dnia 11/09/2011
oczekuję ciekawego spotkania Belgów,Polaków i Słoweńców.Słowacy chyba wystrzelali się wczoraj |
dnia 11/09/2011
też tak myślę, Słowakom (pewnie) wyszedł jeden mecz, a teraz dostaną bęcki tym bardziej że Niemcy są pod ścianą.
Belgia też moim zdaniem wystrzelała się z Włochami więc Francja gładko sobie z nimi poradzi. Najciekawiej zapowiada się mecz Słowenii z Serbią i oczywiście nasz. |
dnia 11/09/2011
Najlepszy był moment kiedy nie było obrazu sam Swędrowski |
dnia 11/09/2011
to potrafią tylko Polacy w meczu kończącym się wynikiem 3:1 zagrać czwartego i ...piątego seta
W trzeciej partii Niemcy kopnęli nas z zagrywki, odrzucili od siatki i efektem była przegrana. Na tym polega dzisiejsza siatkówka - kto ma mocniejsze pole serwisowe, ten wygrywa. Nie byliśmy w stanie przeciwstawić się w czwartym secie. Za późno zaczęliśmy ich gonić i nie udało się, ale już w piątej partii graliśmy swoim rytmem. Jeżeli będziemy koncentrowali się na naszej pierwszej piłce, to i kolejne spotkania będą w naszym wykonaniu bardzo dobre - podkreślił.
to z wywiadu z naszym libero i teraz juz wiem skąd ten przestój w ostatnim secie, oni myśleli, że to tb, a tu kazali grac do 25
to że zmęczony Igła do czterech zliczyć nie może to jedno ale że dziennikarz może puścić cos takiego w świat to już jest żenada
tu całość tego jakże wiarygodnego artykułu
http://www.przegladsportowy.pl/Siatkowka/ME-siatkarzy-2011-Krzysztof-Ignaczak-o-meczu-Polska-Niemcy,artykul,117896,1,1019.html |
dnia 11/09/2011
Najlepszy był moment kiedy nie było obrazu sam Swędrowski
I przez minutę mówił, że nie mamy obrazu |
dnia 11/09/2011
Ja myślę, że wy nic nie wiecie, Igła przecież wie lepiej bo był i widział. Przez jakiś czas nie było obrazu, to skąd wiecie co się wtedy działo??? Może zdążyli skończyć 4 seta i zaczęli piątego, a że realizator z wynikiem nie nadążał to nie znaczy że trzeba się z naszego libero nabijać, ignoranci |
dnia 11/09/2011
Muszę jeszcze coś napisać, choć wiem że całkiem nie na temat. Ale tak się ucieszyłam jak to przeczytałam, że aż się z wami podzielę W piątek był nieoficjalny sparing Zaksy z JW (Zaksa wygrała 4:0) i jakiś kibic tak go opisał:
Wiem że był sparing bo na nim byłem. Podstawowy skład: Kapelus, Świderski, Kaźmierczak, Gładyr, Gacek(L),Zagumny. Później trener zmieniał zawodników. Możecie być pewni, że Świder jest w formie. Lał z pajpa że aż miło było patrzeć. Zastanawiałem sie czemu trener Anastasi go nie wziął. Byłby chociaż duchowym wsparciem dla młodszych kolegów, takim mentorem jak Giba niedawno. Chociaż jak wcześniej pisałem to po tym co widziałem mógłby walczyć o miejsce w pierwszej szóstce. Ale nie zagrywa Seba z wyskoku tylko kąsał przeciwnika flotem co jest dla mnie dziwne. To oczywiście moja subiektywna opinia. JW ładnie się prezentował w nowych meczowych strojach(biało-czarno-pomarańczowe), my w treningowych . Zbyszek Bartman ma jakiś stabilizator na całą nogę, wyglada jakby miał gips. Nasze chłopaki zatrzymali go parę razy Jestem zadowolony z gry całego zespołu a w szczególności Świdra. TAK TRZYMAĆ!
Heh, czyli jeśli ocena owego kibica jest prawdziwa to Sebastian jeszcze powymiata w lidze |
dnia 11/09/2011
Edyta -cóż, że Świder powymiata w lidze skoro nie dano mu szansy aby powymiatał w reprze !
nawet takiej malutkiej, zeby choć spróbował , ale nie w minutowych wejściach . Zwłaszcza jak mamy teraz TAAAKIE imprezy !
To uśmiech, ale przez łzy
(moje przynajmniej)
|
dnia 11/09/2011
aqa, no nie dostał, ale ja i tak się cieszę czytając takie wieści, bo kiedy AA nie dał mu szansy a potem z niego zrezygnował to już i ja trochę zwątpiłam. Pomyślałam, że może naprawdę jego forma jest daleko w lesie i nie wiadomo co dalej, choć osoby oglądające go na rozgrzewkach na memoriale twierdziły, że prezentuje się bardzo dobrze. No ale to tylko rozgrzewki. Skoro na boisku też radzi sobie dobrze to znaczy, że fizycznie już jest ok, a forma sportowa na pewno też przyjdzie po paru sparingach. Nie wiem czy pogra jeszcze w kadrze, ale fajnie będzie jeśli chociaż w Zaksie pokaże na co go stać, bo przecież szykuje się taki świetny sezon ligowy, już nie mogę się doczekać |
dnia 11/09/2011
Para Swiderski Sebastian- Samica Guillaume to byłoby cos... W formie ocw... Wtedy tak zlaliby Skre po tyłkach(anatomia tylko w sb zabroniona), ze az Trentino by pozazdroscilo stylu. |
dnia 11/09/2011
Francuzi za chwile ruszaja do boju w ciekawym meczu z Belgia. |
dnia 11/09/2011
Ja tam wiem, że Seba zagrał bardzo fajnie z JW i dużo punktował. Naprawdę trener będzie miał mały problem z wyborem dwóch. Nawet Kapelus nieźle się prezentował, ale musi zagrywać mocno z wyskoku |
dnia 11/09/2011
Jest gdzieś mecz Francuzów?? |
dnia 11/09/2011
Francuzi sa na RAI |
dnia 11/09/2011
Wlasnie, nie ma Francuzow! Cot jest rI? |
dnia 11/09/2011
ale mi się tnie.. |
dnia 11/09/2011
http://www.sportlemon.tv/v-2/10/26/v-302678.html GER-SLO. |
dnia 11/09/2011
RaI sport1. |
dnia 11/09/2011
lemon tv |
dnia 11/09/2011
a MA KTOS TEN UZYTECZNY LINK DO WYNIKOW WSZYSTKICH MECZOW NA ZYWO? |
dnia 11/09/2011
na bet365 sa wyniki wszystkie live. |
dnia 11/09/2011
Francuzi są na rai sport, ale póki co przysypiają i z rzadka się budzą. Przed chwilą była mała seria morderczych flotów Rouziera, ciekawe |
dnia 11/09/2011
Czy Ngapeth jest w formie?? |
dnia 11/09/2011
Rus-Por 1-0 (25-15) Svk-Ger 1-0 (25-23) |
dnia 11/09/2011
bywało lepiej z Ervinem... |
dnia 11/09/2011
piszcie o meczu Niemców, please. zdaje się, że Słowacy się wcale wczoraj nie wystrzelali i kto wie, czy nie idą na pierwsze miejsce w grupie |
dnia 11/09/2011
Mam ten uzytecczny link, ktory wczoraj podrrzucil Maciek
http://www.livewyniki.pl/Volleyball.aspx |
dnia 11/09/2011
BEL-FRA 1-0 (31-29) |
dnia 11/09/2011
8-7 dla Slowaków. |
dnia 11/09/2011
Przeczytajcie jeszcze raz wywiad z Rouzierem - Belgowie to nie kelnerzy. |
dnia 11/09/2011
ale wtopa Niemców |
dnia 11/09/2011
do tego piękny pojedynczy blok GO Słowacy!! |
dnia 11/09/2011
Z Hubnera został juz tylko jako taki blok bo w ataku to katastrofa. 13-12 Niemcy. |
dnia 11/09/2011
Jeżeli Francuzi nie poruszą Belgów zagrywką to mogą mieć poważne problemy ze zwycięstwem. Ten szerzej nie znany belgijski libero bardzo obiecująco jak na razie pogrywa sobie.
Francuzi coraz lepiej wspomnianym serwisem... |
dnia 11/09/2011
Serbia -Słowenia 1-0 25-9 nie wiem co Ci slowency odwalają 17-16 dla słowacji. |
dnia 11/09/2011
o ja piękny as |
dnia 11/09/2011
Portugalia prowadzi z Ruskimi 21:18 |
dnia 11/09/2011
portugalia wygrala seta z Rosja 25-23 hehe. |
dnia 11/09/2011
Przydałby się Belgom Wijsmans |
dnia 11/09/2011
Lineczko na bet 365. |
dnia 11/09/2011
1:1!! |
dnia 11/09/2011
Belgia 21-22 w drugim secie z Francuzami |
dnia 11/09/2011
Francja -Belgia 21-21 w drugim.
