dnia 15/09/2011
nie, o 15.00 powodzenia! juz teraz bo później nie bede miała okazji tego napisać. |
dnia 15/09/2011
Jak o 15 to nie obejrzę połowy pierwszego seta! Katastrofa! Nie no dobra, połowę seta przeżyje |
dnia 15/09/2011
A niech to wszystkie pioruny zatrzasną
(Wybrał się Cors aż na Górę Jasną)
Toż ja tego meczu nie obejrzę
Bodaj tych knedli i pepiczków świerzb ogarnął ,nie mogli tego wieczorem puścić?
Dobrzy ludzie,piszcie co tam będzie się działo,może chociaż przez telefon czasem zerknę.
I podajcie od razu szóstkę,ciekaw jestem czy Kuba wyjdzie - coś tak jakby wczoraj nie wszystko co zagrał było do chrzanu.
Chyba go polubiłem,po tym wszystkim co mu się trafia jakoś się nie załamuje i stara się .Przynajmniej zagrywkę ciut nam wzmacnia (jeśli tylko trafia w boisko) |
dnia 15/09/2011
Kurek wczoraj miał słabszy dzień a mimo to ograliśmy Czechów. Marmolady może nie było ale drużyna pokazała charakter. Takie mecze czasami są cenniejsze niż szybkie 3:0. Trzeci set pokazał różnicę jaka dzieli Czechów od Polaków. Nie sztuką jest wygrać gdy się dobrze gra ale sztuką jest wygrać gdy gra się nie klei. Takie sety mogą wygrywać tylko wielkie drużyny. To świadczy o możliwościach tej drużyny.
Słabszy mecz Kurka oraz całej drużyny wynikał ze zmiany hali a w szczególności z różnicy temperatury na hali w Pradze i Karlowych Warach. W Pradze było wręcz zimno bo pod parkietem była zamrożone lodowisko a tu w Karlowych Warach jest ciepło. Piłka jest bardziej miękka i lata szybciej. Są trochę inne warunki gry do których Czesi byli przygotowani lepiej. Grali tu mecze grupowe. Mówił też o tym Ignaczak. Stąd tyle błędów Kurka na zagrywce. Jednak dziś - (mecz o 15) ze Słowacją to my mamy przewagę bo oni na tej hali jeszcze nie grali.
Jutro jedziemy do Wiednia po medale. |
dnia 15/09/2011
zamrożone lodowisko
realisto zlituj się |
dnia 15/09/2011
O ile wiarę w naszą drużynę i trenera miałem zawsze, po MHW też, i nadzieję na dobrą grę oraz wyjście z grupy, to teraz, po wczorajszym meczu, zaczynam mieć nadzieję na choćby nagrodę pocieszenia - jakiś medal, np. srebrny. A czemużby nie?
Ciekawostka: wg statystyk CEV Ł. Żygadło dotychczas nie popełnił żadnego błędu. |
dnia 15/09/2011
W Pradze było wręcz zimno bo pod parkietem była zamrożone lodowisko a tu w Karlowych Warach jest ciepło
Jest ciepło, pewnie z uwagi na sławne karlsbadzkie wody termalne ?
Nie mówmy tylko Jay Jay`owi, że pod spodem sportowej areny w Karlowych Warach, identycznie jak Pradze zresztą, też jest lodowisko -> http://www.kvarena.cz/cz/foto-video, i że głównym użytkownikiem tej hali jest miejscowy klub hokejowy "Energia", bo biedak znów się może zacząć ślizgać. Może lepiej będzie, jeśli jeszcze tych kilka godzin, pożyje chłopak w błogiej nieświadomości, że w Karlovych Varach również rozgrywamy mecze na lodzie
Powinno być dobrze
Ja się z tym zgodzę. Pamiętajmy, że Słowacy mogą być poważnie osłabieni. Pierwszy mecz grupowy z Bułgarami, ich lider - atakujący Martin Nemec ( który w meczu z Bułgarią zdobył 33 pkt, przy 60% skuteczności ) przepłacił problemami z nogą i w dwóch następnych spotkaniach, z Niemcami i Polską, nie tylko nie grał już tak dobrze jak z Bułgarami, ale wręcz nie był w stanie dotrwać do końca meczu i musiał być z powodu tegoż urazu zmieniany ( w trzecim secie spotkania z Niemcami, i już drugim secie pojedynku z Polską).
Byłbym zdziwiony, gdyby słowackiemu sztabowi medycznemu, przez te dwa dni udało się doprowadzić teraz Nemeca do pełnej sprawności fizycznej. A bez swojego bombardiera w optymalnej formie, takiej jaką zademonstrował w meczu z Bułgarią chociażby, ta drużyna bardzo wiele traci. |
dnia 15/09/2011
bazin - noga? (nie wiem, nie widzialem tych meczow, tak sie pytam) ...bo wiem ze przed mistrzowstwami Nemca nawet ta zoperowana reka bolala, wiec myslalem ze z tym ma cos :-) ale masz racje, bez niego Slowacja traci wiele, Bencz jest solidny ale jeszcze nie taky killer |
dnia 15/09/2011
zaczynam mieć nadzieję na choćby nagrodę pocieszenia - jakiś medal, np. srebrny. A czemużby nie
W zasadzie to po zwycięstwie nad Czechami możemy się już trochę pobawić w dzielenie skóry na niedźwiedziu. Do medalu, oprócz dziesiejszej wygranej ze Słowacją, bo to oczywiste , będzie potrzebne jeszcze jedno zwycięstwo; albo na Włochami w półfinale, albo w meczu o III miejsce - najprawdopodobniej z Serbami. Włosi na tym turnieju będa raczej poza naszym zasięgiem - rozstrzelają nas zagrywką i blokiem. Natomiast dyspozycja Serbów nie została jeszcze na tym turnieju poważnie sprawdzona. Dziś zrobią to wreszcie Francuzi i po tym meczu będziemy na pewno znacznie mądrzejsi. Jednak na mój nos, to skończymy te mistrzostwa tuż poza podium, sklasyfikowani, na czwartym, ponoć najgorszym dla sportowca miejscu. 1) Rosja, 2) Włochy, 3) Serbia 4) Biało-Czerwoni. |
dnia 15/09/2011
Bencz niby tylko solidny, ale ta jego leworęczność trochę nam kłopotów sprawiała. A przypomnę że nasz "blokers" Pit, był w tamtym meczu na boisku. |
dnia 15/09/2011
Mam nadzieję,że Kurka przez noc naprawili.Bo wczoraj chyba miał kłopoty z uszczelką - czasem ciekło mocno,a czasem jak dziadkowi choremu na prostatę |
dnia 15/09/2011
Cors - |
dnia 15/09/2011
tuż poza podium, sklasyfikowani, na czwartym, ponoć najgorszym dla sportowca miejscu.
