dnia 04/07/2013
Czy Kubiak jest już w pełni zdrowy i gotowy do gry? Bo jakby jeszcze on nie był gotowy to zostajemy z dwójką przyjmujących na mecze z USA. |
dnia 04/07/2013
AA jak ja Cie nie lubię !!!!!! wiesz czemu wiesz DOSKONALE!
jak można za Wronke dać Kosoka?! |
dnia 04/07/2013
ktoś mówił, że Endriu chory, więc chyba można... :< |
dnia 05/07/2013
Chory to Ruciak.
Rozgrywający: Mikko Esko, Eemi Tervaportti;
Atakujący: Mikko Oivanen, Olli-Pekka Ojansivu;
Środkowi: Matti Oivanen, Konstantin Shumov, Jukka Lehtonen;
Przyjmujący: Antti Siltala, Urpo Sivula, Niklas Seppänen, Olli Kunnari;
Libero: Lauri Kerminen.
na trybunach Matti Hietanen i Juho Rajala.
via Siatkówka po fińsku prosto z Tampere |
dnia 05/07/2013
Chciałbym przypomnieć,że siatkanews traktuje o siatce zawieszonej wysoko a nie nisko!!!
Wracać mi tu na Ligę Światową !! |
dnia 05/07/2013
Takiej posuchy jeśli komentarze podczas Ligii Światowej to chyba jeszcze nie było. |
dnia 05/07/2013
Posucha może i w komentarzach ale za to na boisku w Spodku mały potop był |
dnia 05/07/2013
Bo się tałatajstwo rozgląda za tymi co szorują tyłami potrawie |
dnia 05/07/2013
zgadza sie a w dodatku slepoty ine zauwazyli, ze siatka spadla |
dnia 05/07/2013
FIN 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
2 Tervaportti Eemi - - - -
3 Esko Mikko ■ ■ ■ ■ 2 - - 2
4 Kerminen Lauri L L L L - - - -
5 C Siltala Antti ■ ■ ■ ■ 9 - - 9
6 Seppänen Niklas □ - - - -
10 Sivula Urpo - - - -
12 Kunnari Olli ■ ■ ■ ■ 11 3 1 15
13 Oivanen Mikko ■ ■ ■ ■ 16 2 1 19
14 Shumov Konstantin ■ ■ ■ 3 3 1 7
15 Oivanen Matti ■ ■ ■ ■ 4 1 1 6
16 Ojansivu Olli-Pekka □ □ □ □ 5 - 1 6
18 Lehtonen Jukka □ □ □ ■ 1 - - 1
Opponent errors 29
Totals 51 9 5 94
NED 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Abdel-aziz Nimir ■ ■ ■ ■ 2 2 1 5
2 Freriks Nico □ □ - - - -
4 Ter Horst Thijs - - - -
5 Maan Jelte ■ ■ ■ ■ 12 2 1 15
7 Jorna Gijs L L L L - - - -
10 Rauwerdink Jeroen ■ ■ ■ ■ 10 3 2 15
12 Kooistra Wytze ■ ■ ■ ■ 6 4 1 11
13 van Garderen Maarten - - - -
14 Klapwijk Niels ■ ■ ■ ■ 23 1 1 25
15 Koelewijn Thomas ■ ■ ■ ■ 2 - 1 3
16 Overbeeke Robin - - - -
17 C Bontje Johannes Cornelius □ - - - -
Opponent errors 24
Totals 55 12 7 98 |
dnia 05/07/2013
BRA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 C Rezende Bruno Mossa ■ ■ ■ ■ 1 - 1 2
3 Carbonera Eder ■ ■ ■ ■ 6 1 3 10
4 de Souza Wallace □ □ □ 5 - - 5
6 Vissotto Neves Leandro ■ ■ ■ ■ 14 5 - 19
7 Arjona William □ □ □ - - - -
8 Lucarelli Santos de Souza Ricardo ■ ■ ■ ■ 12 1 1 14
10 Domingos Alan Barbosa L L L L - - - -
11 Alves Thiago Soares - - - -
13 Souza Maurício - - - -
16 Saatkamp Lucas ■ ■ ■ ■ 6 2 - 8
18 Amaral Dante ■ ■ ■ ■ 5 2 - 7
22 Borges Almeida Silva Mauricio - - - -
Opponent errors 34
Totals 49 11 5 99
BUL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Bratoev Georgi ■ ■ ■ ■ 1 2 - 3
3 Samunev Stoyan □ ■ 1 1 - 2
5 Gotsev Svetoslav ■ ■ ■ 2 1 - 3
6 Milushev Danail □ 4 - - 4
8 Skrimov Todor ■ ■ ■ ■ 9 2 - 11
9 Dimitrov Dobromir □ □ □ - - - -
12 Yosifov Viktor ■ ■ ■ ■ 7 2 2 11
13 Salparov Teodor L L L L - - - -
15 C Aleksiev Todor ■ ■ ■ ■ 13 1 1 15
16 Gradinarov Miroslav □ □ 1 - - 1
17 Penchev Nikolay - - - -
19 Sokolov Tsvetan ■ ■ ■ ■ 11 1 2 14
Opponent errors 22
Totals 49 10 5 86 |
dnia 05/07/2013
Bartuś |
dnia 05/07/2013
Dopiero zauważyłem,Jarski na młocie |
dnia 05/07/2013
Dopiero zauważyłem,Jarski na młocie
Bo dziś jest wielki dzień Jay Jayów. |
dnia 05/07/2013
Bazin
Aby Twe słowa były prorocze |
dnia 05/07/2013
Amerykanie coś niemrawi. Paul gra dla nas |
dnia 05/07/2013
No ale wreszcie mają porządnego libero a dziś Shoji w wybornej formie |
dnia 05/07/2013
Straszny bałagan u nas |
dnia 05/07/2013
Pete asa !!! |
dnia 05/07/2013
I znów popełniamy idiotyczne indywidualne błędy |
dnia 05/07/2013
Nie mam nic di Jarskiego,ale chyba to jest moment dla Zibiego |
dnia 05/07/2013
Chyba mnie jarski mnie przeczytał... |
dnia 05/07/2013
Jeszcze nie, Zibi musi jeszcze trochę się powkurzać w kwadracie tylko wtedy gra dobrze |
dnia 05/07/2013
Jarski,idź odpocząć |
dnia 05/07/2013
Jarski,idź odpocząć
????? Mały Jay Jay, tak jak duży, dobrze dziś gra - ma już 6 pkt, w tym dwa bloki. |
dnia 05/07/2013
Zator dobrze |
dnia 05/07/2013
Bazin
ja chcę wiecej |
dnia 05/07/2013
Tak z innej beczki, Bociek twierdzi, że jedzie na zgrupowanie kadry szykującej się na ME. |
dnia 05/07/2013
Bartucha,nareszcie!!! |
dnia 05/07/2013
Anderson jak zwykle przeciwko nam gra słabo. Chyba polskie kibicki go rozpraszają |
dnia 05/07/2013
Tak z innej beczki, Bociek twierdzi, że jedzie na zgrupowanie kadry szykującej się na ME.
Wiemy,czytaliśmy |
dnia 05/07/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Nowakowski Piotr ■ ■ 3 2 1 6
2 Winiarski Michal ■ ■ 2 - - 2
4 Kosok Grzegorz - - - -
6 Kurek Bartosz ■ ■ 2 1 1 4
7 Jarosz Jakub ■ ■ 5 2 - 7
9 Bartman Zbigniew - - - -
11 Drzyzga Fabian - - - -
13 Kubiak Michal - - - -
15 Zygadlo Lukasz ■ ■ - - - -
16 Ignaczak Krzysztof □ - - - -
17 Zatorski Pawel L L - - - -
18 C Mozdzonek Marcin ■ ■ 1 - - 1
Opponent errors 12
Totals 13 5 2 32
USA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 C Anderson Matthew ■ ■ 4 1 - 5
4 Lee David ■ ■ 2 - - 2
6 Lotman Paul ■ ■ 1 - - 1
7 Shoji Kawika - - - -
8 Caldwell Kyle ■ ■ - 1 - 1
9 Troy Murphy - - - -
10 Ciarelli Antonio □ - - - -
15 Clark Carson ■ ■ 10 - - 10
17 Holt Maxwell ■ ■ 1 2 - 3
18 Muagututia Garrett - - - -
20 Smith David - - - -
22 Shoji Erik L L - - - -
Opponent errors 7
Totals 18 4 - 29
przy stanie 8:7 w 2 secie |
dnia 05/07/2013
To o co chodzi Cors. Wytłumacz, znowu kadra a i kadra b razem trenują? |
dnia 05/07/2013
A chaliera ich wi |
dnia 05/07/2013
Nie wiem jak staty,ale chyba mamy niezłe przyjęcie |
dnia 05/07/2013
Szczerze powiem, że dzisiaj się chyba mniej obawiam Amerykanów niż w niedzielę, wtedy już powinni się lepiej zaaklimatyzować. |
dnia 05/07/2013
Tylko te kontry |
dnia 05/07/2013
Jednak Jarski jest za miękki
Bociek na boisko!!! |
dnia 05/07/2013
Dostarczyciel punktów zszedł, więc od razu jest gorzej |
dnia 05/07/2013
Zibi wchodź |
dnia 05/07/2013
Drzyzga dobry, ma Holta za jakiegoś ogóra. |
dnia 05/07/2013
Bociek i Włodi na boisko |
dnia 05/07/2013
Czy jutrzejsze mecze Polski będzie można obejrzeć gdzieś na necie, czy zostaje mi Eurosport2? |
dnia 05/07/2013
Niegrzeczny chłopiec z tego naszego Jerzyka.
A nasi siatkarze są zbyt grzeczni nie ma ognia |
dnia 05/07/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Nowakowski Piotr ■ ■ 3 2 1 6
2 Winiarski Michal ■ ■ 4 - 1 5
4 Kosok Grzegorz - - - -
6 Kurek Bartosz ■ ■ 3 1 1 5
7 Jarosz Jakub ■ ■ 7 2 - 9
9 Bartman Zbigniew - - - -
11 Drzyzga Fabian - - - -
13 Kubiak Michal □ - - 1 1
15 Zygadlo Lukasz ■ ■ - - - -
16 Ignaczak Krzysztof □ - - - -
17 Zatorski Pawel L L - - - -
18 C Mozdzonek Marcin ■ ■ 3 1 - 4
Opponent errors 14
Totals 20 6 4 44
USA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 C Anderson Matthew ■ ■ 5 1 - 6
4 Lee David ■ ■ 3 - - 3
6 Lotman Paul ■ ■ 1 - - 1
7 Shoji Kawika - - - -
8 Caldwell Kyle ■ ■ - 3 - 3
9 Troy Murphy - - - -
10 Ciarelli Antonio □ 2 - 1 3
15 Clark Carson ■ ■ 12 - - 12
17 Holt Maxwell ■ ■ 4 2 - 6
18 Muagututia Garrett - - - -
20 Smith David - - - -
22 Shoji Erik L L - - - -
Opponent errors 13
Totals 27 6 1 47 |
dnia 05/07/2013
jinx: na meczykach sprawdz - powinno cos byc |
dnia 05/07/2013
Lotman już nam nie robi gry i nas jadą. |
dnia 05/07/2013
zle rozegraine w koncowce - moze jednak czas mlodego wpuscic |
dnia 05/07/2013
a niemcy leje rosjan 2-0 i 9:6 |
dnia 05/07/2013
Rozegranie nie jest złe,tylko skrzydłowym pary brakuje |
dnia 05/07/2013
No i nasi siatkarze też nie umieją korzystać z czelendżu, panie Swędrowski <wybaczcie, musiałam, zawsze mnie wkurzała jego gadka> |
dnia 05/07/2013
Drzyzga,przestań pieprzyć o ich błędach,my mamy tyle samo !!!
Może Kubiaka ??? |
dnia 05/07/2013
Andrea prawie płacze |
dnia 05/07/2013
Andrea prawie płacze
Kobiece metody. Ale czasami skuteczne |
dnia 05/07/2013
Dawać Ignaczaka za Winiara. Jak nie może być lepiej, to niech chociaż będzie śmieszniej. |
dnia 05/07/2013
Ten atakujący USA rewelacja |
dnia 05/07/2013
Czemu my zawsze mamy tak koszmarne problemy, grając przeciwko leworęcznym atakującym? |
dnia 05/07/2013
A Wojtuś zaczyna obszczekiwać Łukasza,trzeba synka wypromować???
Przecież zawsze wchodzący dostaje piłke na rozfartowanie |
dnia 05/07/2013
Kaszana to Bartek i Misiek |
dnia 05/07/2013
Do leworęcznego Clarka nie potrafimy w ogole ustawić bloku.
A to zawodnik bez klubu i zawodowego kontraktu. Podobnie jak rpzgrywający Caldwell |
dnia 05/07/2013
4:14 - o matko!!!! |
dnia 05/07/2013
Idziemy na rekord |
dnia 05/07/2013
4:16, wynik rodem z gimnazjady powiatu sieradzkiego. |
dnia 05/07/2013
Co jeszcze Żygadło robi na boisku? :-O Anastasi powoli traci resztki szacunku. Ja nie wiem.. |
dnia 05/07/2013
Anastasi nie kmini dzisiaj zmian jeszcze bardziej niż zwykle. |
dnia 05/07/2013
Misiek
Żygadło robi co może,zajmij się skrzydłowymi |
dnia 05/07/2013
auć, bolesne |
dnia 05/07/2013
Fujar
a co ma robić ,wstawić Boćka i Włodiego ??? |
dnia 05/07/2013
Ciarelli gra bardzo mądrze |
dnia 05/07/2013
Corsik, a jakie mamy pole manewru na sskrzydłach, Igła ma wejść? Odpowietrzyć Żygadło na 4. seta też się przyda. |
dnia 05/07/2013
My nie mamy zmienników... Ewentualnych młodych i gniewnych Anastasi wyeliminował sam |
dnia 05/07/2013
Jakby Jankesi znali JJ to nie skakliby do niego w bloku jak ma sytuacyjną piłkę |
dnia 05/07/2013
Cors, powinien pozwolić popatrzyć ŁŻ i JJ chwile z kwadratu, a nie pogłębiać ich bezradność. |
dnia 05/07/2013
Fujar
Akurat Łukasz i Jarski są najlepsi,kaszanią Bartek i Misiek |
dnia 05/07/2013
Z taką zagrywką, to możemy sobie rywalizować najwyżej w Lidze Europejskiej
Ciarell przyjmuje wszystko w punkt, choć to siatkarz, który do tej pory nigdy nie grał w zawodowym klubie |
dnia 05/07/2013
Cors, jak się dostaje do 4, to wg mnie trzeba ruszyć co się da, a nie stać i patrzeć jak nas rozmontowują do cna. |
dnia 05/07/2013
Swoją drogą wolałem Kawikę na rozegraniu u Amerykańców. |
dnia 05/07/2013
Do
rekordy pobite
Nie dziwię się ,że Ruskie Bartka wykopali |
dnia 05/07/2013
Pierwszy raz widzę USA w tym składzie i mi się podoba ich gra. Technika techniką, ale fajna siłowa siatka |
dnia 05/07/2013
no brawo gramy niczym reprezentacja Wyspy Wielkanocnej |
dnia 05/07/2013
Może odwrócimy na 3:2 i siatkofani dalej będą sławić naszą reprezentację. |
dnia 05/07/2013
misiek dnia lipiec 05 2013 21:53:37
Swoją drogą wolałem Kawikę na rozegraniu u Amerykańców
Tyle, że on ma 190 parę centymetrów, a 205 cm Caldwell ma już teraz 4 punkty zdobyte blokiem. Nasi środkowi w sumie mają 3 bloki, czyli mniej niż amerykański rozgrywający |
dnia 05/07/2013
Kurek jedna wielka nędza
Misiek
A to oni nam mają wygrywać mecze |
dnia 05/07/2013
Nie potrafimy grać z drużynami mającymi lepszą technikę i defensywę jak Brazylia, czy Francja, nie potrafimy też grać z drużynami mającymi od nas lepsze warunki fizyczne i dominującymi na siatce jak Amerykanie. Taka prawda. |
dnia 05/07/2013
Duży Jay Jay wraca na kort |
dnia 05/07/2013
siatkofani dalej będą sławić naszą reprezentację.
