Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 28
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Eliminacje IO 2016 Mężczyzn - będą emocje? |
IO 2016 28.05
Iran - Australia 3:0 (25:19, 25:17, 25:18)- Link
Chiny - Francja 1:3 (13:25, 25:22, 23:25, 21:25)- Link
Polska - Kanada 3:2 (25:18, 17:25, 25:21, 18:25, 15:9)- Link
Japonia - Wenezuela 3:1 (26:28, 25:20, 25:19, 25:19)- Link
29.05
Kanada - Iran 2:3 (29:27, 25:19, 20:25, 21:25, 14:16)- Link
Wenezuela - Australia 1:3 (25:19, 20:25, 10:25, 19:25)- Link
Francja - Polska 2:3 (25:22, 25:13, 29:31, 17:25, 12:15)- Link
Japonia - Chiny 0:3 (20:25, 22:25, 23:25)- Link
31.05
Australia - Kanada 2:3 (19:25, 26:24, 25:20, 27:29, 11:15)- Link
Chiny - Wenezuela 3:0 (25:16, 25:18, 25:15)- Link
Iran - Francja 0:3 (20:25, 18:25, 22:25)- Link
Japonia - Polska 0:3 (22:25,16:25, 23:25)
01.06
Wenezuela - Kanada 0:3 (20:25, 20:25, 25:27)
Francja - Australia 3:1 (25:22, 25:18, 16:25, 44:42)
Chiny - Polska 2:3 (28:26, 25:20, 16:25, 17:25, 10:15)- Link
Japonia - Iran 1:3 (20:25, 25:19, 22:25, 25:27)
02.06
Kanada - Francja 0:3 (17:25, 17:25, 16:25) Link
Iran - Chiny 3:2 (26:24, 22:25, 25:19, 17:25, 18:16) Link
Polska - Wenezuela 3:0 (25:21, 25:17, 25:18)- Link
Australia - Japonia 3:0 (25:23, 25:19, 29:27)
04.06
Chiny - Australia 1:3 (23:25, 22:25, 25:20, 24:26)
Wenezuela - Francja 2:3 (21:25, 25:23, 11:25, 25:20, 9:15)
Polska - Iran 1:3 (20:25, 18:25, 25:20, 32:34)- Link
Japonia - Kanada 1:3 (25:23, 19:25, 21:25, 19:25)
05.06
Iran - Wenezuela 3:2 (25:23, 27:29, 21:25, 25:18, 15:8) Link
Kanada - Chiny 3:2 (25:16, 20:25, 24:26, 25:20, 15:9)- Link
Australia - Polska 0:3 (21:25, 15:25, 25:27) Link
Francja - Japonia 0:3 (18:25, 23:25, 23:25 )
Klasyfikacja końcowa
1. Polska 7-6
2. Iran 7-6
3. Francja 7-5
4. Kanada 7-4
5. Australia 7-3
6. Chiny 7-2
7. Japonia 7-2
8. Wenezuela 7-0
FIVB: Wyniki-saty itd.: Link | ksdani dnia 27/05/2016 ·
211395 Komentarzy · 2831 Czytań
·
|
|
Komentarze |
|
dnia 27/05/2016
No i jednak wygląda na to, że "moja" wersja obowiązuje. Czyli że wchodzi następny zespół, jeśli azjatycki będzie w trójce.
http://worldoqt.japan.2016.men.fivb.com/en/competition/formula
Od razu w pierwszym akapicie jest to wyraźnie opisane, a nie wyobrażam sobie, żeby na dzień przed początkiem konkursu ktoś tam dalej nie wiedział i wprowadzał w błąd.
Krótko mówiąc, nawet przy tak marnej formie naszych herosów nie da się, po prostu nie da się nie awansować, bo na szczęście najgroźniejsi rywale poza Francją są z Azji. |
dnia 27/05/2016
Stad ja - prosty kibol- nie rozumiem - tego bicia piany i tekstow o "ciezkim zadaniu" jakie czeka naszych chlopakow..
i dlatego wstep do newsa jest taki a nie inny |
dnia 27/05/2016
Doga Edytko
- a nie bierzesz tego pod uwagę, że tym następnym zespołem może być Kanada albo Japonia. |
dnia 28/05/2016
a swoja szosa moj "wzrok" bywla pechowy... poszedlem zrobic cos do picia.. wracam... po 21... a koniec 21:25 dla Francuzow i to po akcji rodem z ostatniego meczu Korea-Japonia.. dziewczyn
Chinczykom zabraklo opanowania ale glownie zdecydowania przy waznych pilkach . |
dnia 28/05/2016
14 bloków Chińczyków a Earvin i Tilie po 60% zaś Antek 57% oglądał ktoś? Pamiętam jak kilka lat temu robiłem przegląd chińskiej kadry, to co rzuciło się w oczy to spora średnia wzrostu. |
dnia 28/05/2016
ja ogladalem ale z przrwami na jedzonko, picie i "takie tam"..
ja tylko powiem tak.. w pewnym omenccie patzrac na ekren zobaczylem .. Plus lige... kurcze, ilu tych Francuzow zawadzilo o nasze rozgrywki, ilu sie w niej ogrywalo ... heh |
dnia 28/05/2016
ja ogladalem ale z przrwami na jedzonko, picie i "takie tam"..
