dnia 19/01/2012
Nie chcę ale muszę.Trudno.Będzie dodatkowe świeto siatkarskie w Polsce. |
dnia 19/01/2012
Czyli, że prezes Mirosław Przedpełski (wiceprezez CEV) uratował sytuację CEVu.
A Kondzio nie chciał ale musiał podporządkować się swojemu zwierzchnikowi. |
dnia 19/01/2012
niemożliwe a jednak |
dnia 19/01/2012
to CEV było kilka sezonów temu stać aby samodzielnie zorgranizowac FF LM (Praga), a teraz ich nie stać ? gdy pobierają takie haracze ? To na co oni wydają te pieniądze , bo na pewno nie na nagrody dla uczestników Pucharów europejskich. Nie trafia do mnie argument że organizacja jest skutkiem polecenia ...a co jakby klb nie miał kasy ? co w takiej sytuacji ? ma wziąc kredyt na organizację turnieju. ... a jakie konsekwencje wobec Piechockiego mógłby wyciągnąc Przedpełski gdyby ten odmówił ? nałozyłby karę ? a w imie czego i za co ? |
dnia 19/01/2012
Polska Chrystusem narodów, PZPS Chrystusem CEV-u.
A nie mógł PZPS zorganizować F4? Tak jak zrobi to federacja azerska? |
dnia 19/01/2012
miało być *klub a nie klb |
dnia 19/01/2012
a jakie konsekwencje wobec Piechockiego mógłby wyciągnąc Przedpełski gdyby ten odmówił ?
Zastosowałby casus Barańskiej wobec Mańka |
dnia 19/01/2012
To jest tak żałosne, że szkoda komentować. Proszę was, nie nabierajcie się na teksty że Przedpełski coś kazał Piechockiemu.
Mogłam zrozumieć raz, mogłam nawet ostatecznie drugi. Ale trzeci raz w ciągu pięciu sezonów to kabaret i obciach. |
dnia 19/01/2012
nie próbujmy usprawiedliwiac na siłę tej decyzji. Gdyby Piechocki nie chciał, nie organizowałby FF |
dnia 19/01/2012
Nie martwcie się, skończy się na maks 3 miejscu. |
dnia 19/01/2012
Oczywiście że nie usprawiedliwiajmy, po prostu jest to tekst przygotowany na tę żałosną okoliczność, żeby było jakieś wytłumaczenie.
Chce mi się z tego wszystkiego już tylko śmiać. |
dnia 19/01/2012
|
dnia 19/01/2012
Kondzio znalazł się w niewdzięcznej sytuacji wszak jest członkiem Zarządu PZPSu którego prezesem jest Przedpełski. |
dnia 19/01/2012
Edyta, to się śmiej! ja tylko to robię od godziny |
dnia 19/01/2012
a tak niedawno mówiłam, że nie beda chcieli organizacji, bo mają coś do udowodnienia. i teraz okazuje się, że jeszcze za krótko na tym swiecie żyje i nie wszystko jest albo czarne, albo białe |
dnia 19/01/2012
a propos żałosnych tekstów, to czekam jeszcze tylko na tekst typu: to my załatwiliśmy Zaksie łatwego przeciwnika |
dnia 19/01/2012
Skra wpadła w organizację F4 niczym kapitan Schettino do szalupy ratunkowej Pyszne! |
dnia 19/01/2012
Gdybym był siatkarzem Skry to pisemnie prosiłbym o przepisanie mnie do sekcji gimnastycznej.
Krzywdę robią działacze swoim zawodnikom, trzeci raz w ciągu 5 lat pozbawia się im możliwości sportowymi sposobami dojścia do celu.
A wyraz 'losowanie' przy wszelkich organizacjach siatkarskich powinien być ustawowo zabroniony, bo co to ma z losem wspólnego? Siadają leśne dziadki, licytują się i ustalają drabinkę. Żenada.
Gdyby Piechocki miał jaja to by się podjął organizacji FF,ale z możliwościa gry w playoffach. Na FF by i tak była hala pełna bez względu na to czy którykolwiek polski klub by tam zagrał czy nie. |
dnia 19/01/2012
czy mnie sie zdaje, czy jeszcze dzis rano czytalam jak realista zapewnial, ze FF u nas jest nie do pomyslenia?
czekam na jakies "cos", co mnie znow do siatkowki przyblizy, a tu taki kwiatek.
moglby zajrzec cors i to skomentowac. szkoda, ze na dobre sobie poszedl. |
dnia 19/01/2012
Skra wpadła w organizację F4 niczym kapitan Schettino do szalupy ratunkowej smiley Pyszne!
|
dnia 19/01/2012
Boję się, że dla kobiet Rabita i Cannes będą "terminatorami" ich udziału w Lidze Czempoionów. Zaksa trafiła przyzwoicie. A Skra to już w ogóle... |
dnia 19/01/2012
czy mnie sie zdaje, czy jeszcze dzis rano czytalam jak realista zapewnial, ze FF u nas jest nie do pomyslenia?
Bo tak jest. To przeszło moje wyobrażenia i dałem temu wyraz pod innym artykułem |
dnia 19/01/2012
oficjalna strona skry
www.allegro.cev/LM/F4sale |
dnia 19/01/2012
Eee, Czempionów, miało być, oczywista. Wybaczcie, to te emocje |
dnia 19/01/2012
a może pan szanowny prezes dostał pytanie "bierzecie organizację FF w promocyjnej cenie albo Trento w 1 rundzie playoff - masz 30sek. na odpowiedź" |
dnia 19/01/2012
Taka jest siła Plus Ligi |
dnia 19/01/2012
a propos żałosnych tekstów, to czekam jeszcze tylko na tekst typu: to my załatwiliśmy Zaksie łatwego przeciwnika
Bo to prawda. Ponieważ Skra organizuje F4, to nich właśnie wpadnie Zaksa w półfinale |
dnia 19/01/2012
orientuje się ktoś jakie były ceny biletów F4 w łodzi w poprzednich latach ?
bo zamierzałem się wybrać na play offy ale skoro F4 to tez trzeba skorzystać, a nie wiem czy mi cena biletów włosów na głowie nie zjerzy |
dnia 19/01/2012
A co tam. Japończycy ciągle organizują Puchar Świata to Puchar Europy może ciągle organizować Skra |
dnia 19/01/2012
Z tego co pamiętam koło stówki się to kręciło, ale nie jestem w 100% pewien. Chociaż w tym roku nic nie wiadomo z Kondziem, bo o F4 też mówił że nie organizuje, więc ceny też powie, że podobne jak wtedy a będą odpowiednie tylko dla bogatych matek 13letnich fanek lub obcokrajowców |
dnia 19/01/2012
schaboszczak92 oczywiście, że ci zjeży Przecież kasa musi się zwrócić, a polskie jelenie i tak wszystko wykupią |
dnia 19/01/2012
No ja ... Przepraszam, ale to pierwsze co mi przyszło do głowy jak to przeczytałam. |
dnia 19/01/2012
Bilety mogą być drogie bo Final Four chyba odbędzie się w Pałacu Sportu a nie Atlas Arenie. Pałac Sportu jest mniejszy (9,500) więc pobyt na bilety będzie olbrzymi. Podejrzewam, że ceny zakręcą się od 60 do 150 zł za dzień |
dnia 19/01/2012
Dziekuje za info no zobaczymy jak to będzie z tym zwracaniem się kosztów. A jak jest jakiś znawca polszczyzny to proszę o poprawną wersję (zjeżyć/zjerzyć) bo zdaje się, że zrobiłem błąd. Jak coś to sorry |
dnia 19/01/2012
No ja ... Przepraszam, ale to pierwsze co mi przyszło do głowy jak to przeczytałam.
no i prosze jaki konrad piechocki ma wplyw na mlodziez. |
dnia 19/01/2012
Ulala, Piechocki nam gwiazdeczkę zirytował Strzeż się Konradzie, czterej jeźdźcy już są w drodze
to Puchar Europy może ciągle organizować Skra
"... rozpoczynamy mecz o trzecie miejsce LM 2038. Z FajnalFor Areny wita państwa Tomasz Swędrowski Junior" |
dnia 19/01/2012
Maynard leżę i kwiczę |
dnia 19/01/2012
No bo kurna znowu?! Ja tak nie chcę. To już wolałabym żeby w ogóle nie awansowali do tego FF. Szkoda mi chłopaków, bo znowu wszyscy będą po nich jeździć. Nie podoba mi się to co robi Piechocki. |
dnia 19/01/2012
"Witają państwa Tomasz Swędrowski Jr. i ... Fabian Drzyzga"
W końcu tradycja zobowiązuje! |
dnia 19/01/2012
Maynard - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
dnia 19/01/2012
"... rozpoczynamy mecz o trzecie miejsce LM 2038. Z FajnalFor Areny wita państwa Tomasz Swędrowski Junior"
May rządzisz |
dnia 19/01/2012
Muszynianka i tak chyba wylosowała przyzwoicie. z trojga złego. (mogła trafić na na zespoły ze Stambułu)
natomiast Atom będzie miał dramatycznie trudno. Rabita to, w kolejności, zdobywca pucharu CEV, finalista LM i klubowy MŚ. |
dnia 19/01/2012
yyyyy myślicie, ze Piechocki tyle lat będzie prezesem klubu ? |
dnia 19/01/2012
to będzie Piechocki Junior,który będzie jednocześnie managerem Arkadiusza Wlazłego. |
dnia 19/01/2012
Jak tylko realista rano dodał tego newsa o tym, że Skra może być organizatorem FF, wiedziałam, że to się tak skończy!