Ej tam! Mistrz jest tylko jeden, a srebro czy brąz to tylko nagrody pocieszenia. Za 4. miejsce będą nagrody z papieru - dyplomy, które też na ścianie można powiesić.
A tak na serio - popatrzymy dziś (ciekawe na którym kanale?, a może tylko na staty), jaką wartość przedstawiają obecnie Serbowie i będzie prawie wszystko jasne. |
dnia 15/09/2011
Ja bardzo jestem ciekawa Serbów, życzę im medalu bo to jednak moja ulubiona kadra razem z naszą. Ciekawe czy to będzie mecz Francja - Serbia czy Francja kontra Miljković? |
dnia 15/09/2011
Mam nadzieję,że Kurka przez noc naprawili
Mimo wszystko, to właśnie Kurek obok Nowakowskiego, wczoraj trzymał nasz atak. 21/40, czyli 53% w ataku to i tak lepiej o Stokra, który w całym meczu skończył 22/48, czyli miał w ataku 46%. A faktem jest, że atakujący Trentino grał bardzo nierówno i II secie, kiedy kończył wszystko miał ponad 70% w ataku, żeby w następnym zanotować katastrofalnie wręcz słaby wynik, bo skuteczność w okolicach 20 %.
Natomiast Kurek faktycznie zagrał słaby mecz w przyjęciu, wszyscy pamiętamy całą serię asów Tichacka na Bartku, i jeszcze gorszy, jeśli chodzi o element zagrywki. W całym meczu na 13 wykonywanych przez siebie zagrywek popsuł aż 8. |
dnia 15/09/2011
dx. mistrz nie jest jeden bo jeszcze przecież są moralni zwycięzcy Ale od poniedziałku mamy w tej kategorii chyba trochę za dużo punktów karnych, których raczej już nie odrobimy.
nowhere, to może równie dobrze być mecz Serbia vs Rouzier
Cors, good one! Żeby tylko dziś ktoś w Kurku jakiegoś korka nie Zatk(n)o(ł) |
dnia 15/09/2011
Ciekawe czy to będzie mecz Francja - Serbia czy Francja kontra Miljković?
To niestety może być mecz Francja kontra Francja. Podopieczni Blaina robią taką masę głupich błędów własnych, że jeśli jeśli zagrają w podobnym stylu, jak w poprzednich meczach w tym turnieju, pokonają się dziś sami. Do tej pory Francuzów ratowała w największym stopniu bardzo dobra zagrywka, ale przyjęcie to akurat mocna strona serbskiej drużyny i na takie częste momenty dekoncentracji, jak w poprzednich meczach Rouzier, Marechal, czy N'Gapeth nie mogą dziś sobie pozwolić. Tym bardziej, że żaden z francuskich rozgrywających - ani Pujol, ani Benjamin Toniutti nie są w tym turnieju w dobrej formie i za spory procent błędów kolegów w ataku, odpowiadają niewątpliwie sami sypacze. |
dnia 15/09/2011
Bazin, no szkoda że Ciebie tam nie byś wspomógł Trójkolorowych
ale zapewne szlifujesz formę na ligę (jaka to była?) |
dnia 15/09/2011
zapewne szlifujesz formę na ligę (jaka to była?)
Czy to nie tam?
http://www.youtube.com/watch?v=ELwXnSj8Nxk
Aj aj aj! |
dnia 15/09/2011
Maynard
Jestem pewien,że Kurek tego korka zVOMITOuje |
dnia 15/09/2011
3:0 chłopcy, co bym jeszcze na zajęcia zdażyła |
dnia 15/09/2011
[quote]Bazin, no szkoda że Ciebie tam nie byś wspomógł Trójkolorowych
[quote]
O mnie tu mniejsza. Osobiście obawiam się, że to, że w ostatnim meczu Blain stawiał na początku każdego seta na słabo grającego Toniuttiego, a wyglądający lepiej Pujol, mimo niezłych zmian, szybko powracał na ławkę, może wynikać z kłopotów zdrowotnych tego ostatniego. Czyżby znane kłopoty Pierre`a z syndromem "zimnej ręki" miały powrócić ? |
dnia 15/09/2011
Polska!!! Polska!!! |
dnia 15/09/2011
Wychodzimy z Jaroszem i Kubiakiem w składzie.
U Słowaków M. Nemec jednak gra... |
dnia 15/09/2011
Wiedziałam, że jak Jarosz wyjdzie w szóstce, to będzie kaszanił. Za duża odpowiedzialność dla niego. Jak zmienia słabiej grającego Piotrka, to nie ma już nic do stracenia i gra lepiej... |
dnia 15/09/2011
spokojnie |
dnia 15/09/2011
Uff, dobrze, że nam Dziwisz pomógł |
dnia 15/09/2011
Ktoś powinien powiedzieć Kubie żeby celował po autach bo z celowaniem w pomarańczowe mu nie idzie.Moze wtedy będzie w boisko trafiał |
dnia 15/09/2011
murzynek, daj spokój. Co Ci zawinili ludzie z trybuny dla VIP-ów? |
dnia 15/09/2011
cichy zagranie firmowe. |
dnia 15/09/2011
Twierdzisz że Jarosz powinien mieć OC wykupione? |
dnia 15/09/2011
Drzyzgę zatkało jak zobaczył procenty Jarosza. Całe 17 % |
dnia 15/09/2011
jarosz 2 pkt z rzedu kosmos |
dnia 15/09/2011
co ta slowacja robi |
dnia 15/09/2011
ale slowakow odkorowalo! ile to bylo? piec atakow w out? |
dnia 15/09/2011
murzynek
Nowakowski mnie rozbraja. Pojedynczy blok na przeciwniku, koledzy drąc ryje biegną z gratulacjami, a Nowakowski robi minę "Życie jest beznadziejne" |
dnia 15/09/2011
Pogubili się totalnie. I tu chyba już działa jakieś niezrozumienie rozgrywającego z atakującymi, bo tyle błędów ... |
dnia 15/09/2011
May Cichy pit cieszy się wewnętrznie, a na wierzchu musi pokazać swą złość że jeszcze nie ma 3-0 |
dnia 15/09/2011
Słowacy to już chyba limit błędów wykorzystali w poprzednim secie. Teraz będzie trudniej. |
dnia 15/09/2011
Kurek z 3 metra odbiera piłkę górą na drugą stronę :/ |
dnia 15/09/2011
TO teraz już tylko spokój, bez głupich błędów i kończmy to 3-0 |
dnia 15/09/2011
Akcja masakra, i kolejna. Co jest spokój chłopaki1 |
dnia 15/09/2011
Grają jak by nie chcieli się juz męczyć |
dnia 15/09/2011
2-0 i 15-10 ... |
dnia 15/09/2011
z tym atakującym nie jest tak źle, przynajmniej zagrywka robi krzywdę rywalom. zawsze coś |
