Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 11
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Makowski: "Nie potraktuję tego jako szansę wyłącznie dla siebie |
Polska Rep. Kobiet Piotr Makowski: Nie wiem czy trener z wielkim nazwiskiem rozwiązałby wszystkie problemy od ręki. Nie wydaje mi się. Jest bardzo wiele pracy do wykonania i to głównie tej niezwiązanej bezpośrednio z siatkówką.
Nie wkurzają pana głosy na rnie", krytyczne opinie niektórych działaczy czy zawodniczek?
Piotr Makowski: Im więcej pojawia się tych na "nie", tym bardziej jestem na "tak".
Link | realista_pzps dnia 31/01/2013 ·
211395 Komentarzy · 5414 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 31/01/2013
Przekora w tym przypadku to ... jeszcze sie nie zaczelo a juz : wy mi tak to ja wam siak..
Poziom piaskownicy |
dnia 31/01/2013
Ale musisz Makowskiego zaakceptować. Przecież nie będziesz stać okrakiem. Kibicując reprezentacji będziesz musiał też kibicować jemu. |
dnia 31/01/2013
stac nas na każdego zagranicznego za pól milina euro...ale bierzemy taniego, niechcianego przez dziewczyny polskiego trenera genialnie to wróży na przyszłość tej reprezentacji! |
dnia 31/01/2013
realista: to oczywiste. ze bede kibicowal reprze - od tego jestem ( jesli mozna to tak okreslic ).
Natomiast poczatek w wykonaniu makowskiego jest fatalny - takie ruskie " Nu pagadzi".. |
dnia 31/01/2013
A ja myślę, że to świadczy o jego zadziorności. To dobra cecha dla trenera bo żadna nie wejdzie mu na głowę. Świderek był za miękki |
dnia 31/01/2013
Nie bierzecie pod uwage, ze te glosy doswiadczonych zawodniczek maja uzasadnienie a nie sa to zwykle fochy.
Organizmy sa juz dosc mocno wyeksploatowane, dochodzenie do formy pochalnia wiecej czasu i wysilku, placa wysoka "cene" za gre w reprzez, za brak odpoczynku i dodakowe obciazenia.
Jest zrozumiale, ze chca aby to co robia mialo sens, zeby to co poswiecaja nie poszlo na marne. To jest powod, ze chca pracowac z mozliwie najlepszym fachowcem.
Natomiast pzps ma to glebko w... . |
dnia 31/01/2013
JanieFilipie, normalnie nie życzę nikomu źle, ale mam nadzieję, że się nie myliłeś z tymi wyborami, bo tylko chyba nowy Prezes może nas w tej sytuacji uratować ... |
dnia 31/01/2013
Chciałbym zobaczyć te wyniki w Delekcie, gdyby nie było Antigi. Makowski, a jak tam twoje wyniki w Pałacu? Naprawdę jesteś taki dobry? Niestety sprawdzimy to i obyś nie musiał zwalać winy na zawodniczki. |
dnia 31/01/2013
gdyby nie było Antigi
Śmieszne rozumowanie.
Właściwie każdy klub może coś takiego powiedzieć.
Zaksa gdyby nie miała Fontelesa, Jastrzębie gdyby nie miało Łasko a z drugiej strony:
Skra gdyby miała Kurka a Resovia gdyby miała Grozera. |
dnia 31/01/2013
Trenerzy klubowi jak trenerzy klubowi, ale Hugh McCutcheon, który jest chętny do objęcia reprezentacji siatkarek, wygrał całe WGP 2 składem, trener Makowski raczej by tego nie dokonał, nawet z ekipą USA. |
dnia 31/01/2013
Hugh McCutcheon jest tak samo chętny jak dwa lata temu gdy chciał prowadzić kadrę siatkarzy. |
dnia 31/01/2013
a ja głupia przez chwilę pomyślałam, że jednak wybiorą tego McCutcheona... |
dnia 31/01/2013
A ja bym nie brał Makowskiego jako złosliwca, który chce być na przekór zawodniczkom. Ja myślę, że to po prostu zadzior, który nie mówi "to ja Wam teraz zrobie piekło", tylko "jesteście mi przeciwne? okej, to pokażę, że się nadaję do tej roboty, sprawię, że zmienicie zdanie". Może nie bierzmy wszystkich takich wypowiedzi od razu jako skrobanie sobie rzepki? |
dnia 31/01/2013
a ja głupia przez chwilę pomyślałam, że jednak wybiorą tego McCutcheona...
Bo już widzę jak sie zgłosił, PR i tyle albo straszak na Makosia. McCutcheon, gdyby chciał, to by pewnie został z USA na kolejny cykl, ale przede wszystkim rezygnuje z reprezentacji i obrał drogę trenerowania na Uniwersytecie Missisipi, bo ma małe dzieci i ma dość bycia z dala od nich. I nagle co, zmienia zdanie? Dzieci w rok podrosły jakby dekada minęła, bo nasta drużyna globu szuka trenera? Takich żartów najlepsi kabareciarze w Polsce by nie wymyślili |
dnia 31/01/2013
Makowski to bardzo dobry kandydat. Lepszego w Polsce nie znajdziemy. Zagraniczni trenerzy to większa loteria. Kasa duża a wynik niepewny. Trener musi umieć dogadać się z siatkarkami. Poczynania muszą być rozumne. |
dnia 31/01/2013
Trener musi umieć dogadać się z siatkarkami.