Widzisz realisto, cud się jednak zdarzył. |
dnia 19/01/2012
kojonkoski, zdaje się, że Bodzio chyba najbardziej chciał Kazań wylosować.
"Witają państwa Tomasz Swędrowski Jr. i ... Fabian Drzyzga"
"W oczekiwaniu na trzeci set, przenosimy się do studia i nestora polskiego dziennikarstwa siatkarskiego Przemysława Iwańczyka, który rozmawia z mistrzem świata i olimpijskim, a także siedemnastokrotnym brązowym medalistą LM - Bartkiem Kurkiem" |
dnia 19/01/2012
Maynard hahahahahah jesteś niemozliwy ) ..chociaż nie mam nic przeciwko temu żeby się spełniło (głównie o tym mistrzu świata i olimpijskim) |
dnia 19/01/2012
siedemnastokrotnym brązowym medalistą LM - Bartkiem Kurkiem"
hahahaha |
dnia 19/01/2012
May, hahahahahahahahahahahaha! masz dzisiaj istny dzień konia pod tym względem |
dnia 19/01/2012
jeśli już popuszczamy wodze fantazji.
no i oczywiście na rozegraniu w zespole z Bełchatowa siwiutki jak gołąbek M-A "la Paloma" Falasca. |
dnia 19/01/2012
jak na mój gust to Maynard ma dzień konia prawie codziennie , Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty może się schować |
dnia 19/01/2012
@kojonkoski
Muszynianka i tak chyba wylosowała przyzwoicie. z trojga złego. (mogła trafić na na zespoły ze Stambułu)
A ja właśnie uważam, że RC Cannes gra w tym roku nieprzyzwoicie dobrze i równo. A zespoły ze Stambułu to co? Jakaś inna liga nie do ogrania? |
dnia 19/01/2012
@Zorro
zgadzam się całkowicie. jestem jak najbardzie świadomy tego, że Cannes jest aktualnie w strasznym gazie. zresztą jako jedyny zespół zdobył aż 17 pkt.
z tym, że Muszynianka ma już chyba w historii Cannes na rozkładzie.
subiektywnie uważam jednak, że zarówno Vakif jak i Fener w fazie play off są (teoretycznie) trudniejszymi rywalami. do tego dochodzą szowinistyczni tureccy kibice i odurzeni zapachem znad Bosforu sędziowie. |
dnia 19/01/2012
M-A "la Paloma" Falasca
Po każdej udanej jego kiwce, DJ Magiera puszczałby z głośników to: http://www.youtube.com/watch?v=uipE4TKB6qc&feature=related
Dobra były śmichy-chichy, a teraz poważnie. Smuci mnie to, że trzeba jakichś dziwnych zakulisowych gierek, żeby udało się zorganizować F4 najbardziej prestiżowego europejskiego pucharu. No, ale jak słusznie napisała aga2008, powinien CEV to organizować. I sypnąć groszem na nagrody. Bo coraz więcej drużyn nie bardzo chce grać w pucharach, bo to tylko koszty są.
I ciekawe też, o co toczyła się gra w rozmowie Przedpełskiego z Piechockim. Bo Kondzio głupi nie jest i dobrze wiedział, że pod względem wizerunkowym strzela sobie w kolano biorąc organizację finałów. |
dnia 19/01/2012
- Decyzję usłyszałem zaraz po przybyciu do Luksemburga. Działacze CEV bardzo chcieli, by właśnie PGE Skra otrzymała organizację, więc głupio byłoby odrzucić taką ofertę
człowiek chomik jak zawsze trzyma poziom ;] |
dnia 19/01/2012
łoooo, sorry! on się dopiero rozkręca dalej:
Na to, byśmy przyjęli ofertę CEV, naciskał także prezes Mirosław Przedpełski. My mieliśmy wątpliwości, bo wraz z zawodnikami jesteśmy zgodni, że stać nas było na wejście do finałowej czwórki i wyeliminowanie dwóch rywali. Uznaliśmy jednak, że nagroda w postaci szansy uczestnictwa w Final Four Ligi Mistrzów należy się polskim kibicom
http://www.skra.pl/aktualnosci-przeglad/item/974-pge-skra-gospodarzem-final-four-2012 |
dnia 19/01/2012
Kondzio to mnie mało interesuje. Mam o nim swoje zdanie, które się niestety pogorszyło.
Najbardziej oberwie się siatkarzom, a przy okazji jeszcze ich kibicom. |
dnia 19/01/2012
a po zakończeniu f4 LM 2038 Magiera zagra (jak zresztą w latach ubiegłych):
http://www.youtube.com/watch?v=F3vCB3YBMUo&feature=related |
dnia 19/01/2012
To jest cena za układy i kombinowanie, za korzystne "losowania" , grupy (LŚ, ME) w koncu za stanowiska w CEV a długi trzeba spłacać- zresztą Piechocki dłużej na wojne z PZPS, Polsatem nie może sobie pozwolic (nie wiadomo co wyniknie z Atomem..).Szkoda tylko zawodników i nas kibiców bo z kim nie rozmawiałem wcześniej mówił jeżeli mamy wygrać LM to niech grają zTrentino teraz jak odpadniemy trudno-jak się uda wszyscy dadzą nam spokój a tak znowu jest niesmak. |
dnia 19/01/2012
Szkoda tylko zawodników i nas kibiców bo z kim nie rozmawiałem wcześniej mówił jeżeli mamy wygrać LM to niech grają zTrentino teraz jak odpadniemy trudno-jak się uda wszyscy dadzą nam spokój a tak znowu jest niesmak.
Dokładnie. |
dnia 19/01/2012
@kojonkoski
z tym, że Muszynianka ma już chyba w historii Cannes na rozkładzie
O ile pozostałe argumenty rozumiem i jestem skłonny się z nimi zgodzić, to akurat słabo do mnie przemawia, biorąc pod uwagę, że mówimy o drużynach, które co roku wymieniają 1/3 składu. |
dnia 19/01/2012
To teraz ja popuszczam wodze fantazji - ZAKSA przechodzi Arkas i lokomotywy, awansuje do FF, w 1/2 trafia na pasiekę, bo musi, pokonuje ją i w ten sposób sportowo osiąga lepszy wynik niż Skierka w całej historii swoich startów (bo taki sam wynik Mostostal sportowo już osiągnął - tu dodatkowy smaczek to pokonanie Skry - taki cios stanowczo przyćmiłby nawet ewentualne pokonanie Zaksy kolejny raz w finale PlusLigi )
Ech rozmarzyłam się... |
dnia 19/01/2012
A pieniędzy na pensje dla siatkarek Atomu brakuje... |
dnia 19/01/2012
Edyta teraz to naprawdę narobiłaś apetytu
Wtedy to już trudno sobie wyobrazić co by się działo! |
dnia 19/01/2012
To może mały typerek (trepie, wybacz, że Cię uprzedzam)?
