Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 10
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
MŚ U19 cz 2 |
MSM U19 2015 14.08 Poland - Bulgaria 3:1 (25:18, 23:25, 25:23, 25:22)- Link
15.08 Iran - Polska 1:3 (25:20, 24:26, 18:25, 15:25)- Link
17.08 Poland - Chile 3:0 (25:14, 25:19, 25:23)- Link
18.08 Poland - Chinese Tapei 3:0 (25:21, 25:20, 25:17)- Link
19.08 1/16 Polska - Japonia 3:1 (20:25, 25:15, 25:11, 25:13) - Link
21.08 1/4 Polska - Chiny 3:0 (25:19, 25:17, 25:22)- Link
Półfinał
22.08 Iran - Polska 1:3 (25:18, 21:25, 20:25, 22:25)- Link
22.08 Argentyna - Rosja 3:2 (25:22, 20:25, 23:25, 25:21, 15:11)- Link
23.08 o 3 m Iran - Rosja 3:1 (25:17, 26:28, 25:16, 25:23)
Finał
23.08 Polska - Argentyna 3:2 (22:25, 25:23, 28:30, 25:18, 15:7)- Link
Polacy Mistrzami Świata
1 Poland
2 Argentina
3 Iran
4 Russia
5 Italy
6 Brazil
7 USA
8 China
9 Turkey
10 Cuba
11 France
12 Bulgaria
13 Germany
14 Mexico
15 Japan
16 Chile
17 Belgium
18 Chinese Taipei
19 Puerto Rico
20 Egypt
Strona turnieju: Link
| ksdani dnia 22/08/2015 ·
211395 Komentarzy · 2967 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 23/08/2015
Mecz z Iranem to przedwczesny finał. Irańczycy już puchną. Będzie 3:1 dla nas |
dnia 23/08/2015
Wychodzi im wczorajsze 5 setów |
dnia 23/08/2015
Jest finał. Polska znowu będzie mistrzem świata |
dnia 23/08/2015
Yes jest finał! |
dnia 23/08/2015
Brawo dla chłopaków i dla Sebastiana Pawlika. Cieszę się, że tym razem już nie będą mogli przypisywać osiągnięć trenera Pawlika innym osobom w celach propagandowych. |
dnia 23/08/2015
Oczywiście, że brawo dla trenera Pawlika. A Ty przestań wydziwiać. Nawet tu przy męskiej siatkówce czepiasz się Nawrockiego w sposób zakamuflowany. |
dnia 23/08/2015
We wszystkich kategoriach wiekowych bijemy się o medale. Taka jest siła naszej męskiej siatkówki. Mecz z Iranem to był przedwczesny finał bo Irańczycy słyną z dobrych drużyn w kategoriach młodzieżowych.
Już po pierwszym meczu z Iranem pisałem, że jak pokonaliśmy Iran to nie widzę dla nas przeciwnika na tym turnieju i idziemy po złoto.
Z gospodarzami w finale jednak łatwo nie będzie bo wiadomo, że jak gra gospodarz w finale to mogą zadziałać czynniki pozasportowe.
Argentyna pokonała Rosję w 5 setach więc może spuchną tak jak Irańczycy w meczu z nami, którzy też grali dzień wcześniej 5 setowy mecz z Włochami.
Z Rosją, z którą wygraliśmy na ME byłoby chyba łatwiej.
Kibicuje też aby Antiga skreślił z wyjazdu na Puchar Świata Szalpuka a nie Włodarczyka i w ten sposób nie osłabiał kadry juniorów Bednaruka przed mistrzostwami świata w Meksyku. Tam też może być pięknie. Ale bez Szalpuka może być trudno zdobyć mistrzostwo świata juniorów. |
dnia 23/08/2015
IRAN - POLAND
39 SPIKE 45
13 BLOCK 9
3 SERVE 4
33 OPP. ERRORS 35
88 TOTA L93
28 DIG 19
27 RECEPTION 27
27 SET 17 |
dnia 23/08/2015
Oczywiście, że brawo dla trenera Pawlika. A Ty przestań wydziwiać. Nawet tu przy męskiej siatkówce czepiasz się Nawrockiego w sposób zakamuflowany.
