Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 23
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
WGP 2013: R-3, D-3 |
WGP Runda 3
16.08.13
USA - Czechy 3:0 ( 25:20, 25:20, 25:23 ) - Statystyki
Włochy - Algieria 3:0 ( 25:13, 25:19, 25:10 ) - Statystyki
Serbia - Polska 3:1 ( 25:14, 25:20, 22:25, 25:21 ) - Statystyki
Kuba - Brazylia 0:3 ( 16:25, 11:25, 20:25 ) - Statystyki
Tajlandia - Portoryko 3:1 ( 18:25, 25:7, 25:22, 25:11 ) - Statystyki
Japonia - Bułgaria 0:3 ( 23:25, 23:25, 29:31 ) - Statystyki
Turcja - Dominikana 3:2 ( 25:27, 22:25, 25:22, 26:24, 15:13 ) - Statystyki
Niemcy - Rosja 2:3 ( 25:22, 25:17, 18:25, 19:25, 11:15 ) - Statystyki
Chiny - Argentyna 3:0 ( 25:18, 25:17, 25:16 ) - Statystyki
Kazachstan - Holandia 0:3 ( 23:25, 14:25, 16 ) - Statystyki
17.08.13
Japonia - USA 1:3 ( 17:25, 19:25, 25:21, 18:25 ) - Statystyki
Czechy - Bułgaria 2:3 ( 25:20, 18:25, 17:25, 25:22, 8:15 ) - Statystyki
Rosja - Portoryko 3:0 ( 25:8, 25:16, 25:19 ) - Statystyki
Algieria - Turcja 0:3 ( 12:25, 12:25, 12:25 ) - Statystyki
Argentyna - Serbia 0:3 ( 12:25, 20:25, 14:25 ) - Statystyki
Brazylia - Holandia 3:0 ( 25:15, 25:20, 25:15 ) - Statystyki
Tajlandia - Niemcy 0:3 ( 16:25, 14, 25, 25:27 ) - Statystyki
Włochy - Dominikana 2:3 ( 25:21, 25:19, 30:32, 24:26, 11:15 ) - Statystyki
Chiny - Polska 3:1 ( 25:18, 25:21, 16:25, 25:23 ) - Staty 1 - Staty 2
Kazachstan - Kuba 3:1 ( 25:20, 17:25, 30:28, 25:20 ) - Statystyki
18.08.13
Japonia - Czechy 3:2 ( 25:18, 22:25, 28:26, 23:25, 15:13 ) - Statystyki
USA - Bułgaria 3:2( 16:25, 25:23, 20:25, 25:15, 15:8 ) - Statystyki
Portoryko - Niemcy 3:2 ( 25:23, 25:23, 23:25, 13:25, 15:13 ) - Statystyki
Włochy - Turcja 3:2 ( 25:17, 25:18, 17:25, 15:25, 15:12 ) - Statystyki
Polska - Argentyna 3:2 ( 25:21, 21:25, 25:12, 23:25, 15:11 ) - Staty 1 - Staty 2
Kuba - Holandia 0:3 ( 13:25, 23:25, 22:25 ) - Statystyki
Rosja - Tajlandia 3:2 ( 24:26, 25:18, 25:22, 20:25, 15:11 ) - Statystyki
Dominikana - Algieria 3:0 ( 25:11, 25:9, 25:8 ) - Statystyki
Chiny - Serbia 3:2 ( 25:17, 25:27, 25:20, 23:25, 15:5 ) - Statystyki
Kazachstan - Brazylia 0:3 ( 17:25, 16:25, 10:25 ) - Statystyki
Runda zasadnicza klasyfikacja końcowa
1 CHN China 25 9 9 0
2 BRA Brazil 23 9 8 1
3 SRB Serbia 23 9 7
4 USA USA 22 9 8 1
5 ITA Italy 21 9 7 2
6 JPN Japan 19 9 7 2
7 RUS Russia 19 9 7 2
8 TUR Turkey 19 9 6 3
9 BUL Bulgaria 19 9 6 3
10 DOM Dominican Republic 17 9 6 3
11 GER Germany 16 9 4 5
12 NED Netherlands 12 9 4 5
13 THA Thailand 10 9 3 6
14 CZE Czech Republic 8 9 2 7
15 POL Poland 6 9 2 7
16 ARG Argentina 5 9 2 7
17 KAZ Kazakhstan 4 9 1 8
18 PUR Puerto Rico 2 9 1 8
19 CUB Cuba 9 0 9 0
20 ALG Algeria 9 0 9 0 Staty 2 | step by step dnia 17/08/2013 ·
211395 Komentarzy · 4332 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 18/08/2013
Jesli wygramy za 3 pkt to mamy szanse na..14 miejsce grajac jednym z bardziej doswiadczonych zespolow..taa.
W kazdym razie moze wyprzedzimy argentynki i czeszki bo tajlandi juz nie. |
dnia 18/08/2013
Wreszcie Kaczor-Młot Bogów i Różycka-Bicz Boży będą błyszczeć. Drżyj Argentyno przed tymi żywiołami. |
dnia 18/08/2013
Bulgarki zlaly w pierwszym secie amerykanki do 16, w drugim tez sa bilsko wygranej..i dobrze |
dnia 18/08/2013
Bułgarki prowadzą 2:1 z USA. Aż strach się bać co będzie na ME. |
dnia 18/08/2013
Znowu gramy z KSD od początku. Nie rozumiem, co się stało z pomysłem dania szansy Kaczor? Nie będzie ona nam potrzebna podczas ME? |
dnia 18/08/2013
Spojrzałam w tabelę i wychodzi na to, że nawet jeśli wygramy ten mecz za 3, to i tak będziemy najsłabszą europejską ekipą w tegorocznej edycji WGP. |
dnia 18/08/2013
Lecz ostatni będą pierwszymi - mawiała moja sąsiadka w kolejce do kardiologa. I faktycznie długo nie pożyła. |
dnia 18/08/2013
Wbrew temu co się mówi żywot tej kadry zależy od ME. |
dnia 18/08/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
3 Rozycka Karolina □ - - - -
7 Kaczor Joanna - - - -
8 Efimienko Zuzanna ■ 1 1 - 2
9 Sieczka Ewelina ■ 2 1 1 4
11 Kasprzak Kinga ■ 2 - 1 3
12 Radecka Milena ■ - 2 1 3
13 Maj Paulina L - - - -
14 Wolosz Joanna - - - -
15 Kakolewska Agnieszka ■ - 2 - 2
17 C Skowronska-Dolata Katarzyna ■ 6 - - 6
18 Konieczna Katarzyna □ - - - -
19 Martalek Monika - - - -
Opponent errors 5
Totals 11 6 3 25
ARG 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Gaido Lucia - - - -
2 Fernandez Josefina ■ 2 - - 2
3 C Nizetich Paula Yamila ■ 3 - - 3
5 Fresco Lucia ■ 4 - - 4
7 Aispurua Natalia - - - -
10 Sosa Emilce ■ 2 - 1 3
11 Pinedo Georgina - - - -
12 Rizzo Tatiana Soledad L - - - -
13 Boscacci Leticia □ 2 - - 2
16 Busquets Florencia Natasha ■ 1 - - 1
17 Curatola Antonela Ayelen □ - - - -
18 Castiglione Yael ■ - 1 - 1
Opponent errors 5
Totals 14 1 1 21 |
dnia 18/08/2013
fatalnie to wyglada |
dnia 18/08/2013
można prosić jakiegoś streama? telewizory mi zajęli |
dnia 18/08/2013
http://www.drhtv.com.pl/drhtv3.html |
dnia 18/08/2013
6:11, wygląda to źle. |
dnia 18/08/2013
Po wczorajszej niezłej grze w meczu z Chinkami Argentynki postanowiły sprowadzić nas na ziemię i pokazać nasze miejsce w szeregu (parafrazując mojego "ulubionego" trenera). |
dnia 18/08/2013
dzięki wielkie!
