Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 6
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Powołania trenera Makowskiego |
Polska Rep. Kobiet Rozegranie: Bełcik, Radecka, Wołosz, Wilk, Gajewska
Przyjęcie: Anna Werblińska, Kinga Kasprzak, Ewelina Sieczka, Anna Grejman, Patrycja Polak, Karolina Kosek, Koleta Łyszkiewicz, Aleksandra Wójcik, Elżbieta Skowrońska, Justyna Raczyńska oraz Ewa Śliwińska
Atak: Katarzyna Skowrońska-Dolata, Katarzyna Konieczna, Joanna Kaczor, Zuzanna Czyżnielewska, Tamara Kaliszuk
środek: Maja Tokarska, Zuzanna Efimienko, Monika Martałek, Justyna Łukasik, Agnieszka Kąkolewska, Karolina Szymańska, Aleksandra Sikorska, Katarzyna Połeć
Libero: Paulina Maj, Krystyna Strasz, Agata Durajczyk i Dorota Medyńska | ksdani dnia 16/05/2013 ·
211395 Komentarzy · 6475 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 16/05/2013
Brak Skorupy jest dla mnie dużym rozczarowaniem. Ciekawa jestem kto z kogo zrezygnował, Makowski ze Skorupy czy Skorupa z kadry. Szkoda, bo jakby nie było to jest nasza najlepsza (lub jedna z 2 najlepszych) rozgrywająca. |
dnia 16/05/2013
Najlepsza rozgrywającą jest Bełcik |
dnia 16/05/2013
gdyby grala stabilnie a to niestety nie nalezy do jej atutow. |
dnia 16/05/2013
Rozegranie... Iza z całą moją sympatią to nie wiem po co. Zmienia zdanie co sezon. W 2012 dała sobie spokój, bo nie widziała szans dla siebie i teraz w 2013 się zjawia. Radecka, Wołosz okej. Wilk i Gajewska na Uniwersjadę pewnie.
Jak nie ma Skorupy to dobre duo to Radecka i Wołosz. Pierwsza spokojniejsza na gorsze czasy, czyli złe przyjęcie. Wołosz na lepsze. Podobnie zresztą jak Iza.
Wilk nie wiem za co dostała powołanie. Gajewska okej. |
dnia 16/05/2013
Sopot to najlepszy przykład, że nawet średniej klasy drużyna może być Mistrzem Polski gdy ma klasową rozgrywającą + oczywiście młot na ataku. |
dnia 16/05/2013
Mam nadzieję, że jednak trener nie wybierze na rozegranie dwójki Bełcik - Radecka, bo to by było mało perspektywiczne posunięcie. |
dnia 16/05/2013
realista: sry ale nie wciskaj kitu - ja do Izy mam duzo sypatii ale ile kaszany ile grala nawet w finalach.. to nie jest klasa na repre. Znowu bedziemy sie licytowac czy srodek w meczu zagra czy ine beda trafiac w pilke bo takie bedzie rozegranie |
dnia 16/05/2013
Bełcik nawet taki laik jak ja to widzi dajcie spokój. |
dnia 16/05/2013
Iza to przesympatico osoba, ale ja widzę inną osobę na rozegraniu. |
dnia 16/05/2013
Przy Izie na rozegraniu można by było zastanowić się nad innowacyjnym na skalę światową rozwiązaniem, które polegałoby na rezygnacji ze środkowych .
Izę bardzo lubię i zawsze ją ceniłam jako zawodniczkę, ale obawiam się, że trochę jej brakuje do dyspozycji sprzed lat. |
dnia 16/05/2013
wiem naiwna jestem, ale gdzieś tam po cichutku miałam nadzieję, że może Madziula.. wiem wiem odmładzanie, nie grała dużo itp.. |
dnia 16/05/2013
Gosia jak zrezygnują ze środkowych to gdzie będziesz grać? |
dnia 16/05/2013
Alutka, cóż trzeba się poświęcić. Zresztą sądzę, że równie dobrze prezentowałabym się na ataku, jak na środku . |
dnia 16/05/2013
Jesli Radecka ine przeszla glebokiej przemiany "charakterologicznej" to atmosfere tez mamy w reprze zaklepana.. |
dnia 16/05/2013
Patrycja Polak! czy Wy to widzicie? |
dnia 16/05/2013
dobrze chociaż, że jest Elka |
dnia 16/05/2013
Ja nic nie widzę, bo mnie internet chodzi tak jakby chciał a nie mógł. Zupełnie jak tempo podawania tej kadry. |
dnia 16/05/2013
Grejman i Wójcik <3 Ciekawe propozycje.. |
dnia 16/05/2013
Anna Werblińska, Kinga Kasprzak, Ewelina Sieczka, Anna Grejman, Patrycja Polak, Karolina Kosek, Koleta Łyszkiewicz, Aleksandra Wójcik, Elżbieta Skowrońska, Justyna Raczyńska oraz Ewa Śliwińska.
