dnia 06/05/2012
SZOK SZOK SZOK JEST JEST BRAWO BRAWO. Spokojnie mogę Ci teraz kibicowac |
dnia 06/05/2012
Szaleństwo w Kazaniu |
dnia 06/05/2012
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO na nowej drodze życia, BARTEK !
Szczęśliwej drogi
...już czas ! |
dnia 06/05/2012
Z utęsknieniem czekam na post tego, który uważa, że to skra decyduje kto ma zostać |
dnia 06/05/2012
To radosna wiadomość dla antyfanów Skry Bełchatów natomiast smutna dla prawdziwych kibiców polskiej siatkówki |
dnia 06/05/2012
http://www.youtube.com/watch?v=QjuHhpZ9hQ4
melodia żalobna, a to ze względu na opuszczone wielbicielki, całe we łzach
<hej, Bartek, pora na nowe ! już sobie wyobrażam tę Kurkomanię w Moskwie> |
dnia 06/05/2012
już sobie wyobrażam tę Kurkomanię w Moskwie>
W Rosji mają fajniejsze ciacha, a tam Kurka wyniki repry nie będą bronic |
dnia 06/05/2012
Szkoda tylko, że ogłosił to akurat dziś bo ta informacja przebije mecz Polska-Turcja - a szkoda bo miał to być dzień medialny naszych siatkarek |
dnia 06/05/2012
Szczęśliwej drogi już czas !
mapę życia w sercu masz
jesteś jak
młody ptak
idziesz sam... wreszcie sam |
dnia 06/05/2012
@karotka
Miejmy nadzieję, że będą go bronić wyniki klubu
Brawo Bartek, świetna decyzja! Życzę powodzenia i trzymam kciuki. |
dnia 06/05/2012
karotka
ojtam ojtam, Bartek ma tyle uroku (słowiańskiego ), że zadziała niezaleznie od naszej repry
A przy tym jest zznakomitym graczem
Trzymam kciuki, aby i tam stał się gwiazdą zespołu |
dnia 06/05/2012
Mam nadzieję, że ustabilizuje zagrywkę i nauczy się grać mecze o stawke.
Mamy Polaka w wielkim klubie.Powodzenia |
dnia 06/05/2012
Nareeeszcie I nie chodzi mi o odejście ze Skry, tylko podjęcie decyzji Gratuluję odważnego kroku, trzymam kciuki.
Idę polubić Kurka na fejsie i pooglądać rozpacz |
dnia 06/05/2012
Prawdziwi fani polskiej siatkówki cieszą się, że mają Polaka w silnej drużynie silnej ligi |
dnia 06/05/2012
To czemu tak się nie cieszyliście jak Żygadło poszedł do Rosji ?....bo nie odszedł ze Skry ? |
dnia 06/05/2012
Prawdziwi fani polskiej siatkówki cieszą się, że mają Polaka w silnej drużynie silnej ligi Nie zawsze się zgadzam z kolegą ale teraz powiem: Amen! |
dnia 06/05/2012
Mnie ten fakt cieszy tym bardziej, że nie jestem fanem jego talnetu |
dnia 06/05/2012
dajcie link do wpisów załamanych hotek |
dnia 06/05/2012
ja się cieszyłam z Łukasza w Rosji |
dnia 06/05/2012
Coś Ty zrobił?! Ja Cię tak kocham, a Ty mnie do Rosji uciekasz?! Pewnie nie pamiętasz, ale na meczu Skra-Azs Olsztyn, siedziałem w koszulce repry czerwonej z kumplem i Ci kibicowaliśmy. Śmiałeś się z tego W sumie cieszyłeś Zawsze z Tobą Bartek Jesteś moim idolem siatkarskim |
dnia 06/05/2012
Czyżby PGE przykręciło Kurek? |
dnia 06/05/2012
Czy Kurek ma zamiar grać tam z Andersonem?? |
dnia 06/05/2012
jak to bylo? nikt nie odchodzi ze skry z wlasnej woli; to prezes decyduje o zyciu i smierci.
dobrze, ze kurek ma troche rozumu. jakakolwiek ma motywacje, z pewnoscia zdobedzie troche zyciowych doswiadczen, ktorych nie dalaby mu skra. |
dnia 06/05/2012
Kij ma dwa końce. Miał ważny kontrakt więc Skra zarobiła na tym olbrzymią kasę. Teraz jestem pewny De Cecco i jakiegoś dobrego przyjmującego z upadającej ligi włoskiej.....a może jednak Ruciak ? |
dnia 06/05/2012
Nic nie zarobiła, bo mógł spokojnie odejść jedynie do innej ligi, bez wykupienia kontraktu |
dnia 06/05/2012
w pojedynku spiro-kurek stawiam na spiro. |
dnia 06/05/2012
Cieszyliśmy się, ale dyskusję zdominowały dwie jego "wielbicielki", które skorzystały z okazji by znowu wbić szpilę w jego podobno duże ego
Zytka trzeba się było odezwac, sama go broniłam |
dnia 06/05/2012
Zyta już Ci pisałem w innym miejscu. Jak nie znasz języka to nie ufaj bezgranicznie translatorowi |
dnia 06/05/2012
upadający (?) Olsztyn rusza z odsieczą, oddamy skrze Siezieniewskiego |
dnia 06/05/2012
Świetna wiadomość Jak jeszcze Polki dziś wygrają, to niedziela marzeń będzie
Myślałam, że się nie zdecyduje, a jednak. |
dnia 06/05/2012
Bartosz dobrze robisz
Powodzenia!
