Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 11
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Trener kadry kobiet jest jak reżyser brazylijskiej telenoweli |
Polska Rep. Kobiet Gdy pytamy działaczy, oni uważają, że osoba trenera nie jest tak ważna. Najwięcej kłopotów sprawiacie podobno wy, siatkarki. Ciągłe konflikty, kłótnie, fochy. To jest największy problem biało-czerwonych?
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Zrobiono z tego etykietkę, którą nam się od pewnego czasu przykleja. Z jednej strony trochę rozumiem, skąd się to bierze, bo przecież kibice nie znajdują się w środku drużyny, nie wiedzą, co się tak naprawdę dzieje. Poruszane są tylko te kwestie, które są wygodne.
(...)
Czyli przyznaje pani, że w kadrze nie potraficie się dogadać?
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Niestety, te wszystkie nasze drobne lub większe kłótnie są rozdmuchiwane, głównie przez was, przez prasę! Mam już dosyć słuchania o tych samych problemach. Problemach, których faktycznie dawno już nie ma albo nie były tak poważne, jak się innym wydawało.
(...)
Czyli chce pani jako nowego selekcjonera zagraniczną gwiazdę?
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Potrzebny jest ktoś obdarzony autorytetem już na starcie. Gwarantujący międzynarodowym doświadczeniem i sukcesami w CV, że będziemy ślepo wierzyły w jego pomysły. Że czeka nas z nim dobry trening, że wreszcie będzie lepiej. Zapanuje dyscyplina, a od działaczy dostanie wszystko, co powinien mieć. Przede wszystkim zaufanie.
Zagraniczny trener będzie słono kosztował.
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Czy prosimy o zbyt wiele? Czy to oznacza, że jesteśmy pazerne? Przecież nie żądamy "kokosów" za występy, nie oczekujemy, że będziemy zarabiać na reprezentacji! Niektórym się chyba wydaje, że w żeńskiej siatkówce jest sielanka, dobrobyt. Jednak kadra to nie liga. Raczej inna, uboga bajka.
Ma pani już tego dość?
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Mówię za siebie i pewnie część moich koleżanek - reprezentacja to dla mnie coś wyjątkowego. Zawsze chciałam i będę chciała w niej grać. Lecz jadąc na zgrupowanie pragnę mieć pewność, że będziemy dobrze pracowały, a nasze starania przyniosą wyniki i zadowolenie. Nie chcę jeździć na obozy, by marnować swój czas, zdrowie i psychikę. Takie poczucie jest najgorsze. W klubach to co innego, w jednym ci nie płacą, w innym są porażki. Reprezentacja to ma być coś, co pozwoli nam zapomnieć o ligowej codzienności. Potrzebujemy kogoś, kto pociągnie ten młody zespół za sobą.
(...)
Potrzebujecie drugiego Andrei Anastasiego?
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Nie jesteśmy rozgoryczone, że chłopcy mają lepiej. Nie zazdrościmy im. Wkurza mnie jednak, że od lat wmawia się nam, że mamy takie same warunki jak oni. Nigdy tak nie było i my nawet nie oczekujemy, że będzie dane wszystkim po równo. Zdaję sobie doskonale sprawę, że siatkówka mężczyzn przyciąga więcej kibiców i jest bardziej widowiskowa.
Nie kryje pani rozgoryczenia...
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Bo to wszystko trwa już któryś rok z rzędu! Nie chcę źle mówić o byłych szkoleniowcach, lecz nie zawsze gdy trenowałam z kadrą, robiłam coś konstruktywnego, wartościowego. W ostatnich latach męska reprezentacja doczekała się bardzo dobrych szkoleniowców z nowym, świeżym podejściem. Ci ludzie pozwolili im uwierzyć, że mogą zwyciężać. U nas nie było człowieka, który by nas porwał, sprawił, byśmy skoczyły za nim w ogień. Popatrzcie na zwolnienie Daniela Castellaniego r11; chłopcy narzekali, mówili że chcą, by został, bo było dobrze, świetnie im się pracowało. Zespół za nim stanął, nie chcieli zmian. Chodzi mi o to, że byli za tym człowiekiem. A kto u nas stanął za trenerem Alojzym?
(...)
Teraz jest równia pochyła... Pani optuje za selekcjonerem z zagranicy, a działacze przypominają czasy Marco Bonitty, uznając jego pracą za kompletną porażkę.
Katarzyna Skowrońska-Dolata: I to jest właśnie pisanie bajek! Bonitcie niczego nie mogę zarzucić jako trenerowi. A tymczasem pozostała po nim opinia, że sobie nie poradził, że to była katastrofa, że przeszkadzała bariera językowa. Wiem lepiej niż działacze, czy trener był dobry, czy nie. Może Marco miał złych doradców i tłumacza, który tak naprawdę nie pozwolił mu nas lepiej zrozumieć? Chodzi mi o to, że niektórym może się wydać dziwne, ale ja jestem zadowolona z pracy z nim. Za jego czasów byłam w formie. Na treningach panowała dyscyplina. To był jeden z lepszych szkoleniowców jakich mieliśmy. Można mu wiele zarzucić, bo prywatnie był specyficzną osobą. Lecz jako o trenerze nie powiem złego słowa. A teraz wypowiadają się o nim ci, którzy obserwowali wszystko tylko z boku. A czy ktoś zapytał się nas, które to przeżywałyśmy, jak było naprawdę?
(...)
A może wasz problem polega na tym, że zbyt mało oczekujecie od PZPS? Może trzeba się bić o swoje, żądać więcej niż faceci?
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Jak mamy chcieć więcej, skoro nie udało się nam nic wytargować, gdy osiągałyśmy sukcesy, zdobywałyśmy złoto mistrzostw Europy, jechałyśmy na igrzyska, miałyśmy mnóstwo kibiców, którzy po naszych sukcesach uwierzyli w siatkówkę. Może mi pan zatem powiedzieć, jak chce to teraz uzyskać? Niech pan mi to powie!
To tak trudne?
