Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 20
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
LM Kobiet R5 |
LM 13 14 10.12
Azeryol BAKU - Galatasaray Daikin ISTANBUL 2:3 ( 25:21, 22:25, 25:21, 15:25, 14:16 )- Statystyki
Dinamo MOSCOW - Igtisadchi BAKU 3:0 ( 25:23, 25:17, 25:18 )- Statystyki
Crvena Zvezda BEOGRAD - RebecchiNMeccanica PIACENZA 1:3 ( 18:25, 25:21, 19:25, 15:25)- Statystyki
11.12
Rabita BAKU - BEZIERS Volley 3:0 ( 25:15, 23:25, 25:10, 27:25 )- Statystyki
DRESDNER SC - Omichka OMSK REGION 1:3 ( 25:21, 15:25, 20:25, 18:25 )- Statystyki
GENT Dames - Atom Trefl SOPOT 0:3 ( 23:25, 14:25, 21:25 ) - Statystyki
Dinamo Romprest BUCURESTI - VakifBank ISTANBUL 0:3 ( 23:25, 21:25, 17:25 )- Statystyki
Eczacibasi VitrA ISTANBUL - SCHWERINER SC 3:0 ( 25:15, 25:17, 25:15 )- Statystyki
Prosecco Doc-Imoco CONEGLIANO - Unendo Yamamay BUSTO ARSIZIO ( 25:20,
Tauron MKS DABROWA GORNICZA - Dinamo KAZAN 0:3 ( 22:25, 21:25, 20:25 )- Statystyki
12.12
RC CANNES - Agel PROSTEJOV 3:0 ( 25:23, 25:16, 25:20 )- Statystyki
Volero ZÜRICH - Stiinta BACAU 3:1 ( 25:16, 25:23, 26:28, 25:23 )- Statystyki
CEV CUP
10.12 Polski Cukier Fakro MUSZYNA - SVS Post SCHWECHAT 3:0 ( 25:22, 26:24, 25:8 )
12.12 Aluprof BIELSKO-BIALA - Olympiacos PIRAEUS 2:3 ( 25:20, 25:23, 18:25, 16:25, 11:15 )
Challenge CUP
11.12 Impel Wrocław - Pu VC Oudegem 3:0 ( 25:10, 25:20, 25:7 )
Transmisje w internecie na Laola | ksdani dnia 09/12/2013 ·
211395 Komentarzy · 2502 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 09/12/2013
7 transmisji w Polsacie a ja mam jeszcze "pretensje" o impelki..zboczenie jakies...chyba..no moze...czy nie?
Startujemy jutro o 15.00 i z miejsca z "grubej rury a w godzine pozniej dokladka podobnego kalibru.
Chociaz ta grupa B jest troche denerwujaca bo niemal kazdy wynik jest mozliwy. Dynamo po wygranej z wloszkami przegralo z baku a te o wygrnej dostaly lanie od piacenzy..i badz tu madry ..chociaz, czy nie o to w tym wszystkim chodzi?
nasze dziewczyny graja o 18.00 rewanzowy mecz z pocztowkami..licze na jasinska w wyjsciowym skladzie i mam "malutka" nadzieje, ze Serwinski da dluzej pograc Marudzie.. tfu tfu na pas urok |
dnia 10/12/2013
Ja liczyłem, że jutro w ekipie Muszyny będzie można zobaczyć już nową atakującą, jednak Serwiński w wywiadzie powiedział że jeszcze nie, bo Marina grała już w tegorocznej LM w rumuńskim klubie zatem w innym w tym roku nie może. Wprawdzie CEV to inny puchar i Serwiński liczy na abolicje, tym nie mniej jutro jeszcze nie. Nie będzie też grała Plochtowa zatem w wyjściowej szóstce na pewno Sosnowska i także sądzę że Jasińska. Przyjmujące jednak na starych zasadach. |
dnia 10/12/2013
pisamo wsp atakujacej poszlo ale czekaja na odpowiedz z cev |
dnia 10/12/2013
o matko, mineralne ocw w "starym" skladzie - 8:0 by za chwile starcic 7 punktow.. |
dnia 10/12/2013
szczescie, ze przeciwniczki robia tyle dziecinnych bledow..oj szczescie.
