dnia 19/12/2011
Spotkanie Rabita Baku - Fenerbahce Stambul we wtorek w Polsacie Sport o godz. 14.00. Czasy podane przez sbs to pewnie czasy lokalne stad roznice miedzy nimi a godzinami transmisji Polsatu. |
dnia 20/12/2011
Zdaje mi się, czy Gocha ciągle musi się męczyć z piłkami wystawionym wpół siatki?
Zresztą, obie z Nikolić wyglądają jakby bez prądu. Ale jakoś przepchnęły na 2:1. |
dnia 20/12/2011
taa ale chyba na obciazeniach sa - tak to czasem wygladalo |
dnia 21/12/2011
Gocha 29% w ataku ( 13 skonczonych na 46), Nikolic 30% (13 na 43)..bdb wystep Furst az 7 blokow, skutecznosc 45%. |
dnia 21/12/2011
Jak ja dawno Kuriharhy nie widziałem ...
Vakifbank wygrał dzięki środkowym, super w zagrywce Toksoy (12 asów w dwóch meczach z Baku, wow) i super na siatce Furst. |
dnia 21/12/2011
Jak ja dawno Kuriharhy nie widziałem ...
Vakifbank wygrał dzięki środkowym, super w zagrywce Toksoy (12 asów w dwóch meczach z Baku, wow) i super na siatce Furst. |
dnia 21/12/2011
Dziś na satelicie thor można podejrzeć mecz ligowy z Rumunii Dinamo Bukarest z Unic LPS Piatra Neamt ponieważ jest transmitowany dla Digi Sport2 .
Pierwszy set wygrywa Dinamo 25-15 i nie sądzę ,żeby miało problemy z pokonaniem przeciwnika.Gra Sylwia Wojcieska,Anna Podolec narazie podaje ręczniki ,nie
widziałem Waligry. |
dnia 21/12/2011
Czy w całych Czechach nie ma lepszej środkowej niż Monzoni? |
dnia 21/12/2011
pierwszy set pod tytulem" jak sie drzewiej w siatke gralo" wygral atom - nie wiadomo komu kibicowac bo w jedenj i drugiej druzyine gra tyle samo polek - czyli po 1 |
dnia 21/12/2011
ksdani, łagodny jesteś
Skoro nie chcesz, to ja to napiszę: Poziom jest tragiczny |
dnia 21/12/2011
@ksdani
Jaka Polka gra w Prostejowie?
A poziom nie jest tak słaby, jak sugeruje Drzyzga.
A propos: ponoć miał nie komentować Atomu.. |
dnia 21/12/2011
Zgadzam się z każdym słowem pana Drzyzgi, który jest dziś bardzo surowy. Atom gra po prostu tragicznie |
dnia 21/12/2011
ale seria w plecy.. |
dnia 21/12/2011
Drzyzga jak zwykle zagłębia się w świecie własnego komentarzu, a nie w realnym. |
dnia 21/12/2011
Hah, ale błąd sędziego Piłka z pół metra obok bloku, a sędzia odgwizdał blok Śmieszne, bo we wczesnej fazie seta, ale gdyby ta piłka decydowała.... |
dnia 21/12/2011
Wilk gra dużo lepiej niż Glass |
dnia 21/12/2011
chimer: no i=> lawa |
dnia 21/12/2011
Więcej szczęścia niż rozumu Dwa dobre ataki Ssuschke (wreszcie się nauczyłam pisać jej nazwisko) na koniec seta i mamy 2:0 |
dnia 21/12/2011
Trener za bardzo rotuje składem, z tym muszę się zgodzić teraz same zagraniczne zawodniczki no oprócz Maj i w 1/2 Kożuch A potem w Lidze Polki wstawia i się jedna z drugą zgrać nie może. Alishia dzisiaj rozregulowana jakaś jest, niedokładnie wystawia w szczególności do Gosi która ratuje się jak może po niedokładnych wystawach. Hodge i jej przyjęcie bez komentarza, aczkolwiek jak ma się dobre libero i 1 dobrą przyjmującą to da się grać z 2 kiepską( przykład Brazylijek MŚ 2010 Jaqueline i Fabi kryły całe boisko w przyjęciu bo Natalia nie potrafiła przyjmować). Ja kibicuje mojemu atomowi, może z czystej sympatii do zawodniczek która są świetnymi osobami, może z sentymentu bo jestem z Trójmiasta, ale wierzę w tą drużynę i trzymam kciuki |
dnia 21/12/2011
Trener wraca jednak do Horki. Pamiętam ją z BKS-u i nie mogę się nadziwić, jak słabo się ta dziewczyna prezentuje. |
dnia 21/12/2011
Ktoś tu puścił newsa o dymisji Marka Brandta a pod newsem pojawiły się nieprzychylne Atomowi komentarze. A to zwykły paszkwil bo Brandt własnie siedzi za bandami reklamowymi na tym meczu. |
dnia 21/12/2011
Czemu zaraz paszkwil? W artykule stało wyraźnie, że Brandt zgodził się nie zostawiać drużyny z dnia na dzień i zostaje w Atomie do końca roku. |
dnia 21/12/2011
W każdym razie Atom nie tonie jak by się komuś wydawało. Te alarmistyczne komentarze są przedwczesne. W Lidze Mistrzyń wygrywa i ma już zapewnione wyjście z grupy. |