Katarzyna Skowrońska-Dolata: Przypomina mi to walkę z wiatrakami! Prosimy co roku o ubezpieczenie kontraktów czy medyczne i nawet tak proste sprawy nie wychodzą, a podobno są i działają. Pojechałam na World Grand Prix z kontuzją. Umówiliśmy się, że powalczę o punkty, zaryzykuję swoje zdrowie, odłożę operację, ale z ubezpieczenia ma być pokryty koszt zabiegu, który musiałam wykonać. Do dziś ta kwestia nie została uregulowana, a to nie są żadne wielkie kwoty. Nie mówiłam o tym głośno, bo nie chodzi o to, by zrobić kolejną awanturę.
Link
Nowy trener kadry z Polski? Bez sensu
Rozmowa z Bereniką Okuniewską, środkową Fenerbahce Stambuł.
Siatkarka reprezentacji Polski miała wyczekiwaną od dawna okazję występu w ojczyźnie. W rozmowie z naszym portalem zdradziła m.in. nazwisko swojego faworyta na stanowisko trenera kadry siatkarek.
(...)
Wiele twoich koleżanek z reprezentacji wypowiedziało się na temat osoby przyszłego selekcjonera polskiej kadry siatkarek. Chciałbym poznać twoje zdanie na ten temat.
- Dla mnie jest to jasne: jeżeli ktoś zwolnił trenera, który był Polakiem, myślę, że nie ma sensu zastępować go kolejnym trenerem z naszego kraju. Przynajmniej ja tak uważam.
A gdybyś miała możliwość wybrać dla polskiej reprezentacji nowego szkoleniowca? Kto byłby faworytem?
- Oczywiście Giovanni Guidetti! Niestety, jest on w tej chwili dla nas nieosiągalny... (śmiech)
Link | Malgorzata dnia 24/01/2013 ·
211395 Komentarzy · 5192 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 24/01/2013
W koncu.. |
dnia 24/01/2013
gadaj Kaśka sobie a muzom
Gwarancja w cenie
Prezes związku odpiera też zarzuty, że łączenie stanowisk przez przyszłego trenera reprezentacji kobiet wynika z prozaicznego faktu r11; pustej kasy PZPS. r11; Szlag mnie trafia, gdy czytam takie chore insynuacje! Stać nas nawet na tego najdroższego trenera, nawet na pół miliona euro czy więcej. Nam jednak chodzi o to, czy taki szkoleniowiec zagwarantuje sukcesy, zapewni nas o medalach, by taka inwestycja się zwróciła? W mojej opinii nikt nie da nam gwarancji, a Piotrek daje nam pewność, że zrobi dla reprezentacji kobiet bardzo wiele r11; uważa Przedpełski.
Czy w PZPS nie obawiają się jednak, że łączenie obowiązków szkoleniowych w Delekcie nie osłabi pracy z kadrowiczkami? r11; Piotrek jest młody, ma jak to się po młodzieżowemu mówi powera i wierzę, że podoła takiemu wyzwaniu r11; ocenia prezes.
http://siatkowka.przegladsportowy.pl/Siatkowka-Piotr-Makowski-reprezentacja-Polski-siatkarek-i-Delecta-Bydgoszcz,artykul,156914,1,892.html |
dnia 24/01/2013
Zobaczymy, prezes (od teraz będę pisać z małej litery, bo za to co wygaduje nie zasługuje na dużą) nie miał pewnie pojęcia o tym, co Skowrońska powiedziała w swoim wywiadzie (ani pewnie to, co się w nim ukaże). Teraz jego słowa na tle słów Skowrońskiej brzmią śmiesznie i potwierdzają tylko to co mówi Kaśka. |
dnia 24/01/2013
prezes musi bardzo nie lubic Piotrusia..serio...
wiecie jak sie w firmie pozbywa malo lubianych gosci?
daje sie zadanie do ktorych taki ktos nie ma wiedzy i kompetencji - sprawa jest zawalona.. i po zawodach i po gosciu. |
dnia 24/01/2013
Dodam tylko jeszcze, że w rywalizacji ze Skowrońską, jeśli chodzi o popularność i poważanie wśród kibiców, prezes Przedpełski nie ma najmniejszych szans. |
dnia 24/01/2013
Teraz jego słowa na tle słów Skowrońskiej brzmią śmiesznie i potwierdzają tylko to co mówi Kaśka.
dla mnie nader często jego słowa brzmią śmiesznie, ale tu faktycznie - skucha na maksa |
dnia 24/01/2013
A i jeszcze powinnam dodać: Dzięki Kaśka za ten wywiad!
Znowu czuję się zmobilizowana do działania i kibicowania naszej żeńskiej reprezentacji. |
dnia 24/01/2013
Brawo Kasia !!!
Ogromnie się cieszę z tego wywiadu, ponieważ Kaśka, jako już doświadczona zawodniczka, a ponadto mająca swoje pozytywne cele z tym związane (igrzyska w Brazylii), pisze o naszej reprezentacji z dużą troską.
Ponadto wiele spraw związanych z kadrą zaczyna w końcu się zazębiać i wyjaśniać.
Prosimy co roku o ubezpieczenie kontraktów czy medyczne i nawet tak proste sprawy nie wychodzą, a podobno są i działają. Pojechałam na World Grand Prix z kontuzją. Umówiliśmy się, że powalczę o punkty, zaryzykuję swoje zdrowie, odłożę operację, ale z ubezpieczenia ma być pokryty koszt zabiegu, który musiałam wykonać. Do dziś ta kwestia nie została uregulowana, a to nie są żadne wielkie kwoty.
W świetle tych słów jaśniejsze stają się nawet decyzje podejmowane przez Serwńskego w sprawie Kaczor i Agnieszki Bednarek, oraz obecny wywód trenera kadry Świderka, że to PZPS powinien najpierw dogadać się z siatkarkami.
Dziękuję także Kaśce za pokazanie od wewnątrz sprawy trenera Bonity i Świderka:
Bonitcie niczego nie mogę zarzucić jako trenerowi. A tymczasem pozostała po nim opinia, że sobie nie poradził, że to była katastrofa, że przeszkadzała bariera językowa. Wiem lepiej niż działacze, czy trener był dobry, czy nie. Może Marco miał złych doradców i tłumacza, który tak naprawdę nie pozwolił mu nas lepiej zrozumieć? Chodzi mi o to, że niektórym może się wydać dziwne, ale ja jestem zadowolona z pracy z nim. Za jego czasów byłam w formie. Na treningach panowała dyscyplina. To był jeden z lepszych szkoleniowców jakich mieliśmy. Można mu wiele zarzucić, bo prywatnie był specyficzną osobą. Lecz jako o trenerze nie powiem złego słowa.