Bardzo ciekawy skład. |
dnia 16/05/2013
Kasia Skorupa, gdzie jesteś??? ((((((((((((((((((((((((( |
dnia 16/05/2013
ale się cieszę z Elki |
dnia 16/05/2013
hahah ide - Kasprzak, Kosek..
wracj czlowieku do delcty |
dnia 16/05/2013
Ale jest ABW <3 I Grejman, i Wójcik <3 Trochę doświadczonych. Trochę młodych. Generalnie przyjęcie mi się podoba. W sumie nie bylo kogo innego brać. Niespodzianka to Raczyńska i Ewa Śliwińska, ale ta druga na plus. |
dnia 16/05/2013
Pyziołek zamiast Polak ok, ale nie odwrotnie |
dnia 16/05/2013
co to w ogóle za żenujące podawanie składu na zasadzie zgadywanka-odpowiedzi, przecież to jest jakaś masakra
Smuda jak kadrę podowoł to paparazzo wszędzie byli a ci jadą przez fejsbuka, show must go on |
dnia 16/05/2013
Drużyna na miarę Złotek to to nie jest,ale taki wysyp talentów jak wtedy to się często nie powtarza
Iza,jaka ważna osoba z Ciebie,tak dużo o tobie mówią |
dnia 16/05/2013
Cii, teraz mamy zgadywać atakujące. Ciekawe czy będzie siatkarka specjalizująca się w plasowaniu pod siatką może za 2 h dowiemy się jaki jest cały skład... |
dnia 16/05/2013
Hmmm
Katarzyna Skowrońska-Dolata, Katarzyna Konieczna, Joanna Kaczor, Zuzanna Czyżnielewska, Tamara Kaliszuk. |
dnia 16/05/2013
Po co Joanna Kaczor w tej kadrze , przecież ona jest gorsza nawet od Zaroślińskiej |
dnia 16/05/2013
A gdzie Zaroślińska? Prezentowała się ostatnimi czasy zdecydowanie lepiej niż Kaczor. |
dnia 16/05/2013
Smoku?! |
dnia 16/05/2013
powiedzcie, że te, które powinny być a ich nie ma odmówiły z powodów zdrowotnych
aaaaaaa |
dnia 16/05/2013
Właśnie,gdzie Smoku ?
Kaczor powinni na środek przestawić,może byłby z niej jakiś pożytek |
dnia 16/05/2013
zamiast Kaliszuk mogl wybrac sobie hmmm Krawulska - niewiele mniejsza i na atak jak ulal obie pasuja do repry |
dnia 16/05/2013
cd kompromitacij nowego wizjionera |
dnia 16/05/2013
Inna sprawa to szkoda, że trener nie powołał paru kadetek, chociaż Malwinę Smarzek i Magdalenę Damaske mógł wziąć do składu. Wiem, że one mają jeszcze swoją kadrę w tym roku, ale z seniorską ekipą mogłyby trochę potrenować. |
dnia 16/05/2013
teraz będzie zabawnie ze środkowymi. |
dnia 16/05/2013
dwie Kasie i fajnie |
dnia 16/05/2013
Anna jak to zabawnie? Ja i Małgorzata jako reprezentantki SN w kadrze |
dnia 16/05/2013
Gdzie Smoku, gdzie Kowalińska?
Kaliszuk? To żart jest? |
dnia 16/05/2013
no oczywiście nie licząc Was największych nadziei na środku siatki |
dnia 16/05/2013
Jak na razie duże rozczarowania to brak Skorupy i Zaroślińskiej. |
dnia 16/05/2013
Muchomor znamy Twoje zdanie. Nie mniej, jednak to Kaliszuk się do niej nie umywa. Mało to to i nie wiem po co ona tam jest |
dnia 16/05/2013
Mam nadzieję, ze brak Skorupy to jkaiś odpoczynek uzgodniony z Makowskim. Bo jak Makowski wyżej od niej ceni Bełcik to widać czas spędzony z Matlakiem nie został przez niego zmarnowany. |
dnia 16/05/2013
Chyba Makowski wczoraj wieczorem nadrabiał cały sezon i maraton z video sobie zrobił. I cóż pokićkały mu się nazwiska jak nic |
dnia 16/05/2013
Bobaas, podejrzewam, że Kaliszuk, tak jak i kilka innych nazwisk, znalazła się na liście, żeby pokazać wszystkim, że trener Makowski zna również zawodniczki grające poza Orlen Ligą. W reprezentacji pewnie jej nie zobaczymy. Niestety obawiam się, że na ataku znowu będziemy oglądać duet Skowrońska-Kaczor. |
dnia 16/05/2013
Wow, środek.
Środek: Maja Tokarska, Zuzanna Efimienko, Monika Martałek, Justyna Łukasik, Agnieszka Kąkolewska, Karolina Szymańska, Aleksandra Sikorska |
dnia 16/05/2013
jeszcze Berki nie ma, no tylko jedna z trzech ulubionych w kadrze co za życie (((((((((((((( |
dnia 16/05/2013
Spodziewałam się zmian, ale braku i ABK i Bereniki się nie spodziewałam. |
dnia 16/05/2013
HA HA HA. Bednarek operacja, nawet dwie okay, ale Berenika?! matko boska. nie widzi mi się to. Powodzenia. |
dnia 16/05/2013
nie ma Bednarek |
dnia 16/05/2013
I znowu Kinia i Kosa na przyjecie Dlaczego... Czy Patrycja Polak jest ze zdrowiem juz calkiem w porzadku, bo w zeszlym sezonie "odpadla" po badaniach? Jesli tak to tylko sie cieszyc. I jest Ela Skowronska
Milena na rozegranie jak najbardziej! Brak Skajki mnie nie dziwi. Jest rowno nieprzewidywalna jak Wolosz, wiec niech Joaska sie dociera, a na uspokojenie i dokladnosc to wlasnie Mila.