dnia 21/12/2011
Hodge policzyli dzisiaj 68%/36% - musze to obejrzec w ciszy i spokoju
statystki z meczu Atomu:
http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchStatistics.aspx?ID=23249 |
dnia 21/12/2011
Dinamo łatwo wygrywa dwa pierwsze sety do 15 i 17 i w trzecim prowadzi wysoko 11-5 i gra posypała się ,Katastrofalne przyjęcie oraz błędy i dwa następne sety przegrywa do 20.W piątym secie bardzo szybko uzyskuje wysoką przewagę i wygrywa 15-11.Ania Podolec wchodzi w końcówce drugiego seta na zagrywkę ale dwa następne wejścia w trzecim i czwartym secie nie były udane.Bardzo dobry występ zaliczyła Sylwia Wojcieska.Dinamo wygrywa 3:2( 15,17,-20,-20,11) |
dnia 21/12/2011
Wensink ma grypę, więc poza dwunastką. |
dnia 21/12/2011
dobra! zaczynamy! |
dnia 21/12/2011
Tym ustom Pedulli to ja bym odlew zrobił. |
dnia 21/12/2011
Zaczynają bez Stam - "nie ma niespodzianek". A co niby jest? |
dnia 21/12/2011
Czy ja dobrze słyszę że na hali jest Magiera!? |
dnia 21/12/2011
Jest DJ Magiera, jest doping. Będzie dobrze |
dnia 21/12/2011
Magiera od zawsze jest e muszynie.
Debby ma jakieś problemy zdrowotne, ale jest w 12/ |
dnia 21/12/2011
ależ Agnieszka kosy posyła |
dnia 21/12/2011
Dj? chyba dla ubogich.... |
dnia 21/12/2011
i Anka Werblińska już dwa skończone ataki jeśli dorbze widzę |
dnia 21/12/2011
Karo ja go nigdy nie słyszałam jakoś.... |
dnia 21/12/2011
Muszynianki nabrały dobrego nawyku walki do końca. bien bien. |
dnia 21/12/2011
to ja Ci mówię, że był już wcześniej |
dnia 21/12/2011
3 razy Mala w jednej akcji heh |
dnia 21/12/2011
Werblińska mi tak pasuje do Muszyny jak kot do wody.... Nie mogę się do niej przyzwyczaić i chyba się nie przyzwyczaję... |
dnia 21/12/2011
Pierwszy czas. 8:3 dla Muszyny. Bodzio nic nie mówi, stoi, patrzy i się uśmiecha. |
dnia 21/12/2011
Werblińska mi tak pasuje do Muszyny jak kot do wody.... Nie mogę się do niej przyzwyczaić i chyba się nie przyzwyczaję...
A ja jej jeszcze kurde nie widziałam jak tam gra... |
dnia 21/12/2011
Werblińska mi tak pasuje do Muszyny jak kot do wody.... Nie mogę się do niej przyzwyczaić i chyba się nie przyzwyczaję...
przed sekundą o tym pomyślałm |
dnia 21/12/2011
gwiazdka - na ipli są wszystkie mecze muszynianki z tego sezonu. |
dnia 21/12/2011
Vesna następna: kosy posyła |
dnia 21/12/2011
O Bera nawet w miarę obiegnięcie. |
dnia 21/12/2011
gwiazdka - na ipli są wszystkie mecze muszynianki z tego sezonu.
Nie lubię powtórek ja muszę oglądać mecz na żywo, ale jakoś nigdy nie mogę... |
dnia 21/12/2011
Kaczor dynamicznie z drugiej lini
gwiazdka - ja bym prawie w ogóle nie oglądała siatki jakbym chciała na żywo |
dnia 21/12/2011
A Kasprzak nie umie nawet piłki dograć na skrzydło. omg.... |
dnia 21/12/2011
gwiazdka - ja bym prawie w ogóle nie oglądała siatki jakbym chciała na żywo smiley
Tak? Ja powtórek nie lubię |
dnia 21/12/2011
ale Kinga nieźle zagrywa dzis |
dnia 21/12/2011
nie ma mnie w domu zazwyczaj po prostu też nie przepadam. |
dnia 21/12/2011
Dobra, trzymajcie kciuki za Muszynę Ja muszę iść |
dnia 21/12/2011
Dobrze że to jej wychodzi, bo jak widzę jej 'przyjęcie' to dostaję apopleksji |
dnia 21/12/2011
bez przesady, Kinga nie przyjmuje aż tak źle. |
dnia 21/12/2011
jak wszystkie nasze wspaniałe 'przyjmujące' |
dnia 21/12/2011
a Feretti nie myśli na boisku czasami. 2 razy idealnie dograna piłka a ta skrzydłami, ale to jej problem. |
dnia 21/12/2011
niby przewaga Muszyny, ale i tak ciężko im to idzie. |
dnia 21/12/2011
patrząc na zdobycze punktowe Bereniki (genralnie w sezonie) to w sumie można to uznac za normę |
dnia 21/12/2011
no i prawie remis. |
dnia 21/12/2011
zaczęliśmy robic dziwne rzeczy
kto to powiedział? |
dnia 21/12/2011
Rozumiem, że Rourke weszła za Kasprzak by przyjęcie poprawić. |
dnia 21/12/2011
Niby tak, ale do Gennaro (?) też mało posyła, a jak pośle to się można załamać na dobrą sprawę.