dnia 15/09/2011
Gruszka niestey nie gra nic lepiej, a do tego jak widzialam go idącego na zagrywkę to nie wiedzialam: plakac czy śmiać się. chłop jak dąb, a zagrywka... eh.. |
dnia 15/09/2011
Mecz bez historii. Jeszcze jeden punkt i będziemy w półfinale |
dnia 15/09/2011
No to półfinał |
dnia 15/09/2011
Koniec 3-0. Można powiedzieć że Polacy dzisiaj odpoczęli |
dnia 15/09/2011
|
dnia 15/09/2011
pewnym krokiem wchodzimy do polfinalu z atakujacym, ktory notuje 17%, 29%... w poszczegolnych setach (nie wiem ile w trzecim). cuda, cuuuuuuda oglaszaaaaajaaaaa..... |
dnia 15/09/2011
Mecz bez historii, my graliśmy średnio czasem nieporadnie, Słowacy zagrali strasznie, druga liga Europejska (nie obrażając z niej nikogo) |
dnia 15/09/2011
dobra, moze w rosja-bulagaria da sie zobaczyc troche porzadnej siatkowki. |
dnia 15/09/2011
Sonrisa OGŁASZAJOOOOOOOO ! |
dnia 15/09/2011
ile błędów Słowaków Kubiak dobra gra i muszę przyznać, ze jak Kuba Jarosz atakuje to zamykam oczy, ale jak już idzie na zagrywkę to spokoju mam wiecej. błędy sie zdarzaja, ale jest ona dość regularna. gratulacje dla naszych chlopaków |
dnia 15/09/2011
A może by robić taki myk że Jarosza na Zagrywkę a do gry Gruszkę.
Bo jednak Grucha miał te 30 parę procent |
dnia 15/09/2011
kto by pomyślał,że odkryciem tych Euro nie będzie Ngapeth,Zajcew czy Kurek tylko Kubiak.po tym co wczoraj pokazał przypomniał mi się Murek z najlepszych lat,ten sam typ wojownika. |
dnia 15/09/2011
sonriso, mogli Francuzi wygrać MŚ w kopanej bez napastników, to i my możemy zdobyć teraz ME bez atakującego |
dnia 15/09/2011
super! mamy półfinał gratulacje dla chłopaków |
dnia 15/09/2011
maciek, ja nie wiem co wy z tymi koncowkami macie. nie jestem na czasie. |
dnia 15/09/2011
Włosi chyba zdemolują Finów... |
dnia 15/09/2011
Hurra! Brawo dla Polski! |
dnia 15/09/2011
a tak swoją drogą to faktycznie poruta, żeby po meczu zakonczonym przed czasem, gdy pozostal full czasu antenowego nikt nie pokusil sie o jakikolwiek wywiad z zawodnkami. i tylko mi nie piszcie, że na pewno wszyscy sie obrazili i nikt i tak nie udzieliłby wywiadu. |
dnia 15/09/2011
kubiak idzie jak taran. czasami mam wrazenie, ze wylacza wszystko oprocz instynktu i rzuca sie do walki. jeszcze do konca nie wiem co o nim myslec, ale byc moze to ten typ, ktory naprawde potrafi odwrocic bieg wydarzen na boisku. |
dnia 15/09/2011
Brawo Orły! |
dnia 15/09/2011
abra, napiszemy co innego. polsat ma po kokarde trenera z jego trzodka i zadnych wywiadow ani studia nie ma i nie bedzie. |
dnia 15/09/2011
Sonrisa
http://www.youtube.com/watch?v=CbTjhX6nxzo&feature=related |
dnia 15/09/2011
Brawo! |
dnia 15/09/2011
no nie wiem, z tego co kojarze to na tych mistrzostwach jeszcze na początkufazy grupowej wywiady były, sama jakis widzialam, a teraz nic. szkoda.czyżby polsat TEŻ miał kibiców w głębokim poważaniu? |
dnia 15/09/2011
polsat powiedzial wyraznie ustami pieknego jurka co mysli o AA i jego polityce w sprawie kontaktow z mediami. |
dnia 15/09/2011
maciek, a co wy chcecie od tej pieknej piosenki? |
dnia 15/09/2011
Sonrisa, ja nic nie chce, też mi się bardzo podoba |
dnia 15/09/2011
finowie walczą. dawać suomi! |
dnia 15/09/2011
siatkówka to jednak dziwna gra - nawet bez atakującego można wygraćsmiley
No dosłownie.... |
dnia 15/09/2011
to znaczy, ze juz mozemy odzwyczaic sie od porazek, skoro jakims niewyjasnionym sposobem ta grupa nagle stala sie utalentowana? drzyzga po raz kolejny wykazal zero konsekwencji w swoich osądach, od sasa do lasa.
co konkretnie mysli polsat o polityce AA? bo nie slyszalam tej wypowiedzi mielewskiego. |
dnia 15/09/2011
kapturek, ja ostatnio czesto slysze slowo "nagonka", tylko zadnej jakos nie widze. no chyba, ze nasi "porcelanowi siatkarze" mdleja po kilku slowach krytyki.
to, co w mediach bylo mialkie i mdle odzwierciedlalo mialkosc i mdlosc materialu, a nie medium.
latwo rozdajesz te siatkowke publicznej telewizji. ciekawe czy choc w kilku procentach dorownalaby i technicznie i organizacyjnie i finansowo polsatowi. mozna sprobowac jak ta "normalnosc" bedzie wygladala.
swiat wokol siatkowki "normalnieje"??? nasza narodowa druzyna podpisuje lojalki, oddaje mecze, nie wstydzi sie tego, wchodzi do polfinalu grajac padake z czechami i slowacja i cos nam normalnieje? |
dnia 15/09/2011
mel, poszukaj ostatniego magazynu siatkarskiego z drzyzga i mielewskim. |
dnia 15/09/2011
red kapturek, musisz byc wielkim optymistą, jesli uwazasz, ze rzeczywistosc wokol siatkowki wraca do normy. ja się własnie zastanawiam od paru miesiecy dlaczego ta rzeczywistosc nie moze byc normalna...dlaczego prezes zwiazku nie moze rozstawac sie z trenerem kadry w sposob cywilizowany, dlaczego trwa wojna miedzy polsatem a siatkarzami, dlaczego najlepszy srodkowy w polsce nie gra w reprezentacji, a na jego temat wciaz wypisuje sie farmazony...a to tylko krotka lista grzeszkow. |
dnia 15/09/2011
W meczu włochów nareszcie coś ciekawego Finlandia wygrała 3 seta 31-29 . Dawać Finowie |
dnia 15/09/2011
O Finlandia do boju! Chciałabym, żeby wygrali, bo z nimi w półfinale będzie łatwiej
A Kubiak gra kapitalnie.