Tylko co on zrobi z tym strachem przed lataniem biedny |
dnia 06/05/2012
Czekamy na jakiś ruch Eldorado, bo jeden Schops nie rekompensuje 2 tak poważnych strat. Oczekuje zatrzymania Łaski (bez łaski) i solidnego skrzydłowego (sportowo nie marketingowo) w JW,Kentucky i Resovi. |
dnia 06/05/2012
Jeśli te kwoty są prawdziwe to wybór Kurka był naprawdę prosty Ciekawe że do Włoch nigdy się nie skusił, choć ta droga byłaby sportowo dla niego lepsza.
Swoją drogą trochę mnie martwi, że na razie więcej w tym okienku odejść niż przeprowadzek do +ligi dobrych nazwisk. Ciągle jesteśmy jednak tą czwartą ligą pod względem atrakcyjności dla najciekawszych postaci. |
dnia 06/05/2012
A kogo Skra miała sprowadzić jeśli do dziś nie wiedziała czy Kurek odchodzi ? Dopiero teraz może szukać innej gwiazdy na jego miejsce |
dnia 06/05/2012
Na pociechę przy rozstaniu :
Sportowy Alfabet Bartka Kurka: od A do Z
http://www.ciacha.net/ciacha/1,81835,7090801,Sportowy_Alfabet_Bartka_Kurka__od_A_do_Z.html |
dnia 06/05/2012
Podejrzewam, że Piechocki miał przygotowany wariant "B" i już jutro będzie przeciek z nazwiskiem następcy |
dnia 06/05/2012
a następca o tym wie? |
dnia 06/05/2012
Taaaaaaaaak! Jaka piękna wiadomość na początek dnia! Bartosz, świetna decyzja!
Może się przełamie i to polubi? |
dnia 06/05/2012
Może wie a może nie wie. Kto tam wie co ma przygotowane Piechocki. Jak następca będzie miał do wyboru alternatywę - upadającą ligę włoską albo Skrę to mu wystarczy 5 minut na podjęcie decyzji. |
dnia 06/05/2012
strach przed lataniem to jakieś bujdy. Może się boi ale przecież w reprezentacji lata samolotami. |
dnia 06/05/2012
Kandydat dowie się po podpisaniu kontraktu z innym klubem.
Brawo Bartek, wreszcie jakaś męska decyzja związana z Bełchatowem, reszta dewot woli marne ale ciepłe łóżeczko na kopalni |
dnia 06/05/2012
Biedny realista, klasyczne myślenie życzeniowe mu się włączyło Ty lepiej patrz na upadającą ligę polską, bo za chwilę w Pluslidze ciężko będzie zgromadzić więcej niż pięciu uczestników rozgrywek No oczywiście chyba że w obliczu tego zagrożenia zostaną przepchnięte kluby, które tak naprawdę warunków nie spełniają. Co by było klasycznym działaniem naszych działaczy i wprawdzie wszystkich by to tradycyjnie zniesmaczyło, ale nikogo nie zdziwiło. |
dnia 06/05/2012
@maciek - dla takiej kasy chyba każdy porzuciłby ciepłe łóżeczko. Dla mnie to żadne bohaterstwo, zwykły znakomicie płatny interes. A wy mu przyklaskujecie jakby dokonał jakiegoś heroicznego czynu |
dnia 06/05/2012
To Fart nie spełnia wymogów? |
dnia 06/05/2012
Tak, Rosja to nie Włochy, ale sportowo na wyjeździe Bartek na pewno skorzysta, z czego pozostaje się tylko cieszyć Począwszy od strony mentalnej, poprzez różne elementy siatkarskie. Trenerem Dynama jest Jurij Czerednik, który większość swojej siatkarskiej kariery spędził we Włoszech - te "włoskie szlify" zresztą doskonale widać w grze Dynama, gdzie Czerednik stawia na kombinacyjną, szybką grę, w oparciu o bardzo dobrą relację blok-obrona. W przyjęciu, w Skrze Kurek był bardzo przez trenera Nawrockiego mocno chowany - wprawdzie w ostatnim sezonie się to trochę zmieniło ( po prostu przyjmował więcej niż wcześniej), jednak i tak zagrywek szybujących dłuższymi fragmentami praktycznie nie przyjmował - w Dynamie śmiem twierdzić, na taki komfort Bartek sobie nie będzie mógł pozwolić. Nie trzeba też mówić o stosunku Rosjan do zagrywki, a i w ataku, gdzie Bartek będzie musiał się spotykać z naprawdę wysokim blokiem ( rzekłbym nawet, najwyższym ), może mu to pomóc nabrać pewnej wszechstronności. |
dnia 06/05/2012
no nie wiem... Bartosz o niczym EKSKLUZYWNIE nie poinformował, a strona Dynamo milczy. Może to jakaś gierka Skry?
no szybciej informujecie Rosjanie, bo muszę wiedzieć, czy dodać stronę Dynama do zakładek
oj ale faaaaajnie |
dnia 06/05/2012
dobra decyzja, naprawdę dobra decyzja. na kurasiowym koncie na fb fanki sie zapłaczą |
dnia 06/05/2012
dla takiej kasy chyba każdy porzuciłby ciepłe łóżeczko. Dla mnie to żadne bohaterstwo, zwykły znakomicie płatny interes. A wy mu przyklaskujecie jakby dokonał jakiegoś heroicznego czynu
Edzia , jeszcze pytasz kto by się na kasę nie zdecydował ? cała reszta Bełchatowian w tym i Winiar i Wlazły |
dnia 06/05/2012
brawo Kurek! cieszę się że to Dynamo .. i nie dlatego że odszedł ze Skry. Cieszy mnie to że wreszcie ruszył z miejsca, moim zdaniem chłopak ma szansę wiele się nauczyć. Myślę, że tylko skorzysta na tym wyjeździe. Mimo że nie jestem jego zagorzałą fanką trzymam kciuki.