Rourke na przyjęcie... genialny pomysł |
dnia 21/12/2011
Gosia chyba tak, ale jak ona 'poprawi' przyjęcie to ja jestem wróżka |
dnia 21/12/2011
Magiera wtf? |
dnia 21/12/2011
Pogorszyć się nie da. |
dnia 21/12/2011
nie chce nic mówic, ale Rachel nie przyjmuje aż tak źle |
dnia 21/12/2011
To może jeszcze trener Gajgał wprowadzi by obronę poprawić . |
dnia 21/12/2011
no i pochwaliłam i zepsute przyjęcie se Muszynianki same problem robią. |
dnia 21/12/2011
Ech, nasze dziewczyny nie są przyzwyczajone do zagrywek z wyskoku... |
dnia 21/12/2011
No to Ortolani zdobyła im punkt na setową |
dnia 21/12/2011
Boze czy kibice mineralnych naucza sie kiedys, ze mozna kibicowac swojej druzynie bez gwizdania na przeciwnikow? Strasznie to irytujace i pokazuje brak kultury....
A wracajac do meczu to jak mozna przegrac seta posiadajac taka przewage? |
dnia 21/12/2011
To może jeszcze trener Gajgał wprowadzi by obronę poprawić
nie Gosia, Gajgał to na blok trzeba. |
dnia 21/12/2011
no i as na koniec. bardzo ładnie. |
dnia 21/12/2011
ups... i się rypło |
dnia 21/12/2011
za jedna slabo przyjmujaca w krzaki wchodzi 2 niewiele lepsza..i po secie - set Serwinskiego |
dnia 21/12/2011
To może jeszcze trener Gajgał wprowadzi by obronę poprawić
Hahaha dobry kawal |
dnia 21/12/2011
Gdybym nie kibicowała polskiemu zespołowi to bym sie cieszyła z asów Ortolani, bo jakoś ją lubię No ale nie dziś, Serena... |
dnia 21/12/2011
Kaczor kończy z tego pajpa. wow. |
dnia 21/12/2011
Ojej Kasprzak nie przyjmuje....niemożliwe |
dnia 21/12/2011
Ale ta Lulama ma nieprzyjemną zagrywkę |
dnia 21/12/2011
gwizdania na przeciwnikow? Strasznie to irytujace i pokazuje brak kultury... '
już bez przesady, wystarczy że mamy Bełchatów. więcej pikników nam nie trze |
dnia 21/12/2011
Kinia, zlituj się... |
dnia 21/12/2011
nie Gosia, Gajgał to na blok trzeba.
Nie, to by było zbyt przewidywalne .
A tak na serio, to nie ma jakiejś zawodniczki w Muszynie, która umie przyjmować i mogła by wejść zamiast Kasprzak/Rourke na boisko w tak ważnym momencie jak końcówka seta? Może druga Libero (jeśli w ogóle jest jakaś w składzie Muszyny na dzisiejszy mecz)? |
dnia 21/12/2011
Gosia - nie wiem czy Gajgał z blokiem sobie poradzi, co tam, że jest środkową bloku.
Druga libero została ściągnięta, żeby trenging był bardziej efektywny i dzisiaj jest poza składem, razem z Wensink. |
dnia 21/12/2011
Duklajneva? Kto to? ja tam widzę Kleineman.... |
dnia 21/12/2011
Kinga powinna być bardziej chowana w tym przyjęciu, a ona momentami pokrywa największy fragment boiska |
dnia 21/12/2011
Jeżeli ma się nauczyć przyjmować no nie mogą jej kryć! Ludzie... |
dnia 21/12/2011
ale Kinga gra przyzwoicie w ataku, więc nie narzekajmy |
dnia 21/12/2011
Niech się uczy w PlusLidze, w LM można ją przykryć |
dnia 21/12/2011
no i co z tego że w ataku? ona jest przyjmującą a nie atakującą? ja wymagam od niej i nie tylko od niej , znacznie więcej.