Gdyby jeszcze Kurek grał po swojemu, to byłoby super |
dnia 15/09/2011
Kapturku zgadzam się co do części. AA widac ze się bardzo szybko połapał w naszym piekiełku i nie da sobą sterowac i dzięki bogu.
Ale ja zdania nie zmienię - to co zrobili w poniedziałek jest zaprzeczeniem sportu i to mnie boli, bo ja żyję chyba w innej bajce czasami i nie zamierzam tolerowac medalu. Półfinał jest sukcesem tego składu, żeby takim składem tak daleko zajśc. ofc dużo zrobił regulamin ale dobra. mimo to, ja nie zamierzam ewentualnego medalu traktowac jak prawdziwego sukcesu,bo to nie jest sukces sportowy przynajmniej dla mnie. kibicuję im bo nie umiem nie, ale to nie to o co powinno chodzic.... |
dnia 15/09/2011
red kapturek, jesli zyczeniowo to sie pod nimi podpisuję, ponieważ nadzieja na "znormalnienie" siatkowki, to jedyne co pozostalo |
dnia 15/09/2011
w ogole nie zauwazylam przedpelskiego na tych mistrzostwach, ale jesli to prawca co mowisz, to moze faktycznie cos drgnelo. moze skonczy sie dumne wypinanie brzucha w zle dobranej marynarce, a zacznie realne wspracie
nowhere, "tolerowac medalu"? istnieje cos takiego jak tolerancja lub nietolerancja medalu? |
dnia 15/09/2011
Ledwie poczatek pierwszego seta, a Bułgarzy juz na jeden punkt oszukani kosztem ruskich... mam nadzieje, ze sowieci odpadna z nimi i nie beda juz tak wysoko tych swoich czerepow trzymac... |
dnia 15/09/2011
To teraz pora na kibicowanie Bułgarom 16:14 w pierwszym secie!
Go Bułgaria, lejcie Niedźwiedzia! |
dnia 15/09/2011
Eder - daruj sobie tych sowietów, co |
dnia 15/09/2011
21:16! Matej cudnie! |
dnia 15/09/2011
Dobrze, lac ruskich, lac! Jak Niemcy do 44! |
dnia 15/09/2011
Rosjo co wy odwalacie? :/ |
dnia 15/09/2011
Zekov oczywiscie zero gry srodkiem... A taki ma tam potencjał... |
dnia 15/09/2011
Po ataku Aleksjewa setowa! Nikołow kończy asem! 1:0! Brawo!!! |
dnia 15/09/2011
ha! 1:0 dla bulgarii |
dnia 15/09/2011
Bułgaria hasa Ech jak już Żekow raczy wystawić na środek to zamykam oczy, coś podobnego jak Jarosz jest przy piłce a Cichy się czai do przechodzącej |
dnia 15/09/2011
Żygadło tez dzisiaj malo gral srodkiem. a kubiak byl po raz kolejny najlepiej punktujacym zawodnikiem. ktoz by sie spodziewal przed mistrzostwami. |
dnia 15/09/2011
ha, sonrisa, przypominam ci że jesteś obrażona na Plamena i się z pewnej klątwy cieszyłaś |
dnia 15/09/2011
Rosjo no brac się |
dnia 15/09/2011
kapturek: jesli oddajesz siatkowke TVP, to w pakiecie z mazurem, prosze. sorki, ale ja juz wole sie wsciekac na drzyge niz na debowskiego
__________
matko, jak sie motam emocjonalnie w tym meczu! moich bulgarow chcialam znienawidzic przez plamena, ale mi nie idzie. kibicuje rosjanom, ale walczy tez moje zwykle wsparcie dla "underdoga". no kurcze, to jest radocha ze sportu - niech wygra lepszy! |
dnia 15/09/2011
bulgarzy chcą zagrac polakom na nosie, a potem rozniesc ich w finale |
dnia 15/09/2011
Nie bede przeciez pisalł "viva bracia rosjanie" |
dnia 15/09/2011
Tfu, tfu, az musialem splunac, chociaz dałem cudzysłow, jak pisac na pewno nie bede |
dnia 15/09/2011
Moi bałkańscy junacy |
dnia 15/09/2011
Rosjo brac się... |
dnia 15/09/2011
Matej ja bardzo Cię lubię ale nie dziś! |
dnia 15/09/2011
nowhere- pozwól, ze złosliwie zapytam: za kim bedziesz, jesli naprzeciw siebie stana druzyny rosji i Polski? |
dnia 15/09/2011
Eder za naszymi to oczywiste , to moja kadra dalej. |
dnia 15/09/2011
No, Stojczewianie! do roboty! |
dnia 15/09/2011
Serku w sprawie tego nieszczęsnego kontraktu? |
dnia 15/09/2011
Nie lubię Bułgarów... |
dnia 15/09/2011
Oby dzisiaj Francjua wygrała, chociaz to juz nie ta druzyna, ktora ogrywala Rosje. Z roznuch przyczyn ostało sie tylko 2 zawonikow z podstawowego skladu, brakuje Antigi, Henno, Kieffera, Samiki, Bazina(a w tamtej formie był on ;epszy od obecniego Pujola). Pozostali natosmiar t Vadeleux i Rouzier. To moze byc za mało na sprawienie po raz kolejny takiej niespodzuanki, no ale moze ich Bulgarzy wyrecza... |
dnia 15/09/2011
serek: amen. to powinien byc final.
mam nadzieje, ze bulgarzy nie spuchna. |
dnia 15/09/2011
Serku ale jeśli mu te negatywne emocje i stres ma rozładowywac w taki sposób to ja nie mam nic przeciwko
Muser świetnie wystawił do Biriukowa na skrzydło, a to środkowy... ja takiego w Polsce chcę |
dnia 15/09/2011
Chyba się Rosja rozkręca |
dnia 15/09/2011
e tam , serek - i tak kazdy wie, ze sa najlepsi. nawet gdyby skaszanili ten jeden mecz
mnie na pocieche zostanie tylko, ze syberia potwornie stracila estetycznie. |
dnia 15/09/2011
Niestety - Stojczewianie nie mają sposobu na Rosyjski blok i niestety nie mają kontry |
dnia 15/09/2011
Maxim |
dnia 15/09/2011
błagam tylko nie ruskie... mam alergię na to...
nie można rosyjskie? |
dnia 15/09/2011
ale Rosja cudnie blokuje |
dnia 15/09/2011
RASIJA! - ktos tu mówił o złocie dla nas? |
dnia 15/09/2011
serku, uprasza sie o rezygnacje z tego okropnego slowa.
kolczyk faktycznie z tych bardziej wypasionych. |
dnia 15/09/2011
serek: amen. to powinien byc final.