Fujar,jeśli nie jesteś siatkofanem,to co Ty tutaj robisz ??? |
dnia 05/07/2013
USA sypacz nam pomaga |
dnia 05/07/2013
Siatkofani to przede wszystkim hot-fanki siatkarzy, które na grę nie patrzą. |
dnia 05/07/2013
Kurek jedna wielka nędza
Bartek probuje wzbić się do lotu. Może następna cudowna przemiana w orła jak w pierwszym meczu z Argentyną? |
dnia 05/07/2013
Może i nie będą sławić, ale będą wspierać. Na tym polega kibicowanie. A doskonale wiemy, że nasi siatkarze chcą i bardzo się starają, tylko im nie wychodzi |
dnia 05/07/2013
Kuraś chciał zrobić JArskiemu suplexa |
dnia 05/07/2013
@bazin
Ja to wiem. Tylko jako rozgrywający bardziej mi się po prostu podobał. Do tego świetnie grał w obronie i miał lepszą zagrywkę od Caldwella. |
dnia 05/07/2013
JJ szuka O2 |
dnia 05/07/2013
7:2 -lustrzane odbicie, czyli srogi rewanż poprzedniego seta? Nie mam nic przeciwko temu |
dnia 05/07/2013
Siatkofani,jak sama nazwa wskazuje to są ci co kochają siatkówkę ( szczególnie naszą ).\
W przeciwieństwie do siatkomalkontentów ... |
dnia 05/07/2013
Chimerku |
dnia 05/07/2013
OLD JJ |
dnia 05/07/2013
Cors, siatkofani < fani siatkówki. |
dnia 05/07/2013
Gdzie jest Wiśnia?? Już się go AA pozbył?? Mógł go puścić na Uniwersjadę Ogladałbym chętniej niż LŚ |
dnia 05/07/2013
Shoji jest fantastyczny. Ile lat oni się męczyli z Lambournem... |
dnia 05/07/2013
To ci nam się lingwista trafił |
dnia 05/07/2013
Gdzie jest AA?? |
dnia 05/07/2013
Wiśnia jeszcze nie doszedł do siebie |
dnia 05/07/2013
@jinx
Po co nam Wiśnia jak mamy killera w ataku z świetną zagrywką, czyli Kosoka |
dnia 05/07/2013
Sędziowie tragedia...czasami mam wrażenie, że on patrzy na polskie kibicki, a nie boisko ;-) |
dnia 05/07/2013
Misiek,trzeba poczekać aż Hain podrośnie |
dnia 05/07/2013
Jakby jeszcze Rucka na Uniwersjadę puścili to nie oglądałbym w ogóle LŚ |
dnia 05/07/2013
siatkomalkontentów
Siatkomalkontenci w tym kraju pasjonują się głównie piłką nożną |
dnia 05/07/2013
u Ruskich jakie szaleństwo |
dnia 05/07/2013
Brawo Jarski |
dnia 05/07/2013
Ruszyli skrzydłowi i zaraz coś gramy |
dnia 05/07/2013
Winiar bierze ciężąr ataku na swoje barki |
dnia 05/07/2013
Ale Swędrowski jest nudny z tym Ballem. Co on chce od Caldwella? |
dnia 05/07/2013
ależ słaba gra Zatora ... Gdyby to był igła połowa ludzi na stronie już by go odsyłała na emeryturę ! |
dnia 05/07/2013
Tu Cors masz racje, Hain to jeden z wiekszych talentow ostatnich lat. |
dnia 05/07/2013
Kurek, Kurek po tak ciasnym skosie... |
dnia 05/07/2013
Nareszcie Kuraś zagrał to co powinien grać bez przerwy |
dnia 05/07/2013
JEŻU, przecież tak prowadzili |
dnia 05/07/2013
Biedny Ciarelli, ciągle w siatce |
dnia 05/07/2013
Ale nasz sędzia przydrukował |
dnia 05/07/2013
chim, chyba nie powiesz że Kyle trzyma równy poziom i gra jakąś super siatkówkę? skrzydło, skrzydło i to średnio dokładnie. |
dnia 05/07/2013
MÓJ BOŻE |
dnia 05/07/2013
corsik, a Ci na slupku jeszcze gorzej drukują i to podejmują ostateczne decyzje... |
dnia 05/07/2013
Ciarelli bez klubu??
Nie wiem ile w tym prawdy, ale do zaksy ma przyjśc ktoś z trójki Kanadyjczyk, ARG lub Włoch/ z Włoch |
dnia 05/07/2013
No pewnie, że nie, ale mówić o kimś, kto dopiero wszedł do reprezentacji i gra trzeci mecz w pierwszej szóstce, że jest słaby i nie dorówna Ballowi (a kto dorównuje???) to chyba lekka przesada |
dnia 05/07/2013
ALEŻ TRAGEDIA, CÓŻ ZROBILI NASI GRACZE!!!!! |
dnia 05/07/2013
Jinx, módl się, żeby to nie był Perrin |
dnia 05/07/2013
chim, chyba nie powiesz że Kyle trzyma równy poziom i gra jakąś super siatkówkę
Rozgrywający, to nie tylko samo rozegranie. Jest groźny w bloku, ma ciekawą zagrywkę i dodatkowo umie postraszyć w ataku tą swoją lewą ręką. Chodź dziś tego akurat nie wykorzystuje |
dnia 05/07/2013
To ma być ktoś z lepszym przyjęciem |
dnia 05/07/2013
O jakby na potwierdzenie nie gwizdnął ewidentnej podwójnej...ale błąd naszych jeszcze gorszy.
Jedyne za co można pochwalić Caldwella to przerzuty. |
dnia 05/07/2013
Misiek
to są wyjątkowe s..rwiele |
dnia 05/07/2013
Swędro jest na finale LŚ |
dnia 05/07/2013
Pomagają jak mogą |
dnia 05/07/2013
Jezu... Nie zasłużyliśmy |
dnia 05/07/2013
Wiem, bazin kto to jest rozgrywający z autopsji. Co to za sypacz bez sypy? Najpierw patrze na rozegranie, potem resztę elementów. |
dnia 05/07/2013
Swędrowski, pewnie już cały posikany, mój Boże DDD żeby tego tie-breaka wygrali bo dotychczas to ciężko im było cokolwiek pewnie zwyciężyć |
dnia 05/07/2013
Misiek sypacz
|
dnia 05/07/2013
Kuraś |
dnia 05/07/2013
Wiem, bazin kto to jest rozgrywający z autopsji. Co to za sypacz bez sypy? Najpierw patrze na rozegranie, potem resztę elementów
Niekiedy te inne elementy mogą dać drużynie suma summarum wiecej niż sam element rozegrania Tak jak przykładowo z Aleksandrem Butko, czy Bułgarem Bratoevem. Co by nie mowić o ich rozegraniu, to obaj mają świetny blok i to się liczy |
dnia 05/07/2013
Ciarelli nie dostał dziś ani jednej dobrej piłki |
dnia 05/07/2013
Pete nareszcie |
dnia 05/07/2013
No wreszcie! W siódmym meczu LŚ Pit w końcu zaatakował jak potrafi |
dnia 05/07/2013
Żałosne jak Swędrowski usprawiedliwia Jarosza... |
dnia 05/07/2013
RYCERZ... |
dnia 05/07/2013
Shoji brothers. Brat na libero też ma dobrą zagrywkę - w lidze uniwersyteckiej regulamin dopuszacza wykonywanie serwisu właśnie przez libero |
dnia 05/07/2013
Po 13 - nie jest źle |
dnia 05/07/2013
Tak tylko ile Bratoev popełni jako rozgrywający błędów..chociaż ostatnio gra nawet fajnie, do tego ten Aleksiew..
Natomiast Butko oprócz tych innych elementów dokłada świetne rozegranie, co pokazał w PŚ czy FF LM :-) |
dnia 05/07/2013
hahaha ale się wydziera Tomcio, spokojnie, spokojnie |
dnia 05/07/2013
Oszaleć z nimi można |
dnia 06/07/2013
Jedziemy na farcie. Ale Amerykanie w rewanżu mogą zagrać jeszcze lepiej niż dziś. |
dnia 06/07/2013
Z resztą Shoji jest gorszy od Kyle'a tylko w bloku, reszta jest u niego o wiele lepsza.
Z resztą za ostatnią podziękujmy temu właśnie Caldwellowi, blok nie za bardzo mu się w tej sytuacji przydał ;-) |
dnia 06/07/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Nowakowski Piotr ■ ■ ■ ■ ■ 4 5 1 10
2 Winiarski Michal ■ ■ ■ ■ ■ 13 1 2 16
4 Kosok Grzegorz □ □ 1 - - 1
6 Kurek Bartosz ■ ■ ■ ■ ■ 15 1 1 17
7 Jarosz Jakub ■ ■ ■ ■ ■ 17 2 2 21
9 Bartman Zbigniew - - - -
11 Drzyzga Fabian - - - -
13 Kubiak Michal □ □ □ - - 1 1
15 Zygadlo Lukasz ■ ■ ■ ■ ■ - - - -
16 Ignaczak Krzysztof □ - - - -
17 Zatorski Pawel L L L L L - - - -
18 C Mozdzonek Marcin ■ ■ ■ ■ ■ 3 2 - 5
Opponent errors 34
Totals 53 11 7 105
USA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 C Anderson Matthew ■ ■ ■ ■ ■ 12 4 1 17
4 Lee David ■ ■ ■ ■ ■ 6 2 - 8
6 Lotman Paul ■ ■ 1 - - 1
7 Shoji Kawika □ - - 1 1
8 Caldwell Kyle ■ ■ ■ ■ ■ 1 5 - 6
9 Troy Murphy - - - -
10 Ciarelli Antonio □ ■ ■ ■ 10 2 1 13
15 Clark Carson ■ ■ ■ ■ ■ 21 - 3 24
17 Holt Maxwell ■ ■ ■ ■ ■ 10 4 - 14
18 Muagututia Garrett - - - -
20 Smith David □ - - - -
22 Shoji Erik L L L L L - - - -
Opponent errors 32
Totals 61 17 6 116 |
dnia 06/07/2013
Natomiast Butko oprócz tych innych elementów dokłada świetne rozegranie
Misiek, weź poprawke, ze to jest dopiero trzeci mecz Caldwella w reprezentacji. Nie ma prawa grać bardzo dobrze. |
dnia 06/07/2013
Bazin - chyba naprawdę bardzo lubisz tego Caldwella... |
dnia 06/07/2013
szkoda, ze AA zrezygnowal z drugiego rozgrywajacego...bo zrezygnowal i nie ma...hmmm
no bo gdyby byl to by wszedl..
duzo emocji, zespol gra fatalnie a trener jeszcze gorzej |
dnia 06/07/2013
Zresztą to nawet metrykalnie bardzo młody sypacz. Studia przerwał już po pirwszym roku, i za nim dopiero jeden sezon w klubie zawodowym (Noliko), gdzie nawet nie był nominalnie tym pierwszym rozgrywającym |
dnia 06/07/2013
Studia przerwał już po pirwszym roku
Po pierwszym roku to chyba go zawiesili. Na uczelni to spędził cztery lata, dwa z Quirogą. |
dnia 06/07/2013
W zasadzie mamy obecnie dwóch zmienników ( może trzech),ale ci których można zmienić - Jarski:Zibi ,Łukasz :Fabian ,akurat dobrze grają,
A ci którzy kaszanią są monopolistami
Gdyby Misiek i Kurek zagrali na 50 procent możliwości to byłoby 3:0 |
dnia 06/07/2013
bazin - przecież nic nie usprawiedliwia banalnych błędów, z resztą rozmawiamy czemu nie Shoji. Jego trzeci mecz w reprezentacji wyglądał bardzo dobrze akurat, bo wszyscy się nim zachwycaliśmy. A tu nagle wskoczył Caldwell. |
dnia 06/07/2013
Trefl będzie mieć pocieche z Jarosza |
dnia 06/07/2013
Swoją drogą Kurek grał dzisiaj tak na przysłowiową pałę, że to aż straszne. Chyba w Rosji nie oduczył się takiego czegoś jak kontrola ataku jakakolwiek. |
dnia 06/07/2013
Bazin - chyba naprawdę bardzo lubisz tego Caldwella...
Brasil, ze świecą trzeba szukać rozgrywającego z jego doświadczeniem, który grałby od niego lepiej. Sądzisz, że De Cecco w swoim trzecim występie w reprezentacji grał lepiej? A ile lat musiał terminować w drużynie canarinhos młody Rezende, aby wreszcie byli z niego ludzie? Ile cierpkich słów przez ten czas ze strony ojca musiał wysłychać. Nie przesadzajmy. Zagumny terminował w kadrze przez 7-8 lat, zanim przestał robić głupie błędy. |
dnia 06/07/2013
Wygrywamy, choć tracimy punkt, co może nam bardzo zaszkodzić. Tak jak pisałam wcześniej bardziej obawiam się Amerykanów w niedzielnym meczu.
Obawiam się też, że Bułgaria może pokonać Brazylię, co także nam by pokrzyżowało szyki. |
dnia 06/07/2013
Z takim Sokołowem jak dzisiaj kanarki meczu nie przegrają, gorzej jak Tsvetan się odrodzi... |
dnia 06/07/2013
Pozytywy - niezła gra Jarosza, dwa sety wygrane na przewagi i zwycięstwo - tyle. |
dnia 06/07/2013
Misiek, właśnie wydaje mi się, że gorzej niż dziś Sokolov już raczej nie zagra, więc może już zagrać tylko lepiej. |
dnia 06/07/2013
Swoją drogą USA nie ma drugiego przyjmującego niestety...czas na Sandera |
dnia 06/07/2013
Sądzisz, że De Cecco w swoim trzecim występie w reprezentacji grał lepiej?
De Cecco w reprezentacji debiutował w wieku 17 lat, więc nie wiem, czy to jakikolwiek kontrargument. A Rezende w wieku 19 lat gdy był liderem mistrza Brazylii, jeżeli chodzi o rozegranie umiał tak z 1,5 raza więcej, niż teraz Caldwell.
Sam o tym pisałem, że ci Amerykanie, którzy tak późno przechodzą do profesjonalnej siatkówki, dojrzewają inaczej i dlatego np. z tego Clarka to jeszcze będzie kawał atakującego. Ale skoro Caldwell nie ma prawa grać bardzo dobrze w reprezentacji, to dlaczego oponujesz stwierdzenie, że Kawika Shoji, który mając takie samo doświadczenie na tym poziomie, z Francuzami grał naprawdę dobrze, to w tej chwili lepszy zawodnik (rozgrywający) niż Caldwell? |
dnia 06/07/2013
Gosiu, ja sobie co mecz wmawiam, że nasi gorzej nie zagrają, a oni ciągle mnie lubią zaskakiwać |
dnia 06/07/2013
Brasil, uchwyciłeś sedno tego co mam na myśli |
dnia 06/07/2013
Swoją drogą USA nie ma drugiego przyjmującego
Oni muszą mieć kogoś, kto by im w pierwszej kolejności krył Andersona, bo Ciastek, podobnie jak nasz Bartek w tej Rosji swojego przyjęcia niestety nie poprawił. A Ciarelli, jak na chlopaka prosto "z plażówki" radził sobie dziś chyba dobrze. Mogą być z niego ludzie, oczywiście, jesli zdecyduje się na karierę w hali i znajdzie sobie klub zawodowy |
dnia 06/07/2013
Taki Travica też ma dobrą zagrywkę, potrafi ładnie kiwnąć czy zaatakować, w bloku dziurą nie jest, a jak rozgrywa wszyscy wiemy To jest przede wszystkim rozgrywającym i według mnie najważniejszym kryterium jego oceny powinno być samo rozegranie. |
dnia 06/07/2013
Kawika Shoji, który mając takie samo doświadczenie na tym poziomie, z Francuzami grał naprawdę dobrze, to w tej chwili lepszy zawodnik (rozgrywający) niż Caldwell?