na szczęście chyba zaraz je dogonią... chyba |
dnia 18/08/2013
1:1, coraz bardziej zaczynam wątpić w nasze wyjście z grupy na ME... |
dnia 18/08/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
3 Rozycka Karolina □ □ 3 - - 3
7 Kaczor Joanna - - - -
8 Efimienko Zuzanna ■ ■ 2 1 - 3
9 Sieczka Ewelina ■ ■ 5 1 1 7
11 Kasprzak Kinga ■ ■ 3 - 1 4
12 Radecka Milena ■ ■ - 2 1 3
13 Maj Paulina L L - - - -
14 Wolosz Joanna □ - - - -
15 Kakolewska Agnieszka ■ ■ 4 2 - 6
17 C Skowronska-Dolata Katarzyna ■ ■ 7 1 - 8
18 Konieczna Katarzyna □ - - - -
19 Martalek Monika □ 1 - 1 2
Opponent errors 10
Totals 25 7 4 46
ARG 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Gaido Lucia - - - -
2 Fernandez Josefina ■ ■ 5 1 - 6
3 C Nizetich Paula Yamila ■ ■ 3 - 1 4
5 Fresco Lucia ■ ■ 7 - - 7
7 Aispurua Natalia □ - 1 - 1
10 Sosa Emilce ■ ■ 3 - 1 4
11 Pinedo Georgina - - - -
12 Rizzo Tatiana Soledad L L - - - -
13 Boscacci Leticia □ □ 3 - - 3
16 Busquets Florencia Natasha ■ ■ 3 - - 3
17 Curatola Antonela Ayelen □ □ - - - -
18 Castiglione Yael ■ ■ 2 1 1 4
Opponent errors 14
Totals 26 3 3 |
dnia 18/08/2013
9 bledow w tym secie..
trudno nawet to komentowac |
dnia 18/08/2013
Myślałam, że po Świderku nic gorszego nas nie spotka, ale za jego czasów to nasza repra jeszcze jakoś grała. |
dnia 18/08/2013
USA - Bułgaria 3-2, Włochy - Turcja 3-2.
Zatem bez niespodzianek, do F6 awansują
Chiny
Serbia
Brazylia
USA
Włochy
Japonia
Co prawda teoretyczne szanse na awans ma jeszcze Rosja (pod warunkiem bardzo wysokiego zwycięstwa z Tajlandią i równie wysokiej porażki Brazylii z Kazachstanem), ale taki scenariusz trudno traktować poważnie. |
dnia 18/08/2013
szkoda tej Bułgarii trochę |
dnia 18/08/2013
Szkoda braku awansu Bułgarek, bo po maratonie w Azji wróciłyby zmęczone na ME. W tym upatruję nasze szanse z Serbkami |
dnia 18/08/2013
POL 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
3 Rozycka Karolina □ □ ■ 5 - 1 6
7 Kaczor Joanna - - - -
8 Efimienko Zuzanna ■ ■ ■ 3 7 - 10
9 Sieczka Ewelina ■ ■ ■ 6 2 1 9
11 Kasprzak Kinga ■ ■ 3 - 1 4
12 Radecka Milena ■ ■ ■ - 2 1 3
13 Maj Paulina L L L - - - -
14 Wolosz Joanna □ - - - -
15 Kakolewska Agnieszka ■ ■ ■ 6 2 - 8
17 C Skowronska-Dolata Katarzyna ■ ■ ■ 8 1 2 11
18 Konieczna Katarzyna □ - - - -
19 Martalek Monika □ 1 - 1 2
Opponent errors 18
Totals 32 14 7 71
ARG 1 2 3 4 5 ATK BLO SRV Total
1 Gaido Lucia - - - -
2 Fernandez Josefina ■ ■ ■ 6 1 - 7
3 C Nizetich Paula Yamila ■ ■ ■ 4 - 1 5
5 Fresco Lucia ■ ■ ■ 8 - - 8
7 Aispurua Natalia □ ■ 1 2 - 3
10 Sosa Emilce ■ ■ ■ 4 1 1 6
11 Pinedo Georgina □ - - - -
12 Rizzo Tatiana Soledad L L L - - - -
13 Boscacci Leticia □ □ □ 4 - - 4
16 Busquets Florencia Natasha ■ ■ 3 - - 3
17 Curatola Antonela Ayelen □ □ □ - - - -
18 Castiglione Yael ■ ■ ■ 2 1 1 4
Opponent errors 18
Totals 32 5 3 |
dnia 18/08/2013
Nie wiem co tak narzekacie na grę Polek. Przecież Argentyna to nie są dziewczynki do bicia. W WGP wygrały przecież z Niemkami. A Polki świetnie grają w bloku. Kto wygrał z Argentyną tak wysoko seta jak my teraz ? Nikt. |
dnia 18/08/2013
serwis i blok - Zuza 6 sztuk zaliczyla w tym secie |
dnia 18/08/2013
Mamy już 3 pewne przyjmujące na ME. Kasprzak, Sieczka i Różycka. Dziś trener umiejętnie nimi rotuje. Zostaje miejsce dla czwartej czyli Werblińskiej. |
dnia 18/08/2013
Konieczna zmienia Skowrońską na ataku. Czyżby Kaczor szła w odstawkę ? |
dnia 18/08/2013
Realista, tak jak Tusk, zamęcić, zakręcić...