ja tylko powiem tak.. w pewnym momencie patzrac na ekren zobaczylem .. Plus lige... kurcze, ilu tych Francuzow zawadzilo o nasze rozgrywki, ilu sie w niej ogrywalo ... heh |
dnia 28/05/2016
1 set .. wygrywamy zdecydowanie koncowke i 25:18 a za to w drugim zaczynamy od 1:8... 6:12.... no jednak obciach |
dnia 28/05/2016
no to po 1, ale ładnie gra Sanders. Jakoś mi przewinął się niezauważony w tym Będzinie, no ale tu ma trochę lepszych partnerów |
dnia 28/05/2016
gdyby nie stolikowe przekręty już powinno być po meczu, ładnie się Kanada prezentuje, zwłaszcza po wejściu Jansena |
dnia 28/05/2016
nie wiem czy sie cieszyc czy nie bardzo ..
sporo farta i "nie tylko"/// coz wygrali ale momentami ..
nie, pierwszy mecz nie beda krytykowal.. poczekam na jutro |
dnia 28/05/2016
no jutro to raczej lepiej nie będzie |
dnia 28/05/2016
ojj, twierdzisz, ze jutro trener przeciwnikow nam nie pomoze ?
Nie no ludzie.. jak mozna byc takim pesymista? |
dnia 28/05/2016
tylko jedno ( malutkie) pytanko: nie mamy rezerwowych srodkowych na tym turnieju?
5 setow i jeden blok Klosa... owszem miala jakiego wybloka, moze nawet kilka ale to o wiele za amlo na tyle setow. |
dnia 28/05/2016
Męczarnie, męczarnie i jeszcze raz męczarnie
Ale jakoś wymęczyli ten pierwszy mecz.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że tak naprawdę pomimo szumnych zapowiedzi trenerów i zawodników, gra naszego zespołu wygląda niewiele lepiej od tej na memoriale Wagnera.
Proste błędy robione raz za razem, no i tak zagrywka nad którą zespół podobno miał szczególnie pracować. Coś ta praca nie poszła zbyt dobrze ??? |
dnia 28/05/2016
zagrywka była znakomita w tie breaku. i w sumie tylko w tie breaku |
dnia 28/05/2016
a Kłos jak był bezproduktywny tak jest nadal |
dnia 28/05/2016
Doga Edytko
- a nie bierzesz tego pod uwagę, że tym następnym zespołem może być Kanada albo Japonia. smiley
Jureczku, ja co do naszej kadry jestem pesymistką, ale jednak nie katastrofistką
Zresztą teraz po Kanadzie jestem już umiarkowaną optymistką Mecz był nierówny w naszym wykonaniu i właściwie powinniśmy go przegrać (podziękujmy sędziom i tabletom za 3 seta), ale jestem pewna, że teraz będzie z górki. Czemu? Bo ten mecz był arcyważny i po wygranej zejdzie z nich ciśnienie, w każdym razie sporo tego ciśnienia.
Z Francją niekoniecznie musi być trudniej, bo dzisiaj się okazało, że nie mają topowej formy. Widać zmęczenie niedawnym sezonem ligowym po niektórych zawodnikach.
@dyletant ja oglądałam FRA-CHI i aż się dziwię, że niektórzy Francuzi mają takie staty Grę ciągnęli Rouzier z Tillie, Ngapeth nie popsuł sobie statów, bo grał tylko 2,5 seta i grał momentami daremnie. Francuzi byli strasznie statyczni, mało obron jak na nich, zresztą jak to słusznie po meczu powiedział Marechal, z boku widać było, że ci na boisku są strasznie apatyczni i jak wszedł to pierwsze co chciał zrobić to rozruszać ekipę. Gdyby mieli lepszy zespół naprzeciwko to by wtopili. Choć Chińczykom trzeba oddać, że zagrali świetny mecz. Francuzi jakby czekali, kiedy tamci wreszcie zaczną się mylić, a ci ani myśleli. Francuzi ciągle byli pod kreską i cudem udawało się wyciagać w końcówkach.
Ten mecz trochę mi przypominał finał w Berlinie z Rosją. Bardzo pewni siebie Francuzi rozwalają w puch rywala w 1 secie i potem myślą, że samo się wygra, ginie mobilizacja, a przeciwnik się ogarnia, stawia warunki, a zdziwieni Francuzi nie bardzo wiedzą co z tym fantem zrobić.
Jestem bardzo ciekawa jutrzejszej konfrontacji. Mam wrażenie, że Polacy wyjdą w lepszym nastroju, bo wygrali trudny i ważny mecz, a Francuzi wiedzą, że dziś nie byli do końca sobą i mało brakowało a byłaby kompromitacja. Zresztą chyba coś tam się zadziało w szatni po meczu, bo normalnie byłoby ich pełno na twitterach i fejsach, a dziś jakoś cicho.
