dnia 02/10/2011
cóż warto dodac, że z tv4 znikły również spotkanie plusligi. |
dnia 02/10/2011
Akurat jezeli chodzi o walke Adamek- Kliczko, prawa do niej miała telewizja RTL, a w Polsce pokazywana była systemem " zapłać za ogladanie". Pretensje o brak transmisji mozna miec w takiej sytuacji rownie dobrze do TVP 1, TVP 2 czy TVN... Polsat najzwyczajniej nie miał do niej praw i nie pokazywał jej nawet na płatnych kanałach tematycznych. |
dnia 02/10/2011
Wszystko mi jedno, póki mogę oglądać swoje mecze na polsacie sport, polsacie sport extra lub jakimś innym polsacie, nie mogę mieć do tej stacji żadnych pretensji. a reszta, no cóż, może warto zainwestować w dekoder polsatu? ; ) |
dnia 02/10/2011
mnie to tak za bardzo nie dotyka, bo zazwyczaj ogladam mecze na polsat sport badz w Internecie. Jesli chodzi o Polsat, kierunek wytaczaja w profesjonalnym transmitowaniu meczów siatkówki, tyle że teraz wszystko zaczyna przybierac charakter aż nadto komercyjny i spotyka sie z coraz większa i głosniejszą krytyką. |
dnia 02/10/2011
Jakie "przegięcia" Polsatu względem "TV publicznej"? Jak wam każą płacić abonament za odbiornik TVP to jest ok, a jak Solorz chce sprzedać dekodery to jest wstrętnym kapitalistą, który przegina.
Ustawa, która zapisuje, jakie wydarzenie publiczne czy sportowe jest Ważnym Wydarzeniem, a które nie jest - to idiotyzm.
"Szeroka krytyka internautów" - dotyczy praktycznie wszystkiego, tak, że można znaleźć wpisy na poparcie dowolnej tezy. Zresztą, jeżeli takowych (jakimś cudem) brakuje, można je wcześniej zamieścić. |
dnia 02/10/2011
Pieprzycie głupoty.
Jeśli nie chcecie oglądać polsatu to go nie oglądajcie!
Jeśli nie chcecie nie kupujcie dekoderów i nie płaćcie abonamentów za cyfrówkę!
Nikt wam nie każe oglądać siatkówki!
Najlepiej napiszcie jeszcze list otwarty do TVP żeby wykupiła prawa do siatkówki i poszczała to wszystko na otwartym. Nie wspominając już o TVN którego włodarze powiedzieli kiedyś że sport w ogóle ich nie interesuje ( a w ostateczności to tylko kopana)!
Polsat trochę sam się wpakował, bo za dużo transmisji puszczał na otwartym kanale. Przyzwyczaił kibiców (o co mu chodziło) i teraz ma się to przełożyć na kupno dekoderów.
Gdyby nie polsat siatkówka była by dziś mało popularnym sportem z garstką kibiców chodzących na mecze do hal ! |
dnia 02/10/2011
i poszczała to wszystko na otwartym
Macieju, mind your language
Wrzucę swój cytat z innego newsa bo mi się nie chce pisać jeszcze raz tego samego:
Cyfrowy Polsat kupią ci, którzy JUŻ są zainteresowani siatkówką. A co z tymi, którzy dopiero MOGĄ się nią zainteresować? Może warto pokazywać ważne mecze na otwartym kanale, żeby przyciągnąć i "wychować" nowych sympatyków tego sportu? Którzy oczywiście potem kupią kolejne dekodery. |
dnia 02/10/2011
Muchomor nie porównuj chleba, do transmisji siatkówki bo się ośmieszasz!
Chleb to dobro podstawowe, a transmisja jakby nie patrząc to dobro luksusowe.
Sam decydujesz czy chcesz z niego korzystać w porównaniu do chleba.
Zyta ja płace abonament rtv :/ |
dnia 02/10/2011
Wiecie, ze kiedys byl zapis o tym co stacja MUSI pokazywac na kanale otwratym a co nie jesli ocw chodzi o transmisjie sportowe?
Jesli dobrze pamietam to wszystkie mecze Reprezentacji Polski od polfinalow to kanal otwarty - bylo tez zalecenie zeby imprezy typu MS czy IO tez byly ogolnodostepne.
pewine zapis zniknal jakims cudem... ciekawe kto na tym zarobil? ..a moze jest tylko wszyscy maja to gdzies?
Wiadomo jaki olbrzymi zakup zarob "wlasciciel" POlsatu i teraz musi szybo zbierac kase a reszta dla inego nie ma zadnego znaczenia.