A Pesaro się rozkręca, rozkręca... |
dnia 21/12/2011
ładnie to zrobiła Klineman. ale jej przyjęcie to oj dużo dużo do poprawy |
dnia 21/12/2011
Brakuje Stam;/ |
dnia 21/12/2011
Brawa Dla Kaczor!!! Ładnie trafia prosto w blog przeciwniczek i to 3 razy pod rząd dobra jest nie powiem haha, Serwiński Do Werblińskiej " Gdzie bylaś? pytam się gdzie byłaś?" |
dnia 21/12/2011
wiemy, że od niej wymagasz znacznie więcej, bo jest Polką, bo jakby była kimś innym to nie miałoby to takiego znaczenia. Rozwój też musi miec swój czas. |
dnia 21/12/2011
no i asekuracja Kingi. |
dnia 21/12/2011
Czy Debby jest aż tak okropnie kontuzjowana, że nie może wejść? |
dnia 21/12/2011
Haha teraz to już masakra a nie gra Muszynianki, Serwiński złapał się za głowę. Wszystkie Muszynianki odbijają się od bloku Scavolini i to jak leci a potem błędy |
dnia 21/12/2011
poza tym Kinga była kontuzjowana i jak tylko się wyleczyła zaczeła grac. I generalnie raczej jest ławkowiczką. Bądź uprzejma patrzec na całosc. |
dnia 21/12/2011
nie, nie dlatego. jestem zdania że jeśli chce być dobrą zawodniczką to POWINNA umieć wszystko. tak jak każda inna zawodniczka czy zawodnik.
a ile ona ma lat 24 nie przypadkiem?
rozwój to powinna robić jak się ma 17-18. |
dnia 21/12/2011
Brawa Dla Radeckiej za rozegranie, 4 raz pod rząd do Werblińskiej na lewe i Werblińska znów zablokowana |
dnia 21/12/2011
to co prezentuje Muszyna - noł koments może... |
dnia 21/12/2011
no Nowakowski niedawno skończył 25 i dopiero na PŚ zachwycił wszystkich, Kubiak w tym roku debiutował w kadrze a ile ma lat? 23? nie za późno na debiut? |
dnia 21/12/2011
Może Muszyna " poznała swoje miejsce w szeregu" jakby to powiedział Pan Matlak |
dnia 21/12/2011
a co to Glinka tak znakomicie przyjmuje? |
dnia 21/12/2011
a na jakim pozimoie gra JUŻ Kubiak a na jakim Kasprzak? tego się nie da porównać.
ale dobra, co kto woli. |
dnia 21/12/2011
O jakim wy rozwoju dyskutujecie? Dziewczyna nie umie przyjać prościutkiej piłki lecącej jej na ręce... |
dnia 21/12/2011
Kinga się nie nadaje dziś juz do gry |
dnia 21/12/2011
Nowakowski 25? Oj, wieksza gafe ciezko mi teraz wymyslic od tej, ktora popelnilas, Karotko |
dnia 21/12/2011
Kasprzak w FORMIE zdobyła 27(?) punktów w zeszłym sezonie w plejofach LM. Moim zdaniem widac u niej postęp w ataku (ma się od kogo w muszynie uczyc), natomiast w przyjęciu jest średnio albo bardzo średnio.
Kubiak też mistrzem przyjęcia nie jest, a wysoki też nie jest. |
dnia 21/12/2011
rozwój to powinna robić jak się ma 17-18.
Owszem, wtedy tez, ale na sks-ie czy w jakims klubiku dla kadetek. Natomiast rozwoj, ktory moga obserwowac kibice, odbywa sie w latach 20-24 w profesjonalnym klubie. |
dnia 21/12/2011
Moze cos mi umknelo, czy Stam jest kontuzowana? Inaczej nie wyobrazam sobie tego co robi Serwinski. |
dnia 21/12/2011
Żeby nie było - ja naprawdę bardzo Kingę lubię, ale uważam, że ona się nie rozwija w ogóle. nowhere ma trochę racji, prawdziwe talenty siatkarskie są takimi talentami już od bardzo młodego wieku, np. Malagurski, Brakocević, Malesević (chyba pomyliłam nazwisko...), Rasić. Cholera, same Serbki! Obie siostry Bosetti z włoskiej ekipy też sie jak najbardziej zaliczają.
No z naszego podwórka Polak, Czyżnielewska, Bednarek-Kasza, Maj czy Okuniewska. |
dnia 21/12/2011
ksdani, tak. Debby ma jakąś podobno niegroźną kontuzję, ale jednak. Jest w składzie meczowym, ale widać niezdolna do gry. |
dnia 21/12/2011
ks - tak jest kontuzjowana. pisałam dziesiec razy. jest w meczowej 12. |
dnia 21/12/2011
Oooo jakie ładne przyjęcie, piłka powędrowała wprost do rozgrywającej przeciwniczek (a właściwie w miejsce, gdzie ona powinna stać). |
dnia 21/12/2011
Żeby nie było - ja naprawdę bardzo Kingę lubię, ale uważam, że ona się nie rozwija w ogóle.