Na atak nasza "plasowa" Kaczor to po co? Jej brak przeciez prawdziwego poweru |
dnia 16/05/2013
Niezła kadra i mamy zdobywać punkty w WGP i ME |
dnia 16/05/2013
JAK SAWICKIEJ NIE BĘDZIE W KADRZE TO JA NIE MAM KOMU KIBICOWAĆ
sorry za capsa, wyobraźmy sobie, że krzyczę ze złości |
dnia 16/05/2013
Libero reprezentacji Polski: Paulina Maj, Krystyna Strasz, Agata Durajczyk i Dorota Medyńska. |
dnia 16/05/2013
jest Dorotka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! brawo!!!!!!! |
dnia 16/05/2013
rozegranie: Iza Bełcik, Milena Radecka, Joanna Wołosz, Dorota Wilk, Natalia Gajewska
przyjecie: Anna Werblińska, Kinga Kasprzak, Ewelina Sieczka, Anna Grejman, Patrycja Polak, Karolina Kosek, Koleta Łyszkiewicz, Aleksandra Wójcik, Elżbieta Skowrońska, Justyna Raczyńska oraz Ewa Śliwińska
atak:Katarzyna Skowrońska-Dolata, Katarzyna Konieczna, Joanna Kaczor, Zuzanna Czyżnielewska, Tamara Kaliszuk
środek: Maja Tokarska, Zuzanna Efimienko, Monika Martałek, Justyna Łukasik, Agnieszka Kąkolewska, Karolina Szymańska, Aleksandra Sikorska
libero: Paulina Maj, Krystyna Strasz, Agata Durajczyk i Dorota Medyńska. |
dnia 16/05/2013
ŻENADA
Sawicka >>> Durajczyk
oby Agatka miała jakieś problemy zdrowotne i temu grać nie może |
dnia 16/05/2013
Ehhh, no nie wiem. Ciekawa jestem czy któraś z zawodniczek jeszcze ze składu nie odpadnie, bo zarówno Milena Radecka jak i Ania Werblińska mówiły coś o kontuzjach, którymi muszą się zająć. |
dnia 16/05/2013
nie wiem jak Wy, ale wnioskuję że tak jak ja jesteście zawiedzeni troszki..Czekam z niecierpliwością na to co ma do powiedzenia w sprawie "wielkich nieobecnych" trener.. |
dnia 16/05/2013
muchomor daruj sobie te porównania bo one ani nie śmieszą ani nie dziwią już. |
dnia 16/05/2013
Czy tyle siatkarek musiało odmówić? Nie znam prawdy.
Jednak brak Skorupy nader widoczny.Środkowe perspektywiczne ale niedoswiadczone. Będzie ciężko tej kadzrze coś ugrać. Duże braki w tej kadrze to Skorupa, Okuniewska, Bednarek i trochę Zaroślińska. |
dnia 16/05/2013
Zuza kontuzja a pozniej wypadla ze skladu i w koncu odeszla z klubu -nie gra od miesiecy, Monika tez kontuzja a pozniej mecze "rozne"..
ine wiem czym sie kierowal Makowski ale widac, ze ine ma pojecia co sie dzialo w sezonie u dziewczyn.
Teleturniej: zgaduj zgadula - ostatni dobry mecz w reprezentacji, rezerwowej mineralnych K. Kasprzak na przyjeciu lub wskazanie na wogle jakis dobry mecz na tej pozycji w reprze. |
dnia 16/05/2013
Ciekawe zestawienie : dużo młodych i o to w tym chodziło. Jeśli chodzi o wielkie nieobecne to moim zdaniem było to albo wymuszone kontuzjami albo brakiem chęci gry w kadrze. Nie wierze, że Makowski nie chciał ich w tak szerokim zestawieniu. Co jak co ale na środku młode będą miały świetną okazje do pokazania się światu. Co do kadetek to kto wie czy nie dołączą w sierpniu, gdy już zakończą swoje rozgrywki. Wyrywanie ich teraz Kosatce byłoby chyba niecelowe. |
dnia 16/05/2013
Bera i Bednarek mają kontuzje , Zenik jest na poziomie Maj i Strasz więc taka strata nie będzie , gorzej ze Skorupą i po co ta Kaczor , ludzie? |
dnia 16/05/2013
Kasprzak o ile dobrze pamiętam dobrze prezentowała się w memoriale Agaty Mróz przed ME w 2011 roku. Tzn do momentu kontuzji wydawało się wtedy nawet, że może być jedną z liderek zespołu. Jeżeli chcemy grać w systemie jedna wysoka jedna niska przyjmująca to powołanie Kasprzak jest tu bardzo zrozumiałe, gdyż moim zdaniem nie ma w Polsce lepiej atakującej lewoskrzydłowej. |
dnia 16/05/2013
dommak: sry ale Kinga Kasprzak, Ewelina Sieczka, Karolina Kosek, Koleta Łyszkiewicz , Justyna Raczyńska a powien wiecej nawet Ela Skowronska sezon miala ine za bardzo - w przyjeciu marnie, troche nadrabiala atakiem i charakterem..w kazdym razie 5 zawodniczek wzietych na zasdzie kolega trener powiedzial..ZADNA z nich w tej chwili ine nadaje sie do repry . Najblizej Sieka jesli w koncu bedzie i przyjmowac i atakowac w tym samaym czasie na dobrym poziomie a ine na przemian.
|
dnia 16/05/2013
Mariola Zenik mowila w ktoryms wywiadzie, ze ona juz nagrala sie w reprezentacji i ze teraz jest czas na mlodsze a ich nie brakuje, wiec jej nieobecnosc jest zrozumiala.