Noooo to mu się teraz Spiridonov będzie śmiał w nos smiley
Zyt strzał w dziesiątkę |
dnia 06/05/2012
Szkoda tylko, że ogłosił to akurat dziś bo ta informacja przebije mecz Polska-Turcja - a szkoda bo miał to być dzień medialny naszych siatkarek
Lol. Tę wypowiedź pozostawię bez komentarza . |
dnia 06/05/2012
Z ligi rosyjskiej jeszcze nikt nie wyszedł lepszy niż do niej przyszedł więc nie wiem skąd taka obłuda i mówienie, że ta radość spowodowana jest perspektywą rozwoju sportowego Kurka. A jeśli się mylę to proszę podać nazwisko kto stamtąd wyjechał lepszy....bo bogatszy to na pewno. Kurek to inteligentny siatkarz i jak ktoś oferuje pół miliona Euro za sezon to nie powie, że odmawiam.
Więc po co ta cała ideologia, że to dla niego dobry ruch w rozwoju ? To jest dobry ruch dla jego konta w banku. |
dnia 06/05/2012
brawo Bartek ! dobra decyzja teraz jeszcze bardziej będzie szkoda, że Rosjanie nie chcą pokazywać swojej ligi poza granicami ....
generalnie czytając komentarze nie rozumiem tylko twierdzenia, jakoby gra we Włoszech była korzystniejsza dla Bartka sportowo ? a to dlaczego? z całym szacunkiem ale to chyba przeszłość jest, od trzech, a na pewno dwóch ostatnich sezonów serie a chyba jednak przegrywa sportowo z rosyjską superligą ; a to że we Włoszech gra większa liczba "gwiazd" spowodowane jest chyba jednak nie tyle ich uwielbieniem do Serie A co ostrymi przepisami dotyczącymi obcokrajowców obowiązującymi w Rosji |
dnia 06/05/2012
Rosjanie nie chcą pokazywać swojej ligi poza granicami
przecież są chyba na jakiejś stronie transmisje? nie pamiętam dokładnie, ale kilka razy oglądałam. |
dnia 06/05/2012
nie wiem skąd taka obłuda i mówienie, że ta radość spowodowana jest perspektywą rozwoju sportowego Kurka.
no wiesz może stąd, że stan konta Bartka nie jest sprawą która może nas cieszyć albo martwić więc skupiliśmy się na jego karierze siatkarskiej
w jednym sie z Tobą zgadzam, Bartek to inteligentny chłopak i potrafi podejmować decyzje dla niego korzystne, tak było z pójściem do Skry (chociaż na rep.net prawie serwer padł od dyskusji, jaki to straszny jego ruch że skusił się na kasę i idzie na skrową ławkę i na pewno zaprzepaści szanse na osiągniecie czegoś w siatkówce) więc mam nadzieję, że teraz Dynamo też okaże się to decyzją trafioną
a co do "stawania lub nie stawania się lepszym w lidze rosyjskiej" no jak ktoś nie wiedzi że niebo jest niebieskie, to wytłumaczyć mu sie tego nie da |
dnia 06/05/2012
majka - były ostatnimi czasy po wlaczeniu pojawiał sie napis, że z terenu naszego kraju nie masz dostępu :/ |
dnia 06/05/2012
A Chociażby Kadziewicz wyjechał z ligi rosyjskiej jako lepszy zawodnik, gdy grał w Gazpromie w latach 2004/05r. Sam przyznał, że nauczył się tam lepiej zagrywać. Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo już w 2006r. na MŚ w Japonii prezentował się znakomicie ( 2 miejsce w klasyfikacji najlepiej zagrywających, po Kaziyskim). Tylko, że to było dawno i nieprawda |
dnia 06/05/2012
Bez jaj bo parsknę śmiechem. Własnie Kadziewicz to jest kultowym przykładem tego, że liga rosyjska nic mu nie dała. Wrócił do Polski do Olsztyna i co ?...i nic |
dnia 06/05/2012
matko... Rosja to na serio stan umysłu. No nic, trzeba będzie jakąś transmisję radiową znaleźć
a może Polsat się kopsnie i coś nam od czasu do czasu pokaże? Z Serie A czasem im się zdarza, szczególnie jak Polacy grają.. choć pewnie to głupie marzenia, bo Rosjanie podadzą im taką sumę, że bidny Polsat z krzeseł spadnie. |
dnia 06/05/2012
Powodzenia panie Bartoszu w Rosji
Szczerze to nie spodziewałem się że pojedzie do Rosji ale mnie pozytywnie zaskoczył
No cóż kto wie czy Giba nie przejdzie do Bełchatowa w miejsce Kurka
Widzisz aqo jednak Kurek nie podpisał kontraktu z Bełkiem i teraz będzie podbijał Superligę |
dnia 06/05/2012
Kto wie czy parą Dynama na przyjęciu nie będzie Kurek z Andersonem gdyż Veres odchodzi |
dnia 06/05/2012
Jeśli przeczytałbyś ze zrozumieniem, to zauważyłbyś, że pisałem o sezonie 2004/2005r. |
dnia 06/05/2012
Kto wie czy parą Dynama na przyjęciu nie będzie Kurek z Andersonem gdyż Veres odchodzi
Mau to pewne ?? Mógłbyś zarzucić linkiem ?? |
dnia 06/05/2012
gdyż Veres odchodzi smiley
A może Resovia ? ale by było pięknie, mówił że podobało mu się na meczu w Rzeszowie |
dnia 06/05/2012
serek Grankin zostaje |
dnia 06/05/2012
http://aktualnosci.siatka.org/pokaz/2012-05-06-ciemna-strona-sukcesu
Tu jest pewien fragment który mówi iż Veres odchodzi |
dnia 06/05/2012
ale by było pięknie, mówił że podobało mu się na meczu w Rzeszowie w disneylandzie też jest fajnie |
dnia 06/05/2012
Mau to pewne ?? Mógłbyś zarzucić linkiem ??