I w tym może być problem. Trenerowi Makowskiemu, nawet jeśli sam będzie robił wszystko jak należy, może zaszkodzić fakt, że dziewczyny mają już dosyć traktowania je przez PZPS, jako zdecydowanie gorszej wersji reprezentacji. |
dnia 31/01/2013
A Makowski to PZPS? Nie. On będzie co najwyżej zatrudniony przez PZPS, dostanie określone warunki finansowe i w określonych warunkach będzie pracował. Będzie musiał sobie radzić w takich warunkach jakie mu PZPS zapewni, ośrodek szkoleniowy, sztab szkoleniowy, kwota na podróże itd itp. Jeśli to będzie za mało i postanowi powojować o lepsze warunki do pracy, to albo je dostanie albo nie. Co ma Makowski do traktowania dziewczyn przez PZPS? Jeśli nie będą potrafiły tego odróżnić i zamiast mieć pretensje do PZPSu, będą miały do Makowskiego o coś, co nie jest zależne od niego, to gratuluję mózgu. |
dnia 31/01/2013
Jest w tej chwili wiele osób, które naprawdę chcą, by w żeńskiej siatkówce coś się zmieniło, ruszyło do przodu.
Hahahaha. Na pewno nie w PZPS. No chyba, że Makowskiem chodzi, o takich co to chcą "dobrze dla żeńskiej", bo tak usilnie chcą go na to stanowiską wepchnąć, a on sam ma się za zbawiciela i to dobro najlepsze.
Ciechowski śpiewał: Gdzie oni są?
Gdzie wszyscy moi przyjaciele -ele-ele-ele-ele-ele
Zabrakło ich
Choć zawsze było ich niewielu -elu-elu-elu-elu-elu
I tak zaśpiewać może żeńska reprezentacja teraz i się spytać. |
dnia 31/01/2013
A Makowski to PZPS? Nie.
Oczywiście, że nie.
Ale...
Co ma Makowski do traktowania dziewczyn przez PZPS?
Właśnie niestety ma. Zatrudnienie trenera Makowskiego i dodatkowo pozwolenie mu na łączenie funkcji (co nie jest jeszcze w 100% pewne) same zawodniczki mogą odczytać jako lekceważenie ich, co może wpłynąć negatywnie na ich motywację do gry w kadrze (patrz sytuacja po niezwolnieniu Matlaka).
Jeśli nie będą potrafiły tego odróżnić i zamiast mieć pretensje do PZPSu, będą miały do Makowskiego o coś, co nie jest zależne od niego, to gratuluję mózgu.
Nikt nie mówi, że będą miały do niego pretensje, ale tak jak mówiłam motywacja do gry w reprezentacji osoby lekceważonej raczej będzie mniejsza niż motywacja do gry osoby docenianej. |
dnia 31/01/2013
Piotr Makowski: Jeśli by się tak zdarzyło, nie potraktuję tego jako szansę wyłącznie dla siebie. Jest w tej chwili wiele osób, które naprawdę chcą, by w żeńskiej siatkówce coś się zmieniło, ruszyło do przodu.
byłabym wdzięczna za wskazanie choć kilku - tych decyzyjnych, nie kibiców
Piotr Makowski: Nie wiem czy trener z wielkim nazwiskiem rozwiązałby wszystkie problemy od ręki. Nie wydaje mi się. Jest bardzo wiele pracy do wykonania i to głównie tej niezwiązanej bezpośrednio z siatkówką.
bardzo dwuznacznie..... |
dnia 31/01/2013
Wywiad z Pauliną Maj na temat trenera i również sposobu traktowania siatkarek przez PZPS (sądzę, że warto jakieś fragmenty dołączyć do tematu powyżej, ja cytuję cały fragment dotyczący reprezentacji):
Chciałam porozmawiać o tym, co teraz najbardziej interesuje kibiców siatkówki, czyli o wyborze szkoleniowca reprezentacji. Pani w jednej z wypowiedzi stwierdziła, że jest za trenerem z zagranicy. Nie jest to odosobniony głos, tak też uważają m. in. Katarzyna Skowrońska-Dolata czy Izabela Bełcik. Dlaczego opowiada się pani za tą opcją?
- Może z tego względu, że dwóch wcześniejszych trenerów było Polakami i mieli szansę pokazać się prowadząc kadrę. Naszej reprezentacji potrzeba trenera, który ma osiągnięcia i to teraźniejsze osiągnięcia, który zdobywał medale na bardzo prestiżowych imprezach. Chodzi też o mentalność, żeby dziewczyny znów chciały przyjeżdżać na zgrupowania, bo pod tym względem jest ciężko. Mam nadzieję, że zostanie dokonany dobry wybór. Uważam, że zasługujemy na to, aby mieć dobrego trenera, żebyśmy mogły liczyć się na świecie i w Europie.