Oby to była koncentracja Ale czuję, że jutro nasi w końcu ich dopadną, czego od dawna nie mogą zrobić w ważnych spotkaniach. |
dnia 28/05/2016
A jeszcze coś mi się przypomniało, Francuzi po meczu narzekali, że nie mogli się rozruszać, bo m in dobijała ich "ponura" atmosfera na hali. Rzeczywiście hala była prawie pusta, nie było żadnych odgłosów, oklasków, o dopingu nie mówiąc, ale nie było też spikera!! Nikt nie informował kto idzie na zagrywkę, kto jest zmieniany itd. Zero, null, cisza, tylko uderzenia piłki i gwizdek sędziego. Przyznaję, że nienawidzę turniejów w Japonii, tego ich egoizmu, zainteresowania wyłącznie swoim zespołem. Drzyzga słusznie dziś przypomniał, że Japończycy podczas meczu swoich transmitują dwa mecze. Ten drugi z kamerami wyłącznie na ich zawodników i tak wybiórczo, że wygląda jakby wygrywali każdą akcję. Normalnie Korea Północna. Dla mnie ten naród i ten kraj jest dziwny i odpychający, i często się dziwię, że fascynuje tak wielu ludzi na świecie. |
dnia 28/05/2016
Oj Edytko, Edytko
Jesteś po prostu zbyt skromna. Z twoich słów wynika, że nie jesteś żadną tam umiarkowaną tylko MEGA optymistką.
Teraz będzie już z górki - dobre sobie, a nie tam żadne 3:0 lub 3:1 z Francuzami a potem mega trudne i pod jeszcze większą presją grane pojedynki z gospodarzami i Chińczykami, które albo jakimś "psim swędem" uda nam się wymęczyć, albo też polegniemy na polu chwały. |
dnia 29/05/2016
Zgadzam się z Edytą. Jureczek jak zwykle sieje popelinę. Ja tam nie widzę żadnych zagrożeń jeśli chodzi o awans. Zakładając, że Iran będzie w trójce jako najlepsza drużyna azjatycka to nam wystarczą jeszcze zwycięstwa z Wenezuelą, Australią i Chinami. To jest oczywiście minimum bo przecież z Japonią też powinniśmy wygrać. Mecze z Francją i Iranem mogą być tylko bonusami na plus. |
dnia 29/05/2016
Jesli chodzi o awans w zasadzie jestem spokojny ( stad brak emocji) ale poziom gry Mistrzow Swiata budzi momentami zdumienie...
ot 1 set trwajacego meczu z Francja i stan 16:17 a za chwile 16:22.. ocw przegrywamy chociaz tylko 22:25
2 set i 3:9... i gramy z zespolem ktory ma problemy ze stabilizacja i nie jest w najwyzszej formie.
Coz skoro przed meczem slysze i czytam wypowiedzi reprezentanow w rodzaju: ".. SĄ LEPSI ALE SPRÓBUJEMY POKAZAĆ DOBRĄ GRĘ..."
Jak mozna przed meczem uwazac, ze sie jest gorszym ?
Takich wypowiedzi bylo kilka a ja stracilem "sympatie" do tej ekipy.
10:13...11:18
KOMPROMITACJA |
dnia 29/05/2016
Wkurza mnie Antiga, w ogóle nie reaguje na to co się dzieje na boisku. Kubiak nic nie gra przez caly pierwszy set ani drugi a on go zmienia na Szalpuka przy stanie 20:13. Po co? Trochę za późno na zmianę |
dnia 29/05/2016
Szanse mamy.. po takim laniu Francuzi moga sie rozkojarzyc ( co im sie zdarzalo i to nie raz) ... |
dnia 29/05/2016
ehh dostajemy 3 czapy i 4:7.. |
dnia 29/05/2016
no nie moge.. Klos posyla balonika w aut i meczowa dla Fra... wchodzi Drzyzga na serwis i posyla balonika... moze jakas dziewczyne pozyczyc na serwis?
27:26.. mamy setowa.. tfu tfu |
dnia 29/05/2016
31:29.. tfu tfu |
dnia 29/05/2016
trzeba ,, Bdb rola Szalpuka a jego wejscie na zagrywke pociagnelo seta.. ale juz go nie ma na boisku.. |
dnia 29/05/2016
10:6 w czwartym dla naszych jest szansa na wygranie , praktycznie przegranego już meczu. |
dnia 29/05/2016
2:2 co to sie dzieje ! |
dnia 29/05/2016
Konarski jak Szymański swego czasu też z Francuzami |
dnia 29/05/2016
No i proszę nasze rezerwy zrobiły to, czego nie potrafiła pierwsza 6 |
dnia 29/05/2016
zgadzam się ze Swędrowskim ... ależ to był dziwny mecz.
Najważniejsze że wygrany.
Otwiera się autostrada do Rio |
dnia 29/05/2016
no i wykrakalem.. rozkojarzyli sie Francuzi a nasi zmiennicy zalatwili reszte |
dnia 29/05/2016
czyli: Buszek, Konarski, Drzyzga + akcja serwisowa Szalapuka |
dnia 29/05/2016
Siatkarze od 0-2 i 15-19 w III secie do wygranej 3-2;
VIVE od 19-28 do remisu 29-29 i wygranej w karnych w Lidze Mistrzów.
Co za dzień jest dzisiaj - czy to się dzieje naprawdę ? |
dnia 30/05/2016
mnie nie pytaj, ja nic nie wiem.. |
dnia 30/05/2016
Reprezentacja Polski w drugim spotkaniu turnieju kwalifikacyjnego do igrzysk olimpijskim pokonała Francję 3:2. - Udowodniliśmy, że jesteśmy kolektywem - powiedział po spotkaniu Grzegorz Łomacz.
Po meczu powiedzieli:
Stephane Antiga, trener reprezentacji Polski: To było piękne zwycięstwo. Francja prowadziła 2:0 ale my się nie poddaliśmy. To jest nasz charakter. Jestem szczęśliwy, że mamy tak dobrych zmienników, którzy potrafią odmienić losy spotkania. Chcę im bardzo pogratulować.