Ja nie wydziwiam, tylko stwierdzam fakty. Przy ME kadetów Pawlik stał się ofiarą intensywnego PR-u robionego dla Nawrockiego przez PZPS i media, w końcu musieli mu znaleźć jakiś sukces. Teraz trener sukcesem, na który ciężko pracował, dzielić się nie musi i pokazuje, że obecność JN na ME była praktycznie zbędna i mógł on wcześniej zająć się reprezentacją siatkarek. |
dnia 23/08/2015
Jakiego PR-u? Przecież to Nawrocki pracował z kadetami w sezonie ligowym, gdy osiągali rekordową jak na SMS w pierwszej lidze liczbę zwycięstw. Jego obecność na ME, zważywszy na powyższe, też była oczywista, bo to on z tymi kadetami pracował cały rok.
Warto odnotować, że to pierwszy od 2003 roku finał MŚ młodzieżowców (dla Polski. Panie nigdy nie grały w finale, panowie w finale MŚJ wystąpili do tej pory dwukrotnie, oba spotkania wygrywając. W MŚK to najlepszy wynik w historii naszej siatkówki. |
dnia 23/08/2015
Brasil, nie twierdzę, że Nawrocki w ogóle wcześniej nie współpracował z kadetami, ale do ME zespół przygotowywał Pawlik, a w mediach przedstawiano tak, jakby Nawrocki był pierwszym trenerem. Gdyby nie to, że został wtedy trenerem żeńskiej kadry, to jego nazwisko tak często w mediach by się nie pojawiało.
I nie zmieniam zdania, kadra bez JN na ME też by sobie poradziła, tak jak radzi sobie na MŚ. |
dnia 23/08/2015
I na MŚ ta kadra jednak gra słabiej niż na ME.
Jesteś w stanie podać przykłady przedstawiania go jako pierwszego trenera? Bo samo zwracanie uwagi na to, że Nawrocki przez zdecydowaną większość czasu prowadził ten nasz, jak okazuje się najlepszy rocznik młodzieżowy od wielu, wielu lat, to akurat rzecz godna podkreślenia, bo też niewielu nastolatków na świecie może cały rok pracować z tak utytułowanym trenerem jak Nawrocki. Każdy, kto dłużej tę kadrę kadetów z roczników 97/98 obserwuje, potwierdzi, że jej dojrzałość, regularność czy bardzo dorosła siatkówka jaką prezentuje to wyjątkowe jak na tę kategorię wiekową atuty, a w tym aspekcie cały sezon w pierwszej lidze, z rewelacyjnymi rezultatami, jak i sama obecność trenera Nawrockiego, musiały mieć swoje znaczenie.