Nie rozwija sie? Owszem orlem w przyjeciu to ona nie jest i musi nad tym baaaardzo duzo pracowac ale zeby pisac, ze sie w ogole nie rozwija to juz przesada. Wystarczy porownac to jak grala jeszcze w Piascie Szczecin a jak gra teraz. |
dnia 21/12/2011
nie wiem co by zrobiła muszyna bez bednarek |
dnia 21/12/2011
Do listy dodam jeszcze Ortolani. Ta dziewczyna w wieku 18 lat grała finał ME w podstawowym składzie |
dnia 21/12/2011
prawdziwe talenty siatkarskie są takimi talentami już od bardzo młodego wieku, np. Malagurski, Brakocević, Malesević (chyba pomyliłam nazwisko...), Rasić.
dokładnie. Nie pomyliłaś nazwiska. Dziś oglądałam Creve Belgrad dziewczyny. Bjelica 19 - latka a jak gra. To samo jej młode koleżanki - to jest talent. I przede wszystkim one GRAJĄ.
Akurat Kinga jak na siatkarkę, ma niczego sobie warunki fizyczne. 180 coś to są naprawdę dobre warunki. |
dnia 21/12/2011
Crevene* |
dnia 21/12/2011
O, faktycznie, jeszcze Bjelica
No i Chinki! Nie zapominajmy o Chinkach. Te środkowe są fantastyczne, rozgrywająca też młodziutka |
dnia 21/12/2011
nowhere - co innego taletnt (który Kinga akurat ma duży), a co innego kwestia wyszkolenia technicznego, który w Polsce kuleje. |
dnia 21/12/2011
nowhere - co innego taletnt (który Kinga akurat ma duży), a co innego kwestia wyszkolenia technicznego, który w Polsce kuleje.
No to dosżłyśmy do tego samego wniosku co zawsze - szkolenie młodzieży! |
dnia 21/12/2011
*które |
dnia 21/12/2011
W mojej opinii Kinga się rozwinęła, ale ten rozwój nie objął przyjęcia, a szkoda, bo ma dziewczyna talent i mogłaby być na prawdę bardzo dobrą przyjmującą. |
dnia 21/12/2011
Karotka ale to swoją drogą. Tylko czemu mieliśmy taką Mróz, Skowrońską,Podolec które w młodym wieku zachwycały? A wyszkolenie techniczne wtedy też nie stało na oszałamiającym poziomie.
No i Chinki! Nie zapominajmy o Chinkach. Te środkowe są fantastyczne, rozgrywająca też młodziutka
Ano.
Vollero Zurych ma fajne zawodniczki, młode, obiecujące i one grają , czyli coś podstawowego. |
dnia 21/12/2011
Karotka - popatrz ile lat ma Podolec czy Skowrońska i kto i w jakim wieku je do repry powoływał. |
dnia 21/12/2011
Gosia przyjęcie najciężej, ale pod okiem Serwińskiego to ona nie ma szans go się nauczyć. |
dnia 21/12/2011
Ale ta Serena przypakowała |
dnia 21/12/2011
i gdzie się wyniosły wymienione przez Ciebie dziewczyny |
dnia 21/12/2011
Były powoływane jako młode dziewczyny. Podolec ma ile przecież 24 albo coś koło tego?
Świderek to nie jest słaby trener choć wiadomo że do Niemczyka to się żaden nie ma co równać.
A notabene. Trefl dziś grał z 1 Polką w składzie - Pauliną Maj. A gdzie Sieczka, Konieczna?
A one też są młode obiecujące...ponoć.
ładna czapa na Bednarek - Kaszy, szkoda że to Agnieszka jej nie założyła. |
dnia 21/12/2011
Do klubów, w których GRAJĄ. Nie tych najlepszych, ale takich, w których mają szansę gry w podstawowym składzie.
Tylko Malagurski się nie udało, ale to nie jej wina. |
dnia 21/12/2011
Skowrońska błyszczy, Podolec może w nie bóg wie jak mocnym klubie ale gra... |
dnia 21/12/2011
chyba będzie 3:0. Muszyna momentami stoi jak wryta... |
dnia 21/12/2011
ano widzicie. nie odmawiajcie dziewczynom talentu, tylko pobiadolmy nad stanem polskiej siatkówki w ogóle, bo takie Maj czy Bednarek miały po prostu szczeście ładnie sie wypromowac.