No kto tak wysoko wygrał seta z ARG, no kto ?
Jakie to budujące, krzepiące... |
dnia 18/08/2013
Konieczna pogrąża Kaczor świetną zmianą. |
dnia 18/08/2013
xerex na tym wortalu wątki polityczne naruszają regulamin. |
dnia 18/08/2013
2:2
serio?! |
dnia 18/08/2013
realisty: nie dobijaj z tymi przyjmujacymi |
dnia 18/08/2013
Wygrana w szarpanym pojedynku, gdzie niemoc z bezsilnością stanęły w szranki i tylko bezduszny tajbrek wybawił postronnych obserwatorów od dalszej kontemplacji owej perwersyjnej zbrodni na siatkówce, dla zmyłki nazwanej meczem Polska - Argentyna. |
dnia 18/08/2013
Ależ piękne widowisko USA- Bułgaria. Jesteśmy świadkami narodzin nowej siły na kontynencie. Potencjał Bułgarek jest o wiele większy niż Czeszek. Marcello jest ucieleśnieniem słowa macho Szkoda Bułgarek i Turczynek.
Co do naszego meczu to wyłączyłam w trakcie drugiego seta bo tego nie da się oglądać. Mój jedyny komentarz: no comment |
dnia 18/08/2013
Niemki przegraly z Portoryko..tez faluja
W studio panowie zgodnie stwierdzili, ze nie ma zaplecza w mlodych i dpopiero cos moze byc z aktualnych kadetek.
Tylko bic brawo za znajomosc "tematu" ..
Wszyscy tez byli za daniem czasu kolczowi do 2015 r zeby mial czas wprowadzic sowja koncepcje.
Co prawda nie bardzo wiadomo jaka to koncepcja ale niech wprowadza. |
dnia 18/08/2013
Z tym dawaniem czasu do 2015r. - strasznie jest to dla mnie denerwujące. Patrz analogia Smuda do EURO 2012.
Niemczyk, który optuje za powrotem straszych zawodniczek jest irytujący. Wszyscy po IO się odmładzają, a my się mamy postarzać.
Makowski chyba się zakiwał w swojej taktyce, wyborach zawodniczek, choć pamiętam jakie były peany pod jego adresem w trakcie procedury wyboru trenera repr. .
Podsumowanie GP -> KA-TA-STRO-FA.
Ciężko będzie ulepić z tej mąki, chleb... |
dnia 18/08/2013
Jak słyszę o tym dawaniu czasu to pusty śmiech mnie ogarnia. Przecież one od trzech lat się budują i chyba wniosek jest jasny: z tej mąki chleba nie będzie! Zresztą z tym czasem to trochę zaprzeczanie samemu sobie bo niby mamy być gotowi na Rio2016 a oni proszą o czas do 2015! Przecież wtedy będzie trzeba kwalifikacje wywalczyć! |
dnia 18/08/2013
Realista, chłopie masz naprawdę problem z Tą Kosek (Różycką).
Co wypocina to ja wychwalasz jakby to był nasz narodowy skarb-śmiechu warte. To jest ta zawodniczka która tak naprawdę u prawdziwego trenera miejsca by nie miała. Dla przypomnienia co przyjęcie to w buraki! |
dnia 18/08/2013
To ja mam z nią problem ? Ja ją nie krytykuje przy każdej akcji więc nie mam problemu. |
dnia 18/08/2013
A problem to masz Ty Kolego z Różycką bo widzisz to czego nie ma. W którym komentarzu pochwaliłem Różycką. |
dnia 18/08/2013
Nie ważne, że nie umie przyjąc piłki nie ważne że nie umie atakowac ale co tam na ME to już wg niektórych jest pewniakiem nie?
[Mamy już 3 pewne przyjmujące na ME. Kasprzak, Sieczka i Różycka]
To że Makowski w końcu poszedł po rozum do głowy i odstawił ją do kwadratu to chyba już jednoznacznie świadczy, że z tą zawodniczką przyjęcia nie zbawi.
Tylko nie mów mi, że Makowski jest przekonany o walorach tej zawodniczki i ... daje jej odpocząc |
dnia 18/08/2013
To chyba oglądałeś dziś inny mecz. Makowski zaczął mecz parą przyjmujących tak jak wczoraj ale potem rotował składem. Różycka grała dziś na przyjęciu zarówno z Sieczką jak i Kasprzak.
Ja stwierdzam tylko fakty i wcale nie chwalę żadnej przyjmującej włącznie z Różycką. A Ty chciałbyś pewnie żebym przyłączył się razem z Tobą do nagonki na tę zawodniczkę.
Stwierdzam fakt, że mamy już 3 pewne przyjmujące na ME. Kasprzak, Sieczkę i Różycką. Wszystkie 3 mogą grać w różnych konfiguracjach zależnie od formy dnia i dyspozycji. Dziś trener nimi rotował w trójkącie. Chcesz polemizować z faktami ? No to dawaj. |
dnia 18/08/2013
Może i jest skład na teraz,ale i tak mamy duże problemy z przyszłością tej kadry i jak kadetki nie zaczną grać szybko w +Lidze ,ale w pierwszych 6tkach jak najszybciej to znowu ugrzęźniemy na lata |
dnia 18/08/2013
Głaz, Wójcik Flakus, Chojnacka, Janicka, Gajewska, Korabiec, Grajber, Twardowska, Szymańska, Strózik, Tobiasz - 4 ma MSK i to przegraly ten medal bo tak przezywaly, ze nie awansowaly do finalu..
