Komentuj! |
|
Ostatnie Artykuły |
|
Newsy- kategorie |
|
Informacje |
|
Użytkowników Online |
|
Gości Online: 7
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanch Uzytkowników: 417
Najnowszy Użytkownik: Barry
|
|
Matlak w Grand Prix bez gwiazd |
Komentarze |
|
dnia 05/04/2011
brak Zenik to nie jest jakiś dramat, mamy Maj, Strasz, Saad, Sawicką. Kaczor to już większy problem bo na ataku sucho jak nigdy. Na środku też źle nie będzie. Ciekawe które dziewczyny biorą urlop macierzyński... |
dnia 05/04/2011
no też tak myślę, ale w artykule liczba mnoga. czyli kto? bednarek(oby nie, dopiero co zaczeła grac swoje)? |
dnia 05/04/2011
Teź się zastanawiam,które siatkarki chcą iść na macierzyński,podejrzewam że Jagieło będzie szła na macierzyński |
dnia 05/04/2011
kaczor-jagieło-werblińska-sadurek-gajgał-bednarek-zenik-okuniewska-kosek-zaroślińska-glinka-wołosz-szczurek-maj. 14 z MŚ. Kaczor,zenik,glinka,gajgał nie zagrają. Werblińska z Sadurek zagrają. To do macierzyńskiego zostaje nam jagieło, bednarek, okuniewska, szczurek. |
dnia 05/04/2011
no to ta informacja mnie lekko zgięła..faktycznie może być problem ze skompletowaniem składu,hmm..zastanawiam się czy ta liczba mnoga z siatkarkami co chcą zrobić sobie urlop macierzyński nie jest "wyolbrzymieniem" i chodzi tylko o Olę.Czasem Matlak tak ma,że histeryzuje i mocno koloryzuje.No,ale poczekajmy.. |
dnia 05/04/2011
A ciekawe jak wypadniemy na WGP i ME |
dnia 05/04/2011
Czy matlak wiedzac co sie dzieje na poszczegolnych pozycjach nie mogl dogadac sie z trenerami klubowymi w sprawie mlodych zawodniczek? Na jakich pozycjach maja grac, zeby wogle graly, zeby nabieraly doswiadczenie i sie rozwijaly..
Mamy problem z atakujacymi a hatala wel. Wiki poprzedni sezon na srodeku sie meczyla, bejga w tym sezonie kilka min w lidze i troche w jednym meczu meczu pucharowym, tokarska majaca budowe typowego "mlota" nawet nie powachala tej pozycji, konieczna lacznie to nawet 2 spotkan chyba nie rozegrala.... .
Przeciez te zawodniczki to nie 16 latki, 20 i wiecej lat to wiek w ktorym w wielu reprach dziewczyny wchodza w 6. Popatrzecie na Pati, gra caly sezon i jak sie rozwinela.
To nie jest tak, ze nagle trenera zaskoczyl brak kilku dziewczyn na ktore liczy, on to wiedzial juz dawno. Przepraszam, moze nie wiedzial - przeciez nikt go nie zmuszal zeby popatrzyl na kalendarz rozgrywek ligowych, pucharow kraju i cev- wiec mogl ine wiedziec jak to wplynie na dziewczyny i ich zdrowie...
