dnia 24/09/2013
Cała siatkarska Europa dziś zwrócona jest na Ergo Arenę. Mecz Polska-Bułgaria to zdecydowanie najsilniejszy i najbardziej wyrównany baraż mistrzostw Europy.
Starcie naszego cyborga Bartka Kurka z bułgarskim kolosem Cwetanem Sokołowem będzie ozdobą tego wielkiego widowiska.
10 tysięcy widzów którzy zasiądą na trybunach Teatru Marzeń przeżyją coś niezwykłego.
W GÓRĘ SERCA BO POLSKA WYGRA MECZ. |
dnia 24/09/2013
I co tu napisać. Chcę widzieć serducho, krew, pot i łzy(ale tylko szczęścia) na boisku. Walczcie tak jak to robiliście na Lidze Światowej 2012 czy na Pucharze Świata. Wszystko co za nami nie ma znaczenia. Liczy się tylko tu i teraz. Wiem, że to banały, ale jakże prawdziwe w naszej sytuacji.
Mam nadzieję, że AA nie będzie się znęcał nad Winiarem i od początku wpuści Miśka.
Do boju chłopaki i macie dać z siebie maksa.
Danio, również do boju |
dnia 24/09/2013
Mamy godzinę 12 a CEV do tej pory nie podał obsady sędziowskiej na to spotkanie a powinien to zrobić najdalej dziś rano. Czyżby były jakieś kłopoty z decyzją ? Jest tylko jeden dobry sędzia w naszej grupie. To HUHTANISKA z Finlandii i jeden z grupy gdyńskiej - PASQUALI z Włoch. Reszta to dno więc nic dziwnego, że CEV się zastanawia kogo zostawić na mistrzostwach a kogo odesłać do domu.
Na mecze barażowe w Danii obsada jest już znana dawno. Mecz Danii z Serbią jako pierwszy poprowadzi Piotr Dudek. |
dnia 24/09/2013
Niestety wbrew temu co pisze @realistapzps organizatorzy biorąc pod uwagę dotychczasową sprzedaż spodziewają się maksymalnie 5000 kibiców |
dnia 24/09/2013
Wiem BASIL że jest nienajlepiej ale PZPS monitoruje sytuację. Właśnie wydał komunikat, że obniża ceny biletów o 30%
Spec od marketingu odpowiedzialny za kalkulację cen biletów w PZPS powinien dostać po uszach za niewłaściwą prognozę i zawyżone ceny. Ja się spodziewałem, że cena 140 zł w środku tygodnia jest ceną z kosmosu. |
dnia 24/09/2013
Polska wygra mecz! Polska wygra mecz! |
dnia 24/09/2013
Ale się stresuję. Kurczę, jak znowu będę musiała wyjść z hali w trakcie meczu to się #$%^&&^. Muszę ogarnąć samochód. |
dnia 24/09/2013
Jest z kosmosu, zwłaszcza że nie można było wcześniej przewidzieć, żeby na ten dzień wziąć sobie wolne itp. Ale pewnie sporo ludzi po pracy przyjedzie stanąć w kolejce po bilety
A jeśli chodzi o ten rzekomy apel Kubiaka do kibiców to nie wierzę w ani jedno słowo Pewnie Misiek powiedział coś w stylu, że Bułgarzy ich źle przyjęli itp, a onet i wp mają pożywkę |
dnia 24/09/2013
Polska wygra mecz! Polska wygra mecz!
Dobrze, żeby to się spełniło, bo obiektywnie szanse są w tym momencie jak 40/60 dla Bułgarów i ten mecz może być dla nas wszystkich: siatkarzy i kibiców, kolejną, gorzką lekcją pokory, a dla AA meczem pożegnalnym z naszą reprezentacją
Żeby nawiązać równą walkę z Bułgarami nasi siatkarze muszą spełnić dwa warunki. Znacznie lepiej przyjmować niż w poprzednich trzech meczach, oraz znacznie lepiej zagrywać.
Bułgarzy w pierwszym secie grupowego meczu z Niemcami, zresztą tym przegranym przez nich 34:36, mieli po dobrym przyjęciu ponad 70%! w ataku, co jest w tak długiej partii wynikiem rewelacyjnym, Natomiast po negatywnym przyjęciu ta ich skuteczność spadała na łeb na szyję do poziomu mniej niż 30%. Czyli, recepta na sukces z Bułgarią jest banalnie prosta: zagrywka, zagrywka i jeszcze raz zagrywka. Rosjanie w niedzielę świetnie pokazali jak można i trzeba wypunktować Bułgarów własnym serwisem. Natomiast jeśli nie będziemy potrafili odrzucić Bułgarów od siatki, to możemy mieć zwyczajnie przechlapane, bo akurat my 70% skuteczności ataku przy pozytywnym przyjęciu nie mieliśmy w tym roku nawet w meczach sparingowych.
Mam nadzieję, że AA nie będzie się znęcał nad Winiarem i od początku wpuści Miśka.
Sokołow z widoku Miśka po drugiej stronie siatki na pewno bardzo się ucieszy. Bedzie miał okazję kolejny raz zdobyć ponad 30, a może nawet 40 punktów w meczu. Zresztą i tak prowadzi w klasyfikacji na najlepiej punktującego zawodnika tego turnieju. A mówiąc serio, potrzebny nam będzie blok Winiara, więc byłby szczerze zdziwiony gdyby AA od pierwszych minut postawił na Kubiaka. Ale oczywiście jeśli Michał będzie przyjmował tak jak w niedzielę, to bardzo szybka zmiana będzie konieczna.
Pytanie co dziś będzie Boćkiem, któremu w meczu z Francuzami grał na wysokim % w ataku, ale nie siedziała mu zagrywka, a w meczu ze Słowacją odwrotnie - w pierwszym secie świetnie zagrywał, tylko że niczego nie potrafił skończyć.
Gdyby tak Grzesiek miał dzień konia, w którym byłby skuteczny zarówno w ataku, jaki i na linii 9 metra, to kto wie, jeszcze przy kolejnym dobrym meczu Kurka w ataku, dobrej dyspozycji w przyjęciu Winiara, plus odrobinie szczęścia i wsparciu kibiców, mogłoby to przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę. Trzeba wierzyć, że w sporcie wszystko jest możliwe i tego się trzymajmy. |
dnia 24/09/2013
Znacznie lepiej przyjmować niż w poprzednich trzech meczach
Jest to możliwe, bo bułgarska zagrywka powalająca nie jest, za to robią mało błędów i są dużo stabilniejsi w tym elemencie.
byłby szczerze zdziwiony gdyby AA od pierwszych minut postawił na Kubiaka
No widzisz, ja byłam szczerze zdziwiona, że AA postawił na Możdżonka (ośmieszając go) w meczu z Francją. AA nic sobie nie robi z naszych zdziwień i jest konsekwentny do bólu
Pytanie co dziś będzie Boćkiem, któremu w meczu z Francuzami grał na wysokim % w ataku, ale nie siedziała mu zagrywka, a w meczu ze Słowacją odwrotnie - w pierwszym secie świetnie zagrywał, tylko że niczego nie potrafił skończyć.
Ja bym postawiła na Boćka od początku, a to z tego prozaicznego powodu, że Jarosz gra lepiej, gdy wchodzi z ławki. Osobiście uważam, że bardziej "kombinowane" ataki Jarosza byłyby dobrą bronią. Mówię tu o obijaniu bloku, atakach po prostej czy przytrzymanej ręce i plasie w środek. Bułgarzy bronią chyba najgorzej w Europie |
dnia 24/09/2013
No widzisz, ja byłam szczerze zdziwiona, że AA postawił na Możdżonka
Możdżon i tak jest zdecydowanie naszym najlepszym środkowym w obecnym sezonie, od początku rozgrywek Ligi Swiatowej prezentuje stabilną formę, więc trudno się dziwić, ze gra w "6". Znacznie wieksze wątpliwości można mieć przy Nowakowskim, który w obecnym sezonie gra po prostu słabo i co najgorsze równo. Wszyscy oczekiwali od Piotrka że ustabilizuje wreszcie swoją formę, tyle, że na pewno nie na tak niskim poziomie ( w stosunku do potencjału). Basil podejrzewa, że głównym powodem są problemy zdrowotne Piotrka. Czy tak faktycznie jest, trudno mi powiedzieć.
Ja bym postawiła na Boćka od początku, a to z tego prozaicznego powodu, że Jarosz gra lepiej, gdy wchodzi z ławki. Osobiście uważam, że bardziej "kombinowane" ataki Jarosza byłyby dobrą bronią. Mówię tu o obijaniu bloku, atakach po prostej czy przytrzymanej ręce i plasie w środek. Bułgarzy bronią chyba najgorzej w Europie
Nie powiedziałbym. W meczach z Niemcami i Rosją Bułgarzy pokazali sporo rewelacyjnych akcji własnie w obronie. Dla mnie Salparow jest zdecydownie najlepszym libero na tych mistrzostwach, z kolei Skrimow to wychowanek francuskiej szkoły siatkówki.
A co do obijania bułgarskiego bloku, to bułgarscy blokujący bardzo agresywnie i głęboko przekładają ręce, skaczą równo i ponadto widać, że bardzo dużo przed obecnym sezonem poświęcili pracy nad szybkością dochodzenia do skrzydeł. Efekty są, bo ani Francuzi, ani Argentyńczycy, specjaliści od tego typu zagrań, wcale im tych rąk w Lidze Światowej za bardzo nie obijali. Kaliberda to osobna historia - ten chłopak naprawdę złapał wielką formę i nie porównujmy do niego ataku Jay Jaya, czy Kubiakia. W meczu z Rosja nawet Pawłow na początku miał spore problemy z obijaniem bułgarskiego bloku i potem często świadomie nabijał na blok, żeby móc powtórzyć akcję. To samo zresztą robili z Bułgarami Niemcy.
Niestety my tym roku, takich cierpliwych akcji w ataku praktycznie nie gramy wcale. Asekuracja własnego ataku, a nas leży i kwiczy jeszcze gorzej niż przyjęcie i gdyby nie takie drużyny jak Słowacja, czy Czechy, które w defensywie potrafią grać koszmarnie, to tytuł najgorzej broniącej drużyny na tych mistrzostwach mógłby z powodzeniem przypaść właśnie nam. Np. obaj nasi środkowi w obronie praktycznie nie istnieją, nie potrafią też przyjąć skróta, zmuszając Winiara do sprintu przez pół boiska z dyszlem podczas gdy i Yosifow i Nikołow są w stanie przyjąć zagrywkę. Dobrze że z obu naszych srodkowych przynajmniej MM potrafi przynajmniej wystawić w miarę dokładną świecę na skrzydło po obronie. |
dnia 24/09/2013
Świeder o poprawie przyjęcia i o odzyskaniu formy przez Winiara, jako dwóch warunkach sine qua non zwycięstwa nad Bułgarią -> http://www.sport.pl/siatkowka/10,85054,14657885,ME_Siatkarzy__Swiderski__Mamy_braki_w_przyjeciu_i.html#BoxSportTxt |
dnia 24/09/2013
Bazin - baaardzo niedoceniasz gry na bloku Kubiaka. Jego warunki mają naprawdę małe znaczenie w tym przypadku. |
dnia 24/09/2013
... co więcej, myślę, że Kubiak na bloku nie gra gorzej od Winiara, nie łapie mniejszego zasięgu, lepiej gra na przepychankach. W Pluslidze z lewoskrzydłowych na bloku jest zdecydowanie najlepiej punktującym. |
dnia 24/09/2013
W Pluslidze z lewoskrzydłowych na bloku jest zdecydowanie najlepiej punktującym
W Pluslidze od momentu kiedy wyjechał Grozer, Kubiak nie ma okazji grać przeciwko tak wysoko łapiącym piłkę atakującym jak Sokołow (ale np też tak mocno nabijającym na blok jak Aleksiew) więc to nasze krajowe podwórko, to zawsze trochę inna bajka. W przypadku Sokołowa nawet do bloku pasywnego będzie jednak brakowało Kubiakowi zasięgu. Ataki Sokołowa można bronić, jeśli jesteś w stanie ustawić blok taktyczny i zmusić go do ataku w określoną strefę, najlepiej tam, gdzie stoi twój libero. Natomiast kiedy on sobie swobodnie przechodzi nad blokiem ( a przypadku Michała, jeśli Sokołow dostaje od Bratoeva piłkę na odpowidnim pułapie, to tak sie dzieje) to można najwyżej liczyć na to, że Sokołow w ataku się pomyli sam. Jak pokazały nasze mecze z Bułgarami w dwóch ostatnich latach, Brazylijczycy i owszem są w stanie wyczyniać różne cuda w obronie, ale my ( choć nie tylko my) tych ataków bułgarskiego atakującego nie bronimy. Teoria, teorią, ale to akurat empirycznie sprawdzone niestety i to niestety dla nas, już kilka razy |
dnia 24/09/2013
Anastasi: "my nie uprawiamy sportu, my uprawiamy sport wyczynowy. Kiedy wychodzimy na boisko baron de Coubertin nie istnieje" -> http://www.sport.pl/siatkowka/10,85054,14659205,ME_Siatkarzy__Anastasi__Nie_zmieniam_pomyslu_na_druzyne.html
Przynajmniej szczerze. |
dnia 24/09/2013
Bazin - ale myślisz, że Winiarski łapie blok na wyższym pułapie niż Kubiak? Wg mnie tak zdecydowanie nie jest. Popatrz na pierwszy mecz z Brazylią w tegorocznej Lidze Światowej - gdzie Kubiak nie miał problemów na pojedynczym bloku złapać zasięgu Leandro Vissotto, który pułap w ataku w formie ma gigantyczny. Młodszy Michał ma doskonały wyskok, świetną technikę, a przede wszystkim, kapitalny timing. I nawet nasi komentatorzy, którzy od jakiegoś czasu są ostatnimi w zauważaniu siatkarskich niuansów - odnotowali, że jedynym zawodnikiem, który na siatce radzi sobie w zatrzymaniu dobrze dysponowanego Vissotto (16 punktów, 50% w ataku), jest właśnie Misiek.