Wracając do poprzedniego wątku, czy żądamy zbyt wiele, że chcemy dobrego trenera i profesjonalnego sztabu? Tylko z takim możemy się rozwijać i realizować cele. Jeśli już postanowiono zmienić trenera Alojzego Świderka, z którym pracowało nam się dobrze, mam nadzieję, że zmiana będzie na kogoś lepszego, kto wniesie coś nowego, a nie zacznie powielać błędy. |
dnia 24/01/2013
Aha, dodam jedynie, że ja w przeciwieństwie do tego co pisze Małgosia, nigdy nie miałem problemów aby temu zespołowi kibicować.
Owszem, ma raz lepszych raz gorszych szkoleniowców, dziewczyny też niejednokrotnie za kołnież nie wylewają, ale ja z kibicowaniem im nie mam żadnych problemów. Sądzę, że nadal tak będzie. |
dnia 24/01/2013
A trenerem i tak zostanie Makowski, nie ma co się oszukiwać...
A nadzieja w nas jest. Nadzieja na igrzyska w Rio de Janeiro.
No tak, nadzieja w końcu umiera ostatnia. |
dnia 24/01/2013
A trenerem i tak zostanie Makowski... OOOOOOOO! Niech się mają na baczności Te, które ośmieliły się wypowiadać na temat potrzeby zatrudnienia zagranicznego szkoleniowca. |
dnia 24/01/2013
Szacun Kasia! I... wielkie dzieki za te slowa Ty nigdy nie balas sie otwarcie powiedziec, co myslisz i nazwac wszystko po imieniu i zawsze walczylas o dobro reprezentacji.
Ostatnio wypowiedzialo sie kilka innych siatkarek na temat traktowania zenskiej kadry, wiec jest Was teraz wiecej, ale czy to cos da wobec "priorytetow" panow decydentow
Czytajac wypowiedz "slonecznego" trudno w to uwierzyc i zal serce sciska przewidujac, co kobieca reprezentacje czeka. |
dnia 24/01/2013
A ta zgoda na prowadzenie i klubu i kadry przez Makowskiego to szczyt bezczelnosci i wlasnie tego "rownego"? pzps-owskiego traktowania zenskiej reprezentacji!!! |
dnia 24/01/2013
realista_pzps dnia grudzień 31 2012 09:06:10
Ale to jeszcze nic pewnego. Może Makowski też wymyślił sobie, że będzie chciał łączyć funkcję w Delekcie i kadrze kobiet ? Wtedy nic z tego.To byłoby dopiero kuriozum aby trenować jednocześnie siatkarzy i siatkarki.
Ciekawe, jaki tekst nam teraz Realny zaserwuje w odpowiedzi na preziowy "power Makosia" |
dnia 24/01/2013
Ja mam tylko nadzieję, że Makowski ma swój rozum i nie zachowa się jak bezwolna marionetka w rękach działaczy i nie zgodzi się na bycie trenerem. Mam nadzieję, że on ma więcej szarych komórek od tych Panów. Czy on nie wie na co się pisze? Popracuje rok, max 2 i skończy jak worek i Alojzy. Wyleją na niego wiadro pomyj i już. Jakby jego kandydatura upadła to co wtedy? Popik, czy ktoś z zagranicy?
Dlatego trzymam kciuki za Delektę - niech zostaną MP, a wtedy Makowski niech tam zostanie i pracuje w spokoju |
dnia 24/01/2013
Dobra. Dajcie już sobie spokój. trener kadry kobiet jest już wybrany. I popiera go całe środowisko siatkarskie. Ireneusz Mazur którego szanujecie też jest za Piotrem Makowskim. I żeby nie było to znani eksperci od kobiecej siatkówki też. Andrzej Niemczyk, Ireneusz Kłos i Rafał Bała. |
dnia 24/01/2013
To srodowisko to w 99% goscie co grali lub trenowali meska siate i kilka rodzynkow z zenskiej ( ocw nie bedacy w ZADNYCH ukladach - pisze bo moze sa jeszcze naiwni na tym swiecie).
Realista: oczywiscie mowisz o jednym z doswiadczonych i znanych zagranicznych trenerow...no zdradz nam, zdradz..Kaczka? |
dnia 24/01/2013
http://siatkowka.przegladsportowy.pl/Siatkowka-Piotr-Makowski-reprezentacja-Polski-siatkarek-i-Delecta-Bydgoszcz,artykul,156914,1,892.html
Możesz sobie zrobić z tego newsa bo Składowski nas rozpracował |
dnia 24/01/2013
czyli PZPS juz oficjalnie pokaze, ze ma Reprezentacje Polski w Siatkowce Kobiet w D...ie
Prezes związku odpiera też zarzuty, że łączenie stanowisk przez przyszłego trenera reprezentacji kobiet wynika z prozaicznego faktu r11; pustej kasy PZPS. r11; Szlag mnie trafia, gdy czytam takie chore insynuacje! Stać nas nawet na tego najdroższego trenera, nawet na pół miliona euro czy więcej. Nam jednak chodzi o to, czy taki szkoleniowiec zagwarantuje sukcesy, zapewni nas o medalach, by taka inwestycja się zwróciła? W mojej opinii nikt nie da nam gwarancji, a Piotrek daje nam pewność, że zrobi dla reprezentacji kobiet bardzo wiele r11; uważa Przedpełski.
powtorze cos - Gdyby glupota mogla latac to ....Witamy nowego polskiego kosmonaute - prezesa PZPS |
dnia 24/01/2013
No to czas zacząć obstawiać, kto w ciążę będzie zachodził a kto miał kontuzję w maju/czerwcu. Każdą taką siatkarkę pochwalę i z każdej będę się cieszył.