Brak wspolpracy, a raczej totalna olewka trenerow klubowych, to teraz norma. matlak zostal gdzie byl a reprezentacja? |
dnia 05/04/2011
myślę, że trenerzy klubowi wolą grac brzydko mówiąc zapchajdziurami zza granicy niż młodymi zawodniczkami z polski. Albo lepsze, ściąga się młodą nieograną zza graanicy (patrz turczynki w treflu) a młode siedzą na ławie. |
dnia 05/04/2011
Zyta, ależ jesteś cięta na tego matlaka inną kwestią, nie ma zaskoczeń w talentach. |
dnia 05/04/2011
Pisałem to już w shoutbox ale powtórzę jeszcze raz. W tym roku Polska zorganizuje aż 2 turnieje World Grand Prix. 5-7 sierpnia w Bydgoszczy (hala Łuczniczka) oraz 15-17 sierpnia w Zielonej Górze - w nowej pięknej hali na 5 tys miejsc. Obiecaną mamy także dziką kartę na Puchar Świata (4-18 listopada). Jak widać PZPS traktuje siatkarki tak samo jak siatkarzy. Robi wszystko aby ułatwić trenerowi drogę do Igrzysk. Jednak wszystkiego za niego zrobić nie może. Na Mistrzostwach świata. Matlak miał szanse przejść do historii ale nie skorzystał. Pozwolił Japonkom przejść do historii z brązowym medalem. Japonkom które były ogrywane przez kadrę Niemczyka i Bonitty a które z racji swoich warunków fizycznych nie mają możliwości wygrywania z najlepszymi. Matlak mógł zrobić to samo, co w 2006 roku Lozano. Wykorzystując drabinkę gospodarza dojść do medalu. Bo skoro mogły Japonki, to nie mogły Polki ? Jak widać nie z tym trenerem. A on się jeszcze chwalił dziewiątym miejscem. Gdyby nie Glinka to byłaby kompromitacja i miejsce poza dwunastką. Teraz Matlak narzeka i słusznie bo bez Glinki ani Skowrońskiej będzie jeszcze gorzej. Spalił most za Skowrońską więc niech teraz kombinuje. Nie będzie już można wozić się na plecach Glinki i gadać pierdoły że na mistrzostwach świata zagraliśmy na miarę możliwości i że znamy miejsce w szeregu. |
dnia 05/04/2011
Kołcz Matlak zaczyna jak zwykle - od asekuracji, czyli kto nie zagra i z kim to mu przyjdzie grać. Gdy się rozejrzeć, to bez problemu można stworzyć zespół prawie równoważny temu z MŚ. Oczywiście, niektóre zawodniczki sa trudne do zastąpienia.
Jest problem, to trzeba szukać jego rozwiązania, a nie narzekać.
Tyle tylko, że - moim zdaniem - podstawowy problem, to stworzenie takich relacji w zespole, żeby "one" poszły za "nim" w ogień i odwrotnie. Tak było za Niemczyka do pewnego momentu, tak chyba też było za Bonitty do kwalifikacji olimpijskich w Japonii.
A to, czy będą to lepsze czy gorsze "one" - to jeszcze jest do ME, a tym bardziej IO na tyle sporo czasu, żeby przywrócić zdrowie, zbudować kondycję i uzupełnić braki w wyszkoleniu. |
dnia 05/04/2011
realista: a ja mysle, ze ta dzika karta na PS to wlasnie za zgode na przeprowadznie 2 turniejow WGP . czy ktos sie tak palil zeby to organizowac i ponosic koszty? ja sie tylko pytam bo wiem, ze w ub. latach bywalo roznie. |
dnia 05/04/2011
cóż, a są już grupy na grand prix? może dziewczyny niesione dopingiem coś ugrają? |
dnia 05/04/2011
"To nie jest tak, ze nagle trenera zaskoczyl brak kilku dziewczyn na ktore liczy, on to wiedzial juz dawno. Przepraszam, moze nie wiedzial - przeciez nikt go nie zmuszal zeby popatrzyl na kalendarz rozgrywek ligowych, pucharow kraju i cev- wiec mogl ine wiedziec jak to wplynie na dziewczyny i ich zdrowie..." Ksdani, perełka
To, że mamy już załatwiony udział w PŚ, to żaden powód do dumy. Ale dobre chociaż to w tej całej matlakowej rzeczywistości. |
dnia 05/04/2011
ksdani --- liczy się efekt (targów). A ten (efekt) uwidacznia faktyczną chęć wyekspediowania do Londynu siatkarzy, ale również i siatkarek.
Jeżeli te informacje się potwierdzą to działania PZPS-u należy ocenić pozytywnie.
