Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 27
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Raul Lozano czy Andrea Anastasi? |
Statystyki w oparach absurdu Raul i Andrea pozazdrościli sparingów trenerom kadry żeńskiej i dali do zrozumienia, że oni też by tak chcieli, więc nie wypadało odmówić i tak na szybko zorganizowano krótkie starcie. Tylko siedem rund na największych turniejach. I tak jak u siatkarek co mecz to remis, to tutaj jednak chyba ktoś minimalnie wygrał.
Opracowanie własne, źródło fivb.
RAUL LOZANO
Atak
MŚ 2006 53,2% (527/989)
IO 2008 49,0% (315/643)
Podsumowanie: 51,6% (842/1632)
Blok
MŚ 2006 104 bloki 36 setów 2,88 bloków/set
IO 2008 60 bloków 23 sety 2,60 bloków/set
Podsumowanie: 164 bloki/59 setów 2,78 bloków/set
Serwis
MŚ 2006 37 asów 36 setów 1,02 asów/set
IO 2008 20 asów 23 sety 0,87 asów/set
Podsumowanie: 57 asów 59 setów 0,96 asów/set
Obrony
MŚ 2006 206 obron 36 setów 5,72 obron/set
IO 2008 215 obron 23 sety 9,3 obron/set
Podsumowanie: 421 obron 59 setów 7,13 obron/set
Rozegranie
MŚ 2006 48,8% rozegrań na ruchomym bloku (452/925)
IO 2008 36,7% rozegrań na ruchomym bloku (229/624)
Podsumowanie: 43,9% rozegrań na ruchomym bloku (681/1549)
Przyjęcie:
MŚ 2006 55,7% (375/673)
IO 2008 71,3% (308/432)
Podsumowanie: 61,8% (683/1105)
Błędy:
MŚ 2006 203 błędy 36 setów 5,6 błędów/set
IO 2008 142 błędy 23 sety 6,1 błędów/set
Podsumowanie: 345 błędów 59 setów 5,84 błędów/set
ANDREA ANASTASI
Atak
PŚ 2011 49,3% (565/1144)
IO 2012 51,2% (277/540)
Podsumowanie: 50,0% (842/1684)
Blok
PŚ 2011 128 bloków 45 setów 2.84 bloków/set
IO 2012 46 bloków 21 setów 2,19 bloków/set
Podsumowanie: 174 bloki 66 setów 2,63 bloków/set
Serwis
PŚ 2011 69 asów 45 setów 1,53 asów/set
IO 2012 31 asów 21 setów 1,47 asów/set
Podsumowanie: 100 asów 66 setów 1,51 asów/set
Obrony:
PŚ 2011 211 obron 45 setów 4,68 obron/set
IO 2012 179 obron 21 setów 8,52 obron/set
Podsumowanie: 390 obron 66 setów 5,9 obron/set
Rozegranie
PŚ 2011 39,4% rozegrań na ruchomym bloku (446/1130)
IO 2012 50,1% rozegrań na ruchomym bloku (259/517)
Podsumowanie: 42,8% rozegrań na ruchomym bloku (705/1647)
Przyjęcie
PŚ 2011 52,3% (408/779)
IO 2012 56,1% (205/365)
Podsumowanie: 53,5% (613/1144)
Błędy
PŚ 2011 260 błędów 45 setów 5,7 błędów/set
IO 2012 127 błędów 21 setów 6,0 błędów/set
Podsumowanie: 387 błędów 66 setów 5,86 błędów/set
PODSUMOWANIE CAŁOŚCI
ATAK: Lozano 51,6% Anastasi 50,0%
BLOK: Lozano 2,78 b/s Anastasi 2,63 b/s
SERWIS: Lozano 0,96 a/s Anastasi 1,51 a/s
OBRONY: Lozano 7,13 o/s, Anastasi 5,91 o/s
ROZEGRANIE: Lozano 43,9% Anastasi 42,8%
PRZYJĘCIE: Lozano 61,8% Anastasi 53,5%
BŁĘDY: Lozano 5,84 b/s, Anastasi 5,86 b/s | w oparach absurdu dnia 05/09/2012 ·
211395 Komentarzy · 2163 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 05/09/2012
Pokłony dla Twojego analitycznego zacięcia. |
dnia 05/09/2012
No i wychodzi, ze lepszy Lozano..
Ciekawe, ze przy "gorszym" serwisie ekipa Raula ma wieksza skutecznosc bloku- zwykle jakosc serwisu przeklada sie na blok.
Tutaj chodzi raczej o mniejsza ilosc asow a nie sama trudnosc serwisu bo jesli nie ,to rodzi sie przypiuszczenie, ze zespol AA nie potrafil dobrze wykorzystac wlasnej zagrywki. Widac to tez przy okazji ilosc obron.
Coz, Kurek w obronie orlem nie jest i - w gruncie rzeczy- mielismy na nim dziure.
Lepsze przyjecie i rozegranie wplynelo na skutecznosc atak mimo ( niby) slabszej sily "ognia". |
dnia 05/09/2012
tylko zestawienie pokazuje 2 imprezy - w przypadku Raula obie imprezy były zagrane bardzo dobrze(MŚ) i niźle (IO).