Zaksa-Loko; Lube-Trento; VfB-Zenit
A w F4: Zaksa-Skra; Trento-Zenit |
dnia 19/01/2012
Swoją drogą myślę, że Piechocki tak robi, żeby każdy libero jego drużyny zagrał w F4. Bo wcześniej Lewis w ostatnim swoim roku miał F4, tak samo Gacek. Czy teraz to ostatni rok Pawła Zatorskiego? |
dnia 19/01/2012
gwiazdeczko nie martw się część zawodników Skry swoje ambicje sportowe odbije sobie w Reprezentacji (miejmy nadzieję) |
dnia 19/01/2012
"... rozpoczynamy mecz o trzecie miejsce LM 2038. Z FajnalFor Areny wita państwa Tomasz Swędrowski Junior"
|
dnia 19/01/2012
Skra tradycjnie zgarnie brąz, i tradycyjnie mimo że będą mieć najwięcej czasu, to nikt z zawodników nie będzie na FF w formie, tylko nasza Skarpetka. |
dnia 19/01/2012
Jakby cev zrezygnował z haraczu to wierzycie, że nie znaleźliby się inni chętni?
Bujać to nas. |
dnia 19/01/2012
Przeczytałam i padłam. Co za głupota. Chłopaków ze Skry pewnie też szlag jasny trafia.
PS. W terminie organizacji FF należy zakazać lotów wszelkich - szczególnie samolotami wojskowymi. |
dnia 19/01/2012
Jakby cev zrezygnował z haraczu to wierzycie, że nie znaleźliby się inni chętni?
Na pewno by byli.A potem się będą dziwić, że nikt ich nie lubi... |
dnia 19/01/2012
czekamy na kolejny odcinek, głęboko wierzymy, że i tym razem nie rozczarują nas panowie.
Wierzysz w cud nad Wisłą 2? |
dnia 19/01/2012
To nie my jesteśmy w Ełropie, tylko Ełropa przyjdzie do nas. Do Łodzi konkretnie |
dnia 19/01/2012
serku, a co napiszesz o żeńskich zespołach? jak Twoim zdaniem losowanie? |
dnia 19/01/2012
Serku, jakby ściema była udana to wszyscy by ją łyknęli, a tymczasem raczej wszyscy się plują i nabijają, więc nie ma czego gratulować
Moja reakcja była podobna, pierwszy raz przeczytałam o tym na pasku w ps extra, pacze i pacze, i pacze i taki mnie rechot ogarnął, że co se pomyślę to dotąd się trzęsę |
dnia 19/01/2012
Edyta, ciekawe jak długo "polski jeleń" będzie znosić Twoje komentarze |
dnia 19/01/2012
no, może na dwa, jak zaksa będzie w trzecim
"Może"? Druga defetystka nam się objawiła. |
dnia 19/01/2012
Uznaliśmy jednak, że nagroda w postaci szansy uczestnictwa w Final Four Ligi Mistrzów należy się polskim kibicom
a te gupole sie nie chca cieszyc. co za niewdzieczny narod. |
dnia 19/01/2012
bo w sobotę z jastrzębi pióra polecą aż miło!
możesz przestać krakac!? |
dnia 19/01/2012
@tess, a co masz konkretnie na myśli? Bo jakoś nie łapię czy to była krytyka czy pochwała
sonrisa - wejdź na portale typu PlusLiga, ciacha czy fejsbukowe rep.nety itp. a zobaczysz jak tam dziewczynki jadą po "kibicach" (cudzysłów ich autorstwa) którym śmie się ta decyzja nie podobać
Ale ja już się przez te lata przyzwyczaiłam, że jestem "kibicem", pseudo-kibicem i "ekspertem" |
dnia 19/01/2012
już się przez te lata przyzwyczaiłam, że jestem "kibicem", pseudo-kibicem i "ekspertem"
O "laiku" zapomniałaś |
dnia 19/01/2012
A w ogóle myślę, że chodzi o kasę. Na pewno cev musiał trochę obniżyć haracz i Kondzowi wyszło, że za bilety i reklamy (ew. sprzedaż praw tv?) kasa zwróci mu się z naddatkiem, budżet ma wszak ponoć dziurawy. I w ten sposób oczywista wtopa wizerunkowa zeszła na dalszy plan i przestała być ważna w bilansie zysków i strat. |
dnia 19/01/2012
Laik bez cudzysłowu |
dnia 19/01/2012
edzia, dokad ty mnie wysylasz? |
dnia 19/01/2012
sonrisa - wejdź na portale typu PlusLiga, ciacha czy fejsbukowe rep.nety itp. a zobaczysz jak tam dziewczynki jadą po "kibicach" (cudzysłów ich autorstwa) którym śmie się ta decyzja nie podobać smiley
Jak widać może.
Ja może to napiszę z swojego stanowiska, eks-kibica Skry. Nie mówię raz zorganizować FF, no dobrze, ale nie 3 raz w ciągu 5 lat, a do tego nie umieć awansować do finału samodzielnie, i być w nim tylko wtedy kiedy się go organizuje.Na dodatek mieć czelność mówić na wizji, że oni nie mają mocnych rywali w lidze. A może nie warto pchać się do FF, tylko spróbować samemu się tam dostać. A przede wszystkim, zawodnicy Skry nie mają SZACUNKU dla rywali im się w d...ach za przeproszeniem przewraca i myślą że są nie wiadomo kim, bo są Mistrzami Polski.
O litości. |
dnia 19/01/2012
2. Dodane przez Chilu, w dniu - 19-01-2012 17:56 , IP: 195.150.156.163
podczas meczu SKRA-Itas, Wlazły do Kaziyskiego
W:co się cieszysz?
K:no wiesz, wszędzie dobrze ale w Łodzi najlepiej
Dlaczego SKRA nigdy nie dostanie sie o własnych siłach do F4?
Bo prezes zawsze bedzie szybszy od swoich graczy.
Co prezes brał głównie pod uwagę podczas decyzji o organizacji F4?
-Falasca nie będzie wiecznie młody
rewelacja |
dnia 19/01/2012
poszlam, dokad edzia kazala. ucieklam z piskiem. |
dnia 19/01/2012
Trep, myślę, że młodzi nie tylko tow. Ochaba będą guglać, ale i pelikana Wątpię czy ktoś tu go pamięta. Tzn. ja pamiętam, choć o dziwo piórem zawsze pisałam o wiele brzydziej, jak kura pazurem. Dlatego nie pisałam. |
dnia 19/01/2012
Dlaczego SKRA nigdy nie dostanie sie o własnych siłach do F4?
Bo prezes zawsze bedzie szybszy od swoich graczy.
MISTRZOSTWO! |
dnia 19/01/2012
2. przyszedł czas spłacania długów wobec CEV przez PZPS
3. kondziu wziął na siebie FF, a PZPS "sprawę Wlazłego"
'sprawa wlazłego', jak to słysze, mam ochote naprawde cos rozbic |
dnia 19/01/2012
i atrament
Brawo szczypiory |
dnia 19/01/2012
no ja pisze piorem, oczywiscie. |
dnia 19/01/2012
Nie przesadzajcie. Pelikany dalej istnieją. Robią teraz także pióra kulkowe zdaje się. Po drodze robili takie na naboje. Marka wiecznie żywa.
PS. A czeskie zmaziki pamiętacie? Tylko bez skojarzeń proszę. |
dnia 19/01/2012
zmaziki? nie slyszalam. |
dnia 19/01/2012
Ale ja już 'cieszę się' na Dj Magiera, 'cała hale klaszcze, raczki w górę' i hymn Zawsze tam gdzie Ty, choc powinien byc inny hioit: Niepokonani. Niech do tego weźmie tego pajacowatego goscia z Jastrzebia. Wiocha na 102 jak się patrzy!
już sie ciesze...., ze bede wylaczac glos w tv |
dnia 19/01/2012
Jestem szczerze ciekawa, czy jeśli Zaksa tam awansuje to Magiera tak samo będzie się darł "w górę serca, Kędzierzyn wygra mecz" i będzie o niej się wyrażał per "nasz zespół", czy ten przywilej ma wyłącznie zespół z Bełka, jedyne nasze dobro narodowe. |
dnia 19/01/2012
o, serek sie do mnie jeszcze odzywa.
pisze piorem, bo czym innym mozna pisac na biletach wizytowych? i nie tylko. |
dnia 19/01/2012
Edyta
Biedny Magiera dostanie zalamania nerwowego |
dnia 19/01/2012
boze, jaki ja mam wstret do tych maniakalno-obsesyjnych zaspiewow magiery. skad on to kretynskie "w gore serca (wznosimy je do pana-godne to i sprawiedliwe - zaprawde...) wzial? |
dnia 19/01/2012
Sonrisa
skoro wiocha, to wiocha nie?
lepiej by wpuścili klub kibica Resoviaków. Ale by ładnie na Mańka gwizdali |
dnia 19/01/2012
Ej proszę mi tu wsi nie obrażać My tu żadnych Magierów nie mamy |
dnia 19/01/2012
szkoda, ze do olsztyna tak daleko, bo bym chetnie na najblizszy mecz pojechala. |
dnia 19/01/2012
maciek, a gdzie ta twoja wies? |
dnia 19/01/2012
Zmaziki to były takie czeskie korektory do piór. Zdaje się, że wkład był nasączony m.in. jakimś roztworem cytrynowym. Wystarczyło wymazać babola, poczekać aż wyschnie i poprawić długopisem. |
dnia 19/01/2012
2 km od Łodzi |
dnia 19/01/2012
trep a w Jastrzebiu to co?uszy bola
wiejska, to jest wiesz... tam gdzie pewne nasze barany (stop) , znaczy sie politycy biora gruba kase i sie ładnie lenia. |
dnia 19/01/2012
Wiejsko to w ogóle jest w większości hal. Niestety. |
dnia 19/01/2012
May ale Resovia ma fajny doping |
dnia 19/01/2012
Maciek, ja mówię niech przyjadą.