Brak Bery musi byc wywolany jakimis klopotami zdrowotnymi, bo ona bylaby przy nieobecnosci ABK najbardziej doswiadczona i najlepsza nasza srodkowa, ale jesli zdrowie nie pozwala to trudno |
dnia 16/05/2013
Może i tak muchomorek - ważne jest to , że bez Maj jakoś przeżyjemy , ale bez 2 najlepszych środkowych i Skorupy będzie trochę ciężko |
dnia 16/05/2013
Pierwsze zgrupowanie reprezentacji Polski odbędzie się w dniach 24.05-7.06.2013 w Szczyrku. Stawi się na nim 14 zawodniczek: Czyżnielewska, Durajczyk, Gajewska, Grejman, Kaliszuk, Łukasik, Łyszkiewicz, Medyńska, Raczyńska, Sikorska, Szymańska, Śliwińska, Wilk i Wójcik.
http://www.pzps.pl/32-osobowa-kadra-Makowskiego.html
Czyli jak rozumiem to są zawodniczki, które będą jechać na Uniwersjadę? Czy jest szansa, że zobaczymy niektóre z nich również na WGP? |
dnia 16/05/2013
Brakuje mi jeszcze jednej zawodniczki Kowalińskiej(Żebrowskiej) |
dnia 16/05/2013
Przede wszystkim cieszy obecnosc Ani Werblinskiej na tej liscie, bo to chyba znaczy, ze Makowski z nia rozmawial i ona jest gotowa do gry w reprezentacji i nie mowi, ze "jesli zdrowie pozwoli", bo to jest oczywiste w przypadku wszystkich dziewczyn. |
dnia 16/05/2013
Jeszcze jedna kwestia, czy faktycznie Ela Skowrońska będzie gotowa do gry na WGP. Leczenie kontuzji miało zająć jej co najmniej miesiąc, niby WGP jest dopiero w sierpniu, ale kontuzje stawu skokowego bywają dość problematyczne, więc nie wiem, czy uda jej się wrócić do formy do WGP. |
dnia 16/05/2013
Malgorzata,
tak chyba mozemy wnioskowac, choc sadzilam, ze Kakolewska tez bedzie w tej "mlodszej" grupie. |
dnia 16/05/2013
Malgorzata,
chodzilo mi o twoj wpis o skladzie uniwersjadowym |
dnia 16/05/2013
ciekawe czy i JAK oceni ten sklad SEREK. Moze ona moglaby nam podpowiedziec, dlaczego pewnych siatkarek brak na tej liscie? |
dnia 16/05/2013
Dlaczego nie ma Skorupy? Rozmawiałem z nią, tak jak z wszystkimi innymi zawodniczkami. Jako powód podała zmęczenie sezonem i to, że nie jest w stanie przez kolejne miesiące trenować i grać na pełnych obrotach. Szkoda, jednak przyjąłem to tłumaczenie do wiadomości - mówi selekcjoner Piotr Makowski i dodaje: - Nie chcę i nie będę komentował decyzji zawodniczek, które nie czuły się na siłach, by grać w mojej drużynie.
http://siatkowka.przegladsportowy.pl/Siatkowka-Piotr-Makowski-oglosil-kadre-na-sezon-2013,artykul,170211,1,892.html |
dnia 16/05/2013
wiecie co, kazdy z nas ma wlasny poglad na sklad ale zastanowcie sie ktore zawodniczki w ostatnich powiedzmy 20 meczach grala na wysokim poziomie?
jaki styl i poziom zapewniaja te powolania?
Z Kasprzak nie jest zadna przyjmujaca to prosze nie pisac o ofensywnej..niech idzie na atak gdzie jej miejsce co juz na PJ sie stalo ( ocw kazdy pisze co chce ale czas takich co 5 razy przyjmuja w krzaki bo sa "ofensywne" juz minal)
jakim cudem jest Lyszkiewicz a nie ma Kurnikowskiej czy Muchy skoro obie sa o klase lepsze i tez mlode?
a na koinec odejmijcie 14 z pierwszego zgrupowania i zobaczycie Trzon repry.
P.S.
a co tam bede straszyc
Belcik, Radecka, Wolosz
Anna Werblińska, Kinga Kasprzak, Ewelina Sieczka, Patrycja Polak, Karolina Kosek, Elzbieta Skowronska,
KSD, Kaska Konieczna, Joanna Kaczor
Maja Tokarska, Zuzanna Efimienko, Monika Martałek, Agnieszka Kąkolewska
|
dnia 16/05/2013
ciekawe czy i JAK oceni ten sklad SEREK. Moze ona moglaby nam podpowiedziec, dlaczego pewnych siatkarek brak na tej liscie?
Czyżby to była sugestia, że Makowski może mieć te same problemy z dziewczynami co aktualnie Ze Roberto?
W takim razie ja też bym bardzo chętnie poznał jakieś szczegóły : |
dnia 16/05/2013
Belcik, Radecka, Wolosz
Anna Werblińska, Kinga Kasprzak, Ewelina Sieczka, Patrycja Polak, Karolina Kosek, Elzbieta Skowronska,
KSD, Kaska Konieczna, Joanna Kaczor
Maja Tokarska, Zuzanna Efimienko, Monika Martałek, Agnieszka Kąkolewska
Czyli nihil novi. Właśnie obawiam się, że reprezentacja będzie tak wyglądać, mam nadzieję jednak, że chociaż 2-3 młode się załapią. Jeśli się nie załapią, to kolejny sezon stracony, jeśli chodzi o budowanie nowej reprezentacji. |
dnia 16/05/2013
musi dobrac Grejman i Wojcik pierwszej grupy chyba, ze jest samobojca. Wyobraz sobie przyjecie jakby sie cos ABW stalo ( tfu ftu) - ..libero kryjaca cale boisko ..horror |
dnia 16/05/2013
ja w dalszym ciągu trzymam kciuki za Anię Grejman, ale nawet jeśli by pokazała się z jak najlepsze strony na treningu, to czy trener ją weźmie do "pierwszego składu"? |
dnia 16/05/2013
Miałem problemy z internetem i może to i dobrze.
Co do składu to paru nazwisk brakuje. Kilka jest zaskoczeniem.
Skorupa nie chce grać. Krzyż na drogę. Nie pierwszy raz wokół niej się coś dzieje. W 2012 też wracała z wielką łaską i po długich rozmowach. Jak pisałem dziwi obecność Bełcik najbardziej. Ale w sumie nie ma z czego wybierać a młodych, które grały próżno szukać. Jest Gajewska i niech się uczy. Ale summa summarum nie było kogo innego powołać. Za sam wiek nie bardzo. To nie jest łapanka, tylko kadra Polski seniorek.