Bukmacherzy austriaccy obstawiają 1:15 dla FRancuzów |
dnia 11/09/2011
Niemcy uciekli spod noża. 1-1. |
dnia 11/09/2011
24:24 !!! |
dnia 11/09/2011
masakra co za hity!! najpierw wkurzająca żaba a teraz to rumuńskie.. |
dnia 11/09/2011
jasny gwint, ale się żabojady męczą... |
dnia 11/09/2011
29;29 rOUZIER KASZANI |
dnia 11/09/2011
no i się Raul wkurzył.. |
dnia 11/09/2011
nie ma Antka w końcówce... |
dnia 11/09/2011
jezus maria, nareszcie skończył Rouzier |
dnia 11/09/2011
Belgowie mieli trzy setowe w górze... |
dnia 11/09/2011
34 33 DLA FRANCJI NGAPETH RZĄDZI
36:34 dla Francji |
dnia 11/09/2011
Tego podwójnego odbicia Raymaekersa przy setballu nie wybaczę ... |
dnia 11/09/2011
Ech belgowie jak tak można. |
dnia 11/09/2011
10:9 dla Niemców |
dnia 11/09/2011
w jakim skladzie belgowie graja?(pierwsza 7)? |
dnia 11/09/2011
SRB-SLO 2-0. |
dnia 11/09/2011
Depestele, Van Walle, Raymaekers, Klinkenberg, Verhees, Verhanneman, Dejonckheere (libero) Van Den Dries, Claes, Deroo
Co ci Francuzi wyprawiają... Potrafili złomotać Polaków i Bułgarów a z Belgami nie potrafią sobie poradzić. Musi Antek i Ngapeth włączyć sie do gry bo będzie katastrofa. |
dnia 11/09/2011
11;6 dla Belgii |
dnia 11/09/2011
19:19 |
dnia 11/09/2011
15:11 DLA BELGII,rROUZIER PODGONIŁ ZAGRYWKĄ;dDEPESTELE ZEBEST |
dnia 11/09/2011
W jakim klubie gra Raymaekers/? A Verhees to ten z Roeselare? I jeszcze libero- on gra w Noliko
? |
dnia 11/09/2011
22:22 znowu masakra w końcówce seta |
dnia 11/09/2011
Marechal i Toniutti za Tuię i Pujola |
dnia 11/09/2011
Francuzi musza sie wziac do roboty, jak chca cos ugrac w meczu z Wlochami. A juz nie mowie, jak mi typera moga zepsuc... |
dnia 11/09/2011
2:1 dla Słowacji |
dnia 11/09/2011
słowacja |
dnia 11/09/2011
omg Słowacja! dziewczyny, dzięki za relacje, nie przestawajcie |
dnia 11/09/2011
dzisiejszy typer dla mnie to jakas katastrofa... |
dnia 11/09/2011
Francjo, why? |
dnia 11/09/2011
25:20 |
dnia 11/09/2011
for money |
dnia 11/09/2011
GER -SVK 3-3 BEL-FRA 2-1 co za wyniki. |
dnia 11/09/2011
Rany Belgia prowadzi z Francją 2:1 Słowacja z Niemcami 2:1. A warto dodać że nie ma na tym turnieju Holendrów Hiszpanów Greków a nawet Rumunia też potrafi być groźna a jej nie ma. Siatkówka europejska bardzo ostro się wyrównała. I dobrze |
dnia 11/09/2011
Lineczka: do 22 |
dnia 11/09/2011
Mecz Serbia- Slowenia to bylo jedyne spotkanie, w ktorym ni e postawilem na faworyta... I akurat tylko tMA Faworyt nie zawodzi(przegranie 1 seta przez Rosje traktuje jako zawod) |
dnia 11/09/2011
8-4 dla niemcow. dawac kurde słowacy! |
dnia 11/09/2011
Moze Szkopy mi chociaz 2 pkt uratuja w typerze... |
dnia 11/09/2011
Francuzi nie grają źle. Po prostu nie umieją ograniczyć szybkiej, kombinacyjnej gry Belgów, bo o ile dobrze Żabojady grają blok-obrona, o tyle kaleczy bardzo przeciętna zagrywka i dobre przyjęcie Belgii daje im możliwość ich najlepszej gry. Wczorajszy wyrównany mecz z Włochami to nie przypadek po prostu, z tym, że Włosi mają bardzo mocną zagrywkę i gdy udawało się im odrzucać Depestele od siatki, to kontrolowali spotkanie.
Libero - Dejonckheere - gra w Menen, Raymaekers - Biełgorod, a wyróżniający się Verhees to środkowy Noliko. |
dnia 11/09/2011
Italiano- ale to sa ich kluby z poprzedniego sezonu? |
dnia 11/09/2011
|
dnia 11/09/2011
[img][/img] |
dnia 11/09/2011
No i Włosi mają większą siłę w ataku, w porównaniu do Francuzów.
Eder, nie, Verhees przeszedł do Noliko z Lennik, a Raymaekers odszedł do Biełgorodu po sezonie spędzonym w Nowosybirsku, Dejonckheere chyba został w Menen |
dnia 11/09/2011
ale słowacja walczy 18-15. |
dnia 11/09/2011
16:12 dla Belgów |
dnia 11/09/2011
Dobra, Francuzi grają teraz bardzo źle. Ale dwa pierwsze sety były bardzo wyrównane, wcale nie z powodu słabszej dyspozycji z Francuzów. Po prostu, co jednak dziwne, Belgowi na równym poziomie wytrzymują całe spotkanie, a po szczęsliwie wygranym secie Francuzi całkowicie stanęli. |
dnia 11/09/2011
19:17 dla slowaków |
dnia 11/09/2011
21-18 slowacja |
dnia 11/09/2011
To powiesz moze jeszczre, na jakich pozycjach graja?
|
dnia 11/09/2011
Hm? |
dnia 11/09/2011
|
dnia 11/09/2011
Dejonckheere - libero, Verhees - środkowy, Raymaekers - środkwoy. |
dnia 11/09/2011
jebudup! Słowacja idzie na 1. miejsce w grupie |
dnia 11/09/2011
SŁOWACJAAAAAA 3-1 |
dnia 11/09/2011
jest jest jest brawo dla Słowacji!! |
dnia 11/09/2011
Francja poległa... |
dnia 11/09/2011
Belgia wygrała 3:1 z Francją |
dnia 11/09/2011
Belgia... Strasznie się cieszę.
Mogło się skończyć 3-0, ale nie ma co gdybać ,wyraźne lepsi byli Belgowie od Francji. |
dnia 11/09/2011
omg Słowacja mnie przeraża |
dnia 11/09/2011
26:24 i 3:1 dla Belgii!!!!!!
A bukowie obstawiali 15:1 dlaFrancji,mogłem postawić jakieś symboliczne tysiąc euro |
dnia 11/09/2011
Jaka Słowacja? Polska na 1 miejsce!
Italiano- thx. Czyli juz wiem, ze Verhees to nie Verhelst, a libero to nie ten z Noliko. Swoja droga Belgowie maja duzo dobrych siatkarzty, skoro nie ma Verhelsta, Caleberta, Hoho czy Tuerlinxa |
dnia 11/09/2011
Lineczka mnie też pomimo sympatii do małego rycerza |
dnia 11/09/2011
Belgia stała się bardzo niewygodnym rywalem. Okazuje się że są nawet dwie grupy śmierci w takiej sytuacji. |
dnia 11/09/2011
to dzisiaj nasi jakby zdobyli chociaz 1 pkt w meczu to mają pewny awans...niby tak niewiele ...mam obawy bo Bułgarzy wyjdą na pewno mocno zmobilizowani |
dnia 11/09/2011
Lineczka: I dodatkowo oni muszą nam kibicować z prostej przyczyny. Jak my przegramy (tfu tfu) to Niemcy będą do nas tracić trzy punkty a my przecież wygraliśmy z Niemcami i mamy lepszy bilans setów. A Bułgarii Niemcy by nie wyprzedzili. Ale wierzę że tak się nie stanie bo sądzę że pokonamy Bułgarię |
dnia 11/09/2011
Brawo Słowacjo, a co do meczu naszych ja dziś nie napiszę nic
http://www.youtube.com/watch?v=noHlrgPKX5U
Z dedykacją dla naszych, coby im się lepiej blokowało |
dnia 11/09/2011
Italiano - że Belgowie byli wyraźnie lepsi to przesadziłeś, wystarczy spojrzeć na wyniki setów. To co martwi u Francuzów to jakiś brak ducha walki. Potrafili indywidualnie pogrywać zagrywką i wtedy wyrównywali wynik, ale nie było nikogo kto pociągnął grę w ataku. Pierwszy raz w tym sezonie widziałam tak beznadziejny mecz Rouziera Inni nie lepsi no ale od niego wymaga się najwięcej. Mają o czym myśleć. Jak zaskoczą Finowie to Francuzi mogą jeszcze wypaść z turnieju |
dnia 11/09/2011
no chlopaki, gramy z Wami! |
dnia 11/09/2011
Trzymać kciuki za naszych! A będę wieczorem. |
dnia 11/09/2011
*A ja będę wieczorem. |
dnia 11/09/2011
Nie dali rady mentalnie, przegrywają końcówki.
Trudno się zgodzić Lineczk. Generalnie widać, że Lozano tym razem źle przygotował tym razem swoją drużynę do turnieju. A na wycieczce do Brazylii i na seriii sparringów za canarinhos przed główną imprezą sezonu, Niemcy wyszli dokłądnie tak samo jak my w ubiegłym roku. Czyli nie tylko nic im to nie dało, ale wręcz zaskutkowało całkowitą dezorientacją na temat własnej aktualnej dyspozycji. Zapowiedzi walki o medal świadczą o tym, że zupełnie nie zdawali sobie sprawy, że z formą znajdują się w głębokim lesie.
Co do dzisiejszego meczu. Przede wszystkim zawodnicy Lozano popełniają koszmarną ilość błędów własnych - przykładowo wczoraj oddali nam 23 punkty tylko po błędach serwisowych, a dziś Słowakom 22 punkty. Taka liczba błędów na zagrywce miała też inne konsekwencje, bo Niemcy mimowolnie wstrzymywali rękę na zagrywce. Jednym wyjątkiem był oczywiście Grozer, ale w dzisiejszymmeczu nawet on w pewnym momencie przeszedł na floata. Z wręcz komicznymi konsekwencjami takiej decyzji zresztą.
W dodatku błędy na zagrywce, to nie jedyne błędy Niemieckiego zespołu. Doliczmy do tego błędy własne w ataku (10), błędy dotknięcia siatki i okaże się, ze suma summarum Niemcy oddali Słowakom 33 punkty. Słowacy Niemcom 24. Słowacy IMHO zagrali znacznie słabszy mecz niż wczoraj z Bułgarią, ale zwyciężyli. Chociaż może nawet lepiej byłoby powiedzieć, że Niemcy pokonali się dziś sami. |
dnia 11/09/2011
W przeciwieństwie do wczorajszego meczu z Bugarią, najlepsi w spotkaniu z Niemcami w drużynie Słowacji byli dwaj środkowi: Kohut (15 pkt w tym 5 bloków) i Kmet ( 13 pkt w tym 7 bloków) -> http://www.cev.lu/mmp-cgi/show.pl?cmd=tmpl&id=10080&id2=164&id3=517&id4=6&id5=4&state=p_prj_game_summary&key=0
Skrzydłowi: Nemec, Divis, Sopko grali dziś słabo. Dwaj pierwsi mieli pierwszy -32%(9 pkt) drugi 35% w ataku (13 pkt), Sopko znacznie lepiej bo 45% (11pkt) |
dnia 11/09/2011
Może skoro faworyci dzisiaj zawodzą uda nam się z Bułgarami? No ale ciiii żeby nie zapeszać.
Zaraz, zaraz, myślałem, że po wczorajszych meczach to my zostaliśmy faworytami A poza tym wystarczy zestresować Żelkowa, a potem poczekać aż Maxi Kaz się spoci. |
dnia 11/09/2011
Duze znaczenia dla dzisiejszej gry Niemcow miala wczorajsza porazka z naszym zespolem. Pamietajcie, ze Niemcy do tej pory niczego specjalnego w siatkowce nie osiagneli a "w,owiono" im, ze jada jako prawie faworyci do medali. Przyszedl pierszy mecz,z niby slaba Polska i dostaja po glowach.