Tak po ludzku nie denerwują pani słowa prezesa PZPS-u, który powiedział, że związek stać na szkoleniowca za pół miliona euro, ale raczej trenerem drużyny narodowej zostanie Piotr Makowski, bo zagraniczni trenerzy, a przypomnijmy podobno zgłosili się Hugh McCutcheon czy Giovanni Caprara, nie gwarantują sukcesu, a trener Makowski już może tak.
- Nikt nie może zagwarantować sukcesu, szczególnie w siatkówce kobiet. To jest ciężka praca i nikt w to nie wątpi. Dlatego mówienie, że ktoś zagwarantuje sukces jest troszeczkę nie tak. Wiadomo, że każdy się będzie starał, aby to osiągnąć, ale... Można się też zastanawiać czym jest sukces?
Pojawił się również pomysł, aby Piotr Makowski łączył pracę z wami w reprezentacji z prowadzeniem Delekty Bydgoszcz. Wyobraża pani sobie taką sytuację? Bo nie da się ukryć, że terminarz waszych spotkań będzie się nakładał na terminarz PlusLigi, choćby w wypadku mistrzostw świata.
- Nie chcę tak daleko wybiegać w przyszłość. Wiadomo, że PZPS zrobi, co będzie chciał. Raczej nie będzie się nami kierował. Wybiorą po swojemu. Dlatego co tu dużo mówić, co ma być, to będzie i tyle.
Prawdą jest, że reprezentacja bez pani, Katarzyny Skowrońskiej-Dolaty czy Katarzyny Skorupy sobie nie poradzi. Panie chcą trenera z zagranicy. Czy nie ma obaw, że część zawodniczek odmówi przyjazdu na kadrę, gdy szkoleniowcem będzie Piotr Makowski.
- Zobaczymy, jak to będzie. To też nie jest tak, że część dziewczyn nie będzie chciała przyjechać na kadrę. Dla nas występy w reprezentacji są bardzo wartościowe. Chyba każda zawodniczka, która gra i się rozwija, chciałaby dla tej reprezentacji grać. Tylko tutaj chodzi również o cała otoczkę, podejście do nas, bo to nas najbardziej boli i tylko tyle.
Co was najbardziej boli? W wywiadzie dla Przeglądu Sportowego Katarzyna Skowrońska-Dolata mówiła, że macie kłopoty z ubezpieczeniem kontraktów. Jej dodatkowo do tej pory nie zwrócono pieniędzy za operację, którą przeszła po zakończeniu sezonu reprezentacyjnego.
- Dokładnie. Każda z nas się boryka z jakimiś problemami z polskim związkiem. I właśnie tak jak Kaśka mówi, ona ma dużo problemów, które nie są na bieżąco rozwiązywane. Oczekują od nas nie wiadomo czego, żebyśmy poświęcały nasze zdrowie. To jest ciężkie praktycznie nie mieć od iluś lat np. przerwy, bo cały czas jest kadra. Wygląda to tak, że nie mamy w trakcie ligi prawie w ogóle wolnego, później od razu jedziemy na kadrę i znów tego wolnego brak. Nasze zdrowie jest bardzo narażone na kontuzje. Oczekujemy od polskiego związku tego, aby nas zabezpieczył w jakiś sposób.
http://tnij.org/uem7 |
dnia 31/01/2013
Maqba, pewnie ma na myśli zażegnanie konfliktów między siatkarkami Był przy Matlaku, to wie |
dnia 31/01/2013
ja zaczalem od tego
do pani KOchaniak - rzczenika prasowego MSiT
Witam,
proszę o informację dotyczącą nakładów na reprezentacje kobiet i mężczyznw piłce siatkowej ( halowej ) w latach 2011- 2012 lub o kontakt z osoba ktora w MSiT zajmuje sie siatkówka
Pozdrawiam |
dnia 31/01/2013
Może MSiT trzeba byłoby też coś napomknąć o nierównym traktowaniu kobiet w siatkówce. |
dnia 31/01/2013
proszę o informację dotyczącą nakładów na reprezentacje kobiet i mężczyznw piłce siatkowej
A po co Ci taka informacja ? To pytanie jest niemądre bo do niczego nie prowadzi. Ja przypominam ostatnie Decyzje Ministerstwa Sportu z nierównym podziałem nakładów i wypowiedź Ministry Muchy, że w Polskim sporcie skończył się komunizm. Kto zasłużył dostaje więcej a kto zawiódł to dostanie mniej. To samo może powiedzieć PZPS o siatkarzach i siatkarkach. |
dnia 31/01/2013
Realisto, mylisz przyczynę ze skutkiem, małe nakłady na siatkówkę kobiet nie są skutkiem, tylko jedną z przyczyn braku sukcesów. Nawet jak dziewczyny zdobywały medale, to nigdy nie było takich samych pieniędzy na reprezentację kobiet jak na reprezentację męską, która przez wiele lat nie miała sukcesów. |
dnia 31/01/2013
realista: tobie cos umyka - jako obywatel mam prawo do takiej informacji ze strony ministerstw - takie sa przepisy - a co tym pozniej zrobie..ojj sa batrdzo duze mozliwosci ..