Maciek: w ten sposob zarzyna sie siatkowke.
Popatrz co teraz kroluje w stacji, jakie dyscypliny, ile jest transmisij na pilki nozenej gdzie graja zawodnicy o technice z podstawowki? heh a taktyka to pojecie szeroko znane ale wylacznie teoretycznie przez kilku trenerow "ekstraklasy".
Sry za ten "wtret" ale kiedys jak zawodnik nie potrafil przyjac pilki w ruchu to byl szmaciarz a teraz nawet na stojaco maja problemy i to reprezentanci kraju. |
dnia 02/10/2011
Popatrz co teraz kroluje w stacji, jakie dyscypliny, ile jest transmisij na pilki nozenej gdzie graja zawodnicy o technice z podstawowki?
To jest tajny plan polsatowców - obrzydzić nożną i przyciągnąć kibiców do siatki |
dnia 02/10/2011
tylko polsat sam pod siebie dół kopie - siatka to nie kopana, że można sobie ją ściągac z anteny: jak przeciętyny kibic się na siatke nie natknie to jej nie obejrzy, a jak nie ma na otwartym to gdzie ma się natknąc? |
dnia 02/10/2011
Jaką ty byłbyś piękną żmiją, gdybyś sie w tym terrarium schował i przestał wystawiać jęzor.
Juz raz tak było. Zrobiło sie wtedy cholernie nudno i jednostajnie... |
dnia 02/10/2011
Poza tym niewątpliwa mądrość muchomora wychodzi na każdym kroku, jako uczestnik dyskusji jest dla tej strony nieoceniony.
Pomijam oczywiscie sytuacje, gdy musi wyskoczyc do sklepu po czteropak |
dnia 02/10/2011
muchomorek,
Byłoby miło, gdybyś umiał się zapoznawać z argumentami twoich rozmówców (jak i przedmówców).
Ale jak się zdaje - ogłusza cię Twój własny krzyk.
Do tego, żeby mieć rację nie wystarczy używać wielkich słów pisanych wielkimi literami.
Wręcz przeciwnie - wielkie słowa są nazbyt nadużywane, wycierane i obrzydzane przez złe intencje tych, którzy uważają , że mają na nie monopol. Zwłaszcza ostatnio coraz trudniej jest znieść tę hipokryzję.
Zatem: mniej wielkich słów, więcej argumentów. |
dnia 02/10/2011
muchomorek, a może byś tak jednego z twoich cztero- czy sześcio-paków zamienił na abonament Polsat Sport ?
Wyszło by ci tylko na zdrowie ( i twoim oczom też)
|
dnia 02/10/2011
Nie rozumiem tego jękolenia na temat Polsatu.
Znajdźcie mi lepiej technicznie prowadzone transmisje meczów siatkówki. Znajdźcie mi kanał TV o tym poziomie dostępności, gdzie byłoby więcej godzin siatkówki.
Jak ktoś chce ogladać piłkę kopaną - płaci za TVP sport czy inny ...sport.
Jak ktoś chce oglądać Plusligę i grupowe mecze reprezentacji - ale nie na ekranie wielkości i rozdzielczości znaczka pocztowego - niech zapłaci tę niewielką w istocie kwotę.
Ja płacę. Bo chcę oglądać mecz tak, żeby nie domyślać się , gdzie jest piłka.
Bo nie chcę zamiast meczu mieć pokaz nieostrych slajdów
Zgadzam się natomiast z tym, ze Polsat powinien pokazywać na kanale otwartym mecze reprezentacji - od ćwierćfinałów wzwyż.
Ale - Maynard - całe szczęście ! , że ostatnio właśnie nie pokazał! Ta jedna wielka kompromitacja polskiej siatkówki żeńskiej mogłaby tych kibiców in spe tylko zniechęcić !
No i mam anse do Polsatu, ze rzadko kiedy ich ramówka i program pokrywają się z rzeczywistym programem. Ale to już inna sprawa... |
dnia 02/10/2011
muchomorek
znowu wielkie krzyki, rejtanowskie tarzanie się i rozrywanie na sobie koszuli
wszyscy święci (oraz dinozaury) jakoś nie pomogli ci odpowiedzieć na wcześniej zadane pytanie:
a może byś tak jednego z twoich cztero- czy sześcio-paków zamienił na abonament Polsat Sport ? |
dnia 02/10/2011
Ja wam tylko przypomne
Mecz Polska-Brazylia na MS zakodowany
Kolejny mecz bynajmniej nie o puchar wojta a Finał MS oczywiscie zakodowany
Liga zakodowana transmisja internetowa płatna
Porównajcie sobie chociazby z uwazana u nas za III swiat Rosja.