Ogranie w takich impreazch, medale i miejsca w czolowce maja zawsze znacznie dla druzyn, ich psychiki i nastawienia.
Strach i nerwy ... |
dnia 11/09/2011
Italiano - że Belgowie byli wyraźnie lepsi to przesadziłeś, wystarczy spojrzeć na wyniki setów.
To przez te emocje
Inni nie lepsi no ale od niego wymaga się najwięcej.
Na duże pochwały zasługuje N'Gapeth, który wprawdzie od momentu powrotu do reprezentacji zawodzi jak na siebie w przyjęciu, jednak w ataku, przynajmniej na Mistrzostwach Europy, spisuje się bardzo dobrze. Nie dość, że Francuz był dziś liderem zespołu w ataku, tak jeszcze w czwartym secie dzięki jego znakomitej zagrywce Francuzi doszli do Belgów. Dodatkowo parokrotnie można było odnieść wrażenie, że to właśnie młodziutki Francuz jest na parkiecie głównym motywatorem swoich partnerów.
W oczy przede wszystkim rzucała się słabiutka współpraca Pujola ze środkowymi, dość powiedzieć, że Vadeleux i Hardy-Dessources na piętnaście ataków, skończyli trzy... Jedynym, obok N'Gapetha, zawodnikiem, który nie zawiódł, był chyba jak zwykle znakomicie grający Exiga. |
dnia 11/09/2011
Drzyzga: "Taki agresywny flot jest nam teraz bardzo potrzebny"
!#>%#$*!!$ i do ****!!! Nam jest mocna zagrywka potrzebna!!!
Nasz Mały Miś blokuje Maxi Kaza - bezcenne. |
dnia 11/09/2011
Prawdziwym odkryciem mistrzostw jak na razie przynajmniej, jest młodziutki środkowy Belgii, 21-letni Pieter Verhees. Znakomity w ataku, bardzo dobry w bloku i niebezpieczny, choć trochę nieregularny w polu serwisowym, Belg jawi się na siatkarza kompletnego. Wydawało się, że to dużo bardziej uznany Matias Raymaekers będzie stanowić o sile środka Belgów, jednak Verhees radzi sobie chyba jeszcze lepiej niż starszy i znacznie bardziej doświadczony rodak. |
dnia 11/09/2011
Drzyzga: "Taki agresywny flot jest nam teraz bardzo potrzebny"
Na razie Bułgarzy wszystkie nasze floaty przyjmują we dwójkę. Aleksiew jest całkowicie schowany.
Ciekawe gdzie Swędrowski wypatrzył Bożliłowa, skoro podstawowym bułgarskim libero jest Iwanow |
dnia 11/09/2011
uhhh Możdżon z pierwszej piłki, co za temperament! |
dnia 11/09/2011
Kubiak!!! łał!! jakie obrony!!! |
dnia 11/09/2011
Piotrek chyba wraca, ale tfu, tfu - żeby nie zapeszyć Kubiak rzeczywiście cuda wyprawiał przed chwilą w obronie, wow. Możdżonek całkiem fajnie na bloku. Ciekawe czy wcześniej nie miał formy, czy Anastasi trzymał go jako "tajną broń" na MR, haha Oby tak dalej, chłopaki! |
dnia 11/09/2011
"tajną broń" na ME - sorry, literówka. |
dnia 11/09/2011
Mamo Zyt wymodliliśmy go chyba |
dnia 11/09/2011
Zyta - no tak, dobrze grający MM to jednak zawsze coś specjalnego |
dnia 11/09/2011
Na duże pochwały zasługuje N'Gapeth, który wprawdzie od momentu powrotu do reprezentacji zawodzi jak na siebie w przyjęciu, jednak w ataku, przynajmniej na Mistrzostwach Europy, spisuje się bardzo dobrze. Nie dość, że Francuz był dziś liderem zespołu w ataku, tak jeszcze w czwartym secie dzięki jego znakomitej zagrywce Francuzi doszli do Belgów.
Po raz drugi nie mogę się zgodzić Uważam, że dziś obaj z Rouzierem zawiedli w ataku. Mieli zresztą obaj po 42% skuteczności i obaj chrzanili ważne piłki. Myślę, że twoja opinia wynika z tego, że Ngapeth atakuje jak taran, wyrywa klepki z parkietu, więc robi wrażenie. Niestety trochę za mało dziś było tej skuteczności. Dla mnie cichym bohaterem w ataku był dziś Tuia, zresztą staty to potwierdzają - 69%. Zszedł z boiska bo leżało im przyjęcie, ale Marechal nie olśnił w ataku. No i rozegranie leżało, oj boję się o żabojadów.
Fińczycy leją makaroniarzy, więc naprawdę Francuzi powinni się bać |
dnia 11/09/2011
Podoba mi się ! |
dnia 11/09/2011
N'Gapeth dziś 53% w ataku... |
dnia 11/09/2011
Fińczycy leją makaroniarzy, więc naprawdę Francuzi powinni się bać smiley
Finowie |
dnia 11/09/2011
asiaplock- sęk w tym, ze jednak Finczycy. A to dlatego, ze Swider tak zdecydował |
dnia 11/09/2011
Jak utrzymamy taka forme, to tytułjest nasz |
dnia 11/09/2011
toż to inni ludzie graja chyba ;d ! albo sie naprawde pozbierali w koncu i zaczynaja grac a nie jeczec i sie uzalac na swoj marny los albo to bulgarzy tak slabo na tych mistrzostwach. Szczerze to wiele akcji nie widzialam bo zostala mi tylko transmisja na internecie i widze poczatek akcji i koniec , ale slysze podniecony wrzask pana Tomka wiec wiem ze kazda akcja jest niezwykle emocjonujaca pewnie xD Kubiak- , dobrze ze chlopak sie zdecydowal na Jastrzebie ! |
dnia 11/09/2011
Piotrek Gruszka - reaktywacja.
Mieli zresztą obaj po 42%
Edyto to jakieś przekłamanie N'Gapeth skończył dziś w ataku 18/34, czyli miał w ataku 53%, Rouzier 16/38 - czyli faktycznie 42% |
dnia 11/09/2011
To chyba coś przeoczyłam, hahaha xD Zatem zwracam honor |
dnia 11/09/2011
Włosi przegrywając chyba 9-16, wygrali seta |
dnia 11/09/2011
Włosi przegrywając chyba 9-16, wygrali seta
Przegrywali nawet 16:21 i wygrali seta do 23 !!!! |
dnia 11/09/2011
W drugim secie już 4-0 dla Włochów. Znakomicie w bloku Mastrangelo i Zajcew. |
dnia 11/09/2011
I znów to samo co wczoraj. Bułgarzy nie zaczęli jeszcze grać niczego wielkiego, a my kilka punktów z rzędu w plecy na własne życzenie |
dnia 11/09/2011
No i nie ma znów zagrywki |
dnia 11/09/2011
Aleksiev to jest parodia siatkarza,bez zagrywki,ataku,przyjęcia, jakim cudem on był jednym ze skuteczniejszych siatkarzy Superligi? |
dnia 11/09/2011
Oj faktycznie mój błąd. Na eurovolley były chyba inne staty niż na cev albo źle spojrzałam. No to trochę lepiej, ale i tak bardziej mi się podobał na zagrywce niż w ataku.
A Fińczycy to Fińczycy, od paru lat |
dnia 11/09/2011
Igła ale nabuzowany |
dnia 11/09/2011
Znów złotousty Wojciech: "niestety dla obu zespołów sędziowie mają rację". Taa, jak się mylą - źle, jak się nie mylą - też źle. |
dnia 11/09/2011
po rowno ! |
dnia 11/09/2011
Komentatorzy rozwalają... Gdzie miał ręce? w kieszeniach. Piotr się zagapił on potrafi się czasem zagapić itd... nie mogę |
dnia 11/09/2011
Przegrywali nawet 16:21 i wygrali seta do 23 !!!!
Uzupełnienie - Finowie prowadzili 23:20 i mieli w górę piłkę na 24 punkt. Ale Travica pięknie obronił mocny atak Oivanena po skosie, Zajcew skończył kontrę i było 23:21. Później Zajcew poszedł na zagrywkę i Włosi zdobyli pod rząd cztery punkty i wygrali pierwszą partię. |
dnia 11/09/2011
Cytat z Drzyzgi: "Piotr sie zagapił, ewidentnie Piotr sie zagapił"
Nie wiadomo, z kogo bardziej sie smiac |
dnia 11/09/2011
Aleksiev to jest parodia siatkarza,bez zagrywki,ataku,przyjęcia, jakim cudem on był jednym ze skuteczniejszych siatkarzy Superligi?