Zresztą jak ktoś widział te Mistrzostwa Europy, to wie, że tam np. na czasach bardzo trudno było podział na pierwszego i drugiego trenera zauważyć, wręcz przeciwnie, więc jestem przekonany, że zarówno dla samych zawodników obecność ich trenera z sezonu ligowego, jak i dla Sebastiana Pawlika - obecność takiego doświadczonego trenera, była po prostu istotna. Za to jeżeli szukamy analogii do siatkówki żeńskiej, to raczej proponowałbym się zastanowić jak to jest, że rok po wygraniu MŚ seniorów okazuje się, że trafiamy na najlepszy rocznik młodzieżowy od wielu lat w męskiej siatkówce, a rok po kompromitacji w kwalifikacjach do MŚ w żeńskiej siatkówce, nasze kadetki zrobiły ósemkę MŚ do lat 18 tylko dlatego, że trafiły do gospodarskiej drabinki, a w ćwierćfinale dostały lanie od Turczynek które nawet nie zdobyły medalu. Myślę, że odpowiedzi na to pytanie będą bliższe meritum problemów z polską żeńską siatkówką niż zastanawianie się, czy trener Nawrocki powinien jechać na miesiąc-1,5 miesiąca przed początkiem zgrupowania kadry żeńskiej na tygodniowy turniej młodzieżowy z drużyną, za którą jednak mógł się w dużym stopniu czuć odpowiedzialny, w momencie, gdy dla przykładu Stefan Antiga w ubiegłym roku w kwietniu walczył o finały PlusLigi jako zawodnik. |
dnia 23/08/2015
Witaj Brasil. Kto sieje wiatr ten zbiera burzę. Pięknie sprasowałeś Małgorzatę ale ona sama się o to prosiła. Po co psuje powietrze pod tym pięknym artykułem zamiast się cieszyć sukcesem siatkarzy? Temat Nawrockiego tu zupełnie jest niepotrzebny ale sama go wywołała. |
dnia 23/08/2015
Warto jeszcze dodać, że Polacy wygrali wszystkie mecze na ME, EYOF i teraz MŚ kadetów, tylko raz tracąc punkt (tie-break z Włochami na ME), a tutaj stracili trzy sety w sześciu meczach grając po prostu słabiej niż na Mistrzostwach Europy - tak dobrego wynikowo rocznika młodzieżowego w naszej siatkówce na poziomie kadetów po prostu nie było. W XXI wieku bez porażki na MŚK turniej skończyły tylko dwie drużyny - Brazylia w 2001 roku i Rosja w 2013, Polakom brakuje do tego wygranej z Argentyną, gdzie będą zdecydowanymi faworytami.
Różnie może potoczyć się kariera Droszyńskiego, Ziobrowskiego, Fornala czy Kwolka lub Masłowskiego, ale ten rocznik jest sensacyjnie dobry nie tylko na standardy naszej siatkówki. |
dnia 23/08/2015
Brasil, chyba nie do końca rozumiesz o co mi chodzi. Nie jest dla mnie problemem chwalenie Nawrockiego za osiągnięcia z kadetami czy juniorami. Problemem jest to, że najbardziej był chwalony za sukces na ME, gdzie pełnił rolę drugiego trenera, a nie za te, gdzie był pierwszym szkoleniowcem a było to związane tylko i wyłącznie z tym, że właśnie objął posadę pierwszego trenera żeńskiej kadry. O pierwszym trenerze prawie nikt nie pisał. Sebastian Pawlik od lat pracuje z kadetami. W samym 2013 r. jako drugi trener wywalczył brąz na MŚ i srebro ME. W tym samym roku poprowadził Polaków do zwycięstwa w EEVZA. Po sukcesie na ME pewnie mało kto nawet wiedział, że to on był pierwszym trenerem kadetów, mówiono tylko o Nawrockim. Dlatego teraz cieszę się, że na MŚ będzie się mówić głównie o nim, bo po prostu po wielu latach pracy z młodzieżą mu się należy. |
dnia 23/08/2015
I żeby nie było, ja ogólnie uważam, że JN świetnie sobie radził z młodzieżą i ta praca mu służyła, dlatego lepiej byłoby jakby z kadrami młodzieżowymi pozostał. |
dnia 23/08/2015
Szczerze powiedziawszy zupełnie tego nie zauważyłem. Jesteś w stanie podać przykład np. artykułu, gdzie mówiono tylko o Nawrockim? |
dnia 23/08/2015
NIezaleznie od wyniku spotkania z gospodarzami Wielkie Gratki dla Chlopakow
***
Porownywanie sytuacji reprezentacji kobiet i mezczyzn to duze nieporozumienie.
Czy Antiga przejmowal zdemolowana repre klasyfikowana w okolicach 30 miejsca na swiecie? czy musial grac w 2 lidze LS, czy mial dziury na wszystkich niemal pozycjach i brak alternatywy bo poprzednicy zniechecili glupimi posunieciami najlepszych zawodnikow do gry ?
Czy nie mial szans zeby sparwoac z najlepszymi zespolami swiata, grac z najlepszymi w turniejach itp?