Michał Kubiak, kapitan reprezentacji Polski: Jestem bardzo szczęśliwy, że wygraliśmy ten mecz. Drugiego seta straciliśmy w bardzo słabym stylu. W trzeciej odsłonie zmiennicy weszli na boisko i poprowadzili zespół do zwycięstwa. Ta wygrana jest dla nas bardzo ważna.
Grzegorz Łomacz, rozgrywający reprezentacji Polski: Jestem zadowolony, że wygraliśmy z tak mocnym zespołem. Pokazaliśmy w tym meczu naszą siłę i charakter. Udowodniliśmy, że jesteśmy kolektywem.
Laurent Tillie, trener reprezentacji Francji: Na początku spotkania graliśmy bardzo dobrze atakiem. Kiedy w trzecim secie na boisko weszli Dawid Konarski i Fabian Drzyzga losy spotkania się odwróciły. Straciliśmy koncentrację i nie poradziliśmy sobie z grą. Ostatnie pięć minut tej partii było decydujące o losach całego meczu. Polacy są mocną drużyną i grają piękną siatkówkę.
Benjamin Toniutti, kapitan reprezentacji Francji: Pierwsze dwa sety były dobre w naszym wykonaniu. Przykro jest zakończyć mecz takim wynikiem. Mieliśmy szansę wygrać w trzeciej partii, ale rywale zmienili tempo gry, wyszli na boisko ze świeżym umysłem i wygrali spotkanie. My teraz przygotowujemy się do kolejnych spotkań.
Earvin Ngapeth, przyjmujący reprezentacji Francji: Mecz rozpoczęliśmy dobrze, ale w połowie spotkania straciliśmy koncentrację. Nie byliśmy w stanie przewidzieć ruchu przeciwnika i dlatego przegraliśmy.
Autor/Źródło: JK |
dnia 30/05/2016
Bardziej bym się cieszył gdyby zmiany które dokonał Antiga w 3 secie wynikały z jego kunsztu trenerskiego a nie z rezygnacji i myśleniu już o kolejnym meczu. Sam się przyznał, ze chodziło o oszczędzanie podstawowego (w jego mniemaniu) składu. Ciekawe jaki skład rozpocznie z Japonią ? |
dnia 30/05/2016
Dobre pytanie
raczej zacznie pierwszą szóstką. |
dnia 31/05/2016
Australia vs Kanada.. Klony musza wygrac za 3 jesli jeszcze marza o Rio |
dnia 31/05/2016
Fra- Ir.. do 10:10 oki a pozniej 15:11 i tak juz zostalo... set 25:20 |
dnia 31/05/2016
teraz jeszcze łatwiej, zobaczymy czy utrzymają koncentrację. |
dnia 31/05/2016
A tak wracając jeszcze do meczu Polska - Francja.
Padł wynik najlepszy z możliwych. Już po turnieju w Berlinie sugerowałem, że warto na taki wynik się umówić i to jeszcze zbytnio się nie męcząc. Wówczas pisałem, ze nawet 3:2 dla Francji było by do wzięcia, ale wynik 3:2 dla Polski jest jeszcze lepszy. Bo przecież Francuzi i tak nie będą mieli problemu aby ten turniej wygrać, a dzięki zwycięstwu nad Francją i Polska może także awansować.
Nie będę nikogo przekonywał, że to wynik umówiony, ale faktem jest, że jest najlepszym z możliwych dla Europy.
Przed naszą ekipą jeszcze trzy mecze które zadecydują o awansie: mecz z Japonią, mecz z Chinami i mecz z Iranem.
Mam nadzieję, że choć jeden z nich będzie zwycięski dla Polski. Trzymamy kciuki. |
dnia 31/05/2016
A niby dlaczego Francuzi mieliby nam ułatwiać życie? Raczej nie zależy im abyśmy awansowali na IO, choć liczą się z tym, że zarówno my jak i oni pojedziemy do Rio. |
dnia 31/05/2016
Świetny jest ten Ishikawa, 70% na takim wysokim bloku to znakomity mecz. Oby nie skończył tylko jak Koshikawa.
W ogóle skąd te krasnale mają taką silną zagrywkę. U nas tylko Kurek mógł się z nimi równać pod tym względem.
Inna sprawa, że trochę za dużo popsuli, bo 16 na 3 sety
Mecz pod naszą kontrolą, choć wynik tego nie oddaje.
No to jesteśmy w Rio. |
dnia 31/05/2016
Wówczas pisałem, ze nawet 3:2 dla Francji było by do wzięcia, ale wynik 3:2 dla Polski jest jeszcze lepszy. Bo przecież Francuzi i tak nie będą mieli problemu aby ten turniej wygrać, a dzięki zwycięstwu nad Francją i Polska może także awansować.
Francuzi nie mają już jak wygrać tego turnieju. Przy kryterium, że zwycięstwa są pierwsze, nie mają już jak dogonić Polaków. Nasi mogą przegrać już tylko z Iranem, ale nie przegrają, bo po zwycięstwie nad żabojadami złapali luz w d..., wiedzą już że awansowali i wygrają już wszystko do końca.
Ale po prawdzie, kogo obchodzi zwycięstwo w turnieju, każdy gra, żeby awansować.