Poziom gimnazju |
dnia 10/12/2013
hmm, nie no ludzie, nawet komentatorzy zauwazyli, ze w trzecim secie, kiedy mineralne zagraly w skladzie: Jasinska, Wojcieska, Sosnowska, Kurnikowska, Mucha, Piatek, Maj..zespol gral o wiele lepiej, plynniej i robil mniej bledow.
Ciekawe czy jeszcze bedzie szansa zobaczyc mineralne w takim ustaiwniu...
heh wejscie Marudy i te 3 kolejne bloki |
dnia 10/12/2013
Trzeba szczerze powiedzieć, że to ostatnie ustawienie Muszynianki naprawdę prezentuje się ciekawie i aż żal, że nie można go oglądać w akcji na parkietach OL.
Ja osobiście tak bym właśnie widział ten zespół w obecnej chwili, na tym etapie rozgrywek ligi. Taka pierwsza szóstka plus Ola Jagieło jako asekuracja Muchy, jakby się zagotowała to zmiana, na poprawę przyjęcia i uspokojenie gry. Kurnikowska gra już na tyle pewnie, że jak dla mnie powinna być podstawową zawodniczką szóstkową Muszynianki.
W obecnej chwili przecież Różycka jest kompletnie bez formy i wstawianie jej do zespołu to duża krzywda dla zespołu jak i samej zawodniczki. Bodzio, Bodzio popraw się !!! |
dnia 10/12/2013
Można przyjmować zakłady, w którym to secie i przy jakim stanie Kosa zostanie zmieniona przez Natalię Kurnikowską
taki skład to bym chętnie oglądała co kończył mecz. Co ma Bodzio do stracenia.. |
dnia 10/12/2013
ksdani,
bylam pewna, ze cos w tym stylu napiszesz. Tez bym chciala, zeby mlode w Muszynie mialy szanse na wychodzenie w pierwszej szostce, ale trzeba przeciez przyznac, ze dzisiaj mogly tak swobodnie grac, bo awans byl juz zapewniony i w sumie nie mialy zadnego stresu. Nie popieram wcale Serwinskiego w ustawianiu zespolu "tradycyjnie" a wiec ze "starymi" - zwlaszcza z Kosek i zlosci mnie brak odwagi u niego i szkoda mi dziewczyn, ze nie moga pokazac, czy sa lepsze od tych doswiadczonych czy moze jeszcze nie. |
dnia 10/12/2013
Gaga: sry ale z jakiego powodu siatkarki tak doswiadczone jak Jagielo, Kosek czy Mazurek mialy sie denerwowac grajac z tak slabym przeciwnikiem? To nie byl mecz w finale IO z Brazylia, Rosja czy Wlochami. Tu nie ma mowy o wielkim stresie tylko o ewidentnym braku formy i slabej grze.
oczywistym jest, ze Rozycka czy Dzigielo potrafia grac o klase lepiej a pytanie brzmi raczej, dlaczego wiec graja tak slabo?
Przeciwniczki, po przegranej u siebie i tym co sie dzialo w pierwszych 2 setach w trzecim nie zagraly gorzej i nie robily wiecej niewymuszonych bledow. Gra mineralnych w 3 secie byla lepsza bo sklad byl lepszy i tyle.
Gra sie tak jak przeciwnik pozwala a mlode pozwolily rywalkom na mniej niz starsze kolezanki, ot co. |
dnia 11/12/2013
Rabita nie potrafila utrzymac koncentracji i w efekcie stacila seta.
KSD zaliczono 6 asow
Skajka to dzisa jw gore, w dol, w gore w dol.. |
dnia 11/12/2013
Impel Wrocław: VC Oudegem 3:0 (25:10, 25:20,25:7)
VC Oudegem: Szkudlarek 4, Tuifua 2, Callens 2, Ruysschaert 5, Gillis 11, Devreese 3, Neyt(libero) oraz De Brauwer, Daniels.