Nawet Jinx przyznał, że Kubiak jest bardzo dobry na bloku. |
dnia 24/09/2013
Piękny Jerzy mówi, że wychodzimy tak jak zawsze, czyli z Winiarem i Ziomkiem. |
dnia 24/09/2013
gdzie Kubiak nie miał problemów na pojedynczym bloku złapać zasięgu Leandro Vissotto, który pułap w ataku w formie ma gigantyczny
No właśnie Vissotto, jakby wbrew warunkom fizycznym, nie atakuje na pułapie Sokolowa, czy Grozera, tylko wykorzystuje technikę często stara się atakować poniżej dłoni, na wysokości "miękkiej" strefy bloku. Bardzo często zwracali w tym roku na to na czasach trenerzy rosyjscy w Superlidze, którzy mówili: nie starać się skakać do ataków Vissotta za wysoko, ale za to jak najgłębiej i jak najbardziej agresywnie starać się przekładać mu ręce.
Co zaś dobrego "timingu" Kubiaka na bloku to masz oczywiście rację. On w przypadku quicków bardzo dobrze czuje się bloku. W tym wypadku decyduje praktycznie wyłącznie czas reakcji. Umówmy się, że aby minąć blok z premedytacją, atakujący musi go widzieć, czyli mieć piłkę i na odpowiedniej wysokości i w odległości od siatki. Natomiast jeśli ma wgraną szybką piłkę w siatkę, a takie akcje szczególnie w męskiej siatkówce gra się coraz częściej, do decyduje intuicja i szybkość. A jednego i drugiego Kubiakowi akurat nie brakuje. Kubiak może okazać się wiec okazać całkiem dobrym blokującym w przypadku niektórych skrzydłowych, zwłaszcza tych grających szybką, "brazylijską" siatkówkę ( jak jego kumpel Zibi chociażby), natomiast wobec atakujących typu Sokołow, Agamez, czy Grozer może nie mieć wyrażanych w centymetrach argumentów. Jedno drugiego nie wyklucza. |
dnia 24/09/2013
natomiast wobec atakujących typu Sokołow, Agamez, czy Grozer może nie mieć wyrażanych w centymetrach argumentów.
W dalszym ciągu uważam, że na bloku Kubiak nie ma mniejszego pułapu niż Winiarski.
Zresztą powiedzmy sobie szczerze, że gdy w optymalnej formie są tacy atakujący jak Sokołow, Agamez czy Grozer - to żaden zespół nie ma odpowiedzi na nich na siatce. Przecież najlepsze spotkania Grozera w karierze - czyli ostatni mecz finałów Resovii ze Skrą czy mecz z Kubą w kwalifikacjach do Igrzysk Olimpijskich - to spotkania, gdy musiał mierzyć się z Kurkiem, Winiarskim czy kubańskimi blokującymi. W siatkówce męskiej zawodnik w ataku zawsze będzie te dwa kroki przed rywalami na bloku i w obronie, a w takim wypadku kluczowa jest relacja między tymi elementami. Ale i tak nie ma mowy o zatrzymaniu, a ewentualnie - o ograniczeniu w ataku takiego siatkarza. Czy ograniczymy Sokołowa? Nawet jeśli, to ten i tak w ataku swoje punkty zdobędzie. Kluczowe jest pytanie, czy znajdziemy odpowiedź w postaci Kurka, choć jak uczy nas doświadczenie z tych Mistrzostw Europy - nawet jeśli Bartek w ataku grać będzie bardzo dobrze, to wcale nie gwarantuje nam to nawet niezłego poziomu gry. |
dnia 24/09/2013
Nie dziwię się, że Włosi boją się Serbów, skoro mają problemy z Holandią. A mój ukochany Maan walnął pojedynczy blok na Vettorim |
dnia 24/09/2013
Ivan w aut i 1:0 dla Holendrów |
dnia 24/09/2013
Słowacy dają się oszukiwać jak dzieci |
dnia 24/09/2013
W Danii sporo ciekawszy mecz. Mocne zagrywki i fajny holenderski wyblok dający możliwość wyprowadzania kontr. Właściwie żadna akcja nie kończy się w pierwszym uderzeniu, fajnie się na to patrzy |
dnia 24/09/2013
Włosi pokazują auty, gdy piłka po ataku Holendrów jest na szóstym metrze = jest źle zawsze włączają grę twarzą, gdy ta rękami zawodzi |
dnia 24/09/2013
Włosi chyba się ogarnęli. |
dnia 24/09/2013
chimer, o jaki apel Kubiaka chodzi? Zapodasz linka? |
dnia 24/09/2013
25-17.
Holendrzy z lepszym atakującym mogliby grać o medal. |
dnia 24/09/2013
Lila w Sb podałam jest jak widzę jeszcze na stronie |
dnia 24/09/2013
Lila: http://tiny.pl/qhcfp |
dnia 24/09/2013
Strasznie męczą się Włosi, ale mają łatwą drabinkę, a w półfinale może stać się wszystko.
16-14 w III dla Włochów. |
dnia 24/09/2013
Do 21 wygrali.
Na szczęście Berruto Zajcew zaczął grać na swoim poziomie. |
dnia 24/09/2013
Rossini to jak na razie obok Grebennikowa to najlepszy libero imprezy. |
dnia 24/09/2013
Włosi tracą pięciopunktową przewagę i jest tylko 11-10. |
dnia 24/09/2013
Grebennikowa to najlepszy libero imprezy.
Dejonkhere albo Kerminen jest chyba najlepiej przyjmującym, w obronie też niczego sobie |
dnia 24/09/2013
coś ten Benelux nie leźy Włochom? tb w zasięgu, a tam wszystko możliwe |
dnia 24/09/2013
kto jest teraz trenerem Holendrów? Jakiś młody |
dnia 24/09/2013
jednak 3:1 |
dnia 24/09/2013
niech teraz Dania podmęczy Serbów |
dnia 24/09/2013
http://www.sportowefakty.pl/siatkowka/386729/skandal-z-biletami-na-mecz-barazowy-me-w-siatkowce-polska-bulgaria |
dnia 24/09/2013
aha, co do apelu Kubiaka - pierwszy napisał o tym Super Express, później pościągały tak wiarygodne portale jak onet czy wp. Dla mnie koniec dyskusji |
dnia 24/09/2013
Na razie nic się nie działo, ale na razie mało kibiców. |
dnia 24/09/2013
Nigdy nie przestawię się na zarośniętego Piotra Gruszkę |
dnia 24/09/2013
Nigdy nie przestawię się na zarośniętego Piotra Gruszkę
a ja zaczynam sie przyzwyczajać do zarośnietego Siwożeleza |
dnia 24/09/2013
W barazu numer III Serbia pokonała łatwo Finlandię 3:0
Nikola Kovacevic 93% w ataku (14/15) -> http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchStatistics.aspx?ID=25014 |
dnia 24/09/2013
Zaraz, zaraz, przecież Serbia gra z Danią |
dnia 24/09/2013
bazin pobudka |
dnia 24/09/2013
W dalszym ciągu uważam, że na bloku Kubiak nie ma mniejszego pułapu niż Winiarski.
Zresztą powiedzmy sobie szczerze, że gdy w optymalnej formie są tacy atakujący jak Sokołow, Agamez czy Grozer - to żaden zespół nie ma odpowiedzi na nich na siatce
Fromm, Ilinych, Kurek, czy nawet Winiarski to już jednak jest przeszkoda dla Sokołowa, zwłaszcza przy atakach z drugiej linii. A nad blokiem Kubiaka wczoraj atakował dosyć często nawet Bencz, siatkarz włoskiej II ligi, który jakiegoś stratosferycznego zasięgu znowu nie posiada |
dnia 24/09/2013
bazin pobudka
Raczej szybki powrót do szybki powrot do normalnego tetna spoczynkowego. Biegłem, biegłem, ale zdążyłem na mecz. |
dnia 24/09/2013
Nie chce nikogo pokazywać paluchem, ale MM wygląda podczas hymnu tak, jakby własnie wyrwano go z drzemki |
dnia 24/09/2013
Wychodzimy z Bockiem w "6" |
dnia 24/09/2013
Bociuś |
dnia 24/09/2013
Bez względu na wynik, AA wywaliłbym za wyśmiewanie swojego zawodnika |
dnia 24/09/2013
Zaczynamy od naszego feralnego ustawienia P1 |
dnia 24/09/2013
Plansza kłamie |
dnia 24/09/2013
ja pierdziele, telewizory mi zajęli! nie chcą oglądać meczu!!! chyba kogoś zabiję |
dnia 24/09/2013
Zatorski przyjęcie flota Aleksieva na 6 metr |
dnia 24/09/2013
Winiar w tym turnieju super atakuje |
dnia 24/09/2013
Slrimow w aut |
dnia 24/09/2013
Winiar konczy kontre 4:2 |
dnia 24/09/2013
MM sie rozbudził |
dnia 24/09/2013
dobrze jest, dawać!!! |
dnia 24/09/2013
Skrimow drugi raz zerwał atak |
dnia 24/09/2013
8:4 blok Bartka na Sokołowie |
dnia 24/09/2013
Ale blok Bartka
Mówiłam, że Skrimow nam pomoże |
dnia 24/09/2013
Bronimy ataki Sokołowa po prostej i wyprowadzamy kontrę - 5 punktów przewagi |
dnia 24/09/2013
Bociuś |
dnia 24/09/2013
Poratuje ktoś jakimś dobrym linkiem? Proszę! |
dnia 24/09/2013
Na razie jest dobrze, obawiam się tylko tego, że Bułgarzy przez cały mecz tak słabo grać nie będą. |
dnia 24/09/2013
ALeksiev się myli w ataku - trzeci błąd Bułgarów 12:7 |
dnia 24/09/2013
cześć, gwiazdeczko tu masz sporo http://www.meczyki.pl/transmisje,24241,1195#24241 |
dnia 24/09/2013
Poratuje ktoś jakimś dobrym linkiem? Proszę!
Gwiazdeczko -> http://www.sportlemon.tv/20130923/vv524088bcc37d79.71514592-648701.html |
dnia 24/09/2013
Tutaj więcej -> http://www.sportcategory.com/a-0/14/68/a-146868.html |
dnia 24/09/2013
Bartek druga pomyłka w ataku 14:12 |
dnia 24/09/2013
Jesteście kochani, dziękuje |
dnia 24/09/2013
Zatorski upolowany przez Nikołowa zagrywką 13:14 |
dnia 24/09/2013
Mamy przejście po ataku Winiara. A to bylo to pechowe P1 |
dnia 24/09/2013
16:14 dla nas na drugiej techniczej. Nie jest źle |
dnia 24/09/2013
Swoją drogą to trochę smutno się patrzy na tę część trybun, na której prawie kibiców nie ma. Jednak na ME spodziewałam się 100% frekwencji. |
dnia 24/09/2013
Bociek zablokowany i mamy remis
Drzyzga narzeka na naszych środkowych, że non-stop się wieszają i nie chodzą do skrzydeł |
dnia 24/09/2013
Ma rację niestety |
dnia 24/09/2013
Bułgarzy się rozkręcają. |
dnia 24/09/2013
Bułgarzy wychodzą na prowadzenie |
dnia 24/09/2013
Ale Bociek skuteczny z prawego po 18 |
dnia 24/09/2013
Nowakowski ze środka. WIniar dziś dobrze przyjmuje. Zatorski ma problemy |
dnia 24/09/2013
20:19 - Winiar skuteczny na kontrze. Brawo Michał |
dnia 24/09/2013
Bociek nad Skirmowem |
dnia 24/09/2013
Salparow nieogolony. Anastasi tez się dzis nie golił |
dnia 24/09/2013
Sokołow w aut - 23:21 dla nas |
dnia 24/09/2013
ceko taki prosty atak... |
dnia 24/09/2013
Mamy Bocka, Kurka, a Bułgarzy tylko jednego Sokołowa. Musimy to wygrać. |
dnia 24/09/2013
Jest jest jest!!! |
dnia 24/09/2013
Ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |
dnia 24/09/2013
Winiaaarrrrr - setowa |
dnia 24/09/2013
Hejterzy Boćka: Bociek 5/6 w tym jedna czapa, 2 zepsute zagrywki |
dnia 24/09/2013
Drzyzga narzeka na naszych środkowych, że non-stop się wieszają i nie chodzą do skrzydeł
W końcówce Możdżonek odpuszczał środek, dzięki Bogu |
dnia 24/09/2013
Jest, jest jest - 25:22
Na razie wielki mecz Winiara |
dnia 24/09/2013
Dla Brasila trzeba napisać, że sytuacyjne idą na lewe |
dnia 24/09/2013
Winiar słabiej w przyjęciu, ale za to jak gra w ataku podczas tego turnieju! |
dnia 24/09/2013
Hejterzy Boćka: Bociek 5/6 w tym jedna czapa, 2 zepsute zagrywki
Ale i tak dostał ochrzan od AA, za tą niepotrzebnie dotkniętą piłkę po ataku Kurka i bloku Sokołowa |
dnia 24/09/2013
Winiar słabiej w przyjęciu, ale za to jak gra w ataku podczas tego turnieju!
Także w przyjeciu Winiar na razie nie zawodzi. Gorzej Zator |
dnia 24/09/2013
za te wybronione piłki też dostał ochrzan?? |
dnia 24/09/2013
Dzisiaj Łukasz fajnie rozgrywa |
dnia 24/09/2013
Bociek znów nad Skrimowem |
dnia 24/09/2013
Dzisiaj Łukasz fajnie rozgrywa
ma w miare normalne przyjęcie |
dnia 24/09/2013
Dzisiaj Łukasz fajnie rozgrywa
bo ma przyjęcie
Także w przyjeciu Winiar na razie nie zawodzi.