Jeszcze dwa istotne elementy.
1. Matlaka pozostawiono na stanowisku na czas nieokreślony , bez okresu weryfikacyjnego. Miałbyć stosowny aneks do umowy. (oprócz tego jeszcze jakieś mydlenie oczu comiesięcznymi raportami)
Oznacza to w praktyce że zwolnić można go choćby i za 5 minut esemesem. Jeżeli źle wejdzie w sezon, to zostanie zastąpiony przez Ciapka i sopocki sztab, o ile tamten nie skompromituje się w play-offach. Matlak zapewne sam zrezygnuje ze względów "osobistych" pod naciskiem z góry.
2. Kilka siatkarek z pewnością czeka na taki scenariusz, więc nie będą ułatwiać pracy J.Matlakowi. Natomiast nowy trener, dzika karta i perspektywa IO ponownie skonsolidują zespół. |
dnia 05/04/2011
No dobrze, ale cóż w tym cały artykule jest zaskakującego i nowego? Brak Gochy, Kaśki, Skorupy, czy KAczor znany jest od dośc dawna, z tych czy innych powodów. A Zenik to przepraszam focha rzuciła? W tym roku w lidze kilka zawodniczek zdecydowanie ją zdystansowało (Majka, Qulka, Magda Saad, Krysia Strasz), więc może ten odpoczynek jej sie przyda.
Jeszcze się 'młode' nie wypowiedziały, a i one do kadry pod skrzydła naszego wspaniałego trenera zbytnio sie nie garną. , więc obstawiam 2x więcej biadolenia z jego strony, niż w zeszłym sezonie.
Czas mi zacząć pisać nową telenowelę. |
dnia 05/04/2011
ANKA Kaczor... Tak się nudził w sezonie, że zapomniał jak dziewczyny mają na imię? ;-) |
dnia 05/04/2011
Taak, grup na WGP jeszcz nie ma, bo nie wiadomo która drużyna zajmie ostatnie, 16. miejsce. 12. i 14. maja rozegrany zostanie play-off pomiędzy drużynami Kazachstanu i Algierii, zwycięska druzyna zagra w WGP. Jeśli wynik konfrontacji będzie równy (1:1), wtedy rozegrany zostanie 'złoty set'.
http://www.fivb.org/EN/volleyball/competitions/WorldGrandPrix/2011/viewPressRelease.asp?No=28130 |
dnia 05/04/2011
Słowa Zenik brzmią moim zdaniem troszkę niepoważnie Musi przyznać, że nie tylko na świecie, ale i w PlusLidze została zdecydowanie z tyłu za Saad, Maj, Jarek, Sawicka i nawet Strasz. Także jej foch jest co najmniej zabawny. |
dnia 05/04/2011
Znowu się zaczyna ;p
Tak na marginesie: pamięta ktoś wywiad z J.Matlakiem, w którym nie narzekał? Zawsze źle, a w tym roku to się dopiero zacznie. |
dnia 05/04/2011
Pamiętam, że jak Wydział Szkodzenia pozytywnie zaopiniował jego "pracę" , to nie narzekał. Wyraził nawet zadowolenie z uczciwej i fachowej oceny.
Po prostu J.Matlaka mało co cieszy w życiu, ale jak go już coś ucieszy , to potrafi się tą radością podzielić ze swoimi fanami. |
dnia 05/04/2011
wydzial szkolenia? aa no masz racje bardzo pozytywnie - glosami 3-2 w ponownym glosowaniu .