Skoro ich zdanie się nie liczy, to niech w kadrze gra żona Solaris, Popki, Romana i innych decydentów z PZPS. |
dnia 24/01/2013
nigdy nie miałem problemów aby temu zespołowi kibicować.
Ja też problemów nigdy nie miałam, tylko motywację raz mniejszą raz większą, ale zawsze kibicowałam.
Realisto, a jak sobie wyobrażacie funkcjonowanie trenera, gdy będzie musiał być w dwóch miejscach jednocześnie? Przecież chyba kalendarza PlusLigi nie dopasujecie tak, by Makowski mógł akurat spędzać czas na zgrupowaniu kadry. Czy w ogóle ktokolwiek u Was cokolwiek przemyślał? |
dnia 24/01/2013
muchomorek: biorac pod uwage z jakim trenerami skowronek trenowala to mozesz miec racje... |
dnia 24/01/2013
Wspomnę jeszcze tylko, że łączenie dwóch stanowisk przez Makowskiego uderzy zarówno w kibiców żeńskiej jak i męskiej siatkówki i najprawdopodobniej doprowadzi do sytuacji, że zarówno reprezentacja jak i Delekta na takim układzie stracą. |
dnia 24/01/2013
jesli to wszystko nie jest jedna wielka podpucha, zeby na koniec wystrzelic z jakims cenionym na swiecie fachowcem to jedyny wniosek jaki sie natychmiast nasuwa: w PZPS dzialaja i pracuja "ludzie" nie majacy pojecia o stanie siatkowki w Polsce.
Rozbawie gosci ze zwiazku a i moze kilka osob ktore to przeczytaja..
Zenska repra ma w tej chwili, biorac pod uwage mozliwosci zawodniczek i zawodnikow, wieksze szanse na medal IO niz meska. OCW oprcz jednego, czyli trenera.
Porownajcie sobie na spokojnie, bez zadecia, pozycja po pozycji i wyjdzie cos zdumiewajacego ( dla kibicow meskiej).
Jeden przyklad: rozegranie - u chlopakow...Drzyzga...
u dziewczyn..Wolosz, Gajewska, Tobiasz Kajzer..
jak bedziecie mieli problemy z innymi pozycjami to sluze pomoca ale chcialbym zebyscie sami do "czegos" doszli. |
dnia 24/01/2013
Realny, nie doczekałam się skomentowania przez Ciebie Twojej własnej, cytowanej wyżej wypowiedzi - tej o kuriozum; mógłbyś się odnieść? |
dnia 24/01/2013
Może kuriozum w Polsce ale nie na świecie. Rezende, Ze Roberto, Giovanni Guidetti czy Radostin Stojczew to są przecież doskonałe przykłady.
Prezes jak widać bierze przykład z najlepszych. Chce wypromować naszego "Bernardo Rezende" A on przecież prowadzi reprezentacje i klub obojga płci równocześnie.
Ważnym aspektem są także finanse. Jeśli Makowski będzie miał gażę z dwóch źródeł to będzie jeszcze tańszy niż gdyby brał pobory tylko z jednego źródła. Czy gospodarność Prezesa do jest wada ? Przypominam, że zbliżają się Mistrzostwa Świata w Polsce które pochłoną masę wydatków.
Legalność, gospodarność, rzetelność i celowość to są kryteria którymi kieruje się Prezes Przedpełski przy podejmowaniu decyzji. To są ABC każdego kierownika. Dlatego żadne kontrole nie są mu straszne.
W przypadku wyboru trenera dla kobiet Prezes kieruje się kryterium
legalności - bo dokonuje wyboru zgodnie z przepisami PZPSu
celowości - bo chodzi mu o to, czy taki szkoleniowiec zagwarantuje sukcesy, zapewni nas o medalach, by taka inwestycja się zwróciła? W jego opinii nikt nie da nam gwarancji, a Piotr Makowski daje taką pewność.
gospodarności - bo maksymalnie obniża koszty zatrudnienia trenera bez uszczerbku na jakości.
rzetelności - bo przed podjęciem decyzji najpierw wsłuchał się w opinię ekspertów i Wydziału Szkolenia. Dał tym samym dowód że nie podejmuje decyzji pochopnie tylko dobrze ją przemyślał.
A gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości to pamiętajcie, że Prezes jest pracodawcą i szefem przyszłego trenera więc to pracodawca dokonuje wyboru i bierze za decyzję odpowiedzialność. |
dnia 24/01/2013
W jego opinii nikt nie da nam gwarancji, a Piotr Makowski daje taką pewność.
Pewność czego? Chyba tego, że najtańszy będzie.
I wgl taki masło maślane. Najpierw nikt nie daje gwarancji, a dwa słowa później Makowski daje pewność. |
dnia 24/01/2013
W jego opinii nikt nie da nam gwarancji, a Piotr Makowski daje taką pewność. Pyszne. W PZPS-ie wszystko jest inne. Nawet logika.
A w ogóle to mają tam nie gorszych propagandystów niż Politbiuro.
A gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości to pamiętajcie, że Prezes jest pracodawcą i szefem przyszłego trenera więc to pracodawca dokonuje wyboru i bierze za decyzję odpowiedzialność. Tyle, że płaci mu niekoniecznie ze swoich pieniędzy. A jeśli chodzi o odpowiedzialność, to w zeszłym roku, chyba przy okazji dzikiej karty bąkał coś "wzięciu całej odpowiedzialności na siebie". I co? I guano. |
dnia 24/01/2013
realista! To radosna wiadomość. "Tęga głowa" daje pewność drugiej tęgiej głowie!!!. Czy Ty uważasz kibiców za durniów? Jak śmiesz tak motywować te absurdy! |
dnia 24/01/2013
Rezende, Ze Roberto, Giovanni Guidetti czy Radostin Stojczew to są przecież doskonałe przykłady.