Kawika Shoji debiutuje co prawda w reprezentacji seniorów, ale jeśli chodzi o doświadczenie o on jest jednak o mile świetlne przed Caldwellem. On jednak najpierw skończył studia, w tym okresie kilka lat był gwiazdą ligi akademickiej, a potem grał najpierw w Finlandii, potem w Niemczech, gdzie dwa razy zdobył mistrzostwo Niemiec z SCC Berlin i miał okazję grać przeciwko takim drużynom jak Nowosybirsk, czy Zenit Kazań w Lidze Mistrzów. Grał też wcześniej w różnych amerykańskich repreznetacjach, a także wcześniej trafil też do szerokiej kadry A i miał okazję już z nią trenować
Caldwell przerwał studia i ma za sobą rok w klubie zawodowym gdzie był drugim sypaczem. Do szerokiej kadry A został powołany pierwszy raz, wcześniej nie był też członkiem reprezentacji młodzieżowych. Jest na zupełnie innym etapie kariery
A co do młodego Rezende, to przykładowo w LŚ 2009 roku rozgrywał naprawdę tragicznie. De Cecco, kiedy w tym okresie poszedł grać do rosyjskiej drużyny z Kaliningradu, to też jakoś nie potrafił się przebić do pierwszej szóstki. Mimo, że kilka lat w reprezentacji seniorów już występował |
dnia 06/07/2013
Zgadzam się z Małgorzatą, że zbytnich powodów do optymizmu przed meczem niedzielnym nie ma. Wolę być mile zaskoczona niż się niemile rozczarować. Oglądanie dziś naszych chłopaków to była chwilami tortura ale nie będę się nad nimi znęcać Pozbierać się po takim lańsku jak w 3 secie i jeszcze wygrać nadal grając słabo to jest dowód waleczności i hartu ducha i za to ich pochwalę. A i jeszcze osobna pochwała dla Kuby. |
dnia 06/07/2013
De Cecco, kiedy w tym okresie poszedł grać do rosyjskiej drużyny z Kaliningradu, to też jakoś nie potrafił się przebić do pierwszej szóstki.
I jak to się ma do Caldwella?
Shoji jest po prostu dużo lepszym rozgrywającym, a gdyby Amerykanie nie mieli takiego stosunku do wszystkiego, co nie nazywa się 'rok olimpijski' i gdyby Speraw nie chciał ogrywać Caldwella, to grałby lepszy zawodnik, czyli Shoji. Dla nas to oczywiście lepiej, bo momentami błędy, jakie popełniał na rozegraniu Kyle, i to w seriach, powodowały zawroty głowy. |
dnia 06/07/2013
I jak to się ma do Caldwella?
Taki, że kilka sezonów De Cecco przegrał w reprezentacji jednak "na kredyt". Argentyńczycy postawili na bardzo młodego rozgrywającego, ale traktowali to jako inwestycję na przyszłoś, która zwróci się najwcześniej powiedzmy po 5, a może i po 8 latach.
Natomiast w zawodowym klubie rosyjskim takiej taryfy ulgowej De Cecco oczywiście nie miał i jeszcze w 2010 roku, czyli pięć lat po tym jak trafił do reprezentacji Argentyny, w swojej drużynie klubowej więcej siedział na ławce niż grał.
Więc tak jak kiedyś De Cecco, Rezende, Guma, czy Grankin, także Caldwell musi w reprezentacji i seniorów najpierw swoją pulę błędów zrobić, żeby potem byli z niego ludzie. Jak lubi mówić Butko przed 30-rokiem życia stabilnie grających rozgrywających właściwie nie ma, a Amerykanin ma dopiero 23 lata. Więc też jest inwestycją w przyszłość i to być może nie z myślą o IO 2016, tylko dopiero w 2020, czy nawet w 2024. Będzie miał wtedy 33 lata - Łukasz Żygadło w tym wieku przestał być rezerwowym w klubie i zaczął być doceniany. |
dnia 06/07/2013
Brasil - oczywiście, że to polityka Sperawa i ogólnie całego amerykańskiego systemu. Ale czy to źle? Shoji to rozgrywający, który prezentuje dobry poziom, rozegrał naprawdę dobre spotkania, ale wszedł Caldwell, zagrał jeszcze lepiej (nie pamiętam, który to był mecz) i został w szóstce. Trener widocznie chce go sprawdzić w różnych warunkach. My gramy cały czas jednym zespołem, nie mamy ogranego NIKOGO nowego, a i tak przegrywamy lub osiągamy nieprawdopodobne zwycięstwa za 2 punkty z drugą szóstką Argentyny |
dnia 06/07/2013
Natomiast w zawodowym klubie rosyjskim takiej taryfy ulgowej De Cecco oczywiście nie miał i jeszcze w 2010 roku, czyli pięć lat po tym jak trafił do reprezentacji Argentyny, w swojej drużynie klubowej więcej siedział na ławce niż grał.
Tu nie chodziło o żadną taryfę ulgową, a po prostu o fakt, że De Cecco nie poradził sobie w Rosji mentalnie, o czym sam zresztą mówił. Argentyńczyk już wtedy był bardzo dobrym rozgrywającym - wybierany najlepszym zawodnikiem Mistrzostw Ameryki Południowej, w 2010 roku na Mistrzostwach Świata we Włoszech grał już naprawdę świetnie. No bo w takim rozumieniu faktów, to jakim cudem nie sprawdzający się w średniaku ligi rosyjskiej zawodnik rok później wyrasta na gwiazdę światowych parkietów i przez wielu ekspertów nazywany jest najlepszym rozgrywającym na świecie?
Tak samo z Bruno - nie potrafię znaleźć analogicznego przykładu siatkarza, który znajdowałby się pod tak gigantyczną presją, jak młody Rezende w Brazylii, po przegranym finale olimpijskim, gdy został pierwszym rozgrywającym kadry. Nie przez przypadek Rezende zaczął grać swoją optymalną siatkówkę w reprezentacji w momencie, gdy powrócił do niej Ricardo. I gdy Bruno wywalczył sobie miejsce w szóstce reprezentacji Brazylii kosztem Ricardo (bo przecież na samym początku sezonu reprezentacyjnego w tamtym roku Bernardo R. stawiał właśnie na Dinho), to jeżeli chodzi o pewność gry, był zupełnie innym zawodnikiem i w Londynie obok Murilo był zdecydowanie najlepszym brazylijskim siatkarzem. Specyficzne przykłady wybrałeś.
Zresztą - czy ktokolwiek zanegował potencjał Caldwella? Wysoki (203 cm), 23-letni leworęczny rozgrywający, który nie ma problemów z grą kombinacyjną, przerzutami, współpracą ze środkowymi, to materiał na świetnego sypacza i nie przez przypadek Speraw w tym 'przeglądzie wojsk', jakim niewątpliwie jest dla Amerykanów sezon poolimpijski daje mu dużo czasu na parkiecie. Pisałem o tym już gdy rozmawialiśmy o nim w momencie, gdy podpisał kontrakt z Noliko - i zdanie podtrzymuję. Inna sprawa, to jak wygląda w porównaniu z Shojim - według mnie ten drugi to już teraz kawał rozgrywającego (podstawowy rozgrywający mocnego Berlina i rezerwowy w finałach z Roeselare Caldwell oddaje chyba ich różnicę umiejętności) i może z naszego punktu widzenia to na pewno dobrze, że w ostatnich meczach gra właśnie ten drugi, ale gdyby Amerykanie walczyli na poważnie (w samym nastawieniu) w tej LŚ, to spokojnie byliby w stanie pokusić się o awans. No bo z Shojim, ciężko jest mi sobie wyobrazić, żeby Amerykanie dziś nie wygrali za trzy punkty - a doskonale wiemy, jak ta reprezentacja nie leży Brazylijczykom i tam wywalczenie zwycięstwa zdecydowanie znajduje się w zasięgu Andersona i spółki. |
dnia 06/07/2013
No bo w takim rozumieniu faktów, to jakim cudem nie sprawdzający się w średniaku ligi rosyjskiej zawodnik rok później wyrasta na gwiazdę światowych parkietów i przez wielu ekspertów nazywany jest najlepszym rozgrywającym na świecie
Co innego zagrać dobre jedno spotkanie, czy jeden turniej, zwłaszcza w drużynie, która umówmy się, poza półfinałami LŚ 2011 z Brazylią o nic poważnego nie walczyła, a co innego grać na wysokim, równym poziomie przez cały sezon. A właściwie dopiero w tym roku, czy nawet dokładnie w drugiej połowie sezonu 2012-13 (a zwłaszcza w play-off Serie A1) De Cecco potrafił utrzymać wysoką równą formę. Wcześniej z tą jego dyspozycją meczową, jak sam pewnie dobrze pamiętaszm, bardzo bywało różnie. We wspomnianym meczu LŚ z Brazylią w Ergo Arenie w 2011 zagrał bardzo dobre spotkanie, aby w następnym meczu o III miejsce z nami został przez Webera szybko zmieniony. Cały 2012 rok w reprezentacji też raczej niespecjalny ale tutaj winę za słabszą dyspozycję można zrzucić na karb kontuzji. W Kaliningradzie jego trenerem był Jarosław Antonow, który teraz będzie asystentem Webera z Krasnodarze, a więc człowiek z tym cały argentyńskim środowiskiem siatkarskim dosyć zaprzyjaźniony - to nie było więc chyba do konca tak, że De Cecco miał problemy kulturowe. PIsano na rosyjskich stronach, że jego wadą jest to, ze jest zawodnikiem niestabilnym, a w przeciwieństwie do reprezentacji Argentyny, w której kwestia wyniku w ostatnich latach najważniejsza na pewno wcale nie była, w Jantarze Kaliningrad, gdzie wcześniej rozgrywał zresztą nasz Łukasz Żygadło, chodziło o punkty i o to, żeby drużyna utrzymała się w lidze.
I gdy Bruno wywalczył sobie miejsce w szóstce reprezentacji Brazylii kosztem Ricardo (bo przecież na samym początku sezonu reprezentacyjnego w tamtym roku Bernardo R. stawiał właśnie na Dinho), to jeżeli chodzi o pewność gry, był zupełnie innym zawodnikiem i w Londynie obok Murilo był zdecydowanie najlepszym brazylijskim siatkarzem
No dobrze, ale ile lat zajęło Bruno wejście do pierwszej szóstki reprezentacji Brazylii? On zaczął grać w LŚ w 2008 roku, czyli proces dojrzewania do roli "pierwszego" zajął mu równo pięć lat. A to, że na IO w Londynie był tym "pierwszym" też wynikało głównie ze słabej formy Ricardo i z tego, że Rezende senior zbyt wcześniej zrezygnował z Marlona. Z dyspozycji syna w sezonie reprezentacyjnym 2011, LŚ, a potem Pucharze Świata ojciec trener na pewno nie mógł być zadowolony, bo to nie był dobry sezon Bruno. Stąd się wziął przecież pomysł, żeby przeprosić się z RIcardinho przed IO. Jak się okazało niepotrzebny, bo Bruno stanął na wysokości zadania. Ale tego nie przewidział nawet Rezende senior.
No bo z Shojim, ciężko jest mi sobie wyobrazić, żeby Amerykanie dziś nie wygrali za trzy punkty - a doskonale wiemy, jak ta reprezentacja nie leży Brazylijczykom i tam wywalczenie zwycięstwa zdecydowanie znajduje się w zasięgu Andersona i spółki.
Nie zdziwie się, jeśli cały drugi mecz rozegra na rozegraniu właśnie Kawika Shoji. Pewnie amerykańskiemu trenerowi chodzi też o to, żeby przekonać się jak rozgrywający dają sobie radę pod presją wyniku. Potencjalna rywalizacja K. Shoji - Caldwell dla amerykańskiej repreznetacji na pewno będzie ze znacznie wiekszą korzyścią niż postawienie na jednego, lub drugiego już teraz. Z tym się oczywiście zgadzam. Caldwell jest siatkarzem który całkiem dobrze już sobie radzi przy dobrym przyjęciu/dograniu do siatki i wypracowanych na treningach systemach ataku, ale ma zbyt mało doświadczenia, żeby dobrze rozgrywać piłki sytuacyjne z głębi pola, czy innych nietypowych pozycji. Na tym polu Shoji na pewno jest sporo lepszy. |
dnia 06/07/2013
1 BRA 16 7
2 BUL 14 7
3 USA 12 7
4 POL 10 7 |
dnia 06/07/2013
Czyli dziś trzeba kibicować Brazylijczykom (ja tego nie potrafię, więc meczu oglądać nie będę ) i modlić się o zwycięstwo naszych za 3 punkty. Choć wątpię, że to coś da - z Bułgarią w Warnie czekają nas najcięższe pojedynki, a my nie radziliśmy sobie nawet ze słabszymi drużynami |
dnia 06/07/2013
Brazylia grała wczoraj słabo, więc jak tylko Sokołow zostanie odpowiednio "wykorzystany", czyli dostanie więcej piłek to Bułgaria może jakieś punkty dzisiaj Brazylijczykom urwać.
Chociaż, jak Brazole będą w opałach to zawsze może wejść Wallace z Williamem, oni dotychczas jakoś potrafili wyratować swój zespół z opresji... |
dnia 06/07/2013
Choć wątpię, że to coś da - z Bułgarią w Warnie czekają nas najcięższe pojedynki, a my nie radziliśmy sobie nawet ze słabszymi drużynami
Uważam, ze to jednak Francja w ostatnich trzech swoich meczach grała najlepszą siatkówkę w naszej grupie w obecnym sezonie, więc ten podział w naszej grupie na drużyny i słabe jest bardzo mylący. Amerykanie też na pewno nie są tacy słabi - z Bułgarią mają w końcu bilans 1:1, z Francuzami, w przeciwieństwie do Brazylii, czy naszej drużyny dwa razy wygrali. Zresztą, kto jest w stanie przewidzieć, jak Ciastek i spółka wypadną na tle aktulanych mistrzów świata? Amerykanie bez względu na skład, są akurat tą drużyna która canarinhos tradycyjnie nie leży. Więc jeśli Amerykanie wygrają jutro z nami za trzy punkty, to będą mieli szanse na awans nie tylko teoretyczne
Prawda, ze dużo tam zależy od dyspozycji dnia danego zawodnika, bo Speraw w dotychczas rozegranych meczach chyba niespecjalnie patrzył na sam wynik - widać wyraźnie, ze bardzo niechętnie robi zmiany i często trzyma na boisku także tych zawodników, którym akurat wyraźnie nie idzie. A na przykład zmiana Holt -> David Smith w drugim, przegranym przez Amerykanów spotkaniu z Bulgarami aż się prosiła. Środkowy Tours ma znakomitą i regularną zagrywkę, a teoretycznie mający te same walory Holt w tym meczu uparł się, żeby przedziurawić siatkę. Ale Speraw powiedział mu najwyrażniej "grasz źle, to się męcz" i zostawił biedaka na boisku.
Więc sądzę, że nie ma co martwić na zapas pojedynkami z Bułgarami w Warnie. Wczoraj późnym wieczorem obejrzałem sobie jeszcze raz uważnie mecz z USA, bo wcześniej przyznaje się bez bicia patrzyłem przede wszystkim na Janowicza, i to nie tyle my go wygraliśmy, co Amerykanie w IV i V secie sami się totalnie się pogubili.