Swoją drogą w wiadomościach sportowych Polsatu pierwsze info - o tym, że kopacze przenieśli się z Arłamowa nad morze Potem o Radwańskiej i dopiero o siatkarzach walczących o Rio. Świat, w którym istnieje piłka nożna nie jest normalnym światem. |
dnia 01/06/2016
Normalnosc swiata skonczyla z wynalezieniem kotla parowego...
Najpierw to musimy pokonac Chinczykow a sry jesli w koncowce 1 seta na wysokich przeciwnikow ida swiece tak wysokie, ze o malo nie przebily sufitu i jeszcze nie przyjmujemy zagrywki...
kurcze co ja narzekam na 1 seta.. grugi byl jeszcze gorszy |
dnia 01/06/2016
moze powinienem wczesniej cos napisac bo nagle zaczeli troche grac? |
dnia 01/06/2016
Daaaaawwwno nie bylo to jest.. TB |
dnia 01/06/2016
i wygrywamy.. trzeba pochwalic pobudke bloku, Kurka.. zapytac czemu Buszek nie gral od poczatku.. i takie tam
GRT |
dnia 01/06/2016
Nie wiem co myśleć o tym meczu, ta wygrana z żabojadami chyba przysłania obraz obecnej kadry. Męczymy się z wysokimi zespołami, z Australią też może być pod górkę.
No, ale najważniejszy jest już awans |
dnia 01/06/2016
meczymy się bo za wolno gramy.... |
dnia 01/06/2016
Jutro dobre i ważne mecze z przerywnikiem na spacerek polskich rezerw, bo inaczej sobie tego nie wyobrażam. |
dnia 01/06/2016
Po meczu powiedzieli:
Stephane Antiga, trener reprezentacji Polski: Jestem szczęśliwy z wygranego meczu, ponieważ nie wybraliśmy najłatwiejszej drogi to zwycięstwa. W pierwszych dwóch setach drużyna z Chin miała dobre przyjęcie. Ja jednak doceniam ducha mojej drużyny. Chińczycy prowadzili w meczu 2:0, ale wróciliśmy do gry. Jutro mamy szansę zakwalifikować się na igrzyska olimpijskie. Wenezuela jest jedną z najsłabszych drużyn w turnieju, ale musimy znaleźć w sobie dużo energii przed tym spotkaniem.
Michał Kubiak, kapitan reprezentacji Polski: Jesteśmy zadowoleni z wygranej. Reprezentacja Chin była trudnym przeciwnikiem. Mieliśmy dużo problemów w pierwszych dwóch setach, ponieważ nie przyjmowaliśmy dobrze zagrywki przeciwnika. Chińczycy są najlepszą blokującą drużyną w tym turnieju, ale w trzecim, czwartym i piątym secie znaleźliśmy rozwiązanie jak ominąć ich blok. Jeszcze nie zakwalifikowaliśmy się na igrzyska. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby jutro wygrać mecz z Wenezuelą.
Xie Guochen, trener reprezentacji Chin: Polska jest rewelacyjną drużyną. Jestem zadowolony z naszej gry w pierwszych dwóch setach. Od trzeciej partii zaczęliśmy popełniać błędy i daliśmy Polakom wiele szans na wygranie spotkania, ale i oni poprawili swoją grę. Zdobyliśmy jeden punkt w tym meczu, co jest dla nas istotne.
Jiao Shuai, kapitan reprezentacji Chin: To był dobry mecz, bo byliśmy w stanie pokazać dobrą siatkówkę w naszym wykonaniu. Reprezentacja Polski jest klasową drużyną i mogliśmy zobaczyć różnicę w poziomie technicznym obu drużyn. My na kolejne spotkania z tego meczu weźmiemy inspirację do walki.
Autor/Źródło: JK/PZPS |
dnia 02/06/2016
Francjo, welcome to Rio Musiałam to napisać, bo tak się cieszę Spodziewałam się nerwów, a tu banalny mecz z Kanadą, która prawie nie podjęła walki. Z kolei najlepszy mecz Francuzów (obok tego z Iranem), prawie co atak Kanadyjczyków to obrona, niesamowici są w tym elemencie. Zresztą w ogóle mecz niemal perfekcyjny, organizacja gry na kontrach, sztuczki techniczne, Ngapeth w swoim najlepszym szalonym wydaniu, perfekcyjny Rouzier, murator Le Goff. Nie grał w ogóle Schmitt, nie wiem o co chodzi.
Fajnie, że Francuzi awansowali po takim przekonującym pokazie siły, a nie po mękach, co było możliwe. Mówię "awansowali", bo została im Wenezuela i Japonia, więc wiadomo. Nikt nie udaje, że jest inaczej, bo po meczu była feta
Przyznaję, że zaimponowali mi Chińczycy i będę za nich trzymać kciuki. Może być trudno, a decydujący może być dzisiejszy mecz z Iranem. |
dnia 02/06/2016
Szkoda tego tb... jakos Iran przestal mi się "lubic".. te gwiazdorskie zachowania zawodnikow nie bardzo daja się trawic. Ma to związek z wychowaniem i kultura jaka panuje od wiekow w ich kraju ( czyli panowie=> niemal bogowie) ale jednak trzymalem lapy za Chinczykami .. i dalej trzymam . |
dnia 02/06/2016
Kanada wystawiła rezerwy? bo zmiennicy figurują w statystykach, ale nie wiem czy grali od początku? To by było nawet rozsądne z ich strony, niech wszystkie siły rzucają na Azjatów, bo jeszcze są w grze.