Włosi pisali jakoś wczoraj czy przedwczoraj o Andersonie w kontekście Moskwy, a jeden z rosyjskich dziennikarzy na twitterze potwierdził, że zainteresowanie Dynama Amerykaninem to prawda, oraz niejednoznacznie napomknął, że negocjacje z Mattem nie wykluczają pozyskania Kurka. |
dnia 06/05/2012
Kto wie czy Veres w Trento bądź w Cuneo nie wyląduje? |
dnia 06/05/2012
Dzięki
Brasil, czy Ty czasami sypiasz? |
dnia 06/05/2012
Veres to bardzo dobry zawodnik który ma dobre warunki fizyczne. Był liderem Moskwy i był jej płucami Na nim opierała się gra przez cały sezon i spisywał się naprawdę dobrze. Tak więc kto wie czy dla Trento on nie byłby lepszym rozwiązaniem niż Anderson? Veres przy 40% skuteczności z Resovią i tak kończył najważniejsze piłki i zdobył w sumie 20 punktów Więc sądzę że przetrzymałby nawet obciążenia Stoycheva |
dnia 06/05/2012
Majka sorry, ale kiedy ty widziałaś jakieś transmisje w Polsacie z Serie A? Nigdy czegoś takiego nie było. Tylko Eurosport 2, kiedyś SportKlub i Orange.
czytając komentarze nie rozumiem tylko twierdzenia, jakoby gra we Włoszech była korzystniejsza dla Bartka sportowo ? a to dlaczego? z całym szacunkiem ale to chyba przeszłość jest, od trzech, a na pewno dwóch ostatnich sezonów serie a chyba jednak przegrywa sportowo z rosyjską superligą
Nie chce mi się sprawdzać, ale chyba jednak dopiero w tym sezonie Superliga jest lepsza w pucharach. Zresztą nawet nie o to chodzi. Dla mnie Serie A to cały czas wzór jeśli chodzi o samą organizację klubów, model sztabu szkoleniowego i opieki medycznej, najlepsi szkoleniowcy, perfekcja przygotowania taktycznego. Tam działa jeden system, który stosują wszystkie kluby i który się sprawdza. Zapytaj mnie Edna, jak ciężko było w takiej Zaksie Świdrowi i Gumie przekonać Pietrzyka, że potrzebny jest trener przygotowania fizycznego czy drugi fizjoterapeuta. I parę innych spraw. Nie wiem dokładnie jak to wygląda w Rosji, ale to Włosi stworzyli ten znakomity model funkcjonowania klubów, który dał i daje im ciągle te wspaniałe owoce i który właśnie robi różnicę. To dlatego do Włoch tak ciągną zawodnicy po rozwój. Do Rosji ciągną na razie chyba bardziej po kasę Zresztą fakt, że we Włoszech gra tak wielu zawodników różnych nacji, też jest wabikiem. Dzięki temu jest tam wspaniała różnorodność stylów. W Rosji, choćby trenerzy starali się być możliwie kreatywni, grają głównie Rosjanie. Siłą rzeczy musi to wyglądać trochę inaczej. Zaraz przyjdzie Brasil i powie, że Rosja to już nie taka Rosja jak kiedyś, ale ja dalej się upieram, że jeszcze jej do Włoch brakuje |
dnia 06/05/2012
Brasil, czy Ty czasami sypiasz?
W weekendy czy w tygodniu? |
dnia 06/05/2012
Edzia , jeszcze pytasz kto by się na kasę nie zdecydował ? cała reszta Bełchatowian w tym i Winiar i Wlazły
Maciek, a skąd wiesz czy ci zawodnicy dostali takie propozycje jak Kurek? Śmiem twierdzić, że żaden z nich nigdy nie dostał nawet zbliżonej. Może kiedyś Wlazły, ale Wlazły to nie jest reprezentatywny przykład, bo Wlazły to osobna kategoria mentalna |
dnia 06/05/2012
Powodzenia w Rosji! |
dnia 06/05/2012
kiedy ty widziałaś jakieś transmisje w Polsacie z Serie A? smiley Nigdy czegoś takiego nie było. Tylko Eurosport 2, kiedyś SportKlub i Orange.
no tak, wszystko mi się pokićkało. Mówiłam o Eurosporcie.
