|
|
|
|
|
|
Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 17
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Aleksander Butko w ogniu pytań |
Rosja Superliga Jutro - 5 września, o 9 czasu miejscowego, w porannym paśmie radia Juniton będzie transmitowana rozmowa na żywo z Aleksandrem Butko. Pytania można przesyłać za pomocą SMS na rosyjski numer 5522 lub telefonicznie na nr 314-1007
transmisja online=>Link
Link | maqba dnia 04/09/2012 ·
211395 Komentarzy · 1596 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 04/09/2012
No proszę- transmisja online.
Apropo konferencji - podobno PZPS zorganizował wczoraj i dziś w Katowicach kursokonferencję, dla wszystkich trenerów PLS i 1 ligi.
Lorenzo Bernardi pisze na Twitterze, że już drugi dzień na niej siedzi i niczego nie rozumie, bo wszystkie prelekcje są oczywiście w języku polskim. A skoro siedzi i skarży się, że nic nie rozumie, to widać z tego obecność na tej kursokonferencji jest pewnie obowiązkowa.
Może ułóżmy przynajmniej jedno pytanie po polsku dla biednego Lorenzo, żeby nie czuł sie tak głupio? Po prelekcji Bernardi przeczyta fonetycznie zapisane podesłane przez nas wcześniej pytanie z kartki Ireneuszowi Mazurowi i będzie git.
Tylko uwaga, uwaga - pytanie musi być inteligentne. |
dnia 04/09/2012
A skoro siedzi i skarży się, że nic nie rozumie, to widać z tego obecność na tej kursokonferencji jest pewnie obowiązkowa.
a czy to jest taaaaaaki problem, żeby zorganizowac tłumacza? Słuchawki i po sprawie, z angielskim pewnie wszyscy nasi obcy trenerzy sobie radzą. Na skromnych konferencjach naukowych coś takiego się zdarza, więc... |
dnia 04/09/2012
A jaka cena tego SMSa bo moze bym wysłal? |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|
|