Inną kwestią jest to, ze tak Efimienko też się nieźle zapowiadała, została w klubie gdzie ma zapewnione granie, a gdzie nikt nie nauczył jej atakowac |
dnia 21/12/2011
Podolec to kwestia kontuzji. |
dnia 21/12/2011
Piątek na przyjęciu - ładne rzeczy sie dzieja. Bednarek, Bednarek, krótka krótka... |
dnia 21/12/2011
karotka: talenty mamy tylko grz ine bardzo im daja a jeden palac wiosny ine czyni. |
dnia 21/12/2011
To nie jest 'szczęście'. trzeba też mieć umiejętności. bo za ładne oczy się u nikogo nie gra. |
dnia 21/12/2011
Muszynianka bez Debby nie istnieje i taki jest mój komentarz do tego meczu |
dnia 21/12/2011
Akurat Skowrońska miała 20 lat jak zdobywała w 2003 złoto ME i już była w podstawowym składzie. Akurat grała w dobrych klubach, w Scavolini Pessaro z innymi dobrymi zawodniczkami typu Jaqueline z szkoleniowcem jednym z najlepszych Ze Roberto, zdobyła z tym klubem Super Puchar Włoch, Mistrzostwo Włoch i Puchar Włoch, potem przeszła do Fenerbache, dalej współpracowała z Ze Roberto zdobyła Super Puchar Turcji, brązowy medal ligi mistrzyń, Mistrzostwo Turcji, Teraz gra w Chinach bo miała taką ochotę, bo chciała współpracować ze znaną trenerką, oprócz tego Najlepiej punktująca zawodniczka Pucharu Świata (2007)
Najlepiej punktująca zawodniczka Ligi Mistrzyń (2008)
Najlepsza Polska środkowa w plebiscycie miesięcznika "Super Volley" (2005 i 2006)
Najlepsza Polska siatkarka i atakująca w plebiscycie miesięcznika "Super Volley" (2008 i 2009)
MVP Superpucharu Turcji (2010[4])
MVP i najlepiej punktująca zawodniczka Klubowych Mistrzostw Świata 2010
Także ja bym się o niej lekceważąco nie wypowiadała. Zobaczmy jakie osiągnięcia ma taka Radecka, Werblińska, Kaczor, czy np. Kasprzak a jakie Skowrońska nie ma co porównywać |
dnia 21/12/2011
o matko co zrobiala anka..;( |
dnia 21/12/2011
Werblińska! |
dnia 21/12/2011
Bera z obiegnięcia no proszę. |
dnia 21/12/2011
Zobaczmy jakie osiągnięcia ma taka Radecka, Werblińska, Kaczor, czy np. Kasprzak a jakie Skowrońska nie ma co porównywać
dokładnie.
to jest przepaść. |
dnia 21/12/2011
CocoJambo - ja się wypowiadałam o Kaśce w pozytywnych słowach akurat. W sensie: patrzcie, można postawic na młodą, nie żałowac i jak ona bedzie myslała tak jak trzeba to bedzie dobra. |
dnia 21/12/2011
Mila jak tak to tylko lewe lewe a jak trzeba lewe to kombinuje :/ |
dnia 21/12/2011
Wystarczyły dwa miesiące we Włoszech, żeby Bera nauczyła się świetnie atakować z obiegnięcia |
dnia 21/12/2011
Wystarczyły dwa miesiące we Włoszech, żeby Bera nauczyła się świetnie atakować z obiegnięcia
no nie? |
dnia 21/12/2011
rany boskie. za późno sie obudziły i tyle. |
dnia 21/12/2011
ładnie Bera teraz |
dnia 21/12/2011
tak sie kończą eksperymenty z Piątek na przyjęciu. |
dnia 21/12/2011
ups.... zimny prysznic dla Muszyny.
szkoda, ale to Pesaro było lepsze niestety. |
dnia 21/12/2011
zmykam spać. |
dnia 21/12/2011
Heh ten mecz nie mogl zakonczyc sie inaczej niz bledem w przyjeciu. Bardzo widoczny brak Stam, ktorej ani Kasprzak, ani Piatek, ani Rourke nie byly w stanie zastpic.
Wystarczyły dwa miesiące we Włoszech, żeby Bera nauczyła się świetnie atakować z obiegnięcia
No coz nie od dzis wiadomo, ze jezeli sie chce czegos nauczyc to trzeba zaryzykowac i wyruszyc do Wloch Zrobila tak Skowronska i teraz przynosi to efekty nietylko w grze ale i w zarobkach Dlatego tez sadze, ze jezeli Kasprzak chcialaby poprawic swoje przyjecie to niestety ale musi wyniesc sie z polskiej ligi bo tu nikt jej odbioru nie poprawi. |
dnia 21/12/2011
Ja sobie porównam teraz Atom z Muszyną.