czyli te dziewczyny dla fachFcow w studio i jak widaci jak widac dla niektorych tutaj- nie istnieja. |
dnia 18/08/2013
Ale fachowcy wiedzą tylko jak młode odniosą sukces ; nie dziw się . Nikt z Polsatowców raczej nie interesuje się siatkówką juniorską ,kadecką. Wiadomo,że są takie zawodniczki,ale one muszą grać , a nie oglądać znane koleżanki z boiska . Mam pytanie czy jest jakaś ciekawa zawodniczka w reprezentacjach juniorskich ; bo z tych kojarzę Gajewską,ale z gry już nie |
dnia 18/08/2013
Chodziło mi o ciekawe rozgrywające oczywiście |
dnia 18/08/2013
Nie liczac takich dziewczyn jak Kajzer ( odwazna, z charakterem - czasem przesadza ), to Tobiasz, Baldyga, Wieczorek, Gajewska, Szczygiel, widzialem na YT taka dziewczyne chyba z lublina- Kołodziejczyk ( chyba) ale nie wiem co sie z nia dzieje. Nie mam czasu ostatnio sie zajmowac ..taa no i z mlodziczek Wolodko heh
Wazne zeby graly bo szczegolnie dla sypaczek podstawa i wtedy zobaczymy co z ktorej bedzie. Kazda jest utalentowana ale to nie wystarcza a czasmi wykluwa sie labądek dopiero w wieku seniorskim |
dnia 18/08/2013
krzysiu: czyzbys podobnie do mnie sadzil, ze rozegranie to obok przyjecia nasz najwiekszy problem?
***
taki prztyczek w nochala panom w studio: czy czasami to nie najmlodsze ( Kakolewska, Medynska ) wypadly lepiej niz doswiadczone - chodzi o calosc a nie porownanie na pozycjach? Zreszta Dorota ma juz 20stke na karku czyli emerytura sie zbilza..taa . |
dnia 18/08/2013
Nasi zawodnicy czy zawodniczki wolniej się rozwijają wiekowo , ale taka Efimienko czy Tokarska muszą mieć większą parę w łapie . O rozegraniu mówił nawet Drzyzga,że jak będziemy liczyli tylko na błędy rywalek,grę wolną po skrzydłach to staniemy w miejscu i się z niego nie ruszymy. Jedyna nadzieja,że z Wołosz wyciągną coś we Włoszech. Dla naszej repry najlepiej jakby połączyć Bełcik albo Sadurek ze Skorupą , ale tak się nie da |
dnia 18/08/2013
To ja dla odmiany napiszę, że bardzo lubię Serbki a je lubić..to naprawdę sztuka według wielu obserwatorów. Dobra, jeśli chodzi o studio...nie mogłam słuchać ich dyskusji o młodych, a raczej ich braku na naszym podwórku. A tekst, że komentator vel expert nie znał wcześniej Medyńskiej...no cóż, potem się dziwią że gra kapitalnie . Podobnie byłoby z inszymi debiutującymi, a nie grającymi z" nie wiem jakich powodów". Ale się o tym nie przekonamy, bo trener wie swoje. Ja się dalej upieram, że brakuje tutaj chociażby jednej młodej przyjmującej. |
dnia 18/08/2013
aa trzeba dopisac Eweline Polak, nalezy sie za to co robily w bialym.. |
dnia 18/08/2013
Piotr Makowski (trener reprezentacji Polski): Serdecznie gratuluję mojemu zespołowi za ten mecz. To druga nasza wygrana w tej edycji World Grand Prix. Mieliśmy mało czasu na przygotowanie do tego turnieju i teraz musimy bardzo dobrze wykorzystać czas pozostały do Mistrzostw Europy.
Powstrzymam sie od komentarza..ciezko .. |
dnia 18/08/2013
A moze zabawimy sie w wylicznie..NIE nie nagatywow ale plusow? ( bez KSD )
No to zaczynam:...
Medynska, Kakolewska, Efimienko ( po takiej przerwie to zagrala lepiej niz sie spodziewalem), Konieczna jako zminniczka...to tyle |
dnia 18/08/2013
Zgadzam się w zupełności , dla mnie pewnym zaskoczeniem jest nawet ciekawa gra Sieczki ; myślałem,że będzie słabsza ,choć potencjał ma duży. W naszej grze nie widać najważniejszego ; zawodniczki która ma bardzo dobre przyjęcie. Plusem na pewno jest to,że raczej pan Piotr nie wróci już do ustawienia z Kaczor |
dnia 18/08/2013
łohoho niedługo mecz Polska Kuba, prawdziwe starcie gigantek |
dnia 18/08/2013
Nie wiem czemu mamy dać Makowskiemu czas do 2015 roku. Po jednym sezonie pracy z reprą każdy ekspert powinien być w stanie określić, czy trener rokuje na przyszłość czy nie.
Oczywiście rozumiem, że w tym roku o medalach nie mamy co marzyć, ale nasza reprezentacja powinna jednak prezentować jakiś poziom i powinna być widoczna jakaś koncepcja i wizja na przyszłość. Jak na razie "osiągnęliśmy" najgorsze miejsce w historii naszych startów w WGP, jesteśmy najgorszą europejską drużyną tego turnieju. Moim zdaniem należy poczekać do ME i zobaczyć jak tam się nasza reprezentacja zaprezentuje, jeśli uda nam się zaprezentować z dobrej strony, to niech Makowski kontynuuje pracę, jeśli nie to należy się z nim pożegnać. Nie ma czasu do stracenia i tak reprezentacja żeńska wystarczająco dużo go straciła po eksperymentach PZPS w przeciągu ostatnich 3-4 lat. |
dnia 18/08/2013
Ale myślisz,że teraz po tym sezonie wywalimy Makosia? To jest ostatni z Polskich trenerów,który może coś zrobić. Jeżeli on nie wypali to zostanie zagraniczny,tylko wiadomo,że stracimy czas. Wg.mnie najważniejszy będzie następny rok i jeżeli tam Makoś nie wprowadzi nowych zawodniczek i nie zmieni naszego nudnego stylu gry to będzie kiszka. Choć tak prawdę mówiąc my i tak nie mamy co liczyć na jakieś wielkie sukcesy na arenie światowej- za najlepszych lat też raczej nie mieliśmy szans,a mieliśmy wielkie zawodniczki pod względem umiejętności. |
dnia 18/08/2013
A jak to było..do MŚ kwalifikuje się 9 zespołów tak? + oczywiście Włoszki? |
dnia 18/08/2013
Makowski nie zostanie zwolniony, bo PZPS nigdy nie podejmuje decyzji na czas. Problem w tym wszystkim jest taki, że już niedługo (w styczniu) czekają nas kwalifikacje do MŚ 2014, a jeśli będziemy tam grać tak jak teraz, to mamy duże szanse, że przez nie nie przebrniemy (być może jak tam nam się nie powiedzie, to wtedy nastąpi zmiana trenera).