Zrobiliby taki kocioł, że aż miło. |
dnia 19/01/2012
maciek, eee... to co to za wies, jak tylko 2 km od lodzi? myslalam, ze taka prawdziwa. |
dnia 19/01/2012
Fakt, Resovia należy do tych przyjemnych wyjątków. Przydałoby się trochę dobrego, plebejskiego dopingu rodem ze stadionów No, może poza racami
To cudoooownie! Prawie popłakałam się ze szczęścia. Nie mogę się doczekać. Brawa dla prezesów Skry! Dziękuję
Ał. |
dnia 19/01/2012
Przydałoby się trochę dobrego, plebejskiego dopingu rodem ze stadionów smiley
Dokładnie!
A jakby jeszcze kibicowali WSZYSTKIM zespołom prócz skry, bym chyba sie pobeczala z smiechu. |
dnia 19/01/2012
sonrisa, no straszliwie daleko, Boga byś nie obrażała. To ja w pięć minut ostatnio się zdecydowałam i Zaksę do Bydzi się udałam, choć mam dalej.
A w ogóle to zajrzałam na stronę Zaksy i tak mi się skojarzyło a propos wczorajszych uwag o wylegiwaniu się Rózi na krzesełku. Ktoś z kibiców którzy byli w Belgradzie, napisał, że w trakcie meczu Samik z nudów wlazł do pojemnika z piłkami czy dresami i tak se tam siedział schowany, a w przerwach chłopaki śpiewali razem z kibicami ostatni kędzierzyński hit czyli "Pada śnieg" |
dnia 19/01/2012
muchomor, ale ja jestem baranem...zodiakalnym |
dnia 19/01/2012
A jakby jeszcze kibicowali WSZYSTKIM zespołom prócz skry, bym chyba sie pobeczala z smiechu.
Bez przesady. To jednak byłaby siara tak siedzieć w łódzkiej hali i wrzeszczeć "Forza Trento" albo "Urrraaa Zenit".
Aczkolwiek "Jazda Zaksa" byłoby wskazane |
dnia 19/01/2012
May.
ja w finale bym z checia zamiast Cyborgow widziala Lube
Jazda Zaka rozniesc pszczoły? |
dnia 19/01/2012
Ja tam uważam, że Skra jest na tyle dobrym zespołem, że nikt nie powinien myśleć, iż takie rzeczy jej pomagają. Śmiech na sali fajnie, że takie imprezy są organizowane w Polsce Skra i tak wywalczyłaby awans.
Taki mały kwiatek z innego portalu
Ciekawa jestem panów komentatorów. Jeśli będą komentować Swędrowski&Drzyzga to możemy mieć małą różnicę zdań. Swędrowski zacznie wychwalać Piechockiego, całą "naszą" Skrę, że będą mieli dużo odpoczynku fizycznego i psychicznego i że mogą się przygotować do turnieju, bla, bla, bla.
Liczę na pana Drzyzgę |
dnia 19/01/2012
Ja myślę że oni się nie spotkają przy takiej okazji bo by się zagryźli |
dnia 19/01/2012
Drzyzga zrobił się cięty na gwiazdorzenie i chodzenie na skróty,
Uważa tak jak większość "kibiców" że do sukcesów dochodzi się ciężką pracą. |
dnia 19/01/2012
No i właśnie w takich momentach żałuję, że nie jestem głupią hotką, która ogląda mecze powiedzmy dla Winiara. Jedynym moim problemem byłoby to, że się nie ogolił. |
dnia 19/01/2012
Niezależnie od tego jakie interesy kierowały Prezesem PZPS i Prezesem Skry, że przystali na sugestie CEV aby zorganizować Final Four w Łodzi to wygrani są kibice Skry którzy zawsze w komplecie wypełniają Atlas Arenę lub Pałac Sportu.
Możecie to roztrząsać na czynniki pierwsze i demaskować intencje działaczy ale nic nie zmieni faktu, że jesteśmy w Europie najbardziej pożądanym organizatorem turniejów siatkarskich i CEV na kolanach nas prosi o organizacje kolejnych zawodów.
Racje miał Prezes Przedpełski gdy mówił niedawno, że w każdym roku w Polsce będzie wielka impreza.
Tak się zastanawiałem, co może być w roku 2012 aby nie kolidowało z piłkarskim Euro...no i już mamy odpowiedź.
Kibice innych klubów po prostu strasznie zazdroszczą Skrze tej popularności medialnej i wielkiej rzeszy kibiców. Bo to swoisty fenomen, że nawet na meczu z amatorami Budwy jest ich 10 tysięcy.
To dla nich jest ten Final Four - dla "piknikowców" jak pogardliwie z zazdrości nazywają ich kibice innych klubów a sami odwiedzają hale w zależności od klasy rywala.
Tak, w Łodzi będzie kolejny wielki piknik na który siatkarska Europa patrzy z podziwem. |
dnia 19/01/2012
No i właśnie w takich momentach żałuję, że nie jestem głupią hotką, która ogląda mecze powiedzmy dla Winiara.
Ja też oglądam mecze Skierki dla Michała, ale się nie czuję hotką... |
dnia 19/01/2012
Kolejne F4 kolejne kłamstwo Piechcia
Japonia organizując turnieje finałowe sama popadła w marazm więc możliwe że to samo spotka Skrę
Piechocki przez swoją politykę kadrową przedziurawił statek zwany Atom Trefl Sopot i jak Włoski kapitan pewnej Włoskiej łajby jako pierwszy z niej zwiał
Czyżby przez jego głupią politykę to samo stanie się ze Skrą?
To jest ciekawe pytanie |
dnia 19/01/2012
oho, widzę że realista już się otrząsnął z popołudniowego szoku i wrócił do formy |
dnia 19/01/2012
hahaha, widzieliście?
http://blokaut.net/aktualnosc/977 |
dnia 19/01/2012
wygrani są kibice Skry
Taa. Niektórym już się odechciało tego całego FF... |
dnia 19/01/2012
hahaha, widzieliście? smiley
http://blokaut.net/aktualnosc/977
Teraz realista obniżył rating tej strony na poziom śmieciowy |
dnia 19/01/2012
Kibice innych klubów po prostu strasznie zazdroszczą Skrze tej popularności medialnej i wielkiej rzeszy kibiców.
[img]http://img7.imageshack.us/img7/6079/93868a469409821d2559884.jpg[/img] |
dnia 19/01/2012
z tyłu hot fanka Skry |
dnia 19/01/2012
wygrani są kibice Skry
Dopiszę jeszcze, że zwłaszcza ci "piknikowcy", którzy będą jeszcze gorzej traktowani przez innych. |
dnia 19/01/2012
gwiazdko tylko że znowu do tego przyczynia się wiadomo kto |
dnia 19/01/2012
Taa a cierpieć zawsze będą ci sami. |
dnia 19/01/2012
Facepalm is not enough
[img]http://img16.imageshack.us/img16/2458/headdesk.jpg[/img] |
dnia 19/01/2012
gwiazdko Tylko że znowu ta sama osoba to robi więc wątpię czy to nie jest niezamierzone |
dnia 19/01/2012
Moi bracia czas rozpocząć naszą kampanię przeciwko niewiernym muslimom |
dnia 19/01/2012
maynard, |
dnia 19/01/2012
racja trepie, a Polibuda w Challenge Cup zagra z Krasnodarem. Czy to czasem nie z Krasnodaru ulotnił się niedawno Popelka z powodu problemów finansowych klubu?