Gib: z turinejami to nie byl zarzut do PZPS, wrecz przeciwnie . |
dnia 05/04/2011
W kręgach zbliżonych do trenera Jerzego mówi się, że tych dwóch działało z inspiracji wrażej Skowrońskiej, która miała ich przekupić kebabami, a zatem ich opinia się nie liczy |
dnia 05/04/2011
Poczekamy zobaczymy. Trochę martwi fakt, że zespół będzie trzeba w zasadzie budować od nowa znów szukać jakichś nowych twarzy, a raczej czekać na to, które byłe kadrowiczki zechcą wrócić do zespołu, gdyż młode grają słabo, albo tragicznie...ewentualnie bolą je nogi od stania w kwadracie dla rezerwowych. Czy potrzebne niemal jak rybie woda Bełcik, Bamber zdecydują się wrócić czy też nie? Ciekawe jak też z zdrowiem innych zawodniczek? Ciekawe czy sztab będzie zmuszony ratować się zawodniczkami spoza Polski, które miały już za sobą okresy gry w innych reprezentacjach? Najgorzej zapowiada się pozycja atakującej tam widać będzie najwięcej nieobecnych, ale też z środkiem nie ma za różowo. Rozegranie, mimo braku Skorupy powinno jeszcze jakoś wyglądać na libero również OK, a nawet więcej. Na przyjęcie może wrócić Rosner??? I trochę poratuje zespół, o ile będzie w formie? |
dnia 05/04/2011
Mariola i fochy? Nieee. Estra, łobuzie jeden! Rzeczywiście mogła się trochę podłamać, przecież to wrażliwa istota rodzaju żeńskiego. Ostatnimi czasy ciągle zmagała się z samą sobą, a to rzecz przygnębiająca. Ona wie na co ją stać i wie jak gra obecnie. Ale widać już pierwsze oznaki wiosny, idzie ku lepszemu. Mariola, Ty się nie daj, bo ja czekam! O Beście wspominać nie muszę, prawda?
Jednak macie rację, konkurencja ma się dobrze. Zasługują dziewczyny na szansę. Która z nich będzie się najlepiej prezentować? Mój typ, to Sawicka |
dnia 05/04/2011
euphoria, no jakże mogłoby być inaczej? |
dnia 05/04/2011
Co konkretnie Perła? |
dnia 05/04/2011
@agd
Na Rosner nie masz co liczyć. Dopiero co skończyła jej się bardzo krótka przygoda z ligą rumuńską (jeszcze przed play-offami - była krótka wzmianka na rumuńskich portalach), z powodu, hmm, braku adaptacji w zespole (drużynie? w grze?), więc nie wydaje mi się, żeby Kapitanka była zdolna do gry w reprezentacji, niestety. Zresztą, kto to wie, co ona teraz zrobi, z wiekiem tylko przybywa jej tajemniczości...
Eupho, oj tam zaraz 'łobuzie':> Po prostu, ja po poprzednim sezonie kadrowym już trochę inaczej odbieram jej osobę i stąd moja taka, a nie inna interpretacja tych słów. Oczywiscie może być równie dobrze tak, że to Matlaczenko dorobił sobie jakąś teorię, bo z nim to nigdy nic nie wiadomo, ale póki co przyjmuję jego wersję za prawdziwą.
A ja bym chciała duet Majka-Magda, ale bo ja wiem, czy on możliwy jest? |
dnia 05/04/2011
Dlaczego mnie to wcale nie dziwi? Heh Ja na sukces reprezentacji pań pod okiem Matlaka nie liczę i chyba tyle. Nie będę prowadził tu jakiś wywodów dlaczego, bo pewnie niektórzy czytali, to już kilka razy. To my już mamy obiecaną dziką kartę. Niech jeszcze wymyślą super hiper platynową dziką kartę na IO, którą też otrzyma Polska. Trochę mi jest wstyd jak widzę WGP(automatyczna kwalifikacja Polska), PŚ - obiecana dzika karta i co jeszcze ? Zgodzę się z realistą, choć to raczej rzadkość, że takie warunki jakie ma teraz Matlak nikt wcześniej nie miał. MŚ trafiliśmy do grupy gospodarza, WGP2010 banalni przeciwnicy, czy teraz łatwa drabinka na ME i obiecana dzika karta na PŚ.
A kto jest temu winien, że Bamber, Bełcik, Skorupa, Skowrońska itd. mówią, że kadra to dla nich temat zamknięty.