Przyjęcie mi się generalnie podoba. W sumie wszystkie, co powinny są. Kaczorowska nie dostała powołania, ale w końcówce sezonu nic nie grała. Dziwi może trochę brak Kurnikowskiej jeszcze, może troszkę Pyziołek, ale nikogo więcej. Zaskoczenie to Raczyńska, widziałem ją w dwóch meczach finałowych I ligi i nie była zła. Pamiętam, że chodzi na prawym na obejście. Druga niespodzianka to Śliwińska. Ona ten sam rocznik co Grejman. Karotka powinna nam coś więcej powiedzieć o niej w tym sezonie, bo grała w Wiśle Kraków. Wiem, że jakoś miała też kontuzję sezon temu i ją wyłączyła z gry na jakiś czas. Nad konkretnymi osobami nie będę się z reszty rozwodził, bo wszystkie widziałem w tej kadrze. I nie wiem w czym Mucha jest lepsza od Łyszkiewicz. Chyba w staniu w kwadracie ;p
W ataku brakuje Kowalińskiej i Zaroślińskiej. Kaliszuk nie rozumiem ;o Konieczną tak średnio. Czyżnielewska niech posiedzi na siłowni trochę. Ogólnie to Konieczną można by przesunąć na przyjęcie a Kasprzak na atak. Może coś będą kombinować i myśleć.
Na środku w sumie są te, co powinny i chcą grać nadal w kadrze. ABK i Bera - kontuzje. Anioł, Dziękiewicz, Pycia już wiekowe. Nic lepszego nie ma. Poza tym jak ma rozgrywać Radecka to i tak one się nie naatakują
Libero też bez niespodzianek, choć Durajczyk nie wiem po co, jak na uniwersjadę to zgoda. Mała Zenik nie jest potrzebna, a Sawicka to jakiś czas temu z kadry zrezygnowała też.
Co do tej 14, która jest tam podana na to wcześniejsze zgrupowanie. Większość z nich to są reprezentacyjne dziewice. Chodzi mi o pierwszą kadrę i oprócz Wójcik, Sikorskiej, Czyżnielewskiej ale o tym Jelcynie to może zapomnijmy, bo nie wiem czemu on wgl służył. Pojechały bez przygotowania żadnego i treningu.
Pozostałe 18 to wszystkie, które grały w reprezentacji seniorek już w tych meczach bardziej oficjalnych, może oprócz Polak, która zagrała jedynie w Montreux 2010.
Z tego co mówił wcześniej Makowski to te młodsze miały przyjechać wcześniej, a potem dołączyć te starsze czy te co grały sezon do końca. Część z tej 14 z pewnością jest przewidziana jako te uniwersjadowe. Ale myślę, że nie jest tak, że to już jest podział taki końcowy i nie będzie roszad pewnych. Młode przyjadą wcześniej, żeby mógł im się przyjrzeć bardziej i zdecydować, które z nich prezentują się najlepiej. Skład na WGP trzeba pewnie wyśłać na ok. 1,5 miesiące przed pierwszym meczem, czyli jakoś po 15 czerwca. Liczba zawodniczek to pewnie tak jak w LŚ - 22.
Ponadto Uniwersjada jest od 6 do 17 lipca, WGP od 2 sierpnia. Także te kilka najlepszych może spokojnie dołączyć.
Ja jeszcze bym chciał poznać sztab. Cały. Od Makowskiego, po II, III trenera, statystyków, fizjoterapeutów, lekarzy i menadżera, kierownika reprezentacji, trenera przygotowania fizycznego.
PS: Z tego co widzę na liście z PZPS to Kosa już nie Kosek a Różycka. Musi zmienić ksywkę na Róża |
dnia 16/05/2013
ja... *&^&%&%&&%
środkowe ->
rozgrywające ->
Wójcik i Śliwińska ---> <3 moje dziewczyny |
dnia 16/05/2013
na SF jest wypowiedź trenera Makowskiego, który potwierdza że wielkie nieobecne mają problemy zdrowotne. . |
dnia 16/05/2013
co do Śliwińskiej już pisałam w relacjach z meczów I ligi -> fajna dziewczyna, fajnie przyjmuje, atakuje i zagrywa. Jak ma dzień to potrafi być liderką w ataku, ale jeszcze brakuje jej regularności - zdarza się jej dostarczać seriami punkty przeciwnikowi, ale potrafi potem przycisnąć na zagrywce.
Nieokrzesane dziecko, ale będą z niej ludzie. Mam taką nadzieję - niech to powołanie będzie dla niej szansą wyrwania się z I ligi. |
dnia 16/05/2013
tylko, ze to Spartanka..owszem zawedrowala w gosci do Krakowa ale to tylko tak na razie
swoja droga ile ta Sparta Warszawa daje talenciakow.. |
dnia 16/05/2013
Tak wgl to zamieniliśmy bazę ze Szczyrku na Bełchatów. Wszystkie zgrupowania oprócz tego pierwszego dla młodych odbędą się właśnie tam.
Jaka tam jest baza?