Przedwczesny finał, to chyba jednak przesada. Pojedynek Bułgaria - Włochy byłby na pewno bardzo ciekawy. Drużyny serbskiej, w meczu w której musiałaby pokazać 100% swoich możliwości też jeszcze na tych mistrzostwach nie widzieliśmy, więc ja im miejsca w finale jednak zaocznie nie odbierał.
Szkoda, że regulamin tego turnieje jest tak pomyślany, że kilu spotkań jak np. Włochy-Bułgaria, Serbia- Bułgaria, Serbia-Włochy, które mogłyby być prawdziwą reklamą siatkówki, prawdopodobnie nigdy nie dojdzie. Mistrzostwa Europy dwa lata temu, dzięki regulaminowi właśnie, były jednak znacznie ciekawsze. A na razie na tym Euro, jakiegoś "meczu do zapamiętania" to tak prawdę mówiąc w ogóle nie było. Wieje straszną nudą. I co gorsza, obawiam się, że może być już tak do końca tych mistrzostw |
dnia 15/09/2011
Serbia się ocknęła.
nienawidzę neta, tnie chole....rstwo obie transmisje |
dnia 15/09/2011
nowhere - jeśli masz, mecz jest na Rai Sport1 22:21 dla Francji |
dnia 15/09/2011
Seria:Francja po 28, Serbowie mieli już dwa setbole |
dnia 15/09/2011
Milko skończył, 1:0 dla Serbów |
dnia 15/09/2011
32:30 dla Serbii. Piękna końcówka pierwszego seta, obiecuje ciekawy mecz
Rouzier w tym secie zdobył 9 pkt, ale w decydującym momencie partii przy stanie 30:30 zaserwował "moedrczego floata" w połowę siatki. |
dnia 15/09/2011
niby dlaczego jest transmisja z meczu b-r, a nie ma z meczu fr-sr? |
dnia 15/09/2011
Nie ma Bułgarów, blok i środek Rosjan nie do przejścia, o ataku nie wspomnę mina Stojczewa - strach się bać |
dnia 15/09/2011
a Stoyczew jak taki odważny jest to niech na Wladka albo Mateja wrzeszczy, a nie się wyżywa na biednym Josifu |
dnia 15/09/2011
Serbia w drugim secie 14:9 |
dnia 15/09/2011
Eder na Polsat sport news jest chyba drugi ćwierćfinał |
dnia 15/09/2011
Edna - Stojczew na Mateja? taki odważny to chyba nie jest |
dnia 15/09/2011
Koniec. Rosjanie w tych mistrzostwach występują niestety w zupełnie innej "kategorii wagowej" niż inne zespoły. Różnica potencjału i różnica klasy. Dobrze dla nich, ale dla samej siatkówki, to fatalna informacja. Będzie nudno... |
dnia 15/09/2011
Trep - |
dnia 15/09/2011
szkoda kazika... |
dnia 15/09/2011
trep to o otwarciu IO świetne |
dnia 15/09/2011
a Stoyczew jak taki odważny jest to niech na Wladka albo Mateja wrzeszczy, a nie się wyżywa na biednym Josifu
Stojczew jest mocny w Trentino jak ma najlepszych zawodników bez tego też żaden geniusz trenerski to nie jest. |
dnia 15/09/2011
serbia-francja na polsacie sport news na zywca. |
dnia 15/09/2011
maciek the mod- tam gdzie sa długie wiadomości? Ja bojkotuję ten kanał od kiedy w sposob złosliwy nabijano sie tam z A Macierewicza. |
dnia 15/09/2011
Rosjanie w tych mistrzostwach występują niestety w zupełnie innej "kategorii wagowej" niż inne zespoły. Różnica potencjału i różnica klasy. Dobrze dla nich, ale dla samej siatkówki, to fatalna informacja.
Bazin - niestety
Serbowie włączyli w drugim secie trzeci bieg 19:14 |
dnia 15/09/2011
Bazin
Jak dla mnie to wcale nie problem że Rosjanie są z innej planety. Ja im kibicuję zawsze (jeśli tylko nie stają po przeciwnej stronie siatki z naszymi 'Orlami" |
dnia 15/09/2011
Eder nie Polsat News
Tylko
Polsat Sport News !!! (nowa stacja działa jakieś poł roku) |
dnia 15/09/2011
Serbia odjeżdża |
dnia 15/09/2011
A w internecie? dobrą relację jak ktoś może niech podeśle z meczu Serbów z Bułgarią... Bo nie chce mi się znów iśc do drugiego pokoju |
dnia 15/09/2011
Serbów z Francją, co ja piszę |
dnia 15/09/2011
czemu to tak tnie... |
dnia 15/09/2011
Milko kończy także drugiego seta 2:0 dla Serbii |
dnia 15/09/2011
serek, ty lepiej zadbaj o to, zeby ktos ogolil i otrzygl mike, bo wyglada ja lesne zwierzatko... |
dnia 15/09/2011
Ale nie mów hop, nasz człowiek ze stali, żelaza i marmuru się na nich zasadza
A kto zacz, ten nasz człowiek z żelaza, stali i marmuru ?
Dowódca elitarnej jednostki komandosów ? Sam Miro Przedpełski ? Czy sławny Jay Jay, znany w niekórych kręgach, jako "brutal z Wrocławia" ? |
dnia 15/09/2011
Ze zdrowiem Pujola ewidentnie jest coś nie tak. Inaczej Blain, zwłaszcza przy nie najlepszej dyspozycji Toniuttiego, nie zdejmowałby swojego nominalnie najlepszego rozgrywającego na początku każdej partii i nie trzymałby go w rezewie, dopiero na końcówkę seta. Obawiam się, że to znów ta "zimna rękę" |
dnia 15/09/2011
Jak tam mecz Serbia-Francja? Ile już jest? |
dnia 15/09/2011
tak a propos tego co trep nam zapodaje dawkę humoru polecam to
http://humor.pl/teksty/59685-radio_erewan
No,Francja się ogarnęła! |
dnia 15/09/2011
dziękować |
dnia 15/09/2011
Niech się szybciej mecz kończy, bo ja śpiąca jestem... |
dnia 15/09/2011
setowa dla Francji, 2:1 i gramy dalej |
dnia 15/09/2011
Eder , 19:43:45
z A.Macierewicza przecież nie da się nabijać.