- dzisiejszy mecz: Alishia strasznie niedokładne rozegranie, mam wrażenie że dalej nie rozumie się zbytnio z koleżankami, ( nie wiem co oni robią na treningach), ogólnie dobra rozgrywająca ale nie może jakoś wejść w ten zespół mam wrażenie
- Megan jak zwykle przyjęcie poniżej krytyki( nie ma to jak do zespołu z kiepskim przyjęciem sprowadzić zawodniczkę " bez przyjęcia) na jej miejscu miała być Jaqueline no ale niestety wypadki chodza po ludziach. W ataku nawet sobie radzi, ale przez jej złe przyjęcie punkty tracone seriami
- Gosia- Ona moim zdaniem gra coraz lepiej, ale nadal nie mogę zrozumieć dlaczego w reprezentacji Niemiec grała tak ekstra a tutaj czasami kiwki itp, w dzisiejszym meczu przyznaje że musiała sie nieźle nagimnastykować żeby zrobić coś z niedokładnych wystaw Alishii ale jak sie w Atomie śpiewa " Nasza Gosia Nasza" i myślę że będzie dobrze
- Neri- jak najbardziej na plus ona się rozgrywa z meczu na mecz moim zdaniem, o ile ma problemy z przyjęciem to w pewnym momencie następuje u niej " wake Up" i przyjmuje wręcz idealnie. Do ataku nie mam zastrzeżeń bo robi to bardzo dobrze
- Corina- bardzo dobrze blokowała dzisiaj i co było widać potrafiła zdobywać ważne punkty
- Amaranta- też dobra gra aczkolwiek nie miała zbyt dużo okazji do pokazania się
- no i Majka ( Paulina) jak najbardziej duży plus dla niej za znakomitą grę.
Muszynianka:
- Kaczor to już przeżytek, cały czas dostawała czapy pod nogi, od razu do zmiany( czy ona nie ma zęba czy mi się wydaje?)
- Kasprzak- jak to mówili komentatorzy co schrzaniła w przyjęciu czasami nadrabiała w ataku, ale ogólnie kiepściutko
- Radecka- " aka świeca na lewe skrzydło" i tyle wystarczy
- Werblińska- widać że się rozkręca i powoli wraca do dobrej dyspozycji, aczkolwiek widać braki w przyjęciu momentami
- Zenik- na plus dobrze przyjmowała, ładnie broniła
- Bednarek- również na plus dla mnie ona jest najjaśniejszą gwiazdką muszyny chyba |
dnia 21/12/2011
Proszę Was. Do świetnosci w ataku z obejscia to jej daleko i jeden mecz o niczym nie swiadczy. W Polsce tez czasem atakowała z obejscia i powszechnie wiadomo, ze to nie jest jej ulubiony atak na pewno. Dzisiaj sobie radziła akurat dobrze w tym ataku jak dostała na nie pilkę, ale tydzien temu az tak cudnie nie bylo. |
dnia 21/12/2011
Ja jestem ciekawa po co Debby była w 12 skoro trener Serwiński postanowił, że jej i tak nie wpuści, nawet jak pozostałe przyjmujące będą przyjmować w trybuny (co zresztą bez większego problemu robiły). |
dnia 21/12/2011
Radecka- " aka świeca na lewe skrzydło" i tyle wystarczy
A Bednarek grała tak znakomicie, że sama sobie piłki wystawiała nawet, prawda? |
dnia 21/12/2011
Szkoda , że Debi nie zagrała bo Pesaro obnażyło nam Kingę w przyjęciu bezlitośnie.Brak atakującej w Muszyniance nadal widoczny.Najlepiej zagrała Werblińska.Cudowne obrony, dobre przyjęcie i niezły atak.Milena miała problemy ze środkowymi.Dobre przyjęcie często marnowane.Nawe Agnieszka często nie kończyła i miała kilka wpadek.Zagrywka Pesaro bardzo dobra i trzymająca kierunek.Muszyna przegrała mecz w 1 secie.W końcówce 3 Asia przestrzeliła a Piątek zabrała się za przyjęcie autowej piłki i po meczu. |
dnia 21/12/2011
VK Modřanská Prostějov - Atom Trefl Sopot 0:3 (21:25, 25:27, 17:25)
Modřanská : Velikiy (8), Horka (2), Monzoni (11), Popović (12), Hroncekova (4), Smak (2), Chlumska (L), Kosicka, Kubinova, Pereira (3) i Artmienko (2)
Atom Trefl: Fernandez (8), Glass (1), Ssuschke-Voigt (11), Ozsoy (12), Hodge (11), Kozuch (13), Maj (L), Konieczna, Sieczka, Wilk (1) |
dnia 21/12/2011
Wystarczy spojrzeć na statystyki z meczu. Teraz akurat cos jest nie tak i nie moge otworzyc. Ale z pamieci Bednarek dostala 2 pilki mniej od Werblinskiej. Kasza 16 piłek, Werblinska -18. Vesna atakowala ze srodka bodajze 8 razy, Misiek - 4. Kasprzak miala cos kolo 12 ataków. WIec rozklad lewe-srodek byl cos kolo 50-50 dzis. Zwazywszy, ze lewe to nie same przyjmujace, ale prawe to tez nie same atakujace, bo Kasprzak tez tam pilki dostala. To Mila dzisiaj tak w miare dobrze rozlozyla akcenty. Mecz nie zostal przegrany atakiem, przegalismy przyjeciem i swoim niechlujstwem. |
dnia 21/12/2011
kiedyś chodziłem na Ligę Światową. przestałem za sprawą, pamiętającego, że jest Polakiem, siatkarskiego rozdarciucha. dzisiaj też się pruł w Muszynie i pewnie niektórym też obrzydził ten całkiem niezły mecz.
