Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 23
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Trenerka Organiki o postawie swojego zespołu |
Beef Łódź Małgorzata Niemczyk opowiada, dlaczego Organika gra tak, jak gra. Wywiad warto przeczytać chociażby ze względu na niezłą petardę: "Przede wszystkim jestem zadowolona z walki, jaką podjęłyśmy w Muszynie."
Link
Maynard
od administratora strony siatkanews
Muszynianka i Atom Trefl dysponują 10-milionowymi budżetami, czyli czterokrotnie wyższymi od Organiki. To oznacza, że jeśli potrafimy przeciwstawić się tym potentatom, prowadzić z nimi w miarę równą walkę, to należy być z tego zadowolonym. Nie mówię o wygrywaniu z tymi drużynami, bo w swoich kadrach posiadają tak klasowe zawodniczki, że nie muszą wcale grać na 100 procent, aby odnosić zwycięstwa z każdym zespołem z PlusLigi.
Małgorzata Niemczyk
To jest zaprzecznie idei rywalizacji sportowej.
To jest calkowity brak wiary we wlasna druzyne.
Przy tym " miejsce w szeregu" p. Matlaka to drobiazg.
ksdani
| Maynard dnia 21/04/2011 ·
211395 Komentarzy · 1706 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 21/04/2011
Przynajmiej juz wiem, ze niewiele po Ojcu odziedziczyla.
Kurcze, az nie wiem co napisac..koszmarny wywiad koszmarnej trenerki. |
dnia 21/04/2011
17,3 punktu na set - nowy wymiar walki. Żarcie parkietu i dekapitacja przeciwniczek niemalże. |
dnia 21/04/2011
"Pogrom? Jaki pogrom? Mało brakowało, a wygralibyśmy seta!"
Swoją drogą gdzie ona wyczytała o 10 mln budżetu Muszynianki czy Atomu? Bo nic takiego wcześniej nie słyszałem. |
dnia 21/04/2011
Za daleko poszła w politykę. Najpierw praca w urzędzie, teraz sejmik i to się przeniosło na sport. Ale żadna mniej lub bardziej wyokrąglona gadka nie przełoży się na wynik sportowy, co najwyżej na komentowanie sportu w tv. |
dnia 21/04/2011
O jakiej walce rozmawiamy? Jesli wlasna trenerka twierdzi, ze zespol jest bez szans, to w jakim stanie psychicznym sa zawodniczki organiki?
Chyba nie sadzicie, ze do nich mowi inaczej.
Nie mówię o wygrywaniu z tymi drużynami, bo w swoich kadrach posiadają tak klasowe zawodniczki, że nie muszą wcale grać na 100 procent, aby odnosić zwycięstwa z każdym zespołem z PlusLigi.
Ona mowi swoim zawodniczkom " jestescie tansze wiec GORSZE i "tamte" grajac nawet na pol gwizdka wam dokopia...
To szczyt. W kazdym innym kraju, po takim wywiadzie ta Pani przestalaby pracowac nie tylko w organice ale zaden klub sportowy nie chcialby miec z nia nic wspolnego. |
dnia 21/04/2011
@ksdani - Kto rozmawia o walce? Czeski film |
dnia 21/04/2011
Zorro: powinno byc "rozmawiamy"
thx poprawilem
A Pani Nemczyk powinna zlozyc zazalnie na Stal Mielec bo te "wstretne" dzieczyny wlaczyly z drogimi zawodniczkami z Atomu i chcialy wygrac a co gorsza mialy nawet pilki meczowe.W dodatku bezczelnie mowia, ze u siebie to juz na pewno pokonaja Trefla..
Skandal, prawda Pani trener...
Dla mnie stalowki juz wygraly i licze na kolejne zwyciestwa tej Druzyny. |
dnia 21/04/2011
po prostu dramat w tej łodzi ;/ to co sie dzieje w tym sezonie to jakiś dramat. Najpierw prezes skarży się w mediach jakie to ma beznadziejne zawodniczki, a teraz trenerka wypowiada się takim tonem.