Acha, a Czewa jeszcze czeka na rywala |
dnia 19/01/2012
HEADDESK, hahahahahaha |
dnia 19/01/2012
To może czas przenieść wszystkie imprezy zarówno klubowe jak i reprezentacyjne do Polski? W 2011 w Polsce odbywał się finał Ligi Światowej, później była dzika karta na PŚ. Teraz po raz 3 w przeciągu ostatnich 5 finał Ligi Mistrzów jest w Polsce. W następnym roku kalendarzowym będą Mistrzostwa Europy w Polsce, a w 2014 Mistrzostwa Świata. Jeszcze tylko brakuje nam by przenieść Igrzyska Olimpijskie z Londynu do Polski i będziemy mieli komplet .
A tak na serio, to choć za Skrą nie przepadam, to żal mi jednak siatkarzy, bo nie mogą udowodnić, że sami potrafią dojść do finału i nawet jak coś w nim osiągną, wszyscy będą na ten sukces patrzeć przez pryzmat tego, jak się tam znaleźli a nie jak rzeczywiście grali co osiągnęła. |
dnia 19/01/2012
Czy to czasem nie z Krasnodaru ulotnił się niedawno Popelka z powodu problemów finansowych klubu?
Platenik Popelka przed Zaksą grał w Dubaju. |
dnia 19/01/2012
Oż, racja, nawet sobie przypomniałem, jak sobie wtedy pomyślałem, że szkoda, że dopiero wtedy Platenik odszedł, bo gdyby to było wcześniej, to może by jakiś polski klub zasilił. Idę strzelić headdeska sobie samemu na pohybel |
dnia 19/01/2012
i jeszcze coś extra na koniec dnia:
http://www.sport.pl/sport-lodz/1,124022,11000188,PGE_Skra_Belchatow_zgarnela_Final_Four__Do_trzech.html |
dnia 19/01/2012
Zaraz jednak podniosły się głosy, że PGE Skra znów kupiła sobie występ w finałach, bowiem gospodarz jest zwolniony z kolejnych dwóch rund eliminacyjnych. - Ja tak nie uważam - odpowiada Piechocki. - Wręcz przeciwnie, zaproponowanie nam organizacji imprezy świadczy o naszym profesjonaliźmie. |
dnia 19/01/2012
eee, bez przesadyzmu, zostaw headdeska na bardziej wyjątkowe okazje, tu wystarczy potrójny facepalm
PW pewnie z rywala zadowolona nie będzie... |
dnia 19/01/2012
jakie f4 Final Three and Skra |
dnia 19/01/2012
bub, jak łaaaadnie
co się uśmialiśmy dzisiaj to nasze |
dnia 19/01/2012
Final Three and Skra
hahahahahahahaha! to jest straszne, mnie to nie przestaje bawić |
dnia 19/01/2012
azsiak, dzięki za pomysł!
całe popołudnie rozmyślałam, jakim to transparentem zarzucić na Podpromiu... teraz już wiem! mogę? |
dnia 19/01/2012
Serku jak nie lobię twoich niedopowiedzeń Polibuda do sądu ? mało problemów mają ? ... |
dnia 19/01/2012
Widzieliście Gumę powiedział że się poddaje
[img]http://informacjesportowe.pl/zdjecia/zagumny_winiarski_wykrakal_to_zloto_24017.jpg[/img] |
dnia 19/01/2012
całe popołudnie rozmyślałam, jakim to transparentem zarzucić na Podpromiu... teraz już wiem! mogę? smiley
Przyznaje to mnie rozwaliło |
dnia 19/01/2012
spoko Maugrim, będę wam machać o ile ten tekst przejdzie przez cenzurę Polsatu... |
dnia 19/01/2012
A skoro guma się poddał to Skra ma pierwszy raz wolną drogę do finału F3 |
dnia 19/01/2012
jakiego finalistę? nie rozpędzajcie się
co najwyżej uczestnika |
dnia 19/01/2012
bubbles Ty jeszcze pytasz? do roboty,bo mało czasu |
dnia 19/01/2012
ha! dzięęęęęęęęęki, będzie zabawa |
dnia 19/01/2012
a realista myk do worda i edycja postu Skra to trzecia drużyna w Europie,tylko musi rok zmienić,reszta stepów,gonitw,potęg i innych niesprawdzonych prognoz bez zmian. |
dnia 19/01/2012
Serku, jakie wezwanie? W zwiazku z zaleglosciami finansowymi? Steuerwald sie domaga zaplaty naleznosci, czy jakies nowe problemy? |
dnia 19/01/2012
Pary Pucharu CEV:
Knack ROESELARE - ACH Volley LJUBLJANA
Fenerbahce Grundig ISTANBUL - Asseco Resovia RZESZOW
Dinamo MOSCOW - Iraklis THESSALONIKI
Remat ZALAU - Acqua Paradiso MONZA |
dnia 20/01/2012
Dobra, ale pomyślcie jak teraz muszą się czuć siatkarze Skry. Nawet ich prezes nie wierzy, że są na tyle dobrą drużyną, żeby awansować sami do FF. ja p...e. |
dnia 20/01/2012
powiedzieliście już wszystko...
przykro mi, bo kibicowałam chłopakom, a tak, to teraz marzę by zaksa im wkopała w f4. |
dnia 20/01/2012
Uklady to uklady.
Aga 2008: jeden musial albo przepadlyby wszystkie dzikie kart na 10 lat..no i sam jest w tym..itd
a drugi bo zwiazek moze zaszkodzi klubowi i to bardzo, zawsze sie mozna do czegpo przyczepic.
dajcie spokoj Realiscie: On chyba majbardziej dostal po glowie "ta wiadomoscia" - troszke wyobrazni plz.
Minus: szkoda mi siatkarzy, oberwali i beda obrywac za "niewinnosc"
Plus: bedzie mozna obejrzec troche dobrej siatkowki i kilku Waszych ulubiencow w akcji.
moze zakoncze tak: niech wygra lepszy |
dnia 20/01/2012
"ksdani dnia styczeń 20 2012 01:33:24
Uklady to uklady.
Aga 2008: jeden musial albo przepadlyby wszystkie dzikie kart na 10 lat..no i sam jest w tym..itd
a drugi bo zwiazek moze zaszkodzi klubowi i to bardzo, zawsze sie mozna do czegpo przyczepic"
ksdani tak ? a to poproszę podaj mi mechanizmy w jaki sposób związek może zaszkodzić klubowi który jest wypłacalny, składa wszlekie dokumenty w terminie i który w wyniku niesprawiedliwego traktowania nie mógłby wystąpić na drogę postępowania sądową. Sądzisz że takie działania pomogłby Związkowi i jego wizerunkowi ? To się moim zdaniem odbywa inaczej: Ty mi daj to, ja Ci dam to.
Tak czytam sobie artykuł na stronie sport.pl i to wszystko sie kupy nie trzyma. Czy Ci w CEV nie umieja liczyć ? Wg redaktora Trento chciało organizować FF LM płacąc pelna kwotę, ale działacze CEV (osobą naszego Prezesa Mirosława) prosili Skrę zeby zgodzili się zorganizować FF LM za 1/3 kwotę tego co dałoby Trento (i prosze nie mówic tu o kibicach bo z tego co pamiętam w ubiegłym roku we Włoszech była pełna hala) |
dnia 20/01/2012
dodam jeszcze, że już dzisiaj szkoda mi Winiarskiego, Kurka, Możdżonka, Zatorskiego którzy w ramach lojalnosci wobec klubu (o co nie mam do nich pretensji) będą musieli mówić jacy to są zachwyceni, że po raz kolejny ich klub jest organizatorem turnieju finałowego (dział odpowiedzialny za wizerunek w Skrze napewno przygotuje odpowiednie wypowiedzi). |
dnia 20/01/2012
Trento chciało organizować FF LM płacąc pelna kwotę, ale działacze CEV (osobą naszego Prezesa Mirosława) prosili Skrę zeby zgodzili się zorganizować FF LM za 1/3 kwotę tego co dałoby Trento
No to już widzę, gdzie większość z Was ma problem.