wiesz, ze sa rozne organy..serce, watroba, do sparw rownego traktowania, jelita..i klika innych |
dnia 31/01/2013
No z pewnoscią ZAWIÓDŁ MATLAK z MAKOWSKIM! |
dnia 31/01/2013
skoro chcesz z drugiej strony czyli nowymi zasadmi podzialu srodkow...powinienes wiedziec, ze przewidzialne sa liczne kontrole co do sposobu, zasadnosci i efektywnosci wydawania pieniążkow. Jak sadziesz, jesli wykazemy, iz dzialanosc pzps, poprzez brak odpowiedniego finansowania siatkowki kobiet bardzo ogranicza mozliwosci tej repry na zdobycie medalu IO. MS, ME itd,, to jaka bedzie reakcja?
kij ma niby 2 konce ale czasem jakos dziwnie sie one mnożą. No i jak sie sprawe naglosni to moga nie miec wyjscia, prawda ? |
dnia 31/01/2013
Oczywiście Muchomorku. Ksadni równie dobrze może wykazać, że poprzez brak odpowiedniego finansowania przez Minesterstwo Sportu hokeja na lodzie bardzo ogranicza mozliwosci tej repry na zdobycie medalu IO. |
dnia 31/01/2013
wiesz jak to jest Realny - można nic nie załatwić, ale próbować, zawsze jakiś smród zostanie, skoro jest wyczuwalny na odległość.........
a biorąc pod uwagę temat konferencji MSiT sprzed półtora roku, czyli równe traktowanie kobiet w sporcie (m.in.) zawsze jest szansa, że coś się osiągnie. |
dnia 31/01/2013
muchomorek; rozliczenie to jedno a zatwierdzenie "propozycji" to drugie. |
dnia 31/01/2013
Ministerstwo sportu ma teraz rozpocząć bardziej szczegółową kontrolę prac związków sportowych, co będzie miało wpływ na ich finansowanie.
http://tnij.org/uenb
wiadomość sprzed pół roku wprawdzie, ale to nie tak Realny, że jak dostaniecie kasę od ministerstwa to już pełna samowolka.... |
dnia 31/01/2013
czyli lepiej zamiatać pod dywan i udawać, że wszystko jest cacy , kochamy się i pragniemy pokoju na świecie? |
dnia 31/01/2013
opinię na mój temat zachowaj dla siebie, nie interesuje ona nikogo ze mną na czele |
dnia 31/01/2013
muchomorek:
Data publikacji : dn.30 stycznia 2013
Wyniki ofert realizacji zadań publicznych w zakresie zadań związanych z przygotowywaniem kadry narodowej ...
do udziału w igrzyskach olimpijskich, igrzyskach paraolimpijskich, igrzyskach głuchych, mistrzostwach świata lub mistrzostwach Europy w sportach olimpijskich i nieolimpijskich 2013 roku
Podane w załączniku rcz. 1 z dnia 30 stycznia 2013 r.r1; kwoty dotyczą dofinansowania przyznanego ze środków budżetu państwa.
Wyniki konkursu ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zostaną podane w terminie późniejszym.
to jest kwota z msit dla pzps - 4.914.000,00 |
dnia 31/01/2013
- Nie chcę tak daleko wybiegać w przyszłość. Wiadomo, że PZPS zrobi, co będzie chciał. Raczej nie będzie się nami kierował. Wybiorą po swojemu. Dlatego co tu dużo mówić, co ma być, to będzie i tyle. Co wywiad to coraz gorsze nastroje wyczuwa się w słowach dziewczyn. |
dnia 31/01/2013
Magdalenka: ocw, ze zrobia co beda chcieli ale to ine znaczy, ze nie moge sie zapytac na co ida moje podatki i ewentualnie otrzymane dane opublikowac a byc moze ( po sprawdzeniu mozliwosci) podjac dalsze kroki.
muchomorek: wstrzymaj sie na razie. Moze warto poczekac az splyna rozliczenia za 2012..wtedy to moze byc ciekawe ile mialy dziewczyny. |
dnia 31/01/2013
dla tego napisalem zeby poczekac, zastanowimy sie |
dnia 31/01/2013
ksdani,
chyli na razie wiadomo, ile zwiazek dostal od MSiT, ale jak je podzielil, to dowiemy sie (rzeczywiscie nam to ujawnia...?), gdy splyna rozliczenia? Mam w to uwierzyc Kiedy by to mialo byc? |
dnia 31/01/2013
muchomorku
W razie co, ja mogę ci pokryć twoje koszta za telefon. Prześlesz mi nr rachunku i będzie o.k. |
dnia 31/01/2013
aha, muchomorek juz napisal, ze chyba do konca marca. No to czekamy.