Ciekawe kto zagra na ataku na ME, jak do kadry nie wróci Skowrońska, Bamber, Glinka, czy Kaczor.
Coś czuję, że będzie zabawnie w tym roku.
O, widzimy że ktoś przypomniał sobie o Bełcik, ale nie wiem czy widzi sens, żeby pojawić się na zgrupowaniu, jak i tak z góry wiadomo, że będzie tą nr.2..
Ech, w ogóle szkoda słów, już się do tego przyzwyczaiłem. Mam nadzieję, że trenerem kadry po Matlaku zostanie L.Micelli. |
dnia 05/04/2011
max, nie wiem czy zauwazyłeś, ale z dalekiej podróży powrociła Żebrowska, wprawdzie ostatni mecz z Treflem niezbyt jej wyszedł, ale wiesz... Matlak chyba o niej nie zapomniał
Mnie ciekawi, jak na kadre zapatruje się dąbrowski duet Stacha-Ela. Jedna miała wycieczki po różnych klaskaczach świata, druga swego czasu stwierdziła, ze na kadrę jest za słaba.
Ta mała lista nieobecnosci to zapewne tylko wierchołek góry lodowej. Może Matlak będzie Titanikiem? (nie mylić z Tietancem) |
dnia 05/04/2011
estranged
Cień szansy zawsze pozostanie na jej ewentualny powrót. Żebrowska co prawda ma naprawdę niezły sezon w porównaniu do poprzedniego, ale dwa lata temu prezentowała się o wiele lepiej, a w kadrze była tylko w Montreux i potem koniec. Co prawda w Szwajcarii doznała kontuzji zdaje się kostki, ale potem już do kadry nie wróciła. Zaroślińska w każdym bądź razie w statystykach wypada słabiej, zresztą tam też są chyba jakieś kłopoty zdrowotne? coś chyba o tym już gdzieś pisali? Konieczna grzeje ławę dostaje naprawdę bardzo mało szans w Sopocie mimo kilku świetnych meczów, ewentualnie można inną rezerwową Kasprzak dać na atak wtedy może jakoś te dwie uda się uzbierać na WGP i ME? Szansy, dla Jaszewskiej, nie bardzo rozumiem. Skowrońską oceńmy po play-off bo w DG na razie nie grały choćby tyle co Szczurek więc ciężko powiedzieć. Obok Werblińskiej, Kosek i Jagieło moim zdaniem trener wreszcie na lewym skrzydle powinien postawić na młode pokolenie mimo iż grzeją ławę w klubach (za wyjątkiem Polak), a nie szukać na siłę starszych bardziej doświadczonych, które jak kilka lat temu były na kadrze nie potrafiły się do niej przebić. jeżeli Ela Skowrońska w play-off potwierdzi formę to powinna dostać szansę, miejsca dla Szczurek czy Jaszewskiej nie za bardzo widzę. |
dnia 05/04/2011
Może mi sie tylko wydaję , ale mam wrażenie , ze Glinka też nie jest zachwyclona Matlakiem. Trenowała z róznymi sławami więc ma porównanie i byc może gdyby trener był z wyższej półki Glinka tez byłaby w tym sezonie w reprezentacji.
Po MS było to wszystko do przewidzenynia więc nie wiem czym kierował się PZPS zostawiając Matlaka na stanowisku.
Za bardzo w tym związku liczy się kasa dla siebie i układy. |
dnia 05/04/2011
agd
Wiesz, dla mnie ten cień zniknął właśnie przez to jej zagadkowe odejście z klubu. Gdyby ona tam sobie w spokoju grała, trenowała przez cały czas, to owszem, czemu nie. Ale ta nagła decyzja o powrocie i potem jeszcze naglejsze rozwiązanie kontraktu nie nastraja mnie optymistycznie, nie tyle co do jej gry w przyszłym sezonie, co do kontynuowania przez nią kariery w ogóle. No ale Kapitanka już nie raz zaskakiwała, więc może jeszcze ten... raz?