Brał ich z zaskoczenia. Wszyscy myśleli, że parodia, a tu siurpryza. |
dnia 11/09/2011
Kubiaaaaak! |
dnia 11/09/2011
Kurek teraz nie atakuję tak dużo to ma siłę i jak zwierze się na tym boisku zachowuje!!! |
dnia 11/09/2011
"Tak zwany chaos niekontrolowany" |
dnia 11/09/2011
szykuje się powtórka z Euro2009, ten set będzie lekko wyrównany, ale wyjdziemy na 2:0 i Bułgarzy się poddadzą,jeszcze Stojczew zacznie rotować składem, już wszedł Sokołow |
dnia 11/09/2011
Nabicie Możdżonka, mistrzostwo
azetesiak jak tam ci się oglądam Marcina ? |
dnia 11/09/2011
o i jest Sokolow ! dzis jestem za Polakami to oby sie mylil, ale i tak licze na jakies dobre ataki w jego wykonaniu
Kurek zamiast na ataki to na te bieganie energie marnuje ;d |
dnia 11/09/2011
Jestem kibicem reprezentacji, jeśli MM gra dobrze a dziś gra nieźle to mnie to cieszy. |
dnia 11/09/2011
Jestem w szoku, jak nam się rozkłada atak! |
dnia 11/09/2011
mnie dziwi nastawienie jak dotąd naszych, nawet w tych trudnych sytuacjach sie wydaja jacys tacy twardzi i zawzieci , nie to co zawsze ;o fajnie sie ich oglada |
dnia 11/09/2011
Pit... |
dnia 11/09/2011
szkoda seta |
dnia 11/09/2011
Matko i córko... jeden juniorski błąd anemicznego i podajemy Bułgarom rękę. Oby nie weszli do gry na dobre... |
dnia 11/09/2011
aj cyborg nie skończył 2 ataków i mamy remis |
dnia 11/09/2011
A ja zaczynam tesknic za dopingiem Magiery i za kawałkami z Mozarta czy Verdiego... Teraz jakas Shakire puszczaja |
dnia 11/09/2011
eee będzie dobrze, to tylko jeden set |
dnia 11/09/2011
Zyta a ja jaoś znów Kurka nie mogę oglądać zrobił się denerwujący jak za jego najbardziej denerwujących czasów. Niech weźmie się do gry a nie na fochy jak dziecko |
dnia 11/09/2011
Eder w czasie meczu Niemcy-Słowacja leciała wkurzająca żaba! |
dnia 11/09/2011
Ja wiem, że był tylko jeden gracz o stratosferycznym zasięgu, ale akcja Todorowa na 23:22 to była co najmniej górna granica troposfery |
dnia 11/09/2011
Bułgarzy maja tendencje do łysienia chyba. Chłopaki po 23-26 lat, a u kazdego praktycznie sporych rozmiarow kólko na czubku głowy widoczne... |
dnia 11/09/2011
Szkoda tego seta |
dnia 11/09/2011
Eder, nasz Bartosz też posiada tę tendencję |
dnia 11/09/2011
Witamy Bułgarów w grze. Zaproszeni nie odmawiają. |
dnia 11/09/2011
Kurek pieprzy dobre przyjęcie i nie kończy ataków |
dnia 11/09/2011
Italia Suomi 2:0 27:25 |
dnia 11/09/2011
Włosi dwukrotnie kontrolowali seta i dwa razy - gdy Matti Oivanen wchodził na zagrywkę - Italia traciła całą przewagę. No ale końcówki Włosi grają znakomicie, no więc 2-0. |
dnia 11/09/2011
Możdżi co ty robisz !! |
dnia 11/09/2011
już dwójka skrzydłowych z Trento się rozgrywa,szczęście (dla nas) że Stojczew nie ma tam jeszcze Juanto... |
dnia 11/09/2011
2 durne bledy i zamiast 8:6 mamy 6:8 - co zrobil MM - bede wdzieny za kazde info |
dnia 11/09/2011
Drzyzga kolejny tekst:''wyżej trochę to dogranie, tak ze 2-3 metry wyżej'' |
dnia 11/09/2011
Savani rzecz jasna. |
dnia 11/09/2011
a Możdżonek nie obiecał zgolić tych pejsów? |
dnia 11/09/2011
... skończył seta ;-) |
dnia 11/09/2011
znowu nie ma prawego |
dnia 11/09/2011
Kurek najlepiej zagrywającym raczej nie zostanie :/ |
dnia 11/09/2011
szklaneczkę melisy poproszę, JJ na boisku |
dnia 11/09/2011
O! Są już zdrowaśki dla Jarosza |
dnia 11/09/2011
Marudzicie na wszystkie pozycje a to właśnie Kurek "nietykalny" psuje grę. skoro i tak radzimy sobie bez niego to czemu go nie zmieni !? |
dnia 11/09/2011
Jarosz -.- |
dnia 11/09/2011
a on zmienia gruszkę ? |
dnia 11/09/2011
no dalej chłopaki co z Wami!! |
dnia 11/09/2011
Kurek do zmiany |
dnia 11/09/2011
również jestem za Fabianem na ten moment - może ożywi trochę naszą grę |
dnia 11/09/2011
Szukam tego Bożiłowa na boisku i szukam. I nic. Za nic nie mogę znaleźć. Za antenką się schował? |
dnia 11/09/2011
pytanie: Dlaczego Możdżonek zawsze kiedy nie jest na boisku jest w bluzie? kiedy wymienia się z libero ma bluze teraz na czasie ma bluze on się nie rozgrzewa??? cały czas mu tak zimno??? |
dnia 11/09/2011
Jarosz zaskocz proszę |
dnia 11/09/2011
Jarosz szaleje,już 2 ataki skończył,w polsacie szaleństwo |
dnia 11/09/2011
Samym Kubiakiem nie damy rady |
dnia 11/09/2011
Samym "kubkiem" nie wygramy tak mówi komentator "kubek" |
dnia 11/09/2011
Fajnie, jak w Ergo czy Spodku: Polskaaa, Biało-czerwoni. |
dnia 11/09/2011
Prandi to starszy Pan, jego serce nie wytrzyma popisów Jarosza.RIP |
dnia 11/09/2011
Marudzicie na wszystkie pozycje a to właśnie Kurek "nietykalny" psuje grę. skoro i tak radzimy sobie bez niego to czemu go nie zmieni !?
A na kogo? Ups, Świdra nie ma? Aaa, właśnie w piątek szalał w sparingu z JW, w Pradze siedzi na trybunach
Ech, czekałam na okazję, żeby to napisać |
dnia 11/09/2011
azsiak - i dostał dwie czapy ;/ |
dnia 11/09/2011
Ja dalej nie rozumiem czemu nie spróbować zmienić Kurka ? |
dnia 11/09/2011
Oklapli. |
dnia 11/09/2011
Jarosz do domu, a Żygadło do kwadratu. |
dnia 11/09/2011
Zyta, nic nie zmieni, ale ja mam swoją satysfakcję. I nie dam jej sobie odebrać |
dnia 11/09/2011
dobra, jest po secie. i nie dlatego, że Bułgarzy wybitni, nie do pokonania, ale dlatego, że my stoimy. łącznie z Anastazym. |
dnia 11/09/2011
i jest żaba |
dnia 11/09/2011
Czesi zaraz skończą z 3:0,Włosi 13:10 więc też idą na 3:0 |
dnia 11/09/2011
Może za wcześnie n takie osądy, ale co Euro to ktoś nam się objawia-w Turcji Kurek a w Pradze Kubiak,w Danii-Ferens? |
dnia 11/09/2011
Zyta, czyżbyś sądziła, że mam jakąś moc sprawczą? Bo mi się zdaje, że nie mam żadnego wpływu na to co się dzieje w Pradze. Natomiast nie widzę powodu, dla którego nie miałabym wytknąć Anastasiemu błędu, bo byłam niemal pewna, że brak dobrego zmiennika dla Kurka odbije nam się czkawką (mówię o zmienniku w ataku oczywiście). |
dnia 11/09/2011
co za dogranie Jarosza na 4 metr... |
dnia 11/09/2011
dobry serwis a pozinej fatalne dogranie jeya |
dnia 11/09/2011
nie jest dobrze,niestety moje przewidywania się nie sprawdziły |
dnia 11/09/2011
No, ale w końcówce się podbudowali. |
dnia 11/09/2011
lloooooooooo jaaaa pie.... |
dnia 11/09/2011
Aluta- co to jest "wkurzajaca zaba"? |
dnia 11/09/2011
crazy frog czy jakoś tak... bem bem |
dnia 11/09/2011
Świder sam twierdzi, że fizycznie jest z nim bardzo dobrze, natomiast trener miał inna koncepcję na ten turniej - czytaj ogrywać młodego Mikę. Gdyby dał pograć Świdrowi w sparingach to by pewnie był gotowy do gry i na me. Mogłabym zrozumieć koncepcję AA gdybyśmy mieli strzelbę na ataku. A przy wiadomych problemach aż się prosiło wziąć jakiegoś drugiego ofensywnego przyjmujacego.
No ale to wybór Anastasiego. Oby Kurek wytrzymał w wysokiej formie do końca. |
dnia 11/09/2011
proszę o tie break proszę!!! |
dnia 11/09/2011
Jakby był Bartman, to moglibysmy ogrywac najlepszych... |
dnia 11/09/2011
wyszlam na chwile z domu dosyc uspokojona gra naszych, wracam i kicha -.- |
dnia 11/09/2011
chyba już po meczu |
dnia 11/09/2011
te miny mowia wszystko. bezradnosc |
dnia 11/09/2011
Vomitti do kwadratu, proszę... |
dnia 11/09/2011
i dajcie jeszcze jakiegoś trenera |
dnia 11/09/2011
brakuje punktów Ignaczaka. |
dnia 11/09/2011
Szlag by to jasny trafił i kurza krew zalała!! |
dnia 11/09/2011
Gdy Żekow rozgrywa dobrze i dokładnie, to Bułgaria jest naprawdę świetnie dysponowana |
dnia 11/09/2011
Czy Hruszka śpi w pokoju z Jayem? Bo chyba się zaraził cleannetfobią. |
dnia 11/09/2011
Mastrangelo 18 pkt 8 bloków w przeciągu trzech setów |
dnia 11/09/2011
Zyta, może jak komuś nogę urwie? Ale pewna nie jestem xD |
dnia 11/09/2011
brawo Kubek!! |
dnia 11/09/2011
kiedy Żekow nauczył się grać środkiem? |
dnia 11/09/2011
Ku.. m... Co nadrobia, to srótraca od rayu!! |
dnia 11/09/2011
straca* |
dnia 11/09/2011
A przy wiadomych problemach aż się prosiło wziąć jakiegoś drugiego ofensywnego przyjmujacego.
No to ma Kubiaka przecież. Tylko nikt się nie spodziewał, że ten pierwszy ofensywny się zatnie. |
dnia 11/09/2011
Brak mi słów. |
dnia 11/09/2011
Kaziyski dzisiejszy demotywator |
dnia 11/09/2011
no dalej, blagam!! |
dnia 11/09/2011
No, będzie piąty. |
dnia 11/09/2011
ta obrona JJ !! aaaaaaaa |
dnia 11/09/2011
JJ robi wszystko dobrze, oprócz atakowania... |
dnia 11/09/2011
dx, nie mów hop |
dnia 11/09/2011
Dlaczego, jeśli ma się w domu fotele przed tv, to się ogląda na stojąco? |
dnia 11/09/2011
ma Żygadło stalowe nerwy. przy takim stanie piła do JJ... |
dnia 11/09/2011
No nie, szkoda |
dnia 11/09/2011
Jarosz ... |
dnia 11/09/2011
Oni mnie wykończą. |
dnia 11/09/2011
ja pierd... |
dnia 11/09/2011
hahahaha.. |
dnia 11/09/2011
ja nie... |
dnia 11/09/2011
jutro Slowacja nas pokona i do domu... |
dnia 11/09/2011
przegraliśmy przez indywidualne błędy |
dnia 11/09/2011
Jarosz podsumował całokształt swojej twórczości |
dnia 11/09/2011
Jarosz=Wawrzyniak bis |
dnia 11/09/2011
Pośliźnięcie się Kuby w ostatniej akcji najlepiej opisuje dzisiejszy mecz.