Dzisiaj nie, oby tak dalej |
dnia 24/09/2013
Bociek znowu broni szkoda ze dotknięta siatka... |
dnia 24/09/2013
7:8
Bułgarzy nerwowo, bardzo nerwowo. Robią duzo błędów |
dnia 24/09/2013
Bociek na razie 7/9 w ataku |
dnia 24/09/2013
Winiaaaaaaar <3 |
dnia 24/09/2013
Winiarski dzisiaj znajduje się często w sytuacyjnych piłkach |
dnia 24/09/2013
Nowkowski anemiczny. Salparow genialny wybonił atak bez bloku |
dnia 24/09/2013
Bociek broni, Winiar kończy |
dnia 24/09/2013
Winiar - brak słów, ale on dziś gra |
dnia 24/09/2013
10;10 - mamy remis. MM w przeciwienstwie do Pita ma odpowiednią moc w grabuli |
dnia 24/09/2013
Biedny Ceco trafia na nasz najwyższy blok |
dnia 24/09/2013
Sokołow zablokowany przez Boćka i MM |
dnia 24/09/2013
Błąd Bartka w ataku. Kolejny. Dziś Bartek na razie gra niestety trochę gorzej niz w poprzednich meczach |
dnia 24/09/2013
Wiśnia by się przydał ze swoją zagrywką. Może chociaż zadaniowa zmiana? |
dnia 24/09/2013
Winiar 7 punkt w ataku - z pipe`a |
dnia 24/09/2013
Bociuś nie psuj!!!! |
dnia 24/09/2013
A Bociek nie może się wstrzelić z zagrywki |
dnia 24/09/2013
14:16 |
dnia 24/09/2013
Placi konspiruje pod ręcznikiem ze swoim rozgrywającym |
dnia 24/09/2013
Pit skończył krótką |
dnia 24/09/2013
Mamy dziś zagrywkę, Mamy dziś zagrywkę |
dnia 24/09/2013
16:17 |
dnia 24/09/2013
Bociek dzień konia.
Ale dograniie Pita. |
dnia 24/09/2013
I mamy dziś Boćka, i mamy dziś Boćka |
dnia 24/09/2013
Bociek dzień konia.
No oczywiście gra dobrze więc dzień konia prawda? Daruj już sobie... |
dnia 24/09/2013
Winiar gra świetnie, ale Aleksev to dzisiaj rewelacja, nie- nie dzisiaj, kolejny mecz przeciw naszej kadrze. Ostatni skończył z 70% w ataku |
dnia 24/09/2013
17:19 czas dla AA |
dnia 24/09/2013
nie poznaję dziś Możdżonka |
dnia 24/09/2013
No oczywiście gra dobrze więc dzień konia prawda?
Przecież pisaliśmy przed meczem rano, że aby wygrać z Bułgarią, to właśnie Bociek musi mieć dzień konia. I na szcześćie ma |
dnia 24/09/2013
No oczywiście gra dobrze więc dzień konia prawda? Daruj już sobie...
Jesteś wrażliwy jak Izabela Łęcka |
dnia 24/09/2013
Remis - po 19 |
dnia 24/09/2013
nie poznaję dziś Możdżonka
Nie tylko dzisiaj, Możdżonek gra w reprezentacji naprawde dobry sezon |
dnia 24/09/2013
Jesteś wrażliwy jak Izabela Łęcka
to ta siatkarka z Polic? |
dnia 24/09/2013
Bociuś - 21:20 |
dnia 24/09/2013
Jest i Godzik.
Jak wygramy tego seta to chyba i cały mecz. |
dnia 24/09/2013
BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK! |
dnia 24/09/2013
Nie wierzę, że sędziowie tego dotknięcia siatki nie zauważyli... |
dnia 24/09/2013
Winiar z tym przyjęciem flota to musiała byc jakaś zaslona dymna |
dnia 24/09/2013
Najlepszy mecz od spotkania z Włochami na IO. |
dnia 24/09/2013
JEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 24/09/2013
Setowa |
dnia 24/09/2013
Taaaaaaaak! Stał się cud!!
No i miałam Wisienkę na zmianie Powinnam zostać doradcą AA ds. zmian |
dnia 24/09/2013
z taką skutecznością skrzydeł ciężko będzie to przegrać |
dnia 24/09/2013
Troszkę nam sędziowie jednak pomogli, ale ważne, że jest 2:0 dla nas. |
dnia 24/09/2013
Winiar gra genialnie |
dnia 24/09/2013
co, już poczują się jak wygrani? |
dnia 24/09/2013
Zawsze jak zdążymy zwątpić w umiejętności i formę Winiara, to ten przypomina, że jest niedoscignioną gwiazdą tej kadry. |
dnia 24/09/2013
Serbia prowadzi z Danią 2:0 |
dnia 24/09/2013
Jak ja to lubię, gdy Winiar wykręca tak fajnie po prostej z prawego |
dnia 24/09/2013
jestem prawie pewna, że Pit wpadł w siatkę, jak piłka już spadła Bułgarom pod nóżki. Zresztą sami Bułgarzy nie protestowali... |
dnia 24/09/2013
Winiar jest mój, spadówa |
dnia 24/09/2013
Zawsze jak zdążymy zwątpić w umiejętności i formę Winiara, to ten przypomina, że jest niedoscignioną gwiazdą tej kadry
Wniosek- trzeba częściej w niego wątpić
Boziu, dobrze man idzie!! Ale się cieszę!Ostatni ,ostatni, ostatni... |
dnia 24/09/2013
A co powiedzieć o grze Boćka?
75% (9/12) w ataku po dwoch setach -> http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchStatistics.aspx?ID=25023 |
dnia 24/09/2013
@#$%^&*() nie mam słów normalnie, pięknie grają |
dnia 24/09/2013
Bociek prawie tak dobry jak Winiar |
dnia 24/09/2013
Już 10/13 |
dnia 24/09/2013
Już dawno nie widziałam tak niewyraźnego Soko |
dnia 24/09/2013
Winiar pierwszy raz się dziś pomylił w ataku |
dnia 24/09/2013
Bazin to nie są pełne statystyki. |
dnia 24/09/2013
Ale ładny atak Aleksiewa |
dnia 24/09/2013
TRZECI SET NIENAWIDZĘ |
dnia 24/09/2013
Oby to był tylko syndrom trzeciego seta. |
dnia 24/09/2013
Już dawno nie widziałam tak niewyraźnego Soko
Pewnie Bociek go tak zdeprymował. Zmieniła się kolejność dziobania. |
dnia 24/09/2013
Todor. |
dnia 24/09/2013
pierwszy mecz od dawna, gdy Skrimov nie jest zmieniony na Bratoeva |
dnia 24/09/2013
no nie można było poczekać tym chwaleniem Winiara jeszcze nie wiecie że on skromny chlopak i się peszy tymi zachytami, poczekac do końca meczu |
dnia 24/09/2013
As Skrimowa i 3:6 dla Bułgarii.
Jeszcze nie wygraliśmy tego meczu |
dnia 24/09/2013
Kurde, Placi wpuścił Todorowa. Będzie trudniej atakować po skosie |
dnia 24/09/2013
no nie można było poczekać tym chwaleniem Winiara jeszcze nie wiecie że on skromny chlopak i się peszy tymi zachytami, poczekac do końca meczu
No właśnie. Chyba lepiej faktycznie nie chwalić |
dnia 24/09/2013
Bułgarzy jednak postanowili zagrać krótką , a myślałem że doczekam historycznego wyczynu... |
dnia 24/09/2013
Bociek ma 12/17 : D |
dnia 24/09/2013
Bociek trzyma swój poziom gry z dwóch poprzednich setów |
dnia 24/09/2013
Jak na razie to Bociek i spółka zmierzają do IV seta... |
dnia 24/09/2013
Jak można tak zagrywać ;( |
dnia 24/09/2013
Ale zagrywka Bocka... |
dnia 24/09/2013
Cwetan. Oby nasi na czwartego nie.wyszli zgaszeni... |
dnia 24/09/2013
Nie ma to jak zlekceważyć Soko na zagrywce i stanąć tak szeroko -,- |
dnia 24/09/2013
Zator znów upolowany zagrywką - ten set już niestety chyba będzie dla Bułgarii |
dnia 24/09/2013
Drzyzga był kiedyś ostatnią opcją do zmiany - po jednym meczu jest pierwszą. |
dnia 24/09/2013
Zagrywka Soko |
dnia 24/09/2013
Salparow zaczął ogarniać |
dnia 24/09/2013
Soko wraca do gry, nie jest dobrze |
dnia 24/09/2013
Na następny mecz AA powinien wziąć do 12 Wojtaszka |
dnia 24/09/2013
ehh a nie mówiłam: joa dnia wrzesień 24 2013 21:03:35
co, już poczują się jak wygrani? smiley
|
dnia 24/09/2013
Swoją drogą nigdy nie widziałem tak wspaniałego w ataku i fatalnego na zagrywce występu jednego siatkarza. |
dnia 24/09/2013
widziałeś. U Kurka |
dnia 24/09/2013
Swoją drogą nigdy nie widziałem tak wspaniałego w ataku i fatalnego na zagrywce występu jednego siatkarza
Muserski ma taki co drugi mecz. |
dnia 24/09/2013
Ale aż tak? Zresztą nie ma co gadać - i tak gra chyba mecz życia. |
dnia 24/09/2013
złapał Kozak Tatarzyna, a Tatarzyn za łeb trzyma niedobrze, niedobrze, grajmy coś panowie |
dnia 24/09/2013
Pit jest bezużyteczny |
dnia 24/09/2013
co, już poczują się jak wygrani?
Najgorsze, że po tym secie jest ta długa przerwa. Czesto potrafi ona wybić z rytmu wielu siatkarzy. Oby nie odmieni ła nam Boćka, bo oprócz zagrywki gra dziś naprawdę świetnie |
dnia 24/09/2013
o, zablokował |
dnia 24/09/2013
Najgorsze, że po tym secie jest ta długa przerwa
po trzecim?? |
dnia 24/09/2013
Piotruś coś wreszcie zablokował |
dnia 24/09/2013
Piotruś coś wreszcie zablokował |
dnia 24/09/2013
Zobaczymy jak Bociek wytrzyma kondycyjnie. Bo Winiar może mieć dość... |
dnia 24/09/2013
po trzecim??
Po II nie było, więc jeśli będzie to własnie po trzecim. |
dnia 24/09/2013
Szkoda. |
dnia 24/09/2013
oni cały czas zawężają blok do Bociusia, a on to pięknie wykorzystuje |
dnia 24/09/2013
Naprawdę mamy fatalną obronę. Wszystkie kiwki nam wpadają |
dnia 24/09/2013
Naprawdę mamy fatalną obronę. Wszystkie kiwki nam wpadają |
dnia 24/09/2013
Kubiak. |
dnia 24/09/2013
Kubiak |
dnia 24/09/2013
Zobaczymy jak Bociek wytrzyma kondycyjnie. Bo Winiar może mieć dość...
Odpoczął w trzecim secie, będzie dobrze! Nie siej paniki |
dnia 24/09/2013
bazin, po 2 secie była dłuższa przerwa |
dnia 24/09/2013
8/24, kto? |
dnia 24/09/2013
Najpierw włożył mu piłkę między rece, a później jeszcze ją przepechnął. |
dnia 24/09/2013
Set prawdy przed nami. Pisałem po drugim secie, że wygramy w trzech, ale jednak Bułgarzy to zdecydowanie bardziej otrzaskana drużyna niż jeszcze rok temu. |
dnia 24/09/2013
Boże 16/24 w ataku |
dnia 24/09/2013
Jinx po prostu Winiar fatalnie grał w trzecim. |
dnia 24/09/2013
8/24, kto?
gls? |
dnia 24/09/2013
Mieliśmy w tym ostatnim secie tylko 27% w ataku
W pierwszym 55% w drugim 61% |
dnia 24/09/2013
Żadnych czułości, to jest wojna |
dnia 24/09/2013
Niech ten Skrimow zostanie na boisku jak najdłuzej. Bociek sobie z nim radzi |
dnia 24/09/2013
Winiar nie kończy.:/ |
dnia 24/09/2013
Ale fart. |
dnia 24/09/2013
ufff, dotknięcie taśmy Todorowa wyratowało nas z tego ustawienia |
dnia 24/09/2013
minimalnie |
dnia 24/09/2013
I ale kradziej. |
dnia 24/09/2013
spokojniej trochę, spokojniej... |
dnia 24/09/2013
Eh. Nie mógł grać tak cały mecz, ale nic się nie dzieje. |
dnia 24/09/2013
żeby Aleksiev miał jeszcze zagrywke, to bym jego fanpejdź polubił |
dnia 24/09/2013
Bociek nie mógł * |
dnia 24/09/2013
Bociek chyba też już się nam zaciął |
dnia 24/09/2013
Fabian ale się AA rozochocił z tą zmianą |
dnia 24/09/2013
Soko gra jak Bociek. |
dnia 24/09/2013
nikt się nie zaciął |
dnia 24/09/2013
albo Skrimow osiągnął jakąś niesamowitą formę w przyjęciu, albo nasza zagrywka jest po prostu tak łatwa |
dnia 24/09/2013
Chyba jednak brakuje sił Boćkowi... |
dnia 24/09/2013
Bociek chyba też już się nam zaciął
na szczęście przejściowy kryzys |
dnia 24/09/2013
Bociek ma kryzys w tym secie |
dnia 24/09/2013
Niech ktoś weźmie Nowakowskiego z boiska bo tak niemrawego zawodnika dawno nie widziałam :/ Mam wrażenie że jemu ktoś każe tam być a on bardzo nie chce |
dnia 24/09/2013
byl as??? |
dnia 24/09/2013
Kurek niech się włączy, a nie wszystko do Bocka. |
dnia 24/09/2013
drugi druk |
dnia 24/09/2013
był |
dnia 24/09/2013
Nowakowski jest na boisku? |
dnia 24/09/2013
tak jest, teraz pora na Kurka |
dnia 24/09/2013
nie było |
dnia 24/09/2013
Był |
dnia 24/09/2013
blok !!!!!!!!!!!111 |
dnia 24/09/2013
Aleksiew zablokowany - wreszcie |
dnia 24/09/2013
u Bułgarów włączył się Sokołow, czekamy na Kurka.