W Mnotreux była skręcona kostka bodajże, początek meczu z Brazylią.
O Zaroślińskiej to różne teorie krążą. Oficjalnie ma kontuzje i nie może za wiele grać, zresztą ten sezon jest bardzo nierówny w jej wykonaniu.
Jeśli chodzi o Dżagilo, to wydaje mi się, że w tym roku jej w kadrze nie bedzie ze względu na 'instynkt macierzyński'. |
dnia 05/04/2011
Jeżeli już Dżagilo ma nie być. To są Werblińska + Kosek + Kasprzak, Kaczorowska, Sieczka, Polak i ewentualnie Skowrońska. Ciekawe co z środkiem w razie braku Gajgał trzeba szukać środkowej z dobrym obejściem na jedną nogę, a tych u nas bardzo mało jedynie w zasadzie Koczorowska tylko ten jej blok... |
dnia 05/04/2011
Ale mnie nie przekonuje Żebrowska na ligę się nadaje, ale na reprezentacje, to chyba jednak za mało. Najlepszą atakującą w lsk jest Bamber i co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Szkoda tylko, że dziewczyny, które przy innym trenerze by grały, teraz rezygnują. O środek się nie boję, bo jest Okuniewska, Shelukihna + kilka młodych. Bednarek, też chyba nie zagra.
Z jednej strony mamy pewność, że pograją młode, jednak z drugiej strony to te młode powinny grać w tamtym roku w WGP, a w tym powinniśmy wystawić najmocniejszy skład. Jak to mówią co ma być, to będzie... Matlak jest sam sobie winien i nie jest mi go nawet żal, bo nie od dziś wiadomo, że czuję do niego awersje.
I chyba tyle, mam nadzieję, że w najbliższym czasie pożegna się z reprezentacją. |
dnia 06/04/2011
Kiedy Niemczyk wymieniał doskonale grającą w/g wielu Leśniewicz na Barbachowską, targały kibicami (entuzjastami Leśniewicz) emocje, ale uznali, że można dać szansę Barbachowskiej, której nikt nie przypisywał rzekomo ani w realu fantastyczności. Nie ma ludzi niezastąpionych! |
dnia 06/04/2011
agd: kto za gajgal? okuniewska, tokarska, koczorowska i nie zapominac o wojtowicz najlepiej blokujaca ligi ( mam nadzieje, ze pogra w PP, bo widac postepy).
A ile takich znowu swietnych meczy kinga zagrala na przyjeciu?
jeli bez jagielo to potrzeba dziewczyny z bdb przyjeciem a tego kinga nie zapewnia. Pati grala duzo wiecej od kingi i to widac. Pewnie matlak wezmie obie a do szerokiej i kaczorowska, sieczke.