ale Polsat na 100% transmitował jakieś POJEDYNCZE mecze Serie A. To nawet był jakiś mecz Trento-Macerata za czasów Winiara i Świdra. Pamiętam bo akurat się któryś z polsatowskich komentatorów nad nimi rozwodził. |
dnia 06/05/2012
Ze /skry odchodzi
źle mu się powodzi
potrzebuje pieniądza
to jego żądza
pozostawia kibiców
dołącza do moskwiczów |
dnia 06/05/2012
chociaż może to nie było z Maceratą? Na pewno jednak widziała Trento z Michałem w Polsacie Sport. I to nie była LM. |
dnia 06/05/2012
Majka, to mało ważne, ale daję ci słowo, że Polsat nigdy żadnego meczu Serie A nie transmitował. Nawet nie mógł, bo jak można transmitować mecz, do którego nie ma się kupionych praw? A prawa kupuje się na sezon a nie na pojedyncze mecze. Nie wiem z czym ci się ten przypadek myli, ale ja zawsze nagrywałam każdy mecz w którym grał Świder i doskonale bym pamiętała, że Polsat rzucił się na Serie A. Może to był jakiś mecz w LM? A właśnie, przecież grali ze sobą w FF w Pradze w 2009, pewnie to zapamiętałaś. |
dnia 06/05/2012
Mecze Serie A czasami pokazuje EuroSport2 (mówię o tym sezonie) |
dnia 06/05/2012
Jest! Jest! Jest! Ale super A ja nie wierzyłam... |
dnia 06/05/2012
Anthony próbuje faktami przekonać realistę, że białe jest białe? Powodzenia. |
dnia 06/05/2012
serek, grankin bojowy jest. |
dnia 06/05/2012
A tym De Cecco to się tak nie podniecajcie, on może w ogóle nie znaleźć klubu albo wylądować w Argentynie (gdize będzie miał możliwość porządnej rehabilitacji), bo ta kontuzja ręki okazała się naprawdę paskudna Biedaczysko Jak Grankin zostaje, to nie będzie pary Kurek-Anderson na przyjęciu (w sumie fajnie by było ) i Ciastek idzie do Trento |
dnia 06/05/2012
Co ja w ogóle gadam? CHodziło mi o to, że Dynamo szukało zagranicznego środkowego jak Grankin miał zostać, więc jak znajdą zagranicznego środkowego, to zabraknie miejsca na Andersona. Chyba że sobie darują i wezmą obojętnie kogo, żeby mieć silnych lewoskrzydłowych |
dnia 06/05/2012
przekonać naszego mędrca do czegokolwiek i jeszcze za pomocą Kadziewicza chce to widzieć |
dnia 06/05/2012
alutka, a ja nie chce. <headdesk> |
dnia 06/05/2012
Trepie, na razie to tylko pogłoski. Zobaczymy, choć ja się łudzę, że Zaksa pójdzie po rozum do głowy i szarpnie się na kogoś lepszego. |
dnia 06/05/2012
W Rosji, choćby trenerzy starali się być możliwie kreatywni, grają głównie Rosjanie. Siłą rzeczy musi to wyglądać trochę inaczej. Zaraz przyjdzie Brasil i powie, że Rosja to już nie taka Rosja jak kiedyś, ale ja dalej się upieram, że jeszcze jej do Włoch brakuje
Prawdą jest, że kluby Superligy się zmieniają na lepsze organizacyjnie, szkoleniowo, prawdą jest też, że do Serie A im jeszcze sporo brakuje Coraz więcej w Superlidze mamy włoskich trenerów - Iskrę Odincowo trenuje Roberto Santilli, Ufę Angolino Frigioni, do Nowego Urengoju przenieść się ma Fefe De Giorgi, który zastąpi innego Włocha, Sergio Busato. W Biełgorodzie przed laty postawiono na sztab szkoleniowy z Brazylii, który - według słów Giennadija Szipulina - mocno unowocześnił klub. Przez ostatnie lata w Biełogorie pracowali również Panczenko i Zajcew, którzy karierę zawodniczą kończyli, a trenerską zaczynali właśnie we Włoszech. Wspominany powyżej Czerednik czy Władimir Alekno to - odpowiednio - włoska i francusko-włoska metodyka szkoleniowa. A to i tak nie wszystkie przykłady |
dnia 06/05/2012
sonrisa po głębszym zastanowieniu chyba też zrezygnuje z tego przywileju |
dnia 06/05/2012
Może to był jakiś mecz w LM? A właśnie, przecież grali ze sobą w FF w Pradze w 2009, pewnie to zapamiętałaś.
nie no, bez przesady TAK ważne mecze to pamiętam
ale zdecydowanie odpuszczam, bo nie jestem pewna, czy czegoś nie pokręciłam i czy jakiś mecz na Eurosporcie nie zlał mi się z jakimś meczem LM na Polsacie.
wracając do Bartosza, na stronie Dynamo nadal cisza, ale rosyjskie sportowe serwisy już się odezwały. Piszą też o odejściu Veresa. |
dnia 06/05/2012
Edzia - Pietrzyk to nie jest polska siatkówka, to że człowiek 70-letni nie nadąża za rozwojem siatkówki i nowoczesnym zarządzeniem klubu jakoś mnie nie dziwi, co do przygotowania fizycznego, jednym z mierników tego jakie jest przygotowanie fizyczne jest "długowieczność" poszczególnych zawodników, popatrz na niektórych Rosjan, grywali w dużej siatkówce jak nasze "Mazurowe dzieci" wygrywały swoje złoto i grają nadal, choć nasze :siódemki" powoli się wykruszają
a z ta przewagą włoskiej ligi, to mam wrażenie jest tak jak było z naszymi wielkimi czasami w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych, długo byliśmy "nauczycielami" dla Włochów, sprzedawaliśmy im "polską myśl szkoleniową" i tak się tym zachwyciliśmy, że nie zauważyliśmy jak świat poszedł do przodu, oni w końcu się nauczyli siatkówki i zostali mistrzami świata a my obudziliśmy się w czarnej d* |
dnia 06/05/2012
w sumie jakby się zastanowic to Skra będzie miała problem i z rozegraniem i z przyjęciem: WIniar, Cupko - klepnięci, Bąku (chyba?) też. Bąku w formie to słabsza wersja Winiara, a Czupko to się nadaje wyłącznie do Happy Skłer, bo Benefis nam pokazał na co go stac (seriami blokowany przez parę: Polański-Malinowski). Czyli jeśli nie będzie superkogoś na przyjęcie to lipa, a chyba na rynku jest ich mało
Nawet Lucuś w Skrze nic nie zrobi, bo będzie się leczył, a późnije wracał do formy, a potem zgrywał, a ups będzie koniec sezonu CHCĘ LUCKA W SKRZE |
dnia 06/05/2012
Serie A kobiet Polsat Sport pokazywał ( dobrze pamiętałem):
http://satkurier.pl/news/40549
Może panów także? |
dnia 06/05/2012
chodzą jakieś głupie ploty, że będą przesuwać Wlazłego na przyjęcie
biedny Winiar i Zator... z deszcz pod rynnę. |
dnia 06/05/2012
maja - i chyba przesuną Wytze na atak, bo Loczuś to gra pół dla siebie pół dla kolegów zza siatki |
dnia 06/05/2012
sorry karotka, ale jak przesuną Wytze na atak, to kto będzie ich pierwszym trybunowym?