Poza tym nie ma co się łudzić, że Makowski w przyszłym roku wprowadzi nowe zawodniczki do kadry, skoro w tym roku nie miał odwagi tego zrobić. Widać ewidentnie, że trzyma się tych zawodniczek, które zna i młode zawodniczki wprowadza tylko wtedy, kiedy nie ma już innego wyjścia.
Zresztą tak jak mówiłam, czekam na ME, być może tam coś ciekawszego zobaczymy, bo niestety jak na razie nie ma ani żadnych wyników, ani dobrej gry, ani nawet jakiejkolwiek jej koncepcji. |
dnia 18/08/2013
Witam
Nie mogłem komentować przez dwa tygodnie, choć mecze naszych pań oglądałem. Co mi się nasuwa po fazie eliminacyjnej.
WGP w tym roku kompletnie stracone. To co należało zrobić w meczach sparingowych (wybór pierwszej szóstki) zostało dokonane podczas WGP. Choć szczerze powiem, że nie jestem do końca przekonany czy rzeczywiście Makowski dokonał już wyboru pierwszej szóstki. W każdym bądź razie WGP należało wykorzystać już do jej zgrywania a nie dopiero do poszukiwań optymalnego składu.
Grą reprezentacji jestem bardzo rozczarowany, mecz dzisiejszy z reprezentacją Argentyny był chyba najlepszym podsumowaniem występów naszej reprezentacji. Obecnie to właśnie Argentyna i Kazachstan są wyznacznikami poziomu naszej gry i naszej pozycji w świecie. Przykro to pisać, ale wygląda na to, że to 15 miejsce jest właśnie naszym obecnym miejscem w siatkówce.
Sam trener Makowski to dla mnie kompletna porażka. Zresztą może w tym temacie nie jestem zbyt obiektywny, ponieważ ja nawet jego dokonań z Delektą nigdy nie oceniałam wysoko. Pozycję Delekty dla mnie w ubiegłym roku wyznaczyli trzej zawodnicy Masny, Antiga i Konarski a nie trener Makowski bez tych zawodników Delekta tylko by cieniowała podobnie jak obecnie nasza kadra seniorek.
Z wielką obawą oczekuję na tegoroczne ME, i niestety obawiam się że będą to podobnie jak obecne WGP najgorsze ME w ostatnim czasie. Obserwując podobnie jak inni uważam że nasza kadra zaprezentowała się najgorzej spośród wszystkich reprezentacji naszej grupy. Sądzę też że taki właśnie wynik możemy osiągnąć podczas ME.
Po prostu TRAGEDIA !!! |
dnia 18/08/2013
Mieliśmy mało czasu na przygotowanie do tego turnieju i teraz musimy bardzo dobrze wykorzystać czas pozostały do Mistrzostw Europy.
Teraz się okazuje, że czasu było za mało, a jak Makowski był wybierany na trenera kadry to twierdził, że czasu mu wystarczy. Zresztą od zakończenia sezonu, aż do początku WGP czasu było aż zanadto. |
dnia 18/08/2013
Ja również nie pisałem,a oglądałem mecze naszej reprezentacji i mam odmienne zdanie szczególnie od naszych ekspertów siedzących w studiu telewizyjnym. Po okresie przygotowawczym turniej WGP powinniśmy potraktować jako jeden z elementów przygotowujących nasz zespół do Mistrzostw Europy. Na obecnym etapie przygotowań to co można było wygrać to wygraliśmy, najbardziej dotkliwą porażkę ponieśliśmy w starciu z Niemkami. W tym roku reprezentacja nasza trafiła w grupach na bardzo silne zespoły. Przypomnę tylko Brazylia ,USA, Rosja, Japonia,Serbia,Chiny. Na tym etapie nie powinniśmy wymagać zwycięstw po zmianie trenera i odmowie gry przez kilka zawodniczek z różnych powodów. Uważam ten występ za bardzo pożyteczny zarówno dla zawodniczek jak i sztabu szkoleniowego. Jest to doskonały materiał do wykorzystania do dalszej pracy i analizy. Myślę, że Mistrzostwa Europy dadzą nam odpowiedź co dalej z zespołem. Przykro jest słuchać "ekspertów", którzy wiedza lepiej jak trener co powinien zrobić. Nie chciałbym byc trenerem gdybym miał tule wykluczających się podpowiedzi .Panowie eksperci i redaktorzy to jest nasza reprezentacja i szanujmy Ją. |
dnia 19/08/2013
Piotr Makowski: Nie chodzi o to, żeby kogoś namawiać do kadry - chodzi o to, żeby ktoś był przekonany, że chce w niej być, trenować z nią i oczywiście grać. Podczas rozmów z niektórymi zawodniczkami okazało się, że są one w trakcie leczenia i stąd ich nieobecność. Problemy zdrowotne to rzecz, z którą musimy się pogodzić, taki jest sport. Z drugiej strony, moglibyśmy jeszcze próbować niektóre starsze siatkarki, nadal doskonale radzące sobie w lidze, lecz skoro mamy odmładzać kadrę, to właśnie teraz jest czas, żeby sprawdzać te młode zawodniczki, które dobrze rokują na przyszłość; dać im szansę i wprowadzać je do zespołu.
Dzisiaj w Szczyrku rozpoczyna się pierwsze zgrupowanie kadry narodowej siatkarek, której
Czy jednak to odmłodzenie nie jest zbyt radykalne?
Piotr Makowski: Kadra jest taka, na jaką nas w tej chwili stać, ale mamy w niej kilka bardzo doświadczonych siatkarek, jak Iza Bełcik czy Kasia Skowrońska-Dolata. Te zawodniczki na pewno będą starały się pomóc młodszym koleżankom, które z kolei mają się od kogo uczyć. Mam nadzieję, że wyjdzie nam z tego ciekawa mieszanka rutyny i młodości, która zaowocuje podniesieniem poziomu gry reprezentacji.
Przegląd Sportowy
Dodajmy do tego oswiadczeine prezsa Przedpelskiego, ze trener na ten rok nie ma wyznaczonych zadbych celow zeby mogl spokojnie rozpoczac budowe zespolu na igrzyska.
Przed wgp z kadry plynelo : wazne zeby zajac dobre miejsca bo punkty w rankingu ( nawet sie troche nabijalismy z tego ), jak na wgp klapa to ME nagle stalo sie celem...
Jaki material zebral trener? Co nowego o czym nie bylo wiadomu od dawna?