Tylko problem jest taki, że z wymienionych powyżej trenerów tylko Rezende prowadzi równocześnie reprezentację męską i drużynę klubową żeńską. Problem w tym, że tam nie ma kłopotów z terminarzem, bo liga zaczyna się późno i kończy stosunkowo wcześnie, więc jest w stanie dobrze spełniać swe powinności. U nas tak nie jest np. jeśli Polki dostałyby się na Turniej Wielkich Mistrzyń (przecież Makowski daje pewność sukcesów, więc jak najbardziej Polki powinny się tam znaleźć ) to Makowski musiałby praktycznie na cały listopad (turniej plus min. 2 tygodnie na zgrupowanie) zostawić Delectę i wyruszyć do Japonii. A to jest zapewne tylko jeden z wielu przypadków. |
dnia 24/01/2013
Najpierw trzeba miec papiery na to, by wymawiac nazwisko Rezende i Makowski po rowni. |
dnia 24/01/2013
Zostało wyjaśnione dlaczego trenerem będzie Piotr Makowski. Mam drobną propozycję dotyczącą oszczędności. Gdyby Makowski prowadził Delecte, kadrę seniorek oraz został np. jednym z asystentów Andrei Anastasiego, to mogłoby to również wpłynąć na pensję selekcjonera. Warto nad tym się zastanowić. |
dnia 24/01/2013
Ta i niech jeszcze AA przejmie Skrę i jeszcze jakiś mały klubik pierwszoligowy Pań, to może w ogóle nie trzeba będzie mu płacić . |
dnia 24/01/2013
w 2007 było czternastu kandydatów w konkursie do objęcia kadry siatkarek
w 2009 było już tylko dwóch
w 2011 był tylko jeden (wolny)
w 2013 jest tylko jeden, (zajęty)
Postęp jest |
dnia 24/01/2013
Czytam wypowiedzi szanownego prezesa i oczom własnym nie wierzę.
Serce mi pęka. Pozwolenie na trenowanie jednocześnie kadry i MĘSKIEGO zespołu to są jakieś kpiny... A McCutcheon jest wolny i gotowy......... |
dnia 24/01/2013
Perelka do realisty: Czy Ty uważasz kibiców za durniów? Jak śmiesz tak motywować te absurdy!
retoryczne pytanie zadajesz..
bo Stoiczew, Ze czy Guidetti prowadza meskie kluby i kobiece repry ( o rezende nie mowie bo on z powodow zony...tez bym prowadzil )..realnemu sie ta strona z onetem miesza a tam moze taka ciemnote wciskac.
realista toc prezes powiedzial:
Stać nas nawet na tego najdroższego trenera, nawet na pół miliona euro czy więcej. Nam jednak chodzi o to, czy taki szkoleniowiec zagwarantuje sukcesy, zapewni nas o medalach, by taka inwestycja się zwróciła?
Czyli po pierwsze- nie chodzi o kase i oszczednosci
po drugie wg prezesa, wiecej szans na sukces zapewnia trener na dorobku ktory jeszcze nic ine osiagnal niz trenerzy z dorbkiem, doswiadczenia, cieszacy sie uznaniem na calym swiecie. Swiat guzik wie, prezio jezd namondżejszy. |
dnia 24/01/2013
Poszła kadra za MISKĘ SOCZEWICY? Lepiej - zrobili jak za Łokietka. Kazali kandydatom mówić "Soczewica, koło, miele, młyn" i jak któryś nie dawał rady, to wypad. No i ostał się Polak Makowski. |
dnia 24/01/2013
A no i zapomniałem. Za przeproszeniem ch.j mnie obchodzą ME 2013 w Polsce i MŚ w 2014 i wydatki z nimi związane.
Jaki to ma związek z kadrą kobiet? Jak się nie ma pieniędzy na organizowanie to kto kazał się brać za to? A jak się ma to jakim prawem się robi na szaro kadrę kobiet i w niej szuka oszczędności. PZPS przechodzi samego siebie i nawet sobie nie zdają sprawy z tego co mówią i gdzie mówią. |
dnia 24/01/2013
Uważam, że nie zachodzi tu jakikolwiek konflikt interesów, bo w grę wchodzi męska drużyna ligowa i kadra pań. - by Przedpełski
Nie no, pewnie.
Proponuję, żeby Makowski uczył jeszcze w szkole w-fu, pensja obniży się o kolejne 2000. To byłby dopiero przykład gospodarności. |
dnia 24/01/2013
PZPS przechodzi samego siebie i nawet sobie nie zdają sprawy z tego co mówią i gdzie mówią. Zdają sobie, zdają. Tylko mają to w takim miejscu, że bez kolonoskopu nie dojrzysz. Na odpowiednio wysokich stanowiskach wielu ludzi ma zwyczaj przestawać się przejmować takimi duperelami jak szukanie w miarę wiarygodnych argumentów dla robionych przez siebie jaj. Więc Prez się nawet specjalnie nie sili.
tak było w Krakowie po buncie mieszczan Niemieckich Sie wie. Pisałem pracę o tym |
dnia 24/01/2013
REalny, przeszedłeś sam siebie. Musiałam dwa razy przeczytać Twoje............ znaczy Twój tekst, a i tak sensu nie złapałam.
Rodzi się teraz następne pytanie; jeśli faktycznie Makoś zaklepany, to jak bardzo uklepany i na jakie ustępstwa będzie musiał (i wobec kogo) pójść, żeby odwdzięczyć się za samą propozycję i możliwość dalszego trenowania Delecty. Bo w dobrą wolę prezesa jako żywo nie wierzę... |
dnia 24/01/2013
Nie, ta praca to była rozprawka w pierwszej klasie ogólniaka. |
dnia 24/01/2013
Łączenie dwóch stanowisk ma swoich zwolenników, jak i przeciwników. Wśród tych drugich znajduje się były trener Polaków, a także m.in. Skry Bełchatów i AZS-u Olsztyn Ireneusz Mazur. - W Makowskiego warto inwestować, ale tylko wtedy, gdy będzie w stu procentach oddany jednemu zajęciu. Nasz związek powinien się cenić i poszukać takiego trenera, którego będzie miał tylko na wyłączność, tak samo jak w przypadku Andrei Anastasiego - mówi Mazur.
ktoś coś o p. Mazurze mówił?? |
dnia 24/01/2013
Polski trener zasługuje, by dostać szansę. Tak samo postępowałem w przypadku kadry męskiej, gdy rozmawialiśmy z Jackiem Nawrockim. Wtedy jednak się nie dogadaliśmy, bo łączenie miało dotyczyć klubowego zespołu męskiego i kadry mężczyzn. To powodowało różne wątpliwości. U Makowskiego takiej sytuacji nie ma. Poza tym trzeba najpierw sprawdzić, jak on sobie poradzi z takimi wyzwaniami. Przecież nie da się wykluczyć, że po jakimś czasie uznamy, że to jednak zadanie niewykonalne - uzupełnia Przedpełski. - Magia Piotrka polega także na jego sukcesach z Delectą. To, że potrafi doprowadzić ją na ligowy szczyt na pewno podnosi jego prestiż i pozycję. Nie wolno nam przeszkodzić mu czy zamknąć drogi do rozwoju r11; kontynuuje prezes PZPS.