O mały włos. |
dnia 11/09/2011
aj niewykożystane sytuacje się mszczą i ten 2 set to pokazał. |
dnia 11/09/2011
ale się wkurzyłam... !! kto mnie pociesz? |
dnia 11/09/2011
zacielo mi transmisje na ostatnia akcje, Jarosz sie poslizgnal?? .. |
dnia 11/09/2011
Wyblok na Kazijskim, prosta piłka w czwartej strefie, Jarosz się poślizgnął. |
dnia 11/09/2011
Wawrzyniak się poślizgnął, Jarosz się poślizgnął. Brawo Kubiak, w przyjęciu tragicznie, lepiej w ataku, no ale zagrywa pierwsza klasa |
dnia 11/09/2011
ZA TO KUREK DO 4 SETA TO TYLKO PRZESZKADZAŁ |
dnia 11/09/2011
co prawda w 4 kończył ale żeby w takim momencie w aut wywalić ?! |
dnia 11/09/2011
Boze drogi co oni maja z tym slizganiem ostatnio.. eh no szkoda bo mecz mozna bylo wygrac, szczegolnie po pierwszym secie wszystko wygladalo optymistycznie, no ale bez ataku meczu sie nie wygra. Jutro Slowacy i sie okaze. |
dnia 11/09/2011
Maciek - celowo nie wywalił. |
dnia 11/09/2011
Ktos mi okrutnie cały post wycial, chociaz wystarczylo jedno przeklenstwo stamtad wyrzucic, wiec napisze innymi słowami.
Jarosz nie konczy pilek na pojedynczym bloku, nie wspominajac o jego roli czyli konczeniu sytuacyjnych i trudnych akcji. Taki "atakujacy" od siedmiu bolesci, co to nawet na czystej siatcce majac idealna pilke nie moze skonczyc, to nawet w 2 lidze by miejsca nie znalazl, a w repr. to tylko tacy na ta pozycje, co i sytuacyjne koncza.
A na koniec wzial i sie wyrznal jeszcze, przegrywajac nam cały mecz, ktory moglismy jeszcze wyfgrac! |
dnia 11/09/2011
Zyta Wawrzyniak się poślizgnął w ostatniej akcji meczu i wtedy padł gol na 2-2, w pierwszym może i nie ale później można było dać mu chwilę na przemyślenie głupiego zachowania |
dnia 11/09/2011
moze gdyby nie ten "ślizg" to może i byłby tie break |
dnia 11/09/2011
Kubiak imponujące statystyki w przyjęciu. Jednak zagrywka Bułgarów bardzo przeciętna. |
dnia 11/09/2011
No to ma Kubiaka przecież. Tylko nikt się nie spodziewał, że ten pierwszy ofensywny się zatnie.
No i o tym od tygodni piszę. Wziął czterech środkowych, choć jeden parkietu nie powącha a na arcyważnej pozycji nie wziął zmiany dla Kurka, licząc, że ten całe osiem meczów rozegra jak cyborg. Nie mówiąc o tym, że wziął dwóch atakujacych, którzy sklejeni do kupy może i stworzyliby jednego w miarę porządnego młota, ale na boisku muszą być oddzielnie. |
dnia 11/09/2011
Ta ostatnia akcja mnie dobiła Już się cieszyłam, że uda nam się wybronić a tu co? Jarosz się poślizgnął |
dnia 11/09/2011
Ale nie ma co panikować, do domu pojadą Niemcy a nie my. Nie wierzę, że nie ugramy jutro seta. |
dnia 11/09/2011
Choć Jakub Jarosz wg mnie nie jest silnym punktem naszego zespołu, to mimo wszystko nie winiłabym go za porażkę. W końcu bez jego obron to by nasi siatkarze tej akcji w ogóle nie grali. Niestety dużą części meczu zagrała reprezentacja, która grała na Memoriale, a nie ta którą widzieliśmy wczoraj. |
dnia 11/09/2011
To jest jakas ofiara losu, jakis okrutny zart Pana Boga, ten ryzy! Co ten człowiek robi w kadrze? A moze Wlazlemu skarpetki, a jemu buty nie dostarczyli i musial w tenisowkach grac??? |
dnia 11/09/2011
Kubiak ratował tyłek zagrywką, natomiast float... baloniki. Serce boli tym bardziej, że atak to nadal dziura, niby mniejsza, ale jednak. I jeszcze mi Piotrek Gruszka wbija nóz w plecy nie kończąc w 3 secie na czystej siatce. Kuba się poślizgnął, ale przecież nie zrobił tego specjalnie, wiec może nie trzeba aż tak ostro. Fakt, z atakiem jest w lesie, ale poślizgnięcie to przypadek. Floatem, często nie dawalismy sobie szansy, na wyblok. Jutro Słowacja i przeraża mnie wizja, ze mogliby nas spakować. Trzeba wierzyć w chłopaków. |
dnia 11/09/2011
Eder wszyscy jesteśmy lekko załamani ale opanuj emocje! Pamiętasz co mi obiecałeś na pw? Mam je jeszcze na dowód w razie czego |
dnia 11/09/2011
Blok Kubiaka na Kazijskim
Dzisiejszy całokształt Kubiaka
Brodacz do spółki z Kubiakiem blokuje Sokoła. Kubiak ciesząc się, sprzedaje Brodaczowi od tyłu pieszczotliwego kuksańca. A Brodacz z żądzą mordu w oczach odwraca się w stronę siatki, wyglądając, jakby myśląc, że to Sokół przelazł dołem, żeby się zemścić za ten blok.
Gdzie jest Fabio?
Teoretycznie fobia nie jest zaraźliwa, ale chyba jednak Jay zaraził Hruszkę
Trudno nazwać to coś, w co zmienił się nasz Brodacz, ale najlepiej będzie użyć cytatu - "The mighty tree of Columbia"
Jego Magnificencja Wojciech, Wielki Propagator Flota i Najwyższy Orędownik Baloników ogłosił w czwartym secie, że nie możemy grać miękką zagrywką. Fanfary.
Last, but not least:
Zero punktów, w przeważającej mierze na własne życzenie |
dnia 11/09/2011
Soko 68%,Matey 41 przyjęć 71/48% 57% atak,Josifow 8/10-jego norma z 2 meczów |
dnia 11/09/2011
Coś mi się wydaje, ze PZPS powinien jak najszybciej wysłać do FIVB i CEV umotywowane o warunkowe dopuszczenie do występów w naszej męskiej reprezentacji Kaśki Skowrońskiej. W innym wypadku, bez prawego skrzydła, po każdym meczu biało-czerwoni będą robić to samo co Kuba Jarosz (w barwnej relacji redaktora Swędrowskiego), czyli najpierw padać na ziemię, a później leżeć i szlochać pośrodku mokrej plamy. |
dnia 11/09/2011
Maćku, Zyta ma rację - to Peszko się pośliznął. Jeszcze w 1. połowie, tak ze trzy razy |
dnia 11/09/2011
To chyba o to Austriakom chodzilo w tej ulotce, o taka wlasnie wszechstronnosc: i na czystej siatce potrafi nie skonczyc, i widowiskowy pad imitujacy poslizg wykonac...
A swoja droga to ten narod zawsze umial Polakom okrutna, czesto gorsza szpilke niz Niemcy wbic. Jarosza przed turniejem chwalili... To musiala byc z ich strony ironia, on by nawet w lidze austriackiej miejsca nie znalazl |
dnia 11/09/2011
Zyt Królowo |
dnia 11/09/2011
ale się wkurzyłam... !! kto mnie pociesz?
Proszszbardzo.
http://www.youtube.com/watch?v=cADb6Io8Nzo |
dnia 11/09/2011
Bazin, pomyslałam o tym samym, można by było jeszcze Gosię Glinkę poprosić o pomoc . |
dnia 11/09/2011
Ale z Ciebie brutal "Mayuś" |
dnia 11/09/2011
Qlutka- juz sie opanowałem całkowicie, a to dzieki 2-minutowej przerwie w dostawie powietrza, jaka zafundowała mi Zyta swoim linkiem |
dnia 11/09/2011
haha Zyta najlepsza |
dnia 11/09/2011
Eder no ja myślę |
dnia 11/09/2011
Zyta mistrzostwo, lekko zerżnięte ale dobra robota |
dnia 11/09/2011
Po tym meczu czuje się rozczarowany wściekły zły smutny. Wszystko razem. Mogliśmy wygrać ten mecz, mogliśmy wygrać 2 seta gdyby nie kolejny przestój. Gruszka ogólnie lepiej ale dalej to nie to Możdżonek statystycznie też dobrze ale za słabo serwował. Żygadło grał za mało środkiem Kubiak atak dobrze zagrywka świetna tylko niestety nieregularne przyjęcie. Kurkowi mam wrażenie że czasami aż za bardzo chce skończyć już za pierwszym razem z resztą ja w ogóle nie rozumiem dlaczego tak mało dzisiaj opieraliśmy piłki o blok?. Raz lżej uderzyć o blok i zaasekurować by wystarczyło. Igła nieźle. Natomiast JJ on również bardzo chce ale jego dyspozycja obecna jest taka że jak wejdzie na boisko to coś (sami wiecie co). Czuje się zły bo mogliśmy ten mecz ugrać mało tego wystarczyłoby wygrać o jeden set więcej a już bylibyśmy tylko na drugim miejscu . Tak to jeszcze nawet awansu pewnego nie ma choć ten awans 90% będzie gdyż Niemcy musieliby jutro wygrać z Bułgarią za trzy punkty a przy ich obecnej dyspozycji to z całym szacunkiem ale nie widzę ich w roli zwycięzców a po za tym musi być lepszy bilans setów. Po za tym nie wiem czy bezpośrednie pojedynki nie mają większego znaczenia od setów? Nie wiem co jest ważniejsze. Cóż jutro Słowacja czas już zapomnieć o tym co było a skupić się na Słowacji. Wierzę że możemy wygrać. Tu są tak wyrównane teamy że zadecyduje dyspozycja dnia. Siatkarze zapominamy już o tej porażce. Ona pokazała nam że każdą nadarzającą się okazję musimy wykorzystać i to zróbmy w meczu ze Słowacją. Wygrajmy ten mecz.