Moze ktos z osob sledzacych zenska siatke napisze co go zaskoczylo w grze zawodniczek - mnie w zasadzie nic..pewnie jestem malo spostrzegawczy i sie nie znam.
Fragment o mlodych jest wprost zabojczy.. |
dnia 19/08/2013
To o młodych jest zabójcze , zgadza się,ale wiadomo,że żaden trener w Polsce raczej nie dałby do pierwszego składu czy Grejman,Wójcik czy innych młodych , a szkoda. Jeżeli nie damy tych nowych młodych w następnym roku i będą grały w szóstce,12tce to jest po nas przez następne 3 lata. Na razie odmłodziliśmy środek ,ale przyjęcie już nie , a tu jest potrzeba sprawdzenia nowych zawodniczek. |
dnia 19/08/2013
Co nowego o czym nie bylo wiadomu od dawna?
Moze ktos z osob sledzacych zenska siatke napisze co go zaskoczylo w grze zawodniczek
Mnie zaskoczyła Kąkolewska. Nigdy nie widziałem tej zawodniczki w Orlen Lidze a tu taki poziom reprezentacyjny.
Medyńskiej też nie znałem, podobnie jak Wojciech Drzyzga. Ogromne zaskoczenie, że potrafi tak bronić piłki.
Ustawienie z Kasprzak i Sieczką na przyjęciu to też jest nowe odkrycie i materiał do analizy. Nigdy w reprezentacja nie grała w tym ustawieniu.
Materiału do analizy Makowski ma dużo. Na przykład co zrobi teraz z Kaczor. Wydaje się, że w tej reprezentacji brak jest dla niej miejsca. Szczególnie ostatni mecz to potwierdził gdy dobrą zmianę na ataku dała Konieczna |
dnia 19/08/2013
Słuchając ekspertów w studio to ręce opadają. Zacząłem szukać statystyk i muszę przyznać im rację, że KSD jest liderem-tej reprezentacji. Oprócz KSD w rankingach po III rundzie w pierwszej dziesiątce znalazły się- w bloku na 6 pozycji Zuzia Efimienko i na trzeciej pozycji w obronie Paulina Maj. Wypowiedzi typu trener popełnił błąd wystawiając Paulinę Maj na pozycje libero jest w tym momencie wielce niestosowne. Pan Niemczyk mówi o szacunku dla zawodniczek, a sam nie jest najlepszym przykładem do takich wypowiedzi bo sobie zaprzecza. Panowie eksperci nie obrażajcie zawodniczek bo one na to sobie nie zasłużyły!!! W dwudziestce rankingowej znalazły się jeszcze dwie zawodniczki- 17 Kąkolewska w bloku i Różycka 18 na rozegraniu. Stwierdzenie ,że nasze dzisiaj nie walczyły mogę uznać za komplement. Bez walki ugrać 5 setów i jeszcze wygrać z Argentyną wicemistrzem Ameryki południowej i pogromca w WGP reprezentacji Niemieć , to nie wiem co będzie jak one zaczną walczyć. Oglądałem mecz w towarzystwie i zaczęliśmy liczyć słowa pozytywne o grze naszej reprezentacji wypowiadane przez sprawozdawcę i kolejnego eksperta i to jest dopiero brak profesjonalizmu i działanie anty reprezentacyjne. Później oglądałem wypowiedź pana Chmary na LA i to jest całkiem inny poziom. Gdyby nie goście to wyłączyłbym całkowicie fonie bo to jest tragedia!!!!! Apeluje o normalność!!! |
dnia 19/08/2013
Reprezentacja Polski na PJ 2012
Krystyna Strasz, Aleksandra Wójcik, Ewelina Sieczka, Kinga Kasprzak, Aleksandra Sikorska, Ewelina Tobiasz, Joanna Wołosz, Maja Tokarska, Paulina Głaz, Zuzanna Czyżnielewska, Iga Chojnacka, Agnieszka Kąkolewska
****
Wojcik: miala trudny debiut na PJ `12 ale z kazdym meczem ( po "wygryzieniu" Kasprzak ) grala coraz lepiej a to staty z ostatniego meczu z Kuba -
http://www.yeltsincup.ru/2012/09-cub-pol.pdf
43 przyjecia 60%/26%, 21 atakow ze skutecznoscia 48%
Nie twierdze, ze w tej chwili jest najlepsza w kraju przyjmuaca ale zeby po takim turnieju nie zagrac nawet ogona na wgp to kompromitacja. kazdy trener repry, w kazdym kraju wstawialby dziewczyne do grania - szczegolnie w takim sezonie jak mamy- tylko u nas jest inaczej. |
dnia 19/08/2013
Oczywiście nie Różycka , a Radecka |
dnia 19/08/2013
Argentyna to jednak druga liga i pozycja na kontynencie za wiele nie znaczy, bo oprocz brazylijek, nie ma tam zespolu zaliczajacego sie do czolowki swiatowej.
Tu nie chodzi o pretensje do dziewczyn bo " dawaly co mialy" ale do trenera.
Ja tam sie nie znam ale to, ze Kasprzak, Sieczka czy nawet Rozycka ( chociaz w mniejszym stopniu) nie maja stabilnego przyjecia to wie nawet taki laik jak ja - to dlaczego trener musial poswiecic cale wgp zeby sie tego dowiedziec? o kurcze, przeciez z jego slow wynika, ze dalej tego nie wie...
Kilka osob napisalo zeby mlode pokazaly w OL, ze potrafia grac...moze niech i reprezentatanki Makowskiego pokaza najpierw w lidze, ze potrafia przyjmowac? |
dnia 19/08/2013
Teraz nie jest czas na zaoranie ziem, głębokie eksperymenty i zaczynanie wszystkiego od zera. Trener zabrał na WGP wszystkie najlepsze zawodniczki z myślą o przygotowaniu wariantu gry na ME.
Tak jak mówili eksperci w Polsacie. Na Mistrzostwach Europy trzeba ugrać co się da aby nie spaść do 2 ligi europejskiej siatkówki bo potem będzie trudno się wygrzebać. Niemczyk apeluje aby dać popracować jednemu trenerowi dłuższy okres niż dotychczas. Trudno się z nim nie zgodzić. Prezes Przedpełski tak ma właśnie zrobić bez względu na wyniki przez najbliższe 2 lata. I na pewno nie ulegnie żadnej presji. A ja Prezesa dobrze znam. |
dnia 19/08/2013
Jasne dajcie makowskiemu więcej czasu niech ma chłopina kontrakt bezterminowy a co przecież pan prezes nie ulegnie żadnej presji nawet jak będziemy spadac w rankingu do trzeciej dziesiątki to nic nie szkodzi ....