Nowakowski jest na boisku?
czasem się gdzieś snuje |
dnia 24/09/2013
gramy bez Kurka, jak włączy się w tb to wygramy |
dnia 24/09/2013
Jemu trzeba laptopa zabrać na czas ME, albo serwery gier wyłączyć |
dnia 24/09/2013
Bociuś <3 |
dnia 24/09/2013
Ale fart |
dnia 24/09/2013
Bociek - nasza wieża |
dnia 24/09/2013
6 zagrywka w buraki Grzecha |
dnia 24/09/2013
ale ta zagrywkaaaaaa. Jak Kurek się nie przebudzi to przegramy |
dnia 24/09/2013
Czemu nie da Wiśnia albo Ruciaka za niego? |
dnia 24/09/2013
Serbowie bez problemów |
dnia 24/09/2013
Fabian obudził Pita |
dnia 24/09/2013
O rany... |
dnia 24/09/2013
ogłaszam zakaz wykonywania ryzykownej zagrywki |
dnia 24/09/2013
Najlepszy set tego meczu. |
dnia 24/09/2013
Ktoś Boćkowi dał te 4 cm. Nie jest wyższy od Kurka |
dnia 24/09/2013
Dozylismy czasów gdy nasz rozgrywajcy gra za dużo środkiem... |
dnia 24/09/2013
pocisk po kapitanie, hejterzy |
dnia 24/09/2013
to Kurek jest wyższy niż mu piszą, jest równy z Możdżonkiem |
dnia 24/09/2013
Nie jest dobrze |
dnia 24/09/2013
Dzięki Gogo |
dnia 24/09/2013
Bociek |
dnia 24/09/2013
Toshko się zaciął |
dnia 24/09/2013
Kurek... Słaby mecz Bartka niestety... |
dnia 24/09/2013
|Wojtek |
dnia 24/09/2013
Wiśnia |
dnia 24/09/2013
Czy od II technicznej wykonaliśmy jedną dobrą zagrywkę? |
dnia 24/09/2013
Wisnia. |
dnia 24/09/2013
WIŚNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAWAJ!!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 24/09/2013
A NIE MÓWIŁAM??????????!!!!!!!!!!!!! |
dnia 24/09/2013
kto dostanie teraz piłke i dlaczego Sokołow? |
dnia 24/09/2013
Bartek Cudowne obicie |
dnia 24/09/2013
Jest remis Wiśnia |
dnia 24/09/2013
Ale emocje. |
dnia 24/09/2013
Kapitalna siatkówka. |
dnia 24/09/2013
Tie-break |
dnia 24/09/2013
Nadepnął linie przy tej zagrywce!!!!!!!!!!!!! |
dnia 24/09/2013
Jezu, Pit... cała Europa wiedziała, że pójdzie do Soko |
dnia 24/09/2013
dobry myk ze zmianą środkowych, Yosifow ma bardziej stabilną od N.Nikołowa |
dnia 24/09/2013
Ale niestety przegrywamy. |
dnia 24/09/2013
Dobra, to Wiśnia zostaje na tie-break ze swoim flotem |
dnia 24/09/2013
Nie mamy zupełnie zagrywki. A Bułgarom jak zagrywka nie siedziała przez dwa pierwsze sety, to teraz sobie to z nawiązką odbijają |
dnia 24/09/2013
Chyba czas zacząć się modlić |
dnia 24/09/2013
Ale błąd... |
dnia 24/09/2013
Soko odbił trzy razy... |
dnia 24/09/2013
ja pierdzielę, zajebisty początek ;/ |
dnia 24/09/2013
Drukowski się zreflektował |
dnia 24/09/2013
Błąd sędziego swoją drogą, ale jak to wystawiał Nowakowski |
dnia 24/09/2013
A nie mówiłam, że będą problemy z Todorowem... |
dnia 24/09/2013
Todorow pokazuje klase |
dnia 24/09/2013
Obiektywnie w błędach remis. |
dnia 24/09/2013
POWINNI NARTYCHMIAST PO TYM MECZU ... TEGO SEDZIEGO NA MORDE I NIGDY NIE POWINIEN WROCIC DO ZADNEJ HALI!!!! oddał to co zabrał wcześniej |
dnia 24/09/2013
Winiar, w końcu. |
dnia 24/09/2013
WINIAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 24/09/2013
Wow. |
dnia 24/09/2013
o k... |
dnia 24/09/2013
Winiar znów jest wielki |
dnia 24/09/2013
Sokołowa nie zatrzymamy... |
dnia 24/09/2013
WINIAR, JESTEŚ BOGIEM |
dnia 24/09/2013
Winiar po prostu brak słów.: |
dnia 24/09/2013
DAWAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 24/09/2013
No. |
dnia 24/09/2013
pajp, pajp, pajp! Fabian!!! |
dnia 24/09/2013
koncert Drzyzgi |
dnia 24/09/2013
Jesli wygramy, to serce Drzygi seniora może tego nie wytrzymać |
dnia 24/09/2013
ALEKSIEW |
dnia 24/09/2013
Salparow jest wszędzie |
dnia 24/09/2013
ale niech z MM nie gra w ogóle, on jestt 50/50 w każdym ataku |
dnia 24/09/2013
Remis |
dnia 24/09/2013
Soko nie udał się oszukać |
dnia 24/09/2013
zygadlo powinien wejsc juz 2 pilki temu |
dnia 24/09/2013
NO KUR..!!!!! Czemu?! |
dnia 24/09/2013
Znów to cholerne P1 - cztery punkty z rzędu tracimy |
dnia 24/09/2013
Niezależnie kto rozgrywa, Zygadło, czy Drzyzga mamy w tym ustawieniu największe problemy |
dnia 24/09/2013
Fabian nie powinien teraz grać do MM, on nie umie atakować z takich "odrzutków" |
dnia 24/09/2013
nigdy po tym meczu nie zwątpie już w wielkość Ceko, niezależnie co się wydarzy |
dnia 24/09/2013
Jest przejście - uffffff |
dnia 24/09/2013
Fabian ma jaja |
dnia 24/09/2013
i ten biedny Ruciak |
dnia 24/09/2013
ta zmiana NIC NIE DAŁA PRZEZ CAŁY MECZ NIC PO CO TO ROBIĆ |
dnia 24/09/2013
A Nowakowski do 1 tempa... |
dnia 24/09/2013
WIŚNIA MUSISZ!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
dnia 24/09/2013
niesamowita jest ta zagrywka Yosifowa, nie mogę wyjść z podziwu dla regularności |
dnia 24/09/2013
remis |
dnia 24/09/2013
OJEZUSMARIA |
dnia 24/09/2013
Drzyzga senior |
dnia 24/09/2013
Sokołow się zerwał |
dnia 24/09/2013
Meczowa dla Bułgarii |
dnia 24/09/2013
O matko |
dnia 24/09/2013
nie wierzę... |
dnia 24/09/2013
Koniec - Bułgaria w ćwierćfinale |
dnia 24/09/2013
ja ...... ;(((((((((((((((((((((((((((((((((
ed: ks |
dnia 24/09/2013
24/38 Boćka
Szkoda mi kadry |
dnia 24/09/2013
GLADIATOR LEWEGO SKRZYDŁA W MECZACH ROZGRYWANYCH Z REZERWAMI ARGENTYNY, KTÓRA MA ZAPEWNIONY AWANS CO 2 LATA
Świetny mecz obu ekip. Teraz mam wątpliwości czy ta kadra nie ma potencjału |
dnia 24/09/2013
Kurek spierdolił najważniejszą przechodzącą piłke w życiu, niczym Kadziewicz na IO... |
dnia 24/09/2013
kto nie wygrywa 3:0 to... |
dnia 24/09/2013
Prowadzimy 10:7 w tie-breaku - Drzyzga junior wychodzi na zagrywkę i ekspediuję flota daleko w aut. Potem tracimy cztery punkty w tym ustawieniu i przegrywamy mecz.
Trzeba było chyba jednak powrócić do Żygadły w tie-breaku |
dnia 24/09/2013
gdyby ten mały ... dał punkt nam zamiast Bulgarom to bysmy wygrali!
wyjdź stąd z takim podejściem, albo drukujemy równo albo wcale
Świetne rotacje na środku Placiego |
dnia 24/09/2013
Boże... ta skończona przechodząca piłka i byłoby zwycięstwo |
dnia 24/09/2013
Świetny mecz. A więc tak kończy się pewna era Anastasiego i jego gladiatorów - po zdecydowanie najlepszym meczu jaki dotąd oglądaliśmy na tych mistrzostwach. Mimo łez i smutku nie wyobrażałem sobie tak godnego pożegnania Włocha z naszymi chłopakami. |
dnia 24/09/2013
Bye, bye, Andrea... |
dnia 24/09/2013
Dziękuję chłopakom za piękne i ekscytujace widowisko. |
dnia 24/09/2013
Świetny mecz obu ekip. Teraz mam wątpliwości czy ta kadra nie ma potencjału
Zobaczymy co Bułgarzy pokażą jutro z Niemcami. Już raz z nimi na tym turnieju przegrali, a trochę głupio odpadać z rywalizacji na ME po przegranej z drużyną z miejsc 5-8. |
dnia 24/09/2013
to wszystko przeze mnie. Cały czas mówiłam "Fabian, zagraj pajpa, Fabian zagraj pajpa" no i zagrał źle ;( |
dnia 24/09/2013
no nic, teraz trzymam kciuki za Niemców. Swoją drogą Soko jest niesamowity, mega skok zrobił przez ostatnie 2 lata. Pamiętacie jak rok temu Zibi się "odgrażał" Włochom, że popełnili duży błąd nie wybierając jego a Soko? |
dnia 24/09/2013
Przed meczem byłem za Bułgarią, ale w trakcie naprawdę chciałem naszego awansu, po tym jak się Winiar przebudził. Ogólnie to wyrzucić z 6 Możdżonka, bo jak już nawet Drzyzga go hejtuje to wiedz, że coś się dizeje. Zostawić go w kadrze na Słowaków, Turków, Rumunów, Bangladesz, tam gdzie się nadaje |
dnia 24/09/2013
Godzik: jesli mnie pytales czemu to popsuta zagrywka - ine wiadomo wogle co to bylo - a nastepnie fatalne rozegrenie.
Przy 9:7 AA powinien zrobic zmiane i wpuscic zyge chocby na dwie 3 pilki -sama zmiana troszke by ich "ostudzila" ( jesli to mozliwe przy tych emocjach) a tak to zaraz wrzucony w blok Bociek..ostatnia pilka na druga liine tez fatalna.
natomiast to co zrobil Kurek przy tej przechodzacej to slow brak na taka glupote.
Za walke wielkie brawa - szkoda, ze tak to sie zakonczylo.. |
dnia 24/09/2013
a ja myślę, że może lepiej, że nasi odpadli teraz a nie z Niemcami bo byłoby znowu zamydlanie obrazu i traktowanie miejsc 5-8 jako dobrych. |
dnia 24/09/2013
Sokołow, Salparow - należało im się. Nowakowski skaczący do pierwszego tempa przez 5 setów - bezcenne. |
dnia 24/09/2013
po zdecydowanie najlepszym meczu jaki dotąd oglądaliśmy na tych mistrzostwa
Poziom meczu Bułgaria-Niemcy, zwłaszcza pierwszego kapitalnego seta, obiektywnie, a nie emocjonalnie był jednak wyższy.
Dzis Bułgarom w dwóch pierwszych setach gra się wyraźnue nie ukladała. Z kolei my zagraliśmy dwa najlepsze sety w tym roku. Szkoda, że tylko dwa, a nie trzy. |
dnia 24/09/2013
ta kadra ma nieśmiertelną zdolność łamania mi serca.
podczas tego meczu na nowo ich pokochałam, tylko po to, żeby znowu złamali mi serce.
piękny mecz. |
dnia 24/09/2013
bazin ja pisałem o nas, a co do Sokołowa, to myśle że Niemcy go ograją, tylko z tym Kaliberdą będzie problem naprzeciwko, ale to pomyślimy jutro
Batomiast AA dzisiaj naprawde robił wszystko żeby dziś wygrać, szkoda że wcześniej nie wykazywał się taką determinacją jak wpuszczanie kubiaka na piłke meczową |
dnia 24/09/2013
Zdobywaliśmy punkty przy zagrywce Wiśni. Czemu nie można było zmienić Pita, który nie wiedział, że w ostatniej kontrze w secie piłka pójdzie do Sokołowa??? Przecież to dziecko po roku treningów siatkówki by wiedziało...
Druga sprawa: nieograny Drzyzga. Okazało się, że nie jest takim beztalenciem, za jakiego uważał go Anastasi. Gdyby trochę pograł w LŚ, może ostatnia wystawa do Kurka byłaby lepsza, może nie zepsułby zagrywki, może, może, może... |
dnia 24/09/2013
Dryzyga popenił fatalne błędy w tym tie-breaku.
Bardzo dobry mecz Boćka, Winiar - jak za najlepszych lat. A jednak przegrywamy. Można się zgłębiać w niuanse - chyba jednak zaważyło, że nie mieliśmy tak pewnego zawodnika jak Sokołow w drugiej połowie spotkania. |
dnia 24/09/2013
Nie wiem dlaczego przegraliśmy. W jednym momencie spojrzałem na staty Soko- 34% a nagle kończył wszystko |
dnia 24/09/2013
No i ta zmiana Kubiaka na meczową po 2,5 godzinie stania w kwadracie... W sytuacji, gdzie decyduje jedna piłka?? |
dnia 24/09/2013
PA, nie używaj wulgaryzmów.
W dwóch pierwszych setach Bułgarzy praktycznie nie grali, nie wykorzystaliśmy tego, oni zaczęli grać i wygrali.
Straszny rok dla polskiej siatkówki, niestety już teraz odbija się on negatywnie na jej popularności w Polsce. Skoro nie udało się siatkarzom zapełnić trybun w arenie na ok 10 tys. osób na ME, to jak wypełnią Stadion Narodowy na MŚ? |
dnia 24/09/2013
a ja myślę, że może lepiej, że nasi odpadli teraz a nie z Niemcami bo byłoby znowu zamydlanie obrazu i traktowanie miejsc 5-8 jako dobrych.