ksdani,
jak wlasciwie pisze sie slowa "dlatego, dlaczego"? Ty zawsze je dzielisz i ja za kazdym razem zastanawiam sie, czy moja "stara" pisownia jest jeszcze aktualna, czy moze byla jakas reforma ortograficzna i ja jej "nie zalapalam"? |
dnia 31/01/2013
Gaga: to wylacznie moja reforma.. dla tamtego |
dnia 31/01/2013
muchomorku
A nie mógłbyś ty przesłać mi na PW swój numer, a ja ci go doładuję kwotą no. 40zł. Obiecuję, że nie wykorzystam go w celach niecnych ani chwalebnych ani w żadnych innych.
Pozdrawiam. |
dnia 31/01/2013
muchomorku,
to dus tego gada , bo chcemy wreszcie zobaczyc, jak to "sprawiedliwie" sa dzielone pieniadze z ministerstwa |
dnia 31/01/2013
A gdzie w sieci można kupić kody tak-taka ? |
dnia 31/01/2013
serek, na co niby Cię trafia? Na kolegę Ci wypisują? Tobie gładko idzie selekcja! |
dnia 31/01/2013
Wszystkie słowa, poza nieeleganckimi powinny padać właśnie w kontekście nowego trenera. Właśnie tędy droga. W innym przypadku zawsze bedą obsadzane stołki kolesiami. |
dnia 31/01/2013
serek, nie Twoja sprawa dokonywać ocen siatkarek. |
dnia 31/01/2013
serek, w tym miejscu dokonujesz oceny:"
smutne to, ze poszczególne zawodniczki (wyjątek ania werblinska) dały się wciągnąć w tą grę i zamiast pieprznąć telefonem albo odwrócić się na pięcie, to rzucają słowa, które nie powinni padać w kontekście nowego trenera," |
dnia 31/01/2013
Aż się prosi, by ktoś sporo ważył (z powodu doświadczenia i osiągnięć), a nikt nie powie głośno, że jest gruby (nie nadaje się) z różnych względów.
Każdy ma prawo do ocen. Dlatego każdy z piszących pozwala sobie na nie. Stwierdzenie " nie twoja sprawa" okazało się nieprzydatne. |
dnia 31/01/2013
Piotrek, trzymam kciuki, jesteś twardym człowiekiem, dasz radę, mam nadzieję, ze kilka dziewczyn pod twoim okiem wyrośnie na zawodniczki o europejskim poziomie.
Fajnie, że jest twardym, ale on nigdy nie prowadził reprezentacji i zajmuje się klubem męskim, więc dlaczego mu przeszkadzać? Jaką fantastyczną robotę wykonuje w Bydgoszczy, więc z jakiego powodu mu przerywać? Dajmy mu spokojnie pracować. Mamy zawodniczki na europejskim poziomie, tylko chcemy, aby one zrobiły krok w kierunku światowego poziomu, chcemy osiągać sukcesy na światowej arenie i szukamy właśnie odpowiedniego trenera, jakiego mają np. siatkarze: wybitnego, doświadczonego, z sukcesami na arenie światowej, który wie, co to jest reprezentacja, światowa siatkówka czy światowy poziom i tego wszystkiego doświadczył. Kawka, Grabowski, Popik, też są twardzi i dadzą radę. |
dnia 31/01/2013
Gaga a ja chciałbym zobaczyć od jakiego momentu ta równia pochyła się zaczęła
Muchomorku, pewnie wtedy, gdy został kregosłup złamany, a kiedy to było, to musi się jakiś medyk wypowiedzieć. Czy jest na portalu jakiś medyk? |
dnia 31/01/2013
Kadra może być monolitem (nikt nie zagwarantuje, że będzie), wtedy, gdy siatkarki zaufają trenerowi, a on będzie dla nich autorytetem. |
dnia 31/01/2013
No, nie rozumiem, zupełnie tego wybuchu sera.
Co jest w tym nie tak, że pragniemy aby naszą kadrę kobiet poprowadził trener z doświadczeniem reprezentacyjnym.
Nie mam nic przeciwko trenerowi Makowskiemu, może to zdolniacha jakich mało, ale jeżeli nasza reprezentacja chciała by się dostać na następny turniej olimpijski i coś tam osiągnąć, to naprawdę już nie czas na zdobywanie własnego doświadczenia i wyrabianie sobie marki w środowisku siatkarskim. Markę już trzeba mieć, doświadczenie już trzeba mieć, gotowe rozwiązania już trzeba przedstawić, "nie czas ratować róż, gdy płoną lasy". Iluż jeszcze trenerów z przyszłością i bardzo obiecującą przyszłością, ma się przewinąć przez naszą reprezentację. Czy Matlak i Świderek to za mało ? Czy musi jeszcze być Makowski, Popik, Zawieracz aby w końcu to zrozumiec ? |
dnia 31/01/2013
muchomor
Nie rób sobie jaj, nie będę latał po kioskach za jakimiś numerami. Proponuję ci prosty układ, podajesz mi numer ja ci dofinansowuję, twoje starania w tym zakresie. Prosty oczywiście dla mnie, bo mogę to zrobić nie wychodząc z domu. Jak nie jesteś tym zainteresowany, to radź sobie sam.