Przed Makowskim bylo nie za rozowo ale Swiderek oprocz bledow maial jakis pomysl - to On zaczal powolywac mlode i je ogrywac ( chociaz nie tak jak powinien ale jednak).
Fatalny pomysl Swiderka z dwiema kadrami i kilka innych "spraw" spowodowa;o zmiane...przyszedl Makowski i ROZWALIL REPRE KOBIET DO KONCA!'
Pomysl z kilkoma reprami i efekty widzimy - niestety
I Wy piszecie, ze nowy trener czyli Nawrocki nie powinien NATYCHMIAST brac sie za kadre?
Ktos kto NIE MIAL POJECIA O ZAWODNICZKACH z roznych rocznikow MUSIAL POMAGAC KADETOM? Trener z malym doswiaczeniem wogle a w zenskiej z ZADNYM, dostaje fuche czyli I repre i ja OLEWA bo musi byc z kadetami.
Wiecie co, to tylko pokazuje hierachie- KADECI SA WAZNIEJSI OD I REPRY KOBIET dla PZPS i DLA WAS.
Kadeci zdobyli...kadeci wygrali ale KTO wspominal wtedy Pawlika..ups sry ja o nim pisalem.. i nikt z tych co sie meska interesowali.,
Brasil: masz racje, na czasach Nawrocki byl aktywny chociaz w roznym stoniu ale to nie o to chodzi. Nikt nie twierdzi, ze nie mial udzial w sukcesach kadetow, bo mial.
Natomiast w tych okolicznosciach nie mial prawa TRACIC CZASU poswiecajac intersy I repry dla mlodziezowcow ktorzy MIELI DOBREGO TRENERA.
To, ze caly konkurs na trenera reprezentacji kobiet to jeden wielki szwindel to juz wszyscy wiedza, szczegolnie po oswiadczeniu Nawrockiego ktory stwierdzil, ze NIE BRAL UDZIALU W ZADNYM KONKURSIE A PROPOPZYCJE DOSTAL W LISTOPADZIE...
dobra, sry ale ...Antoga/ Blain i Nawrocki.... meska i zenska rewrezentacje
Nie robcie sobie jaj. |
dnia 23/08/2015
ja ogólnie uważam, że JN świetnie sobie radził z młodzieżą i ta praca mu służyła,
To po co wywołałaś temat jakimiś głupimi insynuacjami, że przypisywało mu się zasługi w kadrze kadetów ?
Cieszę się, że tym razem już nie będą mogli przypisywać osiągnięć trenera Pawlika innym osobom w celach propagandowych.
Dopiero Brasil wyprostował Twoje insynuacje. |
dnia 23/08/2015
Przecież jego tygodniowa obecność z kadetami w Turcji na początku kwietnia nie miała żadnego znaczenia dla jego pracy z żeńską reprezentacją, błagam Was. Rozumiem, że można krytykować sam wybór Nawrockiego na trenera, ale nie sprowadzajmy tego do absurdu, zwłaszcza gdy w tym okresie (4-12 kwietnia) w naszej lidze odbyło się jedno spotkanie ligowe... Domyślam się, że wiele stracił na nieobecności na Final Four LM nie mogąc oglądać Werblińskiej i Bednarek? Co by zmieniła jego obecność w kraju? Wynalazłby choć pół rozsądnej przyjmującej poniżej 30. roku życia? Ano, nie wynalazłby.
Zwykłe czepialstwo, sorry, i piszę to z perspektywy osoby która mocno wybór Nawrockiego krytykowała... Domyślam się, że Guidetti w kwietniu siedział już w Holandii i w 100% skupiał się na holenderskiej kadrze? |
dnia 23/08/2015
Brasil, znalazłam taki przykład: http://www.rmf24.pl/sport/news-utalentowani-zawodnicy-i-ciezka-praca-mistrzowie-europy-kade,nId,1715990
W kilku wypadkach zdarzyło się, że autorzy zmieniali treść artykułu po tym jak w komentarzach pojawiały się uwagi na ten temat. Na pewno był taki tekst na onecie, bo chyba sama tam wpisałam w komentarzu, że należałoby również Pawlika wymienić.