Obawiam się więc, że w jutrzejszym pojedynku nie wszystko zależy od nas samych. Siatkarsko, to jednak goście wydają się mieć więcej atutów i jeśli będą w całym meczu potrafili utrzymać swój poziom z II i III seta sobotniego pojedynku, to my niestety nie mamy na taką grę właściwie żadnej dobrej odpowiedzi. Kurek od dłuższego czasu, a właściwie od ubiegłorocznego finału LS jest bez formy, nie mamy praktycznie zagrywki, zarówno w przyjęciu jak i systemach blok-obrona gramy niespecjalnie, na kontrze atak z wysokiej piłki to dla nas w każdym spotkaniu olbrzymi problem. Nie mamy "armat", a naprawdę trudno liczyć na same błędy i słabą grę rywali w trzech meczach z rzędu. |
dnia 06/07/2013
Pierwszy set bardzo pewnie wygrany przez dla Bułgarów (25:19) |
dnia 06/07/2013
mój Boże, jaka ta Brazylia bez jaj jest teraz... ;// |
dnia 06/07/2013
Sokołow zaczął po prostu grać. |
dnia 06/07/2013
Brazylia utknęła w P1 - traci cztery punkty z rzędu i Bułgaria prowadzi w II secie już 11:9 |
dnia 06/07/2013
Swoją drogą nie chcę się czepiać, ale strasznie słabo gra Bratoev wystawy z pola. W kilku sytuacjach, gdyby nie jego atakujący czy nieporadność Lucarellego to mógłby mieć spory problem...
Za to już w piłkach dobrze dogranych gra bardzo fajnie, szczególnie ta jedna czysta siatka dla Sokołowa. |
dnia 06/07/2013
Ale Lucarelli ma świetną kontrolę nad piłką, kiedyś liczyłem, że i nasz Kurek będzie taki cwany. |
dnia 06/07/2013
Wczoraj mieliśmy pokaz jaki Kurek jest cwany...byle mocniej |
dnia 06/07/2013
No niestety. Podczas wczorajszego meczu przypomniał mi się finał z Resovią, gdzie Kurek z uporem maniaka szedł po skosie w 2 metr przez Nowakowskiego. Za każdym razem mocniej i ciaśniej. |
dnia 06/07/2013
jeju, stream mi znowu padł!!! proszę, dajcie jakiegoś linka!!! |
dnia 06/07/2013
Z takim zasięgiem nie praktykować strzałów równoległych do powierzchni boiska to grzech. Taki Kazijski ciągle łamie paznokcie blokującym z piłek odrzuconych od siatki. |
dnia 06/07/2013
Mam poważne wątpliwości, czy przy tej obronie Bruno przy stanie 21:19 piłka nie dotknęła jednak już boiska
Bułgaria po II technicznej też utknęła w P1 i głównie dzięki temu za moment będzie w meczu po jeden
Ale Lucarelli ma świetną kontrolę nad piłką
W drugim secie młody Brazylijczyk przynajmniej coś wreszcie skończył, bo w pierwszym w ogole nie mógł przebić się przez bułgarski blok. |
dnia 06/07/2013
misiek dnia lipiec 06 2013 16:00:01
Wczoraj mieliśmy pokaz jaki Kurek jest cwany...byle mocniej smiley
I? Jakie z tego wnioski? Kurek w tym sezonie jest z formą w lesie, czy to znaczy, że nigdy już z niego nie wyjdzie? jaki jest sens w ocenianiu sprytu zawodnika po słabym sezonie? |
dnia 06/07/2013
Sokołow po pierwszym secie zupełnie przestał grać |
dnia 06/07/2013
rozpędzili się, uaaa |
dnia 06/07/2013
1:1 i 18:12 w trzecim secie, nie taka znowu słaba ta Brazylia. |
dnia 06/07/2013
Lila, ale fakt faktem Kurek jak nie wysokiej piłki wrzuconej praktycznie na blok, to z odrzuconych piłek bazuje na farcie i strzela przed siebie na wysokość taśmy. Od zawsze. |
dnia 06/07/2013
nie ma* |
dnia 06/07/2013
Dokładnie. Akurat Kurek nigdy nie popisywał się zbytnio kontrolą ataku, w beznadziejnych sytuacjach wychodziła jego chęć przebicia się tylko i wyłącznie siłą. Jeszcze często z uporem maniaka wali ciągle do skosu...atak po prostej u niego zdarza się bardzo rzadko. Co wynika tez m.in z jego sposobu najścia do ataku, ale to już swoją drogą. |
dnia 06/07/2013
ogólnie Brazylia gra słabo, na jakieś 50% swoich możliwości... Bułgarzy też się jednak nie starają -,- |
dnia 06/07/2013
Ale może to zmienić, liczę na to że w Maceracie nad tym popracuje. |
dnia 06/07/2013
Oby, ale ja już parę razy miałem wrażenie, że się tego wyzbył, ale potem przychodzi mecz, a on znowu bije w ten skos. |
dnia 06/07/2013
Powtórka z rozrywki, czyli z wczoraj. Po pierwszym wygranym secie gra Bułgarów się posypała, co akurat nas specjalnie nie martwi.
Sokołow w pierwszym secie zdobył 8 pkt, w trzech następnych w sumie 6. |
dnia 06/07/2013
Brazylia jak nie gra w pozostałych elementach tak w obronie jest genialna. Tyle piłek co wyciągnął sam Bruno to masę...
Najlepsza akcja w końcówce jak zagubili się w swoim ataku i Dante zagrał zejście, a Lucarelli dość sugestywnie poszedł do pajpa i się prawie pozabijali nawzajem
bazin czy ktoś, kto to ten Grandinarow czy jak mu tam? |
dnia 06/07/2013
w pierwszym zdaniu przecinek powinien być, sorry.
Gradinarov dokładniej Na stronie FIVB ma wpisane VC Tokio, za wiele to nie mówi |
dnia 06/07/2013
A to, że na IO w Londynie był tym "pierwszym" też wynikało głównie ze słabej formy Ricardo i z tego, że Rezende senior zbyt wcześniej zrezygnował z Marlona.
Przede wszystkim to jednak Bruno od początku sezonu reprezentacyjnego w tamtym roku był naprawdę wyśmienicie dysponowany, i to, co odróżniało go od tego Bruno sprzed nawet roku, to imponująca regularność. I widać to było już w rozgrywkach Ligi Światowej, przecież dla Canarinhos nieudanych - zaś w Londynie, obok Michajłowa, Murilo i Musera - Bruninho był największą gwiazdą turnieju olimpijskiego. Po prostu przykład Bruno jest bardzo nietypowy i chyba nie należy go wspominać w kontekście Caldwella - bo dojrzewanie w reprezentacji młodego Rezende miało po pewnym czasie niewiele wspólnego z dyspozycją czysto sportową. I dlatego trwało tak długo. Nie wspominając, że adaptacja u Rezende, w najlepszej drużynie wtedy na świecie, w drużynie o najbardziej skomplikowanych schematach gry w całej chyba reprezentacyjnej siatkówce, to sytuacja, do której nijak ma się granie z jakąś słabą Polską, której liderem jest Kuba Jarosz...
Co innego zagrać dobre jedno spotkanie, czy jeden turniej, zwłaszcza w drużynie, która umówmy się, poza półfinałami LŚ 2011 z Brazylią o nic poważnego nie walczyła, a co innego grać na wysokim, równym poziomie przez cały sezon. A właściwie dopiero w tym roku, czy nawet dokładnie w drugiej połowie sezonu 2012-13 (a zwłaszcza w play-off Serie A1) De Cecco potrafił utrzymać wysoką równą formę
No nie - De Cecco równą, bardzo wysoką formę w reprezentacji, to prezentuje już od finałów Mistrzostw Świata we Włoszech w 2010 roku - od tego momentu nie przypominam sobie dwóch naprawdę słabych pod rząd występów De Cecco w reprezentacji, a oglądnąłem pewnie 80% jej wszystkich meczów - nawet w roku olimpijskim, gdy Argentyna generalnie grała słabo, to De Cecco spisywał się co najmniej dobrze. W tym sezonie w Piacenzy wcale tak regularny nie był - w pierwszej części sezonu zaskakująco często zdarzało mu się grać poniżej oczekiwań. Ten sezon we Włoszech nie tyle pokazuje, że De Cecco potrafi utrzymywać wysoką, równą formę, a bardziej, że Argentyńczyk jest w stanie świetnie spisywać się w drużynie o zdecydowanie innym stylu gry niż Albicelestes, ze skrzydłowymi jak np. Zlatanow czy Fei, którzy wolą piłki o pół tempa, tempo wolniejsze niż Quiroga czy Pereyra. |
dnia 06/07/2013
No Finowie prowadzą 2:0 niech jeszcze jednego wygrają i będzie ok .
I z grupy jutro awans zapewni sobie Kanada |
dnia 06/07/2013
Finowie prowadzą 2-0 z Holandią (25-19 26-24)
ogólnie.. mec błędów CUKA na słupku. |
dnia 06/07/2013
http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/c4564f00e63e11e2a4fb22000a1f97ec_7.jpg
Shoji na żywo jest kapitalny. |
dnia 06/07/2013
https://twitter.com/VBCAWorldLeague/status/352908433634234368/photo/1
Kanada na spacerku
Bub pisz mi na PW jak Blur |
dnia 06/07/2013
2-1 20-25 chyba |
dnia 06/07/2013
FIN 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
2 Tervaportti Eemi - - - -
3 Esko Mikko ■ ■ ■ - 2 1 3
4 Kerminen Lauri L L L - - - -
5 C Siltala Antti ■ ■ ■ 5 1 - 6
6 Seppänen Niklas - - - -
10 Sivula Urpo ■ ■ ■ 9 - 2 11
12 Kunnari Olli □ - - - -
13 Oivanen Mikko ■ ■ ■ 10 1 1 12
14 Shumov Konstantin ■ ■ ■ 5 5 - 10
15 Oivanen Matti ■ ■ ■ 1 1 1 3
16 Ojansivu Olli-Pekka □ - - - -
18 Lehtonen Jukka □ □ □ - - - -
Opponent errors 26
Totals 30 10 5 71
NED 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Abdel-aziz Nimir ■ ■ ■ 1 - 2 3
2 Freriks Nico □ □ - - - -
4 Ter Horst Thijs □ □ □ 2 - 1 3
5 Maan Jelte ■ ■ ■ 2 - 1 3
7 Jorna Gijs L L L - - - -
10 Rauwerdink Jeroen ■ ■ ■ 7 1 1 9
12 Kooistra Wytze ■ ■ ■ 6 1 - 7
13 van Garderen Maarten □ □ - - - -
14 Klapwijk Niels ■ ■ ■ 18 - 1 19
15 Koelewijn Thomas ■ ■ ■ 2 2 2 6
16 Overbeeke Robin - - - -
17 C Bontje Johannes Cornelius - - - -
Opponent errors 18
Totals 38 4 8 68 |
dnia 06/07/2013
Shoji na żywo jest kapitalny.
Pytanie brzmi który i pod jakim względem |
dnia 06/07/2013
Swoją drogą kolejny świetny mecz Klapwijka |
dnia 06/07/2013
Nie wspominając, że adaptacja u Rezende, w najlepszej drużynie wtedy na świecie, w drużynie o najbardziej skomplikowanych schematach gry w całej chyba reprezentacyjnej siatkówce
Nie przesadzajmy. Przykładowo Francuzi w tym roku prezentują znacznie ciekawsze i efektowne kombinacje niż canarinhos i sporą frajdą jest przykładowo obserwowanie jak obaj przyjmujący Ngapeth i Lynnel w tym samym meczu pojawiają się w ataku na prawym skrzydle. Albo jak Ngapeth atakuje z trójki. Jak zauważył bodaj Fujar w trakcie meczu z Francuzami, naszemu Cichemu Pitowi po takiej akcji opadła szczęka i widać było, że do końca meczu bezskutecznie usilował ją sobie npotem nastawić.
Mam więc wrażenie, że tak naprawdę mówimy o mołojeckiej sławie kogoś innego, bo tak kombinacyjnej siatkówki jak wtedy, kiedy drużyną canarinhos dyrygował Ricardo, teraz drużyna brazylijska jednak po prostu już nie gra. Żeby nie być gołosłownym kilka akcji z MŚ w Japonii 2006, których w wykonaniu canarinhos pod batutą Bruno teraz już nie uswiadczymy-> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XATDrLbHcLI
Oczywiście, co można było podziwiać także i dziś, niejako firmową i niezwykle efektowaną akcją Bruno jest krótka z tyłu, grana często z Lucasem, albo Sidao, ale w końcu takie akcje są też specjalnością Grankina i Wołkowa, czy nawet Makarowa i Muserskiego. Wszyscy ci środkowi mają jednak po prostu papiery na wykonywanie tego typu akcji: wzrost, zasięg, technikę, elastyczność. Prawdziwą sztuką jest zagrać taką akcję z MM, co zresztą Łukasz Zygadło w tym roku od czasu do czasu próbuje.
Zresztą z tego co pamiętam w III secie wczorajszego meczu Caldwell i Holt krótką z tyłu również zagrali. A przypomnę jeszcze raz, że ta para spotyka się na boisku trzeci raz w życiu, a nie gra ze sobą non-stop przez cały rok, zarówno w klubie, jak i w reprezentacji jak Rezende jr. z Lucasem.
to sytuacja, do której nijak ma się granie z jakąś słabą Polską, której liderem jest Kuba Jarosz
Wiesz, z tego punktu widzenia, to rozgrywający drużyny, która od 15 lat szczyci się w męskiej siatkówce zdecydowanie najlepszym przyjęciem i najlepszą jakością dogrania do siatki po obronach zawsze będzie miał łatwiej, niż rozgrywający drużyny w której w punkt dogrywana jest 15%, czy 20% wszystkich piłek.
Podobnie, pewnie jednak łatwiej jest grać w drużynie, gdzie na skrzydłach grają tacy "spryciarze" jak Murilo, Giba, Dante, Vissotto, czy nawet ten młody Lucarelli, niż Lotman, i kompletni debiutanci jak Ciarelli, czy Carson Clark.
Odpowiedzmy sobie szczerze, ile dziś w meczu z Bułgarią fatalnych Bruno piłek uratowali właśnie brazylijscy skrzydłowi, plasem, kiwką, lub wręcz wypychając je po po bloku. U nas takie sztuczki to świetnie umie robić nie tylko Winiar, ale także Kubiak, w przypadku drużyny brazylijskiej praktycznie wszyscy skrzydłowi, natomiast w przypadku drużyny amerykańskiej jeszcze nikt, wliczając w to Ciastka.
Trudo wiec porównywać samych rozgrywających nie uwaględniając możliwości taktycznych i technicznychm jakie stwarzają mu partnerzy, którzy grają w tej samej drużynie.
Nie odbieram klasy Bruno, bo to z pewnością bardzo dobry rozgrywający, ale trzeba pamiętać o dwóch sprawach - on na tych ważnych imprezach, jak MŚ, czy IO ma zagwarantowane wzorcowe przyjęcie i super dokładne dogrania do siatki, najlepsze jakie można sobie wyobrazić. A druga sprawa, technika ataku partnerów Bruno często pozwala im rekompensować różne niedokładności jego rozegrania. |
dnia 06/07/2013
Erik, libero. Pod względem obron, Rich się chowa.
Alia, jak się ogarnę, to napiszę |
dnia 06/07/2013
Bub czekam
ps to teraz Kanada wygrywa dwa seciki jutro i ARGENTYNO przybywamy |
dnia 06/07/2013
trochę sfrajerzyli Holendrzy ten mecz... wszystko w swoich rękach mieli...
