Stecem lubią wciskać kit czytelnikom.
"Obie zawodniczki odmówiły powołania; Kaczor leczyła ścięgno Achillesa, Gajgał - więzadło w kolanie."
obie zawodniczki zostały powołane na wgp.
dla mnie sprawa jest dość prosta. skoro nie pojechały na zgrupowanie to nie są w składzie. cała reszta to bla, bla, bla. |
dnia 24/08/2011
Świderkowi sodówka uderzyła do głowy? Tyle lat w cieniu, czasami nawet w niebycie... A może mózg mu się przegrzał od światła jupiterów, w którym się nagle znalazł? Błysk fleszy go oślepił? A ponoć to taki koncyliacyjny profesjonalista o wysokiej kulturze osobistej...
Nie mógł przesłać tej "rozpiski" trenera od przygotowania fizycznego do Muszyny, gdzie dziewczyny spokojnie by realizowały plan przygotowań? Jeśli rzeczywiście umówił się z Sadalskim i Serwińskim, a później nie miał czasu na spotkanie, bo spieszył się na mecz żużlowy, to brak słów... Kopiuje najgorsze wzory...
Po jego mianowaniu nie spodziewałem się cudu, nie liczyłem na wiele, ale miałem nadzieję, że będzie chociaż spokój i w kadrze będą grały aktualnie najlepsze. Wygląda na to, że się przeliczyłem... |
dnia 24/08/2011
patrząc na to chłodno, to czy ww. zawodniczki coś by wniosły? Co do Kaczor... pierwszą atakującą i tak będzie Skowrońska (i słusznie) a jako druga może się sprawdzić Konieczna - idealna również do zmian zadaniowych na zagrywkę. Podziękować również za to, że nie będzie w kadrze Gajgał - nie żebym coś do niej miał, ale jej balonowe serwy w aut przy stanie 23-23 zawsze mi działają na nerwy. Okuniewska i Bednarek to znacznie lepsze rozwiązanie na środek siatki. |
dnia 24/08/2011
Dzisiaj dotyczy to tych zawodniczek, jutro może dotyczyć innych, dla reprezentacji kluczowych. Chodzi o zasady współpracy selekcjonera z trenerami klubowymi. |
dnia 24/08/2011
Serku przecież dobrze wiesz, że nie będzie normalnie. Nigdy nie było i nigdy nie będzie.
Mówiłem, że z tej 22 się zjawi w Szczyrku pewnie z 17-18 dziewczyn. Już wiadomo, że Izy i Skorupy tam nie będzie. Strasz się wybiera. Zobaczymy co z Ciaszkiewicz i Wojtowicz. |
dnia 24/08/2011
Świderek ma racje jak nie chcą przyjechać na zgrupowanie to nie ma ich w kadrze niedługo dojdzie do tego że Serwiński będzie decydował jak ma kadra trenować. Jak inne kluby zobaczą że mogą stawiać warunki na jakich zasadach ma wyglądać gra w kadrze to dopiero zacznie się burdel. |
dnia 24/08/2011
Trening dwóch czy trzech zawodniczek w Legionowie z trenerem klubowym nazywasz zgrupowaniem kadry? |
dnia 24/08/2011
W klubie już mogą trenować? miały grać w Legionowie bo podobno miały dochodzić do formy po kontuzji a nie były gotowe żeby trenować z kadrą teraz okazuje się że w klubie moga już normalnie trenować i są praktycznie wyleczone coś sie mota ten Serwiński |
dnia 24/08/2011
Serwiński odstawia szopkę roku.
Ja już któryś rok z rzędu czytując z nim wywiady widzę jeden powtarzalny schemat. Jak to pan Bogdan ma źle bo dziewczyny z jego klubu są na kadrze i nie ma kim trenowac. Ale to nie jest tylko problem Muszynianki a jakoś inni trenerzy nie 'płaczą' w mediach z tego powodu.
A Serwiński niech sobie zatrzymuje Kaczor i Gajgał, i tak w kadrze by nic nie wniosły to raz, a dwa jego chęci żeby rządzic niedługo, kiedy i gdzie ma trenowac kadra są co najmniej żenujące. |
dnia 24/08/2011
TRUUDNE SPRAWYY |
dnia 24/08/2011
Do tej pory nie chciałam opowiadać się po którejkolwiek ze stron, bo wydawało mi się, że każda z nich ma trochę racji, ale teraz już nie rozumiem o co chodzi terenowi Serwińskiemu. Najpierw mówił, że dziewczyny nie mogą jechać na kadrę bo nie dostały jeszcze opinii lekarza, później, że lekarz się nie zgodził na ich treningi w kadrze, a teraz okazuje się, ze obie zawodniczki bez problemu trenują w klubie. Jeśli mogą trenować i chcą grać w ME, to powinny być na zgrupowaniu bez względu na to, jak ono wygląda. Zresztą nie rozumiem zarzutów jakoby zgrupowanie nie było rodpowiednior1; zorganizowane. W zeszłym roku w Legionowie trenowała Małgorzata Glinka, w tym roku Katarzyna Skowrońska, są to zawodniczki światowej klasy i z tego co wiem, żadna z nich nie narzekała na poziom treningów, ani na złe warunki, dlatego nie wiem czemu Legionowo nie miałoby być odpowiednim miejscem do treningów dla Katarzyny Gajgał i Joanny Kaczor.