no to jeszcze co z tym Możdżonkiem? Skra chyba chce się go pozbyć? Może Kłosa będą ogrywać? |
dnia 06/05/2012
A co to za pierdzielenie ze tej ligi nie mozna ogladac. Dla chcacego nie ma absolutnie zadnego problemu |
dnia 06/05/2012
majka - przecież Giba chce grac w Polsce, on na trybunach się odnajdzie a i do żółtego przyzwyczajony |
dnia 06/05/2012
tygrysek- niby jak? |
dnia 06/05/2012
Może Kłosa będą ogrywać? Karol przedłużyl kontrakt o dwa lata, więc miejmy nadzieje, ze nie bedzie stał w klaskaczu |
dnia 06/05/2012
może Karola nie wykiwają tak jak Bąka. |
dnia 06/05/2012
tygrysku, to w takim razie poprosimy o linki do transmisji meczów Dynama w każdej kolejce Oni chyba mają kamerkę na swojej stronie, tak? |
dnia 06/05/2012
Kurek to chyba założył te konto na Facebooku aby upewnić się, że trzeba jednak ewakuować się do Rosji bo w Polsce nie zazna spokoju. |
dnia 06/05/2012
Edna - a myślisz, że w innych polskich klubach jest lepiej? W większości jest jeszcze dużo gorzej.
Zresztą nie o tym była mowa tylko o porównaniu ligi włoskiej i rosyjskiej. Nie wiem co właściwie chcesz udowodnić, bo wg mnie poza problemami finansowymi, często niezależnymi od klubów, Serie A dalej ma się znakomicie. Kluby dalej funkcjonują wg najlepszego z możliwych standardów, a zawodnicy napływają z każdego zakątka świata. Niech Rosjanie czerpią z tego wzorca, na zdrowie. Niech kasa nie będzie jedynym wabikiem dla zawodników, ale na razie nie widzę żadnych symptomów, żeby stawiać ligę rosyjską nad włoską. Może to za jakiś czas się zmieni, ale to dobrze dla rywalizacji, niech Włosi czują oddech na plecach. Szkoda tylko, że na razie nie nasz. |
dnia 06/05/2012
W 100% zgadzam się z realistą |
dnia 06/05/2012
BRAWO BARTEK!
Bardzo dobra decyzja. |
dnia 06/05/2012
Kurek to chyba założył te konto na Facebooku aby upewnić się, że trzeba jednak ewakuować się do Rosji bo w Polsce nie zazna spokoju.
haha, jak realista odchodzi od swojego propagandowego tonu, to ma całkiem cięty humor |
dnia 06/05/2012
Jeszcze niedawno było, że założył po to bo zostaje w skrze i to taki chwyt...
No ale doobra decyzja Bartek! |
dnia 06/05/2012
Edna .... Nie wiem co właściwie chcesz udowodnić ....
nie wiesz, bo ja nic nie chce udowadniać po prostu wyraziłam swoją opinię żeby coś udowodnić musiałabym posiadać szczegółowe dane dotyczące organizacji, opieki, itp z każdej z ligi. A ponieważ do niczego takiego nie mamy dostępu, to nasza dyskusja jest z gatunku "udowodnić wyższość Wielkanocy od Bożego Narodzenia"
mnie po prostu dzisiejsza Serie A nie rzuca na kolana, jeszcze 4, 5 sezonów temu włączając tv widziałam na włoskich parkietach gwiazdy - osobowości siatkówki. Teraz i owszem widać zawodników z wielu różnych krajów, ale czy gwiazdy?? Niekoniecznie. Chociaż może ja źle widzę, może moja sympatia do rosyjskiej siatkóki mi widok zasłania, a może za stara jestem i ze wzrokiem coś u mnie nie tak |
dnia 06/05/2012
A ponieważ do niczego takiego nie mamy dostępu, to nasza dyskusja jest z gatunku "udowodnić wyższość Wielkanocy od Bożego Narodzenia" smiley
No, coś tam jednak można udowodnić, bo wbrew temu co sądziłaś w poprzednim poście, w ostatnich trzech-czterech sezonach liga włoska ciągle bije rosyjską pod względem zdobyczy pucharowych we wszystkich trzech rozgrywkach. Aż sobie zadałam trud, żeby sprawdzić Od 2008 9 pucharów dla Włoch, 4 dla Rosji (ostatnie trzy sezony to 6:3 dla Włoch). Więc dopiero ostatni sezon był lepszy dla Rosjan. |
dnia 06/05/2012
A ponieważ do niczego takiego nie mamy dostępu, to nasza dyskusja jest z gatunku "udowodnić wyższość Wielkanocy od Bożego Narodzenia" smiley
No, coś tam jednak można udowodnić, bo wbrew temu co sądziłaś w poprzednim poście, w ostatnich trzech-czterech sezonach liga włoska ciągle bije rosyjską pod względem zdobyczy pucharowych we wszystkich trzech rozgrywkach. Aż sobie zadałam trud, żeby sprawdzić Od 2008 9 pucharów dla Włoch, 4 dla Rosji (ostatnie trzy sezony to 6:3 dla Włoch). Więc dopiero ostatni sezon był lepszy dla Rosjan.