rozegranie sadurek, wolosz, belcik ( chociaz wcale pewny ine jestem) moze dorke wilk ( mloda, talent, prowadzila caly sezon druzyne i te 30 blokow ), atak - kaczor nie zagra, smoku dzisiaj przechodzi badania kolana, natka - moze sie da namowic ale watpie, zberko - sezon niezly ale miala lepsze, konieczna - malo grala i po swietnym meczu nastepny lawa i kolejny mecz lipa, kawiatka nie wezmie, jak pisalem o ducie jaszewska/mroczkowska to mnie wysmiano ale moze nie byc wyjscia...tzn ocw. jedna atak a druga przyjecie heh . |
dnia 06/04/2011
ksdani
Kto za Gajgał? Chodziło mi o zawodniczki z świetnym obejściem, a takim w Polsce mało kto dysponuje. W zasadzie za wyjątkiem Kasia Gajgał zostaje tylko Dominika Koczorowska tylko jej blok pozostawia wiele do życzenia. Okuniewska ma moim zdaniem słabe obejście Wojtowicz też raczej jest środkową na krótką ewentualnie piłki tuż za głowę lub jakieś dwa metry od atenki nie bardzo wyobrażam sobie jej ataki na całej długości siatki chyba jednak nie ta szybkość. Tokarska natomiast w ataku prezentuje się bardzo słabo może to przez rozegranie w Gwardii? Zresztą ma chyba podobne predyspozycje w ataku do Gabi czyli raczej gra bliżej rozgrywającej więc też nie tak jak powinna grać środkowa rozpoczynająca grę w szóstej strefie w początkowym klasycznym ustawieniu. Więc być może trener sięgnie po Julię Szełuchinę? Ja nie mówię że Kasprzak ma od razu grać, ale wraz z Sieczką, Kaczorowską, Polak czy Kurnikowską powinny dostać szansę na wykazanie się, a nie ciągle szukać "nowych" lewo skrzydłowych wśród siatkarek, które nie łapały się do kadry Niemczyka czy Bonity jak Szczurek czy Jaszewska. Z atakiem faktycznie może być spory kłopot zawsze może być tak, że trzeba będzie Kingę Kasprzak przestawić na atak, bo jak widać Kaczor i Zaroślińska maja kłopoty zdrowotne zresztą Konieczna teraz też ma, Bamber wraca po urazie barku, Podolec ledwo ma kilka ataków w lidze i być może faktycznie zostanie tylko Żebrowska i wtedy będzie chyba konieczność przestawienia Kingi na atak. Poczekajmy na oficjalne informacje na temat powołań bo już pojawiają się sprzeczne sygnały do końca nie wiadomo co i jak bo jesteśmy na dwóch innych biegunach po wczorajszych i dzisiejszych informacjach o tym kto zagra?, a kto nie?, kto planuje macierzyństwo?, kto wyraził chęć gry?, a kto nie?, kto będzie leczył urazy?, a kto w ogóle nie zostanie powołany? Kto wyraził chęć gry, ale będzie musiał wyleczyć kontuzję? itd. |
dnia 06/04/2011
agd: obejscie - no oki tylko, ze liczy sie calkowita skutecznosc + blok a tu nawet wojtowicz w tym sezoine powiedzmy, ze nie jest gorsza- i kiedy dali jej w koncu pograc to bylo widac postepy w jej grze.
Wszyscy zapominaja o Kruk - ma lepsze przyjecie od szcurek i i lepszy wpolczynnik pktset - a jesli dodac do tego ze przyjmwala ponad 600 razy a joaska o polowe mniej to te wskazniki robia wrazenie. Tylko, ze matlak raczej tego nie dostrzeze.
Tymczasem ktos taki na placu to w duzym stopniu uwolnienie wrblinskiej i wiecej opcij w ataku co przy naszych atakujacych ma znacznie. |
dnia 06/04/2011
Najwyraźniej mamy, i cóż w tym zaskakującego i nie do pojęcia? To nie testy kompetencji, żeby interpretować słowa wg jakiegoś 'klucza'. |
dnia 06/04/2011
best scorer
Ja się doczytałam w tym tekście niekoniecznie grzecznego , bo nie sprawdzonego , ocenienia dyspozycji "rzekomej fantastycznej Maj"! Ja znam definicję delikatności. Nie mam pretensji, że starasz się tak , to wybielić. |
dnia 06/04/2011
Ja też uważam, że Mariola jest wstanie grać jeszcze na swoim najwyższym poziomie, tylko musi po prostu popracować z normalnym trenerem, a takiego ani w klubie, ani w reprezentacji nie ma. I nie pisał bym, że się wypaliła itd. Powiem szczerze nie rozumiem tego płaczu nad Gajgał. Dobre obejście, też ma Bednarek. Nam są potrzebne zawodniczki kompletne potrafiące atakować z krótkiej i obiegnięcia... A ja Gajgał atakującej z krótkiej nie widziałem, zresztą w bloku też nie błyszczy.