Dziękuje. |
dnia 31/01/2013
muchomorku
doładowanie poszło, mam nadzieję że będzie bez problemów. |
dnia 31/01/2013
jureczek: Serek chodzilo raczej o dziennikarzy ktorzy zamiast zajac sie prawdziwym dziennikarskim sledztwem w pzps zajmuja sie duperelami.
ciekawe jaka jest prawda z lista "przyjaciol" jesli chodzi o zurnalistow..a to by wiele wyjasnilo. |
dnia 31/01/2013
muchomor, miejże sobie swój świat i poglądy, ale po co obrażasz ludzi, którzy mają inne niż Ty |
dnia 31/01/2013
ks: Powiem szczerze, że ja nic takiego nie dostrzegam. Dziennikarze przeprowadzając wywiady z dziewczynami, starają się jedynie o zasięgnięcie ich zdania na temat powołania nowego trenera. Ostatecznie całemu temu zajściu winny jest nie kto inny tylko jaśnie opalony. Czy trzeba było p...., że stać nas na każdego szkoleniowca. Czy nie można by uczciwie powiedzieć, że nie jest to prawda i w obecnej sytuacji finansowej najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie Makowski.
A pier.... o tym, że nikt nie da gwarancji sukcesu. To najnormalniej w świecie człowieka trafia szlak. Bo skoro można było podpisać kontrakt z trenerem Anastazim uzależniony od zdobywanych wyników, to np. z McCutcheon już nie można. Tak trudno przenieść to na grunt siatkówki kobiet. Nie można wysokości kontraktu uzależnić od zdobywanych przez reprezentację wyników. Jak zdobędziemy kwalifikację olimpijską i wywalczymy tam medal to będzie 500 tyś jak nie będzie tych sukcesów to kontrakt na poziomie Makowskiego. |
dnia 01/02/2013
Problem w tym, ze tak serio to nie wiem czy i kto z tych zagranicznych trenerow sie zglosil.
czy Makowski ma taka sile przebicia, ze to on bedzie decydowal jakie siatkarki beda na zgrupowaniach czy beda to robic trenerzy klubowi? |
dnia 01/02/2013
zawsze przecież mogłeś powiedzieć, ze nie wiesz, czy obejmiesz kadrę, bo wolałbyś jechać na zgrupowanie z myślą, ze czekają tam na ciebie mistrzynie świata, zdobywczynie pucharów europy i sukcesorki wgp
Jakby na to nie patrzeć to większość dziewczyn ma większe sukcesy na swoim koncie jako zawodniczki niż Makowski jako trener, więc ten argument średnio trafiony.
Zresztą nie wiem czemu ktokolwiek się burzy na to, że dziewczyny wreszcie mówią czego chcą. Co jak co, ale reprezentacja nie powinna być poligonem doświadczalnym dla młodego utalentowanego trenera bez doświadczenia. |
dnia 01/02/2013
Ja popieram zdanie Serka w całej rozciągłości. Jest takie powiedzenie "psy szczekają a karawana jedzie dalej". Nie chcę tu nikogo obrazić ale właśnie tak wygląda dyskusja pod tym newsem. PZPS to przerabia przy każdym wyborze trenera. W tym wypadku Prezes jest absolutnie pewny, że dokonuje właściwego wyboru. Skonsultował to wcześniej z Wydziałem Szkolenia i z ekspertami od kobiecej siatkówki. Całe środowisko siatkarskie poparło Piotra Makowskiego. Serek jak widzę też jest za. A kibice..... no cóż. Cześć z nich myśli sercem a nie rozumem więc nie musi się znać i wiedzieć, że Piotr Makowski jest doskonałym trenerem i pedagogiem. |
dnia 01/02/2013
zapomniales tylko o sprzataniu tej stajni augiasza ..znowu sie upieklo? |
dnia 01/02/2013
Realny, a z którymi to ekspertami od kobiecej siatkówki prezio prowadził konsultacje? Chyba że mu jeszcze parę krasnali zostało. |
dnia 01/02/2013
realista, właśnie chodzi o to, by nie nerwicować psów. Karawana musi iść dalej niekoniecznie pod egidą takich przewodników!
Właśnie Waldi Ci napisał w jakiej społeczności prezes może mieć pewność.