A trochę gwiazd poznikało, bo po pierwsze Brazylijczycy wrócili o domu, po drugie Plusliga trochę się włączyła do gry i przynajmniej nasi siedzą w domu, po trzecie do Rosji faktycznie idzie coraz więcej dobrych nazwisk, ale ciągnie je tam przede wszystkim kasa. Do Turcji zresztą też. |
dnia 06/05/2012
do Rosji faktycznie idzie coraz więcej dobrych nazwisk, ale ciągnie je tam przede wszystkim kasa. Do Turcji zresztą też.
Wiecie co, dajcie sobie już spokój z ta kasą bo to zaczyna robić się nudne, bo chyba w żadnej zawodowej lidze nikt nie grywa charytatywnie?. Powiem tak, kiedyś sporo lat temu w naszej państwowej telewizji pojawiła się dyskusja oburzonych gwiazd estrady dotycząca udziału znanych i lubianych w reklamach. Że obciach, że chałtura, że tylko dla kasy. Idealnie podsumowała to wtedy Maryśka Rodowicz, jednym zdaniem. "Najbardziej oburzeni i najgłośniej krzyczący są Ci którym nikt, nigdy nie zaproponował wystąpienia w żadnej reklamie" jak dla mnie to zdanie pasuje jak ulał, do sytuacji z ligą rosyjską. Najgłośniej argument dotyczący skuszenia się tylko na kasę podnoszą Ci zawodnicy (zwłaszcza włoscy ;P ), którym nikt kontraktów w tej lidze nie zaproponował.
a wspominając o wyższości jednych świat nad drugimi raczej chodziło mi o to że każdej z nas może się podobać co innego Ty preferujesz Serie A, dla mnie ciekawsze jest Superliga i niczego sobie na wzajem nie udowodnimy, siedząc na z góry upatrzonych pozycjach |
dnia 06/05/2012
Jeny Edna, w ogóle nie zrozumiałaś o co mi chodziło, albo już zapomniałaś od czego zaczęła się dyskusja.
Ja nikogo nie krytykuję, że idzie dla kasy. Na zdrowie. Piszę tylko, że to jest główny wabik, bo jak można dostać dwa razy tyle co w Italii to wybór jest dość prosty.
Dyskusja zaczęła się od tego, że twoim zdaniem Rosja przegoniła poziomem Włochy. Twoim argumentem była ilość gwiazd i trofeów. Dlatego odpisałam, że po pierwsze moim zdaniem gwiazdy ciągnie kasa a nie lepszy poziom rozgrywek i organizacji klubów, a po drugie ilość pucharów jest ciągle wyraźnie po stronie Włoch.
I tyle z mojej strony. O podobaniu faktycznie nie ma sensu dyskutować, ale o wymiernych argumentach jak choćby trofea już można. |
dnia 06/05/2012
co z tym Lee? bo jeśli przychodzi Anderson i odchodzi Veres, to i tak mają jednego obcokrajowca za dużo? |
dnia 06/05/2012
hm, sobie nie przypominam żeby w którymś poście pisała o trofeach, ale skoro tak mówisz
masz rację napisałam że MOIM zdaniem Rosja przegoniła poziomem Włochy i dalej tak uważam,
co do motywów motywy gwiazd, to one mnie nie interesują, wystarczy mi że aktualnie według mnie jest ich więcej w Rosji |
dnia 06/05/2012
Twoim zdaniem tak, moim zdaniem nie - dyskusja o odczuciach akurat rzeczywiście jest akademicka i mało w niej sensu. Tym bardziej, że dostęp do oglądania rozgrywek rosyjskich jest dużo bardziej ograniczony niż do włoskich. Nie zauważyłam też jakiejś większej ilości kontuzji niż zwykle. A liga włoska na pewno się obroni, bo jak mówię - system jest po ich stronie. Mam nadzieję, że kryzys finansowy nie będzie głęboki, a jak finanse będą na podobnym poziomie co dotąd to jestem spokojna o Serie A. |
dnia 06/05/2012
Winiarski jak odchodził do Trento, to miał duuużo lepszą ofertę z Rosji i jakoś wybrał Włochy...
ale to była zupełnie inna liga niż ta do której mógł odejść Bartosz. |
dnia 06/05/2012
Potwierdzam informację, która pojawiła się dzisiaj rano w mediach, że podpisałem dwuletni kontrakt z Dynamem Moskwa. Spędziłem w PGE Skrze Bełchatów cztery wspaniałe lata i zawsze będę miał ten klub w sercu. Bardzo dziękuję prezesowi Konradowi Piechockiemu, trenerowi Jackowi Nawrockiemu, wszystkim siatkarzom, z którymi grałem w Bełchatowie i wszystkim tym, którzy pomagali mi i mnie wspierali.