Wojtowicz, też nie źle w Pile grała obiegnięcie. Ponoć dobrze jej się gra z Sadurek, z tego co mówił Matlak, ale w sumie jemu, to ja raczej nie wierzę, ale zobaczymy. Zresztą druga reprezentacja w tamtym roku toczyła ponoć zacięte boje z pierwszą (time breaki), wiadomo że to nie to samo, ale jednak wiara w to że sobie poradzą pozostaje. Potrzebny dobry trener od zaraz !!! |
dnia 06/04/2011
I nie pisałbym też że Mariola "strzela jakieś fochy), to raczej rozgoryczenie i żal, że nie może wrócić do optymalnej dyspozycji. A wiemy, że stać ją na bardzo wiele. |
dnia 06/04/2011
Czasmi wystarczy potraktowc zwodniczke jak normlnego czlowieka.
Kogos kto ma zycie poza sportem, ma wady i zelety, czuje i przezywa, cieszy i placze...ile razy widzielismy placzace zawodniczki? lzy w oczach chlopakow po przegranych?
Zaczela grac w reprze jako mloda dziewczyna i od tej pory zawsze mozna bylo na nia liczyc. Nigdy sie nie wykrecala i nie chachmecila zeby miec wakacje, pobyc z rodzina, wypoczac- grala dla nas a teraz co? Juz sie nie licza te wszystkie wspniale mecze, te chwile radosci jakie nam dala? Nic sie nie liczy?
Po takim sezonie reprezentacyjnym gdzie byla dziewczyna do bicia odbieracie jej prawo, do chwili wytchnienia, odpoczynku?
kibice? |
dnia 06/04/2011
max
Z Bednarek racja tylko czy ona będzie grać? Z Gajgał również ona ma tylko ten jeden atut czyli atak z obejścia, ale na tle kilku naszych innych środkowych i tak prezentuje się dobrze. Moim zdaniem Okuniewska, Tokarska i Wojtowicz to nasza przyszłość na środku i na nie trzeba stawiać obawiam się jednak, że trener może sięgnąć po Szełuchinę i znów te nasze młode obejdą się smakiem ciekaw jestem jak będą prezentowały się przy rozegraniu Sadurek czy Bełcik, bo nie od dziś wiadomo, że Skorupa ma problem z tempem na środku jeszcze przy krótkiej to wygląda całkiem dobrze choć też nie zawsze, ale z obiegnięciem to już naprawdę nie ma najlepiej często skończone akcje to wynik mądrego ataku środkowej. Dlatego nie dziwię się, że Wojtowicz grzeje ławę w BB. Podobnie jest w Gwardii z Tokarską, której współpraca z Wołosz też najlepiej nie wygląda więc na kadrze mogą naprawdę te dziewczyny prezentować się o wiele lepiej bo blok obie niewątpliwie mają bardzo dobry w przeciwieństwie do pozostałych zwłaszcza Okuniewskiej i Gajgał, a przy tym wnoszą wiele pozytywnej energii na boisko co naszej kadrze jest niewątpliwie bardzo potrzebne. |
dnia 06/04/2011
Dokładnie.. Ja też krytykowałem jej grę, ale zawsze podkreślałem, że w normalnej dyspozycji jest w pierwszej 5 na świecie, a to że ma słabszy okres, nie wiem.. Dlaczego Cardullo, która może i ma niekiedy słabsze momenty, ale wraca do optymalnej dyspozycji, bo po pierwsze gra w silnej lidze i ma trenera, a nie popierdułke.. Zresztą zobaczmy ile trenują zawodniczki z czołowych reprezentacji po 6 godzin (USA, Japonki nawet dłużej) itd. Mi się wydaje, że brakuje jej po prostu porządnego treningu i gry na najwyższym poziomie.. Z dnia na dzień (sezonu na sezon) nie traci się umiejętności. . |
|
Dodaj komentarz |
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
Oceny |
|
. . |
|
|
Logowanie |
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
- |
|
Shoutbox |
|
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.
|
|