Czemu Świderkowi nie dano takiego czasu ?
Koleś miał wizję i wyniki pewnie w tym roku byłyby lepsze. |
dnia 19/08/2013
Teraz nie jest czas na zaoranie ziem, głębokie eksperymenty i zaczynanie wszystkiego od zera.
Oj, chyba nie o to chodzi prezesowi Przedpełskiemu. Takie plany to właśnie miał Świderek, po 2 latach eksperymentów z kadrą. W tym roku chciał powołać bardzo szeroką i mocno odmłodzoną kadrę dziewczyn, w drodze selekcji wybrać te najlepsze i pracować już z tymi najlepszymi pod kątem następnej olimpiady. Takie właśnie plany mocno się nie spodobały prezesowi, który po prostu ich nie zaakceptował, (ME z nową młodą drużyną) zwolnił Świderka i powołał Makowskiego. Teraz zatem mamy od nowa po staremu. Jest nowa - stara kadra siatkarek, są kolejne dwa lata spokoju i kolejne dwa lata staczania się polskiej siatkówki w niebyt.
Nie wierzę w dobry wynik tej kadry na ME. Będzie klapa jakich mało, co więcej nie wierzę w zbudowanie dobrej kadry przez tego trenera na kolejną olimpiadę. Będziemy mieli kolejne 4 lata chude. |
dnia 19/08/2013
No właśnie o tym piszę Jureczku. Prezes nie akceptował i nie akceptuje planu zaoranie ziem, głębokich eksperymentów i zaczynanie wszystkiego od zera.
Tak jak powiedział Andrzej Niemczyk trzeba pielęgnować starsze zawodniczki i spowodować, żeby mogły grać w kadrze dopóki się da a jednocześnie powoli wprowadzać te nowe. W kadrze mają grać aktualnie najlepsze. Nie ma zgody na odpuszczanie jakiegokolwiek sezonu i jakiejkolwiek imprezy kosztem ogrywania zupełnie nowej reprezentacji z juniorek. A taki był plan Świderka. |
dnia 19/08/2013
Niemczyk wymienił przy tym takie nazwiska jak Mariola Zenik Ola Jagieło i Iza Bełcik. Ja bym tak głęboko nie szukał ale na pewno Ania Werblińska na przyjęciu i wzmocnienie środka starą gwardią jest niezbędne. |
dnia 19/08/2013
realista zgadzam sie w 100% - a co tam - niech graja NAJLEPSZE.
Mam jednak pytanie - od kiedy Kasprzak zaliczana jest do najlepszych w lidze skoro czas spedza glownie jako rezerwowa w klubie?
Od kiedy ktoras z powolanych przyjmujacych -na poszczegolne turnieje wgp- nalezy do scislej czolowki zawodniczek OL? Nie szukaj, Zadna.. |
dnia 19/08/2013
Stwierdzam fakt, że mamy już 3 pewne przyjmujące na ME. Kasprzak, Sieczkę i Różycką
Przyjmujące na ME w GP 2013
Kasprzak Atak 33,9%, Przyjęcie 29,1%
Sieczka Atak 34,2%, Przyjęcie 10,9%
Różycka Atak 27,5%, Przyjecie 23,4%
Cała trójka: Atak 30,6% (107/349), Przyjęcie 21,6% (91/420)
Nie wiem w przypadku naszych przyjmujących jak należy rozumieć słowo "pewność"
Trener zabrał na WGP wszystkie najlepsze zawodniczki z myślą o przygotowaniu wariantu gry na ME.
Trener Makowski mógłby pojechać na trening Chemika Police, a kto wie czy nie znajdzie jeszcze silniejszą szóstkę jaka grała w GP.
Na Mistrzostwach Europy trzeba ugrać co się da aby nie spaść do 2 ligi europejskiej siatkówki bo potem będzie trudno się wygrzebać.
W GP byliśmy dziewiątym zespołem z Europy, a w rankingu jesteśmy szóstym. Obecnie to jest która liga?
Niemczyk apeluje aby dać popracować jednemu trenerowi dłuższy okres niż dotychczas
Kiedyś daliśmy jednemu trenerowali popracować dłużej, to w czwartym sezonie nie było co z kadry zbierać
Niemczyk wymienił przy tym takie nazwiska jak Mariola Zenik Ola Jagieło i Iza Bełcik
To są te młode, perspektywiczne, które należy ogrywać w roku poolimpijskim z myślą o następnej dekadzie? Sorki, zapomniałem, u nas nie ma młodych, które by się do kadry nadawały
P.S. Gratulacje dla trenera Makowskiego za pobicie rekordu GP z 2006 roku (12 miejsce) i kończąc mam pytanie, bo nie śledziłem dokładnie całości - jak eksperyment z Kasią Skowrońską na przyjęciu? |
dnia 19/08/2013
Ano eksperyment polegal na przesunieciu Skowronaka na przyjecie a na atak dal Kaczor. Zaowocowalo to rekordem WGP w ilosci zdobytych punktow w jednym meczu przez KSD - 41 pkt . PO kolenych przegranych w koncu przestawil kakse na atak..zajelo to cale wgp - to chyba jest ta korzysc i material do pzremyslen dla trenera..
Dzieki za te staty bo jak ja podaje to kilka osob przymuje je z niedowierzaniem i dalej udowadnia, ze te przyjmujace dobrze odbieraja zagrywki a takie jak Wojcik czy Grejman to musza sie jeszcze duzo uczyc zeby im dorownac..no tak to odbieram.
Tego co mowili fachoFcy w stuio raczej nie bierz na serio bo chyba klimatyzacje im wylaczyli i troszke im temperatura za wysko podskoczyla. W skrocie to zlapali zasieg bzdeta. |
dnia 19/08/2013
Gratulacje dla trenera Makowskiego za pobicie rekordu GP z 2006 roku (12 miejsce)
To nie jedyne osiągnięcie trenera w tym roku. Podobno nasza porażka z Niemkami 0:3 w Płocku była pierwszą porażką z tą drużyną w XXI wieku w meczach o punkty.