Na stronie PZPS w seniorkach/akcje szkoleniowe są skany papierów. Tam można sobie ściągnąć plany szkoleniowe na sezon. Memoriał Agaty Mróz jest przewidziany między 17 a 22 lipca, czyli pewnie 19-21 lipiec w Katowicach, jako przetarcie przed WGP. |
dnia 16/05/2013
a do kiedy dziewczyny trenują w Szczyrku? |
dnia 16/05/2013
Co do Skorupy, to szkoda że nie chce grać. Ale z drugiej strony to ona opowiadała się wyraźnie po stronie zagranicznego trenera, a druga sprawa to Matlak z Makowskiej podziękowali jej poprzednio, to może jakiś uraz pozostał. |
dnia 16/05/2013
Do 7 czerwca. Ta 14. Od 1 czerwca rusza zgrupowanie w Bełchatowie. |
dnia 16/05/2013
o.O
to kto z nimi będzie trenował przez tydzień? |
dnia 16/05/2013
Ja nie wiem. Chyba z Popikiem. Chociaż ja nie wiem czy Makowski się w Szczyrku zjawi. Bo on gada to tak, że sam nie wiem co myśleć. Wg tego co mówi to na Jelcyna jadą te uniwersjadowe. Jelcyn rusza 24 czerwca. A Bełchatów kończy 26. Potem od 1 do 3 badania w Warszawie. 4 wyjeżdża Kazań a reszta od 4 znowu Bełchatów.
Generalnie jak Grejman, Wójcik nie da na WGP to nie będzie mi się podobać to co robi. |
dnia 16/05/2013
Generalnie jak Grejman, Wójcik nie da na WGP to nie będzie mi się podobać to co robi.
zgadzam się. |
dnia 16/05/2013
Aha i chyba rozszyfrowałem co się kryje pod tym Bełchatowem. Nie będzie to Bełchatów stricte, ale Kleszczów - Solpark. Także tam jest wszystko co trzeba |
dnia 16/05/2013
na środku żadnej doświadczonej zawodniczki
nie przypominaj
jedynie libero wydaje się pewnie obsadzone, na przyjęciu nie wierzę w cały sezon Werblińskiej |
dnia 16/05/2013
liczę na martałek i maję
przynajmniej jedna noga będzie chodziła jak trzeba |
dnia 16/05/2013
Generalnie jak Grejman, Wójcik nie da na WGP to nie będzie mi się podobać to co robi.
Zgadzam się, choć jego wypowiedź przytoczona na SF nie wróży dobrze w tym zakresie. Wygląda to tak, jakby traktował te dwie kadry: kadrę seniorską i kadrę na Uniwersjadę, oddzielnie.
Jeśli faktycznie trener Makowski forsował Milenę na rozgrywającą a nie Kaśkę, to się w sumie Kasi nie dziwię, że sceptycznie podchodzi do możliwej współpracy z nim. |
dnia 16/05/2013
, to się w sumie Kasi nie dziwię, że sceptycznie podchodzi do możliwej współpracy z nim.
ja też nie, ale niechże przejdzie ponad podziałami i niech kadra w końcu zagra w najlepszym możliwym zestawieniu |
dnia 16/05/2013
Wiecie co? Podoba mi się ta kadra.
ks, strasznie narzekasz, ale wskaż lepsze zawodniczki w miejsce tych, które podałeś. NIE MA. Bo chyba nie Kaczorowska?
Cieszę się, że nie ma Klaudii, bo ona ani nie przyjmuje pewnie, ani nie atakuje, a jej obrona to jakieś kpiny... Sieczka przy Chiappinim prezentowała się całkiem, całkiem. Może coś z niej jeszcze będzie... Cieszy mnie też brak powołania dla Zaroślińskiej. Po co nam atakująca, która myśli tylko w pierwszym secie, w następnych bije byle mocniej, a w decydujących momentach ma minę, jakby miała się rozpłakać? Bez przesady, Czyżnielewska dużo lepsza.
Super, że Makowski nie ograniczył się tylko do ORLEN Ligi i zapolował na talenty w I lidze. Zobaczymy Życzę powodzenia zarówno jemu, jak i dziewczynom |
dnia 16/05/2013
jak sie powoluje repre to bierze sie zawodniczki ktore maja grac a nie z miejsca ktos mowi, ze z atakujacej to moze zrobi sie przyjmujaca...
Bobaas: Kacza grala i przez dlugie fragmenty spotkan to na niej opieralo sie przyjecie i z Kasprzak siedzaca glownie na lawie to newet nie ma co porownywac. NIe jestm za powolaniem Kaczorowskiej ale jednak jej rola i znaczenie w zespole byla o wiele wieksza niz Kasprzak.
Powolania przyjmujacych to cyrk. Widze, ze tak jak ja uwazasz, iz bez mlodych Grejman, Wojcik ciezko wogle myslec o przyjeciu w reprze na jakims poziomie. Skoro tak to jak mozesz pisac, ze powolania przyjmujacych sa w porzadku? No albo Kasprzak, Kosek ( jej zespol zaslynal w lidze tym, ze przegral bodaj 8 meczow z rzedu- jesli dobrze pamietam ) albo Grejman, Wojcik..nie widzisz bezsensu ?
To jest ze strony Makowskiego pokazanie, ze nie ma wlasnego pomyslu na kadre.
Jesli Swiderek wyslal na PJ kilka mlodych z tymi doswiadczonymi..Kosek, Sieczka i Kasprzak, zeby sie troche ograly, a tam okazalo sie, ze debiutantka jest od nich lepsza to po kiego czorta dalej sie w tym skladzie spotykac?
pwolanie Kingi na atak moglbym przelknac mimo, ze Smoku jest od niej lepsza nawet z jej problemami w koncowkach ale na przyjecie to brak logiki i znajomosci zawodniczek przez nowego kolcza.