Skutek jest taki, że o start w następnych ME po raz pierwszy od 2008 roku będziemy musieli walczyć w eliminacjach. |
dnia 24/09/2013
Wyszukiwanie pojedynczych piłek i ich autorów do obarczenia winą jest bezsensowne. |
dnia 24/09/2013
Nie wiem dlaczego przegraliśmy. W jednym momencie spojrzałem na staty Soko- 34% a nagle kończył wszystko
Jeszcze w połowie trzeciego seta miał 42%. Potem grał tak jak Bociek przez dwa pierwsze sety. |
dnia 24/09/2013
To w takim razie, kogo obstawiacie jako nowego trenera naszej kadry ???
Ja sądzę że zostanie nim Jacek Nawrocki !!!
Ostatnio jest już wolny, Skra go nie trzyma, a reprezentuje świetną myśl szkoleniową (polską) |
dnia 24/09/2013
Żygadło ma szklane oczy |
dnia 24/09/2013
Szkoda ale chłopaki zagrali ogólnie bardzo dobry mecz i to był najlepszy mecz tych mistrzostw. Szkoda, może byśmy wygrali, gdyby wrócił do Żygadły.
Szkoda jak nigdy |
dnia 24/09/2013
To w takim razie, kogo obstawiacie jako nowego trenera naszej kadry ???
Ja sądzę że zostanie nim Jacek Nawrocki !!!
Ostatnio jest już wolny, Skra go nie trzyma, a reprezentuje świetną myśl szkoleniową
To będzie czarny dzień w polskiej siatkówce. |
dnia 24/09/2013
Najpierw wywalić Przedpełskiego, a potem Anastasjego. Zmarnowane dwa lata reprezentacji trzy kompromitacje w IO, LŚ i ME. Dość już tego. Przedpełski ładny na pomysł na siatkówkę mimo możnych sponsorów, dużych nakładów nie ma narybku. Jakie działania podjął Przedpełski? |
dnia 24/09/2013
Wy tak serio z tym zwalnianiem Anastasiego? A kto po nim przyjdzie? Nawrocki? Popik? Panas? |
dnia 24/09/2013
Stelmach |
dnia 24/09/2013
Ja sądzę że zostanie nim Jacek Nawrocki !!!
WOA pisał, że nowym trenerem męskiej ma zostać Wiesław Popik . Roman i Wagner junior są teraz szefami szkolenia więc może faktycznie będą usiłowali przepchnąć kumpla. |
dnia 24/09/2013
Wy tak serio z tym zwalnianiem Anastasiego?
Też tak myślę. Co więcej - z Bułgarami zagraliśmy na miarę naszych możliwości. |
dnia 24/09/2013
Wy tak serio z tym zwalnianiem Anastasiego? A kto po nim przyjdzie? Nawrocki? Popik? Panas?
Mam nadzieję że nie, ale............. to jest możliwe. |
dnia 24/09/2013
chimer89, ponoć Prezes dziś w mediach zapowiedział wywalenie trenera w razie przegranej. Wiadomość z drugiej ręki. Tak czy siak - czas na AA. To nie jest dla nas dobry trener. |
dnia 24/09/2013
Może i od pewnego czasu nie, ale trzeba mieć sensownego następcę. Co z tego, że go wyrzucimy, skoro nie mamy nikogo w zanadrzu? |
dnia 24/09/2013
Choć uczciwie powiem, że najbardziej to zawiódł mnie Zatorski |
dnia 24/09/2013
Wyszukiwanie pojedynczych piłek i ich autorów do obarczenia winą jest bezsensowne.
Ale w siatkówce sukces od klęski dzieli często dystans tylko jednej piłki. Michajłow w wywiadach do dziś rozpomina meczowa na IO w Pekinie której nie skończył, czy blok Nikica dwa lata temu, którego nie dostrzegł sędzia |
dnia 24/09/2013
Myślisz, że nie znajdzie się porządny trener dla naszej reprezentacji? |
dnia 24/09/2013
Kiedy są 1/2? |
dnia 24/09/2013
Sędzia mylił się i dla nas i przeciw nam. Nie odgwizdał nam paru fuszerek. |
dnia 24/09/2013
Myślisz, że nie znajdzie się porządny trener dla naszej reprezentacji?
Brak kasy, podobno |
dnia 24/09/2013
Choć uczciwie powiem, że najbardziej to zawiódł mnie Zatorski
Też prawda. Źle ustawiał się przy równym bloku.
Myślisz, że nie znajdzie się porządny trener dla naszej reprezentacji?
Myślę, że by się znalazł, ale od pewnego czasu Przedpełski jest zwolennikiem polskiej myśli szkoleniowej. To mnie przeraża. |
dnia 24/09/2013
Czuję, że AA zostanie na stanowisku. Nie wierzę w lepszego trenerea, nie wierzę w Panasa, Nawrockiego czy Popika |
dnia 24/09/2013
chimer89, ponoć Prezes dziś w mediach zapowiedział wywalenie trenera w razie przegranej
W wywiadzie z Iwańczykiem na Sport.pl powiedział, że jeśli styl porażki będzie godny, to odejście AA nie jest przesądzone.
A co by nie mówić o dzisiejszym meczu, to ten styl porażki nie był wcale zły. Rozegraliśmy najlepszy mecz w tym roku |
dnia 24/09/2013
Bratoew zagrał środkiem 11 razy |
dnia 25/09/2013
Czuję, że AA zostanie na stanowisku. Nie wierzę w lepszego trenerea, nie wierzę w Panasa, Nawrockiego czy Popika
Podbijam. Nawet Przedpełski i jego świta nie jest tak nierozsądny, by w roku największej siatkarskiej imprezy w naszej historii postawić na polskiego trenera. |
dnia 25/09/2013
Stelmach
zapomnij jest nasz chociaż chętnie go odeśle pierwszym autokarem do KK |
dnia 25/09/2013
Bratoew zagrał środkiem 11 razy
to chyba w 3 meczach |
dnia 25/09/2013
Czuję, że AA zostanie na stanowisku. Nie wierzę w lepszego trenerea, nie wierzę w Panasa, Nawrockiego czy Popika
Również podbijam |
dnia 25/09/2013
Matko, nie mogę słuchać tych dyrdymałów Możdżonka. |
dnia 25/09/2013
to chyba w 3 meczach
udało ci się, rozbawiłeś mnie |
dnia 25/09/2013
rozłóż te 11 razy na 3 środkowych. I jeszcze zobacz liczbę bloków naszych środkowych przy tym, jak spokojnie przez cały mecz mogli sobie odpuszczać skakanie do pierwszego tempa |
dnia 25/09/2013
W trakcie meczu komentatorzy się pienili na naszą grę, a po meczu się okazuje, że graliśmy jak złoto i nie mamy sobie niczego do wyrzucenia. Cuda. |
dnia 25/09/2013
Możdżonek 1 blok w 5 setach
A mówiłem, prosiłem, apelowałem wręcz błagałem odstawić go od kadry albo chociaż pierwszej 6. Ja naprawde chce dobrze dla tej reprezentacji |
dnia 25/09/2013
szkoda tego meczu, było tak blisko
Wypowiedź Fabiana
zaczyna " no i du.pa..."
kończy "... przegraliśmy caly sezon kadry, 6 m-cy"
nic dodać nic ująć |
dnia 25/09/2013
To rzucenie koszulki przez Bartka to pomysł jego nowych współpracowników? |
dnia 25/09/2013
Bratoew zagrał środkiem 11 razy
Od połowy III seta ponad 50% wystaw szło do Sokołowa
Soko atakował dziś 53 razy na 120 prób ataku bulgarskiej reprezentacji i zdobył 35 punktów -> http://www.cev.lu/Competition-Area/MatchStatistics.aspx?ID=25023 |
dnia 25/09/2013
''zapomnij jest nasz chociaż chętnie go odeśle pierwszym autokarem do KK''- Dylek, daj mu szansę. |
dnia 25/09/2013
To rzucenie koszulki przez Bartka to pomysł jego nowych współpracowników?
?
Możdżonek 1 blok w 5 setach
Pod względem organizacji gry w relacji blok-obrona zagraliśmy kompromitująco słabo. |
dnia 25/09/2013
Najgorzej wygląda bilans popsutych zagrywek - Bułgaria 14, Polska 23
i jeszcze Bułgaria 4 asy, Poska 1 as |
dnia 25/09/2013
Jak zwolnią AA to tylko Polak na jego miejsce. Żadnych konkursów i innych. Nawet jak byliby chętni o znanym nazwisku. Niech sie siatkarze w koncu poczuja jak dziewczyny od 2009 sie czują. |
dnia 25/09/2013
Nie mamy w kadrze ani jednego niezawodnego gracza. |
dnia 25/09/2013
Popko znów wraca do tematu Wlazłego. O rety... |
dnia 25/09/2013
Nie mamy w kadrze ani jednego niezawodnego gracza.
Przede wszystkim nie mamy nikogo takiego jak Sokolov czy Zaytsev czyli zawodnika ze ścisłego topu, który byłby absolutnym liderem. |
dnia 25/09/2013
O rety...
Nie narzekaj, kumulację zobaczysz przed przyszłorocznym mundialem.
Ale wspominanie nazwiska Wlazłego po takim występie jak dziś Boćka jest ujmujące. |
dnia 25/09/2013
I nie mam nic do Boćka który zagrał bardzo dobry mecz, chodzi mi ogólnie że jest brak LIDERA . |
dnia 25/09/2013
Po wypowiedzi Popki myślę, że po AA |
dnia 25/09/2013
Niech sie siatkarze w koncu poczuja jak dziewczyny od 2009 sie czują.
Bobaas - na zasadzie "niech i ja stracę byle tylko mój sąsiad miał gorzej"? |
dnia 25/09/2013
I nie mam nic do Boćka który zagrał bardzo dobry mecz, chodzi mi ogólnie że jest brak LIDERA .
Zdecydowanego lidera druzyny, to mają w tej chwili najwyżej trzy, cztery drużyny na świecie. Nawet Brazylijczycy pod nieobecnośc Murillo nie mieli w tym sezonie takiego siatkarza w drużynie |
dnia 25/09/2013
Takie błędy w tie breaku to przechodząca Kurka, jego przejście, zepsuta zagrywka Fabiana i Kubiaka |
dnia 25/09/2013
Czuję, że AA zostanie na stanowisku. Nie wierzę w lepszego trenerea, nie wierzę w Panasa, Nawrockiego czy Popika
A ja tam stawiam dolary przeciw orzechom, że AA poleci, a 90% na to że jego następcą zostanie Nawrocki. |
dnia 25/09/2013
Przede wszystkim nie mamy nikogo takiego jak Sokolov czy Zaytsev czyli zawodnika ze ścisłego topu, który byłby absolutnym liderem.
Wszyscy chyba liczyli na Kurka (ponoć nowy Kaz) i Winiara. |
dnia 25/09/2013
Na zasadzie takiej, że kadra męska jest tak samo traktowana jak zenska (podobno ), więc pora przejść od słów do czynów. |
dnia 25/09/2013
Swoją drogą ciekawe co Igła z Zibem sobie teraz myślą. |
dnia 25/09/2013
Takie błędy w tie breaku to przechodząca Kurka, jego przejście, zepsuta zagrywka Fabiana i Kubiaka
Początek tie breaka , zbyt częsta gra Drzyzgi środkiem w tie breaku . |
dnia 25/09/2013
Anastasi i tak zostanie. Już nie mogę się doczekać artykułu na onecie "Anastasi podał skład. Są wielkie powroty!" i człowiek wchodzi po to, żeby zobaczyć tam Zagumnego i może Wlazłego, a tu co widzi? Zapewne zdjęcie Bartmana i Kosoka
warto opublikować |
dnia 25/09/2013
Zdecydowanego lidera druzyny, to mają w tej chwili najwyżej trzy, cztery drużyny na świecie.
Bułgaria, Włochy, Rosja, Niemcy. Nie przez przypadek trzy drużyny z tego kwartetu zdobędą prawdopodobnie tutaj medale. Nam zawodnika formatu Sokołowa, Zajcewa, Pawłowa czy duetu Grozer-Kaliberda w tym sezonie reprezentacyjnym nam niesamowicie brakowało. |
dnia 25/09/2013
Brawo Bartek |
dnia 25/09/2013
urwało mi transmisję, coś ciekawego Kurek powiedział? |
dnia 25/09/2013
O masz, teraz będzie, że Kurek mecz przegrał. Nie znoszę czepiania się o jedną piłkę. |
dnia 25/09/2013
lidera mają Belgowie, Van Den Dries mam nadzieje pogrąży jutro Serbów |
dnia 25/09/2013
Powiedział, że osobiście zawalił super grę całej drużyny. Idiotyzm. |
dnia 25/09/2013
jasne ze idiotyzm tym bardziej, że miał ją wystawioną jak miał. |
dnia 25/09/2013
o mamo, ale samobiczowanie Bartosza |
dnia 25/09/2013
Może ja się nie znam, ale ten turniej to przegrał przede wszystkim AA. |
dnia 25/09/2013
Nie znoszę czepiania się o jedną piłkę.
Sonriso, ale tak się jakoś dzieje, że czepianiem o jedna piłkę toczy się historia naszej siatkówki. Widać taka nasza tradycja niestety. Winiar już chyba zawsze będzie miał wypominaną nieskończoną meczową na IO, to samo Kadziu. |
dnia 25/09/2013
serce mi pęka ;( |
dnia 25/09/2013
no masz komu trzeba najbardziej współczuć, panu redaktorowi PI, bo biedaczysko nie wie co ma powiedzieć, żeby nie brzmiało glupio będe złośliwa, ale generalnie z reguły gada mało mądrze, więc wielkiej różnicy nie ma, niezależnie o co pyta
Bartek, branie na klatę swoich błędów to jedno, ale wmawianie, że ta piłka od Fabiana na drugą linię była świetna to już przesada |
dnia 25/09/2013
Co powiedział Bartek? |
dnia 25/09/2013
proszę powiedzcie co tam mówią w studio, bo mi wyłączyli oczywiście telewizor ;//// |
dnia 25/09/2013
Na zasadzie takiej, że kadra męska jest tak samo traktowana jak zenska (podobno ), więc pora przejść od słów do czynów.