Ktoś wie, gdzie gra Pinerua? Gość spokojnie mógłby grać w solidnym klubie europejskim, może to nie trugi Gomez, ale poziomem odstaje od reszty.
Martwi mnie, że nie gra Bieniek, w ogóle na daremną Wenezuelę mogły wyjść rezertwy, choć podobno Szalpuk coś tam niedomaga
Cholernie ważna wygrana Iranu, ale mam nadzieję, że pojadą razem z Chińczykami, szykuje się kapitalna drużyna na IO 2020 niech się tylko trochę ograją. |
dnia 02/06/2016
Francjo, welcome to Rio
większy powrót to chyba tylko Kubańczycy zaliczą, bo oni chyba dłużej czekali niż od Aten |
dnia 02/06/2016
Co do Pineruy (tak to się odmienia? ) http://worldoqt.japan.2016.men.fivb.com/en/teams/ven-venezuela/players/kervin-martin-pi%C3%B1erua-urbina?id=49877
To pewnie ichni klub, a jak mówili dziś komentatorzy, u nich siatkarze zarabiają czasem 50 euro/mc
Rezerwy nie wyszły, bo Stefek chciał prawdopodobnie gładko i szybko odfajkować ten mecz i mieć awans. Pewnie pograją sobie w dwóch kolejnych. I to jest lipa dla tych co jeszcze walczą o ostatni bilet do Rio, bo zaraz się okaże, że Australia rzutem na taśmę może się wśliznąć Osobiście chciałabym tam Chińczyków, bo choć nie lubię azjatyckiej siatkówki, oni mi trochę imponują. Dawno ich nie widziałam i nie sądziłam, że zrobili taki postęp. Generalnie jestem zła na Kanadę, bo darzę lekką sympatią tę ekipę i jestem rozczarowana tym co pokazują. Najpierw wtopa z Kubą, teraz też poniżej potencjału (w moim odczuciu). Więc niech wchodzą Chińczycy, którzy pokazują, jak się gra ponad stan a nie poniżej.
Kanada wystawiła rezerwy? bo zmiennicy figurują w statystykach, ale nie wiem czy grali od początku?
Ogólnie Hoag jakby szukał składu i mocno nim rotował, ale Schmitt nie wszedł. Chyba jednak wiele by nie zmienił, bo Francuzi dziś byli poza zasięgiem. Widać było mobilizację na maxa, żeby już kończyć tę zabawę w Tokio i to był już ten stary dobry zespół francuski, którego obawiał się każdy przez ostatnie półtora roku. Co do Iranu to już chyba nie da się tego wypuścić, bez przesady. |
dnia 02/06/2016
377 w ataku? Od czasu Romero Poeya nie było siatkarza na tej pozycji z takim zasięgiem |
dnia 02/06/2016
Chiny grają z Australią i Kanadą , więc bezpośrednio muszą udowodnić, że awans im się należy. Walka o 4 miejsce zapowiada się ciekawie, bo pierwsze 3 już są zarezerwowane. Co do wystawiania dziś "rezerw" to Ty Dyletant na poważnie? Mieliśmy szansę po rozegraniu 20 iluśtam meczy w końcu ten awans zgarnąć a Ty byś rezerwami wyszedł?
Bieniek jeszcze sobie pogra, nie ma obaw, ale trzeba przyznać, że Możdżonek chyba życiową formę złapał. |
dnia 02/06/2016
Myślisz, że rezerwy męczyłyby się bardziej? zwłaszcza jak odwrócili mecz z trójkolorowymi? |
dnia 02/06/2016
Te zasięgi w ataku na stronie FIVB to jakieś żarty. Kurek niby 352 ma a Nowakowski 355? a Drzyzga w bloku 304? Przy wzroście 196? toż jak na palce stanie i leciutko podskoczy to pewnie 300 ma.
Swoją drogą, nie wiem czy zauważyliście, fajnie że podają czasami szybkość piłki przy ataku (chyba 1 raz na tym turnieju coś takiego widzę), super by było jakby kiedyś realizatorzy pokazywali na jakim zasięgu atakujący łapie piłkę. Wtedy to by miarodajne było . |
dnia 02/06/2016
ale jeszcze chyba nie doczekałem się ataku 132 km/h czyli tyle ile wynosi rekordowa zagrywka Kaziyskiego
Nie no, ale 191 cm i prawie 380 łapie, skoczny jest, ale to chyba faktycznie pomyłka. |
dnia 02/06/2016
Myślisz, że rezerwy męczyłyby się bardziej? zwłaszcza jak odwrócili mecz z trójkolorowymi?
pewnie nie, pewnie każda drużyna plusligi wygrałaby z Wenezuelą, ale wolałbym tego nie sprawdzać, nie w takim momencie |
dnia 02/06/2016
Te zasięgi to na pewno z d... Nie tyle pomyłki co informacje podawane przez krajowe federacje, a taka federacja Wenezueli na pewno próbuje dodać sobie prestiżu Te egzotyczne siatkarsko kraje bardzo często to praktykują.
Wtedy to by miarodajne było smiley.