I jeszcze warto przytoczyc to co powiedziała w wywiadzie w muszynie:
nie zgadzam się, że łódź jest w 8 fuksem, bo wyniki z rundy zasadniczej mówią same za siebie. Mało brakowało aby muszyna wracała z łodzi przegrana (raczej mało brakowało, że wygrałaby w 4 setach, ale polityka polityką )
aż mi żal, że nie spadną naprawdę. |
dnia 21/04/2011
Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Kim jesteś i co zrobiłaś z Małgorzatą Niemczyk?
Zawsze zdarzają się mecze lepsze i gorsze. To jest przyczyną naszych wahań formy, o których tak często ostatnio słyszę.
Que??
Szkoda, że dziennikarz nie zapytał o mecz Łodzi z Treflem na PP. W łódzkiej druzynie walczyły wszystkie zawodniczki, prócz trenerki. Niektóre czasy prowadziła Michela Teixeira. Niemczykowa za to potrafiła bic brawa sędziom za niekorzystne, wg niej, decyzje. A większość meczu przesiedziała na ławce, sprawiajc wrażenie, ze cały ten mecz ma w d... |
dnia 21/04/2011
Nie wyciągałabym jakichś głębszych wniosków z tego co mówi Małgorzata. Jest rozżalona, co rozumiem, w końcu nie jest ok. Szuka jakiegoś wytłumaczenia, po części go znajdując. Inną sprawą jest, że trener nie powinien twierdzić, że wygrana z wyżej notowanymi drużynami jest praktycznie niemożliwa, bo jak to wpływa na motywację zespołu? Oczywiście jest to realistyczne spojrzenie i Małgosia może taką myśl mieć gdzieś z tyłu głowy, ale nie powinna o tym mówić, bo to nie pomaga. Ale dobra, zobaczymy co będzie dalej, w końcu to dopiero początki pani trener |
dnia 21/04/2011
Tez jestem za troche bardziej umiarkowanym tonem "gromow" posylanych na Gosie Niemczyk za ten wywiad. Jest przeciez jeszcze niedoswiadczona trenerka i wszyscy wiemy, ze chyba kazdemu prowadzacemu druzyne zdarzylo sie juz wypowiedziec slowa czy zdania, ktore po przemysleniu w tej samej formie nie bylyby powtorzone. To naprawde sa dopiero poczatki jej trenerskiej pracy, wiec nie wazmy jej kazdego slowa na szali wagi i dajmy jeszcze troche czasu na "dotarcie sie". Objela zespol w bardzo trudnym okresie i ciagle ma niepelny sklad do grania, wiec zdaje sobie sprawe, ze niewiele moga. Ale zgadzam sie, ze bardzo niezrecznie to wyrazila i jako trener nie przystoja jej takie wypowiedzi. Najwiecej uczymy sie na popelnianych bledach, wiec ja nie skreslalabym jej jeszcze. Nie mieszalabym w to rowniez jej politycznej kariery.
Przytaczacie przyklad meczu Mielca z Sopotem. Ale czy naprawde chcecie porownac sklad "Stalowek" i obecnie grajacy sklad Organiki? Wiem, ze w sporcie nalezy walczyc i wierzyc do konca, ale oceniajac realnie terazniejsze szanse Lodzi w starciu z Muszyna czy Sopotem, trudno sobie wyobrazic zagrozenie ze strony lodzianek dla tych czolowych druzyn. I chyba to wlasnie miala na mysli Malgorzata Niemczyk w swoim wywiadzie i pewnie jej zawodniczki tez sobie zdaja sprawe ze swoich aktualnych mozliwosci. Po tak rozczarowujacym przebiegu sezonu ogromnie trudno jest znalezc jeszcze sily i motywacje do podjecia walki "Dawida z Goliatem". Prawda jest nieraz bolesna i teraz wypowiedziane wlasciwie slowa prawdy sciagaja taka krytyke na M. Niemczyk. Ona nie jest "gotowa" trenerka i nietypowo prowadzi swoja druzyne i w pewnym stopniu "dziwnie" zachowuje sie przy linii i mysle, ze to takze w duzym stopniu wplywa na negatywne widzenie jej jako trenerki. |
dnia 21/04/2011
@Gaga "czy naprawde chcecie porownac sklad "Stalowek" i obecnie grajacy sklad Organiki?" - tak, a bo co? |
dnia 21/04/2011
Miała nie miała, nie rozumiem takiego tłumaczenia, że jest rozżalona. Trenerowi nie wypada po prostu mówić takich rzeczy, bo jeżeli nie ona to kto ma wierzyć w te dziewczyny?