jak zwykle, Serwiński na czasach był "historykiem."
czy Asi (dwa sety) Kaczor nie stać na w miarę kompletne uzębienie ? |
dnia 21/12/2011
Kojonkoski zajmij sie swoim portfelem i swoim uzebieniem. Nie Twoje zeby nie Twoja sprawa. Ta Asia "dwa sety" Kaczor byla lepsza dzis niz Ortolani tak btw. |
dnia 21/12/2011
bobaas dzięki za pozytywne emocje. wdzięczy jestem, że w końcu ktoś mi uświadomił, że zęby Asi (dwa sety) Kaczor to nie są moje zęby. mimo to, młoda, acz szczerbata dziewczyna wygląda co najmniej mocno ekscentrycznie. |
dnia 21/12/2011
Nie wiem, kto Cie uswiadomil, ze jej zeby to nie Twoje, ale na pewno to nie bylem ja ;p |
dnia 22/12/2011
Troche wracajac: Bera wyjechala, Kaprzak ine wyjechala - czy cos z tego wynika?
kasprzak powolywana nawet do repry a taka Sieczka czyli zawodniczka o wiekszym talemcie i omzliwosciach siedzi na lawie bo nikt ine pomogl jej zrozumiec, ze jeden rok zmarnowany w atomie to i tak za duzo.
Sieka majac 21 byla czolowa zawodniczka klubu i wyrozniajaca sie w PLK.
Sieka ma 23 lata a Kasprzak 24 lata.
Dla czego o tym pisze, boje sie nastepne 2 zmarnowane talenty.
Ktos wspominal o dobrych warunakach fizycznych Kingi - dobre to moze sa na nasza lige ale nie arene miedzynarodowa i nie chodzi mi wylaczine o wzrost ale o budowe ciala. Sry , nie chce ocw obrazac zawodniczki ale na przyjecie to jest za ciezka.
Serwinski budujac zespol nie pomyslal o rezerwie na przyjeciu i ten mecz pokazal co to oznacza z dobrym zespolem jesli chodzi o zagrywke i taktyke.
Dobry mecz Werblinskiej oprocz pilki przy po 22 ( czy po 21?) kiedy proste dogranie wywalila na druga strone siatki i zamiast wejsc na 23:22 zrobilo sie 22:23,
Kasprzak - wywalic tak zagrywke w koncowce..,
Milena - dobry mecz chociaz stere nawyki dalje widac ale ta wystawa na blok do Agi w koncowce..
Piatek- czy sedzia odgwizdalby po bloku ..?
4 glupie bledy w koncowce- tak sie nie da wygrac. |
dnia 22/12/2011
ok można życzyć ludziom choroby na święta. akurat zapalenie miazgi zęba samo nie przyjdzie. 99% przypadków to powikłanie głębokiej, nieleczonej próchnicy. |
dnia 22/12/2011
Dlaczego Serwiński nie wziął drugiej lbero do składu na poprawę przyjęcia to wie tylko on. Samograj się zaciął, to i brak pomysłu na naprawę. Wpuszczanie Piątek na poprawę przyjęcia to .... tylko Boguś wymyśli. |
dnia 22/12/2011
tylko, ze wg. stytystyk oba zepoly maily taka sama skutecznisc w ataku, tyle samo blokow, przyjecie minimalnie lepsze mineralne a wynik 0:3 heh tte bledy..
link do statystyk : http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchStatistics.aspx?ID=23274 |
dnia 22/12/2011
Głosujcie na Bartka Kurka w Plebiscycie Przeglaądu Sportowego na najlepszego sportowca roku. Zasłużył jak mało kto!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 22/12/2011
Ksdani źle czytasz statystyki. Jeśli chodzi o błędy to: Muszyna: 4, 7, 5 kolejno w setach. Pesaro odpowiednio: 6, 5, 6. Po zsumowaniu zrobilismy mniej bledow typu zagrywka w aut, atak w aut, siatka czy inne. Mielismy procentowo lepsze przyjecie jak juz przyjelismy pilke. Ale nie przyjelismy jej 11 razy przy 5 razach przeciwniczek. To daje 6 punktów rożnicy i te 6 punktów zdobylismy w tym meczu mniej. |
dnia 22/12/2011
przegrały wygranego pierwszego seta. potem pogłębiające się problemy w przyjęciu, najpierw Kasprzak, potem całej druzyny spowodowało, że Pesaro wygrało cały mecz, choc argumenty by prowadzić 1:0 miały absolutnie Muszynianki. Szkoda. |