MAM PYTANIE (może Brasil, czy ktoś odpowie):
Jak jest obecnie postrzegany "talent" Mauricio Borgesa? W lidze w sumie nie pograł za wiele a jak się dzisiaj pojawił na boisku to śmiech na sali normalnie... A z tego, co nam wiadomo, to przecież pokładano w nim duże nadzieje. |
dnia 06/07/2013
Loczek miażdży zagrywką |
dnia 06/07/2013
ależ seria Aleksa OOOOOOOO |
dnia 06/07/2013
10:2 dla Serbów. Włosi na kolanach
A wszystko dzięki zagrywce Loczka |
dnia 06/07/2013
Włosi po siedmiu bombach wreszcie stanęli we czterech do przyjęcia, ale nic to nie pomogło |
dnia 06/07/2013
Loczek najwyraźniej miał dosyć serwowania, bo na kontrze wykonał piękny atak w antenkę. Ale ile można serwować? |
dnia 06/07/2013
Nikić to też taki spryciarz |
dnia 06/07/2013
Włosi po siedmiu bombach wreszcie stanęli we czterech do przyjęcia, ale nic to nie pomogło
W niektorych ustawieniach Zajcew przyjmuje, a Savani jest w przyjęciu schowany. Także w drużynie niemieckiej nominalny atakujacy Schops przyjmuje w tym roku tyle co nominalny przyjmujący Fromm. A i tak najwięcej, nawet po 40 -50 ataków w jednym meczu, wykonuje ten trzeci skrzydłowy, który także najwięcje przyjmuje- czyli Kaliberda. Czyli kto właściwie jest tam atakującym, kto przyjmującym ofensywnym, a kto defensywnym? 3 x Kaliberda? |
dnia 06/07/2013
Jeśli prezes Skry ten mecz ogląda, to musi żałować, że wypuścił z rąk Loczka. Gra dziś jak Szampon, ale ten ze swoich najlepszych czasów 2004-2008. |
dnia 06/07/2013
Czyli kto właściwie jest tam atakującym, kto przyjmującym ofensywnym, a kto defensywnym? 3 x Kaliberda?
Kaliberda jest jednym z moich ulubionych siatkarzy, bardzo wszechstronny i lepszy z sezonu na sezon.
Kiedy Loczek drugi raz zagrywał, właśnie Zajcew stanął do przyjęcia, a Savani się schowal. Wcześniej stanęli we 4.
Komentatorzy szaleją |
dnia 06/07/2013
Loczek : Włochy 1:0
8 punktów Aleksandra w pierwszym secie, w tym trzy asy serwisowe |
dnia 06/07/2013
Zajcew nie może się przebic, Loczek nie może się przebić - ciekawy początek II seta |
dnia 06/07/2013
Koledzy z Lube potrafią skakać w odowiednim tempie do ataków Iwana |
dnia 06/07/2013
8:3 srogi rewanż Wlochów za pierwszy set |
dnia 06/07/2013
Czy Włosi nie mają lepszego środkowego od tego Berretty? |
dnia 06/07/2013
Czy Włosi nie mają lepszego środkowego od tego Berretty?
To nowy kolega Bartmana w Modenie. Ale na razie grał w tylko w Serie A2. "Wynalazek" Mauro Berruto. Ale Zajcew mówi, ze faktycznie ma duży talent, tylko doświadczenie na tym poziomie siatkówki praktycznie zerowe |
dnia 06/07/2013
Uderzenie też bliskie zera |
dnia 06/07/2013
No i ma wystrzałowe nazwisko. Jak Colt, Walther, lub Mauser |
dnia 06/07/2013
Czy Savani znalazł już klub? Bo ja zatrzymałam się na jego wywiadzie gdzie mówił, że na pewno będzie grał za granicą. |
dnia 06/07/2013
Obaj rozgrywający wystawiają dziś swoich skrzydłowych na ciężką próbę. Ale ci często sobie radzą |
dnia 06/07/2013
Czy Savani znalazł już klub? Bo ja zatrzymałam się na jego wywiadzie gdzie mówił, że na pewno będzie grał za granicą.
Maji - nie, nic pewnego nie wiadomo. Spekulowaliśmy wczoraj w SB, że skoro wiemy, ze Rouzier na 100% będzie grał we Wloszech, to być może jest to część transakcji Lube z ZAKS-ą związaną z Savanim. Sava niby odchodzi z Lube, ale ma tam wazny kontrakt, więc Macerata mogłaby go wymienić, lub przystać na wymianę. |
dnia 06/07/2013
więc Macerata mogłaby go wymienić, lub przystać na wymianę.
masło maślane mie wyszlo: miało być wypożyczyć, lub przystać na wymianę |
dnia 06/07/2013
Lube pozbyłoby się zobowiązań związanych z kontraktem Savaniego, ZAKS-a z kontraktem Rouzier, jeden klub miałby przyjmującego, drugi vice-Zajcewa i wszyscy by byli zadowoleni. Ale to tylko takie spekulacje |
dnia 06/07/2013
20:20 |
dnia 06/07/2013
Petković nie dość, że rozgrywa prosto to jeszcze popełnia błędy jak zwykle |
dnia 06/07/2013
Ale zagrywka Loczka i jaki atak Zajcewa - zrobił się mecz |
dnia 06/07/2013
As Savy setowa dla Włochów |
dnia 06/07/2013
bazin - brzmi to ciekawie, ale chyba dość dużo znaków zapytania. Czy Rouzier zgodziłby się iść na drugiego? Poza tym gdzieś czytałam jakąś wypowiedź (choć mogło mi się też coś pozajączkować z nadmiaru transferowych plotek), że Sava ponoć bardzo wysoko wycenił swoje usługi i włoskich klubów po prostu na niego nie stać, Zakse byłoby więc stać? |
dnia 06/07/2013
Nikić najpierw nakrzyczał na Nikolę a akcję później sam popełnił jeszcze głupszy błąd :/ |
dnia 06/07/2013
Dwie zagrywki Savaniego zrobiły różnice - 25:23 i 1:1 w setach |
dnia 06/07/2013
Boski Ivan w loży VIP-ów. Pewnie zadowolony z poczynań swego zmiennika |
dnia 06/07/2013
Czy Rouzier zgodziłby się iść na drugiego?
Do Maceraty? Pewnie tak. Choć we Włoszech mówi się raczej, że ten klub z którym podpisał już kontrakt to Cuneo. Ale w takim razie dlaczego Włosi milczą? Jednak bardzo zagadkowa sprawa.
Poza tym gdzieś czytałam jakąś wypowiedź (choć mogło mi się też coś pozajączkować z nadmiaru transferowych plotek), że Sava ponoć bardzo wysoko wycenił swoje usługi i włoskich klubów po prostu na niego nie stać, Zakse byłoby więc
To prawda, Streszczałem niedawno wywiad dyrektora Cuno, który to właśnie powiedział - "klubów włoskich nie stać na Savę i plotki o jego transferze do Bre Banca były głównie wymysłem prasowym"
Tyle, że oprócz tegoż Cuneo, to ani we Włoszech, ani w Rosji, ani nawet w Turcji, nie widać klubu, gdzie Savani mógłby trafić. Więc ten wariant z ZAKS-ą, mimo że prezes Kędzierzyna się odżegnuje i mówi, że to "siatkarz po kontuzji i pozyskanie go to duże ryzyko", wydaje mi się całkiem prawdopodobny. Jeśli Savani, jako "siatkarz po kontuzji" zejdzie jescze trochę z ceny - oczywiście. Na tym w końcu polegają negocjacje. jedna strona zachwala towar, druga niby wybrzydza, ale w końcu często podają sobie ręce. W niektorych krajach niechęć do targowania i zbijania ceny uznaje się za gruby nietakt |
dnia 06/07/2013
A Niemcy znów wygrali dwa sety z Rosją, a w III przegrywają już 3:9. Znów przegrają mimo prowadzenia 2:0 Oni są niemożliwi |
dnia 06/07/2013
Jak jest obecnie postrzegany "talent" Mauricio Borgesa? W lidze w sumie nie pograł za wiele a jak się dzisiaj pojawił na boisku to śmiech na sali normalnie... A z tego, co nam wiadomo, to przecież pokładano w nim duże nadzieje.
Jak Mauricio wyglądał tak, przed tym, jak zaczął mieć problemy zdrowotne i, co tu dużo gadać, się zapuszczać, to był gigantyczny talent. |
dnia 06/07/2013
Tfu, ucięło mi komentarz.
[img]http://www.fivb.org/visasp/GetPhoto.aspx?type=press&no=22083&maxsize=350[/img]
Ale teraz fizycznie jest po prostu fatalny. Nie chcę już wypominać nadwagi, ale ten siatkarz swoją grę w 80-90% opiera na technice, kapitalnym nadgarstku - i o jego skali talentu najlepiej świadczy, że był w stanie dojść do i tak niezłego poziomu. Ale w 2009 roku to był talent nie mniejszy jak np. Matteo Martino. |
dnia 06/07/2013
Przykładowo Francuzi w tym roku prezentują znacznie ciekawsze i efektowne kombinacje niż canarinhos i sporą frajdą jest przykładowo obserwowanie jak obaj przyjmujący Ngapeth i Lynnel w tym samym meczu pojawiają się w ataku na prawym skrzydle. Albo jak Ngapeth atakuje z trójki
Żeby nie być gołosłownym kilka akcji z MŚ w Japonii 2006, których w wykonaniu canarinhos pod batutą Bruno teraz już nie uswiadczymy
Odnoszę wrażenie, że kombinacyjna, piękna gra Brazylijczyków to już norma - i stąd akcje, które jeszcze 6-7 lat temu zachwycały każdego, teraz są 'tylko' standardem. Zresztą, obejrzałem sobie podlinkowany przez bazina materiał - i akurat w tym filmiku akcje, 'których pod batutą Bruno już nie doświadczymy', to tak naprawdę tylko 'połówka', jaką grał Ricardo z Dante (i quick z 10 metra do Andre w meczu z Serbią z półfinału MŚ '06...) - i to tylko dlatego, że obecnie w reprezentacji Brazylii nie ma tak skocznego i dynamicznego skrzydłowego, jak wtedy Dante (z Lucarellim pewnie, ale jak się lepiej zgrają). Choć Bruno i teraz potrafi zagrać z tym starym, 33-letnim Dante zbiegnięcie do 3. strefy - ale ciężko oczekiwać, żeby wyglądało to nawet w połowie tak efektownie, jak gdy Dante był w topowej formie.
Wracając do wcześniejszej myśli - który zespół potrafi zagrać na kontrze wrzutkę do środkowego z tyłu z 3-4. metra? Bruno takie zagrania gra regularnie, a co najważniejsze, bardzo skutecznie. A przejęcie przez znajdującego się w drugiej linii przyjmującego ataku z 1/5 strefy to obecnie już jest standard - podobnie w reprezentacji Brazylii, gdzie nawet flegmatyczny Dante potrafi zagrać w ten sposób. Zresztą, pisałem w czasie przeszłym - gdy Bruno wchodził do reprezentacji, a na lewym skrzydle biegali mu Murilo albo Giba, o tą grę kombinacyjną było mu zdecydowanie łatwiej niż teraz. Dante, który nie za wysoko obecnie już skacze, Vissotto, który i tak jak na swoje parametry bardzo dobrze radzi sobie z szybkich piłek, czy Lucarelli, który w kadrze jest nowicjuszem i tego zgrania, jakie mieli Ricardo oraz Giba i Dante, na tym etapie być po prostu nie może. Pomimo tego, że Brazylia nie gra tak pięknie jak dawniej, to dalej gra pięknie - i dalej, głównie za sprawą Bruno, który ze środkiem współpracuje chyba najlepiej spośród wszystkich rozgrywających na świecie, pokazuje zagrania, jakich nie gra żadna inna reprezentacja na świecie. Jak Bruno potrafi grać szybko do prawego ataku, widać było dobrze na tle jego współpracy z Wallacem w Lidze Światowej i Igrzyskach Olimpijskich, gdy dwukrotnie kontuzjowany był Vissotto:
http://www.youtube.com/watch?v=piVVCYEP5Sc
Trudo wiec porównywać samych rozgrywających nie uwaględniając możliwości taktycznych i technicznychm jakie stwarzają mu partnerzy, którzy grają w tej samej drużynie.
Ale przecież to Ty zacząłeś ich porównywać. |
dnia 06/07/2013
jedna strona zachwala towar, druga niby wybrzydza
Wybrzydzać na Savaniego - to mi się nie mieści w głowie A tak serio, to faktycznie, kto wie. Czas ucieka i rzeczywiście nie widać za wiele klubów, które wchodziłyby w grę. |
dnia 06/07/2013
Jezu... Jak sędziowie mogą nie widziec, że piłka jest w boisku? przecież 95% tych piłek, do których siatkarze rzucają się samą dłonią, nie jest podbijanych! |
dnia 06/07/2013
głupi błąd Gioviego może kosztować Włochów seta |
dnia 06/07/2013
Jeszcze co do meczu Brazylia-Bułgaria, to jakby Lucarelli ustabilizował na takim poziomie przyjęcie, to byłoby nieźle. Fajnie też grał Mauricio Souza. Alan, Mario - panowie, ogarnijcie się. Dante dziś lepiej, choć jak na niego patrzę, to on chyba gdzieś ma jakieś mecze o małą stawkę w tej Lidze Światowej. Ale już przyzwyczaiłem się do tego podejścia. |
dnia 06/07/2013
no i kosztował. 2:1 |
dnia 06/07/2013
Włosi muszą zdobyć punkt w tym dwumeczu, więc niech się ogarną i zrobią to teraz. Zajcew już 19 punktów. |
dnia 06/07/2013
zaczyna się włoski cyrk |
dnia 06/07/2013
Wracając do wcześniejszej myśli - który zespół potrafi zagrać na kontrze wrzutkę do środkowego z tyłu z 3-4. metra
Na IO w meczu z nami Grankin kilka takich akcji zagrał. Makarow, w Białogorie też gra to dosyć często z Muserskim. Vermiglio w ubiegłym roku zagrał taką akcję z Wołkowem w tie-breaku Final Four w Łodzi, kiedy ważyły się losy mistrzostwa Ligi Mistrzów
Inna sprawa, że jest to jednak kwestia, komu się wystawia i przeciwko komu się gra. Choć Muserski jest w stanie skończyć taką akcję właściwie niezależnie od tego kto skacze po drugiej stronie siatki.
A co do kombinacji, to teraz Brazylijczycy mają potężnych środkowych i Rezende gra z nimi jednak najczęściej na wąskim wycinku siatki. Andre Heller nie miał nawet 2 metrów, Gustavo coś kolo tego, zasięgiem nie imponowali, za to grali na całej siatce. Na tych filmikach widać ich bardzo różnorodne były ich sposoby dojścia do ataku - tak grają dziś przykładowo argentyńscy środkowi, ale brazylijscy już nie. Bruno wcale nie musi gubić bloku, żeby Lucas, czy Sidao skończyli - oni mają wzrost, i zasięg i dynamikę i jeszcze olbrzymią siłę, którą są w stanie przełamać każdy blok. Coś w grze Brazylii i brazylijskich środkowych się jednak przez ten czas zmieniło |
dnia 06/07/2013
"Uros Kovacević to też taki zawodnik, który chętnie coś pokaże" - złota myśl na dzisiaj |
dnia 06/07/2013
Chimer, ten cytat zachęcił mnie do włączenia meczu . |
dnia 06/07/2013
Vermiglio w ubiegłym roku zagrał taką akcję z Wołkowem w tie-breaku Final Four w Łodzi, kiedy ważyły się losy mistrzostwa Ligi Mistrzów
Chodziło mi o krótką z tyłu z trzech metrów. Wrzucenie normalnej krótkiej z trzech metrów - spoko, kto tego nie potrafi, na kontrze, przy odpowiedniej okazji, także, ale zagranie tak na kontrze przez plecy to już wirtuozeria.