Odpowiadam na pytaine w czym lepsza Mucha od Lyszkiewicz - bo lepiej grala?
opracowanie WOA
PRZYJMUJĄCA Z NAJLEPSZYM PRZYJĘCIEM
35,48% Ściurka Dorota (198/558)
35,39% Werblińska Anna (183/517)
34,96% Mucha Emilia (50/143)
34,75% Malesevic Tijana (163/469)
34,75% Grejman Anna (204/587)
33,98% Leys Charlotte ( 156/459)
33,75% Kaczorowska Klaudia (214/634)
Przyjecie efektywnosc
Lyszkiewicz: - 0,06 ( ta kreska to minus )
Sieczka: 0,07
Kasprzak: 0,09
E.Skowronska: 0,16
Grejman: 0,21
Mucha: 0,24
Werblinska: 0,29
dalej nie widzisz roznicy?
Skowronska jeszcze przechodzi ale pozostala 3 jest w reprze przez pomylke.
aa jesli chcesz argumentowac np. atakiem to nie ma czym za bardzo - czy 33 czy 38 przy takich roznicach w przyjeciu ine ma zadnego znaczenia. |
dnia 16/05/2013
ja też nie, ale niechże przejdzie ponad podziałami
Problem w tym, że jak zawodniczka nie ma zaufania do trenera to nawet jej dobra wola może we współpracy z trenerem niewiele pomóc.
Liczę na to, że nie jest to ostateczna decyzja Skorupy i wróci chociaż w przyszłym roku. |
dnia 16/05/2013
a sry, dopiero zauwazylem pytanie chimer89: jak to wyzej nie wystarczy to daj znak. |
dnia 16/05/2013
Mnie tylko martwi jedna rzecz, jeśli trener Makowski nie weźmie jednak zawodniczek z Uniwersjady pod uwagę w reprezentacji na WGP i ME, to zapewne w kadrze o miejsce w szóstce będą rywalizować m.in. Kasprzak i Sieczka, czyli 31 i 34 zawodniczka pod względem średniej ważonej w rankingu przyjęcia na 34 sklasyfikowane zawodniczki. |
dnia 16/05/2013
Ja tam nie wiem, nigdy Muchy nie widziałam w akcji. Nie jestem trenerem i nie znam się na siatkówce choćby w 10% tak jak Makowski. Nie wiem, co nim kierowało i dlaczego pominął Muchę, ale nie przekreślałabym trenera tylko dlatego, że nie podoba mi się jedna jego decyzja |
dnia 16/05/2013
Popatrzyłam na statystyki przyjęcia ORLEN Ligi i wołają one o pomstę do nieba... Koszmar. Jeśli Ściurka przyjmuje najlepiej w Polsce to ja nie mam pytań |
dnia 16/05/2013
Sory, ale Konieczna grała naprzemiennie we Wrocławiu. A to na przyjęciu, a to na ataku. A jak była ustawiona na przyjęciu i grała Polak to i tak przyjmowała, więc to jej przestawienie to nie byłoby takie z dupy. Podobnie jak z Kasprzak, która już wchodziła na atak na podwójne zmiany w Muszynie pod koniec sezonu. Skąd ty możesz wiedzieć na jaką, która jest powołana pozycję? Te pozycje to im wpisywał PZPS. Na liście są 32 nazwiska, wg alfabetu za wyjątkiem Różyckiej, która jest wpisana gdyby była Kosek nadal, ale jest pod K.
Co do Muchy to nie chce mi się o niej dyskutować i jej procentach, bo zagrała ze 3 mecze i słuch po niej zaginął. Ty uważasz, że to wina Gąsiora, bo dla Ciebie to zawsze winny jest trener. Tak jak mówię. Ją akurat miał Makowski na miejscu, z Gąsiorem też się zna. |
dnia 16/05/2013
ustawiona na ataku* |
dnia 16/05/2013
Zgadzam się z bobasem, miał ją na miejscu, może go nie zachwyciła |
dnia 16/05/2013
Przecież palić mogą. Kto im broni? Mało to palących jest? Durisic, Derisilo... KSD też popalała. |
dnia 16/05/2013
Ja mam tylko jedno pytanie ...
Po jakiego grzyba Makowski powołał FENOMENALNĄ Bełcik, która nie umie dobrze wystawić palucha
Szlak mnie chce trafić jak widzę to nazwisko. |
dnia 16/05/2013
Wolosz dostala szanse jako 1 na PJ i byla klapa...ale ine ma za bardzo wyjscia.
Wlasine rozegranie a nie przyjecie to prawdziwy problem w tej chwili.
bobaas: no to zboacz wyniki palacu kiedy te super zagraniczne dziewoje wrocily do gry a Mucha na lawe.
Liliom trzymal na placu ( w ataku) nawet jak konczyla 1 na 10 atakow...
i wiesz co, zapomniales co pisaliscie o mine jak 2 lata czy rok temu pisalem o Grejman, Grajber, Kakolewskiej.. --
albo jak chcilem zeby na wgp zabrac mlode zamiast ..Kosek, Kasprzak..
to najpierw niech wroci pamiec
albo
ksdani dnia maj 17 2012 20:29:27
Grejman tu brak - moze jest w tej 9 - ostatnio najlpsza przyjmujaca MPJ - chodzi o szeroki sklad na wgp 2012 |
dnia 16/05/2013
No cóż, że tak powiem z pustego i Salamun nie naleje.
Martwi mnie jednak brak Kasi Skorupy, to jednak poważne osłabienie dla zespołu dziewczyn, ale jak jest tak jak pisze serek to trudno.
Szkoda także że i Bera i Aga muszą leczyć kontuzję, to również spora strata w tym roku.
Dziwię się także bardzo, dlaczego znalazło się powołanie dla Kaliszuk a dla Kowalkowskiej już nie. Dla mnie i tak chyba Iza Kowalkowska jest obecnie drugą atakującą po Kaśce Skowrońskiej.