Impel Wrocław: Mroczkowska 11, Kąkolewska 6, Dirickx 5, Wilson 6, Pyziołek 7, Kaczor 18, Medyńska (libero) oraz Sieczka 2, Polak 1, Dozier 1, Gryka 1. |
dnia 12/12/2013
Dinamo KAZAN 15 5 15 1
Volero ZÜRICH 6 4 8 9
Tauron MKS DABROWA GORNICZA 4 5 7 12
Stiinta BACAU 2 4 3 11 |
dnia 12/12/2013
aluprof 2-0 i na 3 wchodza "drugi" sklad.
Koleta zalatwila rywalkom spokojne prowadzenie od poczatku seta ..nie wiem co kolejni trenerzy z nia wyprawiaja ale przyjmuje chyba gorzej niz dwa lata temu.. |
dnia 12/12/2013
o matko, na TB i dalej .. |
dnia 12/12/2013
Brawo młode !!!
Pokazały klasę, |
dnia 12/12/2013
Teraz jak ks będzie smędził "czemu trener nie wstawia młodych do składu" będę odpowiadał - przypomnij sobie mecz Bielska z Olimpiakosem i będziesz wiedział DLACZEGO !!! |
dnia 13/12/2013
zalezy ktore mlode .. sry ale przyzwyczajony jestem do bzdur wygadywanych przez komentatorow ale no sry.
Moglbym odpowiedziec, ze wystarczylo dac przeciwniczkom Kolete na przyjecie i juz po problemie ale jak mozna nie brac pod uwage, ze przeciwniczki to juz zgrany zespol grajacy razem co najmniej od poczatku tego seznu czyli majacy za soba kilkascie wspolnie rozegranych spotkan. BKS wyszdl na 3 seta skladem w ktorym czesc to lawkowiczki czyli nie tylko nie zgrane ze soba ale wogle z duzymi brakami w ograniu meczowym w tym sezonie. Wystarczylo popatzrec co "wyrabiala" Pelc na boisku a jej umiejtnosci czy talentu chyba nikt nie odmowi.
Jesli ktos ine wie, ze siatkowka to dyscyplina druzynowa to nie mam wiecej uwag.
Kolecie robia krzywde ciagle wstawiajac ja na przyjecie bo dziewczyna wyraznie nie ma do tego predyspozycji. 2 lata mlodsza Strozik juz jest pd niej duzo lepsza. Zmarnuje sie kolejna mloda siatkarka.. . |
dnia 13/12/2013
Młode zawodniczki muszą same wywalczyć sobie miejsce w drużynie. Na siłę ich nikt nie uszczęśliwi. Czy młoda Barańska siedziała na ławie przychodząc do Kalisza?
Młode zawodniczki trenują i stale grają ze starszymi.
Przykład Strózik. Początek ligi dobry. Jednak,gdy gra Karolina to widać, że słabsza i miejsce w szóstce traci.
Łyszkiewicz ma słabszy sezon. Tylko początki gry w OL miała dobre.
Dlaczego się nie rozwija? Brak talentu czy pracy.
Z młodych to bardzo żal Grejman. Na pewno lepsza od dwójki wymienionych wyżej. Czy Wiktorowicz ma tak dużą presję na wynik, że się boi grać Anią.
To prowadzi do osłabienia drużyny. Brak ogranej zmienniczki może być słabością Chemika. |
dnia 13/12/2013
Zen: w zasadzie sie zgadzam z tym co napisales tylko jak sobie wywalczyc miejsce jesli siedzi sie na lawie czy trybunach?
Zaden trening nie zastapi gry w meczach. Popatrz na Szymanska i Wilk, co sie stalo z niezlymi sypaczkami? Dorota sie cofnela o klase a Szymanska tez gra gorzej niz dwa lata temu.