PS: Znowu przepraszam za mój nieskładny tekst |
dnia 11/09/2011
To Wawrzyniak się poślizgnął w obronie w 94 minucie, po czym padła wyrównująca bramka. Jutro pokonamy Słowaków i gramy dalej. Bułgarzy się nie podłożą |
dnia 11/09/2011
Zyta - bo tak właśnie jest xD O2 Arena to lodowisko. |
dnia 11/09/2011
Tylko ja nie rozumiem jednego w Jastrzębiu na Jastorze gdzie grał JW też pod parkietem było lodowisko a jednak zawodnicy się nie ślizgali. Może to zależy od rozmiarów lodowiska? |
dnia 11/09/2011
Jarosz jak gra tak gra ale przynajmniej JEST, chce pomóc reprezentacji
Lineczko - wszystko to prawda, ale przecież nie jest to pomoc bezinteresowna. Jay Jay grając w reprezentacji Polski, pomógł też w końcu, także samemu sobie. Bo co tu kryć; w porównaniu do siatkarzy znajdujących się poza kadrą, lub z krajów, które nie mają ani silnej reprezentacji i ani renomy "krajow siatkarskich", możliwości znalezienia klubu przez reprezentantów Polski, w tym także przez Jay Jaya i ewentualna wysokość wynegocjowanego kontraktu, realnie są potem znacznie dla nich korzystniejsze i atrakcyjniejsze. Andreoli Latina podpisując ostatnio kontrakt z Kubą, podpisywała go w końcu nie z rezerwowym zawodnikiem ZAKS-y, a z podstawowym atakującym reprezentacji Polski i aktualnym mistrzem Europy. A to w końcu jest (choć właściwszy byłby tutaj czas przeszły ) jakaś "marka". Przeliczalna także na wysokość zawieranych kontraktów, czyli po prostu na pieniądze. |
dnia 11/09/2011
Ja też bardzo chcę grać w kadrze!, to nic że nie mam umiejętności, ale Praga to takie piękne miasto i jeszcze raz bym się tam chętnie wybrał... |
dnia 11/09/2011
a i jeszcze jakaś niezła kaska wpadnie, jeśli liczą się tylko chęci do gry to rekomendujcie mnie AA (nie mylić z poradnią ) |
dnia 11/09/2011
Jest mi tak przykro i smutno, że nie wiem, co napisać Już mi się nie chce wyżywać na Jaroszu. Na jego miejscu zapadłabym się pod to p******* lodowisko i stamtąd nie wychodziła.
Kiedy na boisko wchodził Soko, już wiedziałam, że będzie źle. Nigdy nie umieliśmy go zatrzymać no i nie zatrzymaliśmy teraz. A Matej grał dziś kosmicznie. Takiego chcę go oglądać, ale nie w meczach przeciwko naszemu zespołowi A Josifow obok Żekowa chyba nigdy w życiu nie miał takich statystyk w ataku - 80% na 10 prób. |
dnia 11/09/2011
Nie przeczytam 360 komentarzy ale kilka i owszem:
1> Eder: ciesz sie, ze usunalem
2> JJ w koncowce bardzo wazna pilke skonczyl a Kurek taka sama zepsol. Czy to oznacza, ze JJ lepiej gral? Nie, ale nie on przegral mecz a zespol w ktorym wszyscy robili bledy i to czasem tak durne, ze strach.
Niestety kolejna koncowka kiedy Zygadlo gubi sie w waznych momentach. Widac ta klubowa lawe. |
dnia 11/09/2011
statystyki z meczu: http://www.cev.lu/mmp-cgi/show.pl?cmd=tmpl&id=10080&id2=159&id3=517&id4=6&id5=4&state=p_prj_game_summary&key=0 |
dnia 11/09/2011
Przestańcie robić z Jarosza kozła ofiarnego. Nigdy żeście się nie pośliznęli? Macie 100% pewności, że dobrze parkiet był wytarty? I proszę nie pisać, że to zawodnicy mają pilnować wycierania parkietu, bo Jarosz sam po naszej stronie siatki nie stał, więc to nie jest TYLKO jego wina. A o jego niemocy w ataku też łatwo pisać, tak łatwo, że aż z rozpędu równie łatwo zapomina się o bardzo nierównej grze Gruszki. Kto dzisiaj zaliczył zagranie bezkonkurencyjne w kategorii "Padaka dnia"? Jarosz z pojedynczą czapą? Nie - nasz kapitan z nieskończonym atakiem na czystej siatce. I owszem, wiem, że ogólnie Grucha dzisiaj grał sporo lepiej od Jarosza, ale zwalanie tej porażki na Jaya to jest jakiś bullshit. |
dnia 11/09/2011
Ksdani- spojrz na jego statystyki, a potem przypomnij sobie, na jakiej pozycji on gra. Jak dodac do tego jeszcze to, ze niemal nie dostaje sytuacyjnych piłek, to co wychodzi? Ze powinien grac w amatorskiej lidze, i to jako libero. To był kolejny z nie wiem juz jak wielu meczow, nie jednorazowy wyskok. Gdyby to Kurek czy Kubiak sie poslizgnal- nie powiedzialbym zlego slowa. Ale w tym przypadku to przelalo czare goryczy. |
dnia 11/09/2011
Austria kebaby 0:2 |
dnia 11/09/2011
Jego Magnificencja Wojciech, Wielki Propagator Flota i Najwyższy Orędownik Baloników ogłosił w czwartym secie, że nie możemy grać miękką zagrywką. Fanfary
No bo kto dwa, trzy sezony temu smógł spodziewać, że Matej nauczy się w końcu brać floata na palce właściwie perfekcyjnie ? Jeszcze rok temu w meczu z Bulgarią na MŚ mogliśmy liczyć na to, ze jak pocelujemy takiego Aleksiewa floatem, to ten po dwóch trzech nieudanych przyjęciach bardzo szybko będzie musiał opuścić boisko. I choć mecz przegraliśmy 0:3, to akurat ta nasza tradycyjna taktyka zagrywki"na Bułgarów" nadal była skuteczna. Już w połowie pierwszego seta Aleksiew zostal wtedy zmieniony przez młodego Penczewa, który co prawda trzymał przyjęcie, ale przynajmniej w ataku wielkiej szkody nam nie robił. Jak pamiętamy identyczna historia była z Walentinem Bratojewem na ME w meczu półfinałowym ME 2009. Podobnie jak Aleksiew pocelowany floatem okazał się dla nas prawdziwą kopalnią punktów. Wtedy jeszcze Kazijski nie mógł całkowicie pokryć strefy przyjęcia gorzej przyjmującego kolegi, bo często sam miał duże problemy z taką zagrywką.
A teraz widząc na zagrywce naszego flotowca Kazijski i libero Iwanow od razu stają we dwójke do przyjęcia i Matej uśmiechem na ustach praktycznie każdą zagrywkę tego typu przyjmuje w punkt. Wygląda więc na to, ze nasz "patent" na ogrywanie Bułgarów niestety już się skończył. Najgorsze, że Słowacy przed mistrzostwami też bardzo mocno trenowali przyjęcie floata i po meczach z Bułgarią i Niemcami widać było, że w porównaniu z problemami z tą zagrywką jakie mieli podczas tegorocznych finałów Ligi Europejskiej, są teraz znacznie pewniejsi i aż takich problemów z nią nie mają. A to akurat dla nas niestety bardzo zła wiadomość. |
dnia 11/09/2011
Maynard, ja nie mam do niego o to pretensji. Może to tak zabrzmiało, ale nie mam... Mam pretensje za te słabiutkie ataki, właściwie plasy. Chodziło mi o to, że to poślizgnięcie było tak głupie, że ja bym zapadła się pod ziemię.
(wyjaśniam, żeby nie było niedomówień )
Może byśmy tak znaleźli Sokołowowi jakąś babcię w Polsce? Ewentualnie żonę. |
dnia 11/09/2011
Nasza sytuacja w grupie jest lepsza niż Bułgarów. To my mamy grupę pod kontrolą. Jutro jak Bułgarzy pokonają Niemców to wsadzimy ich w kanał na 2 miejsce w grupie.
Jak to zrobić ?
Po prostu trzeba Słowakom dać wygrać grupę przegrywając z nimi za 3 pkt. Korzyści z tego są takie, że omijamy Rosję i gramy baraż z Czechami. A jak wygramy to w ćwierćfinale znowu gramy ze Słowakami już na poważnie.
A jak Bułgarzy będą kombinować z Niemcami i stracą punkty to w dalszym ciągu możemy wygrać grupę.
A Lozano już spuścił Niemców na miejsca 13-16 w Europie.
Zajechał ich tak, jak kiedyś nas. Nas też zdołował na 11 miejsce w Europie a potem musieliśmy grać w prekwalifikacjach z Estonią i Węgrami. Jego metody treningowe są dobre na rok na dwa a potem organizm się buntuje. |
dnia 11/09/2011
Jest jeszcze jeden plus tej sytuacji - w oddanym słowakom meczu trzeba wytawić Jarosza i nikt nie powinien wtedy mieć wobec nas jakichkolwiek podejrzeń! Jakub - to Twoja misja... |
dnia 11/09/2011
Może byśmy tak znaleźli Sokołowowi jakąś babcię w Polsce? Ewentualnie żonę.
Chimer, nie czytasz tajnych materiałów z odpraw naszego kołcza? Szansa na żonę była, ale ją zaprzepaścił. |
dnia 11/09/2011
Jest jeszcze jeden plus tej sytuacji - w oddanym słowakom meczu trzeba wytawić Jarosza i nikt nie powinien wtedy mieć wobec nas jakichkolwiek podejrzeń! Jakub - to Twoja misja...
A tu Jay się odblokuje, lutnie 30 punktów i cały plan w.... I znowu chłopak będzie na cenzurowanym |
dnia 11/09/2011
przejrzałem staty,Czesi też póki co mają swojego Jarosza,bo Stokr poniżej krytyki drugi mecz |
dnia 11/09/2011
Pytaanie do realisty - a jaki jest najkorzystniejszy wynik dla Bułgarii w meczu z Niemcami? |
dnia 11/09/2011
JJ winny, ze go powolano do repry
JJ winny, ze w kraju nazywanym "siatkarskim eldorado" nie ma ( oprocz manka) zadnego atakujacego na przynajmniej europejskim poziomie.
JJ winny, ze ine ma rozgrywajacych
JJ winny, ze Kubiak ciagnal mecz a nie robot zawalajacy wazne pilki ( robot w koncu czy czlowiek?)