Jakby na to nie patrzeć polska myśl szkoleniowa górą . |
dnia 19/08/2013
Grejman: 18%, 25%, 32%, 0%, 25%, 6,25%, 8.33%, 38,89%, 52,38%, 33,33%
Kurnikowska: 29%, 40%, 42%, 23%, 9,1%, 0%, 0%, 14,81%, 38,18%, 46,88%
Tam, gdzie zera były ukochane i prezentowane nie raz przez jednego osobnika minusy |
dnia 19/08/2013
Osiągnięć szczególnych w tym sezonie trochę padło - 15 miejsce to wyrównanie najgorszego miejsca w historii naszej reprezentacji (15 miejsce MŚ 2006). Wtedy i teraz byliśmy najsłabszym zespołem z Europy, wtedy zakończyło się to rozwiązaniem kadry, dziś to daje nadzieje na lepsze jutro Oby tylko w następnym sezonie nie zwiększyli liczby zespołów |
dnia 19/08/2013
*byłyby, gdyby to była efektywność a nie procent przyjęcia w punkt.
**wszystkie procenty podczas przyjmowania tradycyjnie na 3.
***wszystkie procenty z kim, jak, kiedy to wiadomo
Tak Małgorzato. To prawda. Wcześniej przegraliśmy z nimi w 1999 na ME. Choć jak sobie teraz przypominam to w kwalifikacjach do WGP nam się też zdarzały przegrane, ale nie wiem czy oni to tam liczą jako ważne mecze. Nie mniej, jednak na ME, WGP, kwal. do IO nie przegrywaliśmy od 1999 do 10 sierpnie roku pańskiego 2013 |
dnia 19/08/2013
Np. dla porównania trzy przyjmujące reprezentacji Czech ...
Vanzurova (22 lata), Atak 34,7% (51/147), Przyjęcie 30,6% (49/160)
Mlejnkova (17 lat), Atak 45,2% (66/146), Przyjęcie 27,0% (50/185)
Kossayinova (20 lat), Atak 36,8% (39/106), Przyjęcie 27,3% (32/117)
Wiek (19,7), Atak 39,1% (156/399), Przyjęcie 28,3% (131/462)
Czeszki mają jakiegoś włoskiego czy brazylijskiego trenera czy w rodzimą myśl szkoleniową poszły ? Czuję, że dalej zerknęły |
dnia 19/08/2013
Jakby spojrzeć w statystyki np. błędów, czy negatywnego przyjęcia, to pewnie parę kolejnych rekordowych osiągnięć by się znalazło . |
dnia 19/08/2013
Czeszki mają jakiegoś włoskiego czy brazylijskiego trenera czy w rodzimą myśl szkoleniową poszły ?
Czeszki trenuje obecnie włoski szkoleniowiec Carlo Parisi. Tylko my trzymamy się dzielnie własnej myśli szkoleniowej. Bo po co się uczyć od najlepszych, skoro sami jesteśmy najlepsi niech się inni od nas uczą. !!!
No jeszcze Serbia ma własnego szkoleniowca, ale jego nie zaliczam do własnej myśli szkoleniowej bo to przecież obieżyświat jak np. nasz Niemczyk. |
dnia 20/08/2013
Efektywnosc przyjecia/ataku sezon 2012/2013
+ ilosc przyjec
Kasprzak - 0.09/0,30 - 378
Coimbra - 0,23/0,29 - 615
Rosner - 0,12/0,20 - 268
Werblinska - 0,29/0,29 - 517
Sieczka - 0,07/0,24 - 568
Grejman - 0,21/0,28 - 587
Malesevic - 0,23/0,27 - 469
Sciurka - 0.29/0,22 - 558
Jagielo - 0,25/0,23 - 354 |
dnia 20/08/2013
Ze : Se mantiver a coerência, o técnico deve manter a base que atuou 90% do Grand Prix, ou seja, com Gabi na ponta e Monique de oposta. Isso não significa porém que Sheilla não deve ser usada, pelo contrário. Monique e Gabi são jovens, somente agora estão adquirindo experiência internacional e é natural que sintam a pressão contra os adversários mais tradicionais.
i
Na fase final, José Roberto Guimarães usará quase 80% do time campeão olímpico em Londres.
Dani Lins, Thaísa, Fabiana, Fernanda Garay e a líbero Fabi estarão em quadra. Sheilla à disposição no banco e Gabi e Monique como novidades.
A terceira fase do Grand Prix marca o fim da moleza. As finais da competição marcam a hora da verdade. |
dnia 20/08/2013
Tak patrzę na grę Kąkolewskiej w meczu z Chinami to trzeba stwierdzic, że dziewucha w ogóle nie nadąża do bloku, ręce w kieszeni oj musi się jeszcze uczyc młoda środkowa.
Czemu Makowski wcale nie grywał Martałek czy Tokarską? Czyżby poszły już w odstawkę? |
dnia 20/08/2013
No proszę na stronie Chemika /http://chemik-police.info/galerie/20132014/270-pierwsze-treningi-siatkarek-chemika-police.html/ jest parę zdjęc z treningu.
I co ja widzę na tych fotkach a no Panią Bednarek i Panią Werblińską w bardzo dobrej formie.
Jednak czuc jak co komu zależy na grze w reprezentacji... |
dnia 20/08/2013
I co ja widzę na tych fotkach a no Panią Bednarek i Panią Werblińską w bardzo dobrej formiesmiley.
Jednak czuc jak co komu zależy na grze w reprezentacji...
A skąd wiesz, że są w bardzo dobrej formie ? Ze zdjęć potrafisz odczytać, może jesteś drugim Klimuszko ??? |
dnia 21/08/2013
No przykro mi, że masz "kolego" problemy z oczami i nie widzisz, że pewne zachowania świadczą zupełnie o czymś innym niż się powszechnie mówi i pisze.
Czy ja tam napisałem o dobrej formie fizycznej???? Chyba że jesteś trzecim o.Klimuszko
Należy się domyślic o dobrą formę psychiczną toż to po takich ciężkich urazach ważne jest poczucie humoru naszych exkadrowiczek. |
dnia 22/08/2013
No przykro mi, że masz "kolego" problemy z oczami i nie widzisz, że pewne zachowania świadczą zupełnie o czymś innym niż się powszechnie mówi i pisze.
Co tu dużo gadać, mam już swój wiek i niestety wzrok już nie ten co dawniej. Ponadto nigdy nie byłem jakimś tam "bystrzachą". Dlatego też takie rzeczy o których piszesz, nie tylko, że nie są dla mnie w ogóle do osiągnięcia, ale wprost trudno mi jest je sobie wyobrazić.
Tylko podziwiać szanownego kolegę, po prostu szacuneczek. |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|