A juz tym bardziej złośliwie
(może jednak zbastuj z takim tematem) |
dnia 15/09/2011
Vive la France , dzielni są |
dnia 15/09/2011
a tu moja perełka
"P: Jak wyglądało polskie społeczeństwo na początku lat ''80-tych?
O: Jak garnek ziemniaków: część w mundurkach, część tłuczona.
P: A jak w tym samym czasie wyglądały polskie elity rządzące?
O: Jak miska pierogów: część ruskie, część leniwe."
Ma ktoś link do meczu? Tylko nie z sportlemon,bo tam mogę klatka po klatce oglądać,a powtórki akcji t0o nie to ssamo |
dnia 15/09/2011
To teraz już mogą przegrać co by mi sie typ sprawdził |
dnia 15/09/2011
gwiazdeczka niech się mecz njeszcze nie kończy, jeszcze niech te 2 sety |
dnia 15/09/2011
Serbio no dalej!
Chyba prócz sportlemon nigdzie więcej nie ma, a na sportlemon dziadostwo siada |
dnia 15/09/2011
gregolo nie nie nie, ja chcę spać a typera trzeba jeszcze podliczyć |
dnia 15/09/2011
a przecież to chyba nietrudne wykupić ten polsat sport ? |
dnia 15/09/2011
SER: FRA : 1 set 32-30, 3.set łeb w łeb szli, teraz 8 :7 ...
dalej , Francjo ! |
dnia 15/09/2011
gregolo a ten mecz jest na PS? |
dnia 15/09/2011
16:13 - serbowie na razie kontroluja sytuacje |
dnia 15/09/2011
No dawać Francjo!!! Przecież Serbia nie gra w ogóle lewym skrzydłem... |
dnia 15/09/2011
Ale gra Ivan
I to wystarcza |
dnia 15/09/2011
Serbia od 5 lat nie gra lewym skrzydłem,od kiedy Boskan i Vujevic zrezygnowali z gry w kadrze |
dnia 15/09/2011
Noooo od razu lepiej to wygląda
Eder,
nie życzę sobie w następnych dniach takich obraźliwych komentarzy pod adresem rosyjskich siatkarzy. |
dnia 15/09/2011
Iwan wymiata, dawać chłopaki! |
dnia 15/09/2011
Biedny Ivan, znów sam sobie leje |
dnia 15/09/2011
Zabrania się publikowania, przesyłania, umieszczania następujących treści:
(...)- wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej oraz obraźliwych dla jakichkolwiek grup społecznych w związku z ich narodowością, płcią, orientacją seksualną, etc.,
Tak w ramach przypomnienia regulaminu (przepraszam drodzy moderatorzy, że się tak panoszę )
azsiak, jak Kovacević był w formie to Petković w tej LŚ zajeżdżał go w każdym spotkaniu. Ale teraz formy ni ma |
dnia 15/09/2011
meczowa dla Serbii! i... po 24 |
dnia 15/09/2011
KONIEC! 26:24, 3:1! Serbija w półfinale |
dnia 15/09/2011
Serbio, kończcie!!! |
dnia 15/09/2011
Yes |
dnia 15/09/2011
No i przegrali Francuzi Francja - Ivan Miljković 1:3 |
dnia 15/09/2011
bardzo dobrze |
dnia 15/09/2011
Ivan zbieraj siły na Rosję. |
dnia 15/09/2011
Dobra, jeszcze trzeba przyznać Stanko, że ładnie zagrał |
dnia 15/09/2011
Mam dośc oglądania meczów Ivan vs reszta świata.Miljkovic 68% megaklasa :/. |
dnia 15/09/2011
chimer, popieram !
Eder- pastujesz swoje gumofilce jak jedziesz do miasta ? |
dnia 15/09/2011
a Ngapeth zawiódł na całej linii,9 razy bliokowany w 4 setach? |
dnia 15/09/2011
Serbia to niech sklonuje Ivana, bo się sam facet zajeżdża co mecz.
Miljkovic 68%
ile???? |
dnia 15/09/2011
a Tuia 70% w ataku,świat się kończy... |
dnia 15/09/2011
@nowhere
http://www.cev.lu/mmp-cgi/show.pl?cmd=tmpl&id=26146&id2=179&id3=517&id4=6&id5=7&state=p_prj_game_summary&key=0 |
dnia 15/09/2011
Eh znów sam grał. Ja pikolę. |
dnia 15/09/2011
To i tak był najlepszy mecz Francuzów na tych mistrzostwach, a Ivan zrobił różnicę.
Blain swoim zwyczajem znów pewnie będzie szukał kozła ofiarnego i zrzuci wszystko na Rouziera. Już wczoraj po meczu z Turkami, selekcjoner Franzuców powiedział - "graliśmy bez atakującego". Ale prawda jest taka, że tej drużynie brakuje zgrania, oraz stabilności składu i przez to traci całą masę punktów w seriach. W III secie było już 20:14 dla Francuzów, a Serbowie o mały włos ich nie doszli, bo z tej dużej sześciopunktowej przewagi zrobiło się "z niczego" nagle 22:21. Uros Kovacevic zagrywa prostą zagrywkę w sam środek boiska, a sześciu siatkarzy, łącznie z libero, stoi jakby ich zamurowało. Potencjał talentów indywidualnych tych siatkarzy jest naprawdę spory, ale trzeba jeszcze umieć zrobić z nich drużynę. |
dnia 15/09/2011
Milko świetny, ale Stankowic i Podrascanin zagrali bardzo dobry mecz |
dnia 15/09/2011
Już wczoraj po meczu z Turkami, selekcjoner Franzuców powiedział - "graliśmy bez atakującego
Gdyby Blain miał w drużynie Jay Jay`a to by wiedział, co to znaczy grać bez atakującego. |
dnia 15/09/2011
gregolo- mam od tego ciebie. |
dnia 15/09/2011
Szkoda, że Ngapeth dziś zagrał słabiej niż zwykle. Tak malutko brakowało Niestety, słabiutki blok Francuzów mści się naprzeciw takich zawodników jak Miljković okrutnie... |
dnia 15/09/2011
serbia jak zawsze w formie na najwazniejszych turniejach, a miljkovic to klasa sama dla siebie. niemniej chyba bartmanowy meteoryt musialby spasc, zeby rosja nie zdobyla mistrzostwa |
dnia 15/09/2011
Potencjał talentów indywidualnych tych siatkarzy jest naprawdę spory, ale trzeba jeszcze umieć zrobić z nich drużynę.