W przypadku AA świetny PŚ i bardzo słabe IO. Najlepsza impreza pod wodzą AA to jednak LŚ 2012. |
dnia 05/09/2012
taaa, LS na ktorej nasi grali na 100% a przeciwnicy na 50/60% jak wspomnial Dante... |
dnia 05/09/2012
biorąc pod uwagę, że na poprzedni zwycięzcy LŚ w roku olimpijskim (i chyba nie tylko Amerykanie, wcześniej również) lądowali na podium to to nie jest problem zbudowac dwa szczyty formy, tylko trzeba wiedziec jak. |
dnia 05/09/2012
W 2008 IO i LŚ dzieliło 12 dni i po prostu trzeba było się tam względnie dobrze prezentować. Wcześniejszych Igrzysk to nawet nie ma co porownywać i budować jakiś śmiesznych zależności, bo obciążenia czołowych siatkarzy obecnie i nawet 8 lat temu różnią się ogromnie. Po prostu w roku olimpijskim oranie na maksa jedna szóstką to idiotyczny pomysł. Zresztą gdyby Winiarski skończył z USA w półfinale LŚ jedna piłkę więcej w tiebreaku, to byśmy nawet nie rozprawiali o tym, jak to Amerykanie grali na maksa LŚ i potem pozamiatali na IO. |
dnia 05/09/2012
W 2008 finał LŚ terminowo odpowiadał tegorocznemu Memoriałowi Wagnera, a nie granego 3 tygodnie przed IO turnieju quasi-towarzyskiego, na którym Anastasi postanowił zadziwić cały świat. |
dnia 05/09/2012
mnie chodziło tylko o to, że reprezentacja Lozano w analizowanych turniejach była w formie, a AA IO nie wyszły.
Jak się porówna samo IO to przepaści w statystykach nie ma, a przecież Polacy na IO 2012 grali fatalnie.
Zresztą gdyby Winiarski skończył z USA w półfinale LŚ jedna piłkę więcej w tiebreaku
a to już jest sfera gdybynia, okej, a gdyby w końcówce czwartego seta z Bułgarami chłopcy pocisnęli może zajęliby pierwsze miejsce w grupie |
dnia 05/09/2012
na którym Anastasi postanowił zadziwić cały świat.
to jest przesada - błędem było raczej w fazie grupowej granie tylko i wyłącznie jedną szóstką: nieogranie Ruciaka czy Kubiaka, może częstsze przerwy dla Żygadło. Natomiast sam finał powinien byc zagrany tak jak był (moim zdaniem). |
dnia 05/09/2012
Zapewne nie. Zresztą podawałem tutaj po meczu z Italią informację, która prywatnie przekazał mi Łukasz Cegliński z GW, ze AA dołozył im 2,5h treningu, po którym ledwo doturlali się do autokaru. Paniki nie siał, ale jak się potem okazało wzrok go nie mylił. Tylko tutaj wszyscy optymistami byli i piewcami boskiego AAAA (co te 2 "A" znaczą?). Te Igrzyska zostały przegrane na etapie koncepcji Anastasiego na sezon 2012. Nie wiem tylko, czy to jest jego ambicja, presja związku i Polsatu, czy może ten idiotyczny kontrakt, premiujący medale, a gwarantujący mierną pensję.
Tak czy inaczej sprawdzian nastąpi w przyszłym sezonie. Jeśli grać nie zaczną Zatorski, jakiś młody środkowy za Możdzonka, ktoś mniej przeciętny od Kosoka, Drzyzga, Konarski, a dalej będzie jazda jedną szóstką od medalu do medalu, to potem możemy obudzić się z ręką w nocniku. |
dnia 05/09/2012
o jest przesada - błędem było raczej w fazie grupowej granie tylko i wyłącznie jedną szóstką: nieogranie Ruciaka czy Kubiaka, może częstsze przerwy dla Żygadło.
AA stworzył swoją koncepcję i niestety obawiam, się że on prędzej przegra kolejny turniej niż przyzna się do błędów.
Ciekaw jestem, czy zrezygnują z gry w kadrze Igła i Zagumny. Czas Zatorskiego już nadszedł, Ignaczak zaliczył fatalny sezon klubowy i niewiele lepszy sezon reprezentacyjny. Co tu dużo mówić, Igła na swoim poziomie z LŚ 2011 zagrał w tym roku 2 razy - z Finami w LŚ i z Włochami na IO. |
dnia 05/09/2012
A w klubie, no niestety, ale się po prostu opieprzał. 10 przyjętych piłek w meczu, nienaganna fryzura i brak sladów potu na licu to nie jest powód do dumy. |
dnia 05/09/2012
Zresztą podawałem tutaj po meczu z Italią informację, która prywatnie przekazał mi Łukasz Cegliński z GW,
siałeś panikę PRZED meczem
(co te 2 "A" znaczą?
Już stracił 2 A, ale wstydź się ---> marsz do słownika SN!
Te Igrzyska zostały przegrane na etapie koncepcji Anastasiego na sezon 2012.
zgadzam się, za wcześnie zamknięta selekcja, nie tylko na etapie 12, ale także szóstki. Co nie zmienia faktu, że jak już się było F6 to niby dlaczego nie sięgnąc po medal? Natomiast były okazje do przecwiczenia ławkowiczów, nie skorzystał, nie było zmian na IO, Rosja nas rozbiła.
Ale dalej nie zgodzę się co do formy - USA było w formie na LŚ i byli w formie na Igrzyskach: fazę grupową zagrali znakomicie, trafili na niewygodnych dla siebie Włochów i się skończył American Dream. |
dnia 05/09/2012
Taki istotny szczegół
Blok IO 2012: 2,19 set. Na PŚ 2011 było to 2,84, czyli to jest mniej o 0,65 na set. Setów na IO 2012 było rozegranych 21, czyli przez słabszy blok jest mniej punktów 13/14 w całym turnieju. Przy wyrównanych setach kilkanaście punktów samym blokiem mniej w turnieju to ogromna strata, nie mówiąc jak blok wpływa na przeciwników, ich grę i psychikę. |
dnia 05/09/2012
woa, gratuluję własnego taga |
dnia 05/09/2012
Wniosek z tego taki, że nikt nie jest doskonały |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|