No ale wiadomo, ze współpracą rozgrywający-środkowy jest tak, że do tanga trzeba dwojga. A Bruno z Lucasem i Ederem, czyli na dziś podstawową parą środkowych reprezentacji Brazylii, w Cimed grał przez całe lata i cała ta trójka ze sobą może grać z zamkniętymi oczami. A z Lucao grał jeszcze w rozgrywkach młodzieżowych. |
dnia 06/07/2013
w sumie jeszcze lepsze było "czy jeśli Beretta zablokuje to jest to beret?" |
dnia 06/07/2013
Włosi chyba doprowadzą do tie-breaka. Zapowiada się loteryjny Final Six, półfinał (Argentyna i pewnie Finlandia) mają w kieszeni, a tam, mając takich skrzydłowych, taki potencjał na zagrywce - mogę, mając dobry dzień, ograć każdego.
Bułgaria gra strasznie i nie wiem, jak możemy z nimi nie wygrać. No chyba, że sędziowie im pomogą. |
dnia 06/07/2013
22:22 Savani tym razem z zagrywki w siatkę |
dnia 06/07/2013
Setowa dla Włochów |
dnia 06/07/2013
ale niesamowite szczęście Włochów... piłka odbiła się od taśmy i przelobowała dwóch zawodników w asekuracji |
dnia 06/07/2013
Będziemy mieli zarazdwa tie-breaki bo w meczu Niemcy-Rosja też wszystko do tego zmierza |
dnia 06/07/2013
Bułgaria gra strasznie i nie wiem, jak możemy z nimi nie wygrać. No chyba, że sędziowie im pomogą.
Bułgarzy grali strasznie tylko przeciwko Brazylii, wcześniej wyglądało to dużo lepiej. Przede wszystkim w lepszej formie był Sokołow. Poza tym my też gramy strasznie |
dnia 06/07/2013
Zajcew - 23 punkty. Atanasijevic - 24.
Szkoda, bo to koniec emocji.
Birarelli kolejny bardzo dobry mecz. |
dnia 06/07/2013
Niemcy mieli w górze piłkę na 24:24 |
dnia 06/07/2013
Poza tym my też gramy strasznie
Ale też na papierze, jesteśmy lepszą drużyną. Choć jeśli jutro przegramy z Amerykanami i nie zdobędziemy nawet punktu, to może się okazać, że to właśnie Ciastek i spółka awansują do turnieju finałowego. Będą mieć pięć punktów przewagi nad nami i jeden przewagi nad Bułgarami - a Brazylii, która zresztą jest w słabej formie, wybitnie nie leżą. |
dnia 06/07/2013
Zapomniałam dodać, że trzeba będzie uważać na latające butelki. Zwłaszcza, że po tym incydencie paru siatkarzy publicznie pochwaliło kibiców. Widziałam na własne oczy jak G. Bratoew dziękował kibicom za wspaniały doping |
dnia 06/07/2013
Bułgaria gra strasznie i nie wiem, jak możemy z nimi nie wygrać.
To samo pewnie o Polakach pomyśleli bułgarscy kibice . |
dnia 06/07/2013
No robi się ciekawie 8:5 dla Niemców przy zmianie stron w tie-breaku |
dnia 06/07/2013
Rasic jaki fartowny punkt z zagrywki dla Serbii |
dnia 06/07/2013
13:11 dla drużyny Kolakovica |
dnia 06/07/2013
@bazin błagam skończ z tym Savanim bo robisz nam niepotrzebne nadzieje Przyjdzie ktoś typu Winters i tyle |
dnia 06/07/2013
Włosi obronili meczbola 14:14
Znowu, tak jak w drugim meczu z Rosją w Surgucie zagrywka Travicy |
dnia 06/07/2013
I meczbol dla Włochów |
dnia 06/07/2013
Ale tie-break. Znów był meczbol dla Serbii |
dnia 06/07/2013
A teraz będzie dla Wlochów |
dnia 06/07/2013
Najlepiej gra Włochów wygląda, gdy Travica gra 40-45% wystaw do Zajcewa. |
dnia 06/07/2013
I Włosi wygrywają |
dnia 06/07/2013
a na końcu zawsze wygrywają Włosi ;//// |
dnia 06/07/2013
Powtórzę się - ale Birarelli w ostatnim czasie gra wyśmienicie. Obok Zajcewa najjaśniejsza postać reprezentacji Włoch. |
dnia 06/07/2013
Pawłow blokowany 14:13 dla Niemiec !!!! |
dnia 06/07/2013
SRB 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Kovacevic Nikola ■ ■ ■ ■ ■ 18 - 2 20
2 Kovacevic Uros □ ■ ■ 9 - - 9
5 Petkovic Vlado ■ ■ ■ ■ ■ 2 3 - 5
7 C Stankovic Dragan ■ ■ ■ ■ ■ 7 2 - 9
9 Jovovic Nikola - - - -
10 Nikic Milos ■ ■ ■ 3 - - 3
12 Rasic Milan □ □ □ □ - - 1 1
14 Atanasijevic Aleksandar ■ ■ ■ ■ ■ 21 1 3 25
15 Starovic Sasa □ □ - - - -
18 Podrascanin Marko ■ ■ ■ ■ ■ 7 4 - 11
19 Rosic Nikola L L L L L - - - -
21 Petric Nemanja □ □ □ □ □ - - - -
Opponent errors 28
Totals 67 10 6 111
ITA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Beretta Thomas ■ ■ ■ ■ ■ 3 4 - 7
2 Kovar Jiri - - - -
3 Parodi Simone ■ ■ ■ ■ ■ 9 - - 9
4 Vettori Luca □ □ □ - - - -
9 Zaytsev Ivan ■ ■ ■ ■ ■ 26 3 - 29
11 C Savani Cristian ■ ■ ■ ■ ■ 11 2 2 15
13 Travica Dragan ■ ■ ■ ■ ■ 1 2 - 3
14 Piano Matteo - - - -
15 Birarelli Emanuele ■ ■ ■ ■ ■ 10 5 - 15
16 Baranowicz Michele - - - -
17 Giovi Andrea L L L L L - - - -
20 Rossini Salvatore □ □ □ □ - - - -
Opponent errors 32
Totals 60 16 2 110 |
dnia 06/07/2013
16:15 - widzieliście kiedyś rozemocjowanego Schopsa? |
dnia 06/07/2013
Kampa wszystko przez lewe, ale ataki Fromma, Schopsa i Kaliberdy wchodzą |
dnia 06/07/2013
GER 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Fromm Christian ■ ■ ■ ■ ■ 12 2 2 16
2 Steuerwald Markus □ □ □ □ - - - -
5 Westphal Dirk - - - -
6 Kaliberda Denys ■ ■ ■ ■ ■ 23 1 - 24
8 Böhme Marcus ■ ■ ■ ■ ■ 4 6 2 12
10 C Schöps Jochen ■ ■ ■ ■ ■ 16 1 - 17
11 Kampa Lukas ■ ■ ■ ■ ■ - 3 - 3
12 Tille Ferdinand L L L L L - - - -
13 Hirsch Simon □ □ □ - - - -
15 Broshog Tim □ - - - -
17 Steuerwald Patrick □ □ □ - - - -
20 Collin Philipp ■ ■ ■ ■ ■ 3 - 3 6
Opponent errors 31
Totals 58 13 7 109
RUS 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
2 C Makarov Sergey ■ ■ - - - -
3 Apalikov Nikolay ■ ■ ■ ■ ■ 5 3 - 8
5 Grankin Sergey □ ■ ■ ■ - 1 - 1
6 Sivozhelez Evgeny ■ ■ □ 4 - 2 6
7 Pavlov Nikolay ■ ■ ■ ■ ■ 20 - 2 22
9 Spiridonov Alexey ■ ■ ■ ■ ■ 18 1 2 21
11 Ashchev Andrey - - - -
13 Muserskiy Dmitriy ■ ■ ■ ■ ■ 9 6 1 16
16 Verbov Alexey L L L - - - -
20 Ermakov Artem L L - - - -
21 Zhilin Ilia □ ■ ■ ■ 7 2 2 11
Opponent errors 23
Totals 63 13 9 108 |
dnia 06/07/2013
18:16 i Niemcy po wczorajszej poraźce w tie-breaku wygrywaja dziś 3;2. Ostatni atak skończył Kaliberda. Oczywiście z lewego |
dnia 06/07/2013
Mecz Włochy-Serbia przez dłuższy czas tak naprawdę okazał się pojedynkiem Zajcew-Atanasjievic. Serb lepiej zaczął, a potem przez duży czas był w stanie dotrzymać kroku Ivanovi, ale ostatecznie to Zajcew w tie breaku skończył chyba każdy atak, a Aleksa zmienił w pewnym momencie Starovic.
Atanasijevic znowu mnóstwo błędów w ataku 11 na 48 - powoli to staje się normą, bo Serb, podobnie jak Grozer, to ten typ atakującego, który ma problem ze zmianą rytmu ataku i bardzo często potrafi się nadziewać raz za razem na blok. A wtedy zaczyna kombinować - i zaczynają się bezpośrednie błędy - Atanasijevic popełnił w tegorocznej lidze światowej 83 błędy (na 369 pró, co jest naprawdę pokaźnym dorobkiem in minus nawet jak weźmiemy pod uwagę, ile Serb otrzymuje piłek od Petkovica. Taki Zajcew zepsuł 46 na 317 ataków. |
dnia 06/07/2013
Ale jednak ta kontuzja kolan wpłynęła na zasięg Aleksa. Strasznie się ciągnie do tego ataku, jak jeszcze będzie miał kiedyś problemy z tymi kolanami, to skończy jak Starović. |
dnia 07/07/2013
Być może - ale jednak Atanasijevic zawsze był siatkarzem, który lubi popełniać naprawdę dużo błędów własnych, nie tylko w ataku, ale też na zagrywce. W ćwierćfinałach z Resovią grał nieoczekiwanie na swoim życiowym poziomie, niezwykle regularny w zagrywce, cały czas atakujący w okolicach 9-ego metra, ale to pewnie w jakimś stopniu też kwestia tego, na jakim poziomie w tym sezonie stała Plusliga. |
dnia 07/07/2013
To fakt. W ćwierćfinałach z Resovią zaliczył, jeśli mnie pamięć nie myli, więcej asów niż błędów na zagrywce i oczywiście posłał wiele potężnych bomb. Do tego świetny atak, ale też dużo szczęścia na wysokiej piłce. Grał jak atakujący światowej klasy, ale te mecze stały na takim poziomie, a nie innym. Zresztą już później z Politechniką o 5. miejsce grał słabiutko. |
dnia 07/07/2013
na KMŚ też był w dobrej formie |
dnia 07/07/2013
Tam to już w ogóle grał na kosmicznym farcie. W meczach z Zenitem każdy jego strzał w kierunku bloku wybijał się/przechodził na czysto na jego korzyść. Gdybym miał zdefiniować dzień konia, to by był to jeden z meczy AA z Zenitem (nie pamiętam który dokładnie). |
dnia 07/07/2013
na KMŚ też był w dobrej formie
Pewnie, że był. Choć np. jeżeli chodzi o zagrywkę, to w półfinale z Sadą Cruzeiro zepsuł chyba połowę swoich serwisów. Z Resovią nie dość, że grał w ataku na tym poziomie z KMŚ, to jeszcze zagrywał jak opętany. |
dnia 07/07/2013
W meczach z Zenitem każdy jego strzał w kierunku bloku wybijał się/przechodził na czysto na jego korzyść.
Po prostu Zenit był wtedy w fatalnej dyspozycji, jak zresztą co roku na tym etapie sezonu - środkowi Kazania bardzo słabo przemieszczali się na bloku, zwłaszcza Abrosimow - i Atanasijevic, który najczęściej bije właśnie przez ręce blokujących, niemiłosiernie obijał blok spóźnionych Rosjan. Przecież w półfinale Trentino z Itasem zagrało na jakiejś 70% efektywności ataku ze skrzydeł i chyba tylko raz w całym meczu dało się zablokować. Kosmos. |
dnia 07/07/2013
z Zenitem* |
dnia 07/07/2013
Argentyna przez dwa sety popełniła 23 błędy własne. Pewnie dopiero teraz łapią świeżość (w końcu Final Six już za 8 dni), biorąc pod uwagę, że reszta zespołów będzie podchodzić do tego turnieju z marszu, to liczę, że Argentyńczycy nieźle się pokażą. Np. my gramy 14. lipca z Bułgarią, a najpóźniej 18. lipca zagramy mecz w Final Six, jeśli oczywiście awansujemy - analogicznie Sokołow i spółka. Ciekawe jak zrobi to taki Rezende na przykład, bo ten terminarz jest tak napięty, że rzeczywiście może odpuścić mecze z jankesami. |
dnia 07/07/2013
JPN 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
3 Nagano Takeshi L L L L L - - - -
4 Kondoh Shigeru ■ ■ ■ ■ ■ - - - -
5 Imamura Shun - - - -
6 Suzuki Yoshifumi ■ ■ ■ ■ ■ 5 2 - 7
8 Yokota Kazuyoshi □ □ □ □ □ - - - -
11 Matsumoto Yoshihiko □ □ □ □ - - - -
12 C Yamamura Kota ■ ■ ■ ■ ■ 6 2 - 8
14 Fukuzawa Tatsuya ■ ■ ■ ■ ■ 18 3 - 21
15 Yako Daisuke - - - -
16 Ishijima Yusuke ■ ■ ■ ■ ■ 15 1 1 17
17 Koshikawa Yu ■ ■ ■ ■ ■ 19 - 1 20
18 Yoneyama Yuta □ □ □ □ 2 - - 2
Opponent errors 25
Totals 65 8 2 100
CAN 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Mainville Louis-Pierre - - - -
3 Lewis Daniel L L L L L - - - -
4 Howatson Joshua □ □ □ □ - 3 - 3
5 Verhoeff Rudy ■ ■ ■ ■ ■ 11 6 1 18
6 Duff Justin □ ■ ■ ■ 5 3 - 8
7 Soonias Dallas ■ ■ ■ ■ ■ 21 2 1 24
8 Simac Adam ■ ■ □ 1 - - 1
9 Schneider Dustin ■ ■ ■ ■ ■ 2 1 - 3
10 Van Lankvelt Toontje □ □ 2 2 - 4
15 C Winters Frederic ■ ■ ■ ■ ■ 7 3 1 11
18 Perrin John Gordon ■ ■ ■ ■ ■ 15 1 2 18
21 DeRocco Jason - - - -
Opponent errors 23
Totals 64 21 5 113 |
dnia 07/07/2013
Brasil, oglądałeś Argentynę do końca? Jak Uriarte? |
dnia 07/07/2013
Schmitt ma podobno kontuzję pleców. |
dnia 07/07/2013
Tak i dopiero kilka dni temu wrócił do lekkich treningów |
dnia 07/07/2013
Ngapeth cienko,tylko 12 pkt.
Za to LeRouź 20 a Sidibi nawet 21
Różyczka powalczy o powrót |
dnia 07/07/2013
Nie ogarniam tego Sidibe. Raz na pałę prosto w blok, raz 21 punktów w meczu. No ale Argentyńczycy nie mają wybitnego bloku, nie miał na co się nadziewać |
dnia 07/07/2013
Współczuje dziś sędziom na meczu we Wrocławiu. Podczas meczu dowiecie się dlaczego. A jest to Japończyk z Grekiem. Notabene słabi sędziowie drugiego sortu. Dziś mogą zostać przez system wideoweryfikacji ośmieszeni publicznie. |
dnia 07/07/2013
Zaczynamy, Wóz albo przewóz. Przegrywamy za 3 pkt, to tracimy realne szanse awansu do F6
Jeśli Amerykanie będą grać tak dobrze jak przedwczoraj w II i III secie, to mamy duży problem |
dnia 07/07/2013
Serbowie stracili już szanse na awans, więc Kolaković dał dziś szansę gry od początku Saszy Starovicovi. Atanasijevic zaczyna na ławce |
dnia 07/07/2013
Sasza nadal bez klubu? |
dnia 07/07/2013
Jednak Caldwell a nie Kawika Shoji.