Bazin, ale bez Kieffera, Samici, rezygnacji Antigi i Henno, kłopotów Pujola, Blain musi zbudować tę kadrę na nowo, a - w moim odczuciu - zabrał się za to za późno (nieobeność Ngapeta w LŚ też zrobiła swoje) |
dnia 15/09/2011
bazin, wiedzialby co to znaczy miec stabilnego atakujacego, ktory nie schodzi ponizej pewnego poziomu |
dnia 15/09/2011
nie dramatyzujmy, zawsze moglo byc gorzej |
dnia 15/09/2011
tak na marginesie, czy ja dzis dobrze zrozumialam swedrowskiego, ze teraz oddany mecz nazywa sie "meczem przyjazni"??? |
dnia 15/09/2011
niekoniecznie, mecz przyjazni to taki mecz, w ktorym milosiernie pozwalasz wygrac przeciwnikowi tyle, ile potrzeba mu do awansu, ale nie przegrywasz calego meczu po prostu zluzowujesz w pewnych momentach, a potem dociskasz, a na koncu kazdy jest zadowolony. przynajmniej ja tak zrozumialam |
dnia 15/09/2011
Sonriso niestety tak słyszeliśmy |
dnia 15/09/2011
co nie zmienia faktu ze i ja sam byłem za oddaniem! (bo nie bójmy się mówić wprost) tegoż meczu! Jak tylko nasi prowadzili denerwowałem się co oni robią |
dnia 15/09/2011
maciek, ty mi sie nie przynawaj lepiej. |
dnia 15/09/2011
Bazin, ale bez Kieffera, Samici, rezygnacji Antigi i Henno, kłopotów Pujola, Blain musi zbudować tę kadrę na nowo
Ale ja raczej mówię o takich sytuacjach jak na przykład dziś i wczoraj. Wczoraj w meczu barażowym z Turkami na libero grał Jenia Grebennikov, a nie Jean-François Exiga. Co więcej, praktycznie cały mecz na boisku Blain trzymał, nie wiedzieć zresztą czemu, Nicolasa Marechala. Chyba że za karę. Bo dosłownie przypominało to czasami "przełamywanie" na siłę naszego Jay Jay`a. Tyle tylko, że Marechal zawodził nie tylko w ataku, ale dokładnie we wszystkich elementach siatkarskiego rzemiosła. Po co były te wszystkie personalne eksperymenty, skoro jak udowodnił dziś Tuia, można na niego liczyć i jest w naprawdę w znacznie lepszej formie niż Marechal ?
Blain nie szanuje swoich siatkarzy, kiedy mają chwile słabości, od razu piętnuje ich publicznie i właściwie traktuje jak zgrane już karty. A najgorsze, że z tego jego ciągłego tasowania składem, dla trójkolorowych nic dobrego nie wynika, bo Blaina intuicja pokerzysty jednak często zawodzi i zamiast asa z rękawa, wyciąga niewiadomo skąd, waleta Trefl. W każdym razie ten, mimo 30 lat, do tej pory, przed Euro żadnego międzynarodowego doświadczenia w zasadzie nie miał. Więc jeśli nawet można mieć nadzieję, że da sobie radę jakoś w ataku, to wiadomo, że przeciwko atakującym tej klasy co na przykład Milijkovic może być w bloku bezradny jak dziecko. I faktycznie, dziś Ivan obijał mu ręce jak chciał. A doświadczonego Hardy-Dessourcesa nie było nawet w meczowej 12-ce. |
dnia 15/09/2011
Dziś Blain nie może zwalić wszystkiego na atakującego, bo atakujący zagrał swój najlepszy mecz, co zresztą potwierdzają statystyki. Francuskie portale zresztą też go bardzo chwalą.http://actuvolley.wordpress.com/
Może zjawi się Cors to dokładniej przetłumaczy.
Swoją drogą trochę się dziwię, że Blain po każdym meczu tak analizuje publicznie grę każdego zawodnika. Otwartość powinna mieć chyba jednak granice. Zauważyłam, że on po każdym meczu kogoś opie*prza i chwali. Mógłby chyba w trakcie turnieju darować sobie publiczną krytykę zawodników, bo raczej dobrze to na nich nie wpływa. Każdemu tam się oberwało co najmniej raz, specyficzne metody
Szkoda mi Francuzów, bo brakowało niewiele, ale takie sety jak pierwszy trzeba wygrywać. Zgadzam się, że brakuje im zgrania, ale mam też wrażenie, że nie byli najlepiej przygotowani na ten turniej. Nie wykorzystywali swojego olbrzymiego potencjału na zagrywce, atak w kratkę, przestoje. Ok, może nie ma tam wielu wybitnych indywidualności, ale można z nich wykrzesać dużo więcej.
Wypoczęty Ivan naprzeciwko niskiego bloku Francuzów - wynik mógł być chyba jednak tylko jeden... |
dnia 15/09/2011
To znaczy, że mamy podobne odczucia, a co do Blaina - trener-specjalista od generowania konfliktów w kadrze, ja takie wrażenie odniosłam przynajmniej w czasie ubiegłorocznych Mistrzostw Świata |
dnia 15/09/2011
Edyto - Rouzier w startystykach wygląda bardzo dobrze, ale w meczu grał nierówno. |
dnia 15/09/2011
Cos mi sie zdaje, ze Francuzi juz na igrzyska olimpijskie forme szykuja i tam wystrzela niczym na poczatku poprzedniego dziesieciolecia... W kazdym razie po raz kolejny zakrzykne: Vive LA FRANCE! Za rok w Londynie! |
dnia 15/09/2011
*statystykach |
dnia 15/09/2011
Bazin, a czy Hardy-Dessources nie złapał jakiejś kontuzji? Odkąd zszedł z boiska bodaj w drugim meczu i był masowany, tak nie było go już więcej w składzie.