Wiesz doskonale, że kadra męska otrzymuje dużą "olimpijską" dotację celową z MSiT (9 milionów złotych w ubiegłym roku) wyniakająca z tego, że siatkarze, w przeciwieństwie do siatkarek zapewnili sobie prawo gry na IO w Londynie.
Z tych nie tylko relatywnie, ale i realnie bardzo dużych ( prawie 1/20 całego ubiegłorocznego budżetu ministerstwa Sportu i Turystyki) pieniędzy związek musi się co do złotówki i co do grosza rozliczyć, to jest w końcu dotacja celowa, więc jasne, że dysproporcja środków kierowanych na jedną i drugą reprezentację, przez ostatnie lata była i przez jakiś czas jeszcze będzie. |
dnia 25/09/2013
Brasil, wziął winę na siebie, "Fabian wystawił mi super pipea" |
dnia 25/09/2013
Kurek powiedział, że bierze ten tie-break całkowicie na siebie, że Fabian wystawił mu bardzo dobrze pajpa i zniweczył cały trud kolegów i jeszcze coś w stylu, że dobrzy zawodnicy takie sytuacje rozwiązują a jemu się nie udało. |
dnia 25/09/2013
maji, bo my zawsze musimy mieć kozła ofiarnego. Sokołow też kilka razy w kluczowych momentach wywalił w out, ale na wynik pracował przez cały mecz. |
dnia 25/09/2013
To nie była dobra piłka... Bartek, błagam, serce pękło mi na pół ;( |
dnia 25/09/2013
proszę powiedzcie co tam mówią w studio, bo mi wyłączyli oczywiście telewizor
Mówią bla, bla, bla, ze w przyszłym roku na MŚ powinni zagrać wszyscy najlepsi siatkarze.
Z konkretów Mazur apelował, żeby podjąć "trudne i radykalne decyzje", więc widać wyraźnie, że on jako czlonek wydziały szkolenia zagłosuje za zwolnieniem AA |
dnia 25/09/2013
Co da zmiana AA? Wróci Wlazły, Pliński i Guma()??
Kto lepiej rozkręci tych młodych niż ten, który już z nimi pracuje? |
dnia 25/09/2013
Co da zmiana AA? Wróci Wlazły, Pliński i Guma(smiley)??
Kto lepiej rozkręci tych młodych niż ten, który już z nimi pracuje
Mam ogólne wrażenie że lubimy piękne bajki i legendy i to nie tylko w siatkówce, czy w sporcie. |
dnia 25/09/2013
że dobrzy zawodnicy takie sytuacje rozwiązują a jemu się nie udało
chyba go polubie |
dnia 25/09/2013
Na Polsat Sport Extra zaczyna się właśnie powtórka |
dnia 25/09/2013
Kurek powiedział, że bierze ten tie-break całkowicie na siebie, że Fabian wystawił mu bardzo dobrze pajpa i zniweczył cały trud kolegów i jeszcze coś w stylu, że dobrzy zawodnicy takie sytuacje rozwiązują a jemu się nie udało.
Autentycznie zrobiło mi się go żal. |
dnia 25/09/2013
Wkurzały mnie niektóre decyzje AA ale jak mam się zastanowić to nie wiem czy chcę jego zwolnienia.
I znowu będzie nagonka na siatkarzy. Ci inteligentni kibice nożnej i nie tylko....
Widziałam już chyba 3 memy z ''No i dupa'' Drzyzgi...
Aż się boję przyszłości... |
dnia 25/09/2013
Sonrisa, no bo też jakie to medialne, taki kozioł ofiarny i jak zapewnia klikalność. Gazeta.pl już na głównej trąbi o "dramacie Bartosza Kurka" |
dnia 25/09/2013
i tak sobie myśle, że teraz to możemy mieć gigantyczny kompleks Bułgarów, załatwili nas w 3 imprezie |
dnia 25/09/2013
Autentycznie zrobiło mi się go żal.
mi też |
dnia 25/09/2013
Brasil
Kurek, powiedział, że przegrany 5 set bierze na siebie, bo uważa że dobrej klasy zawodnik powinien dwie takie piłki skończyć. 1. Przechodzącą 2. pipea od Drzyzgi. Powiedział że piłka była dobra, niestety on nie poszedł na pipea a powinien, a jak się zorientował to był już spóźniony. |
dnia 25/09/2013
Jak chyba każdemu Powodzenia Bartosz we Włoszech. |
dnia 25/09/2013
Bazin, ale mnie nie chodzi wcale o pieniądze.
Poza tym w Eldorado siatkarskim nie jest nas stac na utrzymanie na na chocby zblizonym poziomie finasowania dwoch kadr seniorskich?
Wszyscy wiemy jak te podzialy wyglądają i czy dziewczyny na IO byly, czy mialy lepsze wyniki (2010) to i tak ta dysproporcja byla ogromna.
Czemu tak nie chcecie Polaka na trenera w męskiej? A obecnosc w zenskiej od 2009 jest obojętna i jest pisanie, że gdyby byl zagraniczny i byloby tak samo. |
dnia 25/09/2013
Kurek de facto połączył dziś Winiara z Kadziewiczem w Pekinu i jeszcze dodał coś od siebie, bo bezpośrednio mecz zakończył
Ale nie winie fo za to, staty ma dobre ale imo dzisiaj nie był naszym liderem, zwlaszcza w czwartym secie gdzie najbardziej go potrzebowaliśmy, do tego te zepsute zagrywki |
dnia 25/09/2013
dylek - kompleksy leczy się dobra grą .. jak graliśmy dobrze dostawali od na regularne 3:1 przez dobre 3 czy 4 lata (no niekiedy było 3:0), jak się gra średnio albo źle to nie ma co zwalać na kompleksy
wiecie co, sama nie popierałam decyzji kadrowych AA, ale twierdzenie, że Fabian nie popełniłby tego czy innego błędu gdyby więcej grał w pierwszej szóstce (panowie w studio), jest trochę idiotyczne . Siatka to jednak gra błędów - gdyby ilością meczów można było je wyeliminować, to taki Guma już z pięć sezonów temu powinien przejść na poziom "bezbłędny" |
dnia 25/09/2013
Ja się tylko zastanawiam na czym oparte były oczekiwania (ba, nawet zapowiedzi), że wrócimy z ME z medalem. |
dnia 25/09/2013
Co da zmiana AA?Kto lepiej rozkręci tych młodych niż ten, który już z nimi pracuje
Jinx - a słyszałeś, jak Bosek mówił zaraz po meczu, że Bociek na z tyłu schowany taki mały guziczek, jak się go tylko naciśnie, to Grzesiek podrzuca sobie piłkę wyżej przy nabiegu i bez problemu zagrywa wtedy w boisko.
Oni w Częstochowie dobrze wiedzą gdzie ten guzik jest schowany, ale na razie nie powiedzą. Nic za darmo. |
dnia 25/09/2013
No cóż. Kurek liderem jest, jakim jest - presji nie wytrzymuje, i to często, ale za te słowa - pełen szacunek. Takie porażki kształtują wielkich sportowców. |
dnia 25/09/2013
W AZSie nie wiedzą, bo nie zagrywał w lidze dobrze. To Panas wie gdzie ten guziczek jest |
dnia 25/09/2013
Takie porażki kształtują wielkich sportowców.
Albo i nie. |
dnia 25/09/2013
Czemu tak nie chcecie Polaka na trenera w męskiej?
Kto nie chce? Wszyscy chcieli. Nawrockiego wręcz błagano, żeby się zgodził. Ale trener Jacek był jak skała, za Chiny ludowe nie chciał zrezygnowac z pracy w Skrze. Stąd jako druga opcja Anastasi.
Gdyby Matlak, lub Makowski upierali się przy tym samym co Nawrocki, to ani jeden, ani drugi nie zostałby selekcjonerem żeńskiej kadry i PZPS musiałby poszukać zagranicznego trenera. |
dnia 25/09/2013
Ja się tylko zastanawiam na czym oparte były oczekiwania (ba, nawet zapowiedzi), że wrócimy z ME z medalem.
no jak to na czym - na wierze! wiesz jak to leci "jeśli można wierzyć w cuda, my wierzymy że się uda"
a tak poważnie, to masz 100% racji, to nasze przekonanie że będzie sukces tylko dlatego, że my sukcesu pragniemy jest chwilami śmieszne |
dnia 25/09/2013
Oglądam powtórkę Polska -Bułgaria i Przedpełski podczas pierwszego seta został oficjalnie powitany w Ergo Arenie przez Magierę.
A Iwańczyk przy rozmowie z Popko po meczu powiedział, że prezes-słoneczko przebywa teraz w Kopenhadze.
Mhm - niech będzie, że w Kopenhadze |
dnia 25/09/2013
Trzeciej porażki w kolejnej imprezie Prezes już nie zdzierży. Zresztą media by mu nie darowały. Musi zwolnić Anastasiego bo musi być uczciwy w stosunku do poprzednich trenerów. Żaden inny nie dostawał trzeciej szansy a cóż dopiero czwartej. Czas nagli więc trzeba wybrać trenera jeszcze w tym roku. Moim faworytem jest Jacek Nawrocki bo jest dostępny od ręki i niezwiązany aktualnie z żadnym klubem. |
dnia 25/09/2013
Ja się tylko zastanawiam na czym oparte były oczekiwania (ba, nawet zapowiedzi), że wrócimy z ME z medalem.
Myślę, że do takich wniosków można było dojść choćby poprzez analizę naszego potencjału ludzkiego - odpadliśmy dzisiaj po świetnym meczu, który równie dobrze mogliśmy wygrać. Nasz młody rozgrywający rozegrał przedwczoraj świetny mecz a nasz debiutujący w wielkiej siatkówce atakujący szarpnął się w spotkaniu z Bułgarami swoje ważącym na bodaj mecz życia. Do tego dokładamy Żygadłę docenionego w Rosji przez trenera Aleknę, Winiarskiego, którego wciąż jak widać stać na wielkie spotkania, Kurka będącego jednym z najlepszych ofensywnych przyjmujących na świecie i Zatorskiego dotąd znakomicie spisującego się w Skrze Bełchatów, która krowie spod ogona nie wypadła i cieszy się w Europie sporą renomą.
Pytania w kontekście buńczucznych zapowiedzi mogła budzić jedynie forma przez nas prezentowana w ostatnim czasie jednak o ile pamiętam te pojawiały się jeszcze przed dość długim okresem przygotowawczym poprzedzającym ME podczas, którego wszystko mogło (choć nie musiało) się zmienić dlatego szukanie teraz dziury w tego typu zapowiedziach zawodników i trenerów jest moim zdaniem kompletnie nietrafioną refleksją. |
dnia 25/09/2013
kurtka na wacie mam nadzieję, że mimo wszystko zostawią AA. Nawrocki to będzie gwóźdź do trumny i gwarancja naszej kompromitacji na MŚ. |
dnia 25/09/2013
Jacek Nawrocki bo jest dostępny od ręki i niezwiązany aktualnie z żadnym klubem.
Jacek Nawrocki od października rozpoczął pracę w SMS Spała i pracuje obecnie z zawodnikami z roczników 96/97 poza tym po fatalnym sezonie w Skrze jego nazwisko źle wygląda poza tym abstrahując od powyższych wątpię aby prezesa Przedpełskiego w jego obecnej sytuacji w związku stać było wizerunkowo na kontraktowanie kogoś wyrzuconego właśnie przez groźnego konkurenta do stołka - prezesa Piechockiego. |
dnia 25/09/2013
Oglądam powtórkę Polska -Bułgaria i Przedpełski podczas pierwszego seta został oficjalnie powitany w Ergo Arenie przez Magierę.
To tak jak głuchy telefon.
Nie Przedpełski został powitany bo jego się nie wita jako gospodarza.....tylko w imieniu Prezesa Przedpełskiego Magiera wita itd. |
dnia 25/09/2013
Ale nasz potencjał ludzki zawalił trzy duże imprezy - to nie skłania do refleksji? |
dnia 25/09/2013
Czas nagli więc trzeba wybrać trenera jeszcze w tym roku. Moim faworytem jest Jacek Nawrocki bo jest dostępny od ręki i niezwiązany aktualnie z żadnym klubem.
a nie mówiłam? |
dnia 25/09/2013
mam pytanie, czy w przypadku pożegnania się z AA nie trzeba będzie mu zapłacić odprawy/odszkodowania (nie wiem jak to ująć)? bo kontrakt ma przedłużony do końca MŚ, prawda? |
dnia 25/09/2013
komentarz bez słów
http://tiny.pl/qhfg4 |
dnia 25/09/2013
A to, że Nawrocki pracuje obecnie w SMSie Spała to żaden problem. Ważne, że nie jest związany z żadnych klubem Plus Ligi więc nie łączy stanowisk. |
dnia 25/09/2013
Ale nasz potencjał ludzki zawalił trzy duże imprezy - to nie skłania do refleksji?
Przy okazji zdobywając w tym samym składzie worek medali - takie licytowanie się jest całkowicie bezzasadne bo o wszystkim decyduje forma sportowa. Jak była były medale jak jej nie było wiadomo. Kontynuując jednak sprawę twoich rozważań - Polska dysponując takim składem personalnym automatycznie na dzień dzisiejszy znajduje się w gronie faworytów (szerszym bądź węższym) każdej imprezy, w której bierze udział ponieważ skład personalny pozwala na wyciąganie takich wniosków. Jeśli nie wierzysz sprawdzaj kursy u bukmacherów - oni nie oceniają potencjału reprezentacji po wypowiedziach naszych zawodników. |
dnia 25/09/2013
na kontraktowanie kogoś wyrzuconego właśnie przez groźnego konkurenta do stołka - prezesa Piechockiego.