Co wczoraj zrobil trener aluprofu, pomogl dziewczynom czy wrecz przeciwnie? Po takim "ogrywaniu" w meczu pucharowym mozna co najwyzej nabawic sie kompleksow bo innych "korzysci" jakos nie dostrzegam.
Koleta ma slaby sezon bo nie gra ale ja powinni juz rok tem przestawic na atak bo w przyjeciu nie ma szans z kolezankami w podobnym wieku.
Widzieles jakie obrony miala wczoraj Strozik, czy te ataki po prostej?
moze jednak sparwdzicie w powtorkach ile zlych przyjec mialy Beier i Ciaszkiewicz, jaka prezentowaly skutecznosc i z jakich pilek itd.
Ja jak sobie dzisiaj popatzrylem na poczatek meczu to mialem ochote odpisac Jureczkowi...mlode pokazaly co pokazaly ale te reprezentantki, doswiadczone , zgrane i ograne to dopiero pokazaly klase.. |
dnia 13/12/2013
Jesli ktos ine wie, ze siatkowka to dyscyplina druzynowa to nie mam wiecej uwag.
Można i tak - parę sloganów pod publiczkę i niech się zastanawiają kto ma rację.
ale jak mozna nie brac pod uwage, ze przeciwniczki to juz zgrany zespol grajacy razem co najmniej od poczatku tego seznu czyli majacy za soba kilkascie wspolnie rozegranych spotkan.
sorry ale chyba ci się coś pomyliło, czy może inny mecz oglądałeś. Przecież trener jak najbardziej ten fakt uwzględnił, i dlatego dwa pierwsze sety, które trzeba było wygrać, zagrał najlepszym, najbardziej doświadczonym składem. Chyba, że chcesz nam robić wodę z mózgu, albo uparcie twierdzić, że białe to czarne, a czarne to białe. |
dnia 13/12/2013
wczorajszy mecz Bielska nie byl niestety zacheta do ogladania siatkowki. Nawet te dwa pierwsze wygrane sety wcale nie zachwycaly.
A to co zrobil trener w nastepnych setach to wola o pomste do nieba. Dac szanse mlodym w 3 secie i ewentualnie jeszcze w 4 (do jakiegos czasu) mozna by zaakceptowac, ale zostawic je do konca i dac przegrac mecz przed wlasnymi kibicami i kamerami telewizyjnymi to juz nie do zaakceptowania! Co on sobie myslal, co tym osiagnal poza kompromitacja i "spaleniem" tych mlodych dziewczyn!? Bo chyba po tym wystepie beda mialy "male szkody" na psychice i strach przed nastepnymi wyjsciami na parkiet. Czy tak postepuje odpowiedzialny szkoleniowiec?
Ciekawe, jak "podobalo sie" to wlodarzom i sponsorom bielskiego klubu? |
dnia 13/12/2013
Z młodych to bardzo żal Grejman. Na pewno lepsza od dwójki wymienionych wyżej. Czy Wiktorowicz ma tak dużą presję na wynik, że się boi grać Anią.
Przysłowie mówi, że każdy sam jest kowalem swego losu. Może Ani zupełnie nie zależy, ani na podnoszeniu swoich siatkarskich umiejętności, ani na grze w kadrze (gdzie i tak widzi ją większość kibiców). Wybrała klub w którym nie musi za dużo grać i z którego ma najbliżej do domu. Nie wierzę też, że to tylko trener trzyma ją na ławie. W Chemiku przegrywa rywalizację nawet ze starą Raczyńską, która to systematyczne zastępuje Glinkę w drugiej linii lub gdy ta ma już dość. Anka najwyraźniej w Chemiku zbija bąki i tyle. |
dnia 13/12/2013
Grejman z Raczyńska podobnie w przyjeciu ale w ataku wyraznie lepsza Anka.
Raczynska dla miejscowych kibicow jest czyms w rodzaju "symbolu" klubu. Chociaz te wejscia bywaja, delikatnie mowiac, rozne to trener chcac nie miec problemow w policach musi ja wstawiac. Ja bym tez ja wstawial bo sobie na wystepy w OL zapracowala i tyle.