Polski trener zasługuje, by dostać szansę
Taaa bo przez ostatnie lata żaden Polak szansy nie dostał.
Wtedy jednak się nie dogadaliśmy, bo łączenie miało dotyczyć klubowego zespołu męskiego i kadry mężczyzn. To powodowało różne wątpliwości. U Makowskiego takiej sytuacji nie ma.
Pojawia się tylko konflikt terminów, ale kto by się tam brakiem czasu na repre Pań przejmował.
Przecież nie da się wykluczyć, że po jakimś czasie uznamy, że to jednak zadanie niewykonalne
czyt. przeprowadzimy eksperyment, który ma na celu wprowadzić jak największe oszczędności, jak nie wypali to zwolnimy trenera i obwinimy zawodniczki i ich parszywy charakter.
Magia Piotrka polega także na jego sukcesach z Delectą. To, że potrafi doprowadzić ją na ligowy szczyt na pewno podnosi jego prestiż i pozycję.
Przy taaaaaakich sukcesach złote medale IO i MŚ jakby bledną. |
dnia 24/01/2013
Maqba a tak poza tym to nie wkręcaj mnie jak cytujesz moją dawną wypowiedź. Napisałem wtedy też wyraźnie, że Makowski dostanie pozwolenie na łączenie funkcji ale tylko do końca tego sezonu.
I oprawcie to sobie w ramki aby pamiętać o czym napisałem bo przy tym warunku obstaję |
dnia 24/01/2013
Realisto, ale zdaje się, że prezes nie obstaje i tu jest problem. |
dnia 24/01/2013
Jeśli zostanie nominowany, będzie łączył pracę w kadrze i prowadzenie Delecty - ale tylko do końca tego sezonu. Czyli wszystko się dobrze skończyło. Posiedzi na stołku w reprze do końca sezonu, a potem już tylko Delekta. |
dnia 24/01/2013
Maynard, .
Problem jest tylko taki, że prezes wyraźnie mówi o łączeniu stanowisk w ogóle, a nie do końca sezonu. To raczej Delecta nie ma ochoty na dzielenie się Makowskim. |
dnia 24/01/2013
Jaki problem ? Sienko już szuka następcy Makowskiego na następny sezon. Na razie twierdzi, że o tym nie myśli bo walczy w tym sezonie o wszystko ale już napomknął, że może..... Stephan Antiga |
dnia 24/01/2013
realista_pzps dnia styczeń 24 2013 19:37:22
Maqba a tak poza tym to nie wkręcaj mnie jak cytujesz moją dawną wypowiedź. Napisałem wtedy też wyraźnie, że Makowski dostanie pozwolenie na łączenie funkcji ale tylko do końca tego sezonu.
Realisto drogi, nie zarzucaj mi wkręcania, póki sam nie sprawdzisz co piszesz - to tak na przyszłość, oki?
realista_pzps dnia grudzień 29 2012 15:07:54
Ale to nie jest koncert życzeń. Zadecydują względy ekonomiczne, praktyczne i warunek, że to będzie jedyny etat. Wykluczone jest łączenie funkcji.
realista_pzps dnia grudzień 29 2012 15:11:38
(...)
PZPS właśnie wyklucza łączenie dwóch funkcji.
realista_pzps dnia grudzień 31 2012 09:06:10
Ale to jeszcze nic pewnego. Może Makowski też wymyślił sobie, że będzie chciał łączyć funkcję w Delekcie i kadrze kobiet ? Wtedy nic z tego. To byłoby dopiero kuriozum aby trenować jednocześnie siatkarzy i siatkarki.
realista_pzps dnia styczeń 17 2013 09:43:46
W męskiej była taka sytuacja, że prezes też chciał Polaka....tyle, że nie wyszło z wiadomych przyczyn. Nawrocki nie chciał zrezygnować ze Skry.
Tu mamy sytuację podobną. Lansowany jest Makowski ale będzie musiał po sezonie zrezygnować z Delekty.
Jakie więc są różnice w działaniach PZPSu dotyczących wyboru selekcjonera obu reprezentacji ?
Naprawdę te Wasze urojone zarzuty przesłaniają racjonalne myślenie.
realista_pzps dnia styczeń 17 2013 11:49:48
przymknie oko na łączenie dwóch funkcji?
Nie przymknie. A jeśli trenerem ma zostać Makowski to musi spełnić ten sam warunek jaki postawiono Nawrockiemu. Makowski ma taki sam wybór jaki miał Nawrocki...i to jest jego wybór a nie przymus.