Taki jest los prawie każdego trenera. Jedni go wyrzucają a drudzy przyjmują. Jak na karuzeli. |
dnia 25/09/2013
basil - nie przesadzasz z tym potencjałem??
mamy fajnych chłopaków i owszem, ale czy te ich możliwości są aż tak ogromne? |
dnia 25/09/2013
Wy, kibice nie chcecie.
Przykład Matlaka to inna sytuacja. Gdyby nie on to by byl Swiderek. Obca mysl szkoleniowa byla fe i nie brano jej wgl pod uwage i do tej pory ma to miejsce. W meskiej po Lozano zatrudnili kolejnego zagranicznego a po nim kolejnego. A kto bronil brac Popika, Panasa, Kardasa jak Nawrocki nie chcial odejsc ze Skry?
Zreszta Makowski o malo co by nie dostal zgody na prowadzenie Delecty. |
dnia 25/09/2013
mamy fajnych chłopaków i owszem, ale czy te ich możliwości są aż tak ogromne?
Zapowiadanie walki o medale to w przypadku tej grupy jakaś nieuzasadniona pycha? Nie żartujmy |
dnia 25/09/2013
efekt trzech lat AA na stołku trenera to jedna szóstka, z przeciętnym wystawiającym i debiutantem na ataku. A popatrz na Rosjan, 4 czy 5 przyjmujących, równorzędnych przyjmujących, tak naprawdę to w jakim zestawieniu ich trener wypuści na parkiet nie robi różnicy; atak - jak nie Pawlow to Michajłow też w sumie żadna różnica, jedynie na rozegraniu mają lekkie braki, to jest potencjał na medale.
My przez ostatnie lata osiągaliśmy chwilami więcej niż mogliśmy, wykorzystując do maksimum wszystkie szanse. Ale oczekiwać że tak będzie zawsze to jednak przesada. |
dnia 25/09/2013
Basil, moim zdaniem przesadzasz. Mamy przyjmujących, którzy nie przyjmują, liderów, którzy nie wytrzymują ciśnienia, środki które... ech, zmilczę, sypacza, który często gra schematycznie i bez polotu, trenera, który wyciąga z kwadratu zamrożonego zawodnika na kluczową zagrywkę, najlepszy libero nie pojechał na turniej, etc. A konkurencja nie śpi, turniej trudny. Poza tym zdarzyło nam się z tym trenerem zdobyć medal kiedy tak naprawdę niczego świetnego nie graliśmy. Na moje oko to za mało, ale rozumiem, że masz inny pogląd. |
dnia 25/09/2013
efekt trzech lat AA na stołku trenera to jedna szóstka, z przeciętnym wystawiającym i debiutantem na ataku.
I tego "przeciętnego" rozgrywającego zatrudnił najbogatszy klub świata ( lub jeden z najbogatszych) Zenit Kazań prowadzony przez Władimira Aleknę Winiarskiego zatrudnia Urengoj a Bociek to najlepszy atakujący Uniwersjady? Wywyższać się nie ma co ale nie przesadzajmy w drugą stronę. |
dnia 25/09/2013
Poza tym zdarzyło nam się z tym trenerem zdobyć medal kiedy tak naprawdę niczego świetnego nie graliśmy.
Jak to mówią nie sztuką jest zdobyć medal gdy jest się w formie, sztuką jest zdobyć medal, gdy gra się słabo. |
dnia 25/09/2013
nie wierzysz sprawdzaj kursy u bukmacherów - oni nie oceniają potencjału reprezentacji po wypowiedziach naszych zawodników
Może powinni byli posłuchać kilku byłych kadrowiczów, którzy nader sceptycznie podchodzili do szans zdobycia medalu. |
dnia 25/09/2013
efekt trzech lat AA na stołku trenera to jedna szóstka, z przeciętnym wystawiającym i debiutantem na ataku. A popatrz na Rosjan, 4 czy 5 przyjmujących, równorzędnych przyjmujących, tak naprawdę to w jakim zestawieniu ich trener wypuści na parkiet nie robi różnicy; atak - jak nie Pawlow to Michajłow też w sumie żadna różnica, jedynie na rozegraniu mają lekkie braki, to jest potencjał na medale.
My przez ostatnie lata osiągaliśmy chwilami więcej niż mogliśmy, wykorzystując do maksimum wszystkie szanse. Ale oczekiwać że tak będzie zawsze to jednak przesada.
Myślałem, że dyskutujemy o zasadności zapowiedzi walki o medale ale ok możemy zmienić temat.
Przede wszystkim nie wiem skąd nagle porównanie do Rosjan - na dzień dzisiejszy nie mamy takich zasobów personalnych i chyba jeszcze długo mieć nie będziemy (o ile w ogóle). Wystarczy spojrzeć na wyniki rosyjskich reprezentacji młodzieżowych aby zrozumieć, że ten naród jest niejako skazany na absolutne dominowanie w tej dyscyplinie (co nawiasem mówiąc biorąc pod uwagę możliwości wychodzi im dość mizernie) i nie wiem co do tego ma pracujący z kadrą narodową od trzech lat Anastasi. |
dnia 25/09/2013
Jak to mówią nie sztuką jest zdobyć medal gdy jest się w formie, sztuką jest zdobyć medal, gdy gra się słabo.
Nawet bym się mogła zgodzić, gdyby nie towarzyszyły temu celowe przegrane, niewiele mające wspólnego ze sportową walką. |
dnia 25/09/2013
Nawet bym się mogła zgodzić, gdyby nie towarzyszyły temu celowe przegrane, niewiele mające wspólnego ze sportową walką.
Z jednej strony okazja czyni złodzieja, ale z drugiej strony każdy orze jak może i nie winił bym człowieka, tylko zasady. |
dnia 25/09/2013
Basil, moim zdaniem przesadzasz. Mamy przyjmujących, którzy nie przyjmują, liderów, którzy nie wytrzymują ciśnienia, środki które... ech, zmilczę, sypacza, który często gra schematycznie i bez polotu, trenera, który wyciąga z kwadratu zamrożonego zawodnika na kluczową zagrywkę, najlepszy libero nie pojechał na turniej, etc. A konkurencja nie śpi, turniej trudny. Poza tym zdarzyło nam się z tym trenerem zdobyć medal kiedy tak naprawdę niczego świetnego nie graliśmy. Na moje oko to za mało, ale rozumiem, że masz inny pogląd.
@sonrisa - żeby była jasna moja opinia co do Anastasiego. Uważam, że reprezentacja Raula Lozano to najlepszy zespół i drużyna jaką mieliśmy w historii naszej siatkówki (oczywiście nie mówię o czasach jurajskich - Bosku, Wójtowiczu itd.), która mimo, że w stosunku do Anastasiego praktycznie nic nie wygrała mimo, że grała dużo lepszą siatkówkę.
Ale Włochowi trzeba oddać, że potrafił przekuć potencjał w wyniki a nasza drużyna na długi czas dołączyła do grona faworytów wszelkich imprez (być może teraz to się zmieni) więc dlaczego zapowiedzi walki o medale siatkarzy grających codziennie w czołowych klubach na świecie są taką sensacją? Piłkarska reprezentacja Anglii, która od dawien dawna przegrywa na każdym froncie wciąż pozostaje w szerokim gronie faworytów właśnie ze względu na możliwości, które przynajmniej teoretycznie jest w stanie z siebie wykrzesać... |
dnia 25/09/2013
maugrim, no i tu się różnimy. Ja wierzę w sportową walkę, honorową postawę i mocny kręgosłup, a nie złodziejskie okazje. Tak, wiem, że to nie na dzisiejsze czasy... |
dnia 25/09/2013
I tego "przeciętnego" rozgrywającego zatrudnił najbogatszy klub świata
a kto bogatemu zabroni
zatrudnili, bo Alekno nie potrzebował wirtuoza dla swoich chłopaków, tam jest taka siła ognia, że jak postawi piłkę nad siatkę to dalej sobie poradzą, Kurka też zatrudniło Dynamo, co z tego wyszlo wiemy; jak Bociuś zostanie MVP MŚ 2014 i jeszcze kilku "dorosłych" turniejów to wtedy wrocimy do tematu, na razie to nawet on nie wiem jak z tym jego potencjałem jest i jak go na powierzchnię wyciągnąć.
Nie zrozumcie mnie źle, ja nie probuję umniejszać możliwości i chęci chłopaków, nie chce tylko popaść w ten gazetowo-portalowy amok "tragedia narodowa - przegraliśmy mecz". Graliśmy z równorzędną drużyną, przegraliśmy, trudno. Boli mocno, ale będziemy żyć |
dnia 25/09/2013
http://www.youtube.com/watch?v=qYca-DlYG9g |
dnia 25/09/2013
maugrim, wiesz kiedyś Małgosi Glince zaproponowanowano oddanie meczu. Jej jednoznaczna odpowiedź nie nadaje się do druku.
Basil, podzielam opinię o kadrze Lozano i bardzo brakuje mi tamtej siatkówki (nie zgadzam się jednak co do "praktycznie nic".
dlaczego zapowiedzi walki o medale siatkarzy grających codziennie w czołowych klubach na świecie są taką sensacją?
Bo jak się już zejdą na kadrze, to jest inna dynamika niż w klubach. Zresztą i w klubach różnie bywa - choćby Bartek i Zibi mocno umoczyli w Rosji. |
dnia 25/09/2013
maugrim, no i tu się różnimy. Ja wierzę w sportową walkę, honorową postawę i mocny kręgosłup, a nie złodziejskie okazje. Tak, wiem, że to nie na dzisiejsze czasy... smiley
Każdy ma swój punkt widzenia i każdy ma trochę racji.
Nie zrozumcie mnie źle, ja nie probuję umniejszać możliwości i chęci chłopaków, nie chce tylko popaść w ten gazetowo-portalowy amok "tragedia narodowa - przegraliśmy mecz". Graliśmy z równorzędną drużyną, przegraliśmy, trudno. Boli mocno, ale będziemy żyć
Tak myślę sobie że u nas to się tych Bułgarów nie docenia, a przecież byli oni w czwórce LŚ 2012 (wiem ktoś powie że przez posiadanie gospodarza, ale wg mnie nie tylko) 4 miejsce na Igrzyskach Olimpijskich oraz 4 miejsce w Lidze Światowej. Więc Bułgaria obecnie do tzw Top 5 wg mnie się zalicza i my tego nie możemy przeboleć. |
dnia 25/09/2013
Nie zrozumcie mnie źle, ja nie probuję umniejszać możliwości i chęci chłopaków, nie chce tylko popaść w ten gazetowo-portalowy amok "tragedia narodowa - przegraliśmy mecz". Graliśmy z równorzędną drużyną, przegraliśmy, trudno. Boli mocno, ale będziemy żyć
Wszyscy czujemy to samo, ale to boli tak mocno, że próbujemy wyszukiwać jakieś przyczyny porażki, bo inaczej można oszaleć |
dnia 25/09/2013
Tak, wiem, że to nie na dzisiejsze czasy...
Faktycznie w siatkówce coraz mniej tej czystej gry - zbrukali się (jak dla mnie niestety w najbardziej ohydny i bezczelny sposó nawet Brazylijczycy będący dla mnie zawsze grupą skupioną wokoło wszelkich cnót sportowych i pozasportowych więc... |
dnia 25/09/2013
Zgadzam się z Edną. |
dnia 25/09/2013
Oczywiście celowo w swoich wypowiedziach pomijam środkowych bo po duecie Pliński - Kadziewicz została wielka dziura |
dnia 25/09/2013
Basil, bardzo mnie zabolał ten brazylijski upadek, bo kto jak kto, ale oni... geniusze... Ech...
Bułgarzy nas uwierają, bo tak pięknie i regularnie ich laliśmy za Raula. |
dnia 25/09/2013
Wy, kibice nie chcecie.
Nie zamierzam wchodzić w skórę samozwańczego rzecznika wszystkich kibiców, ale pod relacją z konferencji prasowej AA na Sport, pl można przeczytać np. tego typu komentarze
więc jak z tego widać nie ma jednego vox populi w tej kwestii i nie wiadomo, co jeszcze strzeli do głowy Przedpełskiemu i Popce.
Ważna też pewnie będzie widzimisię sterującego z tylnego siadzania całym tym show dyrektora Kmity, który już po LŚ groził paluchem, że jeśli nie bedzie wyników męskiej repreznetacji, to wszystkim może się zrobić bardzo przykro
Drużynie brakuje lidera, bo trener powierza te funkcje ludziom, którzy się z powodu mentalnych ograniczeń do tego absolutnie nie nadają. Przykład zawodnika Możdżonka można przywołać jako kliniczny. I mam wrażenie, że dzisiaj tym zespołem nie kieruje nikt. Ani z ławki, ani z boiska. Porażka w Londynie niczego nas nie nauczyła i dlatego dzisiaj polska siatkówka znajduje się na bardzo ostrym zakręcie w drodze nie tylko do ME 2013, ale przede wszystkim MŚ 2014. Jeśli wypadnie z tej drogi, to zapewniam, nie tylko kibicom będzie przykro.
"Polska siatkówka" mówi dyrektor Kmita, czyli jasne jest, że chodzi zarówno o siatkówkę męską, jak i żeńską rozumianych jako wspólny "produkt medialny". Zastanów się więc, czy dla Ciebie satysfakcja, że w męskiej się teraz pogorszy i będzie mniej środków, zrekompensuje Ci fakt, że w konsekwencji tego kryzysu, także i żeńskiej może być jeszcze znacznie, znacznie gorzej niż jest obecnie. Bez pieniędzy generowanych przez telewizję, które po 2005 roku, nie ukrywajmy tego, szły do siatkówki jednak przede wszystkim dzięki sukcesom kadry męskiej, a takze w dużej mierze planownych na przyszły rok MŚ 2014, może nie być i startów żeńskiej reprezentacji w WGP, ani pewnie nawet takich imprez jak ten wczorajszy mecz: Złotka Niemczyka - Kadra Polski. |
dnia 25/09/2013
Wysłuchałam wypowiedzi Kurka i jest mi go po ludzku żal. Z jednej strony szacun za postawę, za przeprosiny i wzięcie porażki na klatę, a z drugiej przegrał cały zespół, to nie jest sport indywidualny. Nie musiało dojść do tego tie-breaka. Myślę, że Kurek za dużo bierze na siebie.