Moze i patrze na siatkowke inaczej niz wiekszosc z Was ale przynajmniej patrze. |
dnia 11/09/2011
azsiak ol dnia wrzesień 11 2011 21:07:56
przejrzałem staty,Czesi też póki co mają swojego Jarosza,bo Stokr poniżej krytyki drugi mecz
Każdy z nas gdzieś ma swojego Jarosza... |
dnia 11/09/2011
Dart. Najlepiej jakby Niemcy wygrali 3:2 Wtedy gramy o miejsce 1 a jednocześnie nie możemy już wypaść z turnieju. |
dnia 11/09/2011
Zeby bylo jasne: Wielkie Brawa za walke dla Wszystkich zawodnikow! |
dnia 11/09/2011
realisto, może i słuszna taktyka, ale:
1. Czy będziemy aż tak ryzykować?
2. Czy taka porażka nie wpłynie negatywnie na nas zespół?
Maynard, za stara dla niego ta dama była Jak coś to ja się zastanowię |
dnia 11/09/2011
realista_pzps
Ale w takim wypadku w razie porażki możemy skończyć na drugim miejscu... |
dnia 11/09/2011
Austria dostała od słabiutkiej Turcji,cóż niewiele dała im wygrana z trzecią kadrą kanarków |
dnia 11/09/2011
Spokojnie. Anastasi jest zaprawiony w kombinacjach. Przecież prowadził Włochów na ostatnich ME |
dnia 11/09/2011
MS a nie ME |
dnia 11/09/2011
realisa_pzps
Tak dla sportu Ogramy Czechów w tym barażu? |
dnia 11/09/2011
A i jeszcze jedno: czy rosjanie mogą nam w jakikolwiek sposób zepsuć ten szatański plan przegrywając jutro z Czechami? |
dnia 11/09/2011
Już wiemy z ust Anastasiego, ze będziemy jutro patrzeć na wynik meczu Bułgaria -Niemcy |
dnia 11/09/2011
Niestety kolejna koncowka kiedy Zygadlo gubi sie w waznych momentach. Widac ta klubowa lawe.
Ksdani - Żygadło zarówno we wczorajszym, jak i dzisiejszym meczu, był akurat mocnym punktem tej drużyny. Pokażcie mi rozgrywającego w męskiej siatkówce, potrafiącego gubić blok, kiedy praktycznie w ogóle nie może liczyć na prawe skrzydło i kiedy dostanie niedokładne, lub ostre przyjęcie i ma automatycznie wyłączone pierwsze tempo ( albo w sytuacji kiedy rozgrywa na kontrze,) to jest wtedy ograniczony do dwóch opcji: lewego skrzydła i pipe`a. Czyli z trzech opcji rozegrania zostają mu w najlepszym wypadku dwie, albo nawet jedna. A jedna możliwość, to już nie jest nawet opcja.
Wszyscy wszystkich obserwują, więc jest naturalne, że po Final Eight LŚ i Memoriale Wagnera, a także po pierwszym meczu z Niemcami na Euro, nasi rywale też już doskonale zdają sobię sprawę, że w momencie kiedy zaczynamy mieć małe problemy w przyjęciu, albo wyprowadzamy kontrę, to nasze prawe skrzydło można praktycznie odpuścić w bloku. Po prostu nie mamy tam prawdziwej "armaty" i nie mamy czym straszyć. W tej sytuacji udział ataków przez lewe skrzydło w grze drużyny Anastasiego przekracza nawet 50%. Jak wtedy gubić blok ? Przy piłce odrzuconej, lub po naszych obronach, przeciwnicy w zasadzie mogą iść w ciemno, żeby blokować atak z IV strefy, bo innej opcji w ataku w tej sytuacji nie mamy. I powiedzmy sobię prawdę - nie jest to wcale wina rozegrania Żygadły, tylko tego, że cały czas gramy bez potrafiącego unieść cieżar gry atakującego. Po prostu. |
dnia 11/09/2011
Rosjanie nie mają żadnego interesu aby przegrywać z Czechami. Przecież nie chcą grać jednego meczu więcej |
dnia 11/09/2011
Czyli najgorsza opcja to wtedy kiedy Bułgarzy podłożą się Niemcom... Trzeba będzie wygrać ze Słowakami i będzie nerwowo... |
dnia 11/09/2011
Policzyłem to sobie i niestety... Bułgarom opłaca się jutro podłożyć z Niemcami - mają wtedy 3miejsce w grupie. |
dnia 11/09/2011
Gorzej będzie dla Bułgarów, gdy Niemcy będą mieć jutro najsłabszy dzień podczas turnieju, a rezerwowi Bułgarii będą chcieli udowodnić, że są lepsi od pierwszej szóstki. |
dnia 11/09/2011
bazin: dobry rozgrywajacy najlepiej gra wlasnie w kluczowych momentach ( nie tylko rozgrywajacy). Co z tego, ze dal sporo swietnych pliek w "trakcie" jak ich zabraklo kiedy wazyly sie losy meczu.
Ja nie mam do niego ani do zadnego zawodnika pretensji - dali ile mogli i ile potrafia. |
dnia 11/09/2011
Bułgarom opłaca się jutro podłożyć z Niemcami - mają wtedy 3miejsce w grupie.
A my wtedy dajem łupnia Słowakom za 3 punkty i jadziem dalej. |
dnia 11/09/2011
A na kogo wtedy trafimy w ćwierćfinale? Poza tym damy im łupnia za 3 punkty na pewno? |
dnia 11/09/2011
JJ winny, ze go powolano do repry
JJ winny, ze w kraju nazywanym "siatkarskim eldorado" nie ma ( oprocz manka) zadnego atakujacego na przynajmniej europejskim poziomie.
JJ winny, ze ine ma rozgrywajacych
JJ winny, ze Kubiak ciagnal mecz a nie robot zawalajacy wazne pilki ( robot w koncu czy czlowiek?)
Moze i patrze na siatkowke inaczej niz wiekszosc z Was ale przynajmniej patrze.
Coś w podobnym stylu chciałem napisać.
Jedno, już tak ogólnie - nie rozumiem tej lamentacji nad osobą Jarosza. To nie wina Kuby, że trener reprezentacji Polski - bądź co bądź czołowej europejskiej drużyny - wpuszcza bardzo przeciętnego na dziś zawodnika w bardzo ważnych momentach spotkania, to nie jego wina, że trener reprezentacji Polski nie ma innych alternatyw. Jarosz ma zrezygnować z gry w kadrze? Proszę Was...
Gdyby Anastasi, z całym szacunkiem dla tego siatkarza, chciał uczynić ze Stasia Pieczonki lidera ataku polskiej reprezentacji, to czy powinniśmy krytykować Pieczonkę, że nie wywiązał się z powierzonej mu roli, czy trenera, który powierzył rolę zawodnikowi, której ten nie miał prawa wypełnić? Tak jest w przypadku Jarosza - to trener desygnuje go do gry na poziomie zdecydowanie wyższym niż jego możliwości, nie na odwrót. Można mieć pretensje do trenera, ewentualnie do systemu szkolenia, albo do Mariusza Wlazłego, ale już nie rozumiem, po co pastwić się na Jaroszu, który tak naprawdę nie jest niczemu winny? |
dnia 11/09/2011
Jutro będą szachy. Sam jestem ciekaw jak Anastasi to rozegra....bo aby przegrać to wystarczy zdjąć Kurka |
dnia 11/09/2011
Bułgarzy nie podłożą się Niemcom, bo wtedy zajęliby drugie miejsce w grupie przy naszej porażce ze Słowacją. Są w dużo gorszej sytuacji, bo muszą przewidzieć nasz ruch. My będziemy mieli sytuację jak na tacy. |
dnia 11/09/2011
realisto a Kubiak? On może nam przeszkodzić w tym niecnym planie |
dnia 11/09/2011
chimer89 dnia wrzesień 11 2011 22:00:23
Bułgarzy nie podłożą się Niemcom, bo wtedy zajęliby drugie miejsce w grupie przy naszej porażce ze Słowacją. Są w dużo gorszej sytuacji, bo muszą przewidzieć nasz ruch. My będziemy mieli sytuację jak na tacy.
Chyba jednak nie masz racji - wygrywając z Niemcami Bułgarzy będą wiedzieć, że my na 100% się podłożymy Słowakom i przegramy co da im drugie miejsce w grupie. Jeśli przegrają mogą liczyć, że my ze Słowakami wygramy ale możemy też przegrać więc 50:50.
Dlatego Bułgarom oplaca się tylko przegrać wtedy mają loterię... Wygrywając skazują siebie |
dnia 11/09/2011
Boże ludzie co wam Jarosz zawinił ?
Przecież grał może raptem 3/4 seta w sumie, wina jest wszystkich bo w ważnych momentach się gubili (oprócz pierwszego seta)
No i to lodowisko to przecież jakaś kpina z siatkówki żeby jeździć w halówkach po parkiecie jak na łyżwach |
dnia 11/09/2011
Nie zdziwię się jak Kurek jutro nabawi się" lekkiej kontuzji" i Anastazi powie potem, że musiał mu dać odpocząć |
dnia 11/09/2011
przykre, ze nie mamy atakującego, żal... pretensje do trenera? pretensje do Kuby? złość, że Wlazły nie gra, pewnie tak, ale najbardziej mnie złości, że kolejny rok z rzędu naszą alternatywą jest Maniek albo... dziura! to jakiś ponury żart |
dnia 11/09/2011
Dla mnie jest to skandalem że chłopaki sobie nogi "łamią" na tym pseudo parkiecie. Orzeł Kubiaka to już było ostrzeżenie swoją drogą tyłek ma zbity porządnie |
dnia 11/09/2011
A czy Bułgarzy podkładając się 0-3 przypadkiem nie zmuszają nas do gry na poważnie ze Słowacją? Wtedy musimy walczyć, bo przy gładkim zwycięstwie Słowaków lądujemy na 4 miejscu!
Dla Bułgarów to najbardziej realny plan na uniknięcie Rosji w ćwierćfinale. Stojczew wyrachowany jest. Bułgaria jutro odda mecz, mamy szansę na 1 miejsce w grupie. Rewanż za dzisiejszy mecz będziemy mieć w ćwierćfinale (bo Bułgarzy raczej wygrają z Czechami) |
dnia 11/09/2011
oni już wczoraj w meczu z Niemcami mieli fragmenty jazdy figurowej na lodzie... szkoda tej ostatniej piłki... |
dnia 11/09/2011
No własnie dlatego ja nie wiem czemu realista jest tak pewny wygranej Bułgarow |
dnia 11/09/2011
bazin: dobry rozgrywajacy najlepiej gra wlasnie w kluczowych momentach ( nie tylko rozgrywajacy). Co z tego, ze dal sporo swietnych pliek w "trakcie" jak ich zabraklo kiedy wazyly sie losy meczu.
Sorry - ale źądanie, że rozgrywający rozgrywał, właśnie rozgrywał a nie wystawiał w momencie, kiedy zostaje mu tylko jedna możliwość - lewe skrzydło, jest niestety żadaniem niemożliwego. Cudów nie ma. Nawet najlepszy rozgrywający świata 10 przypadkach na 10 wystawi w takiej sytuacji piłkę na zorganizowany potrójny blok. No chyba, że po drugiej stronie siatki grają kompletne niedołęgi.