Natomiast Anka mogla i powinna wiecej razy wchodzic za ABW i tu juz sa decyzje Wiktora z ktorymi jakos nie bardzo moge sie zgodzic.Werblinska powinna grac tyle zeby podtrzymywac forme i cykl meczowy ale nie wiecej bo niby po co?
teraz w chemiku w gruncie rzeczy ine ma ogranej zmienniczki na przyjeciu ktora moze edac cos wiecej niz niezle przyjecie. |
dnia 14/12/2013
oglądałam mecz bielska i bądźmy szczerzy, przegrały przez Koletę. mógł ją chociaż trener zdjąć na tie-break, żeby wygrać ten mecz, nie rozumiem czemu tego nie zrobił. i zgodzę się z Ksdanim, przejście na atak dla Kolety to najlepsza opcja. |
dnia 14/12/2013
jureczek: gdybys ogladal transmisje to bys uslyszal koncowa wypowiedz komentatora mowiacego, ze: " mlode zawodniczki z bielska okazaly sie duzo gorsze od mlodych greczynek"..
zalezy ktore mlode .. sry ale przyzwyczajony jestem do bzdur wygadywanych przez komentatorow ale no sry.
Moglbym odpowiedziec, ze wystarczylo dac przeciwniczkom Kolete na przyjecie i juz po problemie ale jak mozna nie brac pod uwage, ze przeciwniczki to juz zgrany zespol grajacy razem co najmniej od poczatku tego seznu czyli majacy za soba kilkascie wspolnie rozegranych spotkan. BKS wyszdl na 3 seta skladem w ktorym czesc to lawkowiczki czyli nie tylko nie zgrane ze soba ale wogle z duzymi brakami w ograniu meczowym w tym sezonie. Wystarczylo popatzrec co "wyrabiala" Pelc na boisku a jej umiejtnosci czy talentu chyba nikt nie odmowi.
Jesli ktos ine wie, ze siatkowka to dyscyplina druzynowa to nie mam wiecej uwag.
nic wiecej juz nie bede wyjasnial, znowu zacznie sie bezsensowna wymiana.. |
dnia 14/12/2013
nic wiecej juz nie bede wyjasnial, znowu zacznie sie bezsensowna wymiana..
Z tym się jak najbardziej zgodzę. Fakty jakie są, każdy widział kto oglądał mecz. Reszta to zwyczajne wymądrzanie się i na siłę dorabianie babie brody. Ja tam cenię decyzję trenera, bo w końcu przynajmniej niektórym zamknie buzię "czemu to młode lepsze nie grają, tylko protegowane babcie, zapewne mają plecy u trenera, lub najzwyczajniej trener ślepy". W tym meczu trener pokazał, że młode, wcale nie są lepsze, a dodatkowo są bardzo słabe mentalnie i najzwyczajniej w świecie nie są gotowe do brania na siebie odpowiedzialności. Niektórzy jednak i tak nic nie zrozumieją i co najwyżej powiedzą, że trener "pier....." bo nie zmienił Kolety. Można i tak. |
dnia 15/12/2013
a dodatkowo są bardzo słabe mentalnie i najzwyczajniej w świecie nie są gotowe do brania na siebie odpowiedzialności. Niektórzy jednak i tak nic nie zrozumieją i co najwyżej powiedzą, że trener "pier....." bo nie zmienił Kolety. Można i tak.
uogolnianie jakie proponujesz to bzdura, meczu tez nie ogladales zbyt dokladnie.
Strozik jakos nie zagrala gorzej od Beier mimo, ze tamtej kolezanka Koleta ine latala przed nosem i nie przeszkadzala przyjmowac i nie tylko.. .
Co do mentalnosci to mine wrecz rozsmieszyles bo ja jakos specjalnego strachu u Pelc czy wlasnie Strozik nie zauwazylem - masz zwidy to moze czas do lekarza? |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|