Dziwna jest ta sprawa, może sytuacja wyglądała by lepiej, gdyby trener Świderek nie musiał organizować wszystkiego na ostatnią chwilę i miałby czas by uzgodnić wszystko z trenerami klubowymi. |
dnia 24/08/2011
Jak ma mieć czas, by cokolwiek uzgodnić, skoro - ponoć - spieszył się na żużel
Ale masz rację, mnie ten bałagan i słowne przepychanki w mediach też się nie podobają.
A tak na marginesie, gdzie miała trenować Kasia Skowrońska - w Chinach? A Glinka w Turcji? Mam wrażenie, że cały ten pomysł ze "zgrupowaniem" "kadry" w Legionowie miał na celu umożliwienie dwóm wyżej wymienionym treningu w naszym kraju. |
dnia 24/08/2011
ontari
w zeszłym roku Gosia Glinka również trenowała w Legionowie i nikomu to nie przeszkadzało a teraz wielkie halo bo tam? Teraz kadra wróci z WGP i pojadą do Szczyrku na zgrupowanie. |
dnia 24/08/2011
nowhere,
ależ ja nie mam nic przeciwko treningom w Legionowie. Mój sprzeciw budzi chaos organizacyjny.
Piszesz, że "teraz kadra wróci z WGP"... Hm, a z wypowiedzi Świderka wynika, że kadra przebywa na zgrupowaniu w Legionowie... Zatem: albo na WGP nie grała kadra, albo w Legionowie nie ma zgrupowania kadry :) To tak pół żartem, ale i pół serio.
Wiem, wiem, kontuzje, Uniwersjada, skład na WGP taki, na ME wzmocnienia, ale mimo wszystko ten bałagan mnie trochę przeraża. Coraz częściej mam wrażenie, że najbardziej profesjonalnie zachowują się zawodniczki, czego nie da się powiedzieć ani o selekcjonerze, ani o niektórych trenerach klubowych, ani o ludziach z PZPS. I to one są najbardziej poszkodowane tracąc kolejne szanse na odniesienie sukcesów, bo ich kariera trwa góra kilkanaście lat, a trenerką można zajmować się tych lat i pięćdziesiąt. |
dnia 24/08/2011
Ach, zapomniałem:
A w tym roku komuś przeszkadza, że Glinka trenuje w Legionowie? |
dnia 24/08/2011
A tak na marginesie, gdzie miała trenować Kasia Skowrońska - w Chinach? A Glinka w Turcji? Mam wrażenie, że cały ten pomysł ze "zgrupowaniem" "kadry" w Legionowie miał na celu umożliwienie dwóm wyżej wymienionym treningu w naszym kraju.
Zgrupowanie kadry ma na celu (z tego co mi wiadomo) treningi pod okiem trenera kadry, lub według jego wytycznych (gdy nie jest obecny na danym zgrupowania, np. w sytuacji, gdy kadra gra jakiś turniej). Treningi te są częścią jakiegoś szerszego planu szkoleniowego i każda zawodniczka ma wykonać plan nakreślony przez trenera kadry. Nie jest to możliwe, gdy zawodniczka trenuje pod okiem innego, nie znającego wytycznych, trenera i tak naprawdę nie ma znaczenia czy trenowałaby w Chinach czy w Muszynie. Trener kadry chce trenować zawodniczki według swojego planu szkoleniowego, jeśli zawodniczki z jakiegoś powodu tego planu nie wykonują, to trener ma prawo nie brać ich pod uwagę przy selekcji do kadry. |
dnia 24/08/2011
Coraz częściej mam wrażenie, że najbardziej profesjonalnie zachowują się zawodniczki, czego nie da się powiedzieć ani o selekcjonerze, ani o niektórych trenerach klubowych, ani o ludziach z PZPS. I to one są najbardziej poszkodowane tracąc kolejne szanse na odniesienie sukcesów, bo ich kariera trwa góra kilkanaście lat, a trenerką można zajmować się tych lat i pięćdziesiąt.