Pewnie nic by się nie zgadzało, bo oni te pomiary robią "na czysto", nie w grze. Ale jak ktoś ma windę w nogach to i tak zawsze widać, niezależnie od podawanych cyferek. |
dnia 02/06/2016
Ważne, że chociaż (prawdopodobnie) wiek się zgadza, nie to co z Contrerasem |
dnia 02/06/2016
Kubiak, Klos, Kurek, Buszek, Mozdzonek, Lomacz, Zatorski
a turniej zaczynalismy:
Kubiak, Klos, Bieniek, Mika, Lomacz, Kurek, Zatorski |
dnia 02/06/2016
Wolałbym Bieńka zamiast Kłosa, Buszek gra prawdopodobnie z przymusu a nie dobrej woli Antigi |
dnia 02/06/2016
Ciekawe, czy Pinerua ma szansę sprawić, żeby Wenezuela z nim przypominała Portoryko z dobrych czasów Hectora Soto. Może nawet jakiś "Złoty Młotek"? |
dnia 02/06/2016
E, jednak chyba nie. Jakoś mi się wydawało, że ładnie łupał na Pucharze Świata. Ale spojrzałem w staty i okazało się, że pamięć jest zawodna, a Pinerua był pod koniec drugiej dziesiątki. Inna sprawa, że nie dostał jakiejś kosmicznej liczby piłek, jak Abdelhay na przykład. Z Soto chyba jednak było trochę inaczej. |
dnia 02/06/2016
Soto miał jeszcze Riveirów do pomocy i Balerona na środku (chyba Escalante się nazywał), Kevin nie ma nikogo. Jeszcze jakby sięgnęli po starą gwardię czyli Diaza i La Bombe to pewnie ugraliby znacznie więcej. |
dnia 02/06/2016
No właśnie o to mi chodzi, że Soto partnerów miał lepszych, a mimo to dostawał więcej piłek. Pineruy aż tak nie eksploatują, więc na króla strzelców szanse niewielkie. |
dnia 02/06/2016
A propos podawania wieku to gdzieś kiedyś czytałam, że Leon też może mieć zaniżany wiek
Nie kojarzycie, czy na tym turnieju są przyznawane jakieś nagrody indywidualne czy coś? Kolejny raz Rouzier najlepszym atakującym imprezy, ciekawe czy dyletant dalej taki twardogłowy i niereformowalny w jego temacie |
dnia 02/06/2016
to ten co załatwił Francuzom seta do 44 od 24:20?
poczekajmy do Rio, póki co poprawiłem zdanie o Le Goffie, bo ten rozgrywa wyjątkowo dobry turniej |
dnia 02/06/2016
a co do Leona, zadebiutował w wieku 14 lat i od tego momentu chyba nie urósł |
dnia 02/06/2016
a tak dla twojej świadomości Edyto od jakiegoś czasu jestem cięty tylko na Atanasijevicia i Lucasa, jakoś o Rózi mi się zapomniało nawet |
dnia 02/06/2016
Nie, to ten co załatwia Francuzom kolejne wygrane w tym turnieju, bo jego bardziej szalony kolega momentami ma przebłyski, ale znacznie częściej sabotuje poczynania zespołu Co mnie wprawdzie doprowadza do szału, ale to rozumiem, bo ile można cisnąć na najwyższej formie? Dołączył do zespołu dopiero 25 maja.
A o Rózi zapomniałeś, bo wiemy, że straciłeś pożywkę, choć nie musisz się przyznawać Zresztą w Turcji też mu się świetnie wiedzie.
I zgadzam się co do Le Goffa, widać wyraźny postęp, oczywiście głównie w bloku. Akurat Nico to jedyny lekko drewniany Francuz w poczynaniach stricte sytuacyjnych (dotknięcia siatki, koordynacja ruchowa w gorących momentach a la Dawid Gunia itd). Ale w punktowych blokach i czytaniu gry - też jestem pod wrażeniem, bo myślałam, że u niego nie ma już miejsca na jakiś rozwój. Za to strasznie przereklamowany jest Le Roux, który śmiem twierdzić, tylko zagrywkę ma faktycznie na światowym poziomie, a z nieznanych mi powodów cieszy się szaloną popularnością na całym świecie. |
dnia 02/06/2016
Jeśli chodzi o Lucasa to drugą część sezonu w Modenie miał faktycznie irytująco słabą, ale generalnie dalej czarują z Bruninho. Nawet specjalnie dla nich wybrałam się zimą do Gdyni na mecz z Lotosem, ale jak na złość to był akurat początek modenowego dołka |
dnia 02/06/2016
dla mnie Lucas ma tylko atak i to też czasami bardziej efekciarski (zasługa Bruno) na skuteczności 50-60% gdzie dostając po ok. 20 piłek już tak dobrze nie wygląda, zupełnie zatracił blok i zagrywkę, tylko w pierwszym meczu finałowym z Perugią miał 4 asy i to chyba była jeśli dobrze pamiętam norma wyrobiona za cały finał. Zdecydowanie więcej po nim oczekuję jak na środkowego, którego stawiałem w top 3 za Muserskim i Simonem
A o Rózi zapomniałeś, bo wiemy, że straciłeś pożywkę, choć nie musisz się przyznawać hm może już nie zawodzi w kluczowych meczach? Może dostosował się poziomem do progresu reprezentacji? a może to Maybeline? |
dnia 03/06/2016
https://en.wikipedia.org/wiki/Kervin_Pi%C3%B1erua tu Pinerua ma już o wiele mniej w ataku |
dnia 03/06/2016
Niepokojące wieści dochodzą z obozu naszych siatkarzy przebywających w Tokio na turnieju kwalifikacyjnym do RIO2016 .