Dziś Żygadło, kiedy tylko miał dograną piłkę rozgrywał naprawdę dobrze. Natomiast przy negatywnym przyjęciu - tak jak argumentował wyżej - brak rasowego atakującego zmusza nas wtedy do wystawienia czytelnej piłki na lewe skrzydło. Innej opcji rozegrania w tym składzie personalnym i przy takiej dyspozycji Piotrka Gruszki i Kuby Jarosza na prawym skrzydle po prostu nie ma.
Pamiętam, ze Drzyzga na początku czwartego seta, zastanawiał się nawet głośno nad "tajemnicą" naszych pozornie dobrych statystyk, w wyraźnie przegranej III partii. Ale w koncu doszedł do skuteczności pierwszego ataku przy negatywnym przyjęciu i wszystko stało się jasne, bo to było zaledwie 14%. Tragicznie wręcz słabo. Nic dziwnego, że byliśmy bez szans. Ale naprawdę żadnej winy rozgrywającego w tym nie ma.
Ja nie mam do niego ani do zadnego zawodnika pretensji - dali ile mogli i ile potrafia.
Ja też nie. Trzeba mierzyć zamiary na siły. Jak na drużynę, grającą bez prawego skrzydła i tylko z dwoma siatkarzami dysponującymi zagrywką agresywną z wyskoku, szczególnie jeśli chodzi o grę w ataku, oraz element zagrywki dwaj panowie K: Kurek i Kubiak rozegrali naprawdę bardzo dobre spotkanie. Gdyby jeszcze serwis naszych flotowców w dalszym ciągu ( jak to drzewiej bywało: rok temu na MŚ, dwa lata temu na ME, czy nawet ostatnio na Final Eight LŚ w Gdańsku) potrafił odrzucić Bulgarów od siatki, to kto wie, może była by nawet szansa na efektowne zwycięstwo. Z naszego punktu widzenia, to największa szkoda pewnie była taka, że Matej nauczył się w końcu przyjmować floaty. |
dnia 11/09/2011
Ja się może i nie znam za dobrze na siatkówce, ale wydaje mi się, że Kazijski ma o wiele większe problemy z przyjęciem flotów dolnym sposobem. Żeby go do tego zmusić, trzeba zagrywać tuż nad taśmą, a nie metr nad nią...
Ech, przy tak dysponowanych armatach (Kazijski, Sokołow) to i odrzucenie ich od siatki nie przyniosłoby pewnie większego skutku. Żekow o wiele lepiej wystawia z niedokładnej piłki niż Żygadło. Potrafi "poprawić" akcję drugim odbiciem. A dziś to przyjęcie było tak dobre i Że(l)kow czuł się tak pewnie, że wystawił aż 10 razy do Josifowa na środek, co ostatnim razem zdarzyło mu się pewnie ze dwa lata temu |
dnia 11/09/2011
przy tak dysponowanych armatach (Kazijski, Sokołow) to i odrzucenie ich od siatki nie przyniosłoby pewnie większego skutku. Żekow o wiele lepiej wystawia z niedokładnej piłki niż Żygadło.
A w dodatku, jak w takiej sytuacji wystawi świecę, to u nich ma kto ją skończyć.
a my pozbawieni jak na razie dynamitu na tej pozycji zakwalifikujemy się do następnej rundy.
I zostaniemy pierwszymi w historii mistrzami Europy bazującymi niemal wyłącznie na defensywie i grze środkiem (w tym pajpem) |
dnia 12/09/2011
red, przeklejasz cytacik do swojego komentarza, zaznaczasz go, a potem klikasz "quote". Po dodaniu komentarza, ten fragment "wstawi się" w ramki. |
dnia 12/09/2011
Wiecie co... zatkało mnie. I nie chodzi mi o wynik meczu, tylko o fakt, że na stronie plusligi zrobili płatne filmy... I nie wiem, czy to komedia, czy dramat. W każdym razie jest to na pewno szkoleniowy pokaz "Jak nie zarządza się przedsiębiorstwem" |
dnia 12/09/2011
Zgadzam się z osobami, które nie są takie pewne zwycięstwa Bułgarów. Bułgarzy mają już zapewniony awans (mają 4 punkty, Niemcy wygrywając z nimi zdobędą jedynie 3). Szanse na pierwsze miejsce co prawda mają, ale istnieje niebezpieczeństwo, że Polacy się podłożą Słowacji i zostaną na 2 miejscu w grupie. Jak przegrają, to będą liczyć na to, że Polacy odniosą zwycięstwo w meczu ze Słowacją (bo muszą wygrać, żeby przejść dalej) i wtedy zajmą 3 miejsce w grupie, które jest korzystniejsze. |
dnia 12/09/2011
Pozostaje tylko nadzieja że Bułgarzy nie będą potrafili przegrać meczu jak to było na MŚ
O tym samym pomyślałam No ale Niemcom będzie zależeć, nie tak jak Brazylijczykom.
Może się przynajmniej Swędrowski doczeka Bożiłowa na libero... |
dnia 12/09/2011
Lineczka nie jestem uprzedzony do Kurka, nawet ostatnio uważałem że wydoroślał i stał się prawdziwym liderem.
Ale dziś zobaczyłem tego starego humorzastego Kurka z minami i głupim zachowaniem.
Masz rację nie było by takiej sytuacji gdyby trener go wtedy zdjął, może by ochłonął i z chłodną głową kończył wszystkie akcje.
Ja jakoś dziś nie widziałem takich strasznie gorszych wystaw do Bartka takie same dostawał Kubiak i wyglądał lepiej.
Kurek dziś falował i temu nie można zaprzeczyć, szkoda tylko że w tych słabszych momentach nie wszedł któryś z przyjmujących (kto wie może akurat z Bułgarami by im poszło). |
dnia 12/09/2011
Przecież się nad nim nie pastwię !
Linka powtarzam Kubiak miał takie same wystawy też na podwójnym bloku i niedokładne!
Pastwie się nad szczeniackim zachowaniem, bo ma już sporo doświadczenia, wiek też już taki że można się zacząć opanowywać i tu winie na równi albo jeszcze bardziej, trenera że w takim momencie nie zdjął go na ochłonięcie.
Nie martwcie się przejdzie mi pewnie, bo ostatnio takie zachowanie mu się nie zdarzało, więc pewnie jakiś wypadek przy pracy |
dnia 12/09/2011
Małgosiu
Jak Bułgarzy przegrają z Niemcami 3:0. to istnieje jeszcze taka opcja, że Polacy przegrają ze Słowacją 1:3 i wówczas Bułgarzy i tak wchodzą z 2 miejsca. |
dnia 12/09/2011
Zyta, z tym pastwieniem sie to jakaś aluzja do mojego posta o jaroszu czy co ?
A, i dlaczego nie mozna grac w systemie, ktory wyklucza kalkulacje? Juz slychac, ze Bulgaria mialaby odpuscic Niemcom etc... |
dnia 12/09/2011
Jureczku
Oczywiście, że istnieje taka możliwość, ale pytanie jest następujące: jakie rozwiązanie jest lepsze dla Bułgarów. Bułgarzy mają w tym momencie wybór następujący: wygrać i najprawdopodobniej zostać na 2 miejscu (bo wygląda na to, że Polacy się podłożą), ale mieć szansę na miejsce 1, albo przegrać i mieć szansę na zajęcie 3 miejsca (bądź też w przypadku wygranej Słowacji 3:0 pozbyć się silniejszej drużyny z turnieju). Jaką opcję wybiorą będziemy wiedzieć dopiero jutro. Tak na prawdę wszystko jest w rękach Bułgarów, to oni rozdają karty, bo czy przegrają czy wygrają to i tak grają w dalszej części rozgrywek. My nie mamy jeszcze tego luksusu. |
dnia 12/09/2011
Dobra wy macie rację a ja się mylę. |
dnia 12/09/2011
Zyta, Niemcy wygrywając z Bułgarią 3:0 też mogą mieć 3 i podobny bilans setów. Oczywiście tutaj jest wiele możliwych kombinacji, ale w mojej opinii wszystko zależy od Bułgarów, a nie tak jak to się stara przedstawić Realista od nas.
Ja najchętniej to bym zobaczyła prawdziwą siatkówkę bez kalkulacji, ale chyba nie ma takiej możliwości. |
dnia 12/09/2011
Bez prawego skrzydła to nawet sam anioł będzie krzywo latał |
dnia 12/09/2011
A słyszałaś narzekania Swędrowskiego na Kazika i jego 'słabą' postawę w ataku? Matej uzyskał około 50% a ten takie farmazony wygaduje.
Pewnie Nie zdziwię się jak dziś usłyszymy, że wczoraj "Kazijski i Sokołow rozegrali może nie najlepsze spotkanie, ale i tak udało im się wygrać"
Mistrzostwem i tak było jak Swędrowski powiedział, że Gadżanow zastępuje w kadrze Gajdarskiego |
dnia 12/09/2011
Mistrzostwem i tak było jak Swędrowski powiedział, że Gadżanow zastępuje w kadrze Gajdarskiego
Mistrzostwem to było dostrzeżenie na boisku Bożiłowa. Sety upływały a Bożiłow wciąż tam był. |
dnia 12/09/2011
hehe Może Swędrowskiemu zostało tak z wczoraj. W meczu ze Słowacją faktycznie Bożiłow pojawiał się czasem do przyjęcia za Iwanowa. A że pan Swędrowski nie ogarnął jeszcze tej niesamowitej zmiany libero to mamy skutki Trento gra tak od roku, a on się jeszcze nie połapał i podczas Final Four Ligi Mistrzów cały czas było słychać "oooooooo Radostin Stojczew stawia dziś na Colaciego" 5 minut później "aaaaaaaaa jednak mamy Bariego"... |
dnia 12/09/2011
Lineczka, zgadzam się Fajnie, że nasi komentatorzy tak przeżywają te mecze, w końcu to impreza mistrzowska.
Sprawdziłam dokładnie statystyki Mateja ze spotkania Bułgaria - Słowacja, które rzekomo rozegrał dość słabo. Atak 58% (na 38 pró, 4 asy serwisowe, 2 bloki, 72% pozytywnego przyjęcia. Życzę wszystkim naszym przyjmującym, żeby właśnie tak rozgrywali "nie najlepsze" spotkania |
dnia 12/09/2011
Fajnie, że nasi komentatorzy tak przeżywają te mecze, w końcu to impreza mistrzowska.
Fajnie, tylko ja czasem to mam wrażenie, że zawału dostanę przez te krzyki Swędrowskiego Ale to bardzo dobrze, czuje się te emocje |
dnia 12/09/2011
Swędrowski oki. Mazur mistrzu, Wójtowicz siła spokoju,
Mielewski do domu !
ed:ks |