I powiem szczerze, że w miarę jak dochodzą do mnie szczegóły przyznania Skrze Final Four to odczuwam coraz większą satysfakcję.
Mało wiarygodne jest to Trento w oczach działaczy CEV. Olali ich lepszą ofertę finansową i woleli powierzyć organizacje turnieju za friko Skrze.
Nie na darmo Łódź uznawana jest za mekkę europejskiej siatkówki i CEV chce tam organizować wszystko co się da. To ci "piknikowcy" dyrygowani przez Marka Magierę robią taką reklamę Łodzi w Europie. A kto krytykuje taką formę zabawy na meczach siatkarskich to jego problem.
Ważne, że zadowoleni są wszyscy kibice którzy w liczbie kilkunastu tysięcy przychodzą na mecze Skry w Lidze Mistrzów oraz, że podziwia nas siatkarska Europa.
I wszyscy już cieszą się na kolejne wielkie święto w mekce europejskiej siatkówki. |
dnia 20/01/2012
REalny pal licho trento.
SKRA nigdy nie awansowała do F4 Lm!!! Nie powtórzyła sukcesu choćby mostostalu o płomieniu nie wspominając. Nawet zawodnicy skry są tym zażenowani a niektórzy już rozmawiają z innymi zespołami...polskimi |
dnia 20/01/2012
Ważne, że zadowoleni są wszyscy kibice którzy w liczbie kilkunastu tysięcy przychodzą na mecze Skry w Lidze Mistrzów oraz, że podziwia nas siatkarska Europa.
Natomiast to, że bardzo zawiedzeni są sami siatkarze Skry, jest już mniej ważne, nie?
I wszyscy już cieszą się na kolejne wielkie święto w mekce europejskiej siatkówki.
"Jest rok 2012. Całe Eldorado świętuje kolejne F4 w Łodzir30; Całe? Nie! Jest mała osada wyrzutków, gdzie nieugięci laicy i rekspercir1; wciąż jeszcze stawiają opór orędownikom jedynie słusznej sprawy. A legioniści z garnizonu stacjonującego w warownym obozie Realistum nie mają z nimi łatwego życia." |
dnia 20/01/2012
jinx skad takie wiadomosci o siatkarzach Skry, przegrzebałam internet i nie mogę znależć |
dnia 20/01/2012
aga
Wiadomo, że rozmowy o przyszłych transferach nie zaczynają się po sezonie |
dnia 20/01/2012
yyyy..no to wiem...tajemniczy jesteś (nawet rozumiem), a ja taka ciekawa, no nic 5 miesięcy będę musiała poczekać na rozwikłanie zagadki ....ech |
dnia 20/01/2012
I wszyscy już cieszą się na kolejne wielkie święto w mekce europejskiej siatkówki.
Trochę w tym cyrku, trochę zabawy a najwięcej robienia z nas tak zwanego tata wariata. |
dnia 20/01/2012
Ważne, że zadowoleni są wszyscy kibice
Tak? Wszyscy? Chyba tylko "niedzielni" którzy nie wiedzą jakie zdanie mają o nich inni. Bo będzie kolejna okazja, żeby ich wyśmiać, a oni biedacy tego nie wiedzą. |
dnia 20/01/2012
A ja liczę na awans Zaksy do turnieju finałowego. Naprawdę uważam ich za najlepszych w tej ćwiartce drużyn na ich drodze do Final Four. A wtedy Skra zagra z Zaksą w półfinale w Łodzi. I będzie zabawa i wielkie emocje. Natomiast przeciwnikom Skry radzę oswoić się z sytuacją i ją zaakceptować bo szkoda niepotrzebnych nerwów. Bo co będzie jak Skra wygra w półfinale z Zaksą ? Edyta to chyba padnie na zawał.
Nie radzę też deprecjonować ewentualnego ścisłego finału Skry bo można narazić się na śmieszność.
A ja już zacieram ręcę bo liczę na to, że Polska jako federacja wygra w tym roku klasyfikacje pucharową w Europie. Jesteśmy w grze na wszystkich trzech pucharowych frontach z dużymi szansami na kolejne awanse. |
dnia 20/01/2012
tak, bez rozegrania jednego meczu w fazie pucharowej mamy _w_najgorszym_razie_ tylu samo przedstawicieli w FF co Włosi, taka jest siła naszej siatkówki?
Fakty? Włosi: Max 1 drużyna w FF, choćby nie wiem jak grali to i tak powpadają na siebie.
Polska: Min 1 drużyna , bo Skrze się już dostało a Zaksa ma nienajgorszą drogę.
Naprawdę nic tylko boki z radości zrywać jaką potęgą jesteśmy.
Jako kibic Skry,Zaksy,Resovii, Jastrzębia, Olsztyna,Nysy , Częstochowy i każdej innej polskiej drużyny czuję się tą całą sytuacją _zażenowany_.
Czy ludzie którzy zarządzają takim fajnym sportem jakim jest siatka nie mogą ułożyć regulaminu, który byłby sprawiedliwy? Jak myślą, że przez cykliczne organizowanie pikniku w Mecce popularność dyscypliny im wzrośnie to się chyba srodze pomylili.
Organizacja w Łodzi ? Czemu nie, niech mają skoro inni nie chcą a u nas tak się wszystkim podoba. Tylko czemu organizator ma 'na dzień dobry' prawo gry w finale? O losowaniu to szkoda słów za każdym razem 'reguły niejasne', 'zobaczymy'. Czym się różni piłka nożna od siatkówki? W piłce nożnej wałki robi się 'pod stołem' , w siatce robi się je bezczelnie śmiejąc się kibicom w twarz. |
dnia 20/01/2012
A w dodatku nawet w nożnej organizator finału europejskiego pucharu nie ma zagwarantowanego miejsca w finale. Ba, nie ma nawet w pół- czy ćwierćfinale. Nic nie ma. Jak odpadnie w rundzie eliminacyjnej, to trudno. Nikt go przepychać dalej nie będzie. |
dnia 20/01/2012
przykro mi, bo kibicowałam chłopakom, a tak, to teraz marzę by zaksa im wkopała w f4.
karotka a czy to wina chłopaków, że prezesik im zgotował taką niespodziankę? |
dnia 20/01/2012
nie jest. i pewnie w mediach nie powiedzą co myślą naprawdę na ten temat, zwłaszcza Ci dla których to jest kolejny finał.
Planowałam za nich trzymac kciuki w plejofach, żeby zagrali w finale, no ale cóż. Ciężko mi będzie się zebrac na finał i kibicowac im... |
dnia 20/01/2012
Niestety większość nie będzie im kibicować przez to organizację. Tylko szkoda, bo oni nie mieli na to wpływu, a większość na to nie patrzy. I później, jak się skończy tak jak 2 lata temu, to nie na Piechockim będą wieszać psa, a na siatkarzach. |
dnia 20/01/2012
*będą wieszać psy |
dnia 20/01/2012
Tworkin nie użalaj się tak nad Włoskimi drużynami. Rok temu w Final Four mogły grać dwie ale Cuneo przegrało z Dynamem.
natomiast gospodarz Trentino zdobyło Puchar wygrywając praktycznie jeden poważny mecz . Bo w fazie grupowej zajęło 2 miejsce za Skrą a w półfinale Final Four ograło słabe wówczas Jastrzębie. I tak za darmo weszli do ścisłego finału. |
dnia 20/01/2012
jak na razie ludzie wieszają psy na Piechockim. Cóż PZPS powinien wziac organizację na siebie i tyle. |
dnia 20/01/2012
Niestety siatkarzom też się już dostało. |
dnia 20/01/2012
zobaczymy jak będzie tym razem i jak im pójdzie. |
dnia 20/01/2012
Nieważne jak im pójdzie, bo przegrają półfinał, będzie źle (chociaż niektórzy będą szczęśliwi). Wygrają LM też będzie źle, bo przecież sami się nie dostali. |
dnia 20/01/2012
Realisto, nie użalam się nad włoskimi drużynami. Chodzi mi o _ZASADY_, spójne zasady a raczej ich brak.
Powiedz sam, czy nie wolałbyś np. żeby w ćwierćfinałach Skra grała z Cuneo a Zaksa z Maceratą i po oby zwycięskich (bo czemu nie?) bojach mógłbyś pierwszy raz bez cienia wątpliwości zakrzyknąć "dogoniliśmy Serie A". A tak jeśli w FF będą Skra i Zaksa a po stronie Włochów tylko 1 drużyna to każdy kto uzna to za dowód wyższości naszej ligi wystawi się na politowanie i śmieszność. |
dnia 20/01/2012
co będzie jak Skra wygra w półfinale z Zaksą ? Edyta to chyba padnie na zawał.