Jak kogos nie stac to siatkowki nie obejrzy w ogole sportu nie obejrzy prawie w ogole. Z drugiej strony liczył ktos płatne kanały sportowe w Polsce. Ja doliczyłem sie kilkunastu mi osobiscie znanych. Taka sytuacja to ewenement na skale światową. |
dnia 02/10/2011
Muchomorek to pajac,ale jak nigdy go popieram.Polsat chce się nachapać ile tylko można naszym kosztem,pomału zaczyna przekraczać granice dobrego smaku. |
dnia 02/10/2011
Kolejny meczyk finał ME pan oczywiscie na kodowanym i w dodatku jeszcze mniej dostepnym PSE |
dnia 02/10/2011
Swoja droga albo dzika karta na PS albo darmowe transmisje w publicznej TV. Cała potega dzialaczowska PZPS to kasa Polsatu zdzierana z kibiców siatkówki |
dnia 02/10/2011
muchomoreL Solorz za plusa gsm musi placic 18 mld to teraz sciaga skad moze. |
dnia 02/10/2011
Dlatego ja mam orange. Swoja droga sieci tez zdzieraja. Co 3 miesiace trzeba wykupic karte, zeby moc dzwonic. Tym sposobem mam na koncie obecnie 75 zł, ktorych nijak nie moge wykorzystac.
azsiak ol- z muchomora zaden pajac, po prostu jest z pokolenia, gdzie inne wartosci sie liczyly niz teraz... O twojej niecheci do Skry tez mozna roznie pisac... |
dnia 02/10/2011
Tym sposobem mam na koncie obecnie 75 zł, ktorych nijak nie moge wykorzystac.
Daj mi, to ja będę wiedziała co z nimi zrobić Mi nigdy nie starcza |
dnia 02/10/2011
azsiak ol- z muchomora zaden pajac, po prostu jest z pokolenia, gdzie inne wartosci sie liczyly niz teraz. .
Eder napisałem to mając na mśsli jego zaśmiecające teksty na sb o c**j wie czym,uniemożliwiające prowadzenie normalnej rozmowy,jak już wspomniałem w tym temacie go popieram |
dnia 02/10/2011
O właśnie zapomniałbym dodać o nadmiernym stosowaniu znaków interpunkcyjnych. |
dnia 02/10/2011
azsiak ol- ja nie widze w tym nic strasznego. Myśli muchomora sa zawsze ciekawe, chociaz moze i bez składu je w sb wpisuje... Nie wliczam w to oczywiscie pisania "poczteropakowego" i obrazania czasami... |
dnia 02/10/2011
Ale tez nie znowu az tak starego Wczoraj z moim ojcem(a jest po 50) 80 km w 4 godziny na rowerze przejechałem... |
dnia 02/10/2011
Z Polsatu zrezygnowałem rok temu jak zapowiedzieli , że nie będą transmitować +ligi kobiet , a tylko to u nich oglądałem więc posiadanie CP przestało mieć sens.
Co prawda okazało się , że tylko chcieli zbić cenę , ale jednocześnie przekonałem się , że siatkę można oglądać nie mając Polsatu.
ME kobiet oglądałem w dużej mierze na ogólnie dostępnym włoskim RAI SPORT.
Oglądalność siatkówki w Polsacie( jak pokazują badania) systematycznie spada i jest to zasługą tej pazernej stacji.
Prawdziwy kibic bez Polsatu sobie poradzi , Polsat bez bez kibiców też , aby tylko ktoś czas reklamowy wykupił .Bo tylko o to w tym biznesie chodzi. |
dnia 02/10/2011
Na ten problem zwracałam uwagę już dawno...Mnie boli to wszystko przez sentyment.Otóż pierwszy mecz siatkówki jaki obejrzałam to był mecz Polska- Bułgaria w ramach LŚ 2007...było to na Polsacie otwartym.Dekoder Polsatu mam od lipca zeszłego roku i wymęczyłam go u mamy tylko po to by oglądać siatkówę.Okazało się że dobrze zrobiłam bo teraz bym nic nie oglądała |
dnia 02/10/2011
gwiazdeczko- prosze ja Cie bardzo, tylko czy sposob jakis na to sie znajdzie? |
dnia 03/10/2011
Ja wam tylko przypomne
Mecz Polska-Brazylia na MS zakodowany
i dzięki im, że tej masakry na otwartym nie pokazali!