Fajnie że będzie parę młodych dziewczyn Tylko zastanawiam się czy powąchają parkiet w tych ważnych w tym roku imprezach. Ksdani tak lansuje swoje aniołki "aniołki ksdaniego" że już to po prostu staje się trochę nudne. Widziałem dwa mecze w których grała Mucha i według mnie jak najbardziej słuszna decyzja z niepowoływaniem jej do kadry, to jeszcze nie ta bajka i nie pomogą "dziwne" statystyki, które ks tu przytacza. Ta dziewczyna jest po prostu za młoda na kadrę i nie chodzi tu o wiek tylko o dojrzałość mentalną. I tyle mojego w tym temacie. |
dnia 16/05/2013
a stad mozna sobie sciagnac lub obejrzec na " miejscu" kawek spotkania wislaczek ze Sliwnska ( nr 7)
http://tiny.pl/h86qf
i jak juz to rozgrywajaca Ada Szady ( nr5).. |
dnia 17/05/2013
link u gory to mecz wislaczek z chemikiem wiec ine tylko te "mlode" mozna zoabaczyc
a tu 2 mecz: http://tiny.pl/h86xb
jureczek: sadzilem, ze to oczywiste ale jak widze chyba nie za bardzo. Wszystkim mlodym od Wojcik, Grejman po Sliwinska brakuje ogrania w doroslej siatkowce ( a co dopiero mowic o reprezentacji) ale mamy budowac zespol na IO a to oznacza, ze powinno sie natychmiast zaczac selekcje. Zostaly TYLKO 3 lata.
Dziwne statystyki sa oficjalnie dostepne i ( poniewaz spodziewalem sie takich argumentow ) wstawilem kawelek pracy WOA. No i wiesz co, to nie moja wina, ze te nieograne dzieciaki juz teraz przyjmuja lepiej od Waszych ulubionych, doswiadczonych zawodniczek, serio, ja nie mam z tym nic wspolnego.
Zeby jeszcze bardziej ...hmmm Grajber, Damaske, Smarzek, Baldyga, Moskwa, Wanczyk..nie zapominajac o najlepszej przyjmujacej MPJ czyli Głaz..sry dziewczyny, wszystkich nie bede wymial
je tez trzeba bedzie sprawdzic bo kazda daje nadzieje na PRZYSZLOSC.
Przez kilka lat pojawialo sie malo "perelek" , dla tego teraz trener reprezentacji nie ma wyjscia i chcac cos osiagnac musi siegac po tak mlode zawodniczki. szczescie, ze mamy prawdziwy wysyp utalentowanych dzieciakow .
Natomiast myslenie - gorzej gra ale za to z jakim doswiadczeniem przyjmuje w trybuny..zupelnie do mnie nie przemawia a to wlasnie proponujecie razem z trenerem.
Jesli rzeczywiscie Makowski chce zbudowac zespol na IO to juz w tym roku musi dac pograc mlodym bo za rok MS czyli jeszcze trudniej a pozniej eliminacje IO i sama Olimpiada..to kiedy kurcze maja sie ogrywac, sprawdzac?
P.S.
nie moge nie dodac malego apelu do trenerow i skautow z OL: dziewczyny z białego sa do wziecia a Wszystkie udowodnily, ze WARTO na nie stawiac i powinny miec szanse na trening i gre w "normalnych" klubach.
P.S. 2
wlasnie sobie uzmyslowilem, ze Ania Grejman w tym roku grala w OL wiecej niz Kasprzak przez ostatnie 2-3..lata - to kto jest bardziej ograny? |
dnia 17/05/2013
Iza Kowalkowska
Kowalińska |
dnia 17/05/2013
W temacie młodych i Uniwersjada to trzeba zadać pytanie czy są one uprawnione do gry w tej imprezie. Nie znam szczegółowych uregulowań w tej materii ale wydaje mnie się, że studentem ( choćby fikcyjnym ale jednak ) trzeba być. Tymczasem Wójcik, Kąkolewska, Szymańska czy Grejman ( kiedyś czytałem, że jeszcze nie studiuje) nie spełniają tego podstawowego warunku. |
dnia 17/05/2013
maturzystka - uczennica- a student - 3 sie lapia
ale w przypadku Ani mozesz miec racje. |
dnia 17/05/2013
Dla chcącego nic trudnego. Zapiszą ją jako studentke Akademii Polskiej Siatkowki, hahahahahah. |
dnia 17/05/2013
Jakoś nie podoba mi się ta reprezentacja, ale jak mówią pożyjemy, zobaczymy. |
dnia 17/05/2013
Shiba: to przeciez "stara" repra bez Zeberka, Bery i Kaszy...
widac wlasne pomysly trenera czekaja na lepsze czasy.
Makowski cyt. z 23.04: Miałem wiele okazji, by oglądać ligę żeńską, byłem też osobiście na kilku meczach. Można więc powiedzieć, że znam te rozgrywki od podszewki, patrzyłem także na europejskie puchary, zatem zdecydowanie jestem na bieżąco.
i niech sobie kazdy mysli co chce. |
dnia 17/05/2013
Sportowiec może brać udział w uniwersjadzie tylko wtedy, gdy posiada status studenta (17-28 lat) uniwersytetu lub szkoły wyższej oraz jest zrzeszony w lokalnym akademickim związku sportowym i narodowym związku danego sportu.
Transmisje na eurosporcie - bedzie mozna popatzrec na mecze naszych dziewczyn. |
dnia 17/05/2013
Czyli wg tej definicji spora część młodych dziewczyn odpada z tego grona. Nie grozi nam zatem odłączenie młodzieży pod pretekstem gry w Uniwersjadzie. Pewnie część tych dziewczyn z I ligi została powołana w tym celu. |
dnia 17/05/2013
Skowrońska i Bełcik nestorki, Werblińska samiec alfa i nieco siatkówki w tle. Zapowiada się arcyciekawy sezon. |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|