Spokojna twoja rozczochrana, przywykłam do porażek Zaksy ze Skrą tak samo jak do kolejnych FinalThree&Skra w Łodzi Tym większa będzie radocha jeśli tym razem Zaksa wyjdzie z potyczki zwycięsko.
Nie radzę też deprecjonować ewentualnego ścisłego finału Skry bo można narazić się na śmieszność.
Możesz sobie radzić lub nie... Jest dokładnie na odwrót. Ci co będą piać peany o finale Skry przy jej ewentualnym wpełznięciu do finału, narażą się na śmieszność.
Możemy sobie drwić z tej sytuacji ile wlezie, niestety obraz siatkówki jako dyscypliny tak naprawdę wcale zabawny nie jest. Kuriozum związane z kolejnymi organizacjami FF przez Skrę tylko potwierdza totalną patologię, bezwład i oderwanie od rzeczywistości europejskich władz ( światowych tak samo, na co są inne przykłady). Wygląda na to, że nikomu z tych władz nie zależy na faktycznej popularyzacji dyscypliny, nie wykonują żadnych działań w tym celu, wolą doraźnie przyklepywać problem wciskając Bełchatowowi organizację za pół ceny, kolejny nie robiąc nic w kierunku reform ani w sposobie rozgrywania pucharów, ani w ogóle w popularyzacji siatkówki w Europie. Przecież to dyscyplina, która ma ogromny potencjał, ale do tego potrzeba chęci i mądrych działań. I wcale nie nie wiadomo jak odważnych - po prostu mądrych marketingowo i mających na celu rozwój dyscypliny a nie doraźne napychanie kies w centrali.
Niestety władze są zamkniętą, niereformowalną kastą, oderwaną od rzeczywistości klubowej i co gorsza, ludzie w polskiej siatkówce, którzy mają coraz większy wpływ na działania cevu i fivb, idealnie wpisują się w tę charakterystykę. Niestety nie mamy co liczyć, że to ze strony naszych działaczy przyjdzie jakiś powiew świeżego powietrza. Oni robią dokładnie to samo - wpasowują się w układy, wymuszają korzyści dla Polski z powodu zainteresowania tą dyscypliną w naszym kraju i cieszą się z powodu doraźnych sukcesików "dyplomatycznych". Dokładnie to widać po tej decyzji organizacji FF w Lozi. Gdyby Polska się nie zgodziła to może by nastąpił jakiś wstrząs i wymusiłoby to w końcu jakieś reformatorskie ruchy.
A tak tylko czekać aż nastąpi wielkie bum i siatkówka naprawdę zostanie sprowadzona do roli sportu świetlicowego uprawianego tylko w Polsce.
A realista_pzps dalej bezrozumnie będzie piał na ten temat peany do końca świata i jeden dzień dłużej. |
dnia 20/01/2012
A jeszcze z całkiem innej beczki: http://aktualnosci.siatka.org/pokaz/2012-01-20-michal-lasko-najlepszym-obcokrajowcem-w-polsce-w-2011-r
Idealny przykład, jak bardzo rozgrywki reprezentacyjne napędzają popularność sportowców. Przecież tak naprawdę w tej klasyfikacji powinien wygrać Gładyr. Ewentualnie Divis, czyli dwaj ostatni sklasyfikowani. Wygrał Łasko, który zdążył rozegrać w 2011 roku kilka spotkań, ale miał wspaniały turniej PŚ, do tego w topowej reprezentacji i sukces gotowy. Przypuszczam, że gdyby Antek lub Grozer byli atakującymi Włoch to właśnie oni by wygrali Choć może nie do końca, bo akurat Łasko jest mocno lansowany przez naszych komentatorów, co też urabia publikę.
Oczywiście nie podważam jego klasy, ale to jest przecież plebiscyt na obcokrajowca w Polsce w 2011 roku,dlatego mam uwagi to tych wyników.
Hmm, a w ogole przecież Michał jest Polakiem i jako taki gra w PlusLidze |
dnia 20/01/2012
Łasko jest lansowany?
Ty chyba sobie kpisz
Łasko to jest najrówniejszy i według mnie najlepszy atakujący +Ligi.
To nie Rouzier gdzie po 20 punkcie zbiera czapy albo wali w aut |
dnia 20/01/2012
To nie Rouzier gdzie po 20 punkcie zbiera czapy albo wali w aut smileysmiley
Maugrim, albo to prowokacja albo głupota. |
dnia 20/01/2012
Czy tak nie było w meczu ze Skrą?
Wiem że może trochę przesadziłem ale nigdy się nie zgodzę z tym że Łasko jest gorszy od Rouziera. Wiem że TY lubisz Rouziera ale pogódź się z tym że on jest gorszy od Łasko |
dnia 20/01/2012
Maugrim bądź poważny? Jeden mecz? Zresztą Antek miał problemy z plecami to raz, a dwa Guma też nie miała swojego najlepszego dnia wtedy i piłki do swojego atakującego wysyłał różne |
dnia 20/01/2012
karotka to co ma powiedzieć Łasko co mecz?
A i tak Łasko ma w większości meczów ponad 50% skuteczności a Rouzier gra nierówno a rozgrywa mu piłki Guma |
dnia 20/01/2012
Łasko nie miał kontuzji to raz, dwa rozgrywa sezon życia.
Ja nie twierdzę, że nie jest dobry, bo jest i to bardzo dobry, ALE twierdzenie, że Antek po 20 punkcie zbiera czapy jest mocnym nadużyciem. |
dnia 20/01/2012
Mówię że być może trochę przesadziłem ale Rouzier jest nierówny w przeciwieństwie do Łasko |
dnia 20/01/2012
W meczu ze Skrą (ostatnim) dał się zablokować raz. Natomiast w innych meczach może kaszanić pół seta, a w końcówkach staje się jakby kimś innym, robiąc się niesamowicie skuteczny. Takie są fakty, na które radzę zwrócić uwagę, jeśli chcesz oceniać go jako zawodnika.
Natomiast nie wiem dlaczego wyskoczyłeś z tym Rouzierem, o którym nawet nie wspomniałam w pierwszym poście. Napisałam swoje zdanie o wyborze obcokrajowca roku 2011 i uważam, że powinien nim zostać Gładyr, ponieważ to jego główną zasługą obok Gumy były trzy srebrne medale Zaksy w tym roku. Miał tak ogromny wpływ sportowy i mentalny na grę Zaksy, że nie pamiętam w historii PlusLigi, żeby zawodnik na jego pozycji mógł się pochwalić podobnym poziomem.
Łasko podobnie jak Rouzier dopiero wchodzi w sezon i tak naprawdę ani jeden ani drugi niczego jeszcze nie udowodnili (w roku 2011) więc ani na nich nie głosowałam, ani oceniać i porównywać nie zamierzam, bo będą do tego okazje przy ważnych rozstrzygnięciach w tym sezonie (jutro pierwsza z nich ) |
dnia 20/01/2012
Owszem Rouzier jest nierówny, ale to on ma ponad 50% skuteczności w statystykach +ligi a nie Łasko i prowadzi w tym elemencie wśród atakujących I punkty/set też ma najlepsze więc nie przesadzajmy Maugrim z tą wyraźną dominacją Michała. |
dnia 20/01/2012
ocho Edzia w obronie ukochanego wybrała się do statystyk |
dnia 20/01/2012
Karotko, wyobraź sobie, że statystyki śledzę systematycznie Teraz się nie wybrałam, a właściwie zrobiłam to dopiero po napisaniu postu i widzę, że po ostatniej kolejce Grozer wyprzedził Antka w punktach/set (5,59 do 5,5), trzeci jest Oivanen (5), 4 Lasko (4,91). Antek prowadzi w atakach/set (4,79) przed Michałem (4,33), Grozerem (4,28) i Oivanenem (4,24).
Procent ataku Antek 52,35, Michał 50,52, Wlazły 49,64, Grozer 47,85, Oivanen 44,86. Ciekawe że Wlazłego nie ma prawie nigdzie w czołówce...