nie napisałeś
wtedy też wyraźnie
tylko napisałeś po prawie trzech tygodniach......... Nie zarzucaj mi więc krętactwa, bo mam na to alergię |
dnia 24/01/2013
Kaśka, brawo. Krzyczcie głośniej. Wszystkie. powodzenia. |
dnia 24/01/2013
Nie jestem zawzięta, muchomorze - nie toleruję tylko pewnych zachowań, o czym sam miałeś okazję niejednokrotnie się przekonać |
dnia 24/01/2013
Hahahaha, Muchomor, rozlozyles mnie na lopatki z tymi czeresniami xDDD |
dnia 24/01/2013
A Realista wje.al sie jak Andzia w maliny, jak to powiada pani Basia xD Sam nie wie co pisze i gdzie pisze. Kretactwo na kazdym kroku, ale czego sie po PZPS spodziewac innego. |
dnia 24/01/2013
bo kobiety w noge przynajmniej nie grają,
aby na pewno? |
dnia 24/01/2013
Grają, grają. Japonki sa mistrzyniami swiata. A na IO w Londynie byla wpadka pierwsza, bo Koerankom z polnocy dali flage z tej poludniowej xD |
dnia 24/01/2013
A takiej Marcie czy Prinz, to nasi ligowcy butów wiązać niegodni. No, może oprócz Franka |
dnia 24/01/2013
chcialem tylko wspomniec, ze repra kobiet w noge jest 31 w ranku fifa a facetow 56 |
dnia 25/01/2013
A takiej Marcie czy Prinz, to nasi ligowcy butów wiązać niegodni
Do tego towarzystwa dołożyłabym niejaką Abby Wambach i pewnie jeszcze kilkanaście innych nazwisk |
dnia 25/01/2013
moje male podsumowanie rozmowy o reprze to:
KSD "Wkurza mnie jednak, że od lat wmawia się nam, że mamy takie same warunki jak oni. Nigdy tak nie było i my nawet nie oczekujemy, że będzie dane wszystkim po równo ." |
dnia 25/01/2013
maqba. Bardzo mnie cieszy, że tak skrupulatnie dokumentujesz moje wpisy niczym Wincenty Kadłubek.
Ja swoich wpisów nie archiwizuję ale sklerozy też jeszcze nie mam i pamiętam co napisałem. Ale zmusiłaś mnie abym odszukał ten wpis na który teraz się powołuje, iż Makowski dostanie pozwolenie na łączenie obu funkcji do końca tego sezonu:
W męskiej była taka sytuacja, że prezes też chciał Polaka....tyle, że nie wyszło z wiadomych przyczyn. Nawrocki nie chciał zrezygnować ze Skry.
Tu mamy sytuację podobną. Lansowany jest Makowski ale będzie musiał po sezonie zrezygnować z Delekty.
Jest to wpis pod newsem
"Czy Hugh McCutcheon obejmie polską kadrę siatkarek" z dnia 17 stycznia.
I co nie znałaś tej mojej wypowiedzi ? Nie wierzę skoro tak skrupulatnie dokumentujesz moje wpisy.....więc bądź łaskawa nie manipulować wybiórczo tego co tu zapodałem. |
dnia 25/01/2013
Realny, nie pogrążaj się już bardziej )) naprawdę mam ciekawsze rzeczy do roboty, niż dokumentacja Twoich wypowiedzi - póki co jeszcze pamięć mi dopisuje . Cytowałam Twój tekst z 31 grudnia, robaczku; następny - o którym piszesz był 17 stycznia. W kalendarzu między 31 grudnia a 17 stycznia jest odstęp 17 dni, a zatem nie wyrwałam Twoich słów z kontekstu, nieprawdaż?
Poza tym, misiu drogi - czytaj mój cytat; to co znalazłeś jak byk widnieje w moim tekście. Pokazać palcem?
<kawy za mało? czy za słaba?> |
dnia 25/01/2013
Tak więc nie baw się w Sherlocka Holmesa bo trafisz w ślepy zaułek. PZPS zawsze wykluczał łączenie funkcji. Stąd do tego czasu były moje wpisy ogólne że to jest warunek konieczny. Jednak 16 stycznia po negocjacjach z Makowskim zapadła decyzja podtrzymująca to stanowisko jednak warunkowo Makowski dostanie pozwolenie na dokończenie sezonu z Delektą. Strony doszły do porozumienia. |
dnia 25/01/2013
Czas pokaże.........
Realny, SN to nie onet, tu się czyta co inni piszą - nawet Ty powinieneś to robić, bo zaczynasz gonić własny ogon. Nie trafiłeś z zarzutami, to piejesz o PZPSie? Twój prezio na temat łączenia funkcji ma inne zdanie - czemu dał wyraz we wczorajszej wypowiedzi; ale nie będę zdziwiona, jeśli zmieni się ono jeszcze razy kilka, norma...... |
dnia 25/01/2013
Czas pokaże. Wiem co napisano ale wiem też, że dziennikarze lubią przekręcać wypowiedzi Prezesa. Ja Ci mówię jak jest naprawdę. Makowski 16 stycznia dostał propozycję ostateczną, objęcie stanowiska trenera kadry kobiet z możliwością łączenia funkcji trenera klubowego do 30 czerwca 2013
Do końca stycznia musi odpowiedzieć tak czy nie. Sytuacja analogiczna jak z Nawrockim. Wtedy była odpowiedź na nie. Tu raczej będzie na tak ale dopóki.......
Widzisz zmusiłaś mnie do zdradzenia wszystkich szczegółów. Tego nie wiedzą nawet dziennikarze i żadne portale. Ale niech Ci będzie. |
dnia 25/01/2013
Makowski, powiedz nie !!! |
dnia 25/01/2013
a moze ma obiecane, ze pozniej zastapi AA? |
dnia 25/01/2013
To tylko w "cztery oczy" z Prezesem. Ja nic nie wiem na ten temat. |
dnia 25/01/2013
KS, jeśli by chciał zastąpić AA, to raczej do żeńskiej kadry by się teraz nie pchał, tylko próbował z Delectą coś osiągnąć. Żeńska kadra w przypadku niedoświadczonego jeszcze trenera może obnażyć wszystkie jego braki i jak takowe obnaży, to nawet jeśli mu teraz cokolwiek obiecają, to w przyszłości mała szansa, że się z tej obietnicy wywiążą.