Ale jest David Smith zamiast Lee- uwaga na zagrywkę tego siatkarza |
dnia 07/07/2013
Sasza nadal bez klubu?
Nadal |
dnia 07/07/2013
Ciareli jak kiedyś zauważył Brasil ma 196 , czy 197 cm. To nie jest wcale nieski zawodnik W CV na stronie FIVB jest błąd |
dnia 07/07/2013
a Clark jest minimalnie niższy od Ciarelliego - też błąd |
dnia 07/07/2013
Z tym wzrostem amerykańskich siatkarzy podawanych w metrach, to w ogóle są straszne dziwne mecyje |
dnia 07/07/2013
Nie chcę zapeszać, ale dobrze to idzie...
Zator <3 |
dnia 07/07/2013
Ciarelli jest na pewno ewenementem, bo on po skończeniu studiów przez 1.5 roku w ogóle nie grał w hali |
dnia 07/07/2013
Porównywanie wszystkich amerykańskich rozgrywających do Balla - done |
dnia 07/07/2013
Hahaha, Chim, o tym samym myślałam! |
dnia 07/07/2013
P1 na szczęćie udało się zrobić przejście i zdjąć Clarka z zagrywki |
dnia 07/07/2013
Takim flocikiem to można dziecko z podstawówki ruszyć a nie Andersona
Poza tym jest dobrze |
dnia 07/07/2013
http://www.siatkarskaligatv.pl/Polacy-graja-slabo.html
oh Matt Matt
Wy jeszcze słuchacie Swędrowskiego i Drzyzgę? toć oni to samo ględzą co w piątek badz w kazdy inny meczowy wieczór tlyko zmieniają nazwiska |
dnia 07/07/2013
Poza tym jest dobrze
Tak jak przedwczoraj. Kawika Shoji na boisku |
dnia 07/07/2013
Shoji brothers w komplecie. |
dnia 07/07/2013
Holtowi udała się zagrywka |
dnia 07/07/2013
Serbowie wygrali pierwszego seta 28:26 |
dnia 07/07/2013
Holtowi udała się zagrywka
Holt, Smith, Anderson, Clark, K Shoji - niestety każdy z nich potrafi zdobywać punkty z zagrywki seriami |
dnia 07/07/2013
17:16 |
dnia 07/07/2013
Holt w Piacenzy też często robił ten sam błąd przy zagrywce |
dnia 07/07/2013
Wy jeszcze słuchacie Swędrowskiego i Drzyzgę? toć oni to samo ględzą co w piątek badz w kazdy inny meczowy wieczór tlyko zmieniają nazwiska
ja tam lubię słyszeć, co się dzieje na hali |
dnia 07/07/2013
Boże, dzisiaj oprócz trąbkarza jest jeszcze na hali bębniarz. |
dnia 07/07/2013
Przy zagrywce Kurka Ameryknie stają do przyjęcia w czwórkę. Clark też |
dnia 07/07/2013
Holt w tym sezonie reprezentacyjnym nie zagrywał dobrze, dlatego się zdziwiłam |
dnia 07/07/2013
W piątek Amerykanie zrobili 26 błędów serwisowych!!! Dziś przegrywają, ale zargywają jednak lepiej. To trochę niepokoi |
dnia 07/07/2013
Kawika grał w Isku! |
dnia 07/07/2013
Zatorski wszystko w punkt. |
dnia 07/07/2013
Mieliśmy szczęście, Clark popsuł, kiedy mieliśmy już zmine ostrze na gardle po niewykorzystaniu trzech piłek setowych.
Pierwszy set to w zasadzie powtórka z piątku - obie drużyny grały żle, ale to my tę partię wygraliśmy. Zobaczymy co będzie dalej. Amerykanie to młoda drużyna i zwykle trochę trwa zanim wejdą w mecz |
dnia 07/07/2013
Możdżonek raz obronił prawie w punkt, a potem dograł z czwartego na drugi metr (a nie odwrotnie) Jestem pod wrażeniem |
dnia 07/07/2013
Niech ktoś wyrzuci z hali tego debila z trąbką. |
dnia 07/07/2013
Jay Jay - as serwisowy |
dnia 07/07/2013
Jestem pod wrażeniem
Chimer - nie chwal dnia przed zachodem.... |
dnia 07/07/2013
Wreszcie dobrze się ustawiamy w obronie do ataków Clarka |
dnia 07/07/2013
MM dał się przepchnąć |
dnia 07/07/2013
10:10 Ciastek show |
dnia 07/07/2013
Jankesi wyszli na dwupunktowe prowadzenie 15;13 |
dnia 07/07/2013
Piotrek Nowakowski odpowiedział Amerykanom siłą i godnością swojego flota. No powiedzmy, że godnością bardziej niż siłą |
dnia 07/07/2013
Ja pierniczę. Panie Swędrowski, akurat Anderson to umie wykorzystać challenge |
dnia 07/07/2013
co ten Zygadlo gra |
dnia 07/07/2013
Przegrywamy tego seta na naszym ulubiony ustawieniu P1 |
dnia 07/07/2013
jaka radość na hali, że schodzi Możdżonek |
dnia 07/07/2013
Żygadło gra padakę, a Aa zmienia.. Możdżonka..
ps. jeżeli Alekno nie ogarnie Ziomka to bedzie cienko |
dnia 07/07/2013
Teraz jeszcze JJ się oberwało. Trochę kabaret według mnie... |
dnia 07/07/2013
Dlaczego po serii zlych decyzji i wystaw zygadly zmieniaja jj i mm |
dnia 07/07/2013
Panie Drzyzga, nie chodzi o tego niesamowitego, najlepszego Jarosza. Chodziło o wybicie Amerykanów z rytmu i to, że Bartman lepiej gra na lewym ataku. Wasz ukochany Jarosz faktycznie tym razem nic nie zrobił |
dnia 07/07/2013
MM schodzi - wczoraj obaj nasi środkowi mieli skutecnzośc w ataku w sumie poniżej 35%.
W sumie, już bardziej opłaca się grać przez Bartka, bo on gra źle, ale niezwykle stabilnie - w każdym meczu na jego 36% zawsze można liczyć. Co trzecia piłkę skończy, a środkowi nie |
dnia 07/07/2013
Bartek jak zwykle :/ |
dnia 07/07/2013
no ale Żygadło też przesadził. Dla wielu (większości) środkowych na świecie zaatakować wrzuconą piłkę to jest pikuś, ale jednak on musi pamiętać, że pod siatką ma Możdżonka :/ A on umie atakować tylko z jednego typu piłek - przed siebie |
dnia 07/07/2013
Od stanu 17:17 do 25:17.
Kolejny raz 8 punków w plecy w tym jednym nieszczęsnym P1 |
dnia 07/07/2013
Po drugim secie napiszę jedynie takie krótkie pytanie - podsumowanie.
Czy AA jest rzeczywiście taki głupi ? Czy tylko takiego głupiego udaje ? |
dnia 07/07/2013
AA na sile trzyma Łukasza i to ŹLE !! |
dnia 07/07/2013
Nie jest głupi tylko uparty. w sumie czasem na jedno wychodzi |
dnia 07/07/2013
Guma Polskie zbaw!! |
dnia 07/07/2013
no co sie czepiacie, ladnie graja, a ktorzy to ci zwyciezcy LS 2012 i faworyci ( ze wzgledu na stabilnosc skladu) tegorocznych rozgrywek..no pytam bo poznac nie moge |
dnia 07/07/2013
Ten mecz wygląda, jakby to nasi siatkarze mieli kompletnie nowy zespół a nie Amerykanie. Ludzie, tam w pierwszej szóstce (siódemce) jest jeden siatkarz, który grał w pierwszym składzie igrzyska. Można? Można |
dnia 07/07/2013
ksdani - żółwik |
dnia 07/07/2013
Sam Nowakowski w wywiadzie z Kadziem mówił, że w zeszłym roku było łatwiej, bo nie każdy poważnie traktował LŚ. |
dnia 07/07/2013
Jezu, Pit... Gdzie ta piłka mogła iść jak nie na lewe?? |
dnia 07/07/2013
Wraca Caldwell więc jest szansa. |
dnia 07/07/2013
Yyyyy, panie Speraw, uspokój się pan |
dnia 07/07/2013
Wraca Caldwell więc jest szansa
W piątek w II i III secie Amerykanie mieli ponad 70% skuteczność w ataku!!!!!. I duża w tym zasługa rozgrywającego |
dnia 07/07/2013
Znowu przy słabszej grze naszych będziecie umniejszać sukces w LŚ 2012? Serio, to już nudne.
Teraz pewnie też F6 nic nie znaczy, bo to rok poolimpijski, kto by się przejmował LŚ, prawda? A nie, teraz LŚ ważna, bo nam nie idzie. Eh ci hejterzy. |
dnia 07/07/2013
Kurek przyjmuje te 3 razy na set, raz mu ucieknie w trybuny, raz nad siebie, raz przyjmie. |
dnia 07/07/2013
Drugi as Jay Jaya |
dnia 07/07/2013
naszą opcją nr 1 na wysokiej piłce jest nie Jarosz, nie Kurek, ale Winiar |
dnia 07/07/2013
A meczu Serbia-Włochy znów zanosi się na tie-break. Starowicz na razi całkiem dobrze gra - 17 pkt atakiem |
dnia 07/07/2013
SRB 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Kovacevic Nikola - - - -
2 Kovacevic Uros ■ ■ ■ ■ 11 1 1 13
5 Petkovic Vlado - - - -
7 C Stankovic Dragan ■ ■ ■ ■ 5 - 1 6
9 Jovovic Nikola ■ ■ ■ ■ - 2 - 2
10 Nikic Milos - - - -
12 Rasic Milan ■ ■ ■ ■ 4 6 2 12
14 Atanasijevic Aleksandar □ □ □ 1 - 1 2
15 Starovic Sasa ■ ■ ■ ■ 18 - - 18
18 Podrascanin Marko - - - -
19 Rosic Nikola L L L L - - - -
21 Petric Nemanja ■ ■ ■ ■ 10 - - 10
Opponent errors 18
Totals 49 9 5 81
ITA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Beretta Thomas ■ 1 1 - 2
2 Kovar Jiri - - - -
3 Parodi Simone ■ ■ ■ ■ 4 2 - 6
4 Vettori Luca - - - -
9 Zaytsev Ivan ■ ■ ■ ■ 15 - 3 18
11 C Savani Cristian ■ ■ ■ ■ 11 2 1 14
13 Travica Dragan ■ ■ ■ ■ 1 3 - 4
14 Piano Matteo □ ■ ■ ■ 2 3 - 5
15 Birarelli Emanuele ■ ■ ■ ■ 7 1 - 8
16 Baranowicz Michele - - - -
17 Giovi Andrea L L L L - - - -
20 Rossini Salvatore □ □ □ - - - -
Opponent errors 23
Totals 41 12 4 80 |
dnia 07/07/2013
Duet Caldwell & Clark jest do wzięcia |
dnia 07/07/2013
Uwaga, za chwilę będzie u nas to nieszczęsne P1 |
dnia 07/07/2013
Uwaga, za chwilę będzie u nas to nieszczęsne P1
Uffff, Ciastek zagrał w siatkę |
dnia 07/07/2013
Koszykarska wrzutka Pod okiem sędziego na dodatek |
dnia 07/07/2013
Ale tym razem gramy znacznie lepiej niż w pierwszym secie. Bez problemu dociągnięmy z tą przewagą |
dnia 07/07/2013
Świetne przyjęcie przez Zatora trudnej zagrywki Holta.
2rowadzimy 2:1, ale teraz przed nami set prawdy |
dnia 07/07/2013
Co Zatorski za bombę przyjął w padzie w punkt... Aż się finał LM z Kazaniem przypomina. |
dnia 07/07/2013
2:1 |
dnia 07/07/2013
Zatorski gra świetnie, na tej pozycji już do końca sezonu reprezentacyjnego zmian nie powinno być. |
dnia 07/07/2013
Lotman? Nasz człowiek wchodzi |
dnia 07/07/2013
Anderson jest kochany, prawie za każdym razem mnie słucha - gdy serwuje proszę go by zepsuł |
dnia 07/07/2013
Gacek też chwali Zatora na twitterze. |
dnia 07/07/2013
Holt się wstrzelił |
dnia 07/07/2013
Blok na Biszkopcie! |
dnia 07/07/2013
Lotman na boisku. A Cichy Pit 90% w ataku w dzisiejszym meczu 9/10 |
dnia 07/07/2013
Bitwa na siatce niezła |
dnia 07/07/2013
Zagrywka obu amerykańskich środkowych robi różnicę w tym secie - najpierw Holt teraz Smith |
dnia 07/07/2013
Co ten Winiarski zrobił? |
dnia 07/07/2013
Czy gra Winiarskiego jest warta 1,2 mln PLN? Jako kibic Skry coraz mniej żałuję, że poszedł do Fakieła. |
dnia 07/07/2013
Lotman przyjmuje dużo gorzej niż Ciarelli |
dnia 07/07/2013
Wybroniliśmy teraz ważną piłkę -brawo!!! |
dnia 07/07/2013
Dwa nieudane ataki Holta i zdobywamy dwupunktową przewagę 10:8 |
dnia 07/07/2013
I Lotman też w aut |
dnia 07/07/2013
Czy gra Winiarskiego jest warta 1,2 mln PLN?
Gdyby nie Winiar, to w tej drużynie nikt by nie miał przyjmować. |
dnia 07/07/2013
Drzyga powiedział Colt trafił? Nie przesłyszałem się? |
dnia 07/07/2013
bazin
Czy widziałeś jego dogranie? Za takie błędy Nowakowski obrywa (słusznie) to i Winiarowi się należy. |
dnia 07/07/2013
Lotman jest dziś siódmym naszym zawodnikiem na boisku. |
dnia 07/07/2013
Noooo nie mam pojęcia, co Speraw chciał osiągnąć, wpuszczając go za dobrze grającego Ciarelliego |
dnia 07/07/2013
Za takie błędy Nowakowski obrywa (słusznie) to i Winiarowi się należy
Lilka r11; to prawda. Ale, bez przyjęcia Winiar, gry w obronie i umiejętności kończenia trudnych piłek nie istniejemy.
Więc o wartość Winiara, w kontekście tego co pokazuje w dzisiejszym meczu bym się nie martwił. Natomiast, całkiem serio, gdybym był na miejscu dyrektorów Maceraty, to poważnie bym się poważnie zaczął zastanawiać, czy 350 tysięcy Euro dla Kurka to dobrze zainwestowane pieniądze. Na szczęście to nie mój problem. |
dnia 07/07/2013
bazin
Kurek odbudowuje się po słabym sezonie, to trochę trwa. Atak, zagrywka, blok - to zdecydowanie jego atuty, więc pozostaje "tylko" zbudować formę i wszyscy będą zadowoleni Podchodzę do tego optymistycznie, bo wiem na co Kurka stać. |
dnia 07/07/2013
Że zacytuję słowa redaktora Swędrowskiego sprzed chwili " ile spokoju teraz mamy" |
dnia 07/07/2013
Nieprawdopodobne - Łotman przeszedł na drugą stronę. Zdrada!!!! |
dnia 07/07/2013
Ale akcja na koniec. |
dnia 07/07/2013
MVP Zator |
dnia 07/07/2013
BRAWO ZATOR! W nagrodę w przyszłym tygodniu zwiedzisz bułgarskie trybuny. |
dnia 07/07/2013
Studio będzie w otwartym Polsacie czy mam szukać streama? |
dnia 07/07/2013
Jestem zbudowany dzisiejszym meczem - sety III i IV to najlepsza gra naszej repreznetacji w tym roku.