Poza tym często pisano nazwiska obu trenerów, z tymże wymieniano Nawrockiego w pierwszej kolejności (inna kwestia, że jednak nazwiska drugiego trenera raczej się specjalnie nie wymienia, a tutaj nazwisko Nawrockiego zawsze towarzyszyło Pawlikowi). |
dnia 23/08/2015
Takie zdjęcie, które PZPS opublikowało, także sugeruje, że to JN jest tu główną postacią:
http://www.vispolska.pl/wp-content/uploads/2015/04/clip_image00125.jpg |
dnia 23/08/2015
A tu potwierdzenie na to, że niektórzy kibice mogli nawet nie wiedzieć, że kadeci są prowadzeni przez Pawlika. Tytuł wpisu: Złoci kadeci Nawrockiego.
http://sport-ustami-kobiety.blogspot.com/2015/04/zoci-kadeci-nawrockiego.html
Reasumując, sukces na ME był na pewno w jakimś stopniu sukcesem Nawrockiego, jednak złoty medal wykorzystano po to, by wytłumaczyć wątpliwą decyzję PZPS o wyborze JN na trenera kadry kobiet, a stracił na tym Pawlik, który się napracował, a większość uwagi skupiło się na Nawrockim. |
dnia 23/08/2015
Drogi Realisto - domyślam się, że pewnie w ocenach tej drużyny kadetów nasza opinia będzie podobna, ale nie wykorzystuj moich komentarzy takim sposobem, bo nigdzie nie nazwałem wypowiedzi Małgorzaty insynuacjami i na pewno nie było moją intencję tej rozmowy sprowadzać do takich zarzutów.
Zaś co do analogii do Guidettiego, to Wasza ew. odpowiedź będzie równoznaczna z tym, że problemem nie jest, że Nawrocki poświęcił tydzień na coś innego niż nasza reprezentacja, a to, że to trener bez kwalifikacji na pierwszego trenera tej reprezentacji. Ale z racji tego nie odmawiałbym mu zaangażowania, bo raz, że nie on siebie na to stanowisko wybrał, a dwa, że sam został postawiony w sytuacji, że innym wyjściem było zachowanie się niefair wobec sztabu reprezentacji kadetów, bo przecież oficjalnie został on trenerem kadry chyba już wtedy, gdy był w Antalyi. |
dnia 23/08/2015
Małgorzato - bo też rzadko się zdarza, żeby ten drugi trener reprezentacji kadetów był jednym z najbardziej utytułowanych polskich trenerów. Ale nie wiem, czy ludzka niekompetencja, dla których rzeczywiście to trener Nawrocki mógł być postacią numer jeden w sztabie tej ekipy, ma cokolwiek wspólnego z intencjonalnym lansowaniem trenera Nawrockiego ze względu na jego wybór na stanowisko trenera żeńskiej kadry - bo szczerze powiedziawszy na jedną z podanych przez Ciebie stron wszedłem pierwszy raz w życiu.
Specjalnie przeczesałem google, i zarówno na stronie Przeglądu, SportowychFaktów; Strefy; jak i TVP - pierwszym wymienionym był Pawlik, więc szczerze nie wydaje mi się, żeby ten bardziej znany asystent go jakoś drastycznie przytłoczył, albo by przez kogokolwiek był przesadnie lansowany. |
dnia 23/08/2015
Jakbyś miał czas to poszukaj u nas na stronie (a także na innej, którą wiem, że odwiedzasz ) wątku o ME kadetów i poszukaj komentarzy na ten temat. Wbrew pozorom nie było to takie rzadkie i nawet tym największym portalom się zdarzyło podać taką informację, tylko oni szybko zmieniali swoje teksty.