Oglądając mecz Łodzi z Muszyną nie widziałem walki, wręcz dało się odczuć, że Organika chce mieć to jak najszybciej za sobą. W zeszłym sezonie kto stawiał na ten zespół? A były na czwartym miejscu. Mają podobny potencjał do Wrocławia, czy Bydgoszczy, a na którym miejscu skończyły?
Szkoda, że kiepskie wyniki tłumaczy się budżetem i brakiem potencjału, jak Wy byście się poczuli, gdyby słyszeliście, że ktoś grający "na pół gwizdka" by Was pokonał. Nie rozumiem takiego podejścia do tematu, bo może jest i prawda w tym co mówi Niemczyk, ale jej jako trenerowi po prostu najzwyczajniej w świecie nie wypada.. |
dnia 21/04/2011
Ja z kolei uważam, że nie powinno się jej tłumaczyć małym doświadczeniem trenerskim. Tyle lat grała w siatkę, na poziomie na tyle wysokim, że sporo wywiadów w życiu udzieliła. Poza tym trochę czasu spędziła w polityce, a w tym świecie bardzo szybko dają ci odczuć, że chlapnąłeś coś mało dyplomatycznego. I taka osoba nie potrafi ugryźć się w język? No, chyba, że to taki system motywacji - powiem wszystkim jaki jesteś kiepski, a potem z przyjemnością popatrzę, jak miażdżysz przeciwnika, udowadniając, jak bardzo się myliłem. |
dnia 21/04/2011
Organika: Mirek, Kosek, Shelukhina, Wojcieska, Teixeira, Bryda, Echnique, Ciesielska, Szymanska, Zaroslinska
a teraz sklad ktory zdobyl w ub. roku PP
: Nowakowska, Ciesielska, Kosek, Bryda, Teixeira, Jóźwicka, Szełuchina, Pluta, Jasińska, Koczorowska, Niemczyk, Luana de Paula, Zaroślińska, trener r11; Wiesław Popik.
i co? wtedy mogly? a moze rok temu byly bardziej klasowe - czy tylko lepiej przygotowane, lepiej prowadzone.
Trenr mowiacy przed meczem, mowiacy, ze na wygrana ine ma co liczyc ... to ine trener.
Stalycia,, Kwiatkowska, Sadowska, Koczorowska, Sciurka, Wilk A, Wilk D, Durajczyk
Porownywac sobie mozna, czemu nie.
Nie mówię o wygrywaniu z tymi drużynami, bo w swoich kadrach posiadają tak klasowe zawodniczki, że nie muszą wcale grać na 100 procent, aby odnosić zwycięstwa z każdym zespołem z PlusLigi.
Siatkowka to jedna z takich dyscyplin gdzie najwazniejszy jest ZESPOL. Prwawie w kazdej akcji pilka graja trzy zawodniczki ale posredniu uczestnicza w niej wszystkie - kazda przyjmujaca musi byc przygotowana, ze to ona odbierze serwis, wszystkie musza sie liczyc za beda musialy wystawic pilke ( bo a noz przyjecie bedzie zle) - chociaz zwykle robi to rozgrywajaca, 4 z nich musza sie liczyc, ze beda atakowac, wszystkie bronia....
LM w tym roku - polfinal FC- VGs: mocniejszy "gwiazdowo/klasowo sklad przegrywa najwazniejszy mecz sezonu dla czego?
Poinewaz ich rywalki tworzyly ZESPOL walczacy i zgrany.
To Zespol VGs wygral a nie Poljak czy Glinka.