Rozumiem, że Polsat na otwartym ma nadawać na żywo tylko mecze, które Orły Biało-Czerwone wygrywają, a przynajmniej toczą wyrównaną walkę? Trudno będzie, chyba że zatrudnią wróżkę i wykosztują się na szklaną kulę. |
dnia 03/10/2011
Jedno pytanie jest ktos zdolny i chcialby sobie troche siatki poogladac ale rodziców nie stac na kablowke w dodatku mieszka na wsi
Co moze zobaczyc?
Memorial Ambroziaka jeszcze IO co 4 lata. Cos jeszcze?
Ja za pakiet place 20 zlotych a to dla wielu osob nie tak mało. |
dnia 03/10/2011
Ja to już teraz pewnie większości meczów nie obejrzę.
Eder znajdzie się, znajdzie |
dnia 03/10/2011
@tygrysek
"jest ktos zdolny i chcialby sobie troche siatki poogladac ale rodziców nie stac na kablowke w dodatku mieszka na wsi"
Widocznie nie taki zdolny, jak nie umie sobie talerza zamontować
Oto zgubne skutki umieszczania wśród lektur szkolnych pozycji pozytywistycznych typu "Antek", "Janko Muzykant" czy socrealistycznych ("Pokój na poddaszu" towarzyszki Wasilewskiej) |
dnia 03/10/2011
W zasadzie to co napiszę jest tak oczywiste, że powinno wystarczyć za powyższe 67 komentarzy
Polsat jest PRYWATNY
Polsat kieruje się RACHUNKIEM EKONOMICZNYM
Socjalistyczne alibi zapewnia sobie poprzez działalność FUNDACJI POLSATU
Polsat działa w oparciu o REGULACJE PRAWNE obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej.
Wszyscy ci, którzy nie potrafią dowieść łamania prawa Polsatowi, mogą mu SKOCZYĆ i zarazem ZREZYGNOWAĆ z oglądania.
Pozostali nabywają dekodery ciesząc się CYFROWĄ JAKOŚCIĄ TRANSMISJI SPORTOWYCH.
Wspomnę jeszcze o kanale Polsat Sport News, który został udostępniony w wolnym odbiorze, dla odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej.
Rada dla niezadowolonych: rewolucja proletarjacka, nacjonalizacja, reforma osobistych kont bankowych (na wzór dawnej reformy rolnej), sześciopak dla każdego i sojusz zaczepno-obronny z Kubą i Koreą Płn. przeciwko wrażym siłom dybiącym na nasze darmowe relacje z wydarzeń sportowych |
dnia 03/10/2011
Gib, 3 razy popieram! |
dnia 03/10/2011
Kibice znienawidzili Polsat
Moze nie tyle znienawidzili, co troche sie(albo i mocno) zniechecili.
Oczywiscie: biznes to biznes. Ale jednak niemozliwe jest unikniecie niedosytu czy rozczarowania, kiedy poczatkowo pokazywana jest siatkowka w sporych ilosciach, a po jakims czasie prawie w ogole. |
dnia 03/10/2011
"Polsat działa w oparciu o REGULACJE PRAWNE obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej."
Gib, naprawdę TY to napisałeś?! Wstydź się, brzmi jak wyimek z Dziennika Ustaw! |
dnia 03/10/2011
Polsat to taki "biznesmen" co wyciśnie z siatkówki wszystkie soki , a wycisnąwszy nawet ugoru nie pozostawi ... |
dnia 04/10/2011
Zorro---A skąd wiesz czym ja się na codzień zajmuję? |
dnia 04/10/2011
Stąd nie wiem, bo jak na razie się kamuflowałeś o niebo lepiej |
dnia 05/10/2011
już sam tytuł artykułu "Kibice znienawidzili (??!!) Polsat - mocno tendencyjny.
To jest stwierdzenie . A NA CZYM oparte ?
Jakieś badania ?
Obiektywne ?
Ja tylko powiem, że
1. oglądając ostatnio imprezy tak bardzo ważne i międzynarodowe nie mogłam nie zatęsknić do transmisji Polsatu,
Bo dopiero się okazało, jaki mają wspaniały technicznie poziom ! (ale nie mówię tu o slow motion, co mnie tylko wkurza)
2. Chcesz mieć super jakośc i super przyjemność z oglądania tego, co ci sprawia przyjemność ? - Płać !
Wbrew wszelkim jekom - to w istocie niewielka kwota. |