Dziękuję także kibicom, bo wasze wsparcie czułem od początku mojego pobytu w Skrze. Teraz przede mną nowe wyzwanie, ale zanim skoncentruję się na grze w Dynamie Moskwa, myślę tylko i wyłącznie o reprezentacji Polski, bo przecież przed nami najpierw Liga Światowa, a później Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
Bartek potwierdza na fb |
dnia 06/05/2012
z całym szacunkiem ale to chyba przeszłość jest, od trzech, a na pewno dwóch ostatnich sezonów serie a chyba jednak przegrywa sportowo z rosyjską superligą
Odnosiłam się do tych słów. Jak się z kimś przegrywa sportowo to chyba powinno to być widać w pucharach? Przynajmniej ja to tak rozumiem. Więc twoje "na pewno" to tylko twoje wrażenie artystyczne, nie poparte konkretami. Dobra, zaczynam się powtarzać, co znaczy że chyba wyczerpałyśmy temat i przestałyśmy wnosić do niego nowe argumenty |
dnia 06/05/2012
A mój poprzedni post był do serka, nie do Edny |
dnia 06/05/2012
najlepsza jest brazylijska i tu już nie ma argumenty pustych trybun |
dnia 06/05/2012
W Rosji jest stara, dobra i twarda terapia manualna |
dnia 06/05/2012
Ja powtorze sporo meczów z Superligi mozna obejrzec w siecie trzeba tylko chciec i poszukac. Wiec nie mowcie ze dostep jest ograniczony bo te mecze mozna spokojnie obejrzec. Problemem jest to ze trzeba włozyc w to troche trudu a wiele osob ma okreslone przekonanie na dowolna sprawe zza wschodniej granicy i przejkłada sie to na opinie i o Superlidze i o lidze piłkarskiej. |
dnia 06/05/2012
Tygrysku ty mi nie mów co można i co trzeba chcieć, bo ja chcę i zadaję sobie trud, ale nie każdy ma sprzęt i ilość transferu żeby sobie oglądać jak i kiedy się chce. Nie mówiąc o wzroku. Jak nie masz problemu z oczami to nie zrozumiesz. Już nie mówiąc, że oglądanie w rozmazanym okienku w necie, najczęściej jeszcze w formie pokazu slajdów rzeczywiście daje super możliwości do oceny oglądanego widowiska i jego niuansów. |
dnia 06/05/2012
No ale chyba nie wszyscy fani siatkówki maja takie problemy a co którys gada ze rosyjska liga jest niedostepna.
Otóz jest dostepna trzeba tylko chciec. A wiekszosci sie nie chce a potem komentujac wydarzenia z tamtego kierunku nawet nie kryja sie ze swoja ingorancja. Przy czym bardziej tu mam na mysli osoby z siatki.org bo tutaj poziom jest niewatpliwie wyzszy. |
dnia 06/05/2012
najlepsza jest brazylijska i tu już nie ma argumenty pustych trybun
Superliga brazylijska ma sporo większych grzechów na sumieniu, już tak na poważnie. |
dnia 06/05/2012
bardzo dobra decyzja. jednak zostało ci trochę tej oliwy w głowie.
chociaż osobiście uważam, że docelowym kierunkiem dla Kurka nadal pozostają Włochy.
ach, no i gratulacje - jesteś milioner pełną gębą |
dnia 06/05/2012
Niech kasa nie będzie jedynym wabikiem dla zawodników, ale na razie nie widzę żadnych symptomów, żeby stawiać ligę rosyjską nad włoską. Może to za jakiś czas się zmieni, ale to dobrze dla rywalizacji, niech Włosi czują oddech na plecach. Szkoda tylko, że na razie nie nasz.
Naprawdę nie widzisz żadnych symptomów, by stawiać Superligę nad Serie A? Nie wiem też, czy najbardziej trafne jest sugerowanie się wynikami europejskich pucharów z trzech, czterech ostatnich lat w momencie, gdy bardzo wyraźny spadek jakości Serie A można odnotować na przestrzeni głównie ostatniego sezonu i tego, co dzieje się także teraz, w czasie okienka transferowego. Takim symptomem nie jest chociażby niemal pewny upadek dwóch drużyn czołówki ligi, Monzy i Belluno? Odejście z dwóch najlepszych zespołów Serie A ich dwóch największych gwiazd? Oczywiście, w dalszym ciągu Serie A posiada kilka zespołów na najwyższym poziomie - jak Trentino, Macerata, Cuneo czy może Piacenza. Ale to, co było wielką siłą tej ligi, czyli bardzo mocne i wyrównane zaplecze, na naszych oczach przestaje istnieć - oprócz Monzy, Belluno, Roma ma grać młodym składem bez żadnych gwiazd, problemy finansowe ma Modena po nieudanym sezonie, a pewnie i inne kluby mają problemy, o czym my nie wiemy... Oczywiście, Macerata w dalszym ciągu może wygrać Ligę Mistrzów, a Piacenza Puchar Challenge, ale zbytnio nie zmieni to faktu, że tak słaba (choć oczywiście wciąż bardzo mocna) Serie A jeszcze nie była. A Superliga? Superliga zaczyna coraz bardziej upodabniać się do tego, jak niegdyś wyglądała A1 - kluby na najwyższym poziomie, ale też bardzo szeroka czołówka. Jeden z włoskich dziennikarzy (już nie pamiętam który), porównał to, co zaczyna dziać się w Rosji, do tego, co działo się na początku lat 90. we Włoszech. Pewnie coś w tym jest...
Dodam jeszcze, że w pewnym stopniu obecna sytuacja przypomina to, co nie tak dawno miało miejsce we Włoszech u pań, gdzie też w jednym okienku transferowym (bodajże po sezonie 09/10), gwiazdy masowo wyjechały za granicę. I tak jak u pań, Serie A mężczyzn się na pewno obroni - bo nie da się w jednym momencie przekreślić wszystkich osiągnięć systemowych, szkoleniowych, zbudowanych przez ponad 20 lat dominacji... |
dnia 07/05/2012
bardzo dobra decyzja. jednak zostało ci trochę tej oliwy w głowie
Ale ta oliwa w głowie nie jest bezinteresowna. To jest subiektywna decyzja na którą wpływ decydujący miały olbrzymie pieniądze. ja też uważam, że Kurek ma oliwę w głowie bo kto odmówi przyjęcia na konto 700 tysięcy Euro rocznie ? |
dnia 07/05/2012
tyle, że Bartek przeszedł do mocnego klubu, więc poza kasą aspekty sportowe zostały absolutnie zachowane - dalej będzie się bił o najwyższe cele |
dnia 07/05/2012
sprowadzanie jego decyzji tylko i wyłącznie do poziomu zarobków jest małostkowe i świadczy o tym, że ktoś tu nie może się pogodzić z kolejną przegraną hegemona |