Malgorzata Niemczyk tego nie rozumie i dokad nie pojmie tej prostej prawdy nie powinna byc trenerem.
|
dnia 21/04/2011
taa nie ma to jak wiara we własny zespół. |
dnia 21/04/2011
na miejscu zawodniczek pomyslalabym, ze moze nas w pompke cmoknac
A ja zawsze myślałem, że tylko zawodnicy mają pompkę... Chyba się jednak za mało znam na sporcie |
dnia 21/04/2011
Ja przeciez tez nie popieram tej wypowiedzi M. Niemczyk, ale nie moge sie jakos zgodzic z tak ostra krytyka. Mam wrazenie, ze teraz wszyscy cala wine za takie a nie inne granie Organiki zwalaja na Goske. A co ona za to moze, ze nie ma atakujacej, ze Karla jako rozgrywajaca ciagle ma jeszcze problemy ze zgraniem z dziewczynami (co jest wlasciwie normalne), ze Teixeira to juz nie ta sama zawodniczka, co chocby rok temu, ze Joaska tak dlugo potrzebowala, by zaczac grac, ze Kosek nie moze sie jakos na dobre odnalezc i Bryda przez kontuzje tez? Na papierze to mozna sklady porownywac, ale nie w rzeczywistosci, ktore soba akurat prezentuja. Ja patrze na to pod tym wzgledem i widzac problemy Organiki nie "jechalabym" tak po ich trenerce, bo nie wszystko, co powiedziala, jest niesluszne.
Z jednej strony krytykujecie, ze nie wierzy w zespol, z drugiej ze ocenila, iz dziewczyny walczyly w Muszynie, choc Wy nie widzieliscie u nich tej woli walki. Jak broni swoje zawodniczki (znalezienie sie w 8), to tez jej ta wypowiedz zarzucacie, jak realnie ocenia aktualny potencjal swojego zespolu i Muszyny czy Sopotu, to "doluje" lodzianki wedlug Was. Jak sie chce, to mozna sie do kazdego slowa przyczepic.
M. Niemczyk podjela sie bardzo trudnego zadania i wziela na siebie ogromne ryzyko, bo czula sie z tym klubem zwiazana, i ...utrzymala Lodz w PLK - z pewnoscia nie bez bledow, ale kto ich nie robi? I moim zdaniem nie zasluzyla na tak ostra krytyke. |
dnia 21/04/2011
Mnie najbardziej zaskoczyły słowa o walce. Jaka walka? Kosek kilka przyjęć w buraki+same nieudane ataki. Jest akcja - wszystkie zawodniczki stoją i czekają, aż się od nich odbije piłka. O współpracy blok-obrona to już nawet nie ma co mówić.
Wydawało mi się, że w siatkówce żeńskiej nie trzeba się "okopywać" w obronie, a one stały jak zamurowane i czekały na piłkę, zamiast stać luźno i być przygotowane do szybkiej zmiany pozycji. Przecież to są elementy OCZYWISTE. Co, dziewczyny zapomniały, co trenowały przez całe życie? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Bardziej jednak jestem skłonna do powiedzenia, że nie walczyły. |
dnia 21/04/2011
Gaga: Gocha wiedziala w jakim stanie jest zespol kiedy zgodzila sie zostac jego trenerka. Dla czego nie wie, ktora zawodniczka w jakiej jest formie? Jaka wystawia 6 i jakie i kiedy robi zmiany, jaka taktyke ustala przed meczem, jaka jest jej reakcja na poczynania przeciwniczek?.... . To jest PLK i play-off a nie spotkanie towarzyskie gimnazjalistek.
Troche czasu jednak ten zespol prowadziwiec nastepne pytanie: ile zawodniczk poprawilo swoja gre? czy zespol gra lepsza siatkowke ?
Caly temat powstal na skutek tego co powiedziala i sry ale to ine jest przejezyczenie - ot chlapnela glupotke i ine ma co kruszyc kopi. To trenrka druzyny mowi w wywiadzie, ze ona uwaza sowje zawodniczki za gorsze od przeciwniczek bo tamte sa drozsze.
To moze przestanmy rozgrywac mecze i na poczatku sezunu, niech klubowi ksiegowi pokaza ile jaki klub ma pieniedzy.
Wtedy od razu ustali sie kto jakie miejsce w lidze zajmie a ewentualne mecze rozegraja zespoly majace rowna kase.