Michał jest najlepszy z atakujących w klasyfikacji atak-średnia ważona i choć do końca nie rozumiem jak ta klasyfikacja jest ułożona, to zapewne świadczy o tym że jest najrówniejszy z atakujących. |
dnia 20/01/2012
Edyta - żartowałam moim zdaniem nie ma co porównywac teraz. Zobaczymy po sezonie.
co do Wlazłego: gra tak nierówno, że głowa boli, ale to przyjemny ból jak dla mnie, nie przepadam za Mariuszem. |
dnia 20/01/2012
o wilku mowa Antoś właśnie wrzucił na fejsa : CUP CUP CUP |
dnia 20/01/2012
Ale się przekupki zebrały i temat zmieniły
Puchary Panie, Puchary Europejskie |
dnia 20/01/2012
maciek ciiiiiiiiiiiiiiiii |
dnia 20/01/2012
Temat Antek vs. Michał wiecznie żywy No i Jurka mi żal, strasznie niedoceniany przez kibiców, jak widać.
Antoś właśnie wrzucił na fejsa : CUP CUP CUP smiley
To niech się kurna, mobilizuje. Choć mam złe przeczucia i już nawet Skrę bym wolała dla Zaksy w tym półfinale |
dnia 20/01/2012
Zaksa (zagumny) obniżyli loty ostatnio, więc bedzie cieżko, A Skra w gazie. |
dnia 20/01/2012
Hmm, na bwin kurs ZAKSA 1,50:2,40 JW Kogoś poniosło i to mocno. Aż się prosi postawić na Jastrzębski, no ale ręka mi drży, że tak przeciwko Zaksie |
dnia 20/01/2012
Natomiast skoro ma być o pucharach to Sebastiana w ocenie trochę poniosło: Na pewno nazwiska, które tam grają, Bravo czy Agamez, świadczą o tym, że ten zespół sam w sobie jest klasą, ale nie stoimy na straconej pozycji.
Ło matko, to przed Nowosybirskiem trzeba będzie już tylko się położyć |
dnia 20/01/2012
Co do kładzenia się
http://www.youtube.com/watch?v=DSUf8TOS2XY |
dnia 20/01/2012
Oto Mekka siatki,
wita konkurs wielki!
Kondziu oraz Miron,
kupują butelki.
Poleje się szampan,
dla zwycięzców ligi.
działacze popici,
zmówią się na migi.
W Bełchatowie święto,
w Łodzi konsternacja.
Sport już pominięto,
liczy się przelewu finalizacja. |
dnia 20/01/2012
edyta zauważ że napisałem to z przymróżeniem oka
Dodatkowo Łasko otrzymuje więcej piłek od Rouziera i przez to ma gorszą skuteczność. Atakujący który jest najrówniejszy czyli otrzymuje swoją formę najdłużej jest najlepszy jak by na to nie patrzeć |
dnia 20/01/2012
Ja się muszę zgodzić z Maugrimem. Co prawda nie widziałam wszystkich spotkań JW, ale w tych, które widziałam, Łasko był po prostu świetny Na chwilę obecną gra lepiej niż Antoś. Ale za to Antoś lepiej wygląda, także obu oglądam z taką samą przyjemnością |
dnia 20/01/2012
Maugrim a skąd ci się wzięło, że Lasko dostaje więcej piłek do ataku? Lasko 8,57/set, Rouzier 9,02/set. Prawie wszystkie statystyki pokazują wyższość Rouziera ale kibice (Jastrzębia) wiedzą swoje. Ja nie zaryzykuję stwierdzenia, że na dziś jest lepszy, ale gorszy także nie jest. Robi więcej błędów, ale jest silny psychicznie, lepszy technicznie, ma szerszy repertuar zagrań i myśli w czasie gry. Dlatego mam nadzieję, że w perspektywie całego sezonu ostatecznie te jego zalety wezmą górę. Lasko jest w tej chwili w świetnej formie, ale jeśli forma nieco spadnie, będzie miał mniej argumentów niż Antek, tak to widzę. |
dnia 20/01/2012
Po pierwsze Rouzier nie był poddany takim obciążeniom jak Łasko a w statystykach jest tylko trochę lepszy a i tak statystyki nie oddają wszystkiego Polacy byli lepsi w statystykach z Iranem ale niestety przegrali. Łasko ciągle przez cały ten czas utrzymuje równą formę i gra bez wytchnienia. Dlatego sądzę że Łasko jest na chwilę obecną LEPSZYM atakującym niż Antek |
dnia 20/01/2012
Tzn jakim obciążeniom nie był poddany? W lidze poddany jest takim samym. Miał tylko zamiast pś krótki turniej kwalifikacyjny. Natomiast w całym sezonie reprezentacyjnym miał horror nieporównywalny do Michała. Miał obok siebie dużo słabszych kolegów niż Michał i Francuzi orali nim do us....nia. A mimo to był najskuteczniejszym atakującym fazy grupowej lś. W ogóle tegoroczna lś była wg mnie jego najlepszym turniejem w karierze i właśnie oglądając go w nim doszłam po raz pierwszy do wniosku, że oto narodził nam się kolejny młot klasy światowej, a przynajmniej z szansami na absolutny top. Potem w me był już bardziej nierówny, ale ja mam w oczach ciągle to co wyprawiał w czasie ligi światowej i wierzę, że na takim poziomie jest w stanie ustabilizować formę na długo. A trzeba pamiętać, że jest dużo młodszy od Michała, w jego wieku Lasko był ligowym rzemieślnikiem oraz z rzadka zawodnikiem dalszego planu w kadrze. I to nie dlatego, że był tam Fox, próbowano przecież też paru innych na jego zmienników. Teraz rzeczywiście Michał jest pierwszoplanową postacią w reprezentacji Italii i nareszcie dojrzał do najwyższego poziomu. Ale wg mnie on w tej chwili gra już swój top, może ma najlepszy i jedyny taki sezon w karierze A Antek może być jeszcze dużo lepszy.
Powiedziałabym tak - na dziś Michał jest w odrobinę lepszej formie, ale nie jest lepszym zawodnikiem. Jest mniej wszechstronny i gorszy technicznie. Ale jest bardziej dojrzały i to w tej chwili działa na jego korzyść. Ale już niedługo |
dnia 20/01/2012
Jest mniej wszechstronny i gorszy technicznie.
goszy technicznie? no bez przesady, Michał atakuje w kazdym kierunku, widzi blok, umie go obic, umie kiwnac, plasnac.
A trzeba pamiętać, że jest dużo młodszy od Michała, w jego wieku Lasko był ligowym rzemieślnikiem oraz z rzadka zawodnikiem dalszego planu w kadrze. I to nie dlatego, że był tam Fox, próbowano przecież też paru innych na jego zmienników. Teraz rzeczywiście Michał jest pierwszoplanową postacią w reprezentacji Italii i nareszcie dojrzał do najwyższego poziomu.
Tu się zgadzam, bo fakt że Łasko gra ten sezon kapitalnie. Ale nie powiedziane, że to tylko 1 taki. On u Berutto naprawdę ma szansę sobie odbić lata gdy stał w klaskaczu. |
dnia 20/01/2012
Wiesz co wydaje mi się że wbrew pozorom Michał dopiero zaczął gdyż po raz pierwszy odżył i gdy gra coraz częściej to gra lepiej.
W PŚ to Travica chyba chciał sprawdzić po ilu piłkach Michał padnie. Nie sprawdził po ilu bo Michał nie padł
Zwróć uwagę ile on rozegrał meczy w tamtym roku rozegrał
Rouzier to również świetny atakujący ale jemu brakuje tej stabilności co Łasko On gra przez pewien okres świetnie a potem gaśnie.
Więc wybacz ale zostanę przy swoim i wbrew pozorom Michał może jeszcze parę lat pograć na tym poziomie bo Ivan nawet w wieku 36 lat swoje robi |
dnia 20/01/2012
Oj Maugrim lepiej sprawdź ile lat ma Ivan
Motoryki nie oszukasz. |
dnia 20/01/2012
No dobra niecałe 33 ale i tak to jest 2 3 lata dobrego grania Łaski |
dnia 20/01/2012
Maugrim
nie porównuj ŻADNEGo atakującego do Ivana, bo to jest przepaść. Ivan to jest Ivan, i tyle.
Motoryki nie oszukasz.
dokładnie tak. |
dnia 21/01/2012
Czsami lepiej nic nie pwiedzieć niz poźniej mieć kaca moralnego.
Niestety obecnie ;liczy się aby gadadc jak najwięcej a durny lud wszystko kupi. |