Czy taka gra starczy żeby wyprzedzić Bułgarów? Pewności nie ma, ale na pewno będą emocje |
dnia 07/07/2013
Daj Boże, żeby to MVP było symboliczną zmianą warty na pozycji libero. Już raz Zatorski zagrał świetnie i dostał kopa w dupę. |
dnia 07/07/2013
Innego MVP nie mogło być, brawo!!! O co Lotman się tam awanturował na koniec? |
dnia 07/07/2013
Chyba był nieczysty drugi kontakt po obronie Ignaczaka. |
dnia 07/07/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Nowakowski Piotr ■ ■ ■ ■ 9 - - 9
2 Winiarski Michal ■ ■ ■ ■ 10 - - 10
4 Kosok Grzegorz □ □ - - - -
6 Kurek Bartosz ■ ■ ■ ■ 12 - 2 14
7 Jarosz Jakub ■ ■ ■ ■ 15 - 2 17
9 Bartman Zbigniew □ - - - -
11 Drzyzga Fabian - - - -
13 Kubiak Michal □ - - - -
15 Zygadlo Lukasz ■ ■ ■ ■ 1 2 1 4
16 Ignaczak Krzysztof □ □ □ □ - - - -
17 Zatorski Pawel L L L L - - - -
18 C Mozdzonek Marcin ■ ■ ■ ■ 3 4 - 7
Opponent errors 31
Totals 50 6 5 92
USA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 C Anderson Matthew ■ ■ ■ ■ 20 2 - 22
4 Lee David □ - - - -
6 Lotman Paul ■ 1 - - 1
7 Shoji Kawika □ ■ ■ □ 3 1 1 5
8 Caldwell Kyle ■ □ ■ 1 - - 1
9 Troy Murphy □ 1 - - 1
10 Ciarelli Antonio ■ ■ ■ 5 - - 5
15 Clark Carson ■ ■ ■ ■ 13 - 1 14
17 Holt Maxwell ■ ■ ■ ■ 6 1 4 11
18 Muagututia Garrett - - - -
20 Smith David ■ ■ ■ ■ 7 2 1 10
22 Shoji Erik L L L L - - - -
Opponent errors 22
Totals 57 6 7 92 |
dnia 07/07/2013
To teraz dwa razy wygramy ze słabą reprezentacją Bułgarii i można będzie odtrąbić wielki sukces - który dla naszej kadry w tym składzie wielkim sukcesem na pewno być nie powinien. Aczkolwiek wygrana z Amerykanami cieszy - zdecydowanie nasze najlepsze spotkanie w tej Lidze Światowej. |
dnia 07/07/2013
A nie mogli tego Amerykanie sprawdzić i stąd ten bulwers Lotmana. |
dnia 07/07/2013
Ło matko, znów nerwy na koniec. Już czuję się wykończona tym sezonem reprezentacyjnym, a jeszcze nie zaczęły grać dziewczyny |
dnia 07/07/2013
Już raz Zatorski zagrał świetnie i dostał kopa w dupę.
Z Bułgarami na 110% zagra na pewno Zator, a nie Igła. |
dnia 07/07/2013
Polacy na szczęście wygrali, choć Amerykanie byli już blisko, szansa na finał w Argentynie jest, ale musimy wygrać w Bułgarii.
Dzisiaj w drużynie USA najbardziej to się chyba pogubił trener. Po drużynie widać było, że dużo lepiej czuje się, gdy na rozegraniu jest Shoji, a on szybko zdjął go w trzecim secie po dwóch blokach na amerykańskim środkowym. |
dnia 07/07/2013
Brazylia ma pewny awans - mógłby Rezende dać pograć rezerwom. Ale rytm meczowy, test przed F6 i te sprawy, więc pewnie zagrają ci co zwykle. |
dnia 07/07/2013
To teraz dwa razy wygramy ze słabą reprezentacją Bułgarii
Oglądałam mecze Bułgarów dość regularnie w tym sezonie i słabo to oni zagrali tylko w Brazylii. Poza tym a) nasz styl gry im bardziej leży, grają u siebie, więc nie chwalmy dnia przed zachodem słońca. |
dnia 07/07/2013
Zamiast powinno być b ) |
dnia 07/07/2013
Oglądałam mecze Bułgarów dość regularnie w tym sezonie i słabo to oni zagrali tylko w Brazylii.
Z Amerykanami też słabo grali - a z Argentyną to drugi mecz mogliby przegrać, gdyby nie sędziowie. Bułgarzy mają chyba tendencję spadkową, za to my na odwrót. |
dnia 07/07/2013
W jednym meczu z USA w sumie grali słabo, drugi już był ok, a z Argentyną my też byliśmy blisko porażki, więc nie jest to dobry punkt odniesienia. |
dnia 07/07/2013
Ciekawa sytuacja w grupie B Rosjanie i Włosi tyle samo punktów i taki sam stosunek setów , Jak 2 razy za tydzień niemcy wygrają z Iranem za 3 pkt , to Włochów nie będzie w F6 |
dnia 07/07/2013
Strasznie loteryjny ten turniej finałowy się zapowiada - Argentyna i Kanada, to wiadomo, nie wyjdą z grupy, zostaje Rosja w okrojonym składzie, Włochy z jednym zawodnikiem i Brazylia - o dziwo - największy faworyt tych zmagań, pomimo jak dotychczas gry na 50-60% możliwości. No i albo Bułgaria, albo my. Wysoki poziom będzie, nie ma co. |
dnia 07/07/2013
chyba Rosjan wtedy nie będzie
Włosi dzisiaj dali d..., bo mieli zapewniony awans po wczorajszym |
dnia 07/07/2013
Night - Włosi są przed Rosją w tabeli.
To w sumie Rosjan może zabraknąć w turnieju finałowym. To byłyby jaja. A F6 byłby jeszcze bardziej loteryjny. |
dnia 07/07/2013
USA jeszcze też ma szanse na awans, bo jeśli my podzielimy się punktami z Bułgarią, a Amerykanie wygrają dwa razy z Brazylią, to też mogą znaleźć się w finale. |
dnia 07/07/2013
Ale myślę, że Iran urwie coś w meczu z Niemcami. A bilans setów nasi sąsiedzi z zachodu będą mieli gorszy.
Cztery lata temu też były takie jaja w tej Lidze Światowej?Jak było w 2005 roku to wiemy... |
dnia 07/07/2013
Są już statystyki -> http://www.fivb.org/vis_web/volley/WL2013/pdf/P3-081.pdf
Mieliśmy wyraźnie lepsze przyjęcie i więcej obron niż Amerykanie.
Bartek w ataku 12/25 = 48% czyli dziś naprawdę niezły występ |
dnia 07/07/2013
Odnośnie finałów, to tak szczerze mówiąc, zarówno my, jak i Bułgarzy mamy kiepskie szanse w finale przede wszystkim dlatego, że na kilka dni przed jego rozpoczęciem będziemy jeszcze w Europie i najprawdopodobniej dojedziemy ostatni na turniej finałowy. |
dnia 07/07/2013
a Amerykanie wygrają dwa razy z Brazylią, to też mogą znaleźć się w finale.
W dwie wygrane za 3 pkt USA z Brazylią trudno uwierzyć. |
dnia 08/07/2013
Bartek w ataku 12/25 = 48% czyli dziś naprawdę niezły występ
I siedem błędów w przyjęciu na 17 prób. To był przeciętny mecz Kurka. Bo w przyjęciu popełniał momentami katastrofalne błędy nawet jak na niego, a w ataku na swoim poziomie chyba zagrał dopiero w IV secie. |
dnia 08/07/2013
Ja tam dziś przyjrzałem się grze naszego orła -Kurka.
Jak mu policzyłem w 4 setach na przyjęciu dostarczył 11 darmowych punktów amerykanom tzn. piłka obok Kurka w pole, piłka w trybuny i piłka na stronę przeciwnika. Że już nie wspomnę o atakach w siatkę w aut i zepsutych zagrywkach.
Niech będzie, że pod koniec meczu rozkręcił się trochę w ataku i na koniec wykonał dwie trudne zagrywki, ale i tak jego obecność dziś na meczu była dla mnie mocno problematyczna. AA jednak nie miał z tym żadnych problemów. |
dnia 08/07/2013
W dwie wygrane za 3 pkt USA z Brazylią trudno uwierzyć.
Trudno, ale może Brazylia będzie wolała USA w finale zamiast nas czy Bułgarów . A tak na serio to nie wiadomo jak oni do tych meczów podejdą. Brazylijczycy grają o nic, więc mogą dać pograć rezerwowym. |
dnia 08/07/2013
W dwie wygrane za 3 pkt USA z Brazylią trudno uwierzyć.
Jakby Rezende odpuścił te mecze, szlifując z pierwszym zespołem formę na Final Six - to czemu nie?
Odnośnie finałów, to tak szczerze mówiąc, zarówno my, jak i Bułgarzy mamy kiepskie szanse w finale przede wszystkim dlatego, że na kilka dni przed jego rozpoczęciem będziemy jeszcze w Europie i najprawdopodobniej dojedziemy ostatni na turniej finałowy.
Niemcy mają jeszcze gorzej, bo grają w Iranie. |
dnia 08/07/2013
Trudno, ale może Brazylia będzie wolała USA w finale zamiast nas czy Bułgarów .
Amerykanie strasznie nie leżą Brazylii, pewnie woleliby Bułgarów. |
dnia 08/07/2013
ale i tak jego obecność dziś na meczu była dla mnie mocno problematyczna.
Dokładnie. Bartkowi koszmarną grę w przyjęciu wybaczamy, gdy z nawiązką stracone punkty oddaje w ataku - ale dziś dostał najmniej piłek ze wszystkich skrzydłowych. Nie nazwałbym tego specjalnie pozytywnym występem. |
dnia 08/07/2013
Niemcy mają jeszcze gorzej, bo grają w Iranie.
Jeśli się dostaną do finału, to faktycznie będą mieli gorzej. |
dnia 08/07/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Nowakowski Piotr ■ ■ ■ ■ 9 - - 9
2 Winiarski Michal ■ ■ ■ ■ 10 - - 10
4 Kosok Grzegorz □ □ - - - -
6 Kurek Bartosz ■ ■ ■ ■ 12 - 2 14
7 Jarosz Jakub ■ ■ ■ ■ 15 - 2 17
9 Bartman Zbigniew □ - - - -
11 Drzyzga Fabian - - - -
13 Kubiak Michal □ - - - -
15 Zygadlo Lukasz ■ ■ ■ ■ 1 2 1 4
16 Ignaczak Krzysztof □ □ □ □ - - - -
17 Zatorski Pawel L L L L - - - -
18 C Mozdzonek Marcin ■ ■ ■ ■ 3 4 - 7
Opponent errors 31
Totals 50 6 5 92
USA 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 C Anderson Matthew ■ ■ ■ ■ 20 2 - 22
4 Lee David □ - - - -
6 Lotman Paul ■ 1 - - 1
7 Shoji Kawika □ ■ ■ □ 3 1 1 5
8 Caldwell Kyle ■ □ ■ 1 - - 1
9 Troy Murphy □ 1 - - 1
10 Ciarelli Antonio ■ ■ ■ 5 - - 5
15 Clark Carson ■ ■ ■ ■ 13 - 1 14
17 Holt Maxwell ■ ■ ■ ■ 6 1 4 11
18 Muagututia Garrett - - - -
20 Smith David ■ ■ ■ ■ 7 2 1 10
22 Shoji Erik L L L L - - - -
Opponent errors 22
Totals 57 6 7 92 |
dnia 08/07/2013
To był przeciętny mecz Kurka.
Niech będzie, że pod koniec meczu rozkręcił się trochę w ataku i na koniec wykonał dwie trudne zagrywki, ale i tak jego obecność dziś na meczu była dla mnie mocno problematyczna
Oj czepiacie się. W piątek Bartek na 46 ataków skończył zaledwie 15 (36%), przy 5 własnych błędach w ataku i 5 blokach. Na zagrywce na 17 bloków, 5 pomyłek.
Więc w porównaniu z tym piątkowym występem, ten dzisiejszy to wręcz bajka. Trzeba patrzeć na tendencję, a nie tylko na suchy wynik. Może właśnie w Warnie zeszłoroczna wielka forma Bartka wreszcie do niego wróci? |
dnia 08/07/2013
Na zagrywce na 17 bloków, 5 pomyłek.
Zdaje się, że dla mnie na dziś, już trochę za dużo tej siatkówki. |
dnia 08/07/2013
1 BRA 19 8
2 BUL 14 8
3 POL 13 8
4 USA 12 8
5 FRA 12 9
6 ARG 5 9 |
dnia 08/07/2013
Argentyna i Kanada, to wiadomo, nie wyjdą z grupy
Skąd ta pewność , skoro mówisz , że ten turniej jest loteryjny? Te drużyny mają szanse , Argentyna raz , że gra u siebie , a Kanada gra naprawdę solidnie i może sprawić psikusa. |
dnia 08/07/2013
Świetny mecz Zatorskiego, MVP zasłużone. Mam nadzieje, że trener z Pawła już nie zrezygnuje. Pochwalę jeszcze Jarosza, bo zagrał kolejny, dobry mecz. I w końcu Nowakowski pokazał się z dobrej strony w ataku. Kurek też całkiem nieźle w ataku - 48% skuteczność, zagrywka nawet ok, ale przyjęcie katastrofalne.
Chyba najlepszy mecz naszych w tym sezonie. |
dnia 08/07/2013
francuzi mieli argentynczykow na kolanach ( 2-0 sety i 4 przewagi w 3) i zaczeli juz myslec o kolacji..zamiast 3-0 zrobilo 2-1 i 10-13 w 4 secie |
dnia 08/07/2013
Najważniejsze że wygraliśmy (choć nadal są ogromne przestoje). Teraz Bułgarzy. Jeśli zneutralizujemy Sokołowa i potem Aleksieva to śmiało możemy pokusić się o maximum punktów, choć i Oni pewnie pomyślą że na słabszych Polaków trudno będzie trafić. |
dnia 08/07/2013
z Aleksiewem nigdy nie mieliśmy problemów Rozwalał go nasz killer float. Choć trzeba przyznać, że ostatnimi czasy poprawił trochę przyjęcie |
dnia 08/07/2013
Jak tam, śledzi ktoś bułgarskie fora? 'Pastuchy' w pełnej gotowości na przyjazd polskiej-superstar-przekątnej? |
dnia 08/07/2013
Niech ZB9 weźmie parasol na halę, bo do kwadratu pastuchy na bank doplują. |
dnia 08/07/2013
Wy się śmiejecie a ja się naprawdę obawiam jakiejś rozróby. A przynajmniej tego, że mogą nie ograniczyc sie "tylko" do celowania śliną. |
dnia 08/07/2013
E tam, bez przesady. Wybuczą, wygwizdają, może oplują i po zabawie. Jakby co, to go koledzy w kwadracie obronią, taki Fabian też musi mieć jakąś rolę w reprezentacji. |
dnia 08/07/2013
Wybuczą, wygwizdają, może oplują i po zabawie
Ok, taki scenariusz biorę w ciemno |
dnia 08/07/2013
A Kubiak z Igłą w kwadracie to też mocna broń Zibi to tylko walkę na słowa preferuje czy to z kibicami czy z sędziami, Kubiak przechodzi do czynów coraz częściej |
dnia 08/07/2013
http://tnij.org/wkyq
Kadzina znowu w akcji |
dnia 08/07/2013
Świetny wywiad Kadziewicza. |
dnia 08/07/2013
Bartman powiedział prawdę. Bułgarzy zachowywali się jak pastuchy (zresztą nie pierwszy raz)
brawo dla Zatora |
dnia 09/07/2013
bułgarska publiczność będzie raczej skupiała się na tym jak skutecznie móc manifestować przeciwko federacji i nie dać wyprowadzić się z hali... to, że ich repra będzie grała z Polską nie ma przy tym większego znaczenia |