ROZUM nam podpowiada, że są lepsi reformatorzy polskiej, żeńskiej siatkówki. |
dnia 01/02/2013
Jak będziesz prezesem PZPS to będziesz kierować się własnym rozumem przy wyborze trenera. Na razie prezesem jest Mirosław Przedpełski i to on kieruje się swoim rozumem. |
dnia 01/02/2013
W demokracji decydentom nie wolno się odwoływać tylko do swojego rozumu. Na studiach podyplomowych z TOZU mnie o tym uczono. |
dnia 01/02/2013
PanAndrzej dnia styczeń 31 2013 20:28:31
tak, i skandalem jest wybor Makoskiego jak dostępny jest Mccutcheon
NIE BYŁ dostępny, no żeście się uparli i wierzycie w kołomyje!
Perla dnia styczeń 31 2013 20:28:31
serek, nie Twoja sprawa dokonywać ocen siatkarek.
A co, tylko Twoja? Jak tak Was czytam jeszcze od czasów reprezentacji.net, to widać, że nie tylko TY je znasz, więc nie tylko TY możesz rościć sobie prawo do oceny dziewczyn, z kimkolwiek z kadry trzymasz sztamę. |
dnia 01/02/2013
Jaką fantastyczną robotę wykonuje w Bydgoszczy, więc z jakiego powodu mu przerywać?
A jesteś pewna, że chcą przerywać, a nie jest on sam chętny do przerwania, tylko w połowie sezonu tego nie powie? Bydzia może i prowadzi w tabeli, ale na sponsora to jakoś nie działa kojąco... |
dnia 01/02/2013
nie jest dostępny, bo za drogi, proste |
dnia 01/02/2013
Powiem tak, normalnie bym nie uwierzyła, że Hugh McCutcheon chce trenować Polki, ale skoro Andrzej Grzyb mówi, że ofertę złożył, to chyba coś jednak w tych plotkach o jego chęci trenowania siatkarek jest. Co prawda menadżerom sportowym czasem ciężko ufać i panu Andrzejowi różne niedomówienia się zdarzały, ale z drugiej strony nie można założyć, że kłamał mówiąc, że Hough złożył ofertę. |
dnia 01/02/2013
A jesteś pewna, że chcą przerywać,
raczej "jesteś pewien", bo to tekst oparów |
dnia 01/02/2013
Feijoada, czytasz wybiórczo (słowem: wykradasz z kontekstu). Jeśli Sledzisz od dawna nasze wypowiedzi, to winnaś przyswoić sobie, ze od długiego czasu nie dokonuję ocen siatkarek właśnie z tej przyczyny.
Twój post uważam za co najmniej ... śmieszny i wcale nie chcę podejmować z Tobą polemiki. |
dnia 01/02/2013
Serek, nie chodzi tylko o sukcesy medalowe, np. część z siatkarek była na IO, a trener Makowski nie, poza tym dochodzą jeszcze sukcesy klubowe, gdzie zdecydowanie więcej sukcesów mają dziewczyny (wielokrotne Mistrzynie Polski). Zresztą niektóre zawodniczki mają również zdecydowanie większe doświadczenie, jeśli chodzi o grę za granicą. Wiedzą jak wyglądają różne style prowadzenia drużyny, a takiego doświadczenia trener Makowski nie ma.
Poza tym fakt, że Skowrońska ma zdecydowanie większe sukcesy i doświadczenie niż przyszły trener może się skończyć tym, że to ona będzie miała większe poważanie w zespole i to jej a nie trenera zawodniczki będą słuchały. |
dnia 01/02/2013
poza tym dochodzą jeszcze sukcesy klubowe, gdzie zdecydowanie więcej sukcesów mają dziewczyny (wielokrotne Mistrzynie Polski)
No to chyba trzeba wrócić do Matlaka bo to jest 18-krotny zdobywca medali mistrzostw Polski i 9-krotny zdobywca Pucharu Polski |
dnia 01/02/2013
Właśnie tego widzę Realisto nie rozumiesz, chodzi o to by trenerem był człowiek, który osiągnął coś więcej niż osiągnęły siatkarki, by miał osiągnięcia na arenie międzynarodowej. Jak widać utytułowany trener Matlak nie dał sobie rady, to jak ma to zrobić nieutytułowany i niedoświadczony Makowski? |
dnia 01/02/2013
serek,
a moze nasze obawy co do Makowskiego wynikaja przede wszystkim z faktu, ze zwiazek traktuje zenska kadre dosc olewczo czego ostatnim przykladem jest wlasnie pozwolenie na prowadzenie przez przyszlego szkoleniowca i reprezentacji kobiet i meskiego klubu. To jest dla nas najwieksza bolaczka i poniewaz Makowski tez chyba do tego dazy, obawiamy sie, jak on pogodzi te dwie funkcje i ile czasu i zaangazowania zostanie mu dla dziewczyn. Mamy juz dosc gorszego traktowania zenskiej reprezentacji i chcemy, by ten, ktory bedzie jej trenerem, poswiecil sie w calosci tej reprezentacji. A tak, jak to teraz wyglada (dwa stanowska) budzi ogromne watpliwosci. I moze latwiej byloby nam sie do Makowskiego przekonac i dac mu (w naszym mniemaniu) szanse sprawdzenia sie, gdyby wybral TYLKO zesnka kadre. |
dnia 01/02/2013
Ja nic nie wiem na ten temat aby Makowski od nowego sezonu miał łączyć te dwie funkcje. A Ty już wiesz ?.... To gratuluję. |
dnia 01/02/2013
Ja nic nie wiem na ten temat
Ty nie musisz, prezes wie
- Nie stawiajcie kropki nad i, bo Piotr nie został jeszcze wybrany, nie podpisano jeszcze żadnej umowy - zastrzega prezes związku Mirosław Przedpełski, który jednak przyznaje, że wariant z łączeniem stanowisk jest realny. - Moim zdaniem dobry polski trener jest w stanie więcej zdziałać z tą grupą siatkarek niż dobry zagraniczny szkoleniowiec, nawet jeśli będzie łączył stanowiska - przekonuje Przedpełski. - Uważam, że nie zachodzi tu jakikolwiek konflikt interesów, bo w grę wchodzi męska drużyna ligowa i kadra pań.