Podobno zaginął Mateusz Mika - ostatnio był widziany w stroju Misia Ninja. Coś się dzieje także z Piotrem Gackiem - zaczął śpiewać, myśli, że jest na festiwalu Eurowizji.
Na dowód ostatnie zdjęcie reprezentantów po wygranym meczu z Wenezuelą (link) : http://worldoqt.japan.2016.men.fivb.com/en/news/poland-secure-rio-2016-spot-as-france?id=61605 |
dnia 03/06/2016
i klub nawet inny
zaczyna się, teraz czeka wysyp kolejnych reklam z rapującym Możdżonkiem i pakującym Kłosem |
dnia 03/06/2016
Tak a propos Gacka. Pomyślcie, jak trudno musi być zawodnikom, którzy są w Tokio, mają (lub za chwilę będą mieli) bilet do Rio, a wiedzą, że i tak tam nie polecą. Co komu przeszkadzało pozwolić na 14-osobowe składy na IO, przecież to już obowiązujący standard w siatkówce na każdej imprezie i w ligach. Akurat rzucił mi się w oczy Gacek podczas radości zespołu po ostatniej piłce i wyraźnie zauważyłam, że wcale tak nie szaleje jak reszta. Bo on przecież wie, że i tak go tam nie będzie. |
dnia 03/06/2016
Tym większe uznanie dla starych zawodników, którzy postanowili pomóc w Tokio. Bo młodzi wiedzą, że budują swój kapitał, nawet jak ich teraz w Rio nie będzie. Ale taki Gacek albo Hubert Henno u Francuzów? |
dnia 03/06/2016
U nas to się odbędzie też kosztem jednego środkowego, teraz Antiga ma dylemat, bo zdrowy Nowakowski jest nieoceniony dla tej kadry, Bieniek uratował nam wyjazd do Japonii, najwięcej też daje w ofensywie, Możdżonek dał kilka dobrych zmian w tym turnieju, a Kłos jest jego pupilkiem |
dnia 04/06/2016
no i dobra, po wygranej nad naszymi rezerwami światowy powiew świeżości w siatkówce (ostatnim takim byli Kubańczycy) awansuje na IO
z tej okazji przedstawiam 10 powodów dlaczego powinniśmy oddać Iranowi organizację f4
1. Nie mają Magiery
2. Nie znają latawców dmuchawców
3. przy piłce meczowej kibice nie robią sobie selfie z maskotką
4. Nie ma bezproduktywnych dopingowo dzieciaków
5. Za zasługi, o własnych siłach potrafili już się znaleźć w najlepszej 4 nie muszą więc niczego udowadniać
6. U nas każdy lubi grać, nie na tym polega bycie gospodarzem
7. jest głośniej
8. Będziemy mogli się skupić na Rio
9. Magiczny Spodek zastąpi pewnie Kraków, albo betonowa Arena
10. Rozbijmy wszelkie organizacje turniejów poza oś Kraków Berlin Tokio
w sumie ta porażka sięprzyda, podobnie jak w przypadku kopaczy te baloniki niepokojąco szybko się pompowały |
dnia 04/06/2016
ja bym podsumowal to tak: za bardzo sie cieszyli a za malo skupili na grze.
Mecz byl do wygrania a jak nas to ustawia w stosunku do innych ekip walczacych o OLIMPIADE.
Czy 1 czy 2 sklad - ma walczyc o wygrana od poczatku do konca a nie kiedy im sie przypomni .. szkoda gadac. |
dnia 04/06/2016
Edyto - myślę, że na podziękowania dla weteranów jest jeszcze za wcześnie. Selekcja dopiero się zaczęła i "stare wygi" nie oddadzą łatwo pola. I o to chodzi.
Aktualnie największy problem mamy z przyjęciem i wcale nie jest wykluczony wyjazd do RIO dwóch libero. Awaryjnie Kurek może przecież wejść na lewe i nie sądzę , żeby przyjmował gorzej niż Szalpuk.
A bez przyjęcia nie da się grać szybko.
Na dzień dzisiejszy muszą dużo więcej pokazać Szalpuk (przyjęcie) i Bieniek (blok - nie zrobił postępu od ubiegłego roku). Ja tam trzymam kciuki za starych a młodzi niech kąsaja ich po kostkach. |
dnia 05/06/2016
Australia coach Roberto Santilli: r0;It's tough to comment about this game. We worked the whole tournament to get to this point, where we had a chance to qualify. We just collapsed in the last game. As the coach I feel responsible for the performance of the players.r1;
Australia captain Thomas Edgar: It's a crushing loss. We had a chance to secure a trip to the Olympics today. Poland has a deep team with many world-class players. I feel a bit lost, a bit empty. It's tough to put into words about today's game.r1; |
dnia 05/06/2016
I tym sposobem Polska wygrała turniej. Francja nie ma rezerw tak jak my.
Nie wiem po co Resovii taki zawodnik jak Rossard. I w czym on jest lepszy od poprzedniego Francuza Lyneela z którego Resovia nie miała pożytku ?
Resovia co roku popełnia ten sam błąd kupując najemników średniego lotu na jeden rok. |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|