Czym niby objawia się nieprofesjonalizm Świderka?
On powiedział wyraźnie, nie jest w stanie przygotowac zawodniczek jeśli te dołączą później do kadry, bo zabraknie im najzwyczajniej czasu na to.
Wiadomo że klub walczy o swoje, by miec zawodniczki u siebie a kadra o swoje.
Tylko że absolutnie popieram Świderka bo teraz jest czas reprezentacyjny, a nie klubowy.
A Serwiński zasłania się dziewczynami, żeby móc potem nie narzekac że nie miał mu w Muszynie kto trenowac, bo są na kadrze. Ale jakoś inni trenerzy klubowi nie 'płaczą' w mediach bo nie mają zawodniczek, a jeden Serwiński tylko. |
dnia 24/08/2011
to ja powtórzę tę złotą myśl.
"Coraz częściej mam wrażenie, że najbardziej profesjonalnie zachowują się zawodniczki..."
zgoda, też tak myślę. najbardziej profesjonalnie zachowują się polskie siatkarki olewające kadrę. w szczególności Gajgał i Kaczor. |
dnia 24/08/2011
Malgorzato,
czy Świderek jest niepiśmienny? Co za problem spisać wytyczne i przesłać zainteresowanym? W ostateczności, jeśli ma wstręt do pióra/klawiatury, niech nagra je kamerą, która jest w byle telefonie i też prześle.
Naprawdę nie chodzi mi o obecność/nieobecność w kadrze Gajgał i Kaczor: rzecz w chaosie organizacyjnym.
nowhere,
selekcjoner to nie tylko trener, musi umieć się porozumieć z trenerami klubowymi. Wiem, że było mało czasu, żeby to wszystko sensownie poukładać, ale chyba jeszcze mniej chęci i dobrej woli. |
dnia 24/08/2011
kojonkoski:
Nie bardzo Cię rozumiem, dziewczyny są między młotem a kowadłem z powodu chaosu, niekompetencji i wybujałego ego panów trenerów, którzy nie mogą się spotkać i uzgodnić paru podstawowych spraw jak dorośli ludzie, a Ty obwiniasz zawodniczki? |
dnia 24/08/2011
ontari jak on mógł cokolwiek przesłac Serwińskiemu, skoro było orzeczenie LEKARSKIE że te zawodniczki nie mogą ponoc trenowac?
To co miał Świderek powiedziec, skoro one ostatnio nie trenowały a teraz nagle mogą. |
dnia 24/08/2011
Po prostu Serwiński chciał miec dziwczyny w klubie i kombinował jak koń pod góre i a na takie coś nie moze być przyzwolenia bo to rodzi niebezpieczny precedens ze trenerzy będa trzymali swoje zawodniczki w klubach żeby tam "dochodziły" do siebie i trenowały z drużyną a wiadomo pieniądze coraz wieksze w lidze więc i wymagania względem trenerów rosną i każdy by chciał w pełnym składzie przygotowywać sie do sezonu. |
dnia 24/08/2011
ontari
nie bądź naiwny(a). gdyby chciały pojechać na zgrupowanie. to by pojechały. żaden trener klubowy nie ma prawa zatrzymać zawodnika (wbrew jego woli) w klubie, w sezonie reprezentacyjnym.
"dziewczyny są między młotem a kowadłem"
dobrze, że nie między dżumą a cholerą. |
dnia 24/08/2011
Powołał pan osiem nowych siatkarek, między innymi dwie rozgrywające r11; Izabelę Bełcik i Katarzynę Skorupę. Nie za dużo grzybów w barszczu?
Nie, bo Iza nadal się leczy i lekarze próbują zdiagnozować przyczynę jej dolegliwości. A konkurencja na tej pozycji musi być.
Czyli Radecka i Wołosz mają już się bać? <lol2> Starszakiem mają być dziewczyny wpisane na listę, które nawet się nie pojawią na zgrupowaniu? Dobre sobie. |
dnia 24/08/2011
Malgorzato,
czy Świderek jest niepiśmienny? Co za problem spisać wytyczne i przesłać zainteresowanym? W ostateczności, jeśli ma wstręt do pióra/klawiatury, niech nagra je kamerą, która jest w byle telefonie i też prześle.
No to w takim razie może w ogóle nie róbmy zgrupowań, niech każda trenuje w klubie według wytycznych, a później spotykają się na turniejach i grają, to, czego się nauczyły. To jest naprawdę dużo ekonomiczniejsza wersja kadry i pewnie PZPS byłby z niej bardzo zadowolony .