Biedny. |
dnia 25/09/2013
Basil, ja od początku nie pojmuję trzymania tego środka w kadrze. Plińskim i Kadziewiczem można by grać do dziś (gdyby, oczywiście, grało się nieprzerwanie). Stelmach i Castellani pozbawili nas Kadzia, a AA, pośrednio przez Castellaniego pozbawił nas Pliny. Szkoda. Zwłaszcza, że to wszystko były pozasportowe zawirowania. |
dnia 25/09/2013
chimer - nie oszalejemy, poboli, poboli i przestanie, a za rok znów zacznie się sezon i znów damy się uwieść siatkówce i tak co roku, taki nasz kibicowski los
dyskutujcie sobie, ja odpadam, chyba najwyższa pora - właśnie zalałam soczewki płynem do płukania zębów |
dnia 25/09/2013
Zeby Kurek nie musial sie tak biczowac to niech sobie popatrzy na koncowke 4 seta i to jak ustwil trojblok Winiar..nie zakryl prostej i zamiast miec 25:24 to za chwile bylo 24:26.. to sie moglo zakonczyc w 4 setach.
Siatkowka to gra bledow: my zrobilismy ich 39 w tym 23 serwisowe notujac jednego asa.
Uwazalem i ine zmienilem zdania, ze AA za pozno lub wcale nie reagowal na sytuacje boiskowe. macie pretensje do srodkowych ( tak jak i komentatorzy) do zbyt waskiej wyjsciowej do bloku - no kurcze, to kto jak nie trener powinien kazac to poprawic?
Dali co "mieli" okazalo sie zbyt malo.
My sie cofamy a inni ida do przodu. |
dnia 25/09/2013
Smutna historia. Anastasi powinien odejść. Sukces w LŚ w roku olimpijskim był. Jednak wówczas rywale myśleli o Olimpiadzie i było łatwiej. Szkoda poprzednika Castelaniego. Czyżby jedynym sukcesem siatkówki było w tym roku było zdobycie Pucharu Cev przez Muszyniankę. Brawo Bodzio bo to był sukces ,krtorego watość mogę docenić dzisiaj.
Trzy przegrane imprezy eleminują trenera.
A realista obiecywał, że będzie pięknie. Trochę pokory.
Ta przegrana to wielka szkoda dla siatkówki w Polsce.
Wierni kibice się nie odwrócą ale sponsorzy moga być w kropce. |
dnia 25/09/2013
Jest wariant awaryjny z trenerem Nawrockim. Prezes Przedpełski wreszcie będzie mógł zrealizować swoje marzenie zatrudnienia polskiego szkoleniowca,
Nawrocki już był blisko kadry ale musiał zrezygnować gdyż nie chciał rozstać się ze Skrą a PZPS zabrania łączenia funkcji trenera klubowego i trenera reprezentacji.
Dziś te przeszkody ustały a Jacek z pewnością podejmie wyzwanie.
Nie można jednocześnie chcieć wyrzucić Anastasiego i nie chcieć Nawrockiego. Albo, albo bo czasu na poszukiwania i konkursy nie ma. |
dnia 25/09/2013
Marcin Możdżonek r11; kapitan reprezentacji Polski: - Gratuluję kolegom zwycięstwa i awansu do ćwierćfinału. To był bardzo dobry i wyrównany mecz. Zaciekły, pełen walki i emocji. O tym, że to nie my zagramy w ćwierćfinale zadecydowały 2-3 piłki. Dziękuję kibicom za atmosferę oraz działaczom i pracownikom PZPS za dobre warunki, które nam tutaj przygotowali. Teraz przyjdzie czas na przemyślenia. To porażka i nie można tego inaczej traktować. Ale to nie jest nasze ostatnie słowo.
Todor Aleksiev r11; kapitan reprezentacji Bułgarii: - Dziękuję bardzo reprezentacji Polski za to wspaniałe spotkanie i niesamowitą walkę. Kibicom za atmosferę, która panowała na trybunach to fantastyczne przeżycie. Piąty set był niesamowity. Teraz pozostaje nam przygotowywać się do jutrzejszego meczu.
Andrea Anastasi r11; trener reprezentacji Polski: - Gratuluję Bułgarii. Bułgarzy zagrali fantastyczny, emocjonujący mecz. Jest to jeden z niewielu turniejów, gdzie nie jestem aż tak smutny, że odpadliśmy. Moja drużyna grała dobrze i walczyła do końca. Różnicę zrobił jeden zawodnik - Sokolov - to jeden z najlepszych zawodników na świecie.
Camilio Placi r11; trener reprezentacji Bułgari - Mamy za sobą bardzo dobre spotkanie. Obie drużyny zagrały świetne spotkanie. Różnica punktowa jest może niewielka, i:ale różnica między porażką a wygraną jest ogromna. Gratuluję Polsce gry i wszystkiego co mają wokół drużyny r11; kibiców i organizatorów. Teraz koncentrujemy się wyłącznie na jutrzejszym meczu. |
dnia 25/09/2013
ale opowiadacie pierdoły o świetnym Anastasim, wasza gadka jedno a wyniki drugie, tego typu "świetnych trenerów" jest na pęczki, pewnie jak ja bym ich prowadził to też nie przeszliby baraży w ME, naprawdę wielki wyczyn.
oczywiście geniusze pragną aby jeszcze MŚ były kompromitujące dla polskiej siatkówki, niech zbierze cały wianuszek żenady w końcu już są Igrzyska Olimpijskie, Liga Światkowa, pora na żenadę na Mistrzostwach Świata
ps siatkówka nie polega na pięknym przegrywaniu, a co niektórzy o tym nie wiedzą. |
dnia 25/09/2013
Bazin, ale mnie to nie interesuje czy z siatkówką męską będzie dobrze czy będzie źle. Nie obchodzi mnie czy będą sukcesy. Skoro są tacy dobrzy i zapierdalają na całą dyscyplinę to pokażą to również przy polskim trenerze. Koniec i kropka.
W latach 2003-2005 pieniędzy w żeńskiej nie było a miała swój najlepszy okres w dziejach. Do WGP kwalifikacji zawsze też nie posiadały. Niech ruszą tyłki i same coś ugrają. Zarówno kadra męska i żeńska. Poprzewracało im się wszystkim w czterech literach i teraz są skutki. Jeszcze nikogo mała bieda nie zabiła. Jak mają charakter to to pokażą. Zresztą jak nie od dziś wiadomo Polacy to taki naród i mentalność, że bardzo często w dobie kryzysu, sytuacji trudnej potrafi się najlepiej zmobilizować. Metoda marchewki nie przyniosła rezultatów. Przyszedł czas na kija! |
dnia 25/09/2013
Teraz to juz do końca będę za .....(Niemcami). Niech chłopaki wygrają złoto, swietną forme przygotowali mam nadzieje że im się uda
zdrajca
ed:ks |
dnia 25/09/2013
opanujcie język, rozumiem emocje, ale trzymajcie jakiś poziom tego vortalu, który imo jest wysoki |
dnia 25/09/2013
jak trener to tylko Blackwood, po neptyku(DC) i furiacie (AA) stoik na ławce i cudotwórca zarazem. Nauczył grać 15 letniego Leona, nauczy i Kurka
Marzenie ściętej głowy |
dnia 25/09/2013
Uważam, że reprezentacja Raula Lozano to najlepszy zespół i drużyna jaką mieliśmy w historii naszej siatkówki (oczywiście nie mówię o czasach jurajskich - Bosku, Wójtowiczu itd.), która mimo, że w stosunku do Anastasiego praktycznie nic nie wygrała mimo, że grała dużo lepszą siatkówkę.
zgadzam się w 100% co do Raula, brakuje mi tamtych czasów. Co do praktycznie nic to nie róbmy beznadzieje z AA. |
dnia 25/09/2013
Zazdrość Polaka wiadomo jak działa, nie ważne czy dzieje się źle czy dobrze byle by sąsiad miał gorzej ode mnie! I tu pies pogrzebany, ciężko
Czyli miałem jednak racje i twoje nastawienie da się streścić w zdaniu: - nie ważne czy w siatkówce żeńskiej będzie dobrze czy źle, "ważne by sąsiad miał jeszcze gorzej, lub przynajmniej równie źle, jak ja sam mam".
W sumie bardzo typowe w naszym kraju, choć wybacz ten drobny przytyk, w takim wypadku, z zawiścią silniejszą niż rozsądek i dobrze pojmowany interes własnej ulubionej dyscypliny, trudno prowadzić merytoryczna polemikę. Ona wszak opiera się siłą rzeczy na racjonalnych argumentach, a tego typu stanowisko z całą pewnością racjonalne nie jest |
dnia 25/09/2013
Wiesz, co bazin... Gubisz się w swoich zeznaniach.
A czemu to ma być niby gorzej za panowania Polaka w męskiej kadrze? Przecież wg Cb z pustego to i Salomon nie naleje, więc z pełnego każdy będzie potrafił całe dzbanki napełniać i starczy z tego by napoić męską kadrę i jeszcze ochłapy zostaną dla żeńskiej. W końcu to męska jest motorem napędowym i wszystko jej zawdzięczamy |
dnia 25/09/2013
Ja nie mam już serca |
dnia 25/09/2013
Wiesz, co bazin... Gubisz się w swoich zeznaniach
A możesz mi wskazać fragment, gdzie pisałem, kto powinien, a kto nie powinien zostać nowym selekcjonerem kadry męskiej po Anastasim?
Nie przypominam sobie, żebym o tym pisał, ale Ty pewnie i tak wiesz z góry lepiej co ja na ten temat myślę, A myślę, że jeśli mamy wybór pomiędzy Nawrockim, a Castellanim ( a tak to przedstawia Realista w wątku wyżej). to osobiście z kilku względów wolę jednak trenera Nawrockiego. |
dnia 25/09/2013
Bułgarzy nas uwierają, bo tak pięknie i regularnie ich laliśmy za Raula. smiley
Ostatni mecz za Raula z nimi przegraliśmy na ME 2:3 więc nic jest aż takie piękne jak się nam wydaje |
dnia 25/09/2013
A Ty możesz mi wskazać ten, w którym pisze, że Ty mówisz kto ma być zastępcą AA?
Twoje pogubienie dotyczyło czegoś zupełnie innego, ale już przywykłem do tego, że mnie mało kto potrafi zrozumieć 8)
Dla mnie z Twoich wypowiedzi wynika, iż nadchodzi koniec męskiej reprezentacji i zarazem całej siatkówki (bo gdyby nie mężczyźni to by nie było nic) i uważasz, że jakaś wielka krzywda ją spotka, gdy nie daj Boże dostanie za trenera jakiegoś Polaka. Omijasz to co Ci wygodnie omijać niczym realista_pzps i odpowiadasz na te kwestie, na które uważasz, że posiadasz subiektywne, racjonalne wytłumaczenie.
Mając taki wybór to może też bym tak wybrał. Ale, czy to by był Twój pierwszy wybór? Nie wydaje mi się. Obaj są jacy są i już widzę ten zapał siatkarzy i palenie się do przyjazdu na zgrupowania
Kibic męskiej (nie ukrywajmy takim jesteś w głównej mierze) nigdy nie zrozumie kibica żeńskiej. I na odwrót. Nie dojdziemy nigdy do wspólnego wniosku i zgody. |
dnia 25/09/2013
Kibic męskiej (nie ukrywajmy takim jesteś w głównej mierze) nigdy nie zrozumie kibica żeńskiej. I na odwrót. Nie dojdziemy nigdy do wspólnego wniosku i zgody.
Ja bym raczej powiedział, że kibic który myśli racjonalnie, nigdy nie zrozumie tego, którego sposób myślenie determinuje zazdrość, że komuś innemu wiodło się trochę lepiej (do tej pory) niż jego ulubieńcom, czy raczej ulubienicom
Bo czy z faktu, że faceci będą teraz mieli równie kiepskiego trenera jak kobiety ( a za takiego Ty najwyraźniej uważasz a priori każdego polskiego szkoleniowca), wynika, że z tego powodu w kobiecej siatkówce coś w najbliższych latach drgnie? Warto mieć emocje, ale jeśli człowiek w tego typu ocenach kieruje się tylko emocjami ( typu zazdrość i zawiść- wszyscy powinni mieć równie źle jak ja miałem) i zapomina nie tylko o logice, ale także o instynkcie samozachowawczym i własnym dobrze pojętym interesie ( w tym wypadku, jak temu pierwszemu, co miał dotąd lepiej się pogorszy, to mnie z całą pewnością się nie polepszy, najwyżej mogę mieć jeszcze gorzej) to myślę sobie, że coś tutaj chyba jest nie tak.
mnie mało kto potrafi zrozumieć
Dziwisz się? Możesz mi wskazać jakikolwiek związek przyczynowo-skutkowy w takim sposobie myślenia, że jak będzie komuś zrobimy gorzej, to nam automatycznie zrobi się lepiej? Skoro tak, to może jak obniżymy pensje piłkarzom, albo koszykarzom, to żeńska reprezentacja siatkarska zacznie lepiej grać? Albo - najlepiej - obniżmy apanaże prezesowi Orlenu i pozbawmy go służbowego samochodu. Sukces, czytaj złoty medal na przyszłorocznych MŚ w siatkówce kobiet mamy w kieszeni. |
dnia 25/09/2013
Po raz kolejny nie rozumiesz o czym się do Cb pisze. Uważasz się za tego racjonalnego, ale również takowym nie jesteś. Nie będę dalej tutaj prowadził z Tobą takiej konwersacji, bo mija się to z celem. Nie każ mi nic wskazywać, bo sam tego nie czynisz.
W żeńskiej było, jest i będzie źle. I to co się dzieje w męskiej nie ma nic do rzeczy. Nie wyciągaj wniosków za mnie i nic nie wkładaj mi w usta. To wszystko Twoje opinie i zdanie na temat tego, co ja chciałem napisać i powiedzieć. |