na jedną z podanych przez Ciebie stron wszedłem pierwszy raz w życiu
Tę stronę, o której zapewne mówisz, znalazłam poprzez wyszukiwarkę i wydawał mi się dość dobrze pokazywać, że zwykły, mało zorientowany w rozgrywkach kadetów kibic, mógł się w tym szumie informacyjnym zgubić. |
dnia 23/08/2015
Poswiecil tydzien kadetom? ..hmm czyli jego rola w przygotowaniach zespolu do mistrzostw byla w zasadzie ZADNA?
sry Brasil
Co do tego "wymienia" o czym rozmawiacie z Malgorzata to chodzi raczej o to w jakiej roli "stawiano" Nawrockiego w kontekscie obejcie funkcji I trenera repry kobiet.
***
Wspomniał pan o rozmowach z potencjalnymi kadrowiczkami, na jakim są obecnie etapie?
- Rozpoczęliśmy rozmowy już w dniu mojego powrotu z Turcji. Staram się codziennie kontaktować z zawodniczkami i spotykać się z nimi twarzą w twarz.
A kiedy poznamy konkretne nazwiska?
- W przyszłym tygodniu ogłosimy kadrę na cały 2015 rok. Obliguje nas do tego przede wszystkim turniej w Baku, który wymaga od nas podania już teraz składu drużyny narodowej, także podanie nazwisk do wiadomości publicznej nastąpi już niedługo. Myślę, że nie należy się spodziewać wielkich niespodzianek.
Innymi słowy, w reprezentacji znajdzie się miejsce także dla siatkarek obecnych w kadrze za kadencji Piotra Makowskiego?
- Trzeba wykorzystać to, nad czym pracował Piotrek, czyli podłoże pod wykorzystanie najlepszych obecnie zawodniczek. Jego praca nie może pójść na marne.
wrocil i sie zajal... kontynuacja bledow Makowskiego |
dnia 23/08/2015
Maciej Zendeł: to największy sukces w historii reprezentacji kadetów
http://www.pzps.pl/Maciej-Zendel-to-najwiekszy-sukces-w-historii-reprezentacji-kadetow.html |
dnia 24/08/2015
POLAND - ARGENTINA
63 SPIKE 50
12 BLOCK 9
9 SERVE 5
31 OPP. ERRORS 39
115 TOTAL 103
52DIG58
47 RECEPTION 31
42 SET 44 |
dnia 24/08/2015
Brawa dla drużyny i trenera. Na prawdę dobry rocznik nam się trafił . |
dnia 24/08/2015
Sebastian Pawlik, Poland coach: "First I want to congratulate my boys because they played very well today. We won the championship and we're really happy, even when today maybe we didn't play our best game, but it was enough to won."
Jakub Kochanowski, Poland captain: "I just want to thank our coach because we were very well prepared for this tournament. We wanted to win the World Championship and we deserved it."
Bartosz Kwolek, Poland player and MVP: "We're really happy for winning this tournament, we had a great preparation and we're very happy. I want to thank our coach and teammates, we're the best."
Jan Martínez, Argentina player: "We were a surprise because on this World Championship only the worldr17;s top teams play. It's not so normal to get a medal on this kind of competitions, but we got it, we deserved it and even when the goal was to be the champions, we're happy anyway. "
Agustín Loser, Argentina player: "I think we were good in block and defence, but when we had to counterattack, we were not very precise. That was the main difference that allowed Poland to win. Maybe now I'm not as happy as I should be, but this medal is something historical for Argentina and soon we will be very proud."
Luis Testa, Argentina coach: "We didn't get the gold medal and that's sad, but our goal is accomplished - players and coaching staff were amazing and I want to congratulate them. We put our volleyball on top of the world and that makes me happy. We trained to get to this place - it's not a surprise for us because we knew we could do it." |
dnia 24/08/2015
Wielkie gratki dla naszych chłopaków !!!
to są właśnie nasze młode talenty, a ich gra po prostu zadziwia. |
dnia 25/08/2015
Gratulacje |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|