A tak na serio, chodzi o to by wszystkie zawodniczki, które mają być w kadrze, a nie grają akurat w turnieju, trenowały w jednym miejscu pod okiem jednego szkoleniowca, wybranego przez trenera kadry. Nawet jeśli by były zalecenia wysłane do trenerów klubowych, to każdy może odczytać zalecenia inaczej i w różny sposób się do nich stosować, a jak jest wspólne zgrupowanie to zawodniczki wszystkie są poddawane takiemu samemu treningowi i jest jedna osoba (albo jeden sztab szkoleniowy), która określa postępy zawodniczek. Zresztą nie wiem jakby miał trener kadry przesłać trenerowi Serwińskiemu wytyczne, skoro ten twierdzi, że jego zawodniczki są kontuzjowane, ale z drugiej strony u niego jakoś trenować mogą.
Oczywiście obie strony tego konfliktu mogłyby wykazać więcej dobrej woli, ale niestety w tej sytuacji trener Serwiński ma coraz mniej argumentów, które by do mnie przemawiały. |
dnia 24/08/2011
Serwiński w końcu będzie mógł się wykazać i przygotować większą część drużyny do sezonu. Do tej pory to kadry przygotowywały mu zawodniczki do sezonów. Bardzo jestem ciekaw wyników. |
dnia 24/08/2011
Ja się zastanawiam czy wyżej wymienione panie umieją mówić? Czy istnieją na tym świecie telefony? Krótka piłka: Świderek dzwoni do jednej i do drugiej, pyta: "Chcesz dołączyć do kadry przed ME czy nie?" I tyle.
A Serwiński staje się po prostu śmieszny z tymi swoimi pretensjami. Kaczor i Gajgał mają orzeczenie lekarskie, że nie mogą trenować z kadrą, ale w klubie już mogą? No coś niebywałego. |
dnia 24/08/2011
kojonkoski,
jasne, jak by chciały sobie pojeździć na nartach, to by sobie pojeździły...
chimer89,
daj spokój dziewczynom, one są tu najmniej, o ile w ogóle, winne...
A może to Świderek nie umie wybrać numeru telefonu... |
dnia 24/08/2011
ontari, bez urazy, ale od ciebie jak od ściany odbijają się wszystkie argumenty. Chciałem też coś dopisać ale mi się odechciało, bo i tak nieprzemakalny jesteś... Idę o zakład , że jeszcze coś napiszesz bo tak bardzo chcesz mieć ostatnie słowo (stale to same...)
pozdro |
dnia 24/08/2011
gregolo, proroku
ależ napisz, nie zniechęcaj się, przecież nie piszesz tylko do/dla mnie, ja jestem tylko jednym z 209 zarejestrowanych userów, a czytających tę stronę jest zapewne jeszcze więcej... |
dnia 24/08/2011
w i e dzi a ł e m |
dnia 24/08/2011
|
dnia 24/08/2011
Trener Serwiński sam zatrzymał dziewczyny wszem i wobec oświadczając , że do końca sierpnia mają zalecenia lekarza aby nie trenować .A później miała być wydana opinia lekarska co do możliwości wznowienia treningów .Czyli trener Muszyny sam sobie zaprzecza w zależności od okoliczności .Wygląda na to , że wcześniej mijał się z prawdą , a teraz próbuje się wybielić.
Krętacz jeden. |
dnia 24/08/2011
@gregolo !
ontari jest jak otwarta księga ... |
dnia 25/08/2011
właśnie Serek...jeszcze będzie przepięknie,jeszcze będzie normalnie...prezes Miro jak zwykle jest o oazą spokoju.Ogólnie to ja mam propozycje że jeśli prezes chcę zmienić skład na Euro to niech weźmie sobie od Świderka całą kadrę i ją prowadzi a co ! |
dnia 25/08/2011
Wielki bałagan....
Najbardziej ja obwiniam prezesa Przedpełskiego... Gdyby w klasie Asia z Basią pokłóciła się o to kto ma tańczyć z Michałem to kto ma spór rozstrzygnąć??? Gdyba nie nauczyciel to ucierpiłby Michał. Teraz mamy po prostu różnice zdań Serwińskiego i Świderka. I powinna to rozwiązać góra, aby nie ucierpiał temat(zawodniczki). Nie mógłby prezes wziaźć na dywanik oby trenerów i to rozwiązać. Bo słowami spokojnie spokojnie to na pewno nie zdążymy. Przygotowujemy się do ME które będą za miesiąc a nie do olimpiady 2012.... |
dnia 25/08/2011
Darujcie sobie argumenty ad personam. Świadczą jedynie o bezradności. |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|