Mirek, Kosek, Shelukhina, Wojcieska + jedna z najlepiej przymujacych w PLK Ciesleska - do chol...w czym sa GORSZE?
Odpowiem - sa w gorszej formie co zaltwil Popik a teraz Niemczyk - nie pieniadze a ONI
PIsalem to o pewnym treberze napisze i o M.Niemczyk: prywtnie to moze byc przemila, uczynna kobieta ale to nie ma zadnego zwiazku z byciem trenerka. |
dnia 21/04/2011
Raczej Popik |
dnia 21/04/2011
Masz racje co ma bks do tego...no chyba ze tez...ta |
dnia 22/04/2011
Przeczytajcie sobie w spokoju i bez emocji wywiad z Niemczyk i porownajcie wowczas Wasze wpisy. Wydaje mi sie, ze Wasze oburzenie bedzie mniejsze niz w pierwszych reakcjach.
Slowa o walce podjetej z Muszyna dotycza drugiego spotkania i odnosza sie do trzeciego seta. A w nim lodzianki rzeczywiscie walczyly, wiec skad ta krytyka tych slow? Wybieracie fragmenty wypowiedzi, ktore Wam nie pasuja , oderwane z kontekstu i po tycz "czastkach" oceniacie ten wywiad.
ksdani
czy nie przesadzasz piszac, ze Goska nie wie, w jakiej formie sa jej zawodniczki? Uwazasz naprawde, ze ona ma takie wielkie pole manewru i moze sobie zmieniac dziewczyny, jesli ktorej nie idzie? Probowala przeciez i z Kosek, i z Bryda, i z Teixeira, De Paule stawiala na atak. To powiedz mi prosze, jakie zmiany Ty bys zrobil? Latwo jest sie "madrzyc" przed komputerem i kogos tak ostro krytykowac. Goska ma dziewczyny, ktore nie sa w formie i temu wcale nie bede zaprzeczac, ale cala wine zwalac na nia, jest krzywdzace.
chimer89
ja widywalam takie "okopywanie sie" mnostwo razy i to u wszystkich druzyn, wiec nie jest to sytuacja dotyczaca tylko Organiki. Takie momenty zdarzaja sie najlepszym zespolom, wiec tez bedziesz wtedy mowila o "oczywistych elementach" i stawiala pytanie o zapomnieniu "co trenowaly przez cale zycie" i szukala winy u trenera?
Sprobujcie troche realistyczniej spojrzec na CALY ten wywiad. |
dnia 22/04/2011
Gaga,
oczywiście, ale taka niemoc zespołu może trwać jedno spotkanie, jednego seta, fragment seta... Ale nie w play-offach na litość boską! Wszystkie zespoły szykują formę na play-offy, wszystkie walczą, a my w Muszynie nie widzieliśmy nic po łódzkiej stronie siatki... |
dnia 22/04/2011
chimer89
wiem, ze starczylo im sily/motywacji tylko na jednego seta i ja tez bym chciala, zeby bardziej sie "postawily", ale jak Mazur mowil strasznie trudno jest cos wiecej z siebie wyciagnac, jesli mialo sie TAKI sezon i w tej chwili brak w druzynie "argumentow" pozwalajacych na bardziej wyrownany pojedynek 8 druzyny z 1. Mirek apelowala przeciez do dziewczyn o wiekszy opor, ale to tez nie skutkowalo. Moze wykrzesaja jeszcze cos z siebie w meczu przed wlasna publicznoscia, czego bardzo im zycze, ale w jakims stopniu rozumiem ich bezsilnosc w meczach w Muszynie. Chyba zadna druzyna nie zostala w sezonie tak "zdziesiatkowana" jak lodzianki i one ciagle musialy grac w innych zestawieniach, wiec moglo to "podciac im skrzydla" i zalamac wiare, ze moga jeszcze cos osiagnac. Ten sezon jest dla nich "stracony" i powalczyc w glowie z swiadomoscia tego jest strasznie, strasznie trudno.
Czy sama mozesz byc pewna, ze Ty w podobnej sytuacji potrafilabys na 100% tak walczyc, jak oczekujesz tego od lodzianek i ich trenerki? |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|