Ale zgadzam się, że Blain nie szanuje swoich graczy i rotuje składem trochę bez sensu. Kiedy grali z nami w Ostrowcu, można było to zrozumieć, bo to sparing, choć przez to przegrali mecz. Ale dlaczego trzymał tego Marechala, skąd raptem Jenia w składzie, ciągłe rotacje sypaczy itd... Z kolei Ngapeth też czasem potrzebował oddechu, a ten go uparcie trzymał. Sporo niezrozumiałych rzeczy robi Blain, przynajmniej dla mnie. Generalnie uważam, że u żabojadów już dawno czas na przewietrzenie ławki trenerskiej, naprawdę nie mają tam nikogo lepszego? To niech Raula wezmą, jemu zawsze 2 pierwsze lata wychodzą super |
dnia 15/09/2011
Hanno, nie grał jak maszyna, czy jak Ivan, ale i tak to był jego udany mecz, przynajmniej na tle całego turnieju i na tle zespołu. Po wczorajszym fatalnym meczu dziś znów trzymał im grę, ale ta nierówna forma Antka tylko potwierdza, że coś nie gra z przygotowaniem zespołu do turnieju. Podobnie nierówno grali inni zawodnicy. Ale skoro Rouzier mógł grać równo (i dużo lepiej) w czasie LŚ, to znaczy że stać go na to. Wg mnie coś tam nie zagrało w przygotowaniach.
Może te ciągłe wędrówki od miasta do miasta w czasie zgrupowania |
dnia 15/09/2011
Rywale narzekali, że w hali w Karlowych Warach grę znacznie utrudniały światła i podświetlane banery.
- Wszyscy mieliśmy takie same warunki do grania, więc nie możemy doszukiwać się jakichkolwiek niuansów, które mogłyby zaważyć na wygraniu przez nas meczu. Dla mnie też to było niewygodne, ale musiałem grać. Nie jest to przyjemne, gdy światła są nad boiskiem, ale nie mamy na to wpływu - uważa Kubiak.
No to chyba się wyjaśniło, czemu nikomu nie siedziała zagrywka. Dziś Rosjanie też słabiutko w tym elemencie. |
dnia 15/09/2011
Edyta
Ano piszą,że Anto był stratosferyczny,bardzo dobrze wspomagany przez trójząb Ngapeth,Tuia i Trefle (widać z Bazinem się nie zgadzają ).
Sam Rouzier w wywiadzie po meczu uważa ,że potrafią grać lepiej od Serbów ale brakuje im regularności.I właśnie gdy zaczną grać regularnie,to będą wygrywać z najlepszymi.Twierdzi,że ta drużyna ma potencjał i nie może się już doczekać kiedy dobiorą się do skóry najlepszym.
Podobno po meczy ęarwin się popłakał i to właśnie Rouzier go pocieszał.
Co jak co ale wiary w siebie im nie brakuje.
Takie trochę Kubiako - Bartmany |
dnia 15/09/2011
Strasznie mi szkoda Antka i całej reszty. W tym czwartym secie było o malutki kroczek do tie-breaka... |
dnia 15/09/2011
No wiem, powiedział, mu żeby się nie martwił, bo następnym razem wygrają
A w ogóle to wg Blaina mecz zakończył błąd arbitra i ja się akurat zgadzam. Wg mnie był błąd Serba na siatce a sędzia odgwizdał Toniuttiemu i zamiast 25:25 było 26:24 Pokazali to w zwolnionym tempie w podsumowaniu meczu i tylko się utwierdziłam, że sędzia dopatrzył się błędu nie tego zawodnika |
dnia 15/09/2011
Przyznam się,że jakoś nigdzie nie widziałem tego znęcania się Blaina nad swoimi podopiecznymi.Wprost przeciwnie atmosfera w drużynie jest dobra,zawodnicy widać mają zaufanie do pracy wykonywanej przez trenera - sami twierdzą,że niewiele im brakuje do dorównania najlepszym.Oglądałem nieco meczu - Blain ściskający się z Ngapethem po udanej akcji-nie wyglądało to na wyreżyserowane.
We Francji Blain cieszy si ę ogromnym autorytetem (oczywiście wrogów też ma sporą grupę) i jeśli sam nie odejdzie,to nikt go nie będzie wyrzucał.
Ostatecznie daje dowód swej profesjonalności - po odejściu starej gwardii udało mu się szybko odbudować drużynę,która walczy jak równy z równym przeciwko Serbii.Serbii uważanej przez wielu za najlepszą po Rosji drużynę kontynentu |
dnia 15/09/2011
Edyto - nie porównuję Antoina i Iwana, bo to dwaj różni zawodnicy, o różnej charakterystyce gry. Poza tym Rouzier ma jeszcze wszystko przed sobą. Kiedy pisałam o jego nierównej grze, chodziło mi przede wszystkim o to, że zawalił dzisiaj w kilku ważnych momentach. Z zagrywka tez nierówno, a potrafi lepiej. Rouzier ma przysłowiowe "papiery" na najlepszego atakującego, czego mu życzę z całego kibicowskiego serca. Ma szanse być najlepszym atakującym naszej ligi w tym sezonie
A co do Blaina, myślałam, że nie będzie dalej prowadził Francuzów po "zawirowaniach" w czasie ubiegłorocznych MŚ. Dla mnie takim znamiennym sygnałem było oświadczenie Henno i jego rezygnacja z kadry. |
dnia 15/09/2011
Jutro napiszę więcej,dobranoc |
dnia 16/09/2011
Nie wydaje mi się, żeby Rouzier dziś coś zawalił. Zrobił co był w stanie, chyba trudno się spodziewać 100-procentowej skuteczności po atakującym. No może ta zagrywka w siatkę w koncówce seta przy remisie była żałosna. Oczywiście potrafi być skuteczniejszy, ale w tym turnieju nie był w topowej formie i jak na te warunki i piłki które dostawał, dziś nie ma się do czego przyczepić. Bardziej można do Ngapetha który wcześniej grał dużo lepiej, a akurat dziś jak na złość musiał mieć gorszy dzień. Za to jak przypominam sobie grę Tui to się ciągle zastanawiam, dlaczego nie grał wczoraj.
Cors - za czasów Blaina Francuzi niby jakieś tam sukcesy czy sukcesiki notowali, ale czy uważasz, że tego kraju nie stać na więcej? Tak naprawdę nawet tego nie wiemy, nie wiemy co mógłby z nich wyciągnąc inny trener. Moje zdanie jest takie, że jak ktoś jest na stołku 10 lat i nie jest Rezende, a jego zespół niczym szczególnym się nie wyróżnia poza sporą liczbą konfliktów na linii trener-zawodnicy, to czas trenera dobiegł końca, i to już jakiś czas temu. Uwazam, że powinien odejść, kiedy Francja nie zakwalifikowala się do Pekinu. To byl bardzo dobry moment, a tak pewnie znowu się nie zakwalifikują i nie wiadomo co będzie dalej. |