Berenika też dołączyła do grona siatkarek, które chcą współpracować z kimś z zagranicy. Jeśli PZPS wybierze Polaka, to konflikt na linii PZPS - reprezentacja siatkarek murowany, z tymże tym razem siatkarki już chyba nie będą się powstrzymywać przed publicznymi wypowiedziami. |
dnia 25/01/2013
Ty naprawdę myślisz. że Prezes ulegnie szantażowi i da sobie jechać zawodniczkom, że im się ten albo tamten nie podoba ? Nie uległ szantażowi Skry gdy chcieli aby Castellani został i teraz tak samo ma w nosie kogo one chcą albo nie chcą. To nie jest ich rola wybierać sobie trenera. |
dnia 25/01/2013
To nie jest ich rola wybierać sobie trenera
oczywiście, że nie i wszystkie to w swoich wypowiedziach podkreślają; niemniej jednak mądry człowiek słucha opinii swoich przyszłych (?) pracowników, zamiast patrzeć w lustereczko z pytaniem: lustereczko, powiedz przecie, kto najmądrzejszy jest na świecie |
dnia 25/01/2013
Realisto, to nie jest szantaż, one nie twierdzą, że z Polakiem nie będą współpracować, tylko, że wolą szkoleniowca z zagranicy. Zapewne jeśli Makowski zostanie trenerem, to będą u niego grać. Problem w tym, że ich stosunek do PZPS ulegnie pogorszeniu, a już teraz widać, że nie mają zamiaru tym razem siedzieć cicho. Siatkarki mogą obecnie bardziej zaszkodzić prezesowi niż on im. Na obecnym etapie z reprezentacją zostali tylko ci kibice, którzy są z nimi na dobra i na złe, więc ich na pewno nie stracą, a prezes może stracić dobry wizerunek, na którym i tak już są dość spore rysy. A kiepski wizerunek prezesa i PZPS przed ME 2013 i MŚ 2014, raczej dobrze nie rokuje. |
dnia 25/01/2013
A i jeszcze warto wspomnieć, że eksperci w większości wypowiadają się negatywnie na temat łączenia przez Makowskiego funkcji trenera klubowego i reprezentacji, więc i oni po wyborze Makowskiego mogą dodać swoje 3 grosze w krytyce związku. |
dnia 25/01/2013
jeżeli worek z wypowiedziami dziewczyn się rozwiązał i jasno z tych wypowiedzi wynika, że dziewczyny nie czują się doceniane, chcą trenera z nazwiskiem, to znaczy, że w ślad za nimi pewnie pójdą następne. I dobrze. PZPSie zastanów się Gosia ma racje - Skowronek czy Werblińska sa raczej znane, wystarczy, że jedna czy druga telewizja rozdmucha temat, a prezesowi się to nie przysłuży. |
dnia 25/01/2013
Zresztą nie wiem jak dla Was, ale dla mnie cała sytuacja jest taka trochę tragikomiczna. PZPS głosi wszem i wobec poparcie dla Makowskiego, który sam jak na razie się na nic jeszcze nie zdecydował i nawet nie zadeklarował, że chce być trenerem reprezentacji. Prezes stawia się tak na prawdę w roli petenta względem Makowskiego, który może łaskawie się zgodzi na prowadzenie reprezentacji, jeśli będzie mógł prowadzić równocześnie Delectę. Zawsze wydawało mi się, że wybór trenera trochę inaczej wygląda, ale cóż jak to mawia pewna osoba "taka jest siła PZPS" . |
dnia 25/01/2013
realista, a co reprezentuje sobą prezes? Nie potrafi się odpowiednio ubrać, wysławiać i... Jedynie się poprawnie opala.
Niech nauczy się słuchać mądrzejszych! |
dnia 25/01/2013
Ja mam nadzieję, że Makowski to czyta i widzi, a jeśli tak to nie sądzę by się pchał na siłę do kadry skoro te co mają stanowić o jej sile opowiadają się za trenerem zagranicznym. No chyba, że Makowski jest samobójcom.
I też mam wrażenie jakby to PZPS namawiał Makowskiego na bycie tym trenerem a nie Makowski ich. Nie ma to jak praca szuka człowieka a nie człowiek pracy
Jeszcze większe jaja będą jak Makowski się nie zgodzi i wezmą Popika, bo przecież i on jest przed zagranicznymi w tym wyścigu, hahahahaha. |
dnia 25/01/2013
http://www.siatkarskaligatv.pl/Rezende-po-polsku.html
To jest ciekawa dyskusja (poza irytującym momentami redaktorem Wanio, który niekiedy nie dawał skończyć, czy rozwinąć swoich myśli gościom programu). |
dnia 25/01/2013
Jedynie się poprawnie opala.
|
dnia 25/01/2013
Wanio... taki jest Wanio. Tacy w taki sposób lansują swoje towarzystwo wzajemnej adoracji. Pora umierać! |
dnia 25/01/2013
Wanio nawet dziennikarzem nie jest to oczym mowic.
Wyglada jakby mu pzps" wczasy fundowal" - kazda bzdure stara sie uzasadniac dobrem siatowki - w tym przypadku repry dziewczyn. |
dnia 26/01/2013
Tyle dziewczyn się już wypowiedziało , a związek i tak pewnie nic z tego sobie nie zrobi... |
dnia 26/01/2013
To Wanio przeszedl nadle zupelnie na strone PZPS, bo jeszcze w wywiadzie z menadzerem Grzybem opowiadal sie za Mc Cutcheonem. Czyzby dostal po glowie i musi teraz wspierac decyzje zwiazku?
A jak on sobie wyobraza to niezbedne wsparcie Makowskiego i zenskiej kadry przez PZPS (zwlaszcza finansowe!), kiedy najwidoczniej brak kasy i pewnie wszystkie sluszne postulaty Piotra beda odrzucane, bo z czego je zaplacic, skoro tyle pieniedzy potrzeba na meska kadre i wielkie imprezy w Polsce? Cale jego gadanie to banka mydlana bez zadnych szans na realizacje |
dnia 26/01/2013
realisto,
a czy to nie ten sam Wydzial Szkolenia i ci sami eksperci opiniowali i byli najpierw za utrzymaniem Matlaka po "sukcesie" 9 miejsca i potem zalecali wybranie Swiderka? Teraz opcjuja za Makowskim i mamy sie na ich ocenach opierac?
Jedynym powodem tak naprawde decydujacym o trzymaniu sie opcji polskiego trenera jest KASA (pewnie dosc pusta) a nie zadna "gospodarnosc" zwiazku, ktora ty zachwalasz. Dlaczego ta gospodarnosc i oszczednosc musi zawsze dotyczyc naszych dziewczyn Takie argumenty to pic na wode i nikt w nie nie uwierzy. |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|