http://siatkowka.przegladsportowy.pl/Siatkowka-Piotr-Makowski-reprezentacja-Polski-siatkarek-i-Delecta-Bydgoszcz,artykul,156914,1,892.html |
dnia 01/02/2013
A gdzie tu Prezes powiedział, że będzie łączył te funkcje dłużej niż do końca tego sezonu ? Dziennikarze piszą to co chcą napisać a Ty też interpretujesz jak Ci wygodnie. Widzisz. różnica między nami jest taka, że ja wiem co Prezes powiedział a Ty czytasz to co gazety chcą Ci powiedzieć |
dnia 01/02/2013
Naprawdę sądzisz, że jakby Makowskiemu PZPS pozwolił bezwarunkowo łączyć te dwie funkcje to on by się tyle czasu zastanawiał ? |
dnia 01/02/2013
A gdzie tu Prezes powiedział, że będzie łączył te funkcje dłużej niż do końca tego sezonu
pytaniem na pytanie - a gdzie nie powiedział? wyraźnie z tych słów wynika, że spoko wodza, Makoś da radę pociągnąć i klub i reprę (power Makosia - pamiętasz?)
i nie chwal się tak, że znasz wypowiedzi prezesa, bo niedawno twierdziłeś, że PZPS nie pójdzie na łączenie funkcji, bo byłoby to kuriozum...............
że ja wiem co Prezes powiedział
masz 100% pewności, że ja nie wiem? Warszawa to bardzo małe - wbrew pozorom - miasto |
dnia 01/02/2013
No to jak myślisz ? Nad czym się Makowski jeszcze zastanawia ? |
dnia 01/02/2013
Skonsultował to wcześniej z Wydziałem Szkolenia i z ekspertami od kobiecej siatkówki
Czy jest możliwość poznania nazwisk osób z Wydziału Szkolenia oraz ekspertów od siatkówki kobiecej? Myślę, że jest to ciekawa sprawa, jakie osoby zabrały głos w kwestii siatkówki żeńskiej na poziomie reprezentacyjnym.
Całe środowisko siatkarskie poparło Piotra Makowskiego
Wcześniej środowisko siatkarskie popierało Jerzego Matlaka i Alojzego Świderka, a póżniej będzie popierać zapewne trenera Kawkę czy Popika. Oni są za naszymi.... (szacun)
Cześć z nich myśli sercem a nie rozumem więc nie musi się znać i wiedzieć...
Rozum tych kandydatów podpowiada? . A co się najbardziej w tych wypadakach liczyło się? Doświadczenie? Sukcesy? Prowadzenie kadry? Znajomość siatkówki reprezentacyjnej i najnowszych trendów w siatkówce? Czy wszystko razem? Jak sobie radzi w polskiej lidze, to poradzi sobie w reprezentacji.
"psy szczekają a karawana jedzie dalej"
I tak jest od lat. Męska karawana jedzie na czwórce, żeńska na wstecznym, ale ważne, że jadą ... |
dnia 01/02/2013
relista,
a moze wlasnie zastanawia sie tak dlugo, bo chodzi o laczenie stanowisk na nastepny sezon? Gdyby w rachube wchodzil czas tylko do konca tego sezonu, to nad czym mialby tak rozwazac
I gdyby bylo to wszystko tak jasne, to dlaczego prezes nie powie po prostu, ze ta opcja dotyczy TYLKO dokonczenia sezonu 2012/13? Wszystkie watpliwosci by znikly! |
dnia 01/02/2013
Całe środowisko siatkarskie poparło Piotra Makowskiego Popatrz, popatrz... Czyli niniejszym część siatkarek została wykreślona z listy członków "środowiska siatkarskiego"?
"psy szczekają a karawana jedzie dalej" "Nie ma, nie ma wody na pustyni, a przed nami jeszcze drogi szmat
Czyja to jest kara, kogo wina